Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.10.15. 17:36:25 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: bp18ker
Mai: 1
Tegnapi: 6
Összesen: 24297
Látogatók:
Vendégek: 366
Tagok: 9
Összesen: 375

Jelen lévő tagok:
01: tbeni77
02: attila64
03: gaborka83
04: Atala86
05: fraszika87
06: gyoeri
07: sndrngy
08: sparta2
09: Robbie

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektronikai meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 104, 105, 106  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

105 / 106 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.03.26 12:11:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3121
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Sziasztok!

Tolatóradarosoktól kérdezném, mert hogy nem csak beázott, hanem valószinü ebben a faszajó időjárásban beázás után szét is fagyott az egyik tolatóradar érzékelőm. Namost családalapitás előtt pár hónappal nem engedhetem meg azt a luxust hogy egy év után ujra 20 ezerért vegyek egy érzékelőt, igy jó magyar szaki révén inkább kikötném a sipolót! Smile Várok tippeket hogy hol helyezkedik el a hangszóró, van e mással összefüggésben, vagy ugyanez a kérdés a tolatóradar biztijéhez... hol helyezkedik, és ha kiveszem az kiüt e valami mást is? Smile Köszi!!


Huzd szet a csatit. Csomagtarto bal oldal,vagy jobb Very Happy a burkolat alatt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  codox


Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 30.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.04.02 17:43:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3122
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

decofeco írta:
codox írta:
Mézi írta:

Szerintem ez a műszerfal forrasztási hiba lesz, ami gyakran előfordul egy idő után.

Szia, köszönöm a választ hogyan lehetne javítani ki kellene mérni mindent? Mi lenne a megoldás?


Hello!
Ki kell venni, szétbontani és végigforrasztani, nagyjából az összes gyárit ... nekem legalábbis nagyon sok gyári forrasztás volt, ami javításra szorult. Kivenni nem nagy mutatvány, szétszedésnél azért figyelni kell. Nekem aki csinálta (elektronikai műszerész) nem autóvillamosságis küzdött vele, mert a mutatók pozíciójára is figyelnie kellett, azt mondta többet ilyet nem vállal Smile
üdv: deco


Update: Megoldódott műszerfali panelon voltak rossz levált forrasztások azok lettek újraforrasztva és most már kifogástalanul működik!


Legutóbb codox szerkesztette (2018.04.11 11:15:09), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  brumi86


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 03.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.04.03 19:05:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3123
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A következő hibajelenség lépett fel a Ford Focus mk2 kombim (2006) központi zárjánál:
Távirányítóval nyit-zár. Annyi a furcsaság, hogy amikor másodszor megnyomom a gombot, akkor nem villannak fel az irányjelzők (nyitásnál igen).
Kulccsal nyitja az össze ajtót, viszont csak a sofőr oldalit zárja.
Menet közben előfordult olyan, hogy bezárta az összes ajtót, majd pár perc múlva kinyitotta.

Találkoztatok már ilyen hibával? Van valami tippetek, hogy mi lehet a hiba?

Köszi,
Brumi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  captainzsolt


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 29.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.04.15 09:09:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3124
 Hozzászólás témája: csomagtér zár
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
A következő lenne a problémám:
2006-os Focus II 4 ajtós, a műszerfalon állandóan azt jelzi, hogy a csomagtér ajtó nyitva van. A zárat szétszedtem, kitakarítottam, a csatlakozókat befújkáltam. Lehet, hogy cserélni kell az elektronikus részét?
Előre is köszi a segítséget
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.04.15 17:18:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3125
 Hozzászólás témája: Re: csomagtér zár
Hozzászólás az előzmény idézésével

captainzsolt írta:
Sziasztok,
A következő lenne a problémám:
2006-os Focus II 4 ajtós, a műszerfalon állandóan azt jelzi, hogy a csomagtér ajtó nyitva van. A zárat szétszedtem, kitakarítottam, a csatlakozókat befújkáltam. Lehet, hogy cserélni kell az elektronikus részét?
Előre is köszi a segítséget


A zärban van benne a mikrokapcsolo ami a jelet küldi a müszelfalra (egyszerüsitve). Zärral együtt lehet cserelni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 318


HozzászólásElküldve: 2018.04.15 20:09:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3126
 Hozzászólás témája: Re: csomagtér zár
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vagy rövidre zárod a csatiját... aztán nem jelzi.. fókánál ugyis látod ha nyitva van , és ráadásul a nyavajás kulcssal sem tudod felnyitni szóval más se fogja Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gyocsika


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 20.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.04.20 09:23:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3127
 Hozzászólás témája: Ford Focus Rádió
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A héten lettem tulajdonosa egy Ford Focusnak (2006 1.6 TDCI). A problémán, hogy a gyári autó rádiómnál a jobb felső sarokban lévő két funkció gomb nem működik. (AmFm és a Clock gomb).

