Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.08.21. 04:06:26 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Sukyller
Mai: 1
Tegnapi: 4
Összesen: 24182
Látogatók:
Vendégek: 53882
Tagok: 596
Összesen: 54478

Jelen lévő tagok:
01: attila64
02: sparta2
03: fiesta
04: ljocco
05: petiboys2
06: Sukyller
07: smelo
08: satirka
09: semetka
10: Bagoly600
11: lucifer
12: hape
13: negist
14: Botaur
15: kelly
16: JuPe
17: gaborka83
18: amuba
19: Gábor02
20: szucsatti
21: RS305
22: Sheriff
23: idekul
24: focusbolond
25: maros
26: edk
27: csabesz66
28: pokizsolt196
29: Guriga72
30: Kapeti
31: Mézi
32: Gatya
33: tiszaszipi
34: danonhunter
35: Shatterhand
36: batyu
37: sernyovac
38: toanla
39: ATA62
40: tibicsoki
41: komiz
42: szalai88
43: Focusdriver
44: hardlovi
45: Johnny24
46: petdon
47: Nagysuhi
48: Gabtor
49: sulep
50: wongkok
51: csikszi
52: Szalmika
53: Csirke
54: kimbala
55: KAndor
56: Zozor
57: fexi
58: hadogabi
59: pityu
60: atomizer
61: Gerike
62: Helm
63: bala
64: Dragon
65: szvicsa
66: frizzi79
67: Klevi75
68: Luan
69: mcb
70: gerus
71: Almeida
72: paethee
73: WarTecH
74: kudaki
75: b_sanyi
76: kleroo
77: Thewanderer
78: secret21
79: MagicFly
80: Imi91
81: zolika05
82: FejesG
83: gyoeri
84: fefe1968
85: Kokoo
86: simgeri
87: Isuka
88: dtiborsopron
89: Pallaci
90: csonti
91: gsandor
92: anagyattila71
93: STiKLi
94: vida1gab
95: Atala86
96: theseus
97: ati84
98: Misike16
99: bereczl
100: bongy
101: fibri81
102: Atiika91
103: KTamas51
104: Bobyjack
105: SzabolcsOo
106: karbon
107: zor19
108: pfpetee
109: XEUPreciou
110: gcsaky
111: godclose
112: silboy
113: Maxroadwarrior11
114: fischotter
115: tamas_kulcsar_90
116: sebajtm
117: Lobo76
118: horvatha80
119: adamka87
120: Zoni
121: ymre73
122: jozsua
123: frogolcsi
124: zoo971
125: Balázs
126: DeFranco
127: csroli91
128: caki56
129: Vagyokabajnok
130: detomaso
131: kishajos
132: Kakszilali
133: ratesz
134: vazso0622
135: Flyboy01
136: neopaszta
137: gustavsson
138: pathfinder
139: Gyugope
140: fhoksz
141: lajos56
142: szuszinho
143: nagyattila
144: freaksuper
145: bendeguz
146: GaborPeller
147: namito
148: lj
149: LLJEIS
150: zumike
151: molbalazs
152: wmarci
153: szmate14
154: kupibazsi
155: hehe06
156: mike67
157: alientwo
158: hayzoli19
159: Bonca
160: attilazsolts
161: lantika
162: tamas964
163: SirMorton
164: sutyi
165: zzola
166: csipi66
167: Maxbull
168: Solt85
169: szcsab1
170: Sleader
171: Lezli46
172: Robi50
173: Szacski
174: zolka1977
175: kabano
176: polyhos
177: Aleox
178: FreakBazsa
179: azottfoka
180: oroszott
181: szucsalby
182: SoRCeReR
183: oxtar
184: kaltenberg
185: attis
186: ropyyy
187: bjocika1234
188: bjuhy
189: bossofbosses
190: karolycs
191: schlosser
192: Mergen
193: jezol
194: forsak
195: kispetyka
196: Sniper85
197: szibusz
198: zsolesz
199: Baxizoli
200: Flex
201: tschikosch
202: Motoman
203: Peti19
204: cossyc
205: tiano
206: Boldiati
207: Sas76
208: masu
209: porszivo
210: sonnenschein
211: egra
212: korospeter
213: viktorov
214: univerzal
215: Aramitz
216: balibacsika
217: reklawyks
218: Dzsordzs
219: Stonetomb
220: Pepasd
221: jano952
222: nagynandor91
223: csabacity
224: bvkviky
225: Traklaci
226: atesz3
227: bagalas
228: emzeperiksz
229: lesbat
230: adamside
231: majormate84
232: Zolika90
233: Fokuszpok
234: Gomez86
235: ikim2025
236: g-csaba
237: veghbalint
238: kalric
239: morguru
240: Misu55
241: erkidaniel
242: szani69
243: pikachu
244: Bukta1975
245: sandorakos
246: kenet001
247: kortisz
248: _NiZ_
249: puschkin
250: szil
251: zolterek
252: eduba
253: solol8809
254: _Petya_
255: Murphy86
256: bandoz
257: proferry
258: Mikiász
259: atibaba
260: tjanos
261: Yankee
262: szabom
263: Freemanowe
264: Car-ak
265: fittipaldi
266: tamasbobak
267: thomas01
268: Chrysthyan
269: TMT
270: lac
271: davez
272: Apika76
273: Sanya
274: lacyka0727
275: krissi09
276: vollti
277: Tarata
278: Ronn
279: Henrik1
280: pnarpi
281: ferencvoros
282: usaka
283: Totigyerek
284: gladics
285: znagy
286: gonger
287: Dorel1
288: balazs0717
289: flint78
290: sasa82
291: zotyesz67
