Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.06.20. 00:17:46 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: zores
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 24012
Látogatók:
Vendégek: 1702
Tagok: 74
Összesen: 1776

Jelen lévő tagok:
01: ReFi
02: satirka
03: jomba79
04: Pfpetee
05: kolo
06: fiesta
07: attis
08: Peti77
09: attila64
10: lekimiklos
11: wexor
12: JuPe
13: edk
14: lj
15: pedro86
16: mugab
17: fefe1968
18: Shatterhand
19: ljocco
20: hohand
21: RS305
22: Helm
23: szalai88
24: detomaso
25: Bobyjack
26: kelly
27: majormate84
28: dragon
29: csabesz66
30: fhoksz
31: Motoman
32: theseus
33: Gábor02
34: szvicsa
35: Bagoly600
36: Bala
37: nokecmec1986
38: szergely1126
39: csipu
40: Focusdriver
41: Mergen
42: bendeguz
43: gyoeri
44: Vagyokabajnok
45: Kran72
46: pathfinder
47: Jancsi07
48: sulep
49: Almeida
50: kojomjo
51: frizzi79
52: atibaba
53: bobibob
54: JNorb
55: k44headphones
56: Traklaci
57: mogyi556
58: ikim2025
59: Carpy
60: balkor
61: Bubuapu
62: jozsua
63: hzoltan
64: Illesvik
65: kaltenberg
66: Morscherszenasigabe
67: erkidaniel
68: tamasbobak
69: papamaci88
70: fakocka
71: pzsoca
72: Rush77
73: zsoltikak
74: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 144, 145, 146  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

145 / 146 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  mendoza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 24.
Hozzászólások: 53

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.05.18 07:52:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4321
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mendoza írta:
pfpetee írta:

Szerintem inkább EGR vagy koszos légtömegmérő baja lesz

Egr volt cserelve.
A legtomegmero hibaja okozhatja azt, hogy alul gyenge?


Sziasztok,
Megoldodott. A turbo vakumszelep hibaja, valamint egy kis csovon keletkezett repedes miatt nem mukodott megfeleloen az auto.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atibaba


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 27.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.05.18 15:14:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4322
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
Riri01 írta:
Sziasztok!

Ha az "megnyugtat", nem vagy egyedül. A miénk is csinálja ezt. Nem tudom, minek a függvénye, néha 3.-ban, néha 4.ben, néha mindkét fokozatban pulzálva gyorsít, néha nem jelentkezik. Megoldást nem találtam rá.


Az enyém is ezt csinálja, de nem csak gyorsításkor, hanem egyenletes haladásnál, állandó gázpedál állásnál is. Olyan, mintha egy pillanatra elvenné a gázt, de nem teljesen, csak éppen érezhetően és utána azonnal vissza is áll. Eddig nem zavart különösebben, de most már erőtlen és füstöl is.......ha valaki tudja a megoldást, és meg is osztaná, úgy látom többünknek okozna boldogságot Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Riri01


Offline
Csatlakozott:
2017. 04. 17.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.05.18 21:28:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4323
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

atibaba írta:
edk írta:
Riri01 írta:
Sziasztok!

Ha az "megnyugtat", nem vagy egyedül. A miénk is csinálja ezt. Nem tudom, minek a függvénye, néha 3.-ban, néha 4.ben, néha mindkét fokozatban pulzálva gyorsít, néha nem jelentkezik. Megoldást nem találtam rá.


Az enyém is ezt csinálja, de nem csak gyorsításkor, hanem egyenletes haladásnál, állandó gázpedál állásnál is. Olyan, mintha egy pillanatra elvenné a gázt, de nem teljesen, csak éppen érezhetően és utána azonnal vissza is áll. Eddig nem zavart különösebben, de most már erőtlen és füstöl is.......ha valaki tudja a megoldást, és meg is osztaná, úgy látom többünknek okozna boldogságot Laughing


Ez a pulzalo folyamatos gaz kozbeni nem egyenletes haladas ez EGR hiba. Amirol meg szo volt a kihagyas vagy nem tudom minek nevezzem az meg rejtely.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2018.05.19 04:52:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4324
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Riri01 írta:

Ez a pulzalo folyamatos gaz kozbeni nem egyenletes haladas ez EGR hiba. Amirol meg szo volt a kihagyas vagy nem tudom minek nevezzem az meg rejtely.

