Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.09.20. 14:21:22 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: gabiorsi
Mai: 1
Tegnapi: 4
Összesen: 24244
Látogatók:
Vendégek: 174
Tagok: 7
Összesen: 181

Jelen lévő tagok:
01: TRL
02: dragon
03: Heni87
04: foker
05: mr_smith
06: kleroo
07: sulep

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Bosszantó meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 89, 90, 91
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

91 / 91 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  alexdevil


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 12.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.05.23 10:05:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2701
 Hozzászólás témája: ingadozó alapjárat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szevasztok!
Az alapjárat hidegen ingadozik. Indításkor még jó de az első megállásnál lemegy 400-ra aztán mielőtt leállna ad egy kis gázt az elektronika és felmegy újra 1000-1100-ra a fordulatszám aztán megint leesik 400-ra és kezdődik elölről a móka. (Ha bemelegedett 800 körül stabilan.)

2005-ös évjárat benzines 2000cm3 C-Maxom van. Ebben a fajta motorban van alapjárati motor?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucsandi


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 31.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2018.06.04 17:06:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2702
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Lehet, hogy rossz topikhoz írom a kérdésemet, ezért elnézést. Embarassed
Két hete cseréltük le a C-Max-unkat egy fiatalabb Grand C-Max-ra.
Az indítása kulcsnélküli. Indításnál sípol egyet, majd a kijelzőn megjelenik a key battery low replace soon figyelmeztetés.
Vettünk új elemet, ki is cseréltük, de a figyelmeztetés ugyanúgy megmaradt. Erre van valakinek ötlete, hogy miért figyelmeztet még mindig?
A másik kérdésem: a baloldali visszapillantó tükör nem hajlik be az autó lezárásakor. Ez motorhiba, vagy esetleg más is lehet, ami költséghatékonyabb? Surprised
Aztán, a hátsó ajtók (tolóajtó) nyikorognak. Főleg meleg időben. A reggeli indulásnál még nem, de munkából hazafelé jövet, amikor már felmelegszik az idő, borzasztó zavaró. Olyan, mintha nem lenne rendesen behúzva, pedig be van.
Előre is köszönök minden segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Motoman


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 13.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 10:51:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2703
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok Márkatársak!

Tudna valaki segíteni abban mit jelentenének az alábbi hibakódok teszt üzemmódnál 2005 1.6 16V VCT maxinál most lett vásárolva:

D900, 9600, 9318, E200, 9681, A103, E197

Köszi a segítséget előre is! Exclamation
Üdv,
Miki
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2836


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 16:33:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2704
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

AndrewBoy írta:
9202 Üzemanyag ellátóval nincs kapcsolat
9204 Üzemanyag ellátó rövidzár
9213 Túl kevés programozott kulcs van
A103 Antenna nem csatlakoztatott, hibás vevőegység
9232 Antenna nem csatlakoztatott, hibás vevőegység
9317 Magas üzemi feszültség
9318 Alacsony üzemi feszültség
9342 Központi computer hibás
9356 Indítózás áramköre hibás - nincs kapcsolat
9364 Indítózás áramköre hibás - nincs kapcsolat
9600 Nem PATS kulcs, vagy hibás kulcs.
9601 Programozatlan kulcs, vagy rossz program vana kulcson.
9602 Hibás jel érzékelés a kulcstól, vagy rossz az érzékelés
9681 PATS nem érzékel jelet, szakadt áramkör, stb.
A139 PCM jelzés nem egyezik a műszeren lévővel.
A141 NVM adatkezelés hiba
A143 NVM memória hiba
5284 Olajnyomás kapcsoló érzékelő hiba
D027 Nincs adat, vagy rossz adat a motor fordulatszámáról
D041 Nincs adat, vagy rossz adat az autó sepességéről
D043 Nincs adat, vagy rossz adat a kipörgésgátlótól
D073 Nincs adat, vagy rossz adat a hűtőfolyadékról
D123 Nincs adat, vagy rossz adat a a kilóméterszámlálótól
D147 Nincs adat, vagy rossz adat a jármű biztonsági rendszerétől
D262 SCP üzenet hiányzik.

fiesta írta:

d900=U1900 CAN Communication Bus Fault
9318 Battery voltage low
e197=U2197 Invalid data for vehicle speed (Invalid CAN message)

e200 = U2200 Invalid data for odometer
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Motoman


