Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.08.21. 04:06:15 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Sukyller
Mai: 1
Tegnapi: 4
Összesen: 24182
Látogatók:
Vendégek: 53882
Tagok: 596
Összesen: 54478

Jelen lévő tagok:
01: attila64
02: sparta2
03: fiesta
04: ljocco
05: petiboys2
06: Sukyller
07: smelo
08: satirka
09: semetka
10: Bagoly600
11: lucifer
12: hape
13: negist
14: Botaur
15: kelly
16: JuPe
17: gaborka83
18: amuba
19: Gábor02
20: szucsatti
21: RS305
22: Sheriff
23: idekul
24: focusbolond
25: maros
26: edk
27: csabesz66
28: pokizsolt196
29: Guriga72
30: Kapeti
31: Mézi
32: Gatya
33: tiszaszipi
34: danonhunter
35: Shatterhand
36: batyu
37: sernyovac
38: toanla
39: ATA62
40: tibicsoki
41: komiz
42: szalai88
43: Focusdriver
44: hardlovi
45: Johnny24
46: petdon
47: Nagysuhi
48: Gabtor
49: sulep
50: wongkok
51: csikszi
52: Szalmika
53: Csirke
54: kimbala
55: KAndor
56: Zozor
57: fexi
58: hadogabi
59: pityu
60: atomizer
61: Gerike
62: Helm
63: bala
64: Dragon
65: szvicsa
66: frizzi79
67: Klevi75
68: Luan
69: mcb
70: gerus
71: Almeida
72: paethee
73: WarTecH
74: kudaki
75: b_sanyi
76: kleroo
77: Thewanderer
78: secret21
79: MagicFly
80: Imi91
81: zolika05
82: FejesG
83: gyoeri
84: fefe1968
85: Kokoo
86: simgeri
87: Isuka
88: dtiborsopron
89: Pallaci
90: csonti
91: gsandor
92: anagyattila71
93: STiKLi
94: vida1gab
95: Atala86
96: theseus
97: ati84
98: Misike16
99: bereczl
100: bongy
101: fibri81
102: Atiika91
103: KTamas51
104: Bobyjack
105: SzabolcsOo
106: karbon
107: zor19
108: pfpetee
109: XEUPreciou
110: gcsaky
111: godclose
112: silboy
113: Maxroadwarrior11
114: fischotter
115: tamas_kulcsar_90
116: sebajtm
117: Lobo76
118: horvatha80
119: adamka87
120: Zoni
121: ymre73
122: jozsua
123: frogolcsi
124: zoo971
125: Balázs
126: DeFranco
127: csroli91
128: caki56
129: Vagyokabajnok
130: detomaso
131: kishajos
132: Kakszilali
133: ratesz
134: vazso0622
135: Flyboy01
136: neopaszta
137: gustavsson
138: pathfinder
139: Gyugope
140: fhoksz
141: lajos56
142: szuszinho
143: nagyattila
144: freaksuper
145: bendeguz
146: GaborPeller
147: namito
148: lj
149: LLJEIS
150: zumike
151: molbalazs
152: wmarci
153: szmate14
154: kupibazsi
155: hehe06
156: mike67
157: alientwo
158: hayzoli19
159: Bonca
160: attilazsolts
161: lantika
162: tamas964
163: SirMorton
164: sutyi
165: zzola
166: csipi66
167: Maxbull
168: Solt85
169: szcsab1
170: Sleader
171: Lezli46
172: Robi50
173: Szacski
174: zolka1977
175: kabano
176: polyhos
177: Aleox
178: FreakBazsa
179: azottfoka
180: oroszott
181: szucsalby
182: SoRCeReR
183: oxtar
184: kaltenberg
185: attis
186: ropyyy
187: bjocika1234
188: bjuhy
189: bossofbosses
190: karolycs
191: schlosser
192: Mergen
193: jezol
194: forsak
195: kispetyka
196: Sniper85
197: szibusz
198: zsolesz
199: Baxizoli
200: Flex
201: tschikosch
202: Motoman
203: Peti19
204: cossyc
205: tiano
206: Boldiati
207: Sas76
208: masu
209: porszivo
210: sonnenschein
211: egra
212: korospeter
213: viktorov
214: univerzal
215: Aramitz
216: balibacsika
217: reklawyks
218: Dzsordzs
219: Stonetomb
220: Pepasd
221: jano952
222: nagynandor91
223: csabacity
224: bvkviky
225: Traklaci
226: atesz3
227: bagalas
228: emzeperiksz
229: lesbat
230: adamside
231: majormate84
232: Zolika90
233: Fokuszpok
234: Gomez86
235: ikim2025
236: g-csaba
237: veghbalint
238: kalric
239: morguru
240: Misu55
241: erkidaniel
242: szani69
243: pikachu
244: Bukta1975
245: sandorakos
246: kenet001
247: kortisz
248: _NiZ_
249: puschkin
250: szil
251: zolterek
252: eduba
253: solol8809
254: _Petya_
255: Murphy86
256: bandoz
257: proferry
258: Mikiász
259: atibaba
260: tjanos
261: Yankee
262: szabom
263: Freemanowe
264: Car-ak
265: fittipaldi
266: tamasbobak
267: thomas01
268: Chrysthyan
269: TMT
270: lac
271: davez
272: Apika76
273: Sanya
274: lacyka0727
275: krissi09
276: vollti
277: Tarata
278: Ronn
279: Henrik1
280: pnarpi
281: ferencvoros
282: usaka
283: Totigyerek
284: gladics
285: znagy
286: gonger
287: Dorel1
288: balazs0717
289: flint78
290: sasa82
291: zotyesz67
292: Juva
293: FOKIO
294: jeriko
295: joca62
296: mozola
297: zosza
298: manoo
299: gedikart
300: pukkandur
301: oxyff2
302: Bubuapu
303: gorogfeca90
304: _Allen
305: tiertobrian
306: paff
307: VULKÁN
308: msasa01
309: isti215
310: sopet
311: margital
312: david_p
313: vami
314: doczens
315: bereznaypapa
316: Laci17
317: Albint
318: suzuki125
319: Remo