EGR dugózás segíthet ezen? Szedtük már szét és kitakarítottuk az EGR-t, talán egy hajszállal lett jobb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Riri01


Offline
Csatlakozott:
2017. 04. 17.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.05.19 09:34:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4325
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
Riri01 írta:

Ez a pulzalo folyamatos gaz kozbeni nem egyenletes haladas ez EGR hiba. Amirol meg szo volt a kihagyas vagy nem tudom minek nevezzem az meg rejtely.

EGR dugózás segíthet ezen? Szedtük már szét és kitakarítottuk az EGR-t, talán egy hajszállal lett jobb.


Nekem pulzált. Egyre jobban. Aztán egyik reggel enginmalfuntion. Megszorult a szelep. Csere lett végül nem pucolgattam. Kapott 2 uveg protec commonrail tisztítót 10 liter premium naftába es amég az ki nem fogyott mentem vele kicsit pályán olyan 50kmt 150el. Meg toltam neki amikorlehetett. Pulzálás elmúlt. Semmi. Csak es megtorpanás maradt. De szerintem ez egy turbónyomás szabályzó vagy ilyesmi lesz. Légtömegmérő talán.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zohlih


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.05.24 21:33:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4326
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdvözlet!

Van egy 2008-as 1.6 ti-vct 115le Focus a családban.
Hideg indításnál mintha diesel lenne.
Visszaolvastam, hogy a vezérlésmodosíto hibája lehet.
A kérdés, hogy itt az okoskerekeket kell csak cserélni? Vagy elég a vezérlésmódosító szelepet? Keréknek 25k darabja a szelepnek 35k.
Műszerfalon nincs hibakód, ettől függetlenül beirja magát ha gond van vele?
Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  chrisx1976


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 11.
Hozzászólások: 30


HozzászólásElküldve: 2018.05.30 11:12:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4327
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Focus 2007 1.8 Duratec HE benzines ffv, 210000 kilóméter, olajat nem fogyaszt, légszűrőt most cseréltem, hibakód nincs..........

Napi első hideg indításnál jelentkező probléma, hogy az autó hirtelen kis gázadásra egy pillanatra leejti a fordulatot, megtorpan, illetve van hogy le is fullad. Ha elengedem a gázpedált, akkor rögtön feláll 1000-es fordulatra az alapjárat, és látszólag semmi baja. Ilyenkor például parkolóból kitolatáskor lefullad, és csak szépen lassan emelve a fordulatot tudok elindulni. Menetközben váltások utáni gázadásnál csak egy megtorpanás észlelhető, illetve néha erősebb gázra, mintha elmenne a teljesítmény. Ilyenkor kicsit elveszem a gázt, és jobban gyorsul. Remélem érthető volt amit leírtam. CSAK HIDEGEN csinálja (és akkor sem minden nap) , tehát úgy 5-10 percen belül megszűnik a jelenség, és onnantól rendesen húz, nem dadog. Fogyasztás tök normális szerintem, városban 9.5-10.5, utazó tötyörgős 6-7 liter, pályázós 8. Egyébként pöccre indul, és tartja az 1000-es fordulatot. Ami még fura, de engem nem zavar, hogy mikor már jó meleg, akkor a mutató állásából saccolva olyan 6-700 körül van az alapjárat.

Még nem akarom szerelőhöz vinni, mert tudok élni a problémával, és ilyen- olyan apróságokat szoktam én is bütykölni rajta, ezért ha valakinek van ötlete, annak nagyon örülnék.

Köszi!

Krisz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zohlih


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.05.30 14:44:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4328
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

chrisx1976 írta:
Üdv!