292: Juva
293: FOKIO
294: jeriko
295: joca62
296: mozola
297: zosza
298: manoo
299: gedikart
300: pukkandur
301: oxyff2
302: Bubuapu
303: gorogfeca90
304: _Allen
305: tiertobrian
306: paff
307: VULKÁN
308: msasa01
309: isti215
310: sopet
311: margital
312: david_p
313: vami
314: doczens
315: bereznaypapa
316: Laci17
317: Albint
318: suzuki125
319: Remo
320: vargafgyor
321: birog
322: Yasib
323: paulakeener
324: pjonas
325: janeska75
326: ema
327: tomix
328: Hasek
329: songo
330: Csubi
331: zaho
332: sylraw
333: dada
334: marksz1
335: jackass
336: vanor
337: ClassicLook
338: vargakaroly67
339: Thomas10100
340: fibor
341: hamja
342: szkorhetz
343: Tibro65
344: Lincz
345: iGabesz
346: jocc67
347: horiisign
348: shanti
349: Nandee
350: gyuszipapi
351: ferikriszti
352: santuzzo
353: Sparrow
354: elenium
355: Jani44
356: lajtoszoltan
357: 1mjanosz
358: orginc
359: dzsovi
360: Kavegep
361: szupergo
362: kozelkam
363: attila_kg
364: joe79
365: totht93
366: bull84
367: szabojozsefhose
368: kiru
369: gflori
370: magasztos
371: benarivo
372: karancsg
373: ctimi
374: KovacsG
375: verbi
376: LesterBurnham
377: Ilpadre
378: Jockero
379: hz_tibor
380: hervai
381: szabi001
382: chris75
383: Danee
384: NAGYAUTO
385: fuco
386: Dires
387: sziku69
388: balmesz001
389: merQree
390: voroskaroly82
391: maxibacsi
392: Shavo33
393: Tata211
394: vargajcs
395: zoli280
396: slyder81
397: szekmik
398: huszt81
399: dmcgabi
400: mogyi556
401: Peti77
402: add256
403: pogf
404: levip79
405: tfalcon96
406: zkakuszi
407: Willow
408: placi90
409: vonzas
410: fdsag
411: milan6
412: morteinxx
413: flakee
414: rohipapa
415: cezar9
416: lacko63
417: soma71
418: iln999
419: farkasbalint1991
420: chrisotto
421: joo13
422: moldvantal
423: sajtqkac
424: szjocib
425: seif
426: bicell
427: nokecmec1986
428: klaci711
429: Chili7
430: PollyApu
431: runzice
432: cezar7
433: Rockerpali
434: sendrew
435: zsigusz
436: popprezoli
437: lekimiklos
438: boszme
439: Szilva87
440: balazsasd
441: podpupi
442: fiatnorbi
443: mszrdi
444: szelala
445: mugab
446: saumur
447: bottod
448: czirjek2002
449: vespa50s
450: fecooka
451: forestjr79
452: szmore
453: kilincs89
454: egyszeru
455: Fagyis
456: kojomjo
457: bazsy_
458: vargaapa
459: Airmans
460: radvanyia
461: krekopeter
462: Gabur36
463: hufiblog
464: aToS88
465: vilu56
466: groszzoltan
467: sziko
468: SilverFox
469: oktato
470: Sanya12
471: robika6120
472: kuszka
473: zolbal
474: Tekate
475: bodalaca
476: kisinter
477: blackohu
478: winotto
479: gabi77
480: Laci665
481: Letsgo
482: Geri62
483: traxdata
484: sadykowich
485: zsonybrasco
486: papap21
487: Riri01
488: krian333
489: zola
490: EuropaiFecske
491: dzseno90
492: Illesvik
493: Charlie7709
494: markastor84
495: nagyas
496: LACKO13
497: zoosz
498: laci7up
499: raga85
500: dragos
501: molnisz
502: Mihajlov
503: hooked
504: dhodmik
505: guldenius
506: hmilan
507: baf80
508: Siby
509: yada
510: csoege
511: bodajoci
512: semil
513: Calius
514: yoker
515: zozee
516: Koszom
517: beodokb
518: Karesz87
519: mayhem92
520: cufere
521: oriat
522: zotya76
523: tocsaba
524: sebi89
525: Blatty
526: ReFi
527: Weis
528: cyberfly
529: Robosz78
530: Zsata
531: Lookee87
532: JNorb
533: Zeller
534: fcstibi
535: givanyi
536: Zeus0521
537: knorbert92
538: balkor
539: Vice
540: sikitomi
541: Csaba105
542: zsorro
543: jomba79
544: karcsitata
545: sagem94
546: sassi
547: challengeri
548: palati
549: MykeeH
550: pedro86
551: cory19
552: Kofy
553: kran72
554: torogyuri
555: zsiguci
556: Darth_NewL
557: richard89
558: Szpityak
559: bury47es
560: soldier84
561: acsaba
562: Mikusz7
563: lelcash
564: kombiwartburg
565: Ernie
566: pyka87
567: janossur
568: Tom7777
569: alfapapa
570: jago1
571: Peeti55
572: komeiner
573: ClintBarton
574: hohand
575: mrmuscle
576: kisati966
577: snowplow
578: eisento
579: kolo
580: rvilike
581: Takker81
582: Radomer
583: wexor
584: szergely1126
585: csipu
586: bobibob
587: k44headphones
588: Carpy
589: hzoltan
590: Morscherszenasigabe
591: papamaci88
592: fakocka
593: pzsoca
594: Rush77
595: zsoltikak