320: vargafgyor
321: birog
322: Yasib
323: paulakeener
324: pjonas
325: janeska75
326: ema
327: tomix
328: Hasek
329: songo
330: Csubi
331: zaho
332: sylraw
333: dada
334: marksz1
335: jackass
336: vanor
337: ClassicLook
338: vargakaroly67
339: Thomas10100
340: fibor
341: hamja
342: szkorhetz
343: Tibro65
344: Lincz
345: iGabesz
346: jocc67
347: horiisign
348: shanti
349: Nandee
350: gyuszipapi
351: ferikriszti
352: santuzzo
353: Sparrow
354: elenium
355: Jani44
356: lajtoszoltan
357: 1mjanosz
358: orginc
359: dzsovi
360: Kavegep
361: szupergo
362: kozelkam
363: attila_kg
364: joe79
365: totht93
366: bull84
367: szabojozsefhose
368: kiru
369: gflori
370: magasztos
371: benarivo
372: karancsg
373: ctimi
374: KovacsG
375: verbi
376: LesterBurnham
377: Ilpadre
378: Jockero
379: hz_tibor
380: hervai
381: szabi001
382: chris75
383: Danee
384: NAGYAUTO
385: fuco
386: Dires
387: sziku69
388: balmesz001
389: merQree
390: voroskaroly82
391: maxibacsi
392: Shavo33
393: Tata211
394: vargajcs
395: zoli280
396: slyder81
397: szekmik
398: huszt81
399: dmcgabi
400: mogyi556
401: Peti77
402: add256
403: pogf
404: levip79
405: tfalcon96
406: zkakuszi
407: Willow
408: placi90
409: vonzas
410: fdsag
411: milan6
412: morteinxx
413: flakee
414: rohipapa
415: cezar9
416: lacko63
417: soma71
418: iln999
419: farkasbalint1991
420: chrisotto
421: joo13
422: moldvantal
423: sajtqkac
424: szjocib
425: seif
426: bicell
427: nokecmec1986
428: klaci711
429: Chili7
430: PollyApu
431: runzice
432: cezar7
433: Rockerpali
434: sendrew
435: zsigusz
436: popprezoli
437: lekimiklos
438: boszme
439: Szilva87
440: balazsasd
441: podpupi
442: fiatnorbi
443: mszrdi
444: szelala
445: mugab
446: saumur
447: bottod
448: czirjek2002
449: vespa50s
450: fecooka
451: forestjr79
452: szmore
453: kilincs89
454: egyszeru
455: Fagyis
456: kojomjo
457: bazsy_
458: vargaapa
459: Airmans
460: radvanyia
461: krekopeter
462: Gabur36
463: hufiblog
464: aToS88
465: vilu56
466: groszzoltan
467: sziko
468: SilverFox
469: oktato
470: Sanya12
471: robika6120
472: kuszka
473: zolbal
474: Tekate
475: bodalaca
476: kisinter
477: blackohu
478: winotto
479: gabi77
480: Laci665
481: Letsgo
482: Geri62
483: traxdata
484: sadykowich
485: zsonybrasco
486: papap21
487: Riri01
488: krian333
489: zola
490: EuropaiFecske
491: dzseno90
492: Illesvik
493: Charlie7709
494: markastor84
495: nagyas
496: LACKO13
497: zoosz
498: laci7up
499: raga85
500: dragos
501: molnisz
502: Mihajlov
503: hooked
504: dhodmik
505: guldenius
506: hmilan
507: baf80
508: Siby
509: yada
510: csoege
511: bodajoci
512: semil
513: Calius
514: yoker
515: zozee
516: Koszom
517: beodokb
518: Karesz87
519: mayhem92
520: cufere
521: oriat
522: zotya76
523: tocsaba
524: sebi89
525: Blatty
526: ReFi
527: Weis
528: cyberfly
529: Robosz78
530: Zsata
531: Lookee87
532: JNorb
533: Zeller
534: fcstibi
535: givanyi
536: Zeus0521
537: knorbert92
538: balkor
539: Vice
540: sikitomi
541: Csaba105
542: zsorro
543: jomba79
544: karcsitata
545: sagem94
546: sassi
547: challengeri
548: palati
549: MykeeH
550: pedro86
551: cory19
552: Kofy
553: kran72
554: torogyuri
555: zsiguci
556: Darth_NewL
557: richard89
558: Szpityak
559: bury47es
560: soldier84
561: acsaba
562: Mikusz7
563: lelcash
564: kombiwartburg
565: Ernie
566: pyka87
567: janossur
568: Tom7777
569: alfapapa
570: jago1
571: Peeti55
572: komeiner
573: ClintBarton
574: hohand
575: mrmuscle
576: kisati966
577: snowplow
578: eisento
579: kolo
580: rvilike
581: Takker81
582: Radomer
583: wexor
584: szergely1126
585: csipu
586: bobibob
587: k44headphones
588: Carpy
589: hzoltan
590: Morscherszenasigabe
591: papamaci88
592: fakocka
593: pzsoca
594: Rush77
595: zsoltikak

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Klíma bajok
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Általános dolgok -> Klíma bajok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 37, 38, 39  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

38 / 39 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  HZsolti


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 01.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2016.06.27 18:01:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1111
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

caki56 írta:
HZsolti írta:
Helló Urak!
Létezik olyan hogy klima kompresszort felújitani?
Kissé csapágyas hangja van .


