Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.05.24. 22:59:06 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: zohlih
Mai: 3
Tegnapi: 2
Összesen: 23956
Látogatók:
Vendégek: 1044
Tagok: 48
Összesen: 1092

Jelen lévő tagok:
01: Bubuapu
02: zohlih
03: semetka
04: verti
05: inf
06: Morscherszenasigabe
07: Vagyokabajnok
08: Attila64
09: szalai88
10: Focusdriver
11: mugab
12: bala
13: attis
14: sulep
15: gyoeri
16: Carpy
17: fiesta
18: edk
19: flint78
20: kaltenberg
21: csabesz66
22: fhoksz
23: Gábor02
24: pfpetee
25: peti77
26: kelly
27: papamaci88
28: Helm
29: ikim2025
30: JNorb
31: majormate84
32: fakocka
33: Almeida
34: hohand
35: bendeguz
36: pzsoca
37: lj
38: RS305
39: atibaba
40: kran72
41: tamasbobak
42: jozsua
43: detomaso
44: Rush77
45: zsoltikak
46: erkidaniel
47: Traklaci
48: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 143, 144, 145  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

144 / 145 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  mendoza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 24.
Hozzászólások: 53

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.04.28 06:50:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4291
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pfpetee írta:

Szerintem inkább EGR vagy koszos légtömegmérő baja lesz

Egr volt cserelve.
A legtomegmero hibaja okozhatja azt, hogy alul gyenge?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 316


HozzászólásElküldve: 2018.04.28 10:19:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4292
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Vajt fulueket kerdeznem... a jelenseg 1800-2600as fordulaton 1es es uresen kivul sebbessegtol fuggetlenul eroteljes vagy lassabb gazadasra csorgo hang jon a motorbolt! Nem hangos de hallhato szabalyos. Kicsit dizeles de inkabb olyan mint egy jo MZ Etz Smile Vezerles vct tavaly lett cserelve azt hittem az megoldja, mert elotte csattogtak a vct kerekek azt hittem az adja ki de nem... amugy olyan a hangja mint mikor azok a kerekek csattogtak inditaskor csak halkabb joval. Olaj friss belevalo 2006 benzin 1.6.vct. Szerintetek? Koszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 479


HozzászólásElküldve: 2018.04.29 14:50:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4293
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Sziasztok! Vajt fulueket kerdeznem... a jelenseg 1800-2600as fordulaton 1es es uresen kivul sebbessegtol fuggetlenul eroteljes vagy lassabb gazadasra csorgo hang jon a motorbolt! Nem hangos de hallhato szabalyos. Kicsit dizeles de inkabb olyan mint egy jo MZ Etz Smile Vezerles vct tavaly lett cserelve azt hittem az megoldja, mert elotte csattogtak a vct kerekek azt hittem az adja ki de nem... amugy olyan a hangja mint mikor azok a kerekek csattogtak inditaskor csak halkabb joval. Olaj friss belevalo 2006 benzin 1.6.vct. Szerintetek? Koszi


Az enyém ugye csak sima 1,6 de az is csörömpölt amikor az omv-nál tankoltam.
Esetleg nem tankoltál mostanában valami szokatlan helyen?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 316


HozzászólásElküldve: 2018.04.29 19:21:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4294
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mol , OMV sima 95.... megneztem csak gazadasra csinalja a tartomanyban folyamatosan tempomattal azon a tartomanyon nem csinalja.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atibaba


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 27.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.04.30 08:23:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4295
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv! 1.6 TDCI 90 LE motor produkálja a következőket. Menet közben, 2000 fordulat felett gyorsítás közben furcsa, süvöltő hangot hallani a motortér jobb oldali része felől. Először ékszíjra gyanakodtam, de később a jelenség erősödésével egyre valószínűbb, hogy levegőt nyomja valahol. További jelenség, hogy szokatlanul füstöl (fekete) minden fokozatban és fordulatszámon, valamint állandó fordulaton haladva (tempomattal is) finoman ingadozik, hullámzik a "haladás" Fogyasztás is megnőtt kb 2 literrel. Álló helyzetben, semmilyen fordulatszámon nem hallani a hangot. Fojtószelep alatti rész enyhén olajos, de szivárgást vagy törést nem találok a csöveken. Ha valakinek van ötlete, tapasztalata, tanácsa, kérem ossza meg.....köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2018.04.30 08:38:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4296
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

