Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.10.23. 05:15:26 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Mose450202
Mai: 0
Tegnapi: 3
Összesen: 24319
Látogatók:
Vendégek: 312
Tagok: 0
Összesen: 312

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 3. Gondok, problémák...
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 56, 57, 58  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

53 / 58 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 16:42:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1561
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bbalage írta:
Nekem is pontosan ezeket tudja, kezdek beletörődni. Szerintem csak akkor fog véglegesen megoldódni, ha a Google Assistant és az Android Auto is hivatalosan támogatott alkalmazások lesznek Magyarországon.


vhogy meg fogom oldani pedig,mert nagyon irritáló,h van ami megy neki magyaru,de ugyanabban a programban más már nem.De legalább,ha angolul lehetne vezérelni,de bármit mondok az a ribi Very Happy visszapofázik
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csabad


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 09.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.06.09 17:34:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1562
 Hozzászólás témája: Budapest
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,


2012-es ford focusom van, 1.6-os benzines injektoros motorral. Ma hazafele jovet latom, hogy vilagit a check engine lampa, de a kocsi jol megy, mas hibat nem tapasztaltam. Mint kiderult egy allatt elragott egy kabelt, amit a motorhoz megy.

Tudja valaki, hogy ez milyen kabel ez, mire van?
[/img]Motor kabel kepek
Holnap le kell menjek Vargesztesre Budapestrol, majd vissza, meg lehet ezt kockaztatni ezzel?Szombat delutan van ma, ilyenkor mar nem talalko szakit, aki megjavitanna/ kicserelne Sad

Koszonom a segitseget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2018.06.09 21:56:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1563
 Hozzászólás témája: Re: Budapest
Hozzászólás az előzmény idézésével

csabad írta:
Sziasztok,


2012-es ford focusom van, 1.6-os benzines injektoros motorral. Ma hazafele jovet latom, hogy vilagit a check engine lampa, de a kocsi jol megy, mas hibat nem tapasztaltam. Mint kiderult egy allatt elragott egy kabelt, amit a motorhoz megy.

Tudja valaki, hogy ez milyen kabel ez, mire van?
[/img]Motor kabel kepek
Holnap le kell menjek Vargesztesre Budapestrol, majd vissza, meg lehet ezt kockaztatni ezzel?Szombat delutan van ma, ilyenkor mar nem talalko szakit, aki megjavitanna/ kicserelne Sad

Koszonom a segitseget!

mehetsz, nem lesz gond
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  proferry


Offline
Csatlakozott:
2014. 11. 01.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2018.06.10 17:06:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1564
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Kérdésem 2017 es focus lábtér világítás gyári csatlakozót megtaláltam de nincs benne pozitív ,valakinek valami ötlete van?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 157


HozzászólásElküldve: 2018.06.11 10:43:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1565
 Hozzászólás témája: Párásodás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Focus MK3.5 2016 1.6Ti-VCT, 1 hónappal a 2. éves szerviz után párásodik belülről az első szélvédő, amikor rá van irányítva a ventilátor.
Ha bekapcsolom a klímát, akkor eltűnik a pára (mivel a klíma szárít), klíma kikapcsolása utána megint párásodik...ami zavaró és úgy gondolom valami nem ok. Az előző 2 évben ilyen nem volt, sőt az előző autóim esetében sem... F Astra esetében egyetlen esetben, amikor a beázott a pollenszűrő, kicserélve megszünt.

Szerintem most nedves levegőt fúj a szélvédőre...A kérdésem, mi lehet a hiba oka, mit kellene megnézni?
Feltételezem, hogy a pollenszűrő rendben cserélve lett a szerviz alkalmával.

Előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 203


HozzászólásElküldve: 2018.06.15 20:05:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1566
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

MK3 -as focusból az 1.6tdci 115le -s verzió mennyire megbízható, tartós motor? Mik a gyengeségei? Vásárláskor mire érdemes figyelni?