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 3. Gondok, problémák...
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 52, 53, 54, 55, 56  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

53 / 56 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 16:42:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1561
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bbalage írta:
Nekem is pontosan ezeket tudja, kezdek beletörődni. Szerintem csak akkor fog véglegesen megoldódni, ha a Google Assistant és az Android Auto is hivatalosan támogatott alkalmazások lesznek Magyarországon.


vhogy meg fogom oldani pedig,mert nagyon irritáló,h van ami megy neki magyaru,de ugyanabban a programban más már nem.De legalább,ha angolul lehetne vezérelni,de bármit mondok az a ribi Very Happy visszapofázik
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csabad


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 09.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.06.09 17:34:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1562
 Hozzászólás témája: Budapest
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,


2012-es ford focusom van, 1.6-os benzines injektoros motorral. Ma hazafele jovet latom, hogy vilagit a check engine lampa, de a kocsi jol megy, mas hibat nem tapasztaltam. Mint kiderult egy allatt elragott egy kabelt, amit a motorhoz megy.

Tudja valaki, hogy ez milyen kabel ez, mire van?
[/img]Motor kabel kepek
Holnap le kell menjek Vargesztesre Budapestrol, majd vissza, meg lehet ezt kockaztatni ezzel?Szombat delutan van ma, ilyenkor mar nem talalko szakit, aki megjavitanna/ kicserelne Sad

Koszonom a segitseget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5066


HozzászólásElküldve: 2018.06.09 21:56:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1563
 Hozzászólás témája: Re: Budapest
Hozzászólás az előzmény idézésével

csabad írta:
Sziasztok,


2012-es ford focusom van, 1.6-os benzines injektoros motorral. Ma hazafele jovet latom, hogy vilagit a check engine lampa, de a kocsi jol megy, mas hibat nem tapasztaltam. Mint kiderult egy allatt elragott egy kabelt, amit a motorhoz megy.

Tudja valaki, hogy ez milyen kabel ez, mire van?
[/img]Motor kabel kepek
Holnap le kell menjek Vargesztesre Budapestrol, majd vissza, meg lehet ezt kockaztatni ezzel?Szombat delutan van ma, ilyenkor mar nem talalko szakit, aki megjavitanna/ kicserelne Sad

Koszonom a segitseget!

mehetsz, nem lesz gond
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  proferry


Offline
Csatlakozott:
2014. 11. 01.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2018.06.10 17:06:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1564
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Kérdésem 2017 es focus lábtér világítás gyári csatlakozót megtaláltam de nincs benne pozitív ,valakinek valami ötlete van?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2018.06.11 10:43:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1565
 Hozzászólás témája: Párásodás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Focus MK3.5 2016 1.6Ti-VCT, 1 hónappal a 2. éves szerviz után párásodik belülről az első szélvédő, amikor rá van irányítva a ventilátor.
Ha bekapcsolom a klímát, akkor eltűnik a pára (mivel a klíma szárít), klíma kikapcsolása utána megint párásodik...ami zavaró és úgy gondolom valami nem ok. Az előző 2 évben ilyen nem volt, sőt az előző autóim esetében sem... F Astra esetében egyetlen esetben, amikor a beázott a pollenszűrő, kicserélve megszünt.

Szerintem most nedves levegőt fúj a szélvédőre...A kérdésem, mi lehet a hiba oka, mit kellene megnézni?
Feltételezem, hogy a pollenszűrő rendben cserélve lett a szerviz alkalmával.

Előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 203


HozzászólásElküldve: 2018.06.15 20:05:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1566
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

MK3 -as focusból az 1.6tdci 115le -s verzió mennyire megbízható, tartós motor? Mik a gyengeségei? Vásárláskor mire érdemes figyelni?

Az eladó autókon amiket járó motorral fotóztak le, érdekes módon világít a két kis műszer közötti i betű pirosan. Ez milyen hibát jelent?

köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  verti


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 09.
Hozzászólások: 54


HozzászólásElküldve: 2018.06.16 08:03:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1567
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
1.6-os ti-vct motornál a következő dolgot tapasztalom. Üresben ha megtartom a fordulatszámot 2000-nél akkor simán jár a motor, 2500-nál egyenetlenül, majd 3000-nél megint teljesen simán. Ha megyek az autóval akkor nincs semmi gon, csak ha üresben pörgetem akkor. Ez így normális? Ha valakinek van ilyen motorja mi a tapasztalat vele.
köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1172


HozzászólásElküldve: 2018.06.16 08:32:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1568
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

verti írta:
Sziasztok!
1.6-os ti-vct motornál a következő dolgot tapasztalom. Üresben ha megtartom a fordulatszámot 2000-nél akkor simán jár a motor, 2500-nál egyenetlenül, majd 3000-nél megint teljesen simán. Ha megyek az autóval akkor nincs semmi gon, csak ha üresben pörgetem akkor. Ez így normális? Ha valakinek van ilyen motorja mi a tapasztalat vele.
köszi

Ott köszön be a vct-üzemmód. De miért pörgeted üresben? Szeretnél idővel mást is tapasztalni majd?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  verti


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 09.
Hozzászólások: 54


HozzászólásElküldve: 2018.06.16 09:03:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1569
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem szoktam pörgetni üresben, nem ez a hobbim...😀 csak véletlenül ráléptem és gyanus volt... szeretem tudni, hogy mi miért történik
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kojomjo


Offline
Csatlakozott:
2011. 07. 20.
Hozzászólások: 125


HozzászólásElküldve: 2018.06.17 08:55:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1570
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

verti írta:
Nem szoktam pörgetni üresben, nem ez a hobbim...😀 csak véletlenül ráléptem és gyanus volt... szeretem tudni, hogy mi miért történik


Az enyém is ilyen időközönként megszoktam tisztítani a fojtószelepet és utána jobbnak tűnik.Én arra is gondoltam, hogy általában ezekben a fordulat tartományban működik a szelep és itt kopik meg jobban. Gondolom műanyag fogaskerekek vannak az állításnál vagy a pedálnál is lehet a használatból eredő érzékelési eltérés jobb szó nem tudok rá.Gondolom a 2 -es és a 3 as hasonlóan működik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  verti


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 09.
Hozzászólások: 54


HozzászólásElküldve: 2018.06.17 10:55:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1571
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Enyémben 40e km van. Nem hiszem, hogy kopott lenne bármi. A tiéd is változó szelepvezérléses?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1172


HozzászólásElküldve: 2018.06.17 11:26:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1572
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

verti írta:
Enyémben 40e km van. Nem hiszem, hogy kopott lenne bármi. A tiéd is változó szelepvezérléses?