atibaba írta:
Üdv! 1.6 TDCI 90 LE motor produkálja a következőket. Menet közben, 2000 fordulat felett gyorsítás közben furcsa, süvöltő hangot hallani a motortér jobb oldali része felől. Először ékszíjra gyanakodtam, de később a jelenség erősödésével egyre valószínűbb, hogy levegőt nyomja valahol. További jelenség, hogy szokatlanul füstöl (fekete) minden fokozatban és fordulatszámon, valamint állandó fordulaton haladva (tempomattal is) finoman ingadozik, hullámzik a "haladás" Fogyasztás is megnőtt kb 2 literrel. Álló helyzetben, semmilyen fordulatszámon nem hallani a hangot. Fojtószelep alatti rész enyhén olajos, de szivárgást vagy törést nem találok a csöveken. Ha valakinek van ötlete, tapasztalata, tanácsa, kérem ossza meg.....köszönöm!

Laikusként: a 2000-es fordulat felett, süvöltő hang, füstölés, olajnyom: valamelyik turbócső repedésre utal, vélhetően az olajos résznél (bár írtad, hogy átnézted).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atibaba


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 27.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.04.30 09:13:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4297
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
atibaba írta:
Üdv! 1.6 TDCI 90 LE motor produkálja a következőket. Menet közben, 2000 fordulat felett gyorsítás közben furcsa, süvöltő hangot hallani a motortér jobb oldali része felől. Először ékszíjra gyanakodtam, de később a jelenség erősödésével egyre valószínűbb, hogy levegőt nyomja valahol. További jelenség, hogy szokatlanul füstöl (fekete) minden fokozatban és fordulatszámon, valamint állandó fordulaton haladva (tempomattal is) finoman ingadozik, hullámzik a "haladás" Fogyasztás is megnőtt kb 2 literrel. Álló helyzetben, semmilyen fordulatszámon nem hallani a hangot. Fojtószelep alatti rész enyhén olajos, de szivárgást vagy törést nem találok a csöveken. Ha valakinek van ötlete, tapasztalata, tanácsa, kérem ossza meg.....köszönöm!

Laikusként: a 2000-es fordulat felett, süvöltő hang, füstölés, olajnyom: valamelyik turbócső repedésre utal, vélhetően az olajos résznél (bár írtad, hogy átnézted).

Így van, nem találok repedést vagy törést, viszont a fojtószelep csatlakozója olajos. Hülyén hangzik, de mintha onnét szivárogna az olaj Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kovacskornel89


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 07.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.05.02 10:08:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4298
 Hozzászólás témája: P0420 hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Van egy 2005-ös Ford Focus kombi (mk2) 1.6benzines autóm, 192e km-el.
A P0420-as hibakódot dobta ki egyik nap.
"Katalizátor-rendszer hatékonyság határérték alatt (1.hengersor)" ezzel az üzenettel.

Mennyi az esély, hogy katalizátort kell cserélnem?
Vagy lehet a lambda szonda fűtőszál, vagy ilyesmi?

Köszönöm,
Kornél
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2790


HozzászólásElküldve: 2018.05.02 13:19:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4299
 Hozzászólás témája: Re: P0420 hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

kovacskornel89 írta:
...
"Katalizátor-rendszer hatékonyság határérték alatt (1.hengersor)" ezzel az üzenettel.


Ellenőrizni kellene a két szonda jelét.
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=363500#363500

Ha mind a kettő egyforma görbét mutat, akkor tényleg nem hatásos a katalizátor.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2018.05.02 18:35:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4300
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

atibaba írta:

Így van, nem találok repedést vagy törést, viszont a fojtószelep csatlakozója olajos. Hülyén hangzik, de mintha onnét szivárogna az olaj Shocked