Az eladó autókon amiket járó motorral fotóztak le, érdekes módon világít a két kis műszer közötti i betű pirosan. Ez milyen hibát jelent?

köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  verti


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 09.
Hozzászólások: 54


HozzászólásElküldve: 2018.06.16 08:03:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1567
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
1.6-os ti-vct motornál a következő dolgot tapasztalom. Üresben ha megtartom a fordulatszámot 2000-nél akkor simán jár a motor, 2500-nál egyenetlenül, majd 3000-nél megint teljesen simán. Ha megyek az autóval akkor nincs semmi gon, csak ha üresben pörgetem akkor. Ez így normális? Ha valakinek van ilyen motorja mi a tapasztalat vele.
köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1182


HozzászólásElküldve: 2018.06.16 08:32:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1568
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

verti írta:
Sziasztok!
1.6-os ti-vct motornál a következő dolgot tapasztalom. Üresben ha megtartom a fordulatszámot 2000-nél akkor simán jár a motor, 2500-nál egyenetlenül, majd 3000-nél megint teljesen simán. Ha megyek az autóval akkor nincs semmi gon, csak ha üresben pörgetem akkor. Ez így normális? Ha valakinek van ilyen motorja mi a tapasztalat vele.
köszi

Ott köszön be a vct-üzemmód. De miért pörgeted üresben? Szeretnél idővel mást is tapasztalni majd?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  verti


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 09.
Hozzászólások: 54


HozzászólásElküldve: 2018.06.16 09:03:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1569
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem szoktam pörgetni üresben, nem ez a hobbim...😀 csak véletlenül ráléptem és gyanus volt... szeretem tudni, hogy mi miért történik
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kojomjo


Offline
Csatlakozott:
2011. 07. 20.
Hozzászólások: 128


HozzászólásElküldve: 2018.06.17 08:55:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1570
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

verti írta:
Nem szoktam pörgetni üresben, nem ez a hobbim...😀 csak véletlenül ráléptem és gyanus volt... szeretem tudni, hogy mi miért történik


Az enyém is ilyen időközönként megszoktam tisztítani a fojtószelepet és utána jobbnak tűnik.Én arra is gondoltam, hogy általában ezekben a fordulat tartományban működik a szelep és itt kopik meg jobban. Gondolom műanyag fogaskerekek vannak az állításnál vagy a pedálnál is lehet a használatból eredő érzékelési eltérés jobb szó nem tudok rá.Gondolom a 2 -es és a 3 as hasonlóan működik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  verti


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 09.
Hozzászólások: 54


HozzászólásElküldve: 2018.06.17 10:55:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1571
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Enyémben 40e km van. Nem hiszem, hogy kopott lenne bármi. A tiéd is változó szelepvezérléses?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1182


HozzászólásElküldve: 2018.06.17 11:26:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1572
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

verti írta:
Enyémben 40e km van. Nem hiszem, hogy kopott lenne bármi. A tiéd is változó szelepvezérléses?

3-as Focusban már csak az van. Olyasmiről hallottál már, hogy idő előtti elhasználódás vagy anyagfáradás?
Mert a kollega erre gondolhatott, a fojtószelep tisztítása nálam 35e km-nél vált szükségessé (igaz, 2es FF és 1.4 motor)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  verti


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 09.
Hozzászólások: 54


HozzászólásElküldve: 2018.06.17 13:40:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1573
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

"Gondolom a 2 -es és a 3 as hasonlóan működik."

Ebből és a srác többi hozzászólásából arra következtettem, hogy 2-es Focusa van. Abban pedig van sima változó szelepvezérlés nélküli is, nem tudom te hallottál e ilyenről?

Anyagfáradásról, idő előtti elhasználódásról is hallottam. Persze egy 40e km-es autónál nem ezt feltételezem elsőre, úgy, hogy egyébként alap esetben minden a legnagyobb rendben van.

Csak érdekelt a dolog, gondoltam ez egy fórum, megkérdezem. Nem Istentől elrugaszkodott bűn üresen pörgetni a motort pár másodpercig.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2018.06.18 22:00:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1574
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

semetka írta:
satirka írta:
semetka írta:
kran72 írta:
Tisztelt Focus tulajok!
2 hete voltam szakszervízben,mivel kaptam egy levelet garanciális visszahívásról ami a hűtőfolyadékot és a tartályát érinti.Elég tanácstalannak tűntek,azóta várom a hívásukat hogy vihetem az autót. Van valakinek infója róla,hogy mennyi időbe telik az adott alkatrész beszerzése?


Beszerzés szerintem max 1 hét. 1 napos meló a szerviz, de jelenleg nem jó az új szoftver. Én is arra várok hogy jó legyen a szoft aztán én is viszem.