3-as Focusban már csak az van. Olyasmiről hallottál már, hogy idő előtti elhasználódás vagy anyagfáradás?
Mert a kollega erre gondolhatott, a fojtószelep tisztítása nálam 35e km-nél vált szükségessé (igaz, 2es FF és 1.4 motor)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  verti


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 09.
Hozzászólások: 54


HozzászólásElküldve: 2018.06.17 13:40:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1573
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

"Gondolom a 2 -es és a 3 as hasonlóan működik."

Ebből és a srác többi hozzászólásából arra következtettem, hogy 2-es Focusa van. Abban pedig van sima változó szelepvezérlés nélküli is, nem tudom te hallottál e ilyenről?

Anyagfáradásról, idő előtti elhasználódásról is hallottam. Persze egy 40e km-es autónál nem ezt feltételezem elsőre, úgy, hogy egyébként alap esetben minden a legnagyobb rendben van.

Csak érdekelt a dolog, gondoltam ez egy fórum, megkérdezem. Nem Istentől elrugaszkodott bűn üresen pörgetni a motort pár másodpercig.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 24


HozzászólásElküldve: 2018.06.18 22:00:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1574
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

semetka írta:
satirka írta:
semetka írta:
kran72 írta:
Tisztelt Focus tulajok!
2 hete voltam szakszervízben,mivel kaptam egy levelet garanciális visszahívásról ami a hűtőfolyadékot és a tartályát érinti.Elég tanácstalannak tűntek,azóta várom a hívásukat hogy vihetem az autót. Van valakinek infója róla,hogy mennyi időbe telik az adott alkatrész beszerzése?


Beszerzés szerintem max 1 hét. 1 napos meló a szerviz, de jelenleg nem jó az új szoftver. Én is arra várok hogy jó legyen a szoft aztán én is viszem.


De jó! Én jövő héten kapok időpontot erre a beavatkozásra, de ezt egy szóval nem mondta senki, hogy valami nem stimmel!
Miről van szó, mi a baja a szoftvernek?
Nekem amúgy 3-4 órát mondtak itt a Ford Szántóban...


Nem megy fel az autóra valamiért. Egy kolegának be lett szerelve a hardver része de a szoftver nem volt jó. A héten kérdezett utánna és mondták hogy még nincs jó szoftver. Kíváncsi leszek nálad jó lesz-e , majd írj


Szia.
Lassan egy hónapja elvégezte a márkaszervíz a hűtő javítását (~6hét várakozás után) , azaz kiegyenlítő tartály, 1-2 cső, termosztát (ház) lett cserélve (nagyjából), új kábeleket kötöttek be, +hűtővíz. . Ez reggel 8- délután 3ig tartott. Azt mondták szoftver frissítés is volt, bár annyit vettem észre az egészből, hogy a hangbeállítások elmentek, minden más maradt (rádió csatornák, bluetooth). Ami nem tetszik, hogy kb 3000km megtétele után már be is jelzett a műszerfalon, hogy kevés a víz! Pont minimumon volt, tehát kb fél liter víz elment. Miért és hova??
De legalább jelzett!!
Azért örülök, hogy 5 év után is foglalkoznak a témával...ingyen!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 178


HozzászólásElküldve: 2018.06.19 15:15:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1575
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

satirka írta:
semetka írta:
satirka írta:
semetka írta:
kran72 írta:
Tisztelt Focus tulajok!
2 hete voltam szakszervízben,mivel kaptam egy levelet garanciális visszahívásról ami a hűtőfolyadékot és a tartályát érinti.Elég tanácstalannak tűntek,azóta várom a hívásukat hogy vihetem az autót. Van valakinek infója róla,hogy mennyi időbe telik az adott alkatrész beszerzése?


Beszerzés szerintem max 1 hét. 1 napos meló a szerviz, de jelenleg nem jó az új szoftver. Én is arra várok hogy jó legyen a szoft aztán én is viszem.


De jó! Én jövő héten kapok időpontot erre a beavatkozásra, de ezt egy szóval nem mondta senki, hogy valami nem stimmel!
Miről van szó, mi a baja a szoftvernek?
Nekem amúgy 3-4 órát mondtak itt a Ford Szántóban...


Nem megy fel az autóra valamiért. Egy kolegának be lett szerelve a hardver része de a szoftver nem volt jó. A héten kérdezett utánna és mondták hogy még nincs jó szoftver. Kíváncsi leszek nálad jó lesz-e , majd írj


Szia.
Lassan egy hónapja elvégezte a márkaszervíz a hűtő javítását (~6hét várakozás után) , azaz kiegyenlítő tartály, 1-2 cső, termosztát (ház) lett cserélve (nagyjából), új kábeleket kötöttek be, +hűtővíz. . Ez reggel 8- délután 3ig tartott. Azt mondták szoftver frissítés is volt, bár annyit vettem észre az egészből, hogy a hangbeállítások elmentek, minden más maradt (rádió csatornák, bluetooth). Ami nem tetszik, hogy kb 3000km megtétele után már be is jelzett a műszerfalon, hogy kevés a víz! Pont minimumon volt, tehát kb fél liter víz elment. Miért és hova??
De legalább jelzett!!
Azért örülök, hogy 5 év után is foglalkoznak a témával...ingyen!