Focus 2007 1.8 Duratec HE benzines ffv, 210000 kilóméter, olajat nem fogyaszt, légszűrőt most cseréltem, hibakód nincs..........

Napi első hideg indításnál jelentkező probléma, hogy az autó hirtelen kis gázadásra egy pillanatra leejti a fordulatot, megtorpan, illetve van hogy le is fullad. Ha elengedem a gázpedált, akkor rögtön feláll 1000-es fordulatra az alapjárat, és látszólag semmi baja. Ilyenkor például parkolóból kitolatáskor lefullad, és csak szépen lassan emelve a fordulatot tudok elindulni. Menetközben váltások utáni gázadásnál csak egy megtorpanás észlelhető, illetve néha erősebb gázra, mintha elmenne a teljesítmény. Ilyenkor kicsit elveszem a gázt, és jobban gyorsul. Remélem érthető volt amit leírtam. CSAK HIDEGEN csinálja (és akkor sem minden nap) , tehát úgy 5-10 percen belül megszűnik a jelenség, és onnantól rendesen húz, nem dadog. Fogyasztás tök normális szerintem, városban 9.5-10.5, utazó tötyörgős 6-7 liter, pályázós 8. Egyébként pöccre indul, és tartja az 1000-es fordulatot. Ami még fura, de engem nem zavar, hogy mikor már jó meleg, akkor a mutató állásából saccolva olyan 6-700 körül van az alapjárat.

Még nem akarom szerelőhöz vinni, mert tudok élni a problémával, és ilyen- olyan apróságokat szoktam én is bütykölni rajta, ezért ha valakinek van ötlete, annak nagyon örülnék.

Köszi!

Krisz

Hali, megoldását nem tudom, de nem vagy egyedül, csak hidegen ha nagyon finoman adok gázt inkább lemegy a fordulat mint fel, es mintha jobban kellene nyomni menet közben, melegen semmi probléma.
Ja meg ha kiteszem üresbe es gurulok ingazik a fordulat, benyomott kuplungnal nem.
Folytoszelephaz cserét mondták de az draga mulatság ilyen piti hibahoz.
Indítás után várok picit mire 1200 rol lemegy 1000re utána jobb a helyzet,melegen 800as fordulat..
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 906


HozzászólásElküldve: 2018.05.30 20:42:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4329
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali

Ugyan ez a motor, a hideget nekem sem szereti. Hiba kód nincs, rendben teszi a dolgát ezenkívül. De kb 4 fok alatt van pl hogy első indításnál le fullad, aztán rögtön indul semmi baja. Fojtó szelepet tisztítsd ki, javít rajta.



chrisx1976 írta:
Üdv!

Focus 2007 1.8 Duratec HE benzines ffv, 210000 kilóméter, olajat nem fogyaszt, légszűrőt most cseréltem, hibakód nincs..........

Napi első hideg indításnál jelentkező probléma, hogy az autó hirtelen kis gázadásra egy pillanatra leejti a fordulatot, megtorpan, illetve van hogy le is fullad. Ha elengedem a gázpedált, akkor rögtön feláll 1000-es fordulatra az alapjárat, és látszólag semmi baja. Ilyenkor például parkolóból kitolatáskor lefullad, és csak szépen lassan emelve a fordulatot tudok elindulni. Menetközben váltások utáni gázadásnál csak egy megtorpanás észlelhető, illetve néha erősebb gázra, mintha elmenne a teljesítmény. Ilyenkor kicsit elveszem a gázt, és jobban gyorsul. Remélem érthető volt amit leírtam. CSAK HIDEGEN csinálja (és akkor sem minden nap) , tehát úgy 5-10 percen belül megszűnik a jelenség, és onnantól rendesen húz, nem dadog. Fogyasztás tök normális szerintem, városban 9.5-10.5, utazó tötyörgős 6-7 liter, pályázós 8. Egyébként pöccre indul, és tartja az 1000-es fordulatot. Ami még fura, de engem nem zavar, hogy mikor már jó meleg, akkor a mutató állásából saccolva olyan 6-700 körül van az alapjárat.

