Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.07.18. 12:31:32 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: runzice
Mai: 1
Tegnapi: 2
Összesen: 24089
Látogatók:
Vendégek: 22310
Tagok: 350
Összesen: 22660

Jelen lévő tagok:
01: Remo
02: Bobyjack
03: pityu
04: oxyff2
05: hervai
06: runzice
07: fuco
08: fiesta
09: zor19
10: fibri81
11: slyder81
12: attila64
13: Focusdriver
14: Kapeti
15: znagy
16: semetka
17: fexi
18: cezar7
19: Flex
20: szuszinho
21: szalai88
22: kleroo
23: dragon
24: Car-ak
25: edk
26: gaborka83
27: Aramitz
28: pukkandur
29: Rockerpali
30: satirka
31: sendrew
32: bala
33: sulep
34: pogf
35: nagynandor91
36: lantika
37: neopaszta
38: zsigusz
39: popprezoli
40: tata211
41: lekimiklos
42: Peti77
43: RS305
44: gustavsson
45: milan6
46: Pallaci
47: szcsab1
48: attis
49: fefe1968
50: sernyovac
51: Shatterhand
52: Yasib
53: kelly
54: zolterek
55: boszme
56: chris75
57: helm
58: ferencvoros
59: csabesz66
60: theseus
61: secret21
62: Vagyokabajnok
63: mike67
64: _Petya_
65: Szilva87
66: Bagoly600
67: vazso0622
68: Gabor02
69: Kakszilali
70: tamas_kulcsar_90
71: kimbala
72: Sniper85
73: Mézi
74: balazsasd
75: placi90
76: Maxbull
77: podpupi
78: balmesz001
79: sylraw
80: fiatnorbi
81: smelo
82: WarTecH
83: gerus
84: mszrdi
85: vanor
86: isti215
87: hape
88: reklawyks
89: sasa82
90: KTamas51
91: horiisign
92: JuPe
93: solol8809
94: Atala86
95: tiszaszipi
96: szelala
97: Chili7
98: masu
99: KAndor
100: mugab
101: janeska75
102: _Allen
103: Totigyerek
104: majormate84
105: Kavegep
106: farkasbalint1991
107: atibaba
108: saumur
109: bottod
110: czirjek2002
111: tiano
112: vespa50s
113: fecooka
114: dtiborsopron
115: eduba
116: mogyi556
117: Shavo33
118: danonhunter
119: pikachu
120: forestjr79
121: ikim2025
122: amuba
123: szmore
124: kilincs89
125: egyszeru
126: Juva
127: bossofbosses
128: Fagyis
129: kojomjo
130: jano952
131: bazsy_
132: nokecmec1986
133: vargaapa
134: gsandor
135: Airmans
136: Gatya
137: radvanyia
138: krekopeter
139: b_sanyi
140: Gabur36
141: voroskaroly82
142: hufiblog
143: aToS88
144: vilu56
145: groszzoltan
146: tamasbobak
147: gyoeri
148: sziko
149: csikszi
150: Almeida
151: SilverFox
152: oktato
153: SoRCeReR
154: Sanya12
155: robika6120
156: kuszka
157: Simgeri
158: zolbal
159: davez
160: Tekate
161: bodalaca
162: kisinter
163: blackohu
164: Gabtor
165: namito
166: winotto
167: Csirke
168: gabi77
169: _NiZ_
170: flint78
171: Laci665
172: Letsgo
173: gedikart
174: Geri62
175: traxdata
176: sadykowich
177: add256
178: Guriga72
179: zsonybrasco
180: sajtqkac
181: Klevi75
182: tiertobrian
183: proferry
184: thomas01
185: papap21
186: Riri01
187: krian333
188: zola
189: pfpetee
190: Thomas10100
191: sutyi
192: EuropaiFecske
193: Adamka87
194: Balázs
195: dzseno90
196: Illesvik
197: Charlie7709
198: markastor84
199: nagyas
200: vargakaroly67
201: MagicFly
202: LACKO13
203: zoosz
204: laci7up
205: raga85
206: dragos
207: molnisz
208: Mihajlov
209: Motoman
210: hooked
211: dhodmik
212: guldenius
213: hmilan
214: baf80
215: Siby
216: attilazsolts
217: yada
218: csoege
219: lj
220: detomaso
221: bodajoci
222: semil
223: Mikiász
224: zoni
225: jocc67
226: Calius
227: yoker
228: zozee
229: silboy
230: Koszom
231: beodokb
232: Karesz87
233: mayhem92
234: PollyApu
235: szvicsa
236: zumike
237: jezol
238: TRL
239: bendeguz
240: ljocco
241: szupergo
242: cufere
243: oriat
244: zotya76
245: paethee
246: tocsaba
247: frizzi79
248: sebi89
249: Blatty
250: ReFi
251: Traklaci
252: attila_kg
253: dmcgabi
254: Weis
255: ati84
256: Lobo76
257: cyberfly
258: Robosz78
259: FOKIO
260: Zsata
261: Lookee87
262: frogolcsi
263: JNorb
264: Zeller
265: fcstibi
266: givanyi
267: Zeus0521
268: knorbert92
269: balkor
270: Vice
271: szkorhetz
272: sikitomi
273: Csaba105
274: zsorro
275: jomba79
276: cezar9
277: karcsitata
278: sagem94
279: sassi
280: challengeri
281: palati
282: balazs0717
283: huszt81
284: Sopet
285: pathfinder
286: MykeeH
287: pedro86
288: cory19
289: Kofy
290: pjonas
291: doczens
292: kran72
293: lac
294: torogyuri
295: zsiguci
296: Fokuszpok
297: Darth_NewL
298: richard89
299: Szpityak
300: Danee
301: atomizer
302: bury47es
303: soldier84
304: acsaba
305: Mikusz7
306: lelcash
307: kombiwartburg
308: Ernie
309: pyka87
310: Mergen
311: janossur
312: Tom7777
313: alfapapa
314: jago1
315: Peeti55
316: komeiner
317: ClintBarton
318: hohand
319: mrmuscle
320: vargafgyor
321: gflori
322: kisati966
323: snowplow
324: eisento
325: Alientwo
326: hayzoli19
327: kolo
328: rvilike
329: Takker81
330: Radomer
331: wexor
332: fhoksz
333: szergely1126
334: csipu
335: bobibob
336: k44headphones
337: Carpy
338: Bubuapu
339: jozsua
340: hzoltan
341: kaltenberg
342: Morscherszenasigabe
343: erkidaniel
344: papamaci88
345: fakocka
346: pzsoca
347: Rush77
348: zsoltikak
349: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Bosszantó meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 89, 90, 91  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