Azért érdemes volna utánanézni hova tűnik a fagyálló. Enyém még nincs megcsinálva. Te hol csináltattad? Esetleg egy alvázszámot adsz privátban hogy meg tudjam nézni melyik szoftverre frissítettek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 24


HozzászólásElküldve: 2018.06.19 15:47:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1576
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Küldtem az alvázszámom, de azért kíváncsi volnék, hogy ebből hogyan tudod meg a szoftver verziót! Smile

Zalaegerszegi Ford Szántóban csinálták a javítást, ahogy írtam...

Az ETIS oldalon már nem azt írja, hogy "Hátralévő szerizakciók...blabla Cooling system", hanem "Nem talált kampányüzenetet".
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 178


HozzászólásElküldve: 2018.06.19 17:00:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1577
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

satirka írta:
Küldtem az alvázszámom, de azért kíváncsi volnék, hogy ebből hogyan tudod meg a szoftver verziót! Smile

Zalaegerszegi Ford Szántóban csinálták a javítást, ahogy írtam...

Az ETIS oldalon már nem azt írja, hogy "Hátralévő szerizakciók...blabla Cooling system", hanem "Nem talált kampányüzenetet".


Etis-ben meg lehet nézni hogy mire frissítették és mikor, csak regisztrálni kell.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 24


HozzászólásElküldve: 2018.06.19 22:34:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1578
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Van valakinek tapasztalata akkumulátor cserében?
Kérdés konkrétan az, hogy Eredeti Ford, vagy Motorcraft aksi?
5 ezer ft a különbség, tehát nem ez a lényeg, hanem hogy egyiket sem ismerem, kinek melyikhez van több bizadalma...
A mindenamiford.hu oldalról néztem, 60ah-ra van szükségem.
A kocsi start-stop-os, 5 éves/100k km. Ennyit bírt...

Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sasa82


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 02.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2018.06.20 07:26:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1579
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sasa82 írta:
Csaba67 írta:
Mint kiderült az enyémben sincs külön adalék. Szerintem egyforma az autónk.

Találtam neked valamit:
P2453
Megrepedt DPF nyomásérzékelő cső gyakori hiba
Eltömődött az érzékelő csöve




Sasa82 írta:
Csaba67 írta:
Szia!
Olvastasd ki a hibakódot és írd ide le. Sajnos nem minden szerviz tudja értelmezni a hibákat félre fordítások miatt. Én is ebbe futottam bele.
Ha jól sejtem akkor neked is 116 LE-s az autód, vagyis lehet hogy ugyanolyan autónk van.
Nálam a márkaszerviz kemény pénzt kért volna a nafta feltöltésért. Nem mentem a márkaszervizbe. Kiolvastattam itt helyben egy szervizzel. Ott rámondták, hogy tuti befecskendezők, mind a 4-et cserélni kell. Hiába mondtam, hogy egyébként nagyon jól megy az autó, nem érzékelek semmi erőhiányt.
A hibakód alapján sikerült végül beazonosítani a hibát otthon.
A hiba oka pedig egy egyszerű történet volt. A légszűrő előtti részben volt egy nagy falevél. Eltömítette a csövet, nem tudott elég levegőt szívni. Kitakarítottam, légszűrőt cseréltem. Azóta nincs semmi hibaüzenet és a sárga lámpa se világít, és mentem az autóval azóta 500 km-t gond nélkül.


Sasa82 írta:
Sziasztok!

Már közel 2 éve hajtok teljes megelégedettséggel egy 2012es focus III 1.6Tdci-t és eddig semmi gondom nem volt vele, szépen megkapta a kötelező szervizeit (15000km után, előbb mint az előírt.)
De most már másodszor is kirakott egy hibát hogy a részecske-szűrő különbözeti nyomás szenzor hibát jelez, es a turbót is lekapcsolja. Az első ilyen hiba utan, mire vittem volna időpontra a kocsit hogy szétkapják... a hibajelzés eltünt es ujra normálisan ment minden. A szerelők azt mondták hogy időközben lehet sikerult neki egy regenerálást lefuttatnia. Most egy bő héttel ezek utan megint ugyanaz a hiba jött elő.
Egyébként kb. fele-fele arányban használom város-országút(autópálya). Óra szerint 140000 van benne
Találkozott már valaki hasonló hibával?

Köszönöm szépen a hozzászólásokat!


Szia!

Korábban kiolvastattam a hibakódot /Auto-com cars cpd+/ : P2453 hibakód ....ez volt amit törlés után is visszadobott.
Annyi még, hogy az enyémben nincs adalék a részecske-szűrőhöz. Az alábbi linken a kiolvasott hiba fotója:


https://drive.google.com/file/d/1Cc9HMgU0e86bSrUsiUmkGDXakXwKfMC-/view?usp=drivesdk


Köszönöm szépen a haszos tanácsot. Tényleg remelem hogy csak ennyi lesz a baja. Smile
Utána is nézetek a szerelővel.


Sziasztok!
Megoldódott végre! El is volt dugulva, és a nyomás-különbség érzékelőt kellett cserélni. Viszont talált a szaki mást is:
Az 1-es és 2-es henger adagoló taníthatósága a maximális határon van (azt mondta hogy kopottak)
Valainek volt/van tapasztalta adagoló gondokkal?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Solt85


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 20.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.06.20 15:19:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1580
 Hozzászólás témája: Hűtő ventilátor, zörgés magas fordulaton
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2011-es Focus-t 1.6 EcoBoost motorral. Szeretném a segítségeteket kérni néhány dologban:

1. Úgy vettem észre, hogy a hűtő ventilátor nem indul el (ha állok az autóval piros lámpánál, vagy csak ha járatom nyitott motorház tetővel). Eddigi autókon amit vezettem ez általában néhány perc elteltével megtörtént (nyári melegben). A műszerfali hőfokjelző be van betonozva középre. Normális ez az állapot? Ha nem, mi lehet a probléma forrása?

