Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.08.17. 19:04:54 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: sebajtm
Mai: 1
Tegnapi: 5
Összesen: 24171
Látogatók:
Vendégek: 51028
Tagok: 575
Összesen: 51603

Jelen lévő tagok:
01: gyoeri
02: secret21
03: Kapeti
04: Gerike
05: edk
06: JuPe
07: attila64
08: bala
09: fibri81
10: Misike16
11: csikszi
12: Atiika91
13: KTamas51
14: pityu
15: sulep
16: Bobyjack
17: SzabolcsOo
18: karbon
19: zor19
20: Gábor02
21: ATA62
22: pfpetee
23: Botaur
24: XEUPreciou
25: gcsaky
26: fexi
27: kimbala
28: godclose
29: silboy
30: Maxroadwarrior11
31: kleroo
32: fischotter
33: tamas_kulcsar_90
34: sebajtm
35: Lobo76
36: smelo
37: Mézi
38: theseus
39: fiesta
40: sparta2
41: horvatha80
42: adamka87
43: Zoni
44: Helm
45: pokizsolt196
46: csabesz66
47: ymre73
48: jozsua
49: danonhunter
50: frogolcsi
51: zoo971
52: Balázs
53: lucifer
54: kelly
55: DeFranco
56: hape
57: dtiborsopron
58: csroli91
59: caki56
60: RS305
61: Vagyokabajnok
62: Shatterhand
63: detomaso
64: gerus
65: MagicFly
66: simgeri
67: kishajos
68: semetka
69: Kakszilali
70: ratesz
71: fefe1968
72: vazso0622
73: WarTecH
74: Flyboy01
75: neopaszta
76: gaborka83
77: gustavsson
78: pathfinder
79: Gyugope
80: Focusdriver
81: fhoksz
82: lajos56
83: szuszinho
84: nagyattila
85: freaksuper
86: szalai88
87: satirka
88: bendeguz
89: GaborPeller
90: Isuka
91: namito
92: Klevi75
93: Luan
94: wongkok
95: Almeida
96: Sheriff
97: lj
98: LLJEIS
99: Dragon
100: zumike
101: ati84
102: Atala86
103: molbalazs
104: wmarci
105: szmate14
106: kupibazsi
107: hehe06
108: negist
109: mike67
110: alientwo
111: hayzoli19
112: Bonca
113: attilazsolts
114: lantika
115: Bagoly600
116: tamas964
117: Guriga72
118: SirMorton
119: kudaki
120: sutyi
121: zzola
122: csipi66
123: Maxbull
124: tiszaszipi
125: Solt85
126: Nagysuhi
127: szcsab1
128: Sleader
129: Lezli46
130: Robi50
131: Szacski
132: zolka1977
133: kabano
134: polyhos
135: Aleox
136: FreakBazsa
137: azottfoka
138: Gabtor
139: oroszott
140: szucsalby
141: SoRCeReR
142: oxtar
143: KAndor
144: kaltenberg
145: attis
146: ropyyy
147: bjocika1234
148: bjuhy
149: Pallaci
150: bossofbosses
151: karolycs
152: Csirke
153: schlosser
154: Mergen
155: jezol
156: forsak
157: kispetyka
158: Sniper85
159: szibusz
160: komiz
161: ljocco
162: zsolesz
163: Zozor
164: Baxizoli
165: sernyovac
166: Flex
167: tschikosch
168: Motoman
169: Peti19
170: cossyc
171: tiano
172: Boldiati
173: Sas76
174: b_sanyi
175: masu
176: porszivo
177: sonnenschein
178: egra
179: korospeter
180: viktorov
181: univerzal
182: Aramitz
183: balibacsika
184: reklawyks
185: petiboys2
186: Dzsordzs
187: Stonetomb
188: Pepasd
189: jano952
190: nagynandor91
191: csabacity
192: bvkviky
193: Traklaci
194: atesz3
195: bagalas
196: emzeperiksz
197: lesbat
198: adamside
199: majormate84
200: Zolika90
201: Fokuszpok
202: Gomez86
203: hadogabi
204: ikim2025
205: g-csaba
206: veghbalint
207: kalric
208: morguru
209: anagyattila71
210: Misu55
211: erkidaniel
212: szvicsa
213: szani69
214: pikachu
215: Bukta1975
216: sandorakos
217: frizzi79
218: kenet001
219: kortisz
220: _NiZ_
221: puschkin
222: szil
223: zolterek
224: eduba
225: solol8809
226: _Petya_
227: toanla
228: Murphy86
229: bandoz
230: proferry
231: Mikiász
232: atibaba
233: tjanos
234: Yankee
235: szabom
236: Freemanowe
237: Car-ak
238: fittipaldi
239: tamasbobak
240: thomas01
241: Chrysthyan
242: TMT
243: lac
244: davez
245: Apika76
246: Sanya
247: lacyka0727
248: krissi09
249: vollti
250: Tarata
251: Ronn
252: Henrik1
253: pnarpi
254: ferencvoros
255: usaka
256: Totigyerek
257: gladics
258: znagy
259: gonger
260: Dorel1
261: balazs0717
262: flint78
263: sasa82
264: zotyesz67
265: Juva
266: atomizer
267: FOKIO
268: jeriko
269: joca62
270: mozola
271: zosza
272: manoo
273: gedikart
274: pukkandur
275: oxyff2
276: Bubuapu
277: gorogfeca90
278: _Allen
279: tiertobrian
280: paff
281: VULKÁN