90 / 91 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Szuper33


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 13.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.02.25 12:00:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2671
 Hozzászólás témája: Re: Systeme Engine fault.
Hozzászólás az előzmény idézésével

daro írta:
Szuper33 írta:

És még 1 kérdésem lenne.
Észrevettem hogy 20-30Km után a hőfokjelzőm nem éri el a 70fokot.
Segítséget előre is köszönöm.


Szervusz! Ezt az én autóm is produkálta már, a termosztátod minden bizonnyal megérett a cserére. Az indítási hibád hasonlít valamelyest az enyémre. Ha találok megoldást, azt is megírom!


Üdv! Csináltattam egy Nagy szervizt. System engine fault és a fent említett indítási hiba is megszűnt. Kapott körbe új fékeket komplett elől hátul, motortartó bakot, vízpumpa,benzinszűrő, olaj+olajszűrő,váltóolaj, gyertyák, szíjakat+ feszítőcsapágyat, meg egy holtpont jeladót.
Termosztát csere valahogy lemaradt. Majd még viszem vissza hogy pótolják ezt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  brigi412


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 25.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.02.25 13:32:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2672
 Hozzászólás témája: olajszivárgás motorremegés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Fórumozók

Nem értek az autókhoz, ezért szeretnék segítséget kérni kb mire számítsak a szervízben. az alábbi hibákat észleltem:

- turbó fém cső (üzemanyagcső talán, nem tudom mi a neve, a csatolt linken látszik melyik) tiszta olaj
- motor alapjáraton eléggé remeg, menet közben nem, és R, N P állásban is szép egyenletes (automata)

http://www.talkford.com/community/topic/219117-turbo-pipe-loose/

2007-es ford C-Max 1.6 TDCI - szakszervízben cserélték pár hónapja a motorolajat, váltóolajat, vezérműszíjat, és a műanyag turbócsovet is. Akkor is látszott már az olajszivárgás a fémcsövön, de most sokkal durvább, végig lefelé olajos, koszos.

köszönöm a tippeket tanácsokat.[/img]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 34


HozzászólásElküldve: 2018.02.26 11:53:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2673
 Hozzászólás témája: Re: olajszivárgás motorremegés
Hozzászólás az előzmény idézésével

brigi412 írta:
Kedves Fórumozók

Nem értek az autókhoz, ezért szeretnék segítséget kérni kb mire számítsak a szervízben. az alábbi hibákat észleltem:

- turbó fém cső (üzemanyagcső talán, nem tudom mi a neve, a csatolt linken látszik melyik) tiszta olaj
- motor alapjáraton eléggé remeg, menet közben nem, és R, N P állásban is szép egyenletes (automata)

http://www.talkford.com/community/topic/219117-turbo-pipe-loose/

2007-es ford C-Max 1.6 TDCI - szakszervízben cserélték pár hónapja a motorolajat, váltóolajat, vezérműszíjat, és a műanyag turbócsovet is. Akkor is látszott már az olajszivárgás a fémcsövön, de most sokkal durvább, végig lefelé olajos, koszos.