A kérdésem az lenne felétek,hogy van e valakinek valami ötlete ,hogy mit tudnék vele csinálni? Volt e valakinek hasonló problémája?


Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  detomaso


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 06.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.04.21 18:31:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3128
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szervízben pollenszűrőt (is) cseréltek; most nem tudom a levegőelosztás szabályzó gombot elmozdítani... Sad
Megakadt a szélvédő pozícióban.

Most vettem a Fókát, így még nem ismerem...
Hogyan tudom orvosolni a problémát?

Köszönöm a segítséget!

===================

Leírást hasonló problémáról nem találtam, de videót igen: valószínű, hogy bowden probléma...


Legutóbb detomaso szerkesztette (2018.04.22 19:41:16), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.04.22 19:40:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3129
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

detomaso írta:
Szervízben pollenszűrőt (is) cseréltek; most nem tudom a levegőelosztás szabályzó gombot elmozdítani... Sad
Megakadt a szélvédő pozícióban.

Most vettem a Fókát, így még nem ismerem...
Hogyan tudom orvosolni a problémát?

Köszönöm a segítséget!


Leginkäbb ugy hogy visszaviszed a szervizbe es szolsz hogy elbaxtäk.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  detomaso


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 06.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.04.22 19:47:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3130
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
detomaso írta:
Szervízben pollenszűrőt (is) cseréltek; most nem tudom a levegőelosztás szabályzó gombot elmozdítani... Sad
Megakadt a szélvédő pozícióban.

Most vettem a Fókát, így még nem ismerem...
Hogyan tudom orvosolni a problémát?

Köszönöm a segítséget!


Leginkäbb ugy hogy visszaviszed a szervizbe es szolsz hogy elbaxtäk.


Hogyan bizonyítom be, hogy ők voltak? Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2018.04.22 19:52:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3131
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
detomaso írta:
Szervízben pollenszűrőt (is) cseréltek; most nem tudom a levegőelosztás szabályzó gombot elmozdítani... Sad
Megakadt a szélvédő pozícióban.

Most vettem a Fókát, így még nem ismerem...
Hogyan tudom orvosolni a problémát?

Köszönöm a segítséget!


Leginkäbb ugy hogy visszaviszed a szervizbe es szolsz hogy elbaxtäk.

azt azért levezethetnéd, hogy milyen összefüggés van a pollenszűrő-csere és a szélvédő állásban megakadó levegő-elosztás között Wink Főleg ha visszaküldöd az embert, legyen valami alapja a reklamációjának. Persze nem lesz, mert nincs összefüggés Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.04.24 07:36:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3132
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
lantika írta:
detomaso írta:
Szervízben pollenszűrőt (is) cseréltek; most nem tudom a levegőelosztás szabályzó gombot elmozdítani... Sad
Megakadt a szélvédő pozícióban.

Most vettem a Fókát, így még nem ismerem...
Hogyan tudom orvosolni a problémát?

Köszönöm a segítséget!


Leginkäbb ugy hogy visszaviszed a szervizbe es szolsz hogy elbaxtäk.

azt azért levezethetnéd, hogy milyen összefüggés van a pollenszűrő-csere és a szélvédő állásban megakadó levegő-elosztás között Wink Főleg ha visszaküldöd az embert, legyen valami alapja a reklamációjának. Persze nem lesz, mert nincs összefüggés Smile


Azt irta,hogy pollenszüröt csereltek es most nem megy a levegö elosztäs. ebböl gondoltam,hogy elötte ment neki. Tudom,hogy nincs összefügges a kettö között. Pollenszürö csere eseten maximum a gäzpedält tudjäk elrontani.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Rush77

Érvényes: 2018.12.19.

Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 08.
Hozzászólások: 38

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.05.03 08:26:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3133
 Hozzászólás témája: Akksi vagy generátor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

A következő problémával kapcsolatban szeretnék egy kis segítséget kérni.
Adott egy 2006-os 1.6b Focus.

Két hete hazafelé a városban kigyulladt a töltés visszajelző lámpa de a kocsi ment tovább. Miután hazaértem, leállítottam majd nem indult újra már de gyújtás volt rendesen és bikázásra simán indult.
Az akksit bemérettem és kiderült, hogy cella zárlatos.
Kicseréltem és azóta simán indul viszont a következőket produkálja a kocsi.
Fordulaton (3-4 ezer autópálya tempó) semmi gond nincsen viszont városban alacsony fordulaton megint kigyullad a töltés visszajelző. ha 2500-3500 között használom (ami városban nem annyira életszerű) akkor megint kialszik a lámpa.

Kérdés, hogy ez generátor problémára utal vagy esetleg más elektromos zűr van a háttérben?

Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.05.03 09:34:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3134
 Hozzászólás témája: Re: Akksi vagy generátor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Rush77 írta:
Sziasztok.

A következő problémával kapcsolatban szeretnék egy kis segítséget kérni.
Adott egy 2006-os 1.6b Focus.

Két hete hazafelé a városban kigyulladt a töltés visszajelző lámpa de a kocsi ment tovább. Miután hazaértem, leállítottam majd nem indult újra már de gyújtás volt rendesen és bikázásra simán indult.
Az akksit bemérettem és kiderült, hogy cella zárlatos.
Kicseréltem és azóta simán indul viszont a következőket produkálja a kocsi.
Fordulaton (3-4 ezer autópálya tempó) semmi gond nincsen viszont városban alacsony fordulaton megint kigyullad a töltés visszajelző. ha 2500-3500 között használom (ami városban nem annyira életszerű) akkor megint kialszik a lámpa.

Kérdés, hogy ez generátor problémára utal vagy esetleg más elektromos zűr van a háttérben?

Köszönöm.


Valoszinü Generätor feszültsegszabälyozo. Ha annyira nem ertesz hozzä,akkor inkäbb ugorj ki Gödre az ESS Motorhoz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Rush77

Érvényes: 2018.12.19.

Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 08.
Hozzászólások: 38

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.05.03 10:01:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3135
 Hozzászólás témája: Re: Akksi vagy generátor
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Rush77 írta:
Sziasztok.

A következő problémával kapcsolatban szeretnék egy kis segítséget kérni.
Adott egy 2006-os 1.6b Focus.

Két hete hazafelé a városban kigyulladt a töltés visszajelző lámpa de a kocsi ment tovább. Miután hazaértem, leállítottam majd nem indult újra már de gyújtás volt rendesen és bikázásra simán indult.
Az akksit bemérettem és kiderült, hogy cella zárlatos.
Kicseréltem és azóta simán indul viszont a következőket produkálja a kocsi.
Fordulaton (3-4 ezer autópálya tempó) semmi gond nincsen viszont városban alacsony fordulaton megint kigyullad a töltés visszajelző. ha 2500-3500 között használom (ami városban nem annyira életszerű) akkor megint kialszik a lámpa.

Kérdés, hogy ez generátor problémára utal vagy esetleg más elektromos zűr van a háttérben?

Köszönöm.


Valoszinü Generätor feszültsegszabälyozo. Ha annyira nem ertesz hozzä,akkor inkäbb ugorj ki Gödre az ESS Motorhoz.


Köszi.
Az a terv igen, hogy elviszem Gödre csak szerettem volna körbekérdezni hátha valakinek volt már tapasztalata ilyesmivel.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.05.03 10:25:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3136
 Hozzászólás témája: Re: Akksi vagy generátor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Rush77 írta:
lantika írta:
Rush77 írta:
Sziasztok.

A következő problémával kapcsolatban szeretnék egy kis segítséget kérni.
Adott egy 2006-os 1.6b Focus.

Két hete hazafelé a városban kigyulladt a töltés visszajelző lámpa de a kocsi ment tovább. Miután hazaértem, leállítottam majd nem indult újra már de gyújtás volt rendesen és bikázásra simán indult.
Az akksit bemérettem és kiderült, hogy cella zárlatos.
Kicseréltem és azóta simán indul viszont a következőket produkálja a kocsi.
Fordulaton (3-4 ezer autópálya tempó) semmi gond nincsen viszont városban alacsony fordulaton megint kigyullad a töltés visszajelző. ha 2500-3500 között használom (ami városban nem annyira életszerű) akkor megint kialszik a lámpa.