282: msasa01
283: isti215
284: sopet
285: margital
286: david_p
287: vami
288: doczens
289: amuba
290: bereznaypapa
291: Laci17
292: Albint
293: suzuki125
294: Remo
295: vargafgyor
296: birog
297: Yasib
298: paulakeener
299: pjonas
300: janeska75
301: ema
302: tomix
303: Hasek
304: songo
305: Csubi
306: zaho
307: sylraw
308: szucsatti
309: dada
310: marksz1
311: jackass
312: vanor
313: ClassicLook
314: vargakaroly67
315: Thomas10100
316: fibor
317: hamja
318: szkorhetz
319: Tibro65
320: Lincz
321: iGabesz
322: jocc67
323: horiisign
324: shanti
325: Nandee
326: gyuszipapi
327: ferikriszti
328: santuzzo
329: Sparrow
330: elenium
331: Jani44
332: lajtoszoltan
333: 1mjanosz
334: orginc
335: dzsovi
336: Kavegep
337: szupergo
338: kozelkam
339: attila_kg
340: Gatya
341: joe79
342: totht93
343: bull84
344: szabojozsefhose
345: kiru
346: gflori
347: magasztos
348: benarivo
349: karancsg
350: ctimi
351: KovacsG
352: verbi
353: LesterBurnham
354: Ilpadre
355: Jockero
356: hz_tibor
357: hervai
358: szabi001
359: chris75
360: Danee
361: NAGYAUTO
362: fuco
363: Dires
364: sziku69
365: balmesz001
366: merQree
367: voroskaroly82
368: maxibacsi
369: Shavo33
370: Tata211
371: vargajcs
372: zoli280
373: slyder81
374: szekmik
375: huszt81
376: dmcgabi
377: mogyi556
378: Peti77
379: add256
380: pogf
381: levip79
382: tfalcon96
383: zkakuszi
384: Willow
385: placi90
386: vonzas
387: fdsag
388: milan6
389: morteinxx
390: flakee
391: rohipapa
392: cezar9
393: lacko63
394: soma71
395: iln999
396: farkasbalint1991
397: chrisotto
398: joo13
399: moldvantal
400: sajtqkac
401: szjocib
402: seif
403: bicell
404: nokecmec1986
405: klaci711
406: Chili7
407: PollyApu
408: runzice
409: cezar7
410: Rockerpali
411: sendrew
412: zsigusz
413: popprezoli
414: lekimiklos
415: boszme
416: Szilva87
417: balazsasd
418: podpupi
419: fiatnorbi
420: mszrdi
421: szelala
422: mugab
423: saumur
424: bottod
425: czirjek2002
426: vespa50s
427: fecooka
428: forestjr79
429: szmore
430: kilincs89
431: egyszeru
432: Fagyis
433: kojomjo
434: bazsy_
435: vargaapa
436: gsandor
437: Airmans
438: radvanyia
439: krekopeter
440: Gabur36
441: hufiblog
442: aToS88
443: vilu56
444: groszzoltan
445: sziko
446: SilverFox
447: oktato
448: Sanya12
449: robika6120
450: kuszka
451: zolbal
452: Tekate
453: bodalaca
454: kisinter
455: blackohu
456: winotto
457: gabi77
458: Laci665
459: Letsgo
460: Geri62
461: traxdata
462: sadykowich
463: zsonybrasco
464: papap21
465: Riri01
466: krian333
467: zola
468: EuropaiFecske
469: dzseno90
470: Illesvik
471: Charlie7709
472: markastor84
473: nagyas
474: LACKO13
475: zoosz
476: laci7up
477: raga85
478: dragos
479: molnisz
480: Mihajlov
481: hooked
482: dhodmik
483: guldenius
484: hmilan
485: baf80
486: Siby
487: yada
488: csoege
489: bodajoci
490: semil
491: Calius
492: yoker
493: zozee
494: Koszom
495: beodokb
496: Karesz87
497: mayhem92
498: cufere
499: oriat
500: zotya76
501: paethee
502: tocsaba
503: sebi89
504: Blatty
505: ReFi
506: Weis
507: cyberfly
508: Robosz78
509: Zsata
510: Lookee87
511: JNorb
512: Zeller
513: fcstibi
514: givanyi
515: Zeus0521
516: knorbert92
517: balkor
518: Vice
519: sikitomi
520: Csaba105
521: zsorro
522: jomba79
523: karcsitata
524: sagem94
525: sassi
526: challengeri
527: palati
528: MykeeH
529: pedro86
530: cory19
531: Kofy
532: kran72
533: torogyuri
534: zsiguci
535: Darth_NewL
536: richard89
537: Szpityak
538: bury47es
539: soldier84
540: acsaba
541: Mikusz7
542: lelcash
543: kombiwartburg
544: Ernie
545: pyka87
546: janossur
547: Tom7777
548: alfapapa
549: jago1
550: Peeti55
551: komeiner
552: ClintBarton
553: hohand
554: mrmuscle
555: kisati966
556: snowplow
557: eisento
558: kolo
559: rvilike
560: Takker81
561: Radomer
562: wexor
563: szergely1126
564: csipu
565: bobibob
566: k44headphones
567: Carpy
568: hzoltan
569: Morscherszenasigabe
570: papamaci88
571: fakocka
572: pzsoca
573: Rush77
574: zsoltikak

