Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.10.15. 16:55:04 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: bp18ker
Mai: 1
Tegnapi: 6
Összesen: 24297
Látogatók:
Vendégek: 369
Tagok: 6
Összesen: 375

Jelen lévő tagok:
01: Robbie
02: Focusdriver
03: bp18ker
04: sndrngy
05: Gábor02
06: gustavsson

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 3. Gondok, problémák...
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 56, 57, 58  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

52 / 58 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Carpy


Offline
Csatlakozott:
2012. 05. 22.
Hozzászólások: 204


HozzászólásElküldve: 2018.05.11 18:55:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1531
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

silboy írta:


Ma voltam gumisnál, mivel a gyárilag centírozott nyári kerék garnitúrámat, ami rögtön lekerült az autóról ahogy kihoztam a szalonból, centírozni kellett, mert autópályás tempónál rezgett a kormány. Eleve lefikázták az alufelnin lévő súlyokat, mert "ráütősek" volták és a centír sem volt megfelelő, de szégyeltem is magam a Ford helyett, mert egyik szerelő hívta a másikat, hogy "ezt nézd meg, már rohad a kipufogó!". Hát rosszul esett...


Szia!
Ez kb. normális. Ezt teszi a sós lé a fém alkatrészekkel.Plusz megjegyzem nem az a cél,hogy majd 15 éves korában kelljen majd kicserélni.Más tipusnál sincs ez másként.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dunga18


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 15.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.05.15 10:45:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1532
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémám van a Focusal, hogy néha világít a légzsák visszajelző lámpa néha pedig nem. Felraktuk a gépre és kiderült hogy a bal első légzsák érzékelő a hiba. A kód B0091. A kérdésem az lenne hogy találkozott már valaki ilyen hibával, illetve hogy hol helyezkedik el a légzsák érzékelő? Egyenlőre még márkaszervizbe nem vittem, tájékozódni szeretnék, hogy mennyibe kerülhet a javítása.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kran72


Offline
Csatlakozott:
2012. 02. 29.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2018.05.16 14:29:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1533
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="dunga18"]Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémám van a Focusal, hogy néha világít a légzsák visszajelző lámpa néha pedig nem. Felraktuk a gépre és kiderült hogy a bal első légzsák érzékelő a hiba. A kód B0091. A kérdésem az lenne hogy találkozott már valaki ilyen hibával, illetve hogy hol helyezkedik el a légzsák érzékelő? Egyenlőre még márkaszervizbe nem vittem, tájékozódni szeretnék, hogy mennyibe kerülhet a javítása.[/quote Hibás volt nálam a légzsák érzékelő ,a műszerfal alját bontották le a márkaszervízben ha jól emlékszem. Mivel garanciális volt az autó ezért szerencsére nem kellett fizetnem a javításért.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fexi


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 21.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.05.21 13:09:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1534
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
2014-es Focus 1.6 ti-vct 125LE boldog tulajdonosa lettem.Minden szép,minden jó.egyedül az autó gyorsulásával nagyon nem vagyok elégedett. Előzésnél kifejezetten bosszant,hogy iszonyatosan lomhának érzem.Az ülésbe sülllyedés elmarad,helyette szinte leblokkol az autó gázadásnál.(1.2-es Poloval simán helyben hagyom).Valami nem kerek.Segítségeteket szeretném kérni.hogy ez normális?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 496


HozzászólásElküldve: 2018.05.24 15:26:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1535
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fexi írta:
Sziasztok!
2014-es Focus 1.6 ti-vct 125LE boldog tulajdonosa lettem.Minden szép,minden jó.egyedül az autó gyorsulásával nagyon nem vagyok elégedett. Előzésnél kifejezetten bosszant,hogy iszonyatosan lomhának érzem.Az ülésbe sülllyedés elmarad,helyette szinte leblokkol az autó gázadásnál.(1.2-es Poloval simán helyben hagyom).Valami nem kerek.Segítségeteket szeretném kérni.hogy ez normális?


Nem.
Nem normális. Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2018.05.25 08:57:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1536
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fexi írta:
Sziasztok!
2014-es Focus 1.6 ti-vct 125LE boldog tulajdonosa lettem.Minden szép,minden jó.egyedül az autó gyorsulásával nagyon nem vagyok elégedett. Előzésnél kifejezetten bosszant,hogy iszonyatosan lomhának érzem.Az ülésbe sülllyedés elmarad,helyette szinte leblokkol az autó gázadásnál.(1.2-es Poloval simán helyben hagyom).Valami nem kerek.Segítségeteket szeretném kérni.hogy ez normális?