De jó! Én jövő héten kapok időpontot erre a beavatkozásra, de ezt egy szóval nem mondta senki, hogy valami nem stimmel!
Miről van szó, mi a baja a szoftvernek?
Nekem amúgy 3-4 órát mondtak itt a Ford Szántóban...


Nem megy fel az autóra valamiért. Egy kolegának be lett szerelve a hardver része de a szoftver nem volt jó. A héten kérdezett utánna és mondták hogy még nincs jó szoftver. Kíváncsi leszek nálad jó lesz-e , majd írj


Szia.
Lassan egy hónapja elvégezte a márkaszervíz a hűtő javítását (~6hét várakozás után) , azaz kiegyenlítő tartály, 1-2 cső, termosztát (ház) lett cserélve (nagyjából), új kábeleket kötöttek be, +hűtővíz. . Ez reggel 8- délután 3ig tartott. Azt mondták szoftver frissítés is volt, bár annyit vettem észre az egészből, hogy a hangbeállítások elmentek, minden más maradt (rádió csatornák, bluetooth). Ami nem tetszik, hogy kb 3000km megtétele után már be is jelzett a műszerfalon, hogy kevés a víz! Pont minimumon volt, tehát kb fél liter víz elment. Miért és hova??
De legalább jelzett!!
Azért örülök, hogy 5 év után is foglalkoznak a témával...ingyen!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 183


HozzászólásElküldve: 2018.06.19 15:15:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1575
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

satirka írta:
semetka írta:
satirka írta:
semetka írta:
kran72 írta:
Tisztelt Focus tulajok!
2 hete voltam szakszervízben,mivel kaptam egy levelet garanciális visszahívásról ami a hűtőfolyadékot és a tartályát érinti.Elég tanácstalannak tűntek,azóta várom a hívásukat hogy vihetem az autót. Van valakinek infója róla,hogy mennyi időbe telik az adott alkatrész beszerzése?


Beszerzés szerintem max 1 hét. 1 napos meló a szerviz, de jelenleg nem jó az új szoftver. Én is arra várok hogy jó legyen a szoft aztán én is viszem.


De jó! Én jövő héten kapok időpontot erre a beavatkozásra, de ezt egy szóval nem mondta senki, hogy valami nem stimmel!
Miről van szó, mi a baja a szoftvernek?
Nekem amúgy 3-4 órát mondtak itt a Ford Szántóban...


Nem megy fel az autóra valamiért. Egy kolegának be lett szerelve a hardver része de a szoftver nem volt jó. A héten kérdezett utánna és mondták hogy még nincs jó szoftver. Kíváncsi leszek nálad jó lesz-e , majd írj


Szia.
Lassan egy hónapja elvégezte a márkaszervíz a hűtő javítását (~6hét várakozás után) , azaz kiegyenlítő tartály, 1-2 cső, termosztát (ház) lett cserélve (nagyjából), új kábeleket kötöttek be, +hűtővíz. . Ez reggel 8- délután 3ig tartott. Azt mondták szoftver frissítés is volt, bár annyit vettem észre az egészből, hogy a hangbeállítások elmentek, minden más maradt (rádió csatornák, bluetooth). Ami nem tetszik, hogy kb 3000km megtétele után már be is jelzett a műszerfalon, hogy kevés a víz! Pont minimumon volt, tehát kb fél liter víz elment. Miért és hova??
De legalább jelzett!!
Azért örülök, hogy 5 év után is foglalkoznak a témával...ingyen!


Azért érdemes volna utánanézni hova tűnik a fagyálló. Enyém még nincs megcsinálva. Te hol csináltattad? Esetleg egy alvázszámot adsz privátban hogy meg tudjam nézni melyik szoftverre frissítettek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2018.06.19 15:47:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1576
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Küldtem az alvázszámom, de azért kíváncsi volnék, hogy ebből hogyan tudod meg a szoftver verziót! Smile

Zalaegerszegi Ford Szántóban csinálták a javítást, ahogy írtam...

Az ETIS oldalon már nem azt írja, hogy "Hátralévő szerizakciók...blabla Cooling system", hanem "Nem talált kampányüzenetet".
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 183


HozzászólásElküldve: 2018.06.19 17:00:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1577
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

satirka írta:
Küldtem az alvázszámom, de azért kíváncsi volnék, hogy ebből hogyan tudod meg a szoftver verziót! Smile

Zalaegerszegi Ford Szántóban csinálták a javítást, ahogy írtam...