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 3. Gondok, problémák...
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

52 / 56 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Carpy


Offline
Csatlakozott:
2012. 05. 22.
Hozzászólások: 204


HozzászólásElküldve: 2018.05.11 18:55:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1531
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

silboy írta:


Ma voltam gumisnál, mivel a gyárilag centírozott nyári kerék garnitúrámat, ami rögtön lekerült az autóról ahogy kihoztam a szalonból, centírozni kellett, mert autópályás tempónál rezgett a kormány. Eleve lefikázták az alufelnin lévő súlyokat, mert "ráütősek" volták és a centír sem volt megfelelő, de szégyeltem is magam a Ford helyett, mert egyik szerelő hívta a másikat, hogy "ezt nézd meg, már rohad a kipufogó!". Hát rosszul esett...


Szia!
Ez kb. normális. Ezt teszi a sós lé a fém alkatrészekkel.Plusz megjegyzem nem az a cél,hogy majd 15 éves korában kelljen majd kicserélni.Más tipusnál sincs ez másként.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dunga18


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 15.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.05.15 10:45:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1532
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémám van a Focusal, hogy néha világít a légzsák visszajelző lámpa néha pedig nem. Felraktuk a gépre és kiderült hogy a bal első légzsák érzékelő a hiba. A kód B0091. A kérdésem az lenne hogy találkozott már valaki ilyen hibával, illetve hogy hol helyezkedik el a légzsák érzékelő? Egyenlőre még márkaszervizbe nem vittem, tájékozódni szeretnék, hogy mennyibe kerülhet a javítása.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kran72


Offline
Csatlakozott:
2012. 02. 29.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.05.16 14:29:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1533
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="dunga18"]Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémám van a Focusal, hogy néha világít a légzsák visszajelző lámpa néha pedig nem. Felraktuk a gépre és kiderült hogy a bal első légzsák érzékelő a hiba. A kód B0091. A kérdésem az lenne hogy találkozott már valaki ilyen hibával, illetve hogy hol helyezkedik el a légzsák érzékelő? Egyenlőre még márkaszervizbe nem vittem, tájékozódni szeretnék, hogy mennyibe kerülhet a javítása.[/quote Hibás volt nálam a légzsák érzékelő ,a műszerfal alját bontották le a márkaszervízben ha jól emlékszem. Mivel garanciális volt az autó ezért szerencsére nem kellett fizetnem a javításért.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fexi


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 21.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.05.21 13:09:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1534
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
2014-es Focus 1.6 ti-vct 125LE boldog tulajdonosa lettem.Minden szép,minden jó.egyedül az autó gyorsulásával nagyon nem vagyok elégedett. Előzésnél kifejezetten bosszant,hogy iszonyatosan lomhának érzem.Az ülésbe sülllyedés elmarad,helyette szinte leblokkol az autó gázadásnál.(1.2-es Poloval simán helyben hagyom).Valami nem kerek.Segítségeteket szeretném kérni.hogy ez normális?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 495


HozzászólásElküldve: 2018.05.24 15:26:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1535
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fexi írta:
Sziasztok!
2014-es Focus 1.6 ti-vct 125LE boldog tulajdonosa lettem.Minden szép,minden jó.egyedül az autó gyorsulásával nagyon nem vagyok elégedett. Előzésnél kifejezetten bosszant,hogy iszonyatosan lomhának érzem.Az ülésbe sülllyedés elmarad,helyette szinte leblokkol az autó gázadásnál.(1.2-es Poloval simán helyben hagyom).Valami nem kerek.Segítségeteket szeretném kérni.hogy ez normális?


Nem.
Nem normális. Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2018.05.25 08:57:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1536
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fexi írta:
Sziasztok!
2014-es Focus 1.6 ti-vct 125LE boldog tulajdonosa lettem.Minden szép,minden jó.egyedül az autó gyorsulásával nagyon nem vagyok elégedett. Előzésnél kifejezetten bosszant,hogy iszonyatosan lomhának érzem.Az ülésbe sülllyedés elmarad,helyette szinte leblokkol az autó gázadásnál.(1.2-es Poloval simán helyben hagyom).Valami nem kerek.Segítségeteket szeretném kérni.hogy ez normális?



A 125LE papíron jól néz ki de a 159Nm nyomaték kevés a dinamikus közlekedéshez (az autó utasokkal együtt 1,3-1,5 tonnás). Mivel ez egy változó szelepvezérlésű motor(mondjuk azt megnézném hogy működik e a vezérlése) így igényli a pörgetést.
A Polo-hoz meg ne hasonlítsd mivel ott a rövidebb váltó áttételezés okán jobb gyorsulást érzékelünk. Egy agyonfojtott EURO5-ös szívómotortól ennyit lehet elvárni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2018.05.25 09:34:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1537
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

misu írta:
fexi írta:
Sziasztok!
2014-es Focus 1.6 ti-vct 125LE boldog tulajdonosa lettem.Minden szép,minden jó.egyedül az autó gyorsulásával nagyon nem vagyok elégedett. Előzésnél kifejezetten bosszant,hogy iszonyatosan lomhának érzem.Az ülésbe sülllyedés elmarad,helyette szinte leblokkol az autó gázadásnál.(1.2-es Poloval simán helyben hagyom).Valami nem kerek.Segítségeteket szeretném kérni.hogy ez normális?



A 125LE papíron jól néz ki de a 159Nm nyomaték kevés a dinamikus közlekedéshez (az autó utasokkal együtt 1,3-1,5 tonnás). Mivel ez egy változó szelepvezérlésű motor(mondjuk azt megnézném hogy működik e a vezérlése) így igényli a pörgetést.
A Polo-hoz meg ne hasonlítsd mivel ott a rövidebb váltó áttételezés okán jobb gyorsulást érzékelünk. Egy agyonfojtott EURO5-ös szívómotortól ennyit lehet elvárni.


Igen, sajnos mindenki a motor dinamikáját a teljesítmény alapján szeretné megítélni.
A 125LE-t tudja valahol 6000 környékén...ami fontos: nyomatékgörbe (mindig a csúcsnyomatékot adják meg...az jól hangzik), áttétel és motorvezérló szoftver.
Astra H 1.6 115LE EURO5 dinamikusabbnak érződött, de 130km/h-nál 4000-t forgott, a 2 éves Focus 125LE EURO6 3500-t forog 130km/h-nál....ezzel megfelel az EURO6-nak, kevesebbet eszik, de lomhább is egyben.
A szoftver meg annyit tesz hozzá, hogy úgy indul, mint egy diesel (sosem fulladtam le vele), aztán 20km/h környék visszavált szívó érzetre ...gyorsításnál gázreakció kicsi és késleltetett...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fexi


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 21.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.05.26 10:19:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1538
 Hozzászólás témája: Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm a válaszokat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 495


HozzászólásElküldve: 2018.05.26 11:47:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1539
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések
Hozzászólás az előzmény idézésével

fexi írta:
Köszönöm a válaszokat!