Mondeo.hu oldalon valakinek egy bilincs meglazulása is hasonlót okozott, vizsgáld meg azokat is:

mondeo.hu fórum írta:
Gondoltam,ha már feltettem a kérdést,hogy miért fütyül a turbó ,meg írom a megoldást is.
AndyA-nak volt egy jó ötlete,hogy nézzem meg nincs-e lyuk valamelyik csövön.
Lyuk nem volt,viszont az egyik gumicsövön a bilincs valahogy elmozdult és csak a cső felét fogta a levegőhűtő előtt.
Két hete hallgatom az egyre erősödő fütyülést,pedig csak 5 perc volt megszüntetni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Nita-Imi


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 03.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.05.03 12:28:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4301
 Hozzászólás témája: Ford Focus 1,8 Tdci
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
másfél éve van egy 1,8as Focusunk, 2007-ből. Pár hete párom jött vele hazafele, a motortérből érdekes kattogást hallott, majd kb 40 km múlva leállt a motor.
1. eddigi szerelőnk, kissé szájhuzogatva, de azt mondta hogy kb 1 hónap múlva tudna ránézni ("legrosszabb esetben motorcsere, de szét kell szedni, hogy lássuk")
2. második szerelő aki kb 1 héten belül rá tudna nézni, kb 3 óra alatt megállapította, hogy motor-cserét kell csinálni (kb. 2500 euro), mert a motorfelújítás lehet 3-4000 eurora is rúghat.
két dugattyú ment tönkre talán amelyek ütötték a hengerfejet és ez okozhatta a csúnya hangot, illetve az olajteknőben fémes maradványokra lelt.
3. úgy döntöttünk megnézetjük még valakivel...
Járt-e már vki így? A tapasztaltabbak közülletek mit mondanak?
Nekem a szívemhez nőtt a kicsi Ghia, de azok után hogy nemegészen 4000 euroért vettük, kemény lenne rákölteni újabb 3000et... (vezérműszíj, kuplung, lendkerék, motor fogó tamponok, stb cserélve vannak)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2790


HozzászólásElküldve: 2018.05.03 14:19:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4302
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 1,8 Tdci
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nita-Imi írta:
... kemény lenne rákölteni újabb 3000et...

Szia!

Nézz utána a bontott motoroknak. Ahogy régebben olvastam, azok legalább 10-szer olcsóbbak ennél.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atibaba


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 27.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.05.04 16:03:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4303
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
atibaba írta:

Így van, nem találok repedést vagy törést, viszont a fojtószelep csatlakozója olajos. Hülyén hangzik, de mintha onnét szivárogna az olaj Shocked

Mondeo.hu oldalon valakinek egy bilincs meglazulása is hasonlót okozott, vizsgáld meg azokat is:

mondeo.hu fórum írta:
Gondoltam,ha már feltettem a kérdést,hogy miért fütyül a turbó ,meg írom a megoldást is.
AndyA-nak volt egy jó ötlete,hogy nézzem meg nincs-e lyuk valamelyik csövön.
Lyuk nem volt,viszont az egyik gumicsövön a bilincs valahogy elmozdult és csak a cső felét fogta a levegőhűtő előtt.
Két hete hallgatom az egyre erősödő fütyülést,pedig csak 5 perc volt megszüntetni.


Köszi a tippet, de "sajnos" a bilincsek, csatlakozások helyükön vannak. Észrevettem ma valami nagyon érdekeset, bár ugye logikus a dolog. A fordulatszámot 2000/perc környékére vagy fölé emelve, egyidejűleg benyomva a féket, a fordulatszám 1-2 másodperc múlva visszaesik 1200 fordulat/percre, és ott is marad a gázpedál állásától függetlenül. Gondolom ez normális Very Happy Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pzsoca


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 13.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.05.07 18:45:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4304
 Hozzászólás témája: Hidegen megy mint a veszedelem
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Van egy 2005-ös 1.4 benyós fókám. A problémám, hidegen megy, de melegen hiába adok padló gázt nyugdíjas tempóban gyorsul, viszont ha finoman elveszem a gázt egy ponton megindul. Ez most természetes avagy sem?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 356


HozzászólásElküldve: 2018.05.07 19:11:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4305
 Hozzászólás témája: Re: Hidegen megy mint a veszedelem
Hozzászólás az előzmény idézésével

pzsoca írta:
Sziasztok.
Van egy 2005-ös 1.4 benyós fókám. A problémám, hidegen megy, de melegen hiába adok padló gázt nyugdíjas tempóban gyorsul, viszont ha finoman elveszem a gázt egy ponton megindul. Ez most természetes avagy sem?
Biztos nem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pzsoca