2. Intenzív gyorsításnál, magasabb fordulat tartományban (4000 felett), fémes zörgő hangot hallok az autó (jobb?) eleje felől. Lehet-e, hogy a kipufogó rendszer hőpajzsai adják ezt a hangot? (Olvastam, hogy képes a csavaroknál leválni) Vagy valami komolyabb probléma állhat e mögött? (Ha álló helyzetben pörgetem a motort akkor nem hallani)

3. Az autó érintett a hűtőrendszerrel kapcsolatos visszahívásban, van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok?


Köszönöm előre is a válaszokat.

Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 24


HozzászólásElküldve: 2018.06.20 21:08:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1581
 Hozzászólás témája: Re: Hűtő ventilátor, zörgés magas fordulaton
Hozzászólás az előzmény idézésével

Solt85 írta:
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2011-es Focus-t 1.6 EcoBoost motorral. Szeretném a segítségeteket kérni néhány dologban:

1. Úgy vettem észre, hogy a hűtő ventilátor nem indul el (ha állok az autóval piros lámpánál, vagy csak ha járatom nyitott motorház tetővel). Eddigi autókon amit vezettem ez általában néhány perc elteltével megtörtént (nyári melegben). A műszerfali hőfokjelző be van betonozva középre. Normális ez az állapot? Ha nem, mi lehet a probléma forrása?

2. Intenzív gyorsításnál, magasabb fordulat tartományban (4000 felett), fémes zörgő hangot hallok az autó (jobb?) eleje felől. Lehet-e, hogy a kipufogó rendszer hőpajzsai adják ezt a hangot? (Olvastam, hogy képes a csavaroknál leválni) Vagy valami komolyabb probléma állhat e mögött? (Ha álló helyzetben pörgetem a motort akkor nem hallani)

3. Az autó érintett a hűtőrendszerrel kapcsolatos visszahívásban, van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok?


Köszönöm előre is a válaszokat.

Üdv.


Szia.

Próbálok segíteni, de az elejét nem nagyon értem. Azt mondod, hogy melegben, járó motorral üzemmelegen akár percekig sem indul a ventilátor? Ez így hihetetlenül hangzik! Ha klímát bekapcsolod, akkor sem indul el? Mert akkor már kéne, szép fokozatosan pörgeti fel magát!
A hűtés visszahívással kapcsolatban pedig épp fentebb beszéltem róla!
Lényeg, hogy menj fel az ETIS oldalra (etis.ford.com),nyomj a "gépkocsi" pontra, majd ott írd be a VIN bevitelhez az alvázszámod, majd ki fogja dobni, hogy van e "hátralevő szerviz akció" a kocsira, azaz visszahívás, ha nincs, akkor "Nem talált kampányüzenetet".

Vagy bemész a legközelebbi Ford szervizbe, ott ugyanezt megcsinálják, elvileg ingyen infó, meg ott biztos tudnak segíteni a fémes hang ügyben is... Cool
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Solt85


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 20.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 07:26:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1582
 Hozzászólás témája: Re: Hűtő ventilátor, zörgés magas fordulaton
Hozzászólás az előzmény idézésével

satirka írta:
Solt85 írta:
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2011-es Focus-t 1.6 EcoBoost motorral. Szeretném a segítségeteket kérni néhány dologban:

1. Úgy vettem észre, hogy a hűtő ventilátor nem indul el (ha állok az autóval piros lámpánál, vagy csak ha járatom nyitott motorház tetővel). Eddigi autókon amit vezettem ez általában néhány perc elteltével megtörtént (nyári melegben). A műszerfali hőfokjelző be van betonozva középre. Normális ez az állapot? Ha nem, mi lehet a probléma forrása?

2. Intenzív gyorsításnál, magasabb fordulat tartományban (4000 felett), fémes zörgő hangot hallok az autó (jobb?) eleje felől. Lehet-e, hogy a kipufogó rendszer hőpajzsai adják ezt a hangot? (Olvastam, hogy képes a csavaroknál leválni) Vagy valami komolyabb probléma állhat e mögött? (Ha álló helyzetben pörgetem a motort akkor nem hallani)

3. Az autó érintett a hűtőrendszerrel kapcsolatos visszahívásban, van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok?


Köszönöm előre is a válaszokat.

Üdv.


Szia.

Próbálok segíteni, de az elejét nem nagyon értem. Azt mondod, hogy melegben, járó motorral üzemmelegen akár percekig sem indul a ventilátor? Ez így hihetetlenül hangzik! Ha klímát bekapcsolod, akkor sem indul el? Mert akkor már kéne, szép fokozatosan pörgeti fel magát!
A hűtés visszahívással kapcsolatban pedig épp fentebb beszéltem róla!
Lényeg, hogy menj fel az ETIS oldalra (etis.ford.com),nyomj a "gépkocsi" pontra, majd ott írd be a VIN bevitelhez az alvázszámod, majd ki fogja dobni, hogy van e "hátralevő szerviz akció" a kocsira, azaz visszahívás, ha nincs, akkor "Nem talált kampányüzenetet".

Vagy bemész a legközelebbi Ford szervizbe, ott ugyanezt megcsinálják, elvileg ingyen infó, meg ott biztos tudnak segíteni a fémes hang ügyben is... Cool


Köszönöm a választ.

A 3. pontban a vessző helyett pontot akartam rakni Smile. Már utána jártam a visszahívásnak, és az én autóm is érintett. Inkább arra irányult a kérdésem, hogy aki megcsináltatta már annak mi a tapasztalata? Jobb lett, esetleg rosszabb?