Én továbbra is azon a vélemênyen vagyok, ha gázadásra fullad/torpan/"leblokkol" a kocsi ahogy írtad, az nem normális.
Ja, tényleg nem egy versenyautó az 1.6 szívó, az enyém csak 74kW -os, de ha nyomok egy padlógàzt akkor azért elindul, nem megtorpan.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fexi


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 21.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.05.27 17:24:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1540
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm!
Viszem motordiagnosztikára az ESS motorhoz,ott majd kiderül normális,vagy sem. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csaba67


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 21.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.05.28 07:20:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1541
 Hozzászólás témája: DPF olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ford Focus 1,6 TDCI -m van kombi 116LE-s. Tegnap megjelent egy hiba, "Engine Malfunktion, Servise now". Utánanéztem és a DPF regeneráció nem futott le, valszeg a DPF olaj szinte nem elégséges, elfogyott. Amióta nálam van mentem vele 50 ezer km-t. Még sosem néztem meg a DPF olaj szintjét.
Azt tudtam eddig, hogy szervizben 10 ezer Ft 1 L ilyen olaj és 20 ezer a munkadíj. 2,5 L olaj esetén a teljes költség 45 ezer.
Na most a helyzet az, hogy azt is megtudtam tegnap, hogy az egyik alkatrész kereskedő cég elkezdte most forgalmazni a szabványos DPF olajadalékot F-Blue néven. 10 Liter nincs 3 ezer Ft. Annyit tudok még, hogy a hátsó híd környékén van egy tartály valahol két dugóval, és ott kell betölteni. Aknára ráállva házilag megoldható állítólag. (majd kiderül)
Van valakinek tapasztalata már ebben a kérdésben?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dragon

Érvényes: 2019.07.03.

Offline
Csatlakozott:
2004. 06. 22.
Hozzászólások: 307


HozzászólásElküldve: 2018.05.28 07:52:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1542
 Hozzászólás témája: Re: DPF olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csaba67 írta:
Sziasztok!

Ford Focus 1,6 TDCI -m van kombi 116LE-s. Tegnap megjelent egy hiba, "Engine Malfunktion, Servise now". Utánanéztem és a DPF regeneráció nem futott le, valszeg a DPF olaj szinte nem elégséges, elfogyott. Amióta nálam van mentem vele 50 ezer km-t. Még sosem néztem meg a DPF olaj szintjét.
Azt tudtam eddig, hogy szervizben 10 ezer Ft 1 L ilyen olaj és 20 ezer a munkadíj. 2,5 L olaj esetén a teljes költség 45 ezer.
Na most a helyzet az, hogy azt is megtudtam tegnap, hogy az egyik alkatrész kereskedő cég elkezdte most forgalmazni a szabványos DPF olajadalékot F-Blue néven. 10 Liter nincs 3 ezer Ft. Annyit tudok még, hogy a hátsó híd környékén van egy tartály valahol két dugóval, és ott kell betölteni. Aknára ráállva házilag megoldható állítólag. (majd kiderül)
Van valakinek tapasztalata már ebben a kérdésben?


Egytip https://www.youtube.com/watch?v=1FZBDJSSisY
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dragon

Érvényes: 2019.07.03.

Offline
Csatlakozott:
2004. 06. 22.
Hozzászólások: 307


HozzászólásElküldve: 2018.05.28 08:00:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1543
 Hozzászólás témája: Re: DPF olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csaba67 írta:
Sziasztok!

Ford Focus 1,6 TDCI -m van kombi 116LE-s. Tegnap megjelent egy hiba, "Engine Malfunktion, Servise now". Utánanéztem és a DPF regeneráció nem futott le, valszeg a DPF olaj szinte nem elégséges, elfogyott. Amióta nálam van mentem vele 50 ezer km-t. Még sosem néztem meg a DPF olaj szintjét.
Azt tudtam eddig, hogy szervizben 10 ezer Ft 1 L ilyen olaj és 20 ezer a munkadíj. 2,5 L olaj esetén a teljes költség 45 ezer.
Na most a helyzet az, hogy azt is megtudtam tegnap, hogy az egyik alkatrész kereskedő cég elkezdte most forgalmazni a szabványos DPF olajadalékot F-Blue néven. 10 Liter nincs 3 ezer Ft. Annyit tudok még, hogy a hátsó híd környékén van egy tartály valahol két dugóval, és ott kell betölteni. Aknára ráállva házilag megoldható állítólag. (majd kiderül)
Van valakinek tapasztalata már ebben a kérdésben?


Egytip https://www.youtube.com/watch?v=1FZBDJSSisY
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.05.28 08:09:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1544
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Torolve

Legutóbb beodokb szerkesztette (2018.05.28 16:09:44), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2819


HozzászólásElküldve: 2018.05.28 08:58:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1545
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
Sziasztok!

MK3-asról csináltam a következő két képet, a baj és jobb hátsó kerék belsejénél mi hiányzik? Látszik a kivágás és rögzítő stift/csavar helye, de gyárilag nem kellene ott lennie vminek?


http://kepkuldes.com/images/1de929eaab5ca18d93c88af2ef926263.jpg
http://kepkuldes.com/images/6769ffd255c0cb5f40c977160d1f2713.jpg

Köszönöm a segítséget előre is!


