Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.05.24. 23:14:03 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: zohlih
Mai: 3
Tegnapi: 2
Összesen: 23956
Látogatók:
Vendégek: 1034
Tagok: 46
Összesen: 1080

Jelen lévő tagok:
01: Bubuapu
02: zohlih
03: verti
04: Morscherszenasigabe
05: Vagyokabajnok
06: Attila64
07: szalai88
08: Focusdriver
09: mugab
10: bala
11: attis
12: sulep
13: gyoeri
14: Carpy
15: fiesta
16: edk
17: flint78
18: kaltenberg
19: csabesz66
20: fhoksz
21: Gábor02
22: pfpetee
23: peti77
24: kelly
25: papamaci88
26: Helm
27: ikim2025
28: JNorb
29: majormate84
30: fakocka
31: Almeida
32: hohand
33: bendeguz
34: pzsoca
35: lj
36: RS305
37: atibaba
38: kran72
39: tamasbobak
40: jozsua
41: detomaso
42: Rush77
43: zsoltikak
44: erkidaniel
45: Traklaci
46: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Motorhiba?
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Motorhiba?
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 21, 22, 23
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

23 / 23 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  kojomjo


Offline
Csatlakozott:
2011. 07. 20.
Hozzászólások: 124


HozzászólásElküldve: 2017.07.24 20:26:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 661
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagszivattyú probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

GSzabo írta:
Kedves Klubtagok!

Először is üdvözlök mindenkit, csak most csatlakoztam ehhez a fórumhoz, elsősorban, hogy megosszam a következő esetet, kíváncsi lennék volt e már valakinek ehhez hasonló problémája.
Nem értek igazán az autokhoz, de történt egy számomra váratlan meghibásodás az alig 5 éves 1L-es Ecoboost Ford Focusommal (~200.000 km, folyamatos szervizelés mellett), nevezetesen "csapágyas" lett amit úgy néz ki, hogy az üzemanyag pumpa/szivattyú meghibásodása okozott. Egész pontosan üzemanyag került a motorolajba és ez tönkrevágta a motort Sad
A megelőző hibajelenség annyi volt, hogy egyik nap folyamatosan villogásba kezdett a motorolaj visszajelző lámpa majd hamarosan erősődő csörömpölő hang jött a motortérből. Illetve nem tudom van e összefüggés, de hónapokkal korábban 1-2 esetben felvillant egy motorhibát megállapító hibajelzés a fedélzeti számítógépen, de akkor bevittem szakszervízbe ahol bevizsgálták de nem állapítottak meg erre vonatkozó hibát, igazából semmilyen egyértelmű hibát nem diagnosztizáltak.

Kérdésem, hogy véleményetek szerint ez normális, hogy tönkremegy az üzemanyagpumpa ennyi idő alatt?

Előre is köszönöm a gyors válaszokat!


Üdv! Én itt nemrég írtam hasonló problémáról.De az én gondolat menetemben ilyen gond nem lehet mert a szivattyú a legelső a rendszerben . De a befecskendező nem zár le akkor juthat be üzemanyag az olajhoz.Hogy miért vannak visszajelzők????
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16069

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.07.27 06:21:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 662
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagszivattyú probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

GSzabo írta:

Nem értek igazán az autokhoz, de történt egy számomra váratlan meghibásodás az alig 5 éves 1L-es Ecoboost Ford Focusommal (~200.000 km, folyamatos szervizelés mellett), nevezetesen "csapágyas" lett amit úgy néz ki, hogy az üzemanyag pumpa/szivattyú meghibásodása okozott. Egész pontosan üzemanyag került a motorolajba és ez tönkrevágta a motort Sad

Kérdésem, hogy véleményetek szerint ez normális, hogy tönkremegy az üzemanyagpumpa ennyi idő alatt?


Neked mit mondtak pontosan? A nagynyomású szivattyúd ment tönkre? És hogyan? eredetileg a hengerfejre van felszerelve és alulról a vezérműtengelytől kap egy tripla bütykös hajtást. Az olajrésze, csak ezt a bütykös részt keni. Az üzemanyag elszeparáltan felül van. Hogyan került a benzin az olajba? Átszakadt a két tér közötti tömítés? Mondtak erről valamit?

