Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.08.21. 04:06:19 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Sukyller
Mai: 1
Tegnapi: 4
Összesen: 24182
Látogatók:
Vendégek: 53882
Tagok: 596
Összesen: 54478

Jelen lévő tagok:
01: attila64
02: sparta2
03: fiesta
04: ljocco
05: petiboys2
06: Sukyller
07: smelo
08: satirka
09: semetka
10: Bagoly600
11: lucifer
12: hape
13: negist
14: Botaur
15: kelly
16: JuPe
17: gaborka83
18: amuba
19: Gábor02
20: szucsatti
21: RS305
22: Sheriff
23: idekul
24: focusbolond
25: maros
26: edk
27: csabesz66
28: pokizsolt196
29: Guriga72
30: Kapeti
31: Mézi
32: Gatya
33: tiszaszipi
34: danonhunter
35: Shatterhand
36: batyu
37: sernyovac
38: toanla
39: ATA62
40: tibicsoki
41: komiz
42: szalai88
43: Focusdriver
44: hardlovi
45: Johnny24
46: petdon
47: Nagysuhi
48: Gabtor
49: sulep
50: wongkok
51: csikszi
52: Szalmika
53: Csirke
54: kimbala
55: KAndor
56: Zozor
57: fexi
58: hadogabi
59: pityu
60: atomizer
61: Gerike
62: Helm
63: bala
64: Dragon
65: szvicsa
66: frizzi79
67: Klevi75
68: Luan
69: mcb
70: gerus
71: Almeida
72: paethee
73: WarTecH
74: kudaki
75: b_sanyi
76: kleroo
77: Thewanderer
78: secret21
79: MagicFly
80: Imi91
81: zolika05
82: FejesG
83: gyoeri
84: fefe1968
85: Kokoo
86: simgeri
87: Isuka
88: dtiborsopron
89: Pallaci
90: csonti
91: gsandor
92: anagyattila71
93: STiKLi
94: vida1gab
95: Atala86
96: theseus
97: ati84
98: Misike16
99: bereczl
100: bongy
101: fibri81
102: Atiika91
103: KTamas51
104: Bobyjack
105: SzabolcsOo
106: karbon
107: zor19
108: pfpetee
109: XEUPreciou
110: gcsaky
111: godclose
112: silboy
113: Maxroadwarrior11
114: fischotter
115: tamas_kulcsar_90
116: sebajtm
117: Lobo76
118: horvatha80
119: adamka87
120: Zoni
121: ymre73
122: jozsua
123: frogolcsi
124: zoo971
125: Balázs
126: DeFranco
127: csroli91
128: caki56
129: Vagyokabajnok
130: detomaso
131: kishajos
132: Kakszilali
133: ratesz
134: vazso0622
135: Flyboy01
136: neopaszta
137: gustavsson
138: pathfinder
139: Gyugope
140: fhoksz
141: lajos56
142: szuszinho
143: nagyattila
144: freaksuper
145: bendeguz
146: GaborPeller
147: namito
148: lj
149: LLJEIS
150: zumike
151: molbalazs
152: wmarci
153: szmate14
154: kupibazsi
155: hehe06
156: mike67
157: alientwo
158: hayzoli19
159: Bonca
160: attilazsolts
161: lantika
162: tamas964
163: SirMorton
164: sutyi
165: zzola
166: csipi66
167: Maxbull
168: Solt85
169: szcsab1
170: Sleader
171: Lezli46
172: Robi50
173: Szacski
174: zolka1977
175: kabano
176: polyhos
177: Aleox
178: FreakBazsa
179: azottfoka
180: oroszott
181: szucsalby
182: SoRCeReR
183: oxtar
184: kaltenberg
185: attis
186: ropyyy
187: bjocika1234
188: bjuhy
189: bossofbosses
190: karolycs
191: schlosser
192: Mergen
193: jezol
194: forsak
195: kispetyka
196: Sniper85
197: szibusz
198: zsolesz
199: Baxizoli
200: Flex
201: tschikosch
202: Motoman
203: Peti19
204: cossyc
205: tiano
206: Boldiati
207: Sas76
208: masu
209: porszivo
210: sonnenschein
211: egra
212: korospeter
213: viktorov
214: univerzal
215: Aramitz
216: balibacsika
217: reklawyks
218: Dzsordzs
219: Stonetomb
220: Pepasd
221: jano952
222: nagynandor91
223: csabacity
224: bvkviky
225: Traklaci
226: atesz3
227: bagalas
228: emzeperiksz
229: lesbat
230: adamside
231: majormate84
232: Zolika90
233: Fokuszpok
234: Gomez86
235: ikim2025
236: g-csaba
237: veghbalint
238: kalric
239: morguru
240: Misu55
241: erkidaniel
242: szani69
243: pikachu
244: Bukta1975
245: sandorakos
246: kenet001
247: kortisz
248: _NiZ_
249: puschkin
250: szil
251: zolterek
252: eduba
253: solol8809
254: _Petya_
255: Murphy86
256: bandoz
257: proferry
258: Mikiász
259: atibaba
260: tjanos
261: Yankee
262: szabom
263: Freemanowe
264: Car-ak
265: fittipaldi
266: tamasbobak
267: thomas01
268: Chrysthyan
269: TMT
270: lac
271: davez
272: Apika76
273: Sanya
274: lacyka0727
275: krissi09
276: vollti
277: Tarata
278: Ronn
279: Henrik1
280: pnarpi
281: ferencvoros
282: usaka
283: Totigyerek
284: gladics
285: znagy
286: gonger
287: Dorel1
288: balazs0717
289: flint78
290: sasa82
291: zotyesz67