A 125LE papíron jól néz ki de a 159Nm nyomaték kevés a dinamikus közlekedéshez (az autó utasokkal együtt 1,3-1,5 tonnás). Mivel ez egy változó szelepvezérlésű motor(mondjuk azt megnézném hogy működik e a vezérlése) így igényli a pörgetést.
A Polo-hoz meg ne hasonlítsd mivel ott a rövidebb váltó áttételezés okán jobb gyorsulást érzékelünk. Egy agyonfojtott EURO5-ös szívómotortól ennyit lehet elvárni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 157


HozzászólásElküldve: 2018.05.25 09:34:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1537
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

misu írta:
fexi írta:
Sziasztok!
2014-es Focus 1.6 ti-vct 125LE boldog tulajdonosa lettem.Minden szép,minden jó.egyedül az autó gyorsulásával nagyon nem vagyok elégedett. Előzésnél kifejezetten bosszant,hogy iszonyatosan lomhának érzem.Az ülésbe sülllyedés elmarad,helyette szinte leblokkol az autó gázadásnál.(1.2-es Poloval simán helyben hagyom).Valami nem kerek.Segítségeteket szeretném kérni.hogy ez normális?



A 125LE papíron jól néz ki de a 159Nm nyomaték kevés a dinamikus közlekedéshez (az autó utasokkal együtt 1,3-1,5 tonnás). Mivel ez egy változó szelepvezérlésű motor(mondjuk azt megnézném hogy működik e a vezérlése) így igényli a pörgetést.
A Polo-hoz meg ne hasonlítsd mivel ott a rövidebb váltó áttételezés okán jobb gyorsulást érzékelünk. Egy agyonfojtott EURO5-ös szívómotortól ennyit lehet elvárni.


Igen, sajnos mindenki a motor dinamikáját a teljesítmény alapján szeretné megítélni.
A 125LE-t tudja valahol 6000 környékén...ami fontos: nyomatékgörbe (mindig a csúcsnyomatékot adják meg...az jól hangzik), áttétel és motorvezérló szoftver.
Astra H 1.6 115LE EURO5 dinamikusabbnak érződött, de 130km/h-nál 4000-t forgott, a 2 éves Focus 125LE EURO6 3500-t forog 130km/h-nál....ezzel megfelel az EURO6-nak, kevesebbet eszik, de lomhább is egyben.
A szoftver meg annyit tesz hozzá, hogy úgy indul, mint egy diesel (sosem fulladtam le vele), aztán 20km/h környék visszavált szívó érzetre ...gyorsításnál gázreakció kicsi és késleltetett...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fexi


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 21.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.05.26 10:19:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1538
 Hozzászólás témája: Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm a válaszokat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 496


HozzászólásElküldve: 2018.05.26 11:47:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1539
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések
Hozzászólás az előzmény idézésével

fexi írta:
Köszönöm a válaszokat!


Én továbbra is azon a vélemênyen vagyok, ha gázadásra fullad/torpan/"leblokkol" a kocsi ahogy írtad, az nem normális.
Ja, tényleg nem egy versenyautó az 1.6 szívó, az enyém csak 74kW -os, de ha nyomok egy padlógàzt akkor azért elindul, nem megtorpan.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fexi


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 21.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.05.27 17:24:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1540
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm!
Viszem motordiagnosztikára az ESS motorhoz,ott majd kiderül normális,vagy sem. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csaba67


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 21.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.05.28 07:20:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1541
 Hozzászólás témája: DPF olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ford Focus 1,6 TDCI -m van kombi 116LE-s. Tegnap megjelent egy hiba, "Engine Malfunktion, Servise now". Utánanéztem és a DPF regeneráció nem futott le, valszeg a DPF olaj szinte nem elégséges, elfogyott. Amióta nálam van mentem vele 50 ezer km-t. Még sosem néztem meg a DPF olaj szintjét.
Azt tudtam eddig, hogy szervizben 10 ezer Ft 1 L ilyen olaj és 20 ezer a munkadíj. 2,5 L olaj esetén a teljes költség 45 ezer.
Na most a helyzet az, hogy azt is megtudtam tegnap, hogy az egyik alkatrész kereskedő cég elkezdte most forgalmazni a szabványos DPF olajadalékot F-Blue néven. 10 Liter nincs 3 ezer Ft. Annyit tudok még, hogy a hátsó híd környékén van egy tartály valahol két dugóval, és ott kell betölteni. Aknára ráállva házilag megoldható állítólag. (majd kiderül)
Van valakinek tapasztalata már ebben a kérdésben?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dragon

Érvényes: 2019.07.03.