Megnézem még egyszer a hűtő ventilátort álló autónál klímával. De épp tegnap voltam vele egy hosszabb úton budapesti dugóban araszolással, és nem hallottam hogy bekapcsolna. Ennyire csendes lenne, hogy az autóban ülve nem hallani (miközben állok a dugóban)?
A műszerfalon lévő hőfok visszajelző mennyire valós értéket mutat? Vagy csak arra van, hogy beugorjon középre, és megnyugtassa az egyszeri pilótát?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 24


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 08:15:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1583
 Hozzászólás témája: Re: Hűtő ventilátor, zörgés magas fordulaton
Hozzászólás az előzmény idézésével

Solt85 írta:
satirka írta:
Solt85 írta:
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2011-es Focus-t 1.6 EcoBoost motorral. Szeretném a segítségeteket kérni néhány dologban:

1. Úgy vettem észre, hogy a hűtő ventilátor nem indul el (ha állok az autóval piros lámpánál, vagy csak ha járatom nyitott motorház tetővel). Eddigi autókon amit vezettem ez általában néhány perc elteltével megtörtént (nyári melegben). A műszerfali hőfokjelző be van betonozva középre. Normális ez az állapot? Ha nem, mi lehet a probléma forrása?

2. Intenzív gyorsításnál, magasabb fordulat tartományban (4000 felett), fémes zörgő hangot hallok az autó (jobb?) eleje felől. Lehet-e, hogy a kipufogó rendszer hőpajzsai adják ezt a hangot? (Olvastam, hogy képes a csavaroknál leválni) Vagy valami komolyabb probléma állhat e mögött? (Ha álló helyzetben pörgetem a motort akkor nem hallani)

3. Az autó érintett a hűtőrendszerrel kapcsolatos visszahívásban, van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok?


Köszönöm előre is a válaszokat.

Üdv.


Szia.

Próbálok segíteni, de az elejét nem nagyon értem. Azt mondod, hogy melegben, járó motorral üzemmelegen akár percekig sem indul a ventilátor? Ez így hihetetlenül hangzik! Ha klímát bekapcsolod, akkor sem indul el? Mert akkor már kéne, szép fokozatosan pörgeti fel magát!
A hűtés visszahívással kapcsolatban pedig épp fentebb beszéltem róla!
Lényeg, hogy menj fel az ETIS oldalra (etis.ford.com),nyomj a "gépkocsi" pontra, majd ott írd be a VIN bevitelhez az alvázszámod, majd ki fogja dobni, hogy van e "hátralevő szerviz akció" a kocsira, azaz visszahívás, ha nincs, akkor "Nem talált kampányüzenetet".

Vagy bemész a legközelebbi Ford szervizbe, ott ugyanezt megcsinálják, elvileg ingyen infó, meg ott biztos tudnak segíteni a fémes hang ügyben is... Cool


Köszönöm a választ.

A 3. pontban a vessző helyett pontot akartam rakni Smile. Már utána jártam a visszahívásnak, és az én autóm is érintett. Inkább arra irányult a kérdésem, hogy aki megcsináltatta már annak mi a tapasztalata? Jobb lett, esetleg rosszabb?

Megnézem még egyszer a hűtő ventilátort álló autónál klímával. De épp tegnap voltam vele egy hosszabb úton budapesti dugóban araszolással, és nem hallottam hogy bekapcsolna. Ennyire csendes lenne, hogy az autóban ülve nem hallani (miközben állok a dugóban)?
A műszerfalon lévő hőfok visszajelző mennyire valós értéket mutat? Vagy csak arra van, hogy beugorjon középre, és megnyugtassa az egyszeri pilótát?


Nem lett sem jobb, sem rosszabb! Egyszerűen kiírja ha kevés a hűtővíz, ez volt a lényeg (azt hiszem). Csövek cseréje, termosztát csere, kiegyenlítő tartály/hűtővíz csere, meg valami előmelegítő csere/beépítés.

Addig örülj, ha nem hallod a ventit, ha már hangja van, az már rég rossz! Wink
Ne aggódj, a hőfok mutató nem dísznek van! Én a hideg garázsból feljövök reggel, kb 2 percet megyek és már fel is ugrik 80 fokra.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Nudli77


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 21.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 09:45:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1584
 Hozzászólás témája: steering assistance malfunction
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

egy kis segítséget szeretné kérni. 2 éve vásároltam egy 2011-es 3.generációs 1.6 TDCI Ecoboost Ford Focust. A szervó régebben is néha hibát jelzett nem működött és kiírta hogy "steering assistant malfunction", viszont ha levettem a gyújtást és újra ráadtam akkor a hiba eltűnt és a szervő működött, viszont most már ez az opció nem oldja meg a hibát.
Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával, tudnátok ebben segíteni, mert így városban és parkoláskor katasztrófa vezetni az autót, illetve ez hosszú távon nem az igazi! Sad

Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sasa82


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 02.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 12:26:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1585
 Hozzászólás témája: Re: steering assistance malfunction
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nudli77 írta:
Sziasztok,

egy kis segítséget szeretné kérni. 2 éve vásároltam egy 2011-es 3.generációs 1.6 TDCI Ecoboost Ford Focust. A szervó régebben is néha hibát jelzett nem működött és kiírta hogy "steering assistant malfunction", viszont ha levettem a gyújtást és újra ráadtam akkor a hiba eltűnt és a szervő működött, viszont most már ez az opció nem oldja meg a hibát.
Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával, tudnátok ebben segíteni, mert így városban és parkoláskor katasztrófa vezetni az autót, illetve ez hosszú távon nem az igazi! Sad

Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv.