Az ETIS oldalon már nem azt írja, hogy "Hátralévő szerizakciók...blabla Cooling system", hanem "Nem talált kampányüzenetet".


Etis-ben meg lehet nézni hogy mire frissítették és mikor, csak regisztrálni kell.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2018.06.19 22:34:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1578
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Van valakinek tapasztalata akkumulátor cserében?
Kérdés konkrétan az, hogy Eredeti Ford, vagy Motorcraft aksi?
5 ezer ft a különbség, tehát nem ez a lényeg, hanem hogy egyiket sem ismerem, kinek melyikhez van több bizadalma...
A mindenamiford.hu oldalról néztem, 60ah-ra van szükségem.
A kocsi start-stop-os, 5 éves/100k km. Ennyit bírt...

Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sasa82


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 02.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.06.20 07:26:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1579
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sasa82 írta:
Csaba67 írta:
Mint kiderült az enyémben sincs külön adalék. Szerintem egyforma az autónk.

Találtam neked valamit:
P2453
Megrepedt DPF nyomásérzékelő cső gyakori hiba
Eltömődött az érzékelő csöve




Sasa82 írta:
Csaba67 írta:
Szia!
Olvastasd ki a hibakódot és írd ide le. Sajnos nem minden szerviz tudja értelmezni a hibákat félre fordítások miatt. Én is ebbe futottam bele.
Ha jól sejtem akkor neked is 116 LE-s az autód, vagyis lehet hogy ugyanolyan autónk van.
Nálam a márkaszerviz kemény pénzt kért volna a nafta feltöltésért. Nem mentem a márkaszervizbe. Kiolvastattam itt helyben egy szervizzel. Ott rámondták, hogy tuti befecskendezők, mind a 4-et cserélni kell. Hiába mondtam, hogy egyébként nagyon jól megy az autó, nem érzékelek semmi erőhiányt.
A hibakód alapján sikerült végül beazonosítani a hibát otthon.
A hiba oka pedig egy egyszerű történet volt. A légszűrő előtti részben volt egy nagy falevél. Eltömítette a csövet, nem tudott elég levegőt szívni. Kitakarítottam, légszűrőt cseréltem. Azóta nincs semmi hibaüzenet és a sárga lámpa se világít, és mentem az autóval azóta 500 km-t gond nélkül.


Sasa82 írta:
Sziasztok!

Már közel 2 éve hajtok teljes megelégedettséggel egy 2012es focus III 1.6Tdci-t és eddig semmi gondom nem volt vele, szépen megkapta a kötelező szervizeit (15000km után, előbb mint az előírt.)
De most már másodszor is kirakott egy hibát hogy a részecske-szűrő különbözeti nyomás szenzor hibát jelez, es a turbót is lekapcsolja. Az első ilyen hiba utan, mire vittem volna időpontra a kocsit hogy szétkapják... a hibajelzés eltünt es ujra normálisan ment minden. A szerelők azt mondták hogy időközben lehet sikerult neki egy regenerálást lefuttatnia. Most egy bő héttel ezek utan megint ugyanaz a hiba jött elő.
Egyébként kb. fele-fele arányban használom város-országút(autópálya). Óra szerint 140000 van benne
Találkozott már valaki hasonló hibával?

Köszönöm szépen a hozzászólásokat!


Szia!

Korábban kiolvastattam a hibakódot /Auto-com cars cpd+/ : P2453 hibakód ....ez volt amit törlés után is visszadobott.
Annyi még, hogy az enyémben nincs adalék a részecske-szűrőhöz. Az alábbi linken a kiolvasott hiba fotója:


https://drive.google.com/file/d/1Cc9HMgU0e86bSrUsiUmkGDXakXwKfMC-/view?usp=drivesdk


Köszönöm szépen a haszos tanácsot. Tényleg remelem hogy csak ennyi lesz a baja. Smile
Utána is nézetek a szerelővel.