Még nem akarom szerelőhöz vinni, mert tudok élni a problémával, és ilyen- olyan apróságokat szoktam én is bütykölni rajta, ezért ha valakinek van ötlete, annak nagyon örülnék.

Köszi!

Krisz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  chrisx1976


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 11.
Hozzászólások: 30


HozzászólásElküldve: 2018.05.30 21:45:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4330
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kelly írta:
Hali

Ugyan ez a motor, a hideget nekem sem szereti. Hiba kód nincs, rendben teszi a dolgát ezenkívül. De kb 4 fok alatt van pl hogy első indításnál le fullad, aztán rögtön indul semmi baja. Fojtó szelepet tisztítsd ki, javít rajta.



chrisx1976 írta:
Üdv!

Focus 2007 1.8 Duratec HE benzines ffv, 210000 kilóméter, olajat nem fogyaszt, légszűrőt most cseréltem, hibakód nincs..........

Napi első hideg indításnál jelentkező probléma, hogy az autó hirtelen kis gázadásra egy pillanatra leejti a fordulatot, megtorpan, illetve van hogy le is fullad. Ha elengedem a gázpedált, akkor rögtön feláll 1000-es fordulatra az alapjárat, és látszólag semmi baja. Ilyenkor például parkolóból kitolatáskor lefullad, és csak szépen lassan emelve a fordulatot tudok elindulni. Menetközben váltások utáni gázadásnál csak egy megtorpanás észlelhető, illetve néha erősebb gázra, mintha elmenne a teljesítmény. Ilyenkor kicsit elveszem a gázt, és jobban gyorsul. Remélem érthető volt amit leírtam. CSAK HIDEGEN csinálja (és akkor sem minden nap) , tehát úgy 5-10 percen belül megszűnik a jelenség, és onnantól rendesen húz, nem dadog. Fogyasztás tök normális szerintem, városban 9.5-10.5, utazó tötyörgős 6-7 liter, pályázós 8. Egyébként pöccre indul, és tartja az 1000-es fordulatot. Ami még fura, de engem nem zavar, hogy mikor már jó meleg, akkor a mutató állásából saccolva olyan 6-700 körül van az alapjárat.

Még nem akarom szerelőhöz vinni, mert tudok élni a problémával, és ilyen- olyan apróságokat szoktam én is bütykölni rajta, ezért ha valakinek van ötlete, annak nagyon örülnék.

Köszi!

Krisz



Köszi az infót, és az előzőnek is, aki szintén említette a fojtószelepet!
Egyébként nekem van, hogy nagyon sokáig nem csinálja, aztán utána napokig így indul. Meg az sem elhanyagolható, hogy nekem ez télen, és nyáron is jelentkezik napi első indításnál. A bakancslistámon rajta van ez is, és még pár olyan dolog átnyálazása, amit talán én is ki tudok pucolni, mint például a tmap, és egyéb nyalánkságok. És igen, nekem sincs hibakód, pedig már többször megnéztem, ezért voltam kicsit értetlen a problémával kapcsolatban.

Köszi urak!

Krisz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pyka87


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 24.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2018.05.30 22:38:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4331
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv néktek. Az mitől lehet, hogy gyorsításnál be-be rángat a kocsi, és a 7000 körüli max fordulatot is olyan nehézkesen éri el, 5000től mintha nyomaték nélkül pörögne felfelé. gyertya, gyertyakábel, trafó csatlakozók oxidálódásmentesek. lehet érdemes lenne gyertyákat cserélnem? 2010 1.6 benzin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 491


HozzászólásElküldve: 2018.06.01 14:52:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4332
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pyka87 írta:
Üdv néktek. Az mitől lehet, hogy gyorsításnál be-be rángat a kocsi, és a 7000 körüli max fordulatot is olyan nehézkesen éri el, 5000től mintha nyomaték nélkül pörögne felfelé. gyertya, gyertyakábel, trafó csatlakozók oxidálódásmentesek. lehet érdemes lenne gyertyákat cserélnem? 2010 1.6 benzin