292: Juva
293: FOKIO
294: jeriko
295: joca62
296: mozola
297: zosza
298: manoo
299: gedikart
300: pukkandur
301: oxyff2
302: Bubuapu
303: gorogfeca90
304: _Allen
305: tiertobrian
306: paff
307: VULKÁN
308: msasa01
309: isti215
310: sopet
311: margital
312: david_p
313: vami
314: doczens
315: bereznaypapa
316: Laci17
317: Albint
318: suzuki125
319: Remo
320: vargafgyor
321: birog
322: Yasib
323: paulakeener
324: pjonas
325: janeska75
326: ema
327: tomix
328: Hasek
329: songo
330: Csubi
331: zaho
332: sylraw
333: dada
334: marksz1
335: jackass
336: vanor
337: ClassicLook
338: vargakaroly67
339: Thomas10100
340: fibor
341: hamja
342: szkorhetz
343: Tibro65
344: Lincz
345: iGabesz
346: jocc67
347: horiisign
348: shanti
349: Nandee
350: gyuszipapi
351: ferikriszti
352: santuzzo
353: Sparrow
354: elenium
355: Jani44
356: lajtoszoltan
357: 1mjanosz
358: orginc
359: dzsovi
360: Kavegep
361: szupergo
362: kozelkam
363: attila_kg
364: joe79
365: totht93
366: bull84
367: szabojozsefhose
368: kiru
369: gflori
370: magasztos
371: benarivo
372: karancsg
373: ctimi
374: KovacsG
375: verbi
376: LesterBurnham
377: Ilpadre
378: Jockero
379: hz_tibor
380: hervai
381: szabi001
382: chris75
383: Danee
384: NAGYAUTO
385: fuco
386: Dires
387: sziku69
388: balmesz001
389: merQree
390: voroskaroly82
391: maxibacsi
392: Shavo33
393: Tata211
394: vargajcs
395: zoli280
396: slyder81
397: szekmik
398: huszt81
399: dmcgabi
400: mogyi556
401: Peti77
402: add256
403: pogf
404: levip79
405: tfalcon96
406: zkakuszi
407: Willow
408: placi90
409: vonzas
410: fdsag
411: milan6
412: morteinxx
413: flakee
414: rohipapa
415: cezar9
416: lacko63
417: soma71
418: iln999
419: farkasbalint1991
420: chrisotto
421: joo13
422: moldvantal
423: sajtqkac
424: szjocib
425: seif
426: bicell
427: nokecmec1986
428: klaci711
429: Chili7
430: PollyApu
431: runzice
432: cezar7
433: Rockerpali
434: sendrew
435: zsigusz
436: popprezoli
437: lekimiklos
438: boszme
439: Szilva87
440: balazsasd
441: podpupi
442: fiatnorbi
443: mszrdi
444: szelala
445: mugab
446: saumur
447: bottod
448: czirjek2002
449: vespa50s
450: fecooka
451: forestjr79
452: szmore
453: kilincs89
454: egyszeru
455: Fagyis
456: kojomjo
457: bazsy_
458: vargaapa
459: Airmans
460: radvanyia
461: krekopeter
462: Gabur36
463: hufiblog
464: aToS88
465: vilu56
466: groszzoltan
467: sziko
468: SilverFox
469: oktato
470: Sanya12
471: robika6120
472: kuszka
473: zolbal
474: Tekate
475: bodalaca
476: kisinter
477: blackohu
478: winotto
479: gabi77
480: Laci665
481: Letsgo
482: Geri62
483: traxdata
484: sadykowich
485: zsonybrasco
486: papap21
487: Riri01
488: krian333
489: zola
490: EuropaiFecske
491: dzseno90
492: Illesvik
493: Charlie7709
494: markastor84
495: nagyas
496: LACKO13
497: zoosz
498: laci7up
499: raga85
500: dragos
501: molnisz
502: Mihajlov
503: hooked
504: dhodmik
505: guldenius
506: hmilan
507: baf80
508: Siby
509: yada
510: csoege
511: bodajoci
512: semil
513: Calius
514: yoker
515: zozee
516: Koszom
517: beodokb
518: Karesz87
519: mayhem92
520: cufere
521: oriat
522: zotya76
523: tocsaba
524: sebi89
525: Blatty
526: ReFi
527: Weis
528: cyberfly
529: Robosz78
530: Zsata
531: Lookee87
532: JNorb
533: Zeller
534: fcstibi
535: givanyi
536: Zeus0521
537: knorbert92
538: balkor
539: Vice
540: sikitomi
541: Csaba105
542: zsorro
543: jomba79
544: karcsitata
545: sagem94
546: sassi
547: challengeri
548: palati
549: MykeeH
550: pedro86
551: cory19
552: Kofy
553: kran72
554: torogyuri
555: zsiguci
556: Darth_NewL
557: richard89
558: Szpityak
559: bury47es
560: soldier84
561: acsaba
562: Mikusz7
563: lelcash
564: kombiwartburg
565: Ernie
566: pyka87
567: janossur
568: Tom7777
569: alfapapa
570: jago1
571: Peeti55
572: komeiner
573: ClintBarton
574: hohand
575: mrmuscle
576: kisati966
577: snowplow
578: eisento
579: kolo
580: rvilike
581: Takker81
582: Radomer
583: wexor
584: szergely1126
585: csipu
586: bobibob
587: k44headphones
588: Carpy
589: hzoltan
590: Morscherszenasigabe
591: papamaci88
592: fakocka
593: pzsoca
594: Rush77
595: zsoltikak