Kérdés, hogy ez generátor problémára utal vagy esetleg más elektromos zűr van a háttérben?

Köszönöm.


Valoszinü Generätor feszültsegszabälyozo. Ha annyira nem ertesz hozzä,akkor inkäbb ugorj ki Gödre az ESS Motorhoz.


Köszi.
Az a terv igen, hogy elviszem Gödre csak szerettem volna körbekérdezni hátha valakinek volt már tapasztalata ilyesmivel.


Nekem elözö automon igy kezdödött a generätor hiba. Csak bizonyos fordulatszäm tartomänyban volt töltes. Se alatta,se fölötte semmi. Aztän meg is döglött szegeny.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bartis89


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 25.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.05.04 20:21:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3137
 Hozzászólás témája: Bloutooth module csati
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Végső próbálkozásként irok ide, mar mindehol kerestem vezeteket ami összeköti a gemet a bluetooth modullal. Nincs valakinek esetleg? Rengeteg bontót vegig hivtam de semmi.

2008 focus
Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.05.05 09:09:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3138
 Hozzászólás témája: Re: Bloutooth module csati
Hozzászólás az előzmény idézésével

bartis89 írta:
Sziasztok!

Végső próbálkozásként irok ide, mar mindehol kerestem vezeteket ami összeköti a gemet a bluetooth modullal. Nincs valakinek esetleg? Rengeteg bontót vegig hivtam de semmi.

2008 focus
Köszi


Csinäld meg magadnak. Nem nagy dolog en is legyärtottam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 318


HozzászólásElküldve: 2018.05.07 16:33:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3139
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Uzemanyag szivattyu problemaval kuszkodott mar valaki?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Rush77

Érvényes: 2018.12.19.

Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 08.
Hozzászólások: 38

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.05.09 16:44:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3140
 Hozzászólás témája: Re: Akksi vagy generátor
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Rush77 írta:
lantika írta:
Rush77 írta:
Sziasztok.

A következő problémával kapcsolatban szeretnék egy kis segítséget kérni.
Adott egy 2006-os 1.6b Focus.

Két hete hazafelé a városban kigyulladt a töltés visszajelző lámpa de a kocsi ment tovább. Miután hazaértem, leállítottam majd nem indult újra már de gyújtás volt rendesen és bikázásra simán indult.
Az akksit bemérettem és kiderült, hogy cella zárlatos.
Kicseréltem és azóta simán indul viszont a következőket produkálja a kocsi.
Fordulaton (3-4 ezer autópálya tempó) semmi gond nincsen viszont városban alacsony fordulaton megint kigyullad a töltés visszajelző. ha 2500-3500 között használom (ami városban nem annyira életszerű) akkor megint kialszik a lámpa.

Kérdés, hogy ez generátor problémára utal vagy esetleg más elektromos zűr van a háttérben?

Köszönöm.


Valoszinü Generätor feszültsegszabälyozo. Ha annyira nem ertesz hozzä,akkor inkäbb ugorj ki Gödre az ESS Motorhoz.


Köszi.
Az a terv igen, hogy elviszem Gödre csak szerettem volna körbekérdezni hátha valakinek volt már tapasztalata ilyesmivel.


Nekem elözö automon igy kezdödött a generätor hiba. Csak bizonyos fordulatszäm tartomänyban volt töltes. Se alatta,se fölötte semmi. Aztän meg is döglött szegeny.


Na kiderült, hogy generátor tényleg. Az M1/M7 bevezetőn a benzinkúton állt meg teljesen a kocsi. Mivel esélytelen volt Gödre eljutnom ezért egy közeli szervizben kicserélték és most patent.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gza


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 27.
Hozzászólások: 347


HozzászólásElküldve: 2018.05.10 08:32:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3141
 Hozzászólás témája: Re: Akksi vagy generátor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ilyenkor teljes generátor csere?
Nem csak a bronzkefe kopott el?
Rush77 írta:
lantika írta:
Rush77 írta:
lantika írta:
Rush77 írta:
Sziasztok.