Sziasztok!
Megoldódott végre! El is volt dugulva, és a nyomás-különbség érzékelőt kellett cserélni. Viszont talált a szaki mást is:
Az 1-es és 2-es henger adagoló taníthatósága a maximális határon van (azt mondta hogy kopottak)
Valainek volt/van tapasztalta adagoló gondokkal?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Solt85


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 20.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.06.20 15:19:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1580
 Hozzászólás témája: Hűtő ventilátor, zörgés magas fordulaton
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2011-es Focus-t 1.6 EcoBoost motorral. Szeretném a segítségeteket kérni néhány dologban:

1. Úgy vettem észre, hogy a hűtő ventilátor nem indul el (ha állok az autóval piros lámpánál, vagy csak ha járatom nyitott motorház tetővel). Eddigi autókon amit vezettem ez általában néhány perc elteltével megtörtént (nyári melegben). A műszerfali hőfokjelző be van betonozva középre. Normális ez az állapot? Ha nem, mi lehet a probléma forrása?

2. Intenzív gyorsításnál, magasabb fordulat tartományban (4000 felett), fémes zörgő hangot hallok az autó (jobb?) eleje felől. Lehet-e, hogy a kipufogó rendszer hőpajzsai adják ezt a hangot? (Olvastam, hogy képes a csavaroknál leválni) Vagy valami komolyabb probléma állhat e mögött? (Ha álló helyzetben pörgetem a motort akkor nem hallani)

3. Az autó érintett a hűtőrendszerrel kapcsolatos visszahívásban, van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok?


Köszönöm előre is a válaszokat.

Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2018.06.20 21:08:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1581
 Hozzászólás témája: Re: Hűtő ventilátor, zörgés magas fordulaton
Hozzászólás az előzmény idézésével

Solt85 írta:
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2011-es Focus-t 1.6 EcoBoost motorral. Szeretném a segítségeteket kérni néhány dologban:

1. Úgy vettem észre, hogy a hűtő ventilátor nem indul el (ha állok az autóval piros lámpánál, vagy csak ha járatom nyitott motorház tetővel). Eddigi autókon amit vezettem ez általában néhány perc elteltével megtörtént (nyári melegben). A műszerfali hőfokjelző be van betonozva középre. Normális ez az állapot? Ha nem, mi lehet a probléma forrása?

2. Intenzív gyorsításnál, magasabb fordulat tartományban (4000 felett), fémes zörgő hangot hallok az autó (jobb?) eleje felől. Lehet-e, hogy a kipufogó rendszer hőpajzsai adják ezt a hangot? (Olvastam, hogy képes a csavaroknál leválni) Vagy valami komolyabb probléma állhat e mögött? (Ha álló helyzetben pörgetem a motort akkor nem hallani)

3. Az autó érintett a hűtőrendszerrel kapcsolatos visszahívásban, van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok?


Köszönöm előre is a válaszokat.

Üdv.


Szia.

Próbálok segíteni, de az elejét nem nagyon értem. Azt mondod, hogy melegben, járó motorral üzemmelegen akár percekig sem indul a ventilátor? Ez így hihetetlenül hangzik! Ha klímát bekapcsolod, akkor sem indul el? Mert akkor már kéne, szép fokozatosan pörgeti fel magát!
A hűtés visszahívással kapcsolatban pedig épp fentebb beszéltem róla!
Lényeg, hogy menj fel az ETIS oldalra (etis.ford.com),nyomj a "gépkocsi" pontra, majd ott írd be a VIN bevitelhez az alvázszámod, majd ki fogja dobni, hogy van e "hátralevő szerviz akció" a kocsira, azaz visszahívás, ha nincs, akkor "Nem talált kampányüzenetet".

Vagy bemész a legközelebbi Ford szervizbe, ott ugyanezt megcsinálják, elvileg ingyen infó, meg ott biztos tudnak segíteni a fémes hang ügyben is... Cool
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Solt85


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 20.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 07:26:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1582
 Hozzászólás témája: Re: Hűtő ventilátor, zörgés magas fordulaton
Hozzászólás az előzmény idézésével

satirka írta:
Solt85 írta:
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2011-es Focus-t 1.6 EcoBoost motorral. Szeretném a segítségeteket kérni néhány dologban:

1. Úgy vettem észre, hogy a hűtő ventilátor nem indul el (ha állok az autóval piros lámpánál, vagy csak ha járatom nyitott motorház tetővel). Eddigi autókon amit vezettem ez általában néhány perc elteltével megtörtént (nyári melegben). A műszerfali hőfokjelző be van betonozva középre. Normális ez az állapot? Ha nem, mi lehet a probléma forrása?