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 144, 145, 146, 147  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

145 / 147 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  mendoza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 24.
Hozzászólások: 54

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.05.18 07:52:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4321
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mendoza írta:
pfpetee írta:

Szerintem inkább EGR vagy koszos légtömegmérő baja lesz

Egr volt cserelve.
A legtomegmero hibaja okozhatja azt, hogy alul gyenge?


Sziasztok,
Megoldodott. A turbo vakumszelep hibaja, valamint egy kis csovon keletkezett repedes miatt nem mukodott megfeleloen az auto.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atibaba


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 27.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.05.18 15:14:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4322
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
Riri01 írta:
Sziasztok!

Ha az "megnyugtat", nem vagy egyedül. A miénk is csinálja ezt. Nem tudom, minek a függvénye, néha 3.-ban, néha 4.ben, néha mindkét fokozatban pulzálva gyorsít, néha nem jelentkezik. Megoldást nem találtam rá.


Az enyém is ezt csinálja, de nem csak gyorsításkor, hanem egyenletes haladásnál, állandó gázpedál állásnál is. Olyan, mintha egy pillanatra elvenné a gázt, de nem teljesen, csak éppen érezhetően és utána azonnal vissza is áll. Eddig nem zavart különösebben, de most már erőtlen és füstöl is.......ha valaki tudja a megoldást, és meg is osztaná, úgy látom többünknek okozna boldogságot Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Riri01


Offline
Csatlakozott:
2017. 04. 17.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.05.18 21:28:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4323
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

atibaba írta:
edk írta:
Riri01 írta:
Sziasztok!

Ha az "megnyugtat", nem vagy egyedül. A miénk is csinálja ezt. Nem tudom, minek a függvénye, néha 3.-ban, néha 4.ben, néha mindkét fokozatban pulzálva gyorsít, néha nem jelentkezik. Megoldást nem találtam rá.


Az enyém is ezt csinálja, de nem csak gyorsításkor, hanem egyenletes haladásnál, állandó gázpedál állásnál is. Olyan, mintha egy pillanatra elvenné a gázt, de nem teljesen, csak éppen érezhetően és utána azonnal vissza is áll. Eddig nem zavart különösebben, de most már erőtlen és füstöl is.......ha valaki tudja a megoldást, és meg is osztaná, úgy látom többünknek okozna boldogságot Laughing


Ez a pulzalo folyamatos gaz kozbeni nem egyenletes haladas ez EGR hiba. Amirol meg szo volt a kihagyas vagy nem tudom minek nevezzem az meg rejtely.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 90


HozzászólásElküldve: 2018.05.19 04:52:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4324
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Riri01 írta:

Ez a pulzalo folyamatos gaz kozbeni nem egyenletes haladas ez EGR hiba. Amirol meg szo volt a kihagyas vagy nem tudom minek nevezzem az meg rejtely.

EGR dugózás segíthet ezen? Szedtük már szét és kitakarítottuk az EGR-t, talán egy hajszállal lett jobb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Riri01


Offline
Csatlakozott:
2017. 04. 17.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.05.19 09:34:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4325
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
Riri01 írta:

Ez a pulzalo folyamatos gaz kozbeni nem egyenletes haladas ez EGR hiba. Amirol meg szo volt a kihagyas vagy nem tudom minek nevezzem az meg rejtely.

EGR dugózás segíthet ezen? Szedtük már szét és kitakarítottuk az EGR-t, talán egy hajszállal lett jobb.


Nekem pulzált. Egyre jobban. Aztán egyik reggel enginmalfuntion. Megszorult a szelep. Csere lett végül nem pucolgattam. Kapott 2 uveg protec commonrail tisztítót 10 liter premium naftába es amég az ki nem fogyott mentem vele kicsit pályán olyan 50kmt 150el. Meg toltam neki amikorlehetett. Pulzálás elmúlt. Semmi. Csak es megtorpanás maradt. De szerintem ez egy turbónyomás szabályzó vagy ilyesmi lesz. Légtömegmérő talán.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zohlih


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.05.24 21:33:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4326
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdvözlet!

Van egy 2008-as 1.6 ti-vct 115le Focus a családban.
Hideg indításnál mintha diesel lenne.
Visszaolvastam, hogy a vezérlésmodosíto hibája lehet.
A kérdés, hogy itt az okoskerekeket kell csak cserélni? Vagy elég a vezérlésmódosító szelepet? Keréknek 25k darabja a szelepnek 35k.
Műszerfalon nincs hibakód, ettől függetlenül beirja magát ha gond van vele?
Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  chrisx1976


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 11.
Hozzászólások: 30


HozzászólásElküldve: 2018.05.30 11:12:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4327
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Focus 2007 1.8 Duratec HE benzines ffv, 210000 kilóméter, olajat nem fogyaszt, légszűrőt most cseréltem, hibakód nincs..........