Szia!
Ezek az óriási képek nem teszik nálad is extra szélessé a topikot? Nálam állandóan jobbra balra-balra kell görgetni, hogy
végigolvassam az iszonyú hosszú sorokat. Megtennéd, hogy lecsökkented a képek méretét 800*600-ra és a "szerkeszt"
gombbal kicseréled az img linkjét? A nagy képekre mutathatna egy sima link, amit bárki megnyithat, ha akar.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.05.28 16:11:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1546
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
beodokb írta:
Sziasztok!

MK3-asról csináltam a következő két képet, a baj és jobb hátsó kerék belsejénél mi hiányzik? Látszik a kivágás és rögzítő stift/csavar helye, de gyárilag nem kellene ott lennie vminek?


http://kepkuldes.com/images/1de929eaab5ca18d93c88af2ef926263.jpg
http://kepkuldes.com/images/6769ffd255c0cb5f40c977160d1f2713.jpg

Köszönöm a segítséget előre is!


Szia!
Ezek az óriási képek nem teszik nálad is extra szélessé a topikot? Nálam állandóan jobbra balra-balra kell görgetni, hogy
végigolvassam az iszonyú hosszú sorokat. Megtennéd, hogy lecsökkented a képek méretét 800*600-ra és a "szerkeszt"
gombbal kicseréled az img linkjét? A nagy képekre mutathatna egy sima link, amit bárki megnyithat, ha akar.


Átszerkesztem és felteszem újra. Köszi,h szóltál,utána láttam csak,mert előnézetben nem néztem meg
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csaba67


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 21.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.05.29 06:47:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1547
 Hozzászólás témája: Re: DPF olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mint kiderült az a bolti olaj nem az ebbe való. Az csak egy mosófolyadék.
Ami a Focushoz kell, annak a pontos típusa ezek szerint Eolys 176. Tud valaki forrást, hogy 1 L-t hol lehet beszerezni elfogadható áron?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2018.05.29 08:00:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1548
 Hozzászólás témája: Re: DPF olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csaba67 írta:
Mint kiderült az a bolti olaj nem az ebbe való. Az csak egy mosófolyadék.
Ami a Focushoz kell, annak a pontos típusa ezek szerint Eolys 176. Tud valaki forrást, hogy 1 L-t hol lehet beszerezni elfogadható áron?


WALKER 80601 EOLYS 176 (Infineum F7995) DPF-adalék, részecsszűrő-adalék, 1lit.

FONTOS:
"Az EOLYS-adalék szerves alapú anyag, így természetes fénnyel és a környezeti levegővel érintkezve bomlásnak indul.

A felnyitott flakon vagy kanna reakcióba lép a levegő oxigénjével és az abban található más összetevőkkel (nedvesség, por, stb...), amely jelentősen felgyorsítja a lebomlását. Ez a folyamat jelentősen befolyásolják a termék jellemzőit.

Ezért azt ajánljuk, a járművet csak új, zárt, eredeti csomagolásból származó EOLYS-adalékkal töltse fel!

Az EOLYS-adalékban található katalitikus összetevők élettartama zárt csomagolásban öt év, ezért betöltés előtt feltétlen ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét és az azon olvasható dátumot!"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csaba67


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 21.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.05.29 09:24:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1549
 Hozzászólás témája: Re: DPF olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ezt én is olvastam több helyen.
A márkaszervizben 1 L 24 eFt (lehet hogy ezen még nincs is az áfa rajta) Munkadíj 12 ezer/h. 55 eFt-ot mondtak a munkára anyaggal.
Én most megrendelem 3 L-es kiszerelésben külföldről. De mint kiderült két típus van, 2010/2/28 -ig Eolys 176 kell bele, az utániakba pedig Power Flex. Ez utóbbi kell nekem ezek szerint, a kék csatlakozós változat.
Nekem 1 L elég lesz, mert eladó lesz az autó. 1 L = 40 ekm.
Otthon simán be lehet tölteni, nem egy nagy munka. Ha valakinek kell, akkor lesz most eladó 2 liter normális áron.
Amit csak ajánlani tudok: még most kell után tölteni időben, mert ha már kiírja hogy kifogyott, menj szervizbe most, akkor nem igazán jó neki, ha tovább közlekedsz vele. Az egyik ismerős Pesten szembesült a hibaüzenettel, hazament (150 km-re volt), és kiderült, hogy a ezalatt tönkre is ment a szűrője,....250 eFt-ja bánta.
(emai: kov.csaba@citromail.hu )

misu írta:
Csaba67 írta:
Mint kiderült az a bolti olaj nem az ebbe való. Az csak egy mosófolyadék.
Ami a Focushoz kell, annak a pontos típusa ezek szerint Eolys 176. Tud valaki forrást, hogy 1 L-t hol lehet beszerezni elfogadható áron?


WALKER 80601 EOLYS 176 (Infineum F7995) DPF-adalék, részecsszűrő-adalék, 1lit.

FONTOS:
"Az EOLYS-adalék szerves alapú anyag, így természetes fénnyel és a környezeti levegővel érintkezve bomlásnak indul.

A felnyitott flakon vagy kanna reakcióba lép a levegő oxigénjével és az abban található más összetevőkkel (nedvesség, por, stb...), amely jelentősen felgyorsítja a lebomlását. Ez a folyamat jelentősen befolyásolják a termék jellemzőit.

Ezért azt ajánljuk, a járművet csak új, zárt, eredeti csomagolásból származó EOLYS-adalékkal töltse fel!