2. Intenzív gyorsításnál, magasabb fordulat tartományban (4000 felett), fémes zörgő hangot hallok az autó (jobb?) eleje felől. Lehet-e, hogy a kipufogó rendszer hőpajzsai adják ezt a hangot? (Olvastam, hogy képes a csavaroknál leválni) Vagy valami komolyabb probléma állhat e mögött? (Ha álló helyzetben pörgetem a motort akkor nem hallani)

3. Az autó érintett a hűtőrendszerrel kapcsolatos visszahívásban, van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok?


Köszönöm előre is a válaszokat.

Üdv.


Szia.

Próbálok segíteni, de az elejét nem nagyon értem. Azt mondod, hogy melegben, járó motorral üzemmelegen akár percekig sem indul a ventilátor? Ez így hihetetlenül hangzik! Ha klímát bekapcsolod, akkor sem indul el? Mert akkor már kéne, szép fokozatosan pörgeti fel magát!
A hűtés visszahívással kapcsolatban pedig épp fentebb beszéltem róla!
Lényeg, hogy menj fel az ETIS oldalra (etis.ford.com),nyomj a "gépkocsi" pontra, majd ott írd be a VIN bevitelhez az alvázszámod, majd ki fogja dobni, hogy van e "hátralevő szerviz akció" a kocsira, azaz visszahívás, ha nincs, akkor "Nem talált kampányüzenetet".

Vagy bemész a legközelebbi Ford szervizbe, ott ugyanezt megcsinálják, elvileg ingyen infó, meg ott biztos tudnak segíteni a fémes hang ügyben is... Cool


Köszönöm a választ.

A 3. pontban a vessző helyett pontot akartam rakni Smile. Már utána jártam a visszahívásnak, és az én autóm is érintett. Inkább arra irányult a kérdésem, hogy aki megcsináltatta már annak mi a tapasztalata? Jobb lett, esetleg rosszabb?

Megnézem még egyszer a hűtő ventilátort álló autónál klímával. De épp tegnap voltam vele egy hosszabb úton budapesti dugóban araszolással, és nem hallottam hogy bekapcsolna. Ennyire csendes lenne, hogy az autóban ülve nem hallani (miközben állok a dugóban)?
A műszerfalon lévő hőfok visszajelző mennyire valós értéket mutat? Vagy csak arra van, hogy beugorjon középre, és megnyugtassa az egyszeri pilótát?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 08:15:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1583
 Hozzászólás témája: Re: Hűtő ventilátor, zörgés magas fordulaton
Hozzászólás az előzmény idézésével

Solt85 írta:
satirka írta:
Solt85 írta:
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2011-es Focus-t 1.6 EcoBoost motorral. Szeretném a segítségeteket kérni néhány dologban:

1. Úgy vettem észre, hogy a hűtő ventilátor nem indul el (ha állok az autóval piros lámpánál, vagy csak ha járatom nyitott motorház tetővel). Eddigi autókon amit vezettem ez általában néhány perc elteltével megtörtént (nyári melegben). A műszerfali hőfokjelző be van betonozva középre. Normális ez az állapot? Ha nem, mi lehet a probléma forrása?

2. Intenzív gyorsításnál, magasabb fordulat tartományban (4000 felett), fémes zörgő hangot hallok az autó (jobb?) eleje felől. Lehet-e, hogy a kipufogó rendszer hőpajzsai adják ezt a hangot? (Olvastam, hogy képes a csavaroknál leválni) Vagy valami komolyabb probléma állhat e mögött? (Ha álló helyzetben pörgetem a motort akkor nem hallani)

3. Az autó érintett a hűtőrendszerrel kapcsolatos visszahívásban, van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok?


Köszönöm előre is a válaszokat.

Üdv.


Szia.

Próbálok segíteni, de az elejét nem nagyon értem. Azt mondod, hogy melegben, járó motorral üzemmelegen akár percekig sem indul a ventilátor? Ez így hihetetlenül hangzik! Ha klímát bekapcsolod, akkor sem indul el? Mert akkor már kéne, szép fokozatosan pörgeti fel magát!
A hűtés visszahívással kapcsolatban pedig épp fentebb beszéltem róla!
Lényeg, hogy menj fel az ETIS oldalra (etis.ford.com),nyomj a "gépkocsi" pontra, majd ott írd be a VIN bevitelhez az alvázszámod, majd ki fogja dobni, hogy van e "hátralevő szerviz akció" a kocsira, azaz visszahívás, ha nincs, akkor "Nem talált kampányüzenetet".