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 13.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.06.08 11:07:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2705
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
AndrewBoy írta:
9202 Üzemanyag ellátóval nincs kapcsolat
9204 Üzemanyag ellátó rövidzár
9213 Túl kevés programozott kulcs van
A103 Antenna nem csatlakoztatott, hibás vevőegység
9232 Antenna nem csatlakoztatott, hibás vevőegység
9317 Magas üzemi feszültség
9318 Alacsony üzemi feszültség
9342 Központi computer hibás
9356 Indítózás áramköre hibás - nincs kapcsolat
9364 Indítózás áramköre hibás - nincs kapcsolat
9600 Nem PATS kulcs, vagy hibás kulcs.
9601 Programozatlan kulcs, vagy rossz program vana kulcson.
9602 Hibás jel érzékelés a kulcstól, vagy rossz az érzékelés
9681 PATS nem érzékel jelet, szakadt áramkör, stb.
A139 PCM jelzés nem egyezik a műszeren lévővel.
A141 NVM adatkezelés hiba
A143 NVM memória hiba
5284 Olajnyomás kapcsoló érzékelő hiba
D027 Nincs adat, vagy rossz adat a motor fordulatszámáról
D041 Nincs adat, vagy rossz adat az autó sepességéről
D043 Nincs adat, vagy rossz adat a kipörgésgátlótól
D073 Nincs adat, vagy rossz adat a hűtőfolyadékról
D123 Nincs adat, vagy rossz adat a a kilóméterszámlálótól
D147 Nincs adat, vagy rossz adat a jármű biztonsági rendszerétől
D262 SCP üzenet hiányzik.

fiesta írta:

d900=U1900 CAN Communication Bus Fault
9318 Battery voltage low
e197=U2197 Invalid data for vehicle speed (Invalid CAN message)

e200 = U2200 Invalid data for odometer




Remélem csak azért dobta be mert akksi ki-be volt benne.
Olvastam korrábbi hsz-ben, hogy ilyenkor ECU-t is kell programozni.Esetleg valaki, hogy ez miként történik mert az autó indul, megy, pöfög rendesen.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  baltazar181


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 09.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.06.09 10:35:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2706
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Nem reg vettem egy focus c-max ghia t 2005 2.0 tdci. Par nappal a megvetel utan megneztem az olajnivot es azt vettem eszre hogy maximum felet kb 2cm van az olajszint es hideg motornal picit ingadozik az alapjarat.
par napja olajat csereltunk benne , azota megtettem 150km csak varosban es azt veszem eszre hogy megint novekszik az olajszint.
Talalkoztatok ilyen problemaval? Kerestem a forumon de nem talaltam. Koszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.06.10 19:27:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2707
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

baltazar181 írta:
Sziasztok. Nem reg vettem egy focus c-max ghia t 2005 2.0 tdci. Par nappal a megvetel utan megneztem az olajnivot es azt vettem eszre hogy maximum felet kb 2cm van az olajszint es hideg motornal picit ingadozik az alapjarat.
par napja olajat csereltunk benne , azota megtettem 150km csak varosban es azt veszem eszre hogy megint novekszik az olajszint.
Talalkoztatok ilyen problemaval? Kerestem a forumon de nem talaltam. Koszi!


Hűtővized nem fogy vagy az nem olajos?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lapiller


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 18.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.06.17 07:35:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2708
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Tegnap azt vettem észre, hogy 6-os váltónál nehezebben veszi a 2-at, eddig minden sebességbe finoman ugrott, de most határozottan kell behúzni. Találkozott már valaki ilyen problémával?

Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  demefree


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 18.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.06.19 12:00:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2709
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus C-max EPB (elektromos kézifék) magadta magát.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Nekem is lenne egy problémám az EPB-el! Az autóm C-max 2005-ös évjáratú.
Az EPB kapcsolójának lenyomásakor a féknek a kuplung lenyomására is ki kellene oldania, de nem csinálja csak a fék pedáljának a lenyomására. A kézifékes elindulás ezért rendkívül körülményes, pláne nagy emelkedőn. Ezenkívül minden tökéletesen működik az elektromos kéziféken. Szoftverfrissítés megoldaná a problémám, vagy van valamiféle jeladó a kuplungnál, ami kommunikál az EPB kapcsolójával?

Köszönöm a válaszokat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zeller


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 11.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2018.07.03 21:58:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2710
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali! Abban kérném a segítségeteket, hogy kigyulladt a motordiagnosztika lámpa egy
P024A Charge Air Cooler Bypass Controll A Range/ Performace
P024B Töltőlevegő hűtő megkerülő vezérlés A megszorulás hibakódokkal.

Ha minden igaz, akkor szorulhat a megkerülő szelep. Ennek a szelepnem a helye megvan a motortérben, de interneten egyáltalán nem találok (még a nevére sem), hol tudnék ilyet beszerezni. Nekem bontott is jó, sőt, csak működjön, vagy elég tisztítani?