köszönöm a tippeket tanácsokat.[/img]


Szia!
Az a turbonak az olajzo csőve,két db réz alátét tömitése van.Lehet,csak picit huzni kel a csavaron, ha ott ereszt és nem maga a cső repedt.Ezt már a multkor javitani kelett volna a szervizesnek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daro


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 24.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 09:46:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2674
 Hozzászólás témája: Re: Systeme Engine fault.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szuper33 írta:
daro írta:
Szuper33 írta:

És még 1 kérdésem lenne.
Észrevettem hogy 20-30Km után a hőfokjelzőm nem éri el a 70fokot.
Segítséget előre is köszönöm.


Szervusz! Ezt az én autóm is produkálta már, a termosztátod minden bizonnyal megérett a cserére. Az indítási hibád hasonlít valamelyest az enyémre. Ha találok megoldást, azt is megírom!


Üdv! Csináltattam egy Nagy szervizt. System engine fault és a fent említett indítási hiba is megszűnt. Kapott körbe új fékeket komplett elől hátul, motortartó bakot, vízpumpa,benzinszűrő, olaj+olajszűrő,váltóolaj, gyertyák, szíjakat+ feszítőcsapágyat, meg egy holtpont jeladót.
Termosztát csere valahogy lemaradt. Majd még viszem vissza hogy pótolják ezt.


Hello! Örülök, hogy jobban van az autód! Tegnap az enyémet is helyrerakták végre, bár nálam az "Engine systems fault" más okból keletkezett: mint kiderült, el volt kormolódva a pillangószelep, és alaphelyzetbe engedve időnként emiatt betapadt. Ezt a vezérlés persze rögtön hibajelzéssel honorálta. Egy tisztítás megszüntette a problémát. Smile Mindenesetre úgy látszik, 150 ezren túl érdemes az ilyesmire is figyelni...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daro


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 24.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 10:02:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2675
 Hozzászólás témája: Re: "engine systems fault" és "speed limited mode" hibaüzenet, lefulladás
Hozzászólás az előzmény idézésével

peti77 írta:
daro írta:
Kedves Fórumozók!

2006-os 1.6Ti-VCT C-Maxomnál már több mint egy éve rendszeresen előfordul, hogy téli időszakban, hogy ha elveszem a gázt, és hagyom alapjáratra esni a fordulatot, akkor spontán "engine systems fault" vagy "speed limited mode" hibaüzenetet kapok. Ilyenkor a motor alapjáraton marad, a gázpedál szinte megszűnik, így kereszteződésekben elindulásnál - ha nem veszem észre ezt időben - jól le is fullad az autó. Ha leveszem a gyújtást, majd újra indítom az autót, a hibának nyoma sincs, megy tovább normálisan egészen addig, amíg nem jut eszébe megint egy ilyen spontán meglepetés. Van valaki köztetek, aki tapasztalt már hasonlót, és esetleg tudja a megoldást? A környékbeli szerelők sajnos csak vakarják a fejüket, nem találják a hiba okát. A computer meg mindenféle fals hibakódokat tárol le ilyenkor, az sem segít rajtuk.
Köszi a hozzászólásokat!

Daro


www.essmotor.hu
Hívd őket nyugodtan! Wink


Nagyon köszönöm a tippet, aranyat ért! Meglátogattam őket, és félórán belül rendben volt az autóm. Remek kis csapatnak tűnnek. Az elmondásom alapján a szaki már sejtette, hogy mi a gond, és ez be is igazolódott. Mindössze a fojtószelepet kellett kitakarítani. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kvp


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 01.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.03.03 18:02:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2676
 Hozzászólás témája: Re: C MAX nem indul...
Hozzászólás az előzmény idézésével

kvp írta:
Üdvözlök mindenkit!

Segítségeteket szeretném kérni , adott egy 2006 os 1.8 Benzin QQDB motorkódos C-Max.

1 éve üzemelt hibamentesen , második olajcsere után elkezdett feketén ill kéken füstölni, és erősen hamikázta is befelé (azelőtt alig fogyasztotta, ugyanaz az olaj ment bele és az olajcsere periódus is csak 10e km ) ezek mellett az autó egy pöccintésre indult!
Felújítás mellett döntöttünk , kapott jó minőségű gyűrűsort , és teljes hengerfej munkát profi gépműhelyben !
Motortömb és váltó a karosszériában maradt...(fúrni nem kellett)

eddig minden OK!