Igen érdemes cserélni.Sőt, kell is néha Very Happy
Meleg motorral kell tesztelni a gyújtást az alábbi módon:
4. fokozatban alapjárat körüli fordulatról kell egy padlógázos gyorsítást csinálni.
Ekkor, ha rángat/torpan/dadog/durrog stb. akkor hiba van a gyújtórendszerben.
Ez lehet gyertya, kábel vagy gyengélkedő trafó hiba.
Írd majd meg mi lett a megoldás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pyka87


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 24.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2018.06.01 20:33:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4333
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Igen érdemes cserélni.Sőt, kell is néha Very Happy
Meleg motorral kell tesztelni a gyújtást az alábbi módon:
4. fokozatban alapjárat körüli fordulatról kell egy padlógázos gyorsítást csinálni.
Ekkor, ha rángat/torpan/dadog/durrog stb. akkor hiba van a gyújtórendszerben.
Ez lehet gyertya, kábel vagy gyengélkedő trafó hiba.
Írd majd meg mi lett a megoldás.[/quote]

És az erőtlenségre is megoldás lehet a gyertya csere?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bela700


Offline
Csatlakozott:
2011. 01. 22.
Hozzászólások: 59


HozzászólásElküldve: 2018.06.02 18:27:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4334
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.1.6 TDCI-be új EGR szelep lett beszerelve. 3.indítás után kontroll lámpa már nem
világított,a motorteljesítménye vissza állt.Tehát minden jónak tűnik.Kérdés,hogy kell-e
motordiagnosztika az új alkatrész miatt,vagy mehet így.Előre is köszönöm a segítséget.
_________________
1.6 TDCI 80 Kw DPF Sedan trend 2007.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 491


HozzászólásElküldve: 2018.06.02 19:12:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4335
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pyka87 írta:
Igen érdemes cserélni.Sőt, kell is néha Very Happy
Meleg motorral kell tesztelni a gyújtást az alábbi módon:
4. fokozatban alapjárat körüli fordulatról kell egy padlógázos gyorsítást csinálni.
Ekkor, ha rángat/torpan/dadog/durrog stb. akkor hiba van a gyújtórendszerben.
Ez lehet gyertya, kábel vagy gyengélkedő trafó hiba.
Írd majd meg mi lett a megoldás.


És az erőtlenségre is megoldás lehet a gyertya csere?[/quote]

Nem hinném.
Ha attól lenne erőtlen, hogy nem megy valamelyik henger, akkor villogna a mil lámpa és lenne hibakód.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hulladek888


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 18.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.06.03 08:26:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4336
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni.
1.6tdi 110LE beindítás után 3-5másodperc után leáll és nem indul újraindításkor.Kb 2 hónapja csinálta először akkor pc rá valami p2280 vagy 90es hibakod törlése és beindult...minden probléma nélkül ment 2 hónapig és tegnap reggel újra ugyanez a jelenség.
A szerelők sem tudták megmondani mi lehet a baj.
Próbáltam pót kulccsal is indítani de semmi.
Fektisztitoval indul.
Valaki találkozott már ilyennel és tudna e segíteni?Ötletek?
Köszönöm szépen előre is
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 491


HozzászólásElküldve: 2018.06.03 11:07:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4337
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hulladek888 írta:
Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni.
1.6tdi 110LE beindítás után 3-5másodperc után leáll és nem indul újraindításkor.Kb 2 hónapja csinálta először akkor pc rá valami p2280 vagy 90es hibakod törlése és beindult...minden probléma nélkül ment 2 hónapig és tegnap reggel újra ugyanez a jelenség.
A szerelők sem tudták megmondani mi lehet a baj.
Próbáltam pót kulccsal is indítani de semmi.
Fektisztitoval indul.
Valaki találkozott már ilyennel és tudna e segíteni?Ötletek?
Köszönöm szépen előre is