Nehéz ügy a kompr. felújítás. én nem tudok olyan helyet. Legfeljebb felújítottat venni.

Nem az ékszij csapágy zörög? Vegyétek le az ékszíjat lóg-e szíjtárcsa v zörög-e a csapágya.


Üdv caki56


Mikor járó motornál bekapcsolom erős a hangja.
Nem tanulmányoztam még.
Külön van a klimaszijtárcsának csapágya?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jack87


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 17.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2016.06.28 08:29:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1112
 Hozzászólás témája: magasabb fordulaton kifúj valami
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A múltheti kánikulában rendesen dolgoztattuk a klímát. Tegnap vettem észre, hogy kb 1800-2000-es fordulat felett, olyan mint ha valahol kifújna.
A süvítő hang a kesztyűtartó felől jön.
Általában nem klímázok, csak pályán és ilyen extra melegben, ezért arra gondolok, hogy valamelyik "punnyadt" cső a hideg-meleg miatt elrepedt.
Ma megyek szerelőhöz, hogy megmondja a tuti.

Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy valakinek volt-e már hasonló hibajelensége? Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mpeter82


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 22.
Hozzászólások: 131


HozzászólásElküldve: 2016.07.14 13:55:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1113
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Engem is elért az mk1 focusok egyik tipikus klíma baja, a jobb első kerékjáratnál a szárító szűrő-cső csatlakozásnál elengedi a nyomást. Nem mertek hozzányúlni, mert ahol feltárták a hibát, nem rendelkeznek semmi spéci dologgal. Így nem tudom, hogy csak a csatlakozás rögzítő a rozsdás, vagy az a csőre is rárohadt és azok is majd megsérülnek ha piszkálva lesz. Ha csak a szárító szűrő oldali cső sérül az persze nem baj, mert az úgyis cserélve lenne, de attól féltek, hogy a másik cső is megsérül.Tudtok valami megoldást erre? Egy helyet ahol tudják is miről van szó? Budaörs és környéke lenne a legjobb persze.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  caki56


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 05.
Hozzászólások: 429


HozzászólásElküldve: 2016.07.14 17:19:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1114
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mpeter82 írta:
Engem is elért az mk1 focusok egyik tipikus klíma baja, a jobb első kerékjáratnál a szárító szűrő-cső csatlakozásnál elengedi a nyomást. Nem mertek hozzányúlni, mert ahol feltárták a hibát, nem rendelkeznek semmi spéci dologgal. Így nem tudom, hogy csak a csatlakozás rögzítő a rozsdás, vagy az a csőre is rárohadt és azok is majd megsérülnek ha piszkálva lesz. Ha csak a szárító szűrő oldali cső sérül az persze nem baj, mert az úgyis cserélve lenne, de attól féltek, hogy a másik cső is megsérül.Tudtok valami megoldást erre? Egy helyet ahol tudják is miről van szó? Budaörs és környéke lenne a legjobb persze.


Szia! Ezt így nem lehet megmondani csak szétszereléskor. a gyakorlat szerint azon a helyen a legritkábban szokottt szökni a gáz

3db O gyürű van ott. Van rá esély,hogy csőcsere is lesz.

Üdv caki56
_________________
üdv a Ford családnak
Autó Gumi - Lökhárító - Klímaszerviz - Fényszóró polírozás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mpeter82


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 22.
Hozzászólások: 131


HozzászólásElküldve: 2016.07.14 20:46:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1115
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

caki56 írta:

Szia! Ezt így nem lehet megmondani csak szétszereléskor. a gyakorlat szerint azon a helyen a legritkábban szokottt szökni a gáz 3db O gyürű van ott. Van rá esély,hogy csőcsere is lesz.

Üdv caki56

Szia!
A teljes story ez: novemberben vettem az autót, persze klíma nem ment. Most nyár elején elvittem egy hozzám közel lévő klímáshoz. Rátették a gépre, nyomáspróba, stb. mindent jónak ítélt az automata gép, feltöltötte a rendszert - festve is lett. Működött, örültem, pár napig. Visszavittem, átnézték UV lámpával. A kompresszor teljes egészében rikított az UVban, 99es az autó, még gyári volt, mondták hogy ennek annyi, ne foglalkozzak a felújítgatással. Nissens új kompresszor, 86ezer ft, munkadíj, töltés, festés stb. Működött. Kb 1 hétig. Reklamálva visszamentem hogy ez most már nem nagyon tetszik. Megint átnézték UV fényben, lebontottak sok mindent, kb másfél órás vizsgálódás után az előbb említett pontot találták. A gáz és olaj le van fejtve (254g gáz és 11ml liter olaj volt benne ~10nappal a töltés után) de itt abba is maradt a szerelés, mert azt mondták ők nem nyúlnak hozzá, mert tiszta rozsda a csatlakozás, nincs hozzá semmijük, csövet se tudnak rendelni ha az is megsérül.
Nem ijedek meg egy kis szereléstől, nagyon sok mindent magam csináltam a focuson és az előző autóimon is, de a klíma nekem idegen terep. Csövet és szárító szűrőt is kicserélem az nem gond, de félek hogy kosz kerül a rendszerbe, vagy valamire nem figyelek, és a drága új kompresszort tönkre vágom.
Amúgy erről a csatlakozásról van szó, mint ebben a videóban, 0:20 és 1:16nál: https://www.youtube.com/watch?v=T1GjdmZSjIQ
Ha muszáj, megveszem a csövet is a szárító szűrő mellé, ki is cserélem magam, ha tudom hogy mire kell figyelni. Eddig a töltögetésekkel és kompresszor cserével 110ezerben van a klíma és még mindig nem működik, úgyhogy a (remélhetőleg) utolsó pár lépés már nem tántorít el.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  caki56