Offline
Csatlakozott:
2004. 06. 22.
Hozzászólások: 310


HozzászólásElküldve: 2018.05.28 07:52:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1542
 Hozzászólás témája: Re: DPF olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csaba67 írta:
Sziasztok!

Ford Focus 1,6 TDCI -m van kombi 116LE-s. Tegnap megjelent egy hiba, "Engine Malfunktion, Servise now". Utánanéztem és a DPF regeneráció nem futott le, valszeg a DPF olaj szinte nem elégséges, elfogyott. Amióta nálam van mentem vele 50 ezer km-t. Még sosem néztem meg a DPF olaj szintjét.
Azt tudtam eddig, hogy szervizben 10 ezer Ft 1 L ilyen olaj és 20 ezer a munkadíj. 2,5 L olaj esetén a teljes költség 45 ezer.
Na most a helyzet az, hogy azt is megtudtam tegnap, hogy az egyik alkatrész kereskedő cég elkezdte most forgalmazni a szabványos DPF olajadalékot F-Blue néven. 10 Liter nincs 3 ezer Ft. Annyit tudok még, hogy a hátsó híd környékén van egy tartály valahol két dugóval, és ott kell betölteni. Aknára ráállva házilag megoldható állítólag. (majd kiderül)
Van valakinek tapasztalata már ebben a kérdésben?


Egytip https://www.youtube.com/watch?v=1FZBDJSSisY
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dragon

Érvényes: 2019.07.03.

Offline
Csatlakozott:
2004. 06. 22.
Hozzászólások: 310


HozzászólásElküldve: 2018.05.28 08:00:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1543
 Hozzászólás témája: Re: DPF olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csaba67 írta:
Sziasztok!

Ford Focus 1,6 TDCI -m van kombi 116LE-s. Tegnap megjelent egy hiba, "Engine Malfunktion, Servise now". Utánanéztem és a DPF regeneráció nem futott le, valszeg a DPF olaj szinte nem elégséges, elfogyott. Amióta nálam van mentem vele 50 ezer km-t. Még sosem néztem meg a DPF olaj szintjét.
Azt tudtam eddig, hogy szervizben 10 ezer Ft 1 L ilyen olaj és 20 ezer a munkadíj. 2,5 L olaj esetén a teljes költség 45 ezer.
Na most a helyzet az, hogy azt is megtudtam tegnap, hogy az egyik alkatrész kereskedő cég elkezdte most forgalmazni a szabványos DPF olajadalékot F-Blue néven. 10 Liter nincs 3 ezer Ft. Annyit tudok még, hogy a hátsó híd környékén van egy tartály valahol két dugóval, és ott kell betölteni. Aknára ráállva házilag megoldható állítólag. (majd kiderül)
Van valakinek tapasztalata már ebben a kérdésben?


Egytip https://www.youtube.com/watch?v=1FZBDJSSisY
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.05.28 08:09:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1544
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Torolve

Legutóbb beodokb szerkesztette (2018.05.28 16:09:44), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2843


HozzászólásElküldve: 2018.05.28 08:58:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1545
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
Sziasztok!

MK3-asról csináltam a következő két képet, a baj és jobb hátsó kerék belsejénél mi hiányzik? Látszik a kivágás és rögzítő stift/csavar helye, de gyárilag nem kellene ott lennie vminek?


http://kepkuldes.com/images/1de929eaab5ca18d93c88af2ef926263.jpg
http://kepkuldes.com/images/6769ffd255c0cb5f40c977160d1f2713.jpg

Köszönöm a segítséget előre is!


Szia!
Ezek az óriási képek nem teszik nálad is extra szélessé a topikot? Nálam állandóan jobbra balra-balra kell görgetni, hogy
végigolvassam az iszonyú hosszú sorokat. Megtennéd, hogy lecsökkented a képek méretét 800*600-ra és a "szerkeszt"
gombbal kicseréled az img linkjét? A nagy képekre mutathatna egy sima link, amit bárki megnyithat, ha akar.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.05.28 16:11:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1546
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
beodokb írta:
Sziasztok!