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 13.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.05.08 18:09:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4306
 Hozzászólás témája: Re: Hidegen megy mint a veszedelem
Hozzászólás az előzmény idézésével

mugab írta:
pzsoca írta:
Sziasztok.
Van egy 2005-ös 1.4 benyós fókám. A problémám, hidegen megy, de melegen hiába adok padló gázt nyugdíjas tempóban gyorsul, viszont ha finoman elveszem a gázt egy ponton megindul. Ez most természetes avagy sem?
Biztos nem.


Úgy érzem akkor nagy generál talán megoldhatja, de jó lenne szűkíteni a kört.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 356


HozzászólásElküldve: 2018.05.08 18:27:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4307
 Hozzászólás témája: Re: Hidegen megy mint a veszedelem
Hozzászólás az előzmény idézésével

pzsoca írta:
mugab írta:
pzsoca írta:
Sziasztok.
Van egy 2005-ös 1.4 benyós fókám. A problémám, hidegen megy, de melegen hiába adok padló gázt nyugdíjas tempóban gyorsul, viszont ha finoman elveszem a gázt egy ponton megindul. Ez most természetes avagy sem?
Biztos nem.


Úgy érzem akkor nagy generál talán megoldhatja, de jó lenne szűkíteni a kört.
Én valami diagnosztikai kört futnék, lehet hogy valamelyik érzékelő ad fals adatot. Semmiképp nem gondolnék motorfelújításra... Esetleg jelentkezz be az essmotor-hoz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pzsoca


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 13.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.05.09 18:08:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4308
 Hozzászólás témája: Re: Hidegen megy mint a veszedelem
Hozzászólás az előzmény idézésével

mugab írta:
pzsoca írta:
mugab írta:
pzsoca írta:
Sziasztok.
Van egy 2005-ös 1.4 benyós fókám. A problémám, hidegen megy, de melegen hiába adok padló gázt nyugdíjas tempóban gyorsul, viszont ha finoman elveszem a gázt egy ponton megindul. Ez most természetes avagy sem?
Biztos nem.


Úgy érzem akkor nagy generál talán megoldhatja, de jó lenne szűkíteni a kört.
Én valami diagnosztikai kört futnék, lehet hogy valamelyik érzékelő ad fals adatot. Semmiképp nem gondolnék motorfelújításra... Esetleg jelentkezz be az essmotor-hoz.


Köszi a tippet, bár nem az említett szervizbe viszem, mert nekem nagyon messze van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2790


HozzászólásElküldve: 2018.05.09 19:32:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4309
 Hozzászólás témája: Re: Hidegen megy mint a veszedelem
Hozzászólás az előzmény idézésével

pzsoca írta:
Sziasztok.
Van egy 2005-ös 1.4 benyós fókám. A problémám, hidegen megy, de melegen hiába adok padló gázt nyugdíjas tempóban gyorsul, viszont ha finoman elveszem a gázt egy ponton megindul. Ez most természetes avagy sem?


Padlógáznál megváltozik a szabályozás. Az elektronika kevésbé veszi figyelembe az első lambdaszonda jeleit és bővebben adagolja a benzint.

Lehet, hogy ez túl dús keverék a motornak. Lehet hogy pl. a hőszenzor vagy a légtömegmérő ad kissé hibás jelet és ez az ok.

Pl. menet közben meg kellene mérni a lambdaszonda jelét, hogy tényleg igazolja-e, hogy túl sok a benzin a keverékben.

De lehet gyujtáshiba is, (főleg, ha rángat) ami először teljesen nyitott pillangószelepnél szokott előjönni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  addibigg

Érvényes: 2019.04.11.

Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 30.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2018.05.10 11:48:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4310
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

MK2,5 1.6 benzin 100Le.
Hidegen egyáltalán nem kell hogy jobban menjen az autó? Én is úgy érzem mintha hidegen nyomatékosabb volna a kocsi, és talán a gázreakciója is jobb. Azon is gondolkodtam hogy lehet hogy a többlet üzemanyag miatt van amit hideg állapotban kap, de nem vagyok benne biztos hogy ez így helytálló.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pjonas


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 01.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.05.13 21:19:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4311
 Hozzászólás témája: 1.6 literes, benzines motor 152.000 km után kerepel
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. A motorproblémák szekciót végig böngészve tennék fel kérdést. Németországi, idén 8 éves Focust vásároltam 3 hete. A kötelező szűrő-, motorolaj-, gyújtógyertya-, és vezérműszíj csere elkészült. Márkafüggetlen szervizben volt a kocsi. Alapjáraton viszonylag halkan, haladás közben, mikor a gázpedálról leveszem a lábam, hangosan kerepel a motor. A szervizben is szóltak, hogy a szelepemelőket (amit többek tévesen hidrotőkének neveznek) cserélni szükséges. Ami nem egyezik hibajelenség a fórumon írtakkal, az az, hogy üzemmeleg motor is ugyanúgy kerepel, gázadáskor nem hallatszik, viszont amint leveszem a gázról a lábam, hirtelen felerősödik a kereplés. A zaj leginkább a felhúzott lendkerekes kisautó hangjára hajaz, mikor a levegőben, ellenállás nélkül a rugó kienged. Szerintetek hagyjam megbontani a szelep vezérlést és menjen a szelepemelő csere, vagy másutt kéne a hiba okát keresni?
Köszönöm előre is az ötletelést!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gza


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 27.
Hozzászólások: 347


HozzászólásElküldve: 2018.05.14 08:34:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4312
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia!
Valóban jobban megy hidegen nyilván a több benzintől és akkor még a lambda szabályzás sem működik.
addibigg írta:
MK2,5 1.6 benzin 100Le.
Hidegen egyáltalán nem kell hogy jobban menjen az autó? Én is úgy érzem mintha hidegen nyomatékosabb volna a kocsi, és talán a gázreakciója is jobb. Azon is gondolkodtam hogy lehet hogy a többlet üzemanyag miatt van amit hideg állapotban kap, de nem vagyok benne biztos hogy ez így helytálló.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  addibigg

Érvényes: 2019.04.11.

Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 30.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2018.05.14 09:09:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4313
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gza írta:
Szia!
Valóban jobban megy hidegen nyilván a több benzintől és akkor még a lambda szabályzás sem működik.
addibigg írta:
MK2,5 1.6 benzin 100Le.
Hidegen egyáltalán nem kell hogy jobban menjen az autó? Én is úgy érzem mintha hidegen nyomatékosabb volna a kocsi, és talán a gázreakciója is jobb. Azon is gondolkodtam hogy lehet hogy a többlet üzemanyag miatt van amit hideg állapotban kap, de nem vagyok benne biztos hogy ez így helytálló.


Köszi, akkor jó volt a sejtésem, és nem kell hibát keresnem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Riri01


Offline
Csatlakozott:
2017. 04. 17.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.05.14 11:30:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4314
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Van egy 1.6 tdci 90lovas 2008.12havi kombim. Egy olyan jelenség ütötte fel a fejét a napokban, hogy szerintem egyenletlenül húz a gép. Eddig egy viszonylag egyenletes gyorsulas volt erezheto megszakitasok vagy eros kiugrasok nelkul. De most olyan mintha valtana a vezerles( persze nem) hirtelen es neha meglodul vagy megtorpan. Ezt ugy kell elkepzelni hogy pl 3 ban alapjaratrol 4000ig elgyorsitva szepen megjon a turbo nyomas 1500 korul. Aztan mintha kihagyna egy ket durranast 2500nal megtorpan de 100 fordulattal feljebb megy tovabb ugyanugy aztan 3500nal mintha adnal neki plusz naftat megindul de csak 200-300 fordulatnyit es megint normalis. Tiltasig meg sose forgattam csak 4200 kore. Onnan ugis lekokad. Tapasztalt valaki hasonlo hibajelenseget? Nem fustol nem fogy olaj (20000alatt egyharmad nivo fogy). Egy kis kelepelese van 3000 utan ami nekem bantja a fulem. Es en is ugy erzem hogy padlo gazzal rosszabbul megy mintha 10% ot feljebb engednek rajta. Kocsit mintha tul sok anyagot kapna. Mint mikor ledadog a benzines.
Van ok kulonosenb aggodalomra?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2018.05.14 18:39:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4315
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Riri01 írta:
Sziasztok!