összerakás után nem indult be az autó és természetes azóta sem! (14 hete)

- át lett nézve a vezérlés (alul csavar kicsavar be a gyári szerszám és a vez tengelyeknél is ugyanígy)
- benzin van 4 bar nyomás
- kompresszió szinte gyári értéken
- GYÁRI Ford hibakód kiolvasóra rátéve és az elektronika (jeladók stb) hibátlannak olvasva
- Fojtószelep újra tanítva
- minden csatlakozó a helyén
- szikra van
- gyertyák újak (próbáltuk más gyertyával is)
- fecskendővel nyomtam üzemanyagot a hengerekbe de semmi csak néha halk durranás

Egy ismerős azt mondta hogy szerinte nem jó helyen adja le a szikrát (alsó holtpont) ezt hogy tudnám ellenőrizni?

már 3 szerelő nézte és nem találtak semmit Embarassed

Segítséget előre is köszönöm

Viktor


Üdv!

meglett a hiba!

szívócső nyomás szabályzó Very Happy

mindez 4 hónap után!! (-650e Ft ....részleges motorfelújítással)

Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nagyas


Offline
Csatlakozott:
2017. 02. 09.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2018.03.04 00:58:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2677
 Hozzászólás témája: Re: C MAX nem indul...
Hozzászólás az előzmény idézésével

kvp írta:
kvp írta:
Üdvözlök mindenkit!

Segítségeteket szeretném kérni , adott egy 2006 os 1.8 Benzin QQDB motorkódos C-Max.

1 éve üzemelt hibamentesen , második olajcsere után elkezdett feketén ill kéken füstölni, és erősen hamikázta is befelé (azelőtt alig fogyasztotta, ugyanaz az olaj ment bele és az olajcsere periódus is csak 10e km ) ezek mellett az autó egy pöccintésre indult!
Felújítás mellett döntöttünk , kapott jó minőségű gyűrűsort , és teljes hengerfej munkát profi gépműhelyben !
Motortömb és váltó a karosszériában maradt...(fúrni nem kellett)

eddig minden OK!

összerakás után nem indult be az autó és természetes azóta sem! (14 hete)

- át lett nézve a vezérlés (alul csavar kicsavar be a gyári szerszám és a vez tengelyeknél is ugyanígy)
- benzin van 4 bar nyomás
- kompresszió szinte gyári értéken
- GYÁRI Ford hibakód kiolvasóra rátéve és az elektronika (jeladók stb) hibátlannak olvasva
- Fojtószelep újra tanítva
- minden csatlakozó a helyén
- szikra van
- gyertyák újak (próbáltuk más gyertyával is)
- fecskendővel nyomtam üzemanyagot a hengerekbe de semmi csak néha halk durranás

Egy ismerős azt mondta hogy szerinte nem jó helyen adja le a szikrát (alsó holtpont) ezt hogy tudnám ellenőrizni?

már 3 szerelő nézte és nem találtak semmit Embarassed

Segítséget előre is köszönöm

Viktor


Üdv!

meglett a hiba!

szívócső nyomás szabályzó Very Happy

mindez 4 hónap után!! (-650e Ft ....részleges motorfelújítással)

Shocked


Akkor a motorfelújításra nem is lett volna szükség?
650.000 Ft?! Shocked És még azt mondják, hogy a dízelek javítása drága...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mobius01


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 20.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.03.10 12:58:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2678
 Hozzászólás témája: Fűtésprobléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv mindenkinek!

Lenne egy olyan problémám, hogy egyszer csak menet közben elment a fűtésem. Olyan hangot hallottam, mintha két vezeték összeért volna, vagy zárlatos és utána nemsokára a sofőr oldalon kis füst jött ki műanyag szaggal együtt.

Van valami ötlet?

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget és további szép napot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 34


HozzászólásElküldve: 2018.03.14 12:45:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2679
 Hozzászólás témája: Re: Fűtésprobléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

mobius01 írta:
Üdv mindenkinek!

Lenne egy olyan problémám, hogy egyszer csak menet közben elment a fűtésem. Olyan hangot hallottam, mintha két vezeték összeért volna, vagy zárlatos és utána nemsokára a sofőr oldalon kis füst jött ki műanyag szaggal együtt.

Van valami ötlet?

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget és további szép napot!


Hali!
Több mint valószínű elfröcsent a ventimotor előtét ellenállása.Vagy a motor csatija lett kontaktos.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 34


HozzászólásElküldve: 2018.03.14 12:46:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2680
 Hozzászólás témája: Re: Fűtésprobléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

mobius01 írta:
Üdv mindenkinek!

Lenne egy olyan problémám, hogy egyszer csak menet közben elment a fűtésem. Olyan hangot hallottam, mintha két vezeték összeért volna, vagy zárlatos és utána nemsokára a sofőr oldalon kis füst jött ki műanyag szaggal együtt.

Van valami ötlet?

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget és további szép napot!


Hali!
Több mint valószínű elfröcsent a ventimotor előtét ellenállása.Vagy a motor csatija lett kontaktos.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 34


HozzászólásElküldve: 2018.03.14 12:46:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2681
 Hozzászólás témája: Re: Fűtésprobléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

mobius01 írta:
Üdv mindenkinek!