MK3-asról csináltam a következő két képet, a baj és jobb hátsó kerék belsejénél mi hiányzik? Látszik a kivágás és rögzítő stift/csavar helye, de gyárilag nem kellene ott lennie vminek?


http://kepkuldes.com/images/1de929eaab5ca18d93c88af2ef926263.jpg
http://kepkuldes.com/images/6769ffd255c0cb5f40c977160d1f2713.jpg

Köszönöm a segítséget előre is!


Szia!
Ezek az óriási képek nem teszik nálad is extra szélessé a topikot? Nálam állandóan jobbra balra-balra kell görgetni, hogy
végigolvassam az iszonyú hosszú sorokat. Megtennéd, hogy lecsökkented a képek méretét 800*600-ra és a "szerkeszt"
gombbal kicseréled az img linkjét? A nagy képekre mutathatna egy sima link, amit bárki megnyithat, ha akar.


Átszerkesztem és felteszem újra. Köszi,h szóltál,utána láttam csak,mert előnézetben nem néztem meg
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csaba67


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 21.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.05.29 06:47:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1547
 Hozzászólás témája: Re: DPF olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mint kiderült az a bolti olaj nem az ebbe való. Az csak egy mosófolyadék.
Ami a Focushoz kell, annak a pontos típusa ezek szerint Eolys 176. Tud valaki forrást, hogy 1 L-t hol lehet beszerezni elfogadható áron?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2018.05.29 08:00:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1548
 Hozzászólás témája: Re: DPF olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csaba67 írta:
Mint kiderült az a bolti olaj nem az ebbe való. Az csak egy mosófolyadék.
Ami a Focushoz kell, annak a pontos típusa ezek szerint Eolys 176. Tud valaki forrást, hogy 1 L-t hol lehet beszerezni elfogadható áron?


WALKER 80601 EOLYS 176 (Infineum F7995) DPF-adalék, részecsszűrő-adalék, 1lit.

FONTOS:
"Az EOLYS-adalék szerves alapú anyag, így természetes fénnyel és a környezeti levegővel érintkezve bomlásnak indul.

A felnyitott flakon vagy kanna reakcióba lép a levegő oxigénjével és az abban található más összetevőkkel (nedvesség, por, stb...), amely jelentősen felgyorsítja a lebomlását. Ez a folyamat jelentősen befolyásolják a termék jellemzőit.

Ezért azt ajánljuk, a járművet csak új, zárt, eredeti csomagolásból származó EOLYS-adalékkal töltse fel!

Az EOLYS-adalékban található katalitikus összetevők élettartama zárt csomagolásban öt év, ezért betöltés előtt feltétlen ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét és az azon olvasható dátumot!"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csaba67


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 21.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.05.29 09:24:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1549
 Hozzászólás témája: Re: DPF olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ezt én is olvastam több helyen.
A márkaszervizben 1 L 24 eFt (lehet hogy ezen még nincs is az áfa rajta) Munkadíj 12 ezer/h. 55 eFt-ot mondtak a munkára anyaggal.
Én most megrendelem 3 L-es kiszerelésben külföldről. De mint kiderült két típus van, 2010/2/28 -ig Eolys 176 kell bele, az utániakba pedig Power Flex. Ez utóbbi kell nekem ezek szerint, a kék csatlakozós változat.
Nekem 1 L elég lesz, mert eladó lesz az autó. 1 L = 40 ekm.
Otthon simán be lehet tölteni, nem egy nagy munka. Ha valakinek kell, akkor lesz most eladó 2 liter normális áron.
Amit csak ajánlani tudok: még most kell után tölteni időben, mert ha már kiírja hogy kifogyott, menj szervizbe most, akkor nem igazán jó neki, ha tovább közlekedsz vele. Az egyik ismerős Pesten szembesült a hibaüzenettel, hazament (150 km-re volt), és kiderült, hogy a ezalatt tönkre is ment a szűrője,....250 eFt-ja bánta.
(emai: kov.csaba@citromail.hu )

misu írta:
Csaba67 írta:
Mint kiderült az a bolti olaj nem az ebbe való. Az csak egy mosófolyadék.
Ami a Focushoz kell, annak a pontos típusa ezek szerint Eolys 176. Tud valaki forrást, hogy 1 L-t hol lehet beszerezni elfogadható áron?


WALKER 80601 EOLYS 176 (Infineum F7995) DPF-adalék, részecsszűrő-adalék, 1lit.

FONTOS:
"Az EOLYS-adalék szerves alapú anyag, így természetes fénnyel és a környezeti levegővel érintkezve bomlásnak indul.