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 05.
Hozzászólások: 429


HozzászólásElküldve: 2016.07.15 10:18:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1116
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mpeter82 írta:
caki56 írta:

Szia! Ezt így nem lehet megmondani csak szétszereléskor. a gyakorlat szerint azon a helyen a legritkábban szokottt szökni a gáz 3db O gyürű van ott. Van rá esély,hogy csőcsere is lesz.

Üdv caki56

Szia!
A teljes story ez: novemberben vettem az autót, persze klíma nem ment. Most nyár elején elvittem egy hozzám közel lévő klímáshoz. Rátették a gépre, nyomáspróba, stb. mindent jónak ítélt az automata gép, feltöltötte a rendszert - festve is lett. Működött, örültem, pár napig. Visszavittem, átnézték UV lámpával. A kompresszor teljes egészében rikított az UVban, 99es az autó, még gyári volt, mondták hogy ennek annyi, ne foglalkozzak a felújítgatással. Nissens új kompresszor, 86ezer ft, munkadíj, töltés, festés stb. Működött. Kb 1 hétig. Reklamálva visszamentem hogy ez most már nem nagyon tetszik. Megint átnézték UV fényben, lebontottak sok mindent, kb másfél órás vizsgálódás után az előbb említett pontot találták. A gáz és olaj le van fejtve (254g gáz és 11ml liter olaj volt benne ~10nappal a töltés után) de itt abba is maradt a szerelés, mert azt mondták ők nem nyúlnak hozzá, mert tiszta rozsda a csatlakozás, nincs hozzá semmijük, csövet se tudnak rendelni ha az is megsérül.


Nem ijedek meg egy kis szereléstől, nagyon sok mindent magam csináltam a focuson és az előző autóimon is, de a klíma nekem idegen terep. Csövet és szárító szűrőt is kicserélem az nem gond, de félek hogy kosz kerül a rendszerbe, vagy valamire nem figyelek, és a drága új kompresszort tönkre vágom.
Amúgy erről a csatlakozásról van szó, mint ebben a videóban, 0:20 és 1:16nál: https://www.youtube.com/watch?v=T1GjdmZSjIQ
Ha muszáj, megveszem a csövet is a szárító szűrő mellé, ki is cserélem magam, ha tudom hogy mire kell figyelni. Eddig a töltögetésekkel és kompresszor cserével 110ezerben van a klíma és még mindig nem működik, úgyhogy a (remélhetőleg) utolsó pár lépés már nem tántorít el.


Szia! Hívj telefonon,segítek. Czakó Autó
_________________
üdv a Ford családnak
Autó Gumi - Lökhárító - Klímaszerviz - Fényszóró polírozás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  torogyuri


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 09.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2016.07.22 10:26:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1117
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az normális hogyha bekapcsolom a klímát a kesztyűtartó alól egy sziszegő hang kíséretében indul el, és ez tart is folyamatosan? néha jobban néha kevésbé nyomja
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  caki56


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 05.
Hozzászólások: 429


HozzászólásElküldve: 2016.07.22 10:57:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1118
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

torogyuri írta:
Az normális hogyha bekapcsolom a klímát a kesztyűtartó alól egy sziszegő hang kíséretében indul el, és ez tart is folyamatosan? néha jobban néha kevésbé nyomja


Szia! Kevés a gáz benne.

Üdv caki
_________________
üdv a Ford családnak
Autó Gumi - Lökhárító - Klímaszerviz - Fényszóró polírozás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  torogyuri


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 09.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2016.07.22 11:11:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1119
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

caki56 írta:
torogyuri írta:
Az normális hogyha bekapcsolom a klímát a kesztyűtartó alól egy sziszegő hang kíséretében indul el, és ez tart is folyamatosan? néha jobban néha kevésbé nyomja


Szia! Kevés a gáz benne.

Üdv caki


De akkor nem is hűtene rendesen nem?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsigusz


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 06.
Hozzászólások: 139


HozzászólásElküldve: 2016.07.23 07:51:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1120
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

torogyuri írta:
caki56 írta:
torogyuri írta:
Az normális hogyha bekapcsolom a klímát a kesztyűtartó alól egy sziszegő hang kíséretében indul el, és ez tart is folyamatosan? néha jobban néha kevésbé nyomja


Szia! Kevés a gáz benne.

Üdv caki


De akkor nem is hűtene rendesen nem?


Szia

Én elhinném neki elvégre ő a csapat klíma szakija...