Az EOLYS-adalékban található katalitikus összetevők élettartama zárt csomagolásban öt év, ezért betöltés előtt feltétlen ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét és az azon olvasható dátumot!"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sasa82


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 02.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2018.06.03 06:52:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1550
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Már közel 2 éve hajtok teljes megelégedettséggel egy 2012es focus III 1.6Tdci-t és eddig semmi gondom nem volt vele, szépen megkapta a kötelező szervizeit (15000km után, elobb mint az előírt.)
De most már másodszor is kirakott egy hibát hogy a részecske-szűrő különbözeti nyomás szenzor hibát jelez, es a turbót is lekapcsolja. Az első ilyen hiba utan, mire vittem volna időpontra a kocsit hogy szétkapják... a hibajelzés eltünt es ujra normálisan ment minden. A szerelők azt mondták hogy időközben lehet sikerult neki egy regenerálást lefuttatnia. Most egy bő héttel ezek utan megint ugyanaz a hiba jött elő.
Egyébként kb. fele-fele arányban használom város-országút(autópálya). Óra szerint 140000 van benne
Találkozott már valaki hasonló hibával?

Köszönöm szépen a hozzászólásokat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csaba67


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 21.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.06.04 07:38:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1551
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia!
Olvastasd ki a hibakódot és írd ide le. Sajnos nem minden szerviz tudja értelmezni a hibákat félre fordítások miatt. Én is ebbe futottam bele.
Ha jól sejtem akkor neked is 116 LE-s az autód, vagyis lehet hogy ugyanolyan autónk van.
Nálam a márkaszerviz kemény pénzt kért volna a nafta feltöltésért. Nem mentem a márkaszervizbe. Kiolvastattam itt helyben egy szervizzel. Ott rámondták, hogy tuti befecskendezők, mind a 4-et cserélni kell. Hiába mondtam, hogy egyébként nagyon jól megy az autó, nem érzékelek semmi erőhiányt.
A hibakód alapján sikerült végül beazonosítani a hibát otthon.
A hiba oka pedig egy egyszerű történet volt. A légszűrő előtti részben volt egy nagy falevél. Eltömítette a csövet, nem tudott elég levegőt szívni. Kitakarítottam, légszűrőt cseréltem. Azóta nincs semmi hibaüzenet és a sárga lámpa se világít, és mentem az autóval azóta 500 km-t gond nélkül.


Sasa82 írta:
Sziasztok!

Már közel 2 éve hajtok teljes megelégedettséggel egy 2012es focus III 1.6Tdci-t és eddig semmi gondom nem volt vele, szépen megkapta a kötelező szervizeit (15000km után, elobb mint az előírt.)
De most már másodszor is kirakott egy hibát hogy a részecske-szűrő különbözeti nyomás szenzor hibát jelez, es a turbót is lekapcsolja. Az első ilyen hiba utan, mire vittem volna időpontra a kocsit hogy szétkapják... a hibajelzés eltünt es ujra normálisan ment minden. A szerelők azt mondták hogy időközben lehet sikerult neki egy regenerálást lefuttatnia. Most egy bő héttel ezek utan megint ugyanaz a hiba jött elő.
Egyébként kb. fele-fele arányban használom város-országút(autópálya). Óra szerint 140000 van benne
Találkozott már valaki hasonló hibával?

Köszönöm szépen a hozzászólásokat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sasa82


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 02.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2018.06.04 14:27:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1552
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csaba67 írta:
Szia!
Olvastasd ki a hibakódot és írd ide le. Sajnos nem minden szerviz tudja értelmezni a hibákat félre fordítások miatt. Én is ebbe futottam bele.
Ha jól sejtem akkor neked is 116 LE-s az autód, vagyis lehet hogy ugyanolyan autónk van.
Nálam a márkaszerviz kemény pénzt kért volna a nafta feltöltésért. Nem mentem a márkaszervizbe. Kiolvastattam itt helyben egy szervizzel. Ott rámondták, hogy tuti befecskendezők, mind a 4-et cserélni kell. Hiába mondtam, hogy egyébként nagyon jól megy az autó, nem érzékelek semmi erőhiányt.
A hibakód alapján sikerült végül beazonosítani a hibát otthon.
A hiba oka pedig egy egyszerű történet volt. A légszűrő előtti részben volt egy nagy falevél. Eltömítette a csövet, nem tudott elég levegőt szívni. Kitakarítottam, légszűrőt cseréltem. Azóta nincs semmi hibaüzenet és a sárga lámpa se világít, és mentem az autóval azóta 500 km-t gond nélkül.


Sasa82 írta:
Sziasztok!

Már közel 2 éve hajtok teljes megelégedettséggel egy 2012es focus III 1.6Tdci-t és eddig semmi gondom nem volt vele, szépen megkapta a kötelező szervizeit (15000km után, előbb mint az előírt.)
De most már másodszor is kirakott egy hibát hogy a részecske-szűrő különbözeti nyomás szenzor hibát jelez, es a turbót is lekapcsolja. Az első ilyen hiba utan, mire vittem volna időpontra a kocsit hogy szétkapják... a hibajelzés eltünt es ujra normálisan ment minden. A szerelők azt mondták hogy időközben lehet sikerult neki egy regenerálást lefuttatnia. Most egy bő héttel ezek utan megint ugyanaz a hiba jött elő.
Egyébként kb. fele-fele arányban használom város-országút(autópálya). Óra szerint 140000 van benne
Találkozott már valaki hasonló hibával?

Köszönöm szépen a hozzászólásokat!


Szia!

Korábban kiolvastattam a hibakódot /Auto-com cars cpd+/ : P2453 hibakód ....ez volt amit törlés után is visszadobott.
Annyi még, hogy az enyémben nincs adalék a részecske-szűrőhöz. Az alábbi linken a kiolvasott hiba fotója:


https://drive.google.com/file/d/1Cc9HMgU0e86bSrUsiUmkGDXakXwKfMC-/view?usp=drivesdk
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csaba67


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 21.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.06.05 07:41:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1553
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mint kiderült az enyémben sincs külön adalék. Szerintem egyforma az autónk.