Vagy bemész a legközelebbi Ford szervizbe, ott ugyanezt megcsinálják, elvileg ingyen infó, meg ott biztos tudnak segíteni a fémes hang ügyben is... Cool


Köszönöm a választ.

A 3. pontban a vessző helyett pontot akartam rakni Smile. Már utána jártam a visszahívásnak, és az én autóm is érintett. Inkább arra irányult a kérdésem, hogy aki megcsináltatta már annak mi a tapasztalata? Jobb lett, esetleg rosszabb?

Megnézem még egyszer a hűtő ventilátort álló autónál klímával. De épp tegnap voltam vele egy hosszabb úton budapesti dugóban araszolással, és nem hallottam hogy bekapcsolna. Ennyire csendes lenne, hogy az autóban ülve nem hallani (miközben állok a dugóban)?
A műszerfalon lévő hőfok visszajelző mennyire valós értéket mutat? Vagy csak arra van, hogy beugorjon középre, és megnyugtassa az egyszeri pilótát?


Nem lett sem jobb, sem rosszabb! Egyszerűen kiírja ha kevés a hűtővíz, ez volt a lényeg (azt hiszem). Csövek cseréje, termosztát csere, kiegyenlítő tartály/hűtővíz csere, meg valami előmelegítő csere/beépítés.

Addig örülj, ha nem hallod a ventit, ha már hangja van, az már rég rossz! Wink
Ne aggódj, a hőfok mutató nem dísznek van! Én a hideg garázsból feljövök reggel, kb 2 percet megyek és már fel is ugrik 80 fokra.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Nudli77


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 21.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 09:45:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1584
 Hozzászólás témája: steering assistance malfunction
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

egy kis segítséget szeretné kérni. 2 éve vásároltam egy 2011-es 3.generációs 1.6 TDCI Ecoboost Ford Focust. A szervó régebben is néha hibát jelzett nem működött és kiírta hogy "steering assistant malfunction", viszont ha levettem a gyújtást és újra ráadtam akkor a hiba eltűnt és a szervő működött, viszont most már ez az opció nem oldja meg a hibát.
Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával, tudnátok ebben segíteni, mert így városban és parkoláskor katasztrófa vezetni az autót, illetve ez hosszú távon nem az igazi! Sad

Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sasa82


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 02.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 12:26:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1585
 Hozzászólás témája: Re: steering assistance malfunction
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nudli77 írta:
Sziasztok,

egy kis segítséget szeretné kérni. 2 éve vásároltam egy 2011-es 3.generációs 1.6 TDCI Ecoboost Ford Focust. A szervó régebben is néha hibát jelzett nem működött és kiírta hogy "steering assistant malfunction", viszont ha levettem a gyújtást és újra ráadtam akkor a hiba eltűnt és a szervő működött, viszont most már ez az opció nem oldja meg a hibát.
Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával, tudnátok ebben segíteni, mert így városban és parkoláskor katasztrófa vezetni az autót, illetve ez hosszú távon nem az igazi! Sad

Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv.


Szia! Nekem 2012es 1.6Tdci Econetic-em van. Ugy 1 éve hasonló gondom volt nekem is. Szakszervízbe vittem, ott frissítés kapott a kormányszervó vezérlő egysége, és kis kórróziót találtak a csatlakozóin... Kipuculták megmozgatták a csatlakozóit.
Azóta (lekopogom!) sem jött elő ez a hiba jelenség.

Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kimbala


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 643


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 18:36:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1586
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

Ha a kuplungpedàl benyomàsakor megszűnik egy kicsit sipoló hang, az kinyomócsapàgy vagy nyelestengely csapàgy közelgő hibàra utal?
Köszi
_________________
kimbala

Nyári: 215/50 R17 Hankook Ventus Prime 3
Téli: 215/55 R16 Continental Viking Contact 5
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 123


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 19:00:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1587
 Hozzászólás témája: Re: steering assistance malfunction
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="Sasa82"]
Nudli77 írta:
Sziasztok,

egy kis segítséget szeretné kérni. 2 éve vásároltam egy 2011-es 3.generációs 1.6 TDCI Ecoboost Ford Focust. A szervó régebben is néha hibát jelzett nem működött és kiírta hogy "steering assistant malfunction", viszont ha levettem a gyújtást és újra ráadtam akkor a hiba eltűnt és a szervő működött, viszont most már ez az opció nem oldja meg a hibát.
Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával, tudnátok ebben segíteni, mert így városban és parkoláskor katasztrófa vezetni az autót, illetve ez hosszú távon nem az igazi! Sad

Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv.