De hűt az csak amíg bírja a kompresszor gáz és olaj "nélkül" ha már nem hűt majd azt is cserélhetsz a felújított 50k környéke az új meg 70k...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Paethee


Offline
Csatlakozott:
2008. 08. 22.
Hozzászólások: 407

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.07.23 09:06:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1121
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello,

Olyan gondom, van, hogy ha kikapcsolom a kompresszort és ismét csak a kinti levegőt fujatom be akkor nagyon párás levegőt fúj be. még a kormány is csúszós lesz.
Nemrég volt klímatisztítás, azóta csinálja ezt. Nem folyik ki a kondenzvíz rendesen talán?
_________________

Nyáron: Dunlop SP Sport Blueresponse 195/60R15
Télen: Continental Wintercontact TS850 195/60R15
Paethee ejtsd: Peti Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsigusz


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 06.
Hozzászólások: 139


HozzászólásElküldve: 2016.07.23 15:30:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1122
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Paethee írta:
Hello,

Olyan gondom, van, hogy ha kikapcsolom a kompresszort és ismét csak a kinti levegőt fujatom be akkor nagyon párás levegőt fúj be. még a kormány is csúszós lesz.
Nemrég volt klímatisztítás, azóta csinálja ezt. Nem folyik ki a kondenzvíz rendesen talán?


Én szerintem az lesz amit mondasz, mert ha a pollenszűrő lenne vizes vagy a ventiben lenne víz, akkor mindig párás lenne, de azért én ellenőrizném ezt a két dolgot is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  urbi1008


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 03.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.08.03 22:33:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1123
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok
Eddig csak olvasgattam a fórumot.Sok hasznos infót találtam itt,amit köszönök mindenkinek.Elhatároztam hát hogy regisztrálok,mert olyan problémába ütköztem,amire hátha ti tudtok valami okosat.Ott kezdődött hogy dugóban araszolgatás közben bekapcsolt klímával-35 fokban-érdekes dolgot művelt az autó.Kinyomott kuplungnál megemelkedett a fordulatszám 2000-re,majd a hűs száraz hideg helyett langyos nedves levegő jött az utastérbe.2-3 mp után normális alapjárat,majd ismét 2-3 mp után működött a klíma.Mondom oké.Ezt olyan 15 perc után megcsinálta még 1x,utána inkább kikapcsoltam.Miután kiértem a városból kipróbáltam ismét a klímát,azóta is langyos levegőt fúj.Elmentem "klímáshoz" gondoltam kevés a gáz.Kb 20% hiányzott is,hát feltöltötte.Igen ám, de nem változott semmi.Erre azt mondták a kapilláris csövet kell cserélni.Azért rákérdeztem hogy az hol található a rendszerben,erre a srác:nem tudom,ilyet még nem csináltam,de az a baja.Oké,köszi.Másik klímásnál kompresszor cserét ajánlottak.És mondom ez biztos?Nem.Akkor köszi.Még annyi hozzátartozik a sztorihoz,hogy ha bekapcsolom a klímát hallom a kuplungot,ventilátor indul,tehát látszólag minden oké,kivéve hogy az autó menetteljesítményén egyáltalán nem lehet észrevenni a kompresszor működését.Hűtőt kitakarítottam,kívül-belül,nem változott semmi.Egy 2002-es 1.6 Focus-ról van szó,digit klímás.Esetleg ha tudtok a problémára valamit mondani,vagy valami jó tanáccsal ellátni azt megköszönném.Nem akarok felesleges pénzkidobósat játszani.Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  caki56


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 05.
Hozzászólások: 429


HozzászólásElküldve: 2016.08.04 10:01:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1124
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

urbi1008 írta:
Sziasztok
Eddig csak olvasgattam a fórumot.Sok hasznos infót találtam itt,amit köszönök mindenkinek.Elhatároztam hát hogy regisztrálok,mert olyan problémába ütköztem,amire hátha ti tudtok valami okosat.Ott kezdődött hogy dugóban araszolgatás közben bekapcsolt klímával-35 fokban-érdekes dolgot művelt az autó.Kinyomott kuplungnál megemelkedett a fordulatszám 2000-re,majd a hűs száraz hideg helyett langyos nedves levegő jött az utastérbe.2-3 mp után normális alapjárat,majd ismét 2-3 mp után működött a klíma.Mondom oké.Ezt olyan 15 perc után megcsinálta még 1x,utána inkább kikapcsoltam.Miután kiértem a városból kipróbáltam ismét a klímát,azóta is langyos levegőt fúj.Elmentem "klímáshoz" gondoltam kevés a gáz.Kb 20% hiányzott is,hát feltöltötte.Igen ám, de nem változott semmi.Erre azt mondták a kapilláris csövet kell cserélni.Azért rákérdeztem hogy az hol található a rendszerben,erre a srác:nem tudom,ilyet még nem csináltam,de az a baja.Oké,köszi.Másik klímásnál kompresszor cserét ajánlottak.És mondom ez biztos?Nem.Akkor köszi.Még annyi hozzátartozik a sztorihoz,hogy ha bekapcsolom a klímát hallom a kuplungot,ventilátor indul,tehát látszólag minden oké,kivéve hogy az autó menetteljesítményén egyáltalán nem lehet észrevenni a kompresszor működését.Hűtőt kitakarítottam,kívül-belül,nem változott semmi.Egy 2002-es 1.6 Focus-ról van szó,digit klímás.Esetleg ha tudtok a problémára valamit mondani,vagy valami jó tanáccsal ellátni azt megköszönném.Nem akarok felesleges pénzkidobósat játszani.Köszönöm.