A következő problémával kapcsolatban szeretnék egy kis segítséget kérni.
Adott egy 2006-os 1.6b Focus.

Két hete hazafelé a városban kigyulladt a töltés visszajelző lámpa de a kocsi ment tovább. Miután hazaértem, leállítottam majd nem indult újra már de gyújtás volt rendesen és bikázásra simán indult.
Az akksit bemérettem és kiderült, hogy cella zárlatos.
Kicseréltem és azóta simán indul viszont a következőket produkálja a kocsi.
Fordulaton (3-4 ezer autópálya tempó) semmi gond nincsen viszont városban alacsony fordulaton megint kigyullad a töltés visszajelző. ha 2500-3500 között használom (ami városban nem annyira életszerű) akkor megint kialszik a lámpa.

Kérdés, hogy ez generátor problémára utal vagy esetleg más elektromos zűr van a háttérben?

Köszönöm.


Valoszinü Generätor feszültsegszabälyozo. Ha annyira nem ertesz hozzä,akkor inkäbb ugorj ki Gödre az ESS Motorhoz.


Köszi.
Az a terv igen, hogy elviszem Gödre csak szerettem volna körbekérdezni hátha valakinek volt már tapasztalata ilyesmivel.


Nekem elözö automon igy kezdödött a generätor hiba. Csak bizonyos fordulatszäm tartomänyban volt töltes. Se alatta,se fölötte semmi. Aztän meg is döglött szegeny.


Na kiderült, hogy generátor tényleg. Az M1/M7 bevezetőn a benzinkúton állt meg teljesen a kocsi. Mivel esélytelen volt Gödre eljutnom ezért egy közeli szervizben kicserélték és most patent.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Rush77

Érvényes: 2018.12.19.

Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 08.
Hozzászólások: 38

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.05.10 09:05:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3142
 Hozzászólás témája: Re: Akksi vagy generátor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megmondom őszintén, hogy ehhez nem értek de azt mondták, hogy nem menthető mert amúgy elküldték volna felújításra.
A végén már gyújtás se volt meg semmi. És bár tudom, hogy nem nagyon kéne, de azt a kb 800 métert a szervizig elég sok bikázással teljesítettem segítség híján (Így örülök annak is, hogy az új akksit nem vágtam haza) de muszáj volt.

Gza írta:
Ilyenkor teljes generátor csere?
Nem csak a bronzkefe kopott el?
Rush77 írta:
lantika írta:
Rush77 írta:
lantika írta:
Rush77 írta:
Sziasztok.

A következő problémával kapcsolatban szeretnék egy kis segítséget kérni.
Adott egy 2006-os 1.6b Focus.

Két hete hazafelé a városban kigyulladt a töltés visszajelző lámpa de a kocsi ment tovább. Miután hazaértem, leállítottam majd nem indult újra már de gyújtás volt rendesen és bikázásra simán indult.
Az akksit bemérettem és kiderült, hogy cella zárlatos.
Kicseréltem és azóta simán indul viszont a következőket produkálja a kocsi.
Fordulaton (3-4 ezer autópálya tempó) semmi gond nincsen viszont városban alacsony fordulaton megint kigyullad a töltés visszajelző. ha 2500-3500 között használom (ami városban nem annyira életszerű) akkor megint kialszik a lámpa.

Kérdés, hogy ez generátor problémára utal vagy esetleg más elektromos zűr van a háttérben?

Köszönöm.


Valoszinü Generätor feszültsegszabälyozo. Ha annyira nem ertesz hozzä,akkor inkäbb ugorj ki Gödre az ESS Motorhoz.


Köszi.
Az a terv igen, hogy elviszem Gödre csak szerettem volna körbekérdezni hátha valakinek volt már tapasztalata ilyesmivel.


Nekem elözö automon igy kezdödött a generätor hiba. Csak bizonyos fordulatszäm tartomänyban volt töltes. Se alatta,se fölötte semmi. Aztän meg is döglött szegeny.


Na kiderült, hogy generátor tényleg. Az M1/M7 bevezetőn a benzinkúton állt meg teljesen a kocsi. Mivel esélytelen volt Gödre eljutnom ezért egy közeli szervizben kicserélték és most patent.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.05.10 19:11:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3143
 Hozzászólás témája: Re: Akksi vagy generátor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Rush77 írta:
Megmondom őszintén, hogy ehhez nem értek de azt mondták, hogy nem menthető mert amúgy elküldték volna felújításra.