Találtam neked valamit:
P2453
Megrepedt DPF nyomásérzékelő cső gyakori hiba
Eltömődött az érzékelő csöve




Sasa82 írta:
Csaba67 írta:
Szia!
Olvastasd ki a hibakódot és írd ide le. Sajnos nem minden szerviz tudja értelmezni a hibákat félre fordítások miatt. Én is ebbe futottam bele.
Ha jól sejtem akkor neked is 116 LE-s az autód, vagyis lehet hogy ugyanolyan autónk van.
Nálam a márkaszerviz kemény pénzt kért volna a nafta feltöltésért. Nem mentem a márkaszervizbe. Kiolvastattam itt helyben egy szervizzel. Ott rámondták, hogy tuti befecskendezők, mind a 4-et cserélni kell. Hiába mondtam, hogy egyébként nagyon jól megy az autó, nem érzékelek semmi erőhiányt.
A hibakód alapján sikerült végül beazonosítani a hibát otthon.
A hiba oka pedig egy egyszerű történet volt. A légszűrő előtti részben volt egy nagy falevél. Eltömítette a csövet, nem tudott elég levegőt szívni. Kitakarítottam, légszűrőt cseréltem. Azóta nincs semmi hibaüzenet és a sárga lámpa se világít, és mentem az autóval azóta 500 km-t gond nélkül.


Sasa82 írta:
Sziasztok!

Már közel 2 éve hajtok teljes megelégedettséggel egy 2012es focus III 1.6Tdci-t és eddig semmi gondom nem volt vele, szépen megkapta a kötelező szervizeit (15000km után, előbb mint az előírt.)
De most már másodszor is kirakott egy hibát hogy a részecske-szűrő különbözeti nyomás szenzor hibát jelez, es a turbót is lekapcsolja. Az első ilyen hiba utan, mire vittem volna időpontra a kocsit hogy szétkapják... a hibajelzés eltünt es ujra normálisan ment minden. A szerelők azt mondták hogy időközben lehet sikerult neki egy regenerálást lefuttatnia. Most egy bő héttel ezek utan megint ugyanaz a hiba jött elő.
Egyébként kb. fele-fele arányban használom város-országút(autópálya). Óra szerint 140000 van benne
Találkozott már valaki hasonló hibával?

Köszönöm szépen a hozzászólásokat!


Szia!

Korábban kiolvastattam a hibakódot /Auto-com cars cpd+/ : P2453 hibakód ....ez volt amit törlés után is visszadobott.
Annyi még, hogy az enyémben nincs adalék a részecske-szűrőhöz. Az alábbi linken a kiolvasott hiba fotója:


https://drive.google.com/file/d/1Cc9HMgU0e86bSrUsiUmkGDXakXwKfMC-/view?usp=drivesdk
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sasa82


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 02.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2018.06.05 09:09:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1554
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csaba67 írta:
Mint kiderült az enyémben sincs külön adalék. Szerintem egyforma az autónk.

Találtam neked valamit:
P2453
Megrepedt DPF nyomásérzékelő cső gyakori hiba
Eltömődött az érzékelő csöve




Sasa82 írta:
Csaba67 írta:
Szia!
Olvastasd ki a hibakódot és írd ide le. Sajnos nem minden szerviz tudja értelmezni a hibákat félre fordítások miatt. Én is ebbe futottam bele.
Ha jól sejtem akkor neked is 116 LE-s az autód, vagyis lehet hogy ugyanolyan autónk van.
Nálam a márkaszerviz kemény pénzt kért volna a nafta feltöltésért. Nem mentem a márkaszervizbe. Kiolvastattam itt helyben egy szervizzel. Ott rámondták, hogy tuti befecskendezők, mind a 4-et cserélni kell. Hiába mondtam, hogy egyébként nagyon jól megy az autó, nem érzékelek semmi erőhiányt.
A hibakód alapján sikerült végül beazonosítani a hibát otthon.
A hiba oka pedig egy egyszerű történet volt. A légszűrő előtti részben volt egy nagy falevél. Eltömítette a csövet, nem tudott elég levegőt szívni. Kitakarítottam, légszűrőt cseréltem. Azóta nincs semmi hibaüzenet és a sárga lámpa se világít, és mentem az autóval azóta 500 km-t gond nélkül.


Sasa82 írta:
Sziasztok!

Már közel 2 éve hajtok teljes megelégedettséggel egy 2012es focus III 1.6Tdci-t és eddig semmi gondom nem volt vele, szépen megkapta a kötelező szervizeit (15000km után, előbb mint az előírt.)
De most már másodszor is kirakott egy hibát hogy a részecske-szűrő különbözeti nyomás szenzor hibát jelez, es a turbót is lekapcsolja. Az első ilyen hiba utan, mire vittem volna időpontra a kocsit hogy szétkapják... a hibajelzés eltünt es ujra normálisan ment minden. A szerelők azt mondták hogy időközben lehet sikerult neki egy regenerálást lefuttatnia. Most egy bő héttel ezek utan megint ugyanaz a hiba jött elő.
Egyébként kb. fele-fele arányban használom város-országút(autópálya). Óra szerint 140000 van benne
Találkozott már valaki hasonló hibával?

Köszönöm szépen a hozzászólásokat!


Szia!

Korábban kiolvastattam a hibakódot /Auto-com cars cpd+/ : P2453 hibakód ....ez volt amit törlés után is visszadobott.
Annyi még, hogy az enyémben nincs adalék a részecske-szűrőhöz. Az alábbi linken a kiolvasott hiba fotója:


https://drive.google.com/file/d/1Cc9HMgU0e86bSrUsiUmkGDXakXwKfMC-/view?usp=drivesdk


Köszönöm szépen a haszos tanácsot. Tényleg remelem hogy csak ennyi lesz a baja. Smile
Utána is nézetek a szerelővel.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 116


HozzászólásElküldve: 2018.06.06 17:52:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1555
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sasa82 írta:
Sziasztok!