Focus Cmax 1.6tdci 2006

Köszönöm a segítséget.
_________________
. : Zeller : .
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zeller


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 11.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2018.07.03 22:01:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2711
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus C-max EPB (elektromos kézifék) magadta magát.
Hozzászólás az előzmény idézésével

demefree írta:
Sziasztok!
Nekem is lenne egy problémám az EPB-el! Az autóm C-max 2005-ös évjáratú.
Az EPB kapcsolójának lenyomásakor a féknek a kuplung lenyomására is ki kellene oldania, de nem csinálja csak a fék pedáljának a lenyomására. A kézifékes elindulás ezért rendkívül körülményes, pláne nagy emelkedőn. Ezenkívül minden tökéletesen működik az elektromos kéziféken. Szoftverfrissítés megoldaná a problémám, vagy van valamiféle jeladó a kuplungnál, ami kommunikál az EPB kapcsolójával?

Köszönöm a válaszokat!


Nekem ugyan ez volt és a fékpedál kapcsoló cserével orvosolták. Bontóban ingyen kaptam, annyira sok volt Neki Smile
_________________
. : Zeller : .
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bjocika1234


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 06.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2018.07.23 17:56:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2712
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy 2005 évjáratú 1.6 benzines 100 pacis c max gépsárkányom 110 e km futott. azt vettem észre, hogy egy kicsit erőtlenebb lett, gyertyák cserélve, pillangót tisztítottam, olaj fogyasztás nincs szép az alapjárat. Ha pl: emelkedőnél egy kicsit odalépek akkor megtorpan és fokozatosan húzza ki magát.
Egyenes szakaszon nem olyan feltűnő hamar gyorsul.
Mit nézzek meg a kocsin? nincs hibaüzenet.
Lehet ez akár valami szenzor probléma, esetleg eldobta magát a szoftver? A szerelőmnek jeleztem és azt mondta, hogy ő a kipufogórendszerrel kezdené.

Volt már valami hasonló problémátok?

Válaszokat előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.07.23 22:22:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2713
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bjocika1234 írta:
Sziasztok!

Van egy 2005 évjáratú 1.6 benzines 100 pacis c max gépsárkányom 110 e km futott. azt vettem észre, hogy egy kicsit erőtlenebb lett, gyertyák cserélve, pillangót tisztítottam, olaj fogyasztás nincs szép az alapjárat. Ha pl: emelkedőnél egy kicsit odalépek akkor megtorpan és fokozatosan húzza ki magát.
Egyenes szakaszon nem olyan feltűnő hamar gyorsul.
Mit nézzek meg a kocsin? nincs hibaüzenet.
Lehet ez akár valami szenzor probléma, esetleg eldobta magát a szoftver? A szerelőmnek jeleztem és azt mondta, hogy ő a kipufogórendszerrel kezdené.

Volt már valami hasonló problémátok?



Válaszokat előre is köszönöm!


Ha a kipufogoban lenne hiba akkor a lambda szonda hibät jelezne. Mi a helyzet a gyujtäskäbelekkel? Mekkora az üzemanyag nyomäs? Mondjuk ez utobbi is dobna hibakodot.
_________________
Albumom

Aktuälis järmüpark:
Ford Ka 1.2 2012
Ford S-max 2.0 TDCI 2016
Mercedes-Benz C200 2018
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zolterek


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 09.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2018.07.24 15:18:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2714
 Hozzászólás témája: Klíma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Klímagáz töltése után indítottam a klímát , de nem kapcsol be a hűtőventilátor, s így a klímakompresszor is leáll egy bizonyos nyomás elérése után! Másik ventilátorral is próbáltuk, az sem indul! Megnéztük a csati kivezető szálait, kap áramot mindhárom szál! Mi lehet a hiba? Lehet a másik ventilátor is rossz? Merre érdemes keresni a hibát?
C-MAX 2.0 Tdci 2006-os évjárat!
Most olvastuk ki a hibát: P0691 Hűtőventilátor vezérlő áramkör hibás működés
Merre induljunk?
_________________
Zolterek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bjocika1234


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 06.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2018.07.24 17:57:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2715
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
bjocika1234 írta:
Sziasztok!

Van egy 2005 évjáratú 1.6 benzines 100 pacis c max gépsárkányom 110 e km futott. azt vettem észre, hogy egy kicsit erőtlenebb lett, gyertyák cserélve, pillangót tisztítottam, olaj fogyasztás nincs szép az alapjárat. Ha pl: emelkedőnél egy kicsit odalépek akkor megtorpan és fokozatosan húzza ki magát.
Egyenes szakaszon nem olyan feltűnő hamar gyorsul.
Mit nézzek meg a kocsin? nincs hibaüzenet.
Lehet ez akár valami szenzor probléma, esetleg eldobta magát a szoftver? A szerelőmnek jeleztem és azt mondta, hogy ő a kipufogórendszerrel kezdené.