Ha az "megnyugtat", nem vagy egyedül. A miénk is csinálja ezt. Nem tudom, minek a függvénye, néha 3.-ban, néha 4.ben, néha mindkét fokozatban pulzálva gyorsít, néha nem jelentkezik. Megoldást nem találtam rá.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atibaba


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 27.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.05.17 06:52:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4316
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello! Meg tudná mondani valaki pontosan, vagy azt hogy hol tudnék utána nézni ( én nem találok infot) annak, hogy pontosan mekkora méretű O gyűrű van az 1.6 TDCI 90LE (2007.06) motor fojtószelep házon (-ban)? Én 54x3 mm mértem, de ez nem túl hiteles.....gondolom néhány tized is számít. Köszi, ha valaki tud segíteni!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2018.05.17 07:49:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4317
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

atibaba írta:
Hello! Meg tudná mondani valaki pontosan, vagy azt hogy hol tudnék utána nézni ( én nem találok infot) annak, hogy pontosan mekkora méretű O gyűrű van az 1.6 TDCI 90LE (2007.06) motor fojtószelep házon (-ban)? Én 54x3 mm mértem, de ez nem túl hiteles.....gondolom néhány tized is számít. Köszi, ha valaki tud segíteni!

Próbáld megkeresni itt:
Link
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atibaba


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 27.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.05.17 08:32:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4318
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
atibaba írta:
Hello! Meg tudná mondani valaki pontosan, vagy azt hogy hol tudnék utána nézni ( én nem találok infot) annak, hogy pontosan mekkora méretű O gyűrű van az 1.6 TDCI 90LE (2007.06) motor fojtószelep házon (-ban)? Én 54x3 mm mértem, de ez nem túl hiteles.....gondolom néhány tized is számít. Köszi, ha valaki tud segíteni!

Próbáld megkeresni itt:
Link


Szia, köszi a linket! Megtaláltam a keresett alkatrészt és cikkszámát is......nagyon hasznos oldal!! (5S6Q 9G608AA vagy 1672335) Sajnos a méretét nem sikerült kideríteni, és egyelőre azt sem, hogy hol lehet kapni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2018.05.17 09:11:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4319
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

atibaba írta:

Szia, köszi a linket! Megtaláltam a keresett alkatrészt és cikkszámát is......nagyon hasznos oldal!! (5S6Q 9G608AA vagy 1672335) Sajnos a méretét nem sikerült kideríteni, és egyelőre azt sem, hogy hol lehet kapni.

Én a vízpumpa közelébe vettem tavaly egy O-gyűrűt. Bementem egy Ford márkaszervizbe, mondtam, hogy hová keresem az O-gyűrűt, kikereste az emberke a robbantott ábrája alapján, és az ő gépén lévő cikkszám megegyezett azzal a cikkszámmal, amit én találtam a fenti oldalon. Megrendeltem, és 2 nap múlva csörögtek, hogy mehetek érte. 900Ft körüli volt az ára.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atibaba


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 27.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.05.17 09:25:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4320
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
atibaba írta:

Szia, köszi a linket! Megtaláltam a keresett alkatrészt és cikkszámát is......nagyon hasznos oldal!! (5S6Q 9G608AA vagy 1672335) Sajnos a méretét nem sikerült kideríteni, és egyelőre azt sem, hogy hol lehet kapni.

Én a vízpumpa közelébe vettem tavaly egy O-gyűrűt. Bementem egy Ford márkaszervizbe, mondtam, hogy hová keresem az O-gyűrűt, kikereste az emberke a robbantott ábrája alapján, és az ő gépén lévő cikkszám megegyezett azzal a cikkszámmal, amit én találtam a fenti oldalon. Megrendeltem, és 2 nap múlva csörögtek, hogy mehetek érte. 900Ft körüli volt az ára.


Én is kértem most ajánlatot, és meg is küldték......kicsit sokallom a 3650.- forintot egy O gyűrűért, de hát a minőséget úgy látszik meg kell fizetni Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 143, 144, 145  Következő
Ugrás:   

144 / 145 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.21 másodperc