Napi első hideg indításnál jelentkező probléma, hogy az autó hirtelen kis gázadásra egy pillanatra leejti a fordulatot, megtorpan, illetve van hogy le is fullad. Ha elengedem a gázpedált, akkor rögtön feláll 1000-es fordulatra az alapjárat, és látszólag semmi baja. Ilyenkor például parkolóból kitolatáskor lefullad, és csak szépen lassan emelve a fordulatot tudok elindulni. Menetközben váltások utáni gázadásnál csak egy megtorpanás észlelhető, illetve néha erősebb gázra, mintha elmenne a teljesítmény. Ilyenkor kicsit elveszem a gázt, és jobban gyorsul. Remélem érthető volt amit leírtam. CSAK HIDEGEN csinálja (és akkor sem minden nap) , tehát úgy 5-10 percen belül megszűnik a jelenség, és onnantól rendesen húz, nem dadog. Fogyasztás tök normális szerintem, városban 9.5-10.5, utazó tötyörgős 6-7 liter, pályázós 8. Egyébként pöccre indul, és tartja az 1000-es fordulatot. Ami még fura, de engem nem zavar, hogy mikor már jó meleg, akkor a mutató állásából saccolva olyan 6-700 körül van az alapjárat.

Még nem akarom szerelőhöz vinni, mert tudok élni a problémával, és ilyen- olyan apróságokat szoktam én is bütykölni rajta, ezért ha valakinek van ötlete, annak nagyon örülnék.

Köszi!

Krisz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zohlih


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.05.30 14:44:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4328
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

chrisx1976 írta:
Üdv!

Focus 2007 1.8 Duratec HE benzines ffv, 210000 kilóméter, olajat nem fogyaszt, légszűrőt most cseréltem, hibakód nincs..........

Napi első hideg indításnál jelentkező probléma, hogy az autó hirtelen kis gázadásra egy pillanatra leejti a fordulatot, megtorpan, illetve van hogy le is fullad. Ha elengedem a gázpedált, akkor rögtön feláll 1000-es fordulatra az alapjárat, és látszólag semmi baja. Ilyenkor például parkolóból kitolatáskor lefullad, és csak szépen lassan emelve a fordulatot tudok elindulni. Menetközben váltások utáni gázadásnál csak egy megtorpanás észlelhető, illetve néha erősebb gázra, mintha elmenne a teljesítmény. Ilyenkor kicsit elveszem a gázt, és jobban gyorsul. Remélem érthető volt amit leírtam. CSAK HIDEGEN csinálja (és akkor sem minden nap) , tehát úgy 5-10 percen belül megszűnik a jelenség, és onnantól rendesen húz, nem dadog. Fogyasztás tök normális szerintem, városban 9.5-10.5, utazó tötyörgős 6-7 liter, pályázós 8. Egyébként pöccre indul, és tartja az 1000-es fordulatot. Ami még fura, de engem nem zavar, hogy mikor már jó meleg, akkor a mutató állásából saccolva olyan 6-700 körül van az alapjárat.

Még nem akarom szerelőhöz vinni, mert tudok élni a problémával, és ilyen- olyan apróságokat szoktam én is bütykölni rajta, ezért ha valakinek van ötlete, annak nagyon örülnék.

Köszi!

Krisz

Hali, megoldását nem tudom, de nem vagy egyedül, csak hidegen ha nagyon finoman adok gázt inkább lemegy a fordulat mint fel, es mintha jobban kellene nyomni menet közben, melegen semmi probléma.
Ja meg ha kiteszem üresbe es gurulok ingazik a fordulat, benyomott kuplungnal nem.
Folytoszelephaz cserét mondták de az draga mulatság ilyen piti hibahoz.
Indítás után várok picit mire 1200 rol lemegy 1000re utána jobb a helyzet,melegen 800as fordulat..
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 909


HozzászólásElküldve: 2018.05.30 20:42:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4329
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali

Ugyan ez a motor, a hideget nekem sem szereti. Hiba kód nincs, rendben teszi a dolgát ezenkívül. De kb 4 fok alatt van pl hogy első indításnál le fullad, aztán rögtön indul semmi baja. Fojtó szelepet tisztítsd ki, javít rajta.



chrisx1976 írta:
Üdv!

Focus 2007 1.8 Duratec HE benzines ffv, 210000 kilóméter, olajat nem fogyaszt, légszűrőt most cseréltem, hibakód nincs..........