Garanciális az autó?
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wemarcell53


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 25.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.09.25 13:41:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 663
 Hozzászólás témája: Dadogo rangato motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Forum tagok,

Uj vagyok es remelem jo topicba irom a hozzaszolasomat.
Egy 2007-es 1,6-os TDCI Focusom van tul a 300 e km-en. Az elmult 10 evben egy EGR -t leszamitva hibamentesen mukodott minden , viszont az utolso hetekben a kovetkezo hibakkal szembesultem:
- Inditas utan hidegen par percig alapjaraton a motor neha bedadog. Mintha egy egy pillanatra kihagyna 1 utemet. Par perc utan megszunik es minden jo.
- Menetkozben teljesen veletlenszeruen rant egyett, fuggetlenul a sebessegtol es a pillanatnyi szituaciotol. Olyan mintha egy pillanatra lealna a motor. Egy rantas csak az egesz, de semmihez nem kotheto. Neha tobb szaz km-t hibamentes neha meg 10km-en tobbszor is csinalja. Hiba kod/jelzes nincs.

Volt valakinek hasonlo hibaja, tapasztalata? Nagyon zavaro es aggodom hogy ott maradok valahol. Tudom, hogy a sracok az ESS-nel megoldjak hamar, mint mindent, de sajnos csak 3000km es bo egy honap mulva tudok odajutni Sad

Ki talakozott hasonlo jelenseggel?
Udvozlettel: Marcell
(bocsanat de nincs ekezetes betum)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frizzi79


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 31.
Hozzászólások: 249


HozzászólásElküldve: 2018.04.29 11:14:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 664
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jó eséllyel hengerfejes lett az autóm.
A hűtővíz eltűnik a tágulási tartályból, ha csak áll az autó akkor is.Ki nem folyik belőle, tehát jó eséllyel a motorba, olajba megy.
Igen, láthatóan vízpára is távozik a kipufogóból, és az olajpálcán is a felső nívó felett van a szint.
Ha szerencsém van, akkor elég lesz egy hengerfej tömítés csere, és olajcsere.
Ha nem ez nem elég, gondolom hengerfej síkolás, de mit szoktak ilyenkor még csinálni?
Kb. milyen költséggel számolhatok a legjobb és legrosszabb esetben?
Csak 9.-én tudom vinni a szerelőhöz, de furdal a kíváncsiság.Smile
_________________
MK 1 Ford Focus 1.8 Ghia, 2003.09.
Nyári: 205/40 R17 Hankook Ventus V12 evo2 (St170-es alufelnin)
Téli: 185/60 R15 Michelin Alpin A4, acélfelnin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  paff


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 10.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.05.11 20:01:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 665
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Fél éve vettem a Focust (2004-es Ford Focus 1.6i 16V Ghia sedan), korábban nem tűnt fel, de most 2000-es fordulat alatt (hidegen is melegen is) rendkívül erőtlen. Indulásnál ha padlóig nyomom akkor se hajlandó dinamikusabban indulni, de 2000 felett hirtelen megjön az ereje. A diagnosztika (FORScan Lite) P0325-ös hibát ír ami "Kopogás érzékelő 1 áramkörének meghibásodása". A népi gyógyászat (internet) szerint ez okozhat teljesítmény csökkenést. Ezek után próbáltam felkutatni hol is van ez az érzékelő, hátha csak a kábel szakadt, vagy a csatlakozó ázott be. A szervizkönyv szerint az olajpálcánál van a csatlakozója, de nekem ott nincs semmi. Sőt! Érzékelő sincs! Itt a fórumon olvastam hogy nem minden 1.6-os modellben van, na de akkor miért ír hibát a diagnosztika?

Ezek után fogalmam sincs mi lehet a lomha indulás oka.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pnarpi


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 09.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.05.14 12:57:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 666
 Hozzászólás témája: Re: Olajos szennyeződés a motortérben
Hozzászólás az előzmény idézésével

krazek írta:
Sziasztok!

Az autóm Ford Focus 1, 2003, 1.4 benzin.

Nem igazán találtam megfelelő témát a problémámra, ezért írok ide. Végülis valamilyen motorhiba lehet...

Felfedeztem a motortérben valami fekete, kátrányszerű, olajos szennyeződést, ami látszólag valahonnan kifröcsögött, a motor hátsó részéből a tűzfalra. Videót készítettem, mert nehezen hozzáférhető a hely, vaktában fotózni nem lett volna értelme. Kb. 2 x 1 perc, kérlek nézzetek rá, aki ért hozzá, biztos rögtön rávágja, mi lehet ez:





Előzmények: Mostanában indítási gondokkal szenvedek vele, írtam is ide a fórumba, kaptam is ötleteket, köszönöm szépen a válaszolóknak (ha olvassák ezt.) A lényeg röviden, hogy hosszabb állás (kb. 8 óra) után nem indul, csak gázadásra, és csak pár perc után lesz alapjárat, addig ha felengedem a gázt, leáll. Felmerültek ötletek, szenzorok, szelepek, üzemanyagrendszer, alapjárati motor, stb., de több szerelő is csak vakarta a fejét. Elvittem Ford márkaszervizbe, ott megmondták, hogy a katalizátor kuka (zörög, cserélni kell), és azért nem indul, mert visszafojtja a motort. Aztán egy kipufogós azt mondta, az hülyeség, hogy emiatt nem indul a motor.