Lenne egy olyan problémám, hogy egyszer csak menet közben elment a fűtésem. Olyan hangot hallottam, mintha két vezeték összeért volna, vagy zárlatos és utána nemsokára a sofőr oldalon kis füst jött ki műanyag szaggal együtt.

Van valami ötlet?

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget és további szép napot!


Hali!
Több mint valószínű elfröcsent a ventimotor előtét ellenállása.Vagy a motor csatija lett kontaktos.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hatragyi


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 20.
Hozzászólások: 347


HozzászólásElküldve: 2018.03.17 17:31:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2682
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:

A problémát a becsípődésgátló okozza, valamiért rossz helyzetet tud.

A megoldáshoz kell 2 ember. Ráadott gyújtás mellett az egyik személy elindítja az adott ablak automatikus mozgását, a másik pedig leveszi az akkusarut az ablak mozgása közben. Így törlődik az adott ablakemelő vezérlőegység memóriája.
Akkusaru vissza és lehet betanítani a véghelyzetet újra.


Így pár év távlatából is köszi az infót, most hasznos volt.
_________________
Ford C-Max 1.6 VCT, 2007 (2007-2010)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bandi87


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 18.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.04.01 16:29:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2683
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni, a mai napon megpróbáltam kicserélni a hátsó utastér világítás izzóját mert nem világított.
Szépen szétszedtem összeraktam majd onnantól fogva már semelyik utastér világítás nem működik, csomagtartóban és a kesztyűtartóban sem,
Biztosítékokat megnéztem nem találtam hibásat,
2008-as c-max
segítsetek mi lehet a gond.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.04.01 17:36:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2684
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hi,

Kicsit kezdek tartani a kocsitól. Már lassan félek elmenni vele bárhova is.
Indult annó P1264es hibával amit Sw-el "javítottak", azóta nem dadog meg semmi. kb 1000km-t mentem vele és ma Engine Mal hiba sárga könyvel dobott és kikapcsolta az ESP meg a hill startot. Újraindít és ok. Menet közben produkál berángást random(eddig 3-4 alkalom volt, ebből 2 volt eléggé feltünő) , mintha egy pillanatra leállna a motor, de csak egyet ránt be.

Volt benne cserélve olaj, szűrő, levegő, pollen, gázolajszűrő. Pénteken mentem vele 5-6 kmt 3500ös fordulaton 3asba.

Tárolt hibakód elvileg nincs mert nem írja azóta a hibát.

2011 1.6 TDCI Titán 115e km
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zocsa


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 18.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.04.02 14:09:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2685
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bandi87 írta:
Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni, a mai napon megpróbáltam kicserélni a hátsó utastér világítás izzóját mert nem világított.
Szépen szétszedtem összeraktam majd onnantól fogva már semelyik utastér világítás nem működik, csomagtartóban és a kesztyűtartóban sem,
Biztosítékokat megnéztem nem találtam hibásat,
2008-as c-max
segítsetek mi lehet a gond.


Szia,
Én az antennatalp cseréjekor vágtam haza a belső világítást.
Az alábbi képen a 104 a biztosítéka, ezt is megnézted?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 115


HozzászólásElküldve: 2018.04.02 18:44:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2686
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
Hi,

Kicsit kezdek tartani a kocsitól. Már lassan félek elmenni vele bárhova is.
Indult annó P1264es hibával amit Sw-el "javítottak", azóta nem dadog meg semmi. kb 1000km-t mentem vele és ma Engine Mal hiba sárga könyvel dobott és kikapcsolta az ESP meg a hill startot. Újraindít és ok. Menet közben produkál berángást random(eddig 3-4 alkalom volt, ebből 2 volt eléggé feltünő) , mintha egy pillanatra leállna a motor, de csak egyet ránt be.

Volt benne cserélve olaj, szűrő, levegő, pollen, gázolajszűrő. Pénteken mentem vele 5-6 kmt 3500ös fordulaton 3asba.

Tárolt hibakód elvileg nincs mert nem írja azóta a hibát.

2011 1.6 TDCI Titán 115e km


Nekem nagyon hasonló hibánál azt tanácsolta a szerelő,hogy: minimum 4.-esben pörgessem fel 3000-es fordulatig aztán lépjek le a gázról és hagyjam magától visszalassulni (4.-esben hagyva,semmi fék) kb. 1000-ig.Ezt 3x 4x ismételjem meg (persze erre alkalmas helyen).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bandi87


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 18.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.04.03 14:11:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2687
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zocsa írta:
Bandi87 írta:
Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni, a mai napon megpróbáltam kicserélni a hátsó utastér világítás izzóját mert nem világított.
Szépen szétszedtem összeraktam majd onnantól fogva már semelyik utastér világítás nem működik, csomagtartóban és a kesztyűtartóban sem,
Biztosítékokat megnéztem nem találtam hibásat,
2008-as c-max
segítsetek mi lehet a gond.