Már közel 2 éve hajtok teljes megelégedettséggel egy 2012es focus III 1.6Tdci-t és eddig semmi gondom nem volt vele, szépen megkapta a kötelező szervizeit (15000km után, elobb mint az előírt.)
De most már másodszor is kirakott egy hibát hogy a részecske-szűrő különbözeti nyomás szenzor hibát jelez, es a turbót is lekapcsolja. Az első ilyen hiba utan, mire vittem volna időpontra a kocsit hogy szétkapják... a hibajelzés eltünt es ujra normálisan ment minden. A szerelők azt mondták hogy időközben lehet sikerult neki egy regenerálást lefuttatnia. Most egy bő héttel ezek utan megint ugyanaz a hiba jött elő.
Egyébként kb. fele-fele arányban használom város-országút(autópálya). Óra szerint 140000 van benne
Találkozott már valaki hasonló hibával?

Köszönöm szépen a hozzászólásokat!


Nekem ilyen hibánál a nyomáskülönbség érzékelőt cserélték (kb. 9e Ft volt) és csináltak egy álló helyzeti regenerálást.
Jó lett.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bobibob


Offline
Csatlakozott:
2011. 01. 03.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.06.06 17:54:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1556
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Esetleg nincs valami tippetek, hogy mi lehet? 1.6-os dízel Focus 3-am Start-Stop rendszere néha csak a stop-ot tudja. Leáll, ahogy kell de utána nem indul újra. A kuplung érintésre elalszik a Start-Stop visszajelző de nem történik semmi. Van hogy az indító gomb manuális megnyomására indul, de ma semmi nem segített félre kellett tolni Sad... Aztán beindult és azóta megint ok. Akksi csere tavaly volt.

Ez mi lehet?

Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5065


HozzászólásElküldve: 2018.06.06 21:06:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1557
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bobibob írta:
Sziasztok! Esetleg nincs valami tippetek, hogy mi lehet? 1.6-os dízel Focus 3-am Start-Stop rendszere néha csak a stop-ot tudja. Leáll, ahogy kell de utána nem indul újra. A kuplung érintésre elalszik a Start-Stop visszajelző de nem történik semmi. Van hogy az indító gomb manuális megnyomására indul, de ma semmi nem segített félre kellett tolni Sad... Aztán beindult és azóta megint ok. Akksi csere tavaly volt.

Ez mi lehet?

Köszönöm

az indítórelé érintkezőit a biztitáblában nézzed meg, lehet ott gond
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.06.06 21:27:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1558
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Van kösztetek olyan,aki esetleg használja az android auto alkalmazást?
A program működik,de egyszerűen nem tudom vezetés közben hangutasitásokkal vezérelni. Folyamatosan azt mondja,h "nem tudom hogyan segíthetnék ebben" Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Már komolyan mondom,h felrobbanok. Valószínüleg magyar utasításokat kellene adnom neki. Addig eljutottam,h ha azt mondom neki pl. : " útvonal tervezése a veszprémi mcdonald's-ba" akkor megtervezi az útvonalat és magyarul el is mondja. Azonban a spotify-jal semmire nem jutok.A bejövő üzeneteket is szinte tökéletes magyarsággal olvassa fel,de se angolul,se magyar nem tudom rávenni a válaszolásra.

Van tapasztalata vkinek?

Köszi a segítséget
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bobibob


Offline
Csatlakozott:
2011. 01. 03.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 07:56:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1559
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
bobibob írta:
Sziasztok! Esetleg nincs valami tippetek, hogy mi lehet? 1.6-os dízel Focus 3-am Start-Stop rendszere néha csak a stop-ot tudja. Leáll, ahogy kell de utána nem indul újra. A kuplung érintésre elalszik a Start-Stop visszajelző de nem történik semmi. Van hogy az indító gomb manuális megnyomására indul, de ma semmi nem segített félre kellett tolni Sad... Aztán beindult és azóta megint ok. Akksi csere tavaly volt.

Ez mi lehet?

Köszönöm

az indítórelé érintkezőit a biztitáblában nézzed meg, lehet ott gond


Köszi, megnézem, amint ki tudom műteni Smile. Viszont normál indításkor nem kéne hibának lennie? Ott hiba nélkül pöccre indul mindig. Vagy valamiben más az auto-stop utáni indítás, mint a normál első indítás?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bbalage


Offline
Csatlakozott:
2009. 04. 25.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 11:22:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1560
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
Van kösztetek olyan,aki esetleg használja az android auto alkalmazást?
A program működik,de egyszerűen nem tudom vezetés közben hangutasitásokkal vezérelni. Folyamatosan azt mondja,h "nem tudom hogyan segíthetnék ebben" Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Már komolyan mondom,h felrobbanok. Valószínüleg magyar utasításokat kellene adnom neki. Addig eljutottam,h ha azt mondom neki pl. : " útvonal tervezése a veszprémi mcdonald's-ba" akkor megtervezi az útvonalat és magyarul el is mondja. Azonban a spotify-jal semmire nem jutok.A bejövő üzeneteket is szinte tökéletes magyarsággal olvassa fel,de se angolul,se magyar nem tudom rávenni a válaszolásra.

Van tapasztalata vkinek?

Köszi a segítséget


Nekem is pontosan ezeket tudja, kezdek beletörődni. Szerintem csak akkor fog véglegesen megoldódni, ha a Google Assistant és az Android Auto is hivatalosan támogatott alkalmazások lesznek Magyarországon.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Következő
Ugrás:   

52 / 56 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.70 másodperc