A felnyitott flakon vagy kanna reakcióba lép a levegő oxigénjével és az abban található más összetevőkkel (nedvesség, por, stb...), amely jelentősen felgyorsítja a lebomlását. Ez a folyamat jelentősen befolyásolják a termék jellemzőit.

Ezért azt ajánljuk, a járművet csak új, zárt, eredeti csomagolásból származó EOLYS-adalékkal töltse fel!

Az EOLYS-adalékban található katalitikus összetevők élettartama zárt csomagolásban öt év, ezért betöltés előtt feltétlen ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét és az azon olvasható dátumot!"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sasa82


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 02.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.06.03 06:52:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1550
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Már közel 2 éve hajtok teljes megelégedettséggel egy 2012es focus III 1.6Tdci-t és eddig semmi gondom nem volt vele, szépen megkapta a kötelező szervizeit (15000km után, elobb mint az előírt.)
De most már másodszor is kirakott egy hibát hogy a részecske-szűrő különbözeti nyomás szenzor hibát jelez, es a turbót is lekapcsolja. Az első ilyen hiba utan, mire vittem volna időpontra a kocsit hogy szétkapják... a hibajelzés eltünt es ujra normálisan ment minden. A szerelők azt mondták hogy időközben lehet sikerult neki egy regenerálást lefuttatnia. Most egy bő héttel ezek utan megint ugyanaz a hiba jött elő.
Egyébként kb. fele-fele arányban használom város-országút(autópálya). Óra szerint 140000 van benne
Találkozott már valaki hasonló hibával?

Köszönöm szépen a hozzászólásokat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csaba67


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 21.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.06.04 07:38:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1551
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia!
Olvastasd ki a hibakódot és írd ide le. Sajnos nem minden szerviz tudja értelmezni a hibákat félre fordítások miatt. Én is ebbe futottam bele.
Ha jól sejtem akkor neked is 116 LE-s az autód, vagyis lehet hogy ugyanolyan autónk van.
Nálam a márkaszerviz kemény pénzt kért volna a nafta feltöltésért. Nem mentem a márkaszervizbe. Kiolvastattam itt helyben egy szervizzel. Ott rámondták, hogy tuti befecskendezők, mind a 4-et cserélni kell. Hiába mondtam, hogy egyébként nagyon jól megy az autó, nem érzékelek semmi erőhiányt.
A hibakód alapján sikerült végül beazonosítani a hibát otthon.
A hiba oka pedig egy egyszerű történet volt. A légszűrő előtti részben volt egy nagy falevél. Eltömítette a csövet, nem tudott elég levegőt szívni. Kitakarítottam, légszűrőt cseréltem. Azóta nincs semmi hibaüzenet és a sárga lámpa se világít, és mentem az autóval azóta 500 km-t gond nélkül.


Sasa82 írta:
Sziasztok!

Már közel 2 éve hajtok teljes megelégedettséggel egy 2012es focus III 1.6Tdci-t és eddig semmi gondom nem volt vele, szépen megkapta a kötelező szervizeit (15000km után, elobb mint az előírt.)
De most már másodszor is kirakott egy hibát hogy a részecske-szűrő különbözeti nyomás szenzor hibát jelez, es a turbót is lekapcsolja. Az első ilyen hiba utan, mire vittem volna időpontra a kocsit hogy szétkapják... a hibajelzés eltünt es ujra normálisan ment minden. A szerelők azt mondták hogy időközben lehet sikerult neki egy regenerálást lefuttatnia. Most egy bő héttel ezek utan megint ugyanaz a hiba jött elő.
Egyébként kb. fele-fele arányban használom város-országút(autópálya). Óra szerint 140000 van benne
Találkozott már valaki hasonló hibával?

Köszönöm szépen a hozzászólásokat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sasa82


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 02.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.06.04 14:27:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1552
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csaba67 írta:
Szia!
Olvastasd ki a hibakódot és írd ide le. Sajnos nem minden szerviz tudja értelmezni a hibákat félre fordítások miatt. Én is ebbe futottam bele.
Ha jól sejtem akkor neked is 116 LE-s az autód, vagyis lehet hogy ugyanolyan autónk van.
Nálam a márkaszerviz kemény pénzt kért volna a nafta feltöltésért. Nem mentem a márkaszervizbe. Kiolvastattam itt helyben egy szervizzel. Ott rámondták, hogy tuti befecskendezők, mind a 4-et cserélni kell. Hiába mondtam, hogy egyébként nagyon jól megy az autó, nem érzékelek semmi erőhiányt.
A hibakód alapján sikerült végül beazonosítani a hibát otthon.
A hiba oka pedig egy egyszerű történet volt. A légszűrő előtti részben volt egy nagy falevél. Eltömítette a csövet, nem tudott elég levegőt szívni. Kitakarítottam, légszűrőt cseréltem. Azóta nincs semmi hibaüzenet és a sárga lámpa se világít, és mentem az autóval azóta 500 km-t gond nélkül.