Napi első hideg indításnál jelentkező probléma, hogy az autó hirtelen kis gázadásra egy pillanatra leejti a fordulatot, megtorpan, illetve van hogy le is fullad. Ha elengedem a gázpedált, akkor rögtön feláll 1000-es fordulatra az alapjárat, és látszólag semmi baja. Ilyenkor például parkolóból kitolatáskor lefullad, és csak szépen lassan emelve a fordulatot tudok elindulni. Menetközben váltások utáni gázadásnál csak egy megtorpanás észlelhető, illetve néha erősebb gázra, mintha elmenne a teljesítmény. Ilyenkor kicsit elveszem a gázt, és jobban gyorsul. Remélem érthető volt amit leírtam. CSAK HIDEGEN csinálja (és akkor sem minden nap) , tehát úgy 5-10 percen belül megszűnik a jelenség, és onnantól rendesen húz, nem dadog. Fogyasztás tök normális szerintem, városban 9.5-10.5, utazó tötyörgős 6-7 liter, pályázós 8. Egyébként pöccre indul, és tartja az 1000-es fordulatot. Ami még fura, de engem nem zavar, hogy mikor már jó meleg, akkor a mutató állásából saccolva olyan 6-700 körül van az alapjárat.

Még nem akarom szerelőhöz vinni, mert tudok élni a problémával, és ilyen- olyan apróságokat szoktam én is bütykölni rajta, ezért ha valakinek van ötlete, annak nagyon örülnék.

Köszi!

Krisz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  chrisx1976


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 11.
Hozzászólások: 30


HozzászólásElküldve: 2018.05.30 21:45:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4330
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kelly írta:
Hali

Ugyan ez a motor, a hideget nekem sem szereti. Hiba kód nincs, rendben teszi a dolgát ezenkívül. De kb 4 fok alatt van pl hogy első indításnál le fullad, aztán rögtön indul semmi baja. Fojtó szelepet tisztítsd ki, javít rajta.



chrisx1976 írta:
Üdv!

Focus 2007 1.8 Duratec HE benzines ffv, 210000 kilóméter, olajat nem fogyaszt, légszűrőt most cseréltem, hibakód nincs..........

Napi első hideg indításnál jelentkező probléma, hogy az autó hirtelen kis gázadásra egy pillanatra leejti a fordulatot, megtorpan, illetve van hogy le is fullad. Ha elengedem a gázpedált, akkor rögtön feláll 1000-es fordulatra az alapjárat, és látszólag semmi baja. Ilyenkor például parkolóból kitolatáskor lefullad, és csak szépen lassan emelve a fordulatot tudok elindulni. Menetközben váltások utáni gázadásnál csak egy megtorpanás észlelhető, illetve néha erősebb gázra, mintha elmenne a teljesítmény. Ilyenkor kicsit elveszem a gázt, és jobban gyorsul. Remélem érthető volt amit leírtam. CSAK HIDEGEN csinálja (és akkor sem minden nap) , tehát úgy 5-10 percen belül megszűnik a jelenség, és onnantól rendesen húz, nem dadog. Fogyasztás tök normális szerintem, városban 9.5-10.5, utazó tötyörgős 6-7 liter, pályázós 8. Egyébként pöccre indul, és tartja az 1000-es fordulatot. Ami még fura, de engem nem zavar, hogy mikor már jó meleg, akkor a mutató állásából saccolva olyan 6-700 körül van az alapjárat.

Még nem akarom szerelőhöz vinni, mert tudok élni a problémával, és ilyen- olyan apróságokat szoktam én is bütykölni rajta, ezért ha valakinek van ötlete, annak nagyon örülnék.

Köszi!

Krisz



Köszi az infót, és az előzőnek is, aki szintén említette a fojtószelepet!
Egyébként nekem van, hogy nagyon sokáig nem csinálja, aztán utána napokig így indul. Meg az sem elhanyagolható, hogy nekem ez télen, és nyáron is jelentkezik napi első indításnál. A bakancslistámon rajta van ez is, és még pár olyan dolog átnyálazása, amit talán én is ki tudok pucolni, mint például a tmap, és egyéb nyalánkságok. És igen, nekem sincs hibakód, pedig már többször megnéztem, ezért voltam kicsit értetlen a problémával kapcsolatban.

Köszi urak!

Krisz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pyka87


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 24.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2018.05.30 22:38:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4331
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv néktek. Az mitől lehet, hogy gyorsításnál be-be rángat a kocsi, és a 7000 körüli max fordulatot is olyan nehézkesen éri el, 5000től mintha nyomaték nélkül pörögne felfelé. gyertya, gyertyakábel, trafó csatlakozók oxidálódásmentesek. lehet érdemes lenne gyertyákat cserélnem? 2010 1.6 benzin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 495


HozzászólásElküldve: 2018.06.01 14:52:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4332
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pyka87 írta:
Üdv néktek. Az mitől lehet, hogy gyorsításnál be-be rángat a kocsi, és a 7000 körüli max fordulatot is olyan nehézkesen éri el, 5000től mintha nyomaték nélkül pörögne felfelé. gyertya, gyertyakábel, trafó csatlakozók oxidálódásmentesek. lehet érdemes lenne gyertyákat cserélnem? 2010 1.6 benzin



Igen érdemes cserélni.Sőt, kell is néha Very Happy
Meleg motorral kell tesztelni a gyújtást az alábbi módon:
4. fokozatban alapjárat körüli fordulatról kell egy padlógázos gyorsítást csinálni.
Ekkor, ha rángat/torpan/dadog/durrog stb. akkor hiba van a gyújtórendszerben.
Ez lehet gyertya, kábel vagy gyengélkedő trafó hiba.
Írd majd meg mi lett a megoldás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pyka87