Szia,
Én az antennatalp cseréjekor vágtam haza a belső világítást.
Az alábbi képen a 104 a biztosítéka, ezt is megnézted?


Szia
Meglett a ludas biztosíték, csak én hülye nem vettem ki és a szakadásmérő jónak mutatta Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bandi87


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 18.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.04.03 14:15:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2688
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
Hi,

Kicsit kezdek tartani a kocsitól. Már lassan félek elmenni vele bárhova is.
Indult annó P1264es hibával amit Sw-el "javítottak", azóta nem dadog meg semmi. kb 1000km-t mentem vele és ma Engine Mal hiba sárga könyvel dobott és kikapcsolta az ESP meg a hill startot. Újraindít és ok. Menet közben produkál berángást random(eddig 3-4 alkalom volt, ebből 2 volt eléggé feltünő) , mintha egy pillanatra leállna a motor, de csak egyet ránt be.

Volt benne cserélve olaj, szűrő, levegő, pollen, gázolajszűrő. Pénteken mentem vele 5-6 kmt 3500ös fordulaton 3asba.

Tárolt hibakód elvileg nincs mert nem írja azóta a hibát.

2011 1.6 TDCI Titán 115e km


Szia,

A rángatás ismerős nekem két hete csinálta kb 5-6 szor aztán semmi. tegnap 2-szer aztán semmi ma reggel meg a részecskeszűrő tömődött el. ígymost a szervízben van, ha vissza kapom megírom mi volt a baja hátha választ kapok a rángatásra. 1 hónapja volt teljes vezérlés olaj és szűrők cseréje.
2008 1.6 TDCI Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.04.06 16:12:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2689
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hi,

Kicsit kezdek tartani a kocsitól. Már lassan félek elmenni vele bárhova is.
Indult annó P1264es hibával amit Sw-el "javítottak", azóta nem dadog meg semmi. kb 1000km-t mentem vele és ma Engine Mal hiba sárga könyvel dobott és kikapcsolta az ESP meg a hill startot. Újraindít és ok. Menet közben produkál berángást random(eddig 3-4 alkalom volt, ebből 2 volt eléggé feltünő) , mintha egy pillanatra leállna a motor, de csak egyet ránt be.

Volt benne cserélve olaj, szűrő, levegő, pollen, gázolajszűrő. Pénteken mentem vele 5-6 kmt 3500ös fordulaton 3asba.

Tárolt hibakód elvileg nincs mert nem írja azóta a hibát.

2011 1.6 TDCI Titán 115e km


Nekem nagyon hasonló hibánál azt tanácsolta a szerelő,hogy: minimum 4.-esben pörgessem fel 3000-es fordulatig aztán lépjek le a gázról és hagyjam magától visszalassulni (4.-esben hagyva,semmi fék) kb. 1000-ig.Ezt 3x 4x ismételjem meg (persze erre alkalmas helyen).


Javított a helyzeten? Én 3asba 3500 mentem vele egy 3-4 kmet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 115


HozzászólásElküldve: 2018.04.07 17:38:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2690
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hi,

Kicsit kezdek tartani a kocsitól. Már lassan félek elmenni vele bárhova is.
Indult annó P1264es hibával amit Sw-el "javítottak", azóta nem dadog meg semmi. kb 1000km-t mentem vele és ma Engine Mal hiba sárga könyvel dobott és kikapcsolta az ESP meg a hill startot. Újraindít és ok. Menet közben produkál berángást random(eddig 3-4 alkalom volt, ebből 2 volt eléggé feltünő) , mintha egy pillanatra leállna a motor, de csak egyet ránt be.

Volt benne cserélve olaj, szűrő, levegő, pollen, gázolajszűrő. Pénteken mentem vele 5-6 kmt 3500ös fordulaton 3asba.

Tárolt hibakód elvileg nincs mert nem írja azóta a hibát.

2011 1.6 TDCI Titán 115e km


Nekem nagyon hasonló hibánál azt tanácsolta a szerelő,hogy: minimum 4.-esben pörgessem fel 3000-es fordulatig aztán lépjek le a gázról és hagyjam magától visszalassulni (4.-esben hagyva,semmi fék) kb. 1000-ig.Ezt 3x 4x ismételjem meg (persze erre alkalmas helyen).


Javított a helyzeten? Én 3asba 3500 mentem vele egy 3-4 kmet.