Vagy csak benyeltek,dobnak bele uj szenkefeket,es megint eladjäk felujitottkent 50000-ert valakinek. Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  RazoR8402


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 17.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.05.15 09:39:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3144
 Hozzászólás témája: Fényszóró
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Sajnos az előző tulaj ügyes volt és mindkét első fényszóróban eltörte a foglalatot és a foglalat helyét is a foncsororn, így kénytelen vagyok venni két új lámpát! A kérdésem az lenne, hogy létezik MK2.5 fókához fekete projektoros lámpa ami nem kanyarkövetős? Vagy a kanyarkövetős is jó lehet, ha nincs mögötte a vezérlés a kocsiban? Mindenképp projektorost szeretnék ha megoldható! Előre is köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Rush77

Érvényes: 2018.12.19.

Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 08.
Hozzászólások: 38

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.05.15 09:41:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3145
 Hozzászólás témája: Re: Akksi vagy generátor
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Rush77 írta:
Megmondom őszintén, hogy ehhez nem értek de azt mondták, hogy nem menthető mert amúgy elküldték volna felújításra.


Vagy csak benyeltek,dobnak bele uj szenkefeket,es megint eladjäk felujitottkent 50000-ert valakinek. Shocked


Az is lehet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968

Érvényes: 2019.05.20.

Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 383

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.05.22 17:55:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3146
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mk2 1,6 benzines Focus motorterében hol találok gyújtás utáni pozitív szálat, amiről tudok leágazást csinálni? DRL beépítés lesz.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  MagicFly


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 12.
Hozzászólások: 48


HozzászólásElküldve: 2018.05.22 19:16:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3147
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fefe1968 írta:
Mk2 1,6 benzines Focus motorterében hol találok gyújtás utáni pozitív szálat, amiről tudok leágazást csinálni? DRL beépítés lesz.

A motortérben levő biztosítéktáblán mérj egy-kettőt...
_________________
Nyári gumi: Michelin Pilot Sport 3 205/55 R16 91V
Téli gumi: Continental WinterContact TS860 195/65 R15 91T

"Nagy az az ember, aki nem veszíti el gyermeke szeretét." - japán közmondás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gza


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 27.
Hozzászólások: 347


HozzászólásElküldve: 2018.05.23 07:32:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3148
 Hozzászólás témája: Re: Akksi vagy generátor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha nem leég a tekrcselése elfüstöl akkor esélyes hogy a kefe kopott el nem tudom az hogy van megoldva cserélhető e egyszerűen?
lantika írta:
Rush77 írta:
Megmondom őszintén, hogy ehhez nem értek de azt mondták, hogy nem menthető mert amúgy elküldték volna felújításra.


Vagy csak benyeltek,dobnak bele uj szenkefeket,es megint eladjäk felujitottkent 50000-ert valakinek. Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.05.23 21:25:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3149
 Hozzászólás témája: Re: Akksi vagy generátor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gza írta:
Ha nem leég a tekrcselése elfüstöl akkor esélyes hogy a kefe kopott el nem tudom az hogy van megoldva cserélhető e egyszerűen?
lantika írta:
Rush77 írta:
Megmondom őszintén, hogy ehhez nem értek de azt mondták, hogy nem menthető mert amúgy elküldték volna felújításra.


Vagy csak benyeltek,dobnak bele uj szenkefeket,es megint eladjäk felujitottkent 50000-ert valakinek. Shocked


Mindent meg lehet oldani. En is csereltem generätorban szenkefet mäs tipuson,csak forrasztani kellett kicsit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jomba79


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 09.
Hozzászólások: 49


HozzászólásElküldve: 2018.06.19 11:42:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3150
 Hozzászólás témája: Abs vezérlőegység hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Egyszerre világít a kézifék visszajelző,az ESP és az Abs visszajelző lámpa. Kiolvasva a hibát ABS vezérlőegység. C1267 kód.
Mennyire valószínű,hogy az ABS kocka adta meg magát? Testkábeleket megcsiszoltuk,biztosítékokat lecsekkoltuk.
Ötlet,illetve hol tudnám ezt kideríttetni?
_________________
Ford FocusII 1.6 Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 104, 105, 106  Következő
Ugrás:   

105 / 106 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.54 másodperc