Szia! Olyan klímáshoz menj aki üzemi nyomásokat tud mérni az alacsony ill. magas oldalon.

Hívj és próbálok segíteni Szolnok környékén.

Üdv caki56
_________________
üdv a Ford családnak
Autó Gumi - Lökhárító - Klímaszerviz - Fényszóró polírozás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daro


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 24.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2016.08.24 14:25:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1125
 Hozzászólás témája: Nálam is hasonló gond van
Hozzászólás az előzmény idézésével

nlc3103 írta:
Sziasztok!

2006-os Focus II digit klíma az állábi hibát produkálja: vezető oldal minden ok, utas oldalon fűt ahogy bír. (AC megnyomása nélkül is) Voltam vele már pár szerelőnél. A nyomás értékek rendben vannak. Márkaszervizben kicseréltek egy zsalu mozgató motort, pozicionálták is. Semmi változás. A digit panel cseréjét javasolták. 100-120 ezres ára miatt nem vettem meg. Bontottakat is próbáltam már, de nem voltak jók azok sem. pl ventilátor fokozatot nem lehetett állítani vagy be sem kapcsolt. A cserék alatt a sajátom néha magára talált, de az autó következő indításánál már megint fűtött. Egy dolgot sikerült kitapasztalnom. Mono állásban először max fűtésre állítom, Ac bekapcsol, kicsit járat majd a hőfokot visszavéve legtöbbször hűt mindkét oldalon. Alacsonyabb külső hőfok kb 15 fok alatt a hiba kevésbé jelentkezik.


Szervusz!

Nekem is hasonló gondom van: egy 2006-os C-Maxom van, a hűtés bal oldal nagyjából oké, a jobb oldalon meg újabban nem hajlandó hideget fújni. Ha nem klímázom, akkor meg mindenhonnan gyanúsan meleg levegő jön. A te problémádra sikerült végül megoldást találni? Kérlek oszd meg velem a tapasztalataidat!
Előre is köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mpeter82


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 22.
Hozzászólások: 131


HozzászólásElküldve: 2016.08.24 14:57:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1126
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

caki56 írta:

Szia! Hívj telefonon,segítek. Czakó Autó

Szia!
Szeretném megköszönni a szemrevételezést és tanácsot. Végül megcsináltam saját magam a cső és szűrő cserét (az összerohadt csatlakozás miatt), és azóta hibátlanul üzemel a rendszer.
Csak a demonstrálás miatt:

 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  urbi1008


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 03.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.09.16 22:28:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1127
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

caki56 írta:
urbi1008 írta:
Sziasztok
Eddig csak olvasgattam a fórumot.Sok hasznos infót találtam itt,amit köszönök mindenkinek.Elhatároztam hát hogy regisztrálok,mert olyan problémába ütköztem,amire hátha ti tudtok valami okosat.Ott kezdődött hogy dugóban araszolgatás közben bekapcsolt klímával-35 fokban-érdekes dolgot művelt az autó.Kinyomott kuplungnál megemelkedett a fordulatszám 2000-re,majd a hűs száraz hideg helyett langyos nedves levegő jött az utastérbe.2-3 mp után normális alapjárat,majd ismét 2-3 mp után működött a klíma.Mondom oké.Ezt olyan 15 perc után megcsinálta még 1x,utána inkább kikapcsoltam.Miután kiértem a városból kipróbáltam ismét a klímát,azóta is langyos levegőt fúj.Elmentem "klímáshoz" gondoltam kevés a gáz.Kb 20% hiányzott is,hát feltöltötte.Igen ám, de nem változott semmi.Erre azt mondták a kapilláris csövet kell cserélni.Azért rákérdeztem hogy az hol található a rendszerben,erre a srác:nem tudom,ilyet még nem csináltam,de az a baja.Oké,köszi.Másik klímásnál kompresszor cserét ajánlottak.És mondom ez biztos?Nem.Akkor köszi.Még annyi hozzátartozik a sztorihoz,hogy ha bekapcsolom a klímát hallom a kuplungot,ventilátor indul,tehát látszólag minden oké,kivéve hogy az autó menetteljesítményén egyáltalán nem lehet észrevenni a kompresszor működését.Hűtőt kitakarítottam,kívül-belül,nem változott semmi.Egy 2002-es 1.6 Focus-ról van szó,digit klímás.Esetleg ha tudtok a problémára valamit mondani,vagy valami jó tanáccsal ellátni azt megköszönném.Nem akarok felesleges pénzkidobósat játszani.Köszönöm.


Szia! Olyan klímáshoz menj aki üzemi nyomásokat tud mérni az alacsony ill. magas oldalon.

Hívj és próbálok segíteni Szolnok környékén.