Aztr csináltam amit leírtam,hogy javított-e azt nem tudom de azóta jó.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 70


HozzászólásElküldve: 2018.04.13 22:09:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2691
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tudna valaki segíteni, hogy Focus Cmaxban a klíma hőcserélője elérhető-e a gázpedál felől a pollenszűrő kivétele után? Klímát akarom pucolni habbal. elvileg ott kell lennie ha jól tudom. Köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sernyovac


Offline
Csatlakozott:
2008. 03. 24.
Hozzászólások: 117


HozzászólásElküldve: 2018.04.14 07:22:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2692
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
tudna valaki segíteni, hogy Focus Cmaxban a klíma hőcserélője elérhető-e a gázpedál felől a pollenszűrő kivétele után? Klímát akarom pucolni habbal. elvileg ott kell lennie ha jól tudom. Köszi.


Igen.
_________________
Ford C-Max 1.6 VCT - 2008
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 70


HozzászólásElküldve: 2018.04.14 12:45:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2693
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sernyovac írta:
fede94 írta:
tudna valaki segíteni, hogy Focus Cmaxban a klíma hőcserélője elérhető-e a gázpedál felől a pollenszűrő kivétele után? Klímát akarom pucolni habbal. elvileg ott kell lennie ha jól tudom. Köszi.


Igen.


köszi a megerősítést. kiveszem a pollenszűrőt. utána mit kell csinálni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sernyovac


Offline
Csatlakozott:
2008. 03. 24.
Hozzászólások: 117


HozzászólásElküldve: 2018.04.14 16:45:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2694
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
sernyovac írta:
fede94 írta:
tudna valaki segíteni, hogy Focus Cmaxban a klíma hőcserélője elérhető-e a gázpedál felől a pollenszűrő kivétele után? Klímát akarom pucolni habbal. elvileg ott kell lennie ha jól tudom. Köszi.


Igen.


köszi a megerősítést. kiveszem a pollenszűrőt. utána mit kell csinálni?


A pollenszűrő helyére befújni az adapterrel a habot. Én az adaptert rá szoktam rakni szigetelő szalaggal egy hurkapálca szerűségre és úgy helyezem be, fentről kezdem lefelé mozgatva a pálcát, 20 perc múlva még egyszer telenyomom, 0,5 óra várakozás után szárítás pollenszűrő bele gázpedál vissza és kész.
_________________
Ford C-Max 1.6 VCT - 2008
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 70


HozzászólásElküldve: 2018.04.15 21:44:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2695
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sernyovac írta:
fede94 írta:
sernyovac írta:
fede94 írta:
tudna valaki segíteni, hogy Focus Cmaxban a klíma hőcserélője elérhető-e a gázpedál felől a pollenszűrő kivétele után? Klímát akarom pucolni habbal. elvileg ott kell lennie ha jól tudom. Köszi.


Igen.


köszi a megerősítést. kiveszem a pollenszűrőt. utána mit kell csinálni?


A pollenszűrő helyére befújni az adapterrel a habot. Én az adaptert rá szoktam rakni szigetelő szalaggal egy hurkapálca szerűségre és úgy helyezem be, fentről kezdem lefelé mozgatva a pálcát, 20 perc múlva még egyszer telenyomom, 0,5 óra várakozás után szárítás pollenszűrő bele gázpedál vissza és kész.


értem, köszönöm.
nekem nem habos hanem spray de gondolom az mindegy.
szárítás alatt azt érted, hogy járatom a ventillátort belső keringetésen?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pumpa30


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 16.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.04.16 15:04:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2696
 Hozzászólás témája: Szervó hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A problémám a következő:

Adott egy Ford Focus C-Max, 1.8 benzin 120Le. Amikor hideg/párás/esős idő van, akkor a kormányt középállásból nehezebb elfordítani balra és jobbra, konkrétan olyan érzés mintha késne a szervó hatás. Ha átfordítom egy ponton ott megérkezik a szervó és mivel addig erősen kellett a kormányra erőhatást gyakorolni, sokszor "túlkanyarodik" az ember mivel a szervó segítségével elrántom a kormányt. A másik jelenség, hogy ha hidegben a kormányt egyenesbe állítom és másnap el akarok indulni, akkor nehéz eltekerni a kormányt, viszont ha nem középen hagyom, hanem kicsit elfordítva akkor minden rendben.
Mi lehet a probléma?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  varajti22


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 02.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.04.19 16:55:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2697
 Hozzászólás témája: Megtorpanás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

(ford c-max 2.0 TDCI 136LE 2009)
Tudnátok-e tanácsot adni vagy esetleg találkozott-e valaki hasonló hibával:
Körülbelül 1000 km-ként (független, hogy gyorsítok vagy egyenletesen haladok) elveszi a gázt az autó és alapjárat alá csökken (lassan) a fordulatszám,majd lefullad ha megpróbálok gázt adni. Próbáltam kivenni üresbe, majd sebességbe tenni,de úgysem adott gázt. De ha újraindítom, akkor minden jó lesz és 1000 km-ig nem jelentkezik a hiba.
Amikor "megtorpan" a következő hibát írja be: c1956.
Előre is köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  emmedem


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 25.
Hozzászólások: 77


HozzászólásElküldve: 2018.04.24 20:40:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2698
 Hozzászólás témája: katalizátor, hőguta
Hozzászólás az előzmény idézésével

-
Sziasztok!