Nem mindegy, hogy p2280 vagy p2290
Előbbi "P2280 Légáramlás fojtás / Levegő tömítetlenség a légszűrő és a MAF között"
Utóbbi "P2290 Befecskendezőszelep vezérlőnyomás túl alacsony "- hibát jelez.
Mivel féktisztítóval indul, arra gondolnék, hogy nincs üzemanyag.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hulladek888


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 18.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.06.03 15:02:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4338
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
hulladek888 írta:
Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni.
1.6tdi 110LE beindítás után 3-5másodperc után leáll és nem indul újraindításkor.Kb 2 hónapja csinálta először akkor pc rá valami p2280 vagy 90es hibakod törlése és beindult...minden probléma nélkül ment 2 hónapig és tegnap reggel újra ugyanez a jelenség.
A szerelők sem tudták megmondani mi lehet a baj.
Próbáltam pót kulccsal is indítani de semmi.
Fektisztitoval indul.
Valaki találkozott már ilyennel és tudna e segíteni?Ötletek?
Köszönöm szépen előre is


Nem mindegy, hogy p2280 vagy p2290
Előbbi "P2280 Légáramlás fojtás / Levegő tömítetlenség a légszűrő és a MAF között"
Utóbbi "P2290 Befecskendezőszelep vezérlőnyomás túl alacsony "- hibát jelez.~
Mivel féktisztítóval indul, arra gondolnék, hogy nincs üzemanyag.

P2290 volt csak nem emlékeztem pontosan hogy melyik ...de ma nézte a szerelő újra pc-vel...és ezt a hibát hozta...Ő is azt mondta hogy nincs üzemanyag.
A motortérben lévő biztosíték táblán mozgatta meg a reléket és a második hegernél lazitotta meg a magasnyomasu üzemanyag csövet és dadogva rögtön indult,ahogy visszahúzta a hollandit tökéletesen járt a motor és azóta is indul és megy....és a konkrét hibaok most sincs meg sajna...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  addibigg

Érvényes: 2019.04.11.

Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 30.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.06.04 08:52:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4339
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pyka87 írta:
Üdv néktek. Az mitől lehet, hogy gyorsításnál be-be rángat a kocsi, és a 7000 körüli max fordulatot is olyan nehézkesen éri el, 5000től mintha nyomaték nélkül pörögne felfelé. gyertya, gyertyakábel, trafó csatlakozók oxidálódásmentesek. lehet érdemes lenne gyertyákat cserélnem? 2010 1.6 benzin


Nekem is néha ilyen érzésem van a kocsival kapcsolatban (2008 1.6 100le). Csak az a furcsa hogy van amikor tök jól megy van amikor gyengébb. Gyertya, légszűrő cserélve.
Ha a gyújtórendszerben valami nem megfelelő akkor azt diagnosztika meg tudja mutatni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 08:47:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4340
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Az normális, hogy leállításkor "rúg" egyet az autó?
Nem azt mondom, hogy elugrik a helyéről, de érezhető egy kis mozgás.
Ez a kettős tömegű lendkerék miatt van? Esetleg már megy tönkre vagy ez így normális?
Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 08:48:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4341
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

saumur írta:
Sziasztok!
Az normális, hogy leállításkor "rúg" egyet az autó?
Nem azt mondom, hogy elugrik a helyéről, de érezhető egy kis mozgás.
Ez a kettős tömegű lendkerék miatt van? Esetleg már megy tönkre vagy ez így normális?
Köszönöm


Kinyomott kuplungnál (mindig úgy indítom/állítom le) is csinálja.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 10:36:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4342
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

saumur írta:
saumur írta:
Sziasztok!
Az normális, hogy leállításkor "rúg" egyet az autó?
Nem azt mondom, hogy elugrik a helyéről, de érezhető egy kis mozgás.
Ez a kettős tömegű lendkerék miatt van? Esetleg már megy tönkre vagy ez így normális?
Köszönöm


Kinyomott kuplungnál (mindig úgy indítom/állítom le) is csinálja.