Üdv caki56


Üdv
Végül egy 3. szervizben kötöttem ki,ahol sikerült kideríteni hogy mégis csak a kompresszor a ludas.Korrektnek tűnt a szerelő,elmondta hogy miket csinál ha kicseréltetem a kompresszort.Mert akkor már szárítószűrőt is cserél+átmosatja a rendszert.A művelet kb. 120-ba fájna,így arra gondoltam inkább eltolom jövőre.Köszönöm a segítséget még1x.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kamondi


Offline
Csatlakozott:
2014. 12. 11.
Hozzászólások: 35

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.10.08 13:20:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1128
 Hozzászólás témája: Ki-be kapcsolgató klíma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

'99-es 1.4-es Fókámba utólagosan lett beépítve a klíma - gyári, bontott.
Akadt vele 1 kis problémám - amellett, hogy folyton kapcsolgat menet közben olyan 20-30-40 mp-enként emellett villog bekapcsolásnál a lámpám éjszaka (ekkor látom..) és ha egy helyben állok elhagyja az alapjáratom, leesik kb. 600 környékére mikor elindul majd szépen remegve visszahúzza 750 környékére, amikor meg kikapcsol akkor felugrik 900 környékére..

Kérdés:
Mi lehet a baj? Úgy tudom, hogy az alapjáratot automatikusan meg kéne emelnie bekapcsolt klímával olyan 900 környékére, miért nem teszi?

Info: lambdaszonda frissen cserélve! Very Happy

Kösziönöm a segítséget!
Üdv,
Tamás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mikiasz


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 24.
Hozzászólások: 358

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.10.08 15:34:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1129
 Hozzászólás témája: Re: Ki-be kapcsolgató klíma
Hozzászólás az előzmény idézésével

kamondi írta:
Sziasztok!

'99-es 1.4-es Fókámba utólagosan lett beépítve a klíma - gyári, bontott.
Akadt vele 1 kis problémám - amellett, hogy folyton kapcsolgat menet közben olyan 20-30-40 mp-enként emellett villog bekapcsolásnál a lámpám éjszaka (ekkor látom..) és ha egy helyben állok elhagyja az alapjáratom, leesik kb. 600 környékére mikor elindul majd szépen remegve visszahúzza 750 környékére, amikor meg kikapcsol akkor felugrik 900 környékére..

Kérdés:
Mi lehet a baj? Úgy tudom, hogy az alapjáratot automatikusan meg kéne emelnie bekapcsolt klímával olyan 900 környékére, miért nem teszi?

Info: lambdaszonda frissen cserélve! Very Happy

Kösziönöm a segítséget!
Üdv,
Tamás

Bár nem vagyok autószerelő, de nekem off-os Feliciában csinálta ezt. Abban utólagos klíma volt (nem gyári) és nem volt belekötve a motorvezérlőbe. Szerintem neked sincs. Esetleg Czako Klima (XV) kerület vagy Bagoly biztosan tud segíteni (Göd).
_________________
2006 Focus Cmax 1.8 TDCi Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kamondi


Offline
Csatlakozott:
2014. 12. 11.
Hozzászólások: 35

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.10.10 06:18:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1130
 Hozzászólás témája: Re: Ki-be kapcsolgató klíma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mikiasz írta:
kamondi írta:
Sziasztok!

'99-es 1.4-es Fókámba utólagosan lett beépítve a klíma - gyári, bontott.
Akadt vele 1 kis problémám - amellett, hogy folyton kapcsolgat menet közben olyan 20-30-40 mp-enként emellett villog bekapcsolásnál a lámpám éjszaka (ekkor látom..) és ha egy helyben állok elhagyja az alapjáratom, leesik kb. 600 környékére mikor elindul majd szépen remegve visszahúzza 750 környékére, amikor meg kikapcsol akkor felugrik 900 környékére..

Kérdés:
Mi lehet a baj? Úgy tudom, hogy az alapjáratot automatikusan meg kéne emelnie bekapcsolt klímával olyan 900 környékére, miért nem teszi?

Info: lambdaszonda frissen cserélve! Very Happy

Kösziönöm a segítséget!
Üdv,
Tamás

Bár nem vagyok autószerelő, de nekem off-os Feliciában csinálta ezt. Abban utólagos klíma volt (nem gyári) és nem volt belekötve a motorvezérlőbe. Szerintem neked sincs. Esetleg Czako Klima (XV) kerület vagy Bagoly biztosan tud segíteni (Göd).


Köszönöm!
Tavasszal felfogom keresni őket, addig pedig néha megjáratom hidegindításnál, úgy nem okoz gondot! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 178


HozzászólásElküldve: 2016.11.05 19:35:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1131
 Hozzászólás témája: klíma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Még tavaly történt egy kis baleset és eltört az egyik klímacső, az amelyik a hűtőből megy a párologtatóhoz, vagyis az utastérbe. Akkor nem csináltattuk meg de mostmár meg kellene. Érdekelne az hogy a cső cseréhez szét kell szedni a műszerfalat vagy csak simán a motortérben le lehet venni a párologtatóról?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  msasa01


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 08.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.06.08 09:29:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1132
 Hozzászólás témája: klímát nem tudom kikapcsolni
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
érdeklődni szeretnék, hogy valaki tapasztalta-e már az alábbi jelenséget:
autó: Ford Focus MK1 2004, manuális klíma

AC gomb folyamatosan világít, nem tudom kikapcsolni. Minden ventillátor állásban. Természetesen 0-n nem világít.

Mi lehet a probléma?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balkor


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 11.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2018.06.09 21:22:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1133
 Hozzászólás témája: Re: klímát nem tudom kikapcsolni
Hozzászólás az előzmény idézésével

msasa01 írta:
Sziasztok,
érdeklődni szeretnék, hogy valaki tapasztalta-e már az alábbi jelenséget:
autó: Ford Focus MK1 2004, manuális klíma

AC gomb folyamatosan világít, nem tudom kikapcsolni. Minden ventillátor állásban. Természetesen 0-n nem világít.