Sasa82 írta:
Sziasztok!

Már közel 2 éve hajtok teljes megelégedettséggel egy 2012es focus III 1.6Tdci-t és eddig semmi gondom nem volt vele, szépen megkapta a kötelező szervizeit (15000km után, előbb mint az előírt.)
De most már másodszor is kirakott egy hibát hogy a részecske-szűrő különbözeti nyomás szenzor hibát jelez, es a turbót is lekapcsolja. Az első ilyen hiba utan, mire vittem volna időpontra a kocsit hogy szétkapják... a hibajelzés eltünt es ujra normálisan ment minden. A szerelők azt mondták hogy időközben lehet sikerult neki egy regenerálást lefuttatnia. Most egy bő héttel ezek utan megint ugyanaz a hiba jött elő.
Egyébként kb. fele-fele arányban használom város-országút(autópálya). Óra szerint 140000 van benne
Találkozott már valaki hasonló hibával?

Köszönöm szépen a hozzászólásokat!


Szia!

Korábban kiolvastattam a hibakódot /Auto-com cars cpd+/ : P2453 hibakód ....ez volt amit törlés után is visszadobott.
Annyi még, hogy az enyémben nincs adalék a részecske-szűrőhöz. Az alábbi linken a kiolvasott hiba fotója:


https://drive.google.com/file/d/1Cc9HMgU0e86bSrUsiUmkGDXakXwKfMC-/view?usp=drivesdk
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csaba67


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 21.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.06.05 07:41:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1553
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mint kiderült az enyémben sincs külön adalék. Szerintem egyforma az autónk.

Találtam neked valamit:
P2453
Megrepedt DPF nyomásérzékelő cső gyakori hiba
Eltömődött az érzékelő csöve




Sasa82 írta:
Csaba67 írta:
Szia!
Olvastasd ki a hibakódot és írd ide le. Sajnos nem minden szerviz tudja értelmezni a hibákat félre fordítások miatt. Én is ebbe futottam bele.
Ha jól sejtem akkor neked is 116 LE-s az autód, vagyis lehet hogy ugyanolyan autónk van.
Nálam a márkaszerviz kemény pénzt kért volna a nafta feltöltésért. Nem mentem a márkaszervizbe. Kiolvastattam itt helyben egy szervizzel. Ott rámondták, hogy tuti befecskendezők, mind a 4-et cserélni kell. Hiába mondtam, hogy egyébként nagyon jól megy az autó, nem érzékelek semmi erőhiányt.
A hibakód alapján sikerült végül beazonosítani a hibát otthon.
A hiba oka pedig egy egyszerű történet volt. A légszűrő előtti részben volt egy nagy falevél. Eltömítette a csövet, nem tudott elég levegőt szívni. Kitakarítottam, légszűrőt cseréltem. Azóta nincs semmi hibaüzenet és a sárga lámpa se világít, és mentem az autóval azóta 500 km-t gond nélkül.


Sasa82 írta:
Sziasztok!

Már közel 2 éve hajtok teljes megelégedettséggel egy 2012es focus III 1.6Tdci-t és eddig semmi gondom nem volt vele, szépen megkapta a kötelező szervizeit (15000km után, előbb mint az előírt.)
De most már másodszor is kirakott egy hibát hogy a részecske-szűrő különbözeti nyomás szenzor hibát jelez, es a turbót is lekapcsolja. Az első ilyen hiba utan, mire vittem volna időpontra a kocsit hogy szétkapják... a hibajelzés eltünt es ujra normálisan ment minden. A szerelők azt mondták hogy időközben lehet sikerult neki egy regenerálást lefuttatnia. Most egy bő héttel ezek utan megint ugyanaz a hiba jött elő.
Egyébként kb. fele-fele arányban használom város-országút(autópálya). Óra szerint 140000 van benne
Találkozott már valaki hasonló hibával?

Köszönöm szépen a hozzászólásokat!


Szia!