Nekem felső motortartó bak hibája okozott ilyet. A csere után megszűnt a jelenség.
A Mondeonál a kettőstömegű lendkerék csörög leállításkor, de nem rázza meg a motort.
Szerk.: itt lett kibeszélve a motortartó bak. A végén kerültek be fotók a hibás bakról, azt te is ellenőrizheted a motorháztető felnyitásával.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 11:02:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4343
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
saumur írta:
saumur írta:
Sziasztok!
Az normális, hogy leállításkor "rúg" egyet az autó?
Nem azt mondom, hogy elugrik a helyéről, de érezhető egy kis mozgás.
Ez a kettős tömegű lendkerék miatt van? Esetleg már megy tönkre vagy ez így normális?
Köszönöm


Kinyomott kuplungnál (mindig úgy indítom/állítom le) is csinálja.

Nekem felső motortartó bak hibája okozott ilyet. A csere után megszűnt a jelenség.
A Mondeonál a kettőstömegű lendkerék csörög leállításkor, de nem rázza meg a motort.
Szerk.: itt lett kibeszélve a motortartó bak. A végén kerültek be fotók a hibás bakról, azt te is ellenőrizheted a motorháztető felnyitásával.


Köszönöm szépen. 1.6 tdci motor van a Fókuszban.
Elolvasom, amit javasoltál.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2018.06.12 07:13:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4344
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Adott egy 2006-os 1.6 TDCi Focus. Csak elmondás alapján a következő történt: ma reggel klímázva ment vele a tulaj kb 1 km-t, megállt, majd pár perc múlva továbbindult. Ennél az indításnál égve maradt a töltésjelző lámpa, és süvöltő hang is hallatszott. Visszajött vele a kiindulási pontra. Mivel késésben volt és én vittem be a munkahelyre, így én annyit tudtam csak megtenni, hogy felnyitottam a motorháztetőt, és "bakelitszag" volt.
Ha jól rémlik, akkor a klíma, generátor egy szíjkörön van. Valami megszorulhatott, csapágy beállhatott? Egyéb tanács, merrefelé induljak el a hiba feltárásában?
A generátor néhány éve fel lett újítva, mert az elektronikája tönkrement (talán diódahidat vagy mit cseréltek benne).
Köszönöm az ötleteket.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2802


HozzászólásElküldve: 2018.06.12 10:11:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4345
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
...Egyéb tanács, merrefelé induljak el a hiba feltárásában?...


Én megnézném, hogy amikor jár a motor és világít a hibajelzés, akkor mozog-e a szíj, vagy csak csúszik a meghajtáson.
Ha mozog, akkor forgatja-e valamennyi segédberendezést vagy valamelyiken csúszik.
Valamelyik szíjtárcsa melegebb-e a többinél (vagy inkább forró), mert akkor azon részlegesen csúszik a szíj, mert annak extra nagy az ellenállása.
Elég feszes-e a szíj és működik-e a szíjfeszítő. Ha van, mert vannak olyan motorok, ahol nincs.

De lehet, hogy a generátor intelligens töltése ment tönkre és a feszszabályzó adta az égett szagot. Akkor kell még 13,8V töltésnek lenni. Vészüzem.
Ha ez a gond, és nincs műszer a feszültségméréshez, akkor a motor indítása után kb. 1 másodperccel (amikor az elektronika rájön, hogy nem tud intellgens lenni) kicsit kifehéredik a belső világítás. Akkor nő a feszültség 12V-ról 13,8-ra.
Ha a belső világítás álló és járó motornál egyforma színű, akkor egyáltalán nincs töltés. Ez még jobban látszik, ha be van kapcsolva valami egyéb elektromos terhelés is.
A feszültséget ki lehet jeleztetni az LCD-n teszt üzemmódban. Az általában 0,3-0,4 volttal kevesebbet mutat mint az akkumulátor pólusain.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2018.06.12 11:05:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4346
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
...

Köszönöm a választ, ha délután nem lesz eső, megnézzük. A töltést ki tudom mérni, a mechanikai dolgokat pedig megnézzük tüzetesen.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2802


HozzászólásElküldve: 2018.06.12 13:16:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4347
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
... megnézzük....