Volt már valami hasonló problémátok?



Válaszokat előre is köszönöm!


Ha a kipufogoban lenne hiba akkor a lambda szonda hibät jelezne. Mi a helyzet a gyujtäskäbelekkel? Mekkora az üzemanyag nyomäs? Mondjuk ez utobbi is dobna hibakodot.



Helló!

Kicseréltem a gyújtó kábeleket, sokat még nem tudtam menni , holnap emelkedőnél kiderül.

Esetleg valaki Veszprém közelében diagnosztikát tud csinálni?

Elvinném neki megmutatni hátha valami kiderülne.

Köszi a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  polyhos


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 13.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.08.13 17:25:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2716
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,egyben köszönöm a felvételt a csoportba. 2000-es benzines,2006-os évjáratú C Max-om van.
Tegnap egy tiszai túrán leállítottam az autót...15 perc séta után vissza,autó beindít,el is indul,de le áll...Ezt megcsináltam v. 10-szer...semmi...az autó nem megy.Haza húztak,autó leállít szerelőmhöz este.Szerelőm ma nekifogott,szétszedte,üzemanyag ellátásra gyanakodott,megnézte az üzemanyag szivattyú relét,megnézte az Üzemanyag pumpát...Semmire sem jutott,mindkettő elméletileg jó,hibakód olvasás csak annyit jelez,hogy üzemanyag ellátási probléma,v.színű hogy a relé és az AC pumpa között nem jó v.mi,talán vezeték szakadás...
Talán nektek van már ebben tapasztalatotok,hogy mi is lehet a hiba...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2018.08.14 09:23:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2717
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

polyhos írta:
Sziasztok,egyben köszönöm a felvételt a csoportba. 2000-es benzines,2006-os évjáratú C Max-om van.
Tegnap egy tiszai túrán leállítottam az autót...15 perc séta után vissza,autó beindít,el is indul,de le áll...Ezt megcsináltam v. 10-szer...semmi...az autó nem megy.Haza húztak,autó leállít szerelőmhöz este.Szerelőm ma nekifogott,szétszedte,üzemanyag ellátásra gyanakodott,megnézte az üzemanyag szivattyú relét,megnézte az Üzemanyag pumpát...Semmire sem jutott,mindkettő elméletileg jó,hibakód olvasás csak annyit jelez,hogy üzemanyag ellátási probléma,v.színű hogy a relé és az AC pumpa között nem jó v.mi,talán vezeték szakadás...
Talán nektek van már ebben tapasztalatotok,hogy mi is lehet a hiba...


Eltömődött üzemanyagszűrő, injektorok vezérlése(ECU), rossz kontakt, AC nem szállít elég üzemanyagot...stb. Sajnos sok minden lehet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  polyhos


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 13.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.08.14 10:21:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2718
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

misu írta:
polyhos írta:
Sziasztok,egyben köszönöm a felvételt a csoportba. 2000-es benzines,2006-os évjáratú C Max-om van.
Tegnap egy tiszai túrán leállítottam az autót...15 perc séta után vissza,autó beindít,el is indul,de le áll...Ezt megcsináltam v. 10-szer...semmi...az autó nem megy.Haza húztak,autó leállít szerelőmhöz este.Szerelőm ma nekifogott,szétszedte,üzemanyag ellátásra gyanakodott,megnézte az üzemanyag szivattyú relét,megnézte az Üzemanyag pumpát...Semmire sem jutott,mindkettő elméletileg jó,hibakód olvasás csak annyit jelez,hogy üzemanyag ellátási probléma,v.színű hogy a relé és az AC pumpa között nem jó v.mi,talán vezeték szakadás...
Talán nektek van már ebben tapasztalatotok,hogy mi is lehet a hiba...


Eltömődött üzemanyagszűrő, injektorok vezérlése(ECU), rossz kontakt, AC nem szállít elég üzemanyagot...stb. Sajnos sok minden lehet.

Igen...sok minden lehet...most vizsgálják majd du.gépre teszik... Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zandras


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 25.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.08.20 19:29:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2719
 Hozzászólás témája: BAL hátsó kerék csörgés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! 2006 évjáratú 1,6 benzines 85 KW Ford Focus C max-nál az alábbi problémám merült fel: A bal hatsó kerék egyenetlen úton csörög. Kicseréltem már a féknyerget, a fékbetétet, a lengés csillapított, a csapágyat, a szilentet, a toronycsapágyat de ennek ellenére továbbra is fenn áll a probléma. Esetleg ez a probléma már jelentkezett esetleg valakinél. A válaszokat köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 89, 90, 91
Ugrás:   

91 / 91 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.43 másodperc