Így most egyelőre belefáradtam, próbálok együtt élni a gondokkal, majd műszaki előtt rátérek a katalizátor témakörre...

Vajon a videókon látható trutymó összefügghet az indítási problémával?

Szerintem a féltengelly koszol, azt vizsgáld meg. Ha a gumi sérült akkor kicsapja a zsírt. Induláshoz nem lehet sok köze.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frizzi79


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 31.
Hozzászólások: 249


HozzászólásElküldve: 2018.05.16 16:53:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 667
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

frizzi79 írta:
Jó eséllyel hengerfejes lett az autóm.
A hűtővíz eltűnik a tágulási tartályból, ha csak áll az autó akkor is.Ki nem folyik belőle, tehát jó eséllyel a motorba, olajba megy.
Igen, láthatóan vízpára is távozik a kipufogóból, és az olajpálcán is a felső nívó felett van a szint.
Ha szerencsém van, akkor elég lesz egy hengerfej tömítés csere, és olajcsere.
Ha nem ez nem elég, gondolom hengerfej síkolás, de mit szoktak ilyenkor még csinálni?
Kb. milyen költséggel számolhatok a legjobb és legrosszabb esetben?
Csak 9.-én tudom vinni a szerelőhöz, de furdal a kíváncsiság.Smile


Termosztátot és termosztát házat kellett cserélni.Ott folyt el a hűtővíz.
Szerencsére ennyi volt csak a gond.Smile
_________________
MK 1 Ford Focus 1.8 Ghia, 2003.09.
Nyári: 205/40 R17 Hankook Ventus V12 evo2 (St170-es alufelnin)
Téli: 185/60 R15 Michelin Alpin A4, acélfelnin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 692


HozzászólásElküldve: 2018.05.18 12:08:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 668
 Hozzászólás témája: Re: Olajos szennyeződés a motortérben
Hozzászólás az előzmény idézésével

pnarpi írta:
krazek írta:
Sziasztok!

Az autóm Ford Focus 1, 2003, 1.4 benzin.

Nem igazán találtam megfelelő témát a problémámra, ezért írok ide. Végülis valamilyen motorhiba lehet...

Felfedeztem a motortérben valami fekete, kátrányszerű, olajos szennyeződést, ami látszólag valahonnan kifröcsögött, a motor hátsó részéből a tűzfalra. Videót készítettem, mert nehezen hozzáférhető a hely, vaktában fotózni nem lett volna értelme. Kb. 2 x 1 perc, kérlek nézzetek rá, aki ért hozzá, biztos rögtön rávágja, mi lehet ez:





Előzmények: Mostanában indítási gondokkal szenvedek vele, írtam is ide a fórumba, kaptam is ötleteket, köszönöm szépen a válaszolóknak (ha olvassák ezt.) A lényeg röviden, hogy hosszabb állás (kb. 8 óra) után nem indul, csak gázadásra, és csak pár perc után lesz alapjárat, addig ha felengedem a gázt, leáll. Felmerültek ötletek, szenzorok, szelepek, üzemanyagrendszer, alapjárati motor, stb., de több szerelő is csak vakarta a fejét. Elvittem Ford márkaszervizbe, ott megmondták, hogy a katalizátor kuka (zörög, cserélni kell), és azért nem indul, mert visszafojtja a motort. Aztán egy kipufogós azt mondta, az hülyeség, hogy emiatt nem indul a motor.

Így most egyelőre belefáradtam, próbálok együtt élni a gondokkal, majd műszaki előtt rátérek a katalizátor témakörre...

Vajon a videókon látható trutymó összefügghet az indítási problémával?

Szerintem a féltengelly koszol, azt vizsgáld meg. Ha a gumi sérült akkor kicsapja a zsírt. Induláshoz nem lehet sok köze.


én is féltengelyre tippelek, zsír a motorba nincs.
zörgő katalizátor nem veszélytelen. Zörög mert a kerámia széttört és darabok vannak benne ami fordulhat úgy is, hogy folytja a motort
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Motorhiba?
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 21, 22, 23
Ugrás:   

23 / 23 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.31 másodperc