Majd írd meg, mire jutottál, hátha másnak is hasznos. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2018.06.12 18:43:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4348
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Majd írd meg, mire jutottál, hátha másnak is hasznos. Smile

Csak, hogy mindenki lelkivilága megnyugodjon: a generátor szíj felöli oldala fél perc alapjárat után tűzforró. A helyi generátor szervizes már bezárt, mire odaértem Sad .
A mozgathatóság végett levettük a szíjat, így nincs klíma és töltés, de legalább nem is melegszik. Így saját "lábon" el tudom vinni a szervizbe, hogy megnézhessék. A szíj az én laikus szememmel nézve tökéletes állapotban van (néhány éve, a generátorban lévő diódák cseréjekor a szíjból is új került fel).
Köszönöm a hozzászólásokat mindenkinek. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  blackohu


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 03.
Hozzászólások: 120

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.06.14 16:17:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4349
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
Sziasztok!

Adott egy 2006-os 1.6 TDCi Focus. Csak elmondás alapján a következő történt: ma reggel klímázva ment vele a tulaj kb 1 km-t, megállt, majd pár perc múlva továbbindult. Ennél az indításnál égve maradt a töltésjelző lámpa, és süvöltő hang is hallatszott. Visszajött vele a kiindulási pontra. Mivel késésben volt és én vittem be a munkahelyre, így én annyit tudtam csak megtenni, hogy felnyitottam a motorháztetőt, és "bakelitszag" volt.
Ha jól rémlik, akkor a klíma, generátor egy szíjkörön van. Valami megszorulhatott, csapágy beállhatott? Egyéb tanács, merrefelé induljak el a hiba feltárásában?
A generátor néhány éve fel lett újítva, mert az elektronikája tönkrement (talán diódahidat vagy mit cseréltek benne).
Köszönöm az ötleteket.


Szia!
Véleményem szerint megint a diódasor lesz a ludas!
Üdv.: B
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2018.06.15 17:36:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4350
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
Csak, hogy mindenki lelkivilága megnyugodjon:...


Update 2018.06.15.: naszóval tegnap elhoztam az autót munka után. A diagnózis: az akku okozza, túl nagy áramot vesz fel, azért melegszik a generátor. Kimérték, kipróbálták másik akkuval, azzal minden jó. Kérdeztem, hogy hazajöhetek-e vele, hogy visszatették a szíjat: igen, csak ne alapjáraton, hanem nagyobb fordulaton. Kb. 1km-re voltam otthonról, de menet közben a fordulatszámmal egyenes arányban hallottam a "zümmögést" (engem elektromos kisautó hangjára emlékeztetett), amit gondolom az asszony is hallott. Rendeltem egy Exide Premium EA722-t bele (a Mondeoban ugyanilyen megy fél éve, a generátoros emberke ugyanezt ajánlotta). Mivel télen is kétszer fel kellett tölteni az akkut, hogy beinduljon az autó, így az őszi akku vásárlást előrehoztam.
Azért nem hagyott nyugodni a dolog: a Mondeoból kivett régi akkut feltöltöttük, mondván egy próba erejéig beletesszük, hogy igazoljuk, valóban a jelenlegi akku a gond. A teljesen feltöltött régi akkuval ugyanaz volt: "zümmögött" a magasabb fordulatra, melegedett a generátor és még töltésem sem volt Evil or Very Mad . Jól van, megadtam a 0,1% esélyt, hogy mindkét akku rossz, ezért kivettük a Mondeoból a fél éves Exide Premium EA722-t. Hábazz, ugyanaz a helyezet: "zümmögött" a magasabb fordulatra, melegedett a generátor és még töltésem sem volt. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Holnap megpróbálom elérni a generátoros embert, hogy ugyanmár wtf? Nem azért fizettem, hogy kapjak egy hibás diagnózist, az autó pedig ugyanúgy sz@®.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 144, 145, 146  Következő
Ugrás:   

145 / 146 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.72 másodperc