Korábban kiolvastattam a hibakódot /Auto-com cars cpd+/ : P2453 hibakód ....ez volt amit törlés után is visszadobott.
Annyi még, hogy az enyémben nincs adalék a részecske-szűrőhöz. Az alábbi linken a kiolvasott hiba fotója:


https://drive.google.com/file/d/1Cc9HMgU0e86bSrUsiUmkGDXakXwKfMC-/view?usp=drivesdk
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sasa82


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 02.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.06.05 09:09:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1554
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csaba67 írta:
Mint kiderült az enyémben sincs külön adalék. Szerintem egyforma az autónk.

Találtam neked valamit:
P2453
Megrepedt DPF nyomásérzékelő cső gyakori hiba
Eltömődött az érzékelő csöve




Sasa82 írta:
Csaba67 írta:
Szia!
Olvastasd ki a hibakódot és írd ide le. Sajnos nem minden szerviz tudja értelmezni a hibákat félre fordítások miatt. Én is ebbe futottam bele.
Ha jól sejtem akkor neked is 116 LE-s az autód, vagyis lehet hogy ugyanolyan autónk van.
Nálam a márkaszerviz kemény pénzt kért volna a nafta feltöltésért. Nem mentem a márkaszervizbe. Kiolvastattam itt helyben egy szervizzel. Ott rámondták, hogy tuti befecskendezők, mind a 4-et cserélni kell. Hiába mondtam, hogy egyébként nagyon jól megy az autó, nem érzékelek semmi erőhiányt.
A hibakód alapján sikerült végül beazonosítani a hibát otthon.
A hiba oka pedig egy egyszerű történet volt. A légszűrő előtti részben volt egy nagy falevél. Eltömítette a csövet, nem tudott elég levegőt szívni. Kitakarítottam, légszűrőt cseréltem. Azóta nincs semmi hibaüzenet és a sárga lámpa se világít, és mentem az autóval azóta 500 km-t gond nélkül.


Sasa82 írta:
Sziasztok!

Már közel 2 éve hajtok teljes megelégedettséggel egy 2012es focus III 1.6Tdci-t és eddig semmi gondom nem volt vele, szépen megkapta a kötelező szervizeit (15000km után, előbb mint az előírt.)
De most már másodszor is kirakott egy hibát hogy a részecske-szűrő különbözeti nyomás szenzor hibát jelez, es a turbót is lekapcsolja. Az első ilyen hiba utan, mire vittem volna időpontra a kocsit hogy szétkapják... a hibajelzés eltünt es ujra normálisan ment minden. A szerelők azt mondták hogy időközben lehet sikerult neki egy regenerálást lefuttatnia. Most egy bő héttel ezek utan megint ugyanaz a hiba jött elő.
Egyébként kb. fele-fele arányban használom város-országút(autópálya). Óra szerint 140000 van benne
Találkozott már valaki hasonló hibával?

Köszönöm szépen a hozzászólásokat!


Szia!

Korábban kiolvastattam a hibakódot /Auto-com cars cpd+/ : P2453 hibakód ....ez volt amit törlés után is visszadobott.
Annyi még, hogy az enyémben nincs adalék a részecske-szűrőhöz. Az alábbi linken a kiolvasott hiba fotója:


https://drive.google.com/file/d/1Cc9HMgU0e86bSrUsiUmkGDXakXwKfMC-/view?usp=drivesdk


Köszönöm szépen a haszos tanácsot. Tényleg remelem hogy csak ennyi lesz a baja. Smile
Utána is nézetek a szerelővel.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 122


HozzászólásElküldve: 2018.06.06 17:52:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1555
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sasa82 írta:
Sziasztok!

Már közel 2 éve hajtok teljes megelégedettséggel egy 2012es focus III 1.6Tdci-t és eddig semmi gondom nem volt vele, szépen megkapta a kötelező szervizeit (15000km után, elobb mint az előírt.)
De most már másodszor is kirakott egy hibát hogy a részecske-szűrő különbözeti nyomás szenzor hibát jelez, es a turbót is lekapcsolja. Az első ilyen hiba utan, mire vittem volna időpontra a kocsit hogy szétkapják... a hibajelzés eltünt es ujra normálisan ment minden. A szerelők azt mondták hogy időközben lehet sikerult neki egy regenerálást lefuttatnia. Most egy bő héttel ezek utan megint ugyanaz a hiba jött elő.
Egyébként kb. fele-fele arányban használom város-országút(autópálya). Óra szerint 140000 van benne
Találkozott már valaki hasonló hibával?

Köszönöm szépen a hozzászólásokat!