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 24.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2018.06.01 20:33:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4333
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Igen érdemes cserélni.Sőt, kell is néha Very Happy
Meleg motorral kell tesztelni a gyújtást az alábbi módon:
4. fokozatban alapjárat körüli fordulatról kell egy padlógázos gyorsítást csinálni.
Ekkor, ha rángat/torpan/dadog/durrog stb. akkor hiba van a gyújtórendszerben.
Ez lehet gyertya, kábel vagy gyengélkedő trafó hiba.
Írd majd meg mi lett a megoldás.[/quote]

És az erőtlenségre is megoldás lehet a gyertya csere?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bela700


Offline
Csatlakozott:
2011. 01. 22.
Hozzászólások: 59


HozzászólásElküldve: 2018.06.02 18:27:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4334
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.1.6 TDCI-be új EGR szelep lett beszerelve. 3.indítás után kontroll lámpa már nem
világított,a motorteljesítménye vissza állt.Tehát minden jónak tűnik.Kérdés,hogy kell-e
motordiagnosztika az új alkatrész miatt,vagy mehet így.Előre is köszönöm a segítséget.
_________________
1.6 TDCI 80 Kw DPF Sedan trend 2007.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 495


HozzászólásElküldve: 2018.06.02 19:12:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4335
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pyka87 írta:
Igen érdemes cserélni.Sőt, kell is néha Very Happy
Meleg motorral kell tesztelni a gyújtást az alábbi módon:
4. fokozatban alapjárat körüli fordulatról kell egy padlógázos gyorsítást csinálni.
Ekkor, ha rángat/torpan/dadog/durrog stb. akkor hiba van a gyújtórendszerben.
Ez lehet gyertya, kábel vagy gyengélkedő trafó hiba.
Írd majd meg mi lett a megoldás.


És az erőtlenségre is megoldás lehet a gyertya csere?[/quote]

Nem hinném.
Ha attól lenne erőtlen, hogy nem megy valamelyik henger, akkor villogna a mil lámpa és lenne hibakód.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hulladek888


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 18.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.06.03 08:26:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4336
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni.
1.6tdi 110LE beindítás után 3-5másodperc után leáll és nem indul újraindításkor.Kb 2 hónapja csinálta először akkor pc rá valami p2280 vagy 90es hibakod törlése és beindult...minden probléma nélkül ment 2 hónapig és tegnap reggel újra ugyanez a jelenség.
A szerelők sem tudták megmondani mi lehet a baj.
Próbáltam pót kulccsal is indítani de semmi.
Fektisztitoval indul.
Valaki találkozott már ilyennel és tudna e segíteni?Ötletek?
Köszönöm szépen előre is
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 495


HozzászólásElküldve: 2018.06.03 11:07:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4337
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hulladek888 írta:
Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni.
1.6tdi 110LE beindítás után 3-5másodperc után leáll és nem indul újraindításkor.Kb 2 hónapja csinálta először akkor pc rá valami p2280 vagy 90es hibakod törlése és beindult...minden probléma nélkül ment 2 hónapig és tegnap reggel újra ugyanez a jelenség.
A szerelők sem tudták megmondani mi lehet a baj.
Próbáltam pót kulccsal is indítani de semmi.
Fektisztitoval indul.
Valaki találkozott már ilyennel és tudna e segíteni?Ötletek?
Köszönöm szépen előre is


Nem mindegy, hogy p2280 vagy p2290
Előbbi "P2280 Légáramlás fojtás / Levegő tömítetlenség a légszűrő és a MAF között"
Utóbbi "P2290 Befecskendezőszelep vezérlőnyomás túl alacsony "- hibát jelez.
Mivel féktisztítóval indul, arra gondolnék, hogy nincs üzemanyag.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hulladek888


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 18.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.06.03 15:02:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4338
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
hulladek888 írta:
Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni.
1.6tdi 110LE beindítás után 3-5másodperc után leáll és nem indul újraindításkor.Kb 2 hónapja csinálta először akkor pc rá valami p2280 vagy 90es hibakod törlése és beindult...minden probléma nélkül ment 2 hónapig és tegnap reggel újra ugyanez a jelenség.
A szerelők sem tudták megmondani mi lehet a baj.
Próbáltam pót kulccsal is indítani de semmi.
Fektisztitoval indul.
Valaki találkozott már ilyennel és tudna e segíteni?Ötletek?
Köszönöm szépen előre is


Nem mindegy, hogy p2280 vagy p2290
Előbbi "P2280 Légáramlás fojtás / Levegő tömítetlenség a légszűrő és a MAF között"
Utóbbi "P2290 Befecskendezőszelep vezérlőnyomás túl alacsony "- hibát jelez.~
Mivel féktisztítóval indul, arra gondolnék, hogy nincs üzemanyag.

P2290 volt csak nem emlékeztem pontosan hogy melyik ...de ma nézte a szerelő újra pc-vel...és ezt a hibát hozta...Ő is azt mondta hogy nincs üzemanyag.
A motortérben lévő biztosíték táblán mozgatta meg a reléket és a második hegernél lazitotta meg a magasnyomasu üzemanyag csövet és dadogva rögtön indult,ahogy visszahúzta a hollandit tökéletesen járt a motor és azóta is indul és megy....és a konkrét hibaok most sincs meg sajna...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  addibigg

Érvényes: 2019.04.11.

Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 30.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.06.04 08:52:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4339
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pyka87 írta:
Üdv néktek. Az mitől lehet, hogy gyorsításnál be-be rángat a kocsi, és a 7000 körüli max fordulatot is olyan nehézkesen éri el, 5000től mintha nyomaték nélkül pörögne felfelé. gyertya, gyertyakábel, trafó csatlakozók oxidálódásmentesek. lehet érdemes lenne gyertyákat cserélnem? 2010 1.6 benzin


Nekem is néha ilyen érzésem van a kocsival kapcsolatban (2008 1.6 100le). Csak az a furcsa hogy van amikor tök jól megy van amikor gyengébb. Gyertya, légszűrő cserélve.
Ha a gyújtórendszerben valami nem megfelelő akkor azt diagnosztika meg tudja mutatni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 76


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 08:47:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4340
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Az normális, hogy leállításkor "rúg" egyet az autó?
Nem azt mondom, hogy elugrik a helyéről, de érezhető egy kis mozgás.
Ez a kettős tömegű lendkerék miatt van? Esetleg már megy tönkre vagy ez így normális?
Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 76


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 08:48:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4341
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

saumur írta:
Sziasztok!
Az normális, hogy leállításkor "rúg" egyet az autó?
Nem azt mondom, hogy elugrik a helyéről, de érezhető egy kis mozgás.
Ez a kettős tömegű lendkerék miatt van? Esetleg már megy tönkre vagy ez így normális?
Köszönöm


Kinyomott kuplungnál (mindig úgy indítom/állítom le) is csinálja.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 90


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 10:36:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4342
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

saumur írta:
saumur írta:
Sziasztok!
Az normális, hogy leállításkor "rúg" egyet az autó?
Nem azt mondom, hogy elugrik a helyéről, de érezhető egy kis mozgás.
Ez a kettős tömegű lendkerék miatt van? Esetleg már megy tönkre vagy ez így normális?
Köszönöm


Kinyomott kuplungnál (mindig úgy indítom/állítom le) is csinálja.

Nekem felső motortartó bak hibája okozott ilyet. A csere után megszűnt a jelenség.
A Mondeonál a kettőstömegű lendkerék csörög leállításkor, de nem rázza meg a motort.
Szerk.: itt lett kibeszélve a motortartó bak. A végén kerültek be fotók a hibás bakról, azt te is ellenőrizheted a motorháztető felnyitásával.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 76


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 11:02:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4343
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
saumur írta:
saumur írta:
Sziasztok!
Az normális, hogy leállításkor "rúg" egyet az autó?
Nem azt mondom, hogy elugrik a helyéről, de érezhető egy kis mozgás.
Ez a kettős tömegű lendkerék miatt van? Esetleg már megy tönkre vagy ez így normális?
Köszönöm


Kinyomott kuplungnál (mindig úgy indítom/állítom le) is csinálja.

Nekem felső motortartó bak hibája okozott ilyet. A csere után megszűnt a jelenség.
A Mondeonál a kettőstömegű lendkerék csörög leállításkor, de nem rázza meg a motort.
Szerk.: itt lett kibeszélve a motortartó bak. A végén kerültek be fotók a hibás bakról, azt te is ellenőrizheted a motorháztető felnyitásával.


Köszönöm szépen. 1.6 tdci motor van a Fókuszban.
Elolvasom, amit javasoltál.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 90


HozzászólásElküldve: 2018.06.12 07:13:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4344
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Adott egy 2006-os 1.6 TDCi Focus. Csak elmondás alapján a következő történt: ma reggel klímázva ment vele a tulaj kb 1 km-t, megállt, majd pár perc múlva továbbindult. Ennél az indításnál égve maradt a töltésjelző lámpa, és süvöltő hang is hallatszott. Visszajött vele a kiindulási pontra. Mivel késésben volt és én vittem be a munkahelyre, így én annyit tudtam csak megtenni, hogy felnyitottam a motorháztetőt, és "bakelitszag" volt.
Ha jól rémlik, akkor a klíma, generátor egy szíjkörön van. Valami megszorulhatott, csapágy beállhatott? Egyéb tanács, merrefelé induljak el a hiba feltárásában?
A generátor néhány éve fel lett újítva, mert az elektronikája tönkrement (talán diódahidat vagy mit cseréltek benne).
Köszönöm az ötleteket.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2821


HozzászólásElküldve: 2018.06.12 10:11:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4345
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
...Egyéb tanács, merrefelé induljak el a hiba feltárásában?...


Én megnézném, hogy amikor jár a motor és világít a hibajelzés, akkor mozog-e a szíj, vagy csak csúszik a meghajtáson.
Ha mozog, akkor forgatja-e valamennyi segédberendezést vagy valamelyiken csúszik.
Valamelyik szíjtárcsa melegebb-e a többinél (vagy inkább forró), mert akkor azon részlegesen csúszik a szíj, mert annak extra nagy az ellenállása.
Elég feszes-e a szíj és működik-e a szíjfeszítő. Ha van, mert vannak olyan motorok, ahol nincs.