Szia! Nekem 2012es 1.6Tdci Econetic-em van. Ugy 1 éve hasonló gondom volt nekem is. Szakszervízbe vittem, ott frissítés kapott a kormányszervó vezérlő egysége, és kis kórróziót találtak a csatlakozóin... Kipuculták megmozgatták a csatlakozóit.
Azóta (lekopogom!) sem jött elő ez a hiba jelenség.

Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kimbala


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 640


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 18:36:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1586
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

Ha a kuplungpedàl benyomàsakor megszűnik egy kicsit sipoló hang, az kinyomócsapàgy vagy nyelestengely csapàgy közelgő hibàra utal?
Köszi
_________________
kimbala

Nyári: 215/50 R17 Hankook Ventus Prime 3
Téli: 215/55 R16 Continental Viking Contact 5
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 116


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 19:00:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1587
 Hozzászólás témája: Re: steering assistance malfunction
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="Sasa82"]
Nudli77 írta:
Sziasztok,

egy kis segítséget szeretné kérni. 2 éve vásároltam egy 2011-es 3.generációs 1.6 TDCI Ecoboost Ford Focust. A szervó régebben is néha hibát jelzett nem működött és kiírta hogy "steering assistant malfunction", viszont ha levettem a gyújtást és újra ráadtam akkor a hiba eltűnt és a szervő működött, viszont most már ez az opció nem oldja meg a hibát.
Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával, tudnátok ebben segíteni, mert így városban és parkoláskor katasztrófa vezetni az autót, illetve ez hosszú távon nem az igazi! Sad

Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv.


Nekem tök ugyanez a hiba volt (2011 1.6 TDCI CMax).Írtam is itt a fórumon róla még decemberben.Csak a komplett kormánymű csere segített.Fordéknál űj kormánymű beszereléssel 350e. lett volna.Inkább a bontottat választottam 120e szereléssel kb. két óra alatt.
Amúgy elkértem a kiszereltet mert kíváncsi voltam hogy mi a fene lehet szakadt a vezérlő áramkörben (ugyanis ezt mondta a diagnosztika) amit sehol sem javítanak.Szétszedtem és most már értem...
Az ebay-en találtam csak motort az áramkörrel de azt nem mertem megvenni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 203


HozzászólásElküldve: 2018.06.23 12:44:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1588
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pityu írta:
MK3 -as focusból az 1.6tdci 115le -s verzió mennyire megbízható, tartós motor? Mik a gyengeségei? Vásárláskor mire érdemes figyelni?

Az eladó autókon amiket járó motorral fotóztak le, érdekes módon világít a két kis műszer közötti i betű pirosan. Ez milyen hibát jelent?

köszi!


Valaki akinek ilyen motorral szerelt autója van, tudna esetleg mesélni pár dolgot?
Hiába böngésztem a neten mindenfelé, alig van pár infó, pedig már 5 éve gyártják ezt a motort. Legfeljebb olyan infókat találtam, hogy a 2.0 tdci -t kell választani mert az sokkal megbízhatóbb, de sehol nem volt konkrétum, hogy pontosan miért is jobb az a motor.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23717


HozzászólásElküldve: 2018.06.23 13:13:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1589
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pityu írta:

Valaki akinek ilyen motorral szerelt autója van, tudna esetleg mesélni pár dolgot?
Hiába böngésztem a neten mindenfelé, alig van pár infó, pedig már 5 éve gyártják ezt a motort. Legfeljebb olyan infókat találtam, hogy a 2.0 tdci -t kell választani mert az sokkal megbízhatóbb, de sehol nem volt konkrétum, hogy pontosan miért is jobb az a motor.


Nem volt különösebb gondom azzal a motorral, megfelelő minőségű üzem és kenőanyagot kapott, szépen dolgozott.

A nyomatéka, és a fogyasztása csodálatos volt.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vagyokabajnok


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 04.
Hozzászólások: 53


HozzászólásElküldve: 2018.06.24 00:05:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1590
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pityu írta:
pityu írta:
MK3 -as focusból az 1.6tdci 115le -s verzió mennyire megbízható, tartós motor? Mik a gyengeségei? Vásárláskor mire érdemes figyelni?

Az eladó autókon amiket járó motorral fotóztak le, érdekes módon világít a két kis műszer közötti i betű pirosan. Ez milyen hibát jelent?

köszi!


Valaki akinek ilyen motorral szerelt autója van, tudna esetleg mesélni pár dolgot?
Hiába böngésztem a neten mindenfelé, alig van pár infó, pedig már 5 éve gyártják ezt a motort. Legfeljebb olyan infókat találtam, hogy a 2.0 tdci -t kell választani mert az sokkal megbízhatóbb, de sehol nem volt konkrétum, hogy pontosan miért is jobb az a motor.

Szia.
Nekem van egy hasonlóm(szoftveresen butitott Laughing 95 lovas),max. elégedett vagyok vele.
vásárlásnál: állapot,előélet(szerviz+számlák ha van róla),
Persze a 2.0 jobban megy,de inkább családi autó,mint cuccolós. Szereti a törődést olaj+szűrők cseréje,ja és DPF-re figyelni,ritkán tankolni Cool .
1.6-tól ne várj csodát,de vezethető és én bírom a dinamikáját,étvágya szerintem a legjobb 4.6-6 L/100 km(sajátom).
Végső döntés a tiéd .
Ha röpködni akarok ott a motorkerékpár.
A piros Í betű rengeteg dolog lehet(látni kellene,mert kiírja az infót) nyitott ajtók,elektromos túlfesz,lebuktál mert fáradt vagy,magas motor hőm,alacsony fékfolyadék,stb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 52, 53, 54, 55, 56  Következő
Ugrás:   

53 / 56 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.65 másodperc