Valaki vállalná BP-en, Pest megyében, hogy a szabályzó szonda helyén mér nekem egy torlónyomást?
P0420 és P0400 alkalmanként jön, megy. Kocsi gyenge nagy melegben. Hőmérők, jeladók rendben, jók. Olaj a szívósorban. Nemrég gyűrűzött, mégis magas kartergáz. Szelepfedéltömítéseken gyakran átnyomja az olajat. Gondolom lent is, mivel olaj van a szívósorban.

Sok-sok alkatrész lett már cserélve a 4 év alatt... Sok drága elmélet dőlt már meg.... Sad

Kalalizátor hatásfok hiba. A limit körül ugrál, de van, hogy a kifejezetten jó tartományban mozog az érték. Valamelyik károsanyag kibocsátása magas. Már nem emlékszem, melyik.

Most pl. ok, de volt már 0.654 és 0.134 egy hónapon belül.
MID: $21
TID: $80
Value: 0.477 :1
Limit: 0.000 :1
Limit: 0.598 :1

korrekciók rendben.

Jövő szerdán átnézik a kipuffot, szívóóoldalt, hátha falsot szív, stb....


Sajnos senki nem vállalja a híres diagnosztákon kívül a torlónyomás mérést, de náluk nincs időpont....
Esetleg belekukkantani egy száloptikával? Lehet össze van égve az egész. Nekem van lidl-ös, de törtem már be gyertyát a hf-be, azóta nem igen nyúlok semmihez.

4 éves probléma, már nagyon a határon vagyok................. Sad

köszönöm szépen!
_________________
Ha gazdag leszek, műhelyt veszek!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bandi87


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 18.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.04.26 17:21:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2699
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
Segítséget kérnék, mert már teljesen tanácstalan vagyok.

Van egy 2008-as 1,6-os disel c-maxom amit már 3 hete nem is tudtam használni mivel jelenleg is a szervízben van.

A probléma ott kezdődött hogy nem akart regenerálni a részecskeszűrő és állandóan eldugult.
Ford szervízben gépre csatlakoztatva kipucolták. majd 200 km után elkezdett rángatni az autó.
a műszerfalon semmi hibajelzés csak rángatott főként, ha egyenletes tempóval haladtam.
A szervízben azt mondták hogy ismét a szűrő. Most kiszerelték és fizikálisan is kipucolták de az autó a műhelyt sem tudja elhagyni mert rángat az autó.
A szervíztől azt az infót kaptam, hogy a héten így vagy úgy visszaadják, mert nem találják a hiba okát.

A szezorok, érzékelők elmondásuk szerint jók, a szűrő ki lett pucolva.

Teljes vezerlés csere volt 1500 km-el korábban.
Akkor valami levegő csövet is cseréltek mert ki volt repedve.


Azt nem tudom, ha a hivatalos ford szervízben nem találják a baját akkor hová tudom elvinni?
Esetleg,ha a vezértlést nem jól rakták helyre az tud ilyen hibát generálni?

Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 841

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.04.27 14:00:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2700
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bandi87 írta:
Sziasztok,
Segítséget kérnék, mert már teljesen tanácstalan vagyok.

Van egy 2008-as 1,6-os disel c-maxom amit már 3 hete nem is tudtam használni mivel jelenleg is a szervízben van.

A probléma ott kezdődött hogy nem akart regenerálni a részecskeszűrő és állandóan eldugult.
Ford szervízben gépre csatlakoztatva kipucolták. majd 200 km után elkezdett rángatni az autó.
a műszerfalon semmi hibajelzés csak rángatott főként, ha egyenletes tempóval haladtam.
A szervízben azt mondták hogy ismét a szűrő. Most kiszerelték és fizikálisan is kipucolták de az autó a műhelyt sem tudja elhagyni mert rángat az autó.
A szervíztől azt az infót kaptam, hogy a héten így vagy úgy visszaadják, mert nem találják a hiba okát.

A szezorok, érzékelők elmondásuk szerint jók, a szűrő ki lett pucolva.

Teljes vezerlés csere volt 1500 km-el korábban.
Akkor valami levegő csövet is cseréltek mert ki volt repedve.


Azt nem tudom, ha a hivatalos ford szervízben nem találják a baját akkor hová tudom elvinni?
Esetleg,ha a vezértlést nem jól rakták helyre az tud ilyen hibát generálni?

Köszönöm.


https://www.essmotor.hu/
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 89, 90, 91  Következő
Ugrás:   

90 / 91 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.85 másodperc