De lehet, hogy a generátor intelligens töltése ment tönkre és a feszszabályzó adta az égett szagot. Akkor kell még 13,8V töltésnek lenni. Vészüzem.
Ha ez a gond, és nincs műszer a feszültségméréshez, akkor a motor indítása után kb. 1 másodperccel (amikor az elektronika rájön, hogy nem tud intellgens lenni) kicsit kifehéredik a belső világítás. Akkor nő a feszültség 12V-ról 13,8-ra.
Ha a belső világítás álló és járó motornál egyforma színű, akkor egyáltalán nincs töltés. Ez még jobban látszik, ha be van kapcsolva valami egyéb elektromos terhelés is.
A feszültséget ki lehet jeleztetni az LCD-n teszt üzemmódban. Az általában 0,3-0,4 volttal kevesebbet mutat mint az akkumulátor pólusain.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 90


HozzászólásElküldve: 2018.06.12 11:05:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4346
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
...

Köszönöm a választ, ha délután nem lesz eső, megnézzük. A töltést ki tudom mérni, a mechanikai dolgokat pedig megnézzük tüzetesen.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2821


HozzászólásElküldve: 2018.06.12 13:16:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4347
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
... megnézzük....


Majd írd meg, mire jutottál, hátha másnak is hasznos. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 90


HozzászólásElküldve: 2018.06.12 18:43:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4348
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Majd írd meg, mire jutottál, hátha másnak is hasznos. Smile

Csak, hogy mindenki lelkivilága megnyugodjon: a generátor szíj felöli oldala fél perc alapjárat után tűzforró. A helyi generátor szervizes már bezárt, mire odaértem Sad .
A mozgathatóság végett levettük a szíjat, így nincs klíma és töltés, de legalább nem is melegszik. Így saját "lábon" el tudom vinni a szervizbe, hogy megnézhessék. A szíj az én laikus szememmel nézve tökéletes állapotban van (néhány éve, a generátorban lévő diódák cseréjekor a szíjból is új került fel).
Köszönöm a hozzászólásokat mindenkinek. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  blackohu


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 03.
Hozzászólások: 120

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.06.14 16:17:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4349
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
Sziasztok!

Adott egy 2006-os 1.6 TDCi Focus. Csak elmondás alapján a következő történt: ma reggel klímázva ment vele a tulaj kb 1 km-t, megállt, majd pár perc múlva továbbindult. Ennél az indításnál égve maradt a töltésjelző lámpa, és süvöltő hang is hallatszott. Visszajött vele a kiindulási pontra. Mivel késésben volt és én vittem be a munkahelyre, így én annyit tudtam csak megtenni, hogy felnyitottam a motorháztetőt, és "bakelitszag" volt.
Ha jól rémlik, akkor a klíma, generátor egy szíjkörön van. Valami megszorulhatott, csapágy beállhatott? Egyéb tanács, merrefelé induljak el a hiba feltárásában?
A generátor néhány éve fel lett újítva, mert az elektronikája tönkrement (talán diódahidat vagy mit cseréltek benne).
Köszönöm az ötleteket.


Szia!
Véleményem szerint megint a diódasor lesz a ludas!
Üdv.: B
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 90


HozzászólásElküldve: 2018.06.15 17:36:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4350
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
Csak, hogy mindenki lelkivilága megnyugodjon:...


Update 2018.06.15.: naszóval tegnap elhoztam az autót munka után. A diagnózis: az akku okozza, túl nagy áramot vesz fel, azért melegszik a generátor. Kimérték, kipróbálták másik akkuval, azzal minden jó. Kérdeztem, hogy hazajöhetek-e vele, hogy visszatették a szíjat: igen, csak ne alapjáraton, hanem nagyobb fordulaton. Kb. 1km-re voltam otthonról, de menet közben a fordulatszámmal egyenes arányban hallottam a "zümmögést" (engem elektromos kisautó hangjára emlékeztetett), amit gondolom az asszony is hallott. Rendeltem egy Exide Premium EA722-t bele (a Mondeoban ugyanilyen megy fél éve, a generátoros emberke ugyanezt ajánlotta). Mivel télen is kétszer fel kellett tölteni az akkut, hogy beinduljon az autó, így az őszi akku vásárlást előrehoztam.
Azért nem hagyott nyugodni a dolog: a Mondeoból kivett régi akkut feltöltöttük, mondván egy próba erejéig beletesszük, hogy igazoljuk, valóban a jelenlegi akku a gond. A teljesen feltöltött régi akkuval ugyanaz volt: "zümmögött" a magasabb fordulatra, melegedett a generátor és még töltésem sem volt Evil or Very Mad . Jól van, megadtam a 0,1% esélyt, hogy mindkét akku rossz, ezért kivettük a Mondeoból a fél éves Exide Premium EA722-t. Hábazz, ugyanaz a helyezet: "zümmögött" a magasabb fordulatra, melegedett a generátor és még töltésem sem volt. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Holnap megpróbálom elérni a generátoros embert, hogy ugyanmár wtf? Nem azért fizettem, hogy kapjak egy hibás diagnózist, az autó pedig ugyanúgy sz@®.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 144, 145, 146, 147  Következő
Ugrás:   

145 / 147 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.82 másodperc