Nekem ilyen hibánál a nyomáskülönbség érzékelőt cserélték (kb. 9e Ft volt) és csináltak egy álló helyzeti regenerálást.
Jó lett.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bobibob


Offline
Csatlakozott:
2011. 01. 03.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.06.06 17:54:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1556
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Esetleg nincs valami tippetek, hogy mi lehet? 1.6-os dízel Focus 3-am Start-Stop rendszere néha csak a stop-ot tudja. Leáll, ahogy kell de utána nem indul újra. A kuplung érintésre elalszik a Start-Stop visszajelző de nem történik semmi. Van hogy az indító gomb manuális megnyomására indul, de ma semmi nem segített félre kellett tolni Sad... Aztán beindult és azóta megint ok. Akksi csere tavaly volt.

Ez mi lehet?

Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2018.06.06 21:06:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1557
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bobibob írta:
Sziasztok! Esetleg nincs valami tippetek, hogy mi lehet? 1.6-os dízel Focus 3-am Start-Stop rendszere néha csak a stop-ot tudja. Leáll, ahogy kell de utána nem indul újra. A kuplung érintésre elalszik a Start-Stop visszajelző de nem történik semmi. Van hogy az indító gomb manuális megnyomására indul, de ma semmi nem segített félre kellett tolni Sad... Aztán beindult és azóta megint ok. Akksi csere tavaly volt.

Ez mi lehet?

Köszönöm

az indítórelé érintkezőit a biztitáblában nézzed meg, lehet ott gond
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.06.06 21:27:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1558
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Van kösztetek olyan,aki esetleg használja az android auto alkalmazást?
A program működik,de egyszerűen nem tudom vezetés közben hangutasitásokkal vezérelni. Folyamatosan azt mondja,h "nem tudom hogyan segíthetnék ebben" Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Már komolyan mondom,h felrobbanok. Valószínüleg magyar utasításokat kellene adnom neki. Addig eljutottam,h ha azt mondom neki pl. : " útvonal tervezése a veszprémi mcdonald's-ba" akkor megtervezi az útvonalat és magyarul el is mondja. Azonban a spotify-jal semmire nem jutok.A bejövő üzeneteket is szinte tökéletes magyarsággal olvassa fel,de se angolul,se magyar nem tudom rávenni a válaszolásra.

Van tapasztalata vkinek?

Köszi a segítséget
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bobibob


Offline
Csatlakozott:
2011. 01. 03.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 07:56:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1559
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
bobibob írta:
Sziasztok! Esetleg nincs valami tippetek, hogy mi lehet? 1.6-os dízel Focus 3-am Start-Stop rendszere néha csak a stop-ot tudja. Leáll, ahogy kell de utána nem indul újra. A kuplung érintésre elalszik a Start-Stop visszajelző de nem történik semmi. Van hogy az indító gomb manuális megnyomására indul, de ma semmi nem segített félre kellett tolni Sad... Aztán beindult és azóta megint ok. Akksi csere tavaly volt.

Ez mi lehet?

Köszönöm

az indítórelé érintkezőit a biztitáblában nézzed meg, lehet ott gond


Köszi, megnézem, amint ki tudom műteni Smile. Viszont normál indításkor nem kéne hibának lennie? Ott hiba nélkül pöccre indul mindig. Vagy valamiben más az auto-stop utáni indítás, mint a normál első indítás?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bbalage


Offline
Csatlakozott:
2009. 04. 25.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 11:22:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1560
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
Van kösztetek olyan,aki esetleg használja az android auto alkalmazást?
A program működik,de egyszerűen nem tudom vezetés közben hangutasitásokkal vezérelni. Folyamatosan azt mondja,h "nem tudom hogyan segíthetnék ebben" Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Már komolyan mondom,h felrobbanok. Valószínüleg magyar utasításokat kellene adnom neki. Addig eljutottam,h ha azt mondom neki pl. : " útvonal tervezése a veszprémi mcdonald's-ba" akkor megtervezi az útvonalat és magyarul el is mondja. Azonban a spotify-jal semmire nem jutok.A bejövő üzeneteket is szinte tökéletes magyarsággal olvassa fel,de se angolul,se magyar nem tudom rávenni a válaszolásra.

Van tapasztalata vkinek?

Köszi a segítséget


Nekem is pontosan ezeket tudja, kezdek beletörődni. Szerintem csak akkor fog véglegesen megoldódni, ha a Google Assistant és az Android Auto is hivatalosan támogatott alkalmazások lesznek Magyarországon.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 56, 57, 58  Következő
Ugrás:   

52 / 58 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.43 másodperc