Nekem tök ugyanez a hiba volt (2011 1.6 TDCI CMax).Írtam is itt a fórumon róla még decemberben.Csak a komplett kormánymű csere segített.Fordéknál űj kormánymű beszereléssel 350e. lett volna.Inkább a bontottat választottam 120e szereléssel kb. két óra alatt.
Amúgy elkértem a kiszereltet mert kíváncsi voltam hogy mi a fene lehet szakadt a vezérlő áramkörben (ugyanis ezt mondta a diagnosztika) amit sehol sem javítanak.Szétszedtem és most már értem...
Az ebay-en találtam csak motort az áramkörrel de azt nem mertem megvenni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 203


HozzászólásElküldve: 2018.06.23 12:44:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1588
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pityu írta:
MK3 -as focusból az 1.6tdci 115le -s verzió mennyire megbízható, tartós motor? Mik a gyengeségei? Vásárláskor mire érdemes figyelni?

Az eladó autókon amiket járó motorral fotóztak le, érdekes módon világít a két kis műszer közötti i betű pirosan. Ez milyen hibát jelent?

köszi!


Valaki akinek ilyen motorral szerelt autója van, tudna esetleg mesélni pár dolgot?
Hiába böngésztem a neten mindenfelé, alig van pár infó, pedig már 5 éve gyártják ezt a motort. Legfeljebb olyan infókat találtam, hogy a 2.0 tdci -t kell választani mert az sokkal megbízhatóbb, de sehol nem volt konkrétum, hogy pontosan miért is jobb az a motor.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23814


HozzászólásElküldve: 2018.06.23 13:13:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1589
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pityu írta:

Valaki akinek ilyen motorral szerelt autója van, tudna esetleg mesélni pár dolgot?
Hiába böngésztem a neten mindenfelé, alig van pár infó, pedig már 5 éve gyártják ezt a motort. Legfeljebb olyan infókat találtam, hogy a 2.0 tdci -t kell választani mert az sokkal megbízhatóbb, de sehol nem volt konkrétum, hogy pontosan miért is jobb az a motor.


Nem volt különösebb gondom azzal a motorral, megfelelő minőségű üzem és kenőanyagot kapott, szépen dolgozott.

A nyomatéka, és a fogyasztása csodálatos volt.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vagyokabajnok


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 04.
Hozzászólások: 53


HozzászólásElküldve: 2018.06.24 00:05:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1590
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pityu írta:
pityu írta:
MK3 -as focusból az 1.6tdci 115le -s verzió mennyire megbízható, tartós motor? Mik a gyengeségei? Vásárláskor mire érdemes figyelni?

Az eladó autókon amiket járó motorral fotóztak le, érdekes módon világít a két kis műszer közötti i betű pirosan. Ez milyen hibát jelent?

köszi!


Valaki akinek ilyen motorral szerelt autója van, tudna esetleg mesélni pár dolgot?
Hiába böngésztem a neten mindenfelé, alig van pár infó, pedig már 5 éve gyártják ezt a motort. Legfeljebb olyan infókat találtam, hogy a 2.0 tdci -t kell választani mert az sokkal megbízhatóbb, de sehol nem volt konkrétum, hogy pontosan miért is jobb az a motor.

Szia.
Nekem van egy hasonlóm(szoftveresen butitott Laughing 95 lovas),max. elégedett vagyok vele.
vásárlásnál: állapot,előélet(szerviz+számlák ha van róla),
Persze a 2.0 jobban megy,de inkább családi autó,mint cuccolós. Szereti a törődést olaj+szűrők cseréje,ja és DPF-re figyelni,ritkán tankolni Cool .
1.6-tól ne várj csodát,de vezethető és én bírom a dinamikáját,étvágya szerintem a legjobb 4.6-6 L/100 km(sajátom).
Végső döntés a tiéd .
Ha röpködni akarok ott a motorkerékpár.
A piros Í betű rengeteg dolog lehet(látni kellene,mert kiírja az infót) nyitott ajtók,elektromos túlfesz,lebuktál mert fáradt vagy,magas motor hőm,alacsony fékfolyadék,stb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 56, 57, 58  Következő
Ugrás:   

53 / 58 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.39 másodperc