Mi lehet a probléma?


A klíma is megy? Melyik kifújó állásban?
Van a focusnak egy sajátossága, hogy ha a levegő szélvédőre fújó állásban van, akkor automatikusan megy a klíma, ha akarod, ha nem, ezen az segít, ha lábra vagy a rostélyokra tereled a levegőt a forgókapcsolóval. Viszont eközben az AC gomb ledje nekem nem világít, annak ellenére, hogy megy a klíma (nem tudom másnál ez hogy van), lehet neked világít.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 707


HozzászólásElküldve: 2018.06.13 07:35:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1134
 Hozzászólás témája: Re: klímát nem tudom kikapcsolni
Hozzászólás az előzmény idézésével

balkor írta:
msasa01 írta:
Sziasztok,
érdeklődni szeretnék, hogy valaki tapasztalta-e már az alábbi jelenséget:
autó: Ford Focus MK1 2004, manuális klíma

AC gomb folyamatosan világít, nem tudom kikapcsolni. Minden ventillátor állásban. Természetesen 0-n nem világít.

Mi lehet a probléma?


A klíma is megy? Melyik kifújó állásban?
Van a focusnak egy sajátossága, hogy ha a levegő szélvédőre fújó állásban van, akkor automatikusan megy a klíma, ha akarod, ha nem, ezen az segít, ha lábra vagy a rostélyokra tereled a levegőt a forgókapcsolóval. Viszont eközben az AC gomb ledje nekem nem világít, annak ellenére, hogy megy a klíma (nem tudom másnál ez hogy van), lehet neked világít.


én is úgy tudom, hogy jelzés nélkül teszi akkor amikor "automatikusan megy a klíma"
nem kellene neki világítani Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 707


HozzászólásElküldve: 2018.06.13 07:37:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1135
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lamdaszonda kiszedéshez van jól bevált módszeretek, vagy tipp?

azt olvastam, hogy fékfolyadék jó csavarlazítónak, ezt próbáltátok már?
köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kleroo


Offline
Csatlakozott:
2009. 04. 04.
Hozzászólások: 1174


HozzászólásElküldve: 2018.06.13 08:36:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1136
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
lamdaszonda kiszedéshez van jól bevált módszeretek, vagy tipp?

azt olvastam, hogy fékfolyadék jó csavarlazítónak, ezt próbáltátok már?
köszi


WD40 mindenre jó, de tudtommal alapvetően erre találták ki, csavart lazítani Very Happy
_________________
Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szvicsa


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 21.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.06.18 13:00:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1137
 Hozzászólás témája: Klímahűtő ventilátor 2es fokozat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha használom a klímát, nem kapcsol be a hűtőventilátor magasabb fokozatra. Így álló helyzetben veszt a hatasfokból. Gondolom nagy a nyomás benne és így nem hűt annyira.
A motortérben ahol vannak a relék, a ventilátor ikon (R12) alatt nincs benne relé, hiányozhat onnan, vagy oda nem kell?

Mi lehet a baja?
Focus C-Max 1.8 benzin 2005.

Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szvicsa


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 21.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.06.18 14:58:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1138
 Hozzászólás témája: Klímahűtő ventilátor 2es fokozat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha használom a klímát, nem kapcsol be a hűtőventilátor magasabb fokozatra. Így álló helyzetben veszt a hatasfokból. Gondolom nagy a nyomás benne és így nem hűt annyira.
A motortérben ahol vannak a relék, a ventilátor ikon (R12) alatt nincs benne relé, hiányozhat onnan, vagy oda nem kell?

Mi lehet a baja?
Focus C-Max 1.8 benzin 2005.

Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 707


HozzászólásElküldve: 2018.08.07 07:21:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1139
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagy katyvasz lehet a focus agyában klíma kapcsoláskor...
A fogyasztásmérő helyesen jelzi mikor bekapcsolom, hogy kb 1.0 literre ugrott, azonban a fordulatszám nem változik....annak is fel kellene ugrani kb 1000-re.
Rolling Eyes
Na de ha nem változik a fordulat, miért is eszik többet???????? Vagy, hogy is van ez???
A ciki, hogy a ford szerviz se tud vele mit kezdeni...
De az biztos, hogy nem alkatrész kell bele...egy jó szoftver és boldog lehetne minden szenvedő focus tulaj.

Ha valaki talált megoldást erre az alapjárati fulladásra visítson. Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bobyjack

Érvényes: 2019.03.28.

Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 04.
Hozzászólások: 124

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.07 08:44:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1140
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Nagy katyvasz lehet a focus agyában klíma kapcsoláskor...
A fogyasztásmérő helyesen jelzi mikor bekapcsolom, hogy kb 1.0 literre ugrott, azonban a fordulatszám nem változik....annak is fel kellene ugrani kb 1000-re.
Rolling Eyes
Na de ha nem változik a fordulat, miért is eszik többet???????? Vagy, hogy is van ez???
A ciki, hogy a ford szerviz se tud vele mit kezdeni...
De az biztos, hogy nem alkatrész kell bele...egy jó szoftver és boldog lehetne minden szenvedő focus tulaj.

Ha valaki talált megoldást erre az alapjárati fulladásra visítson. Laughing


Pedig elég logikus. Szerinted nincs fogyasztás különbség, ha az autopályán tempomattal 130-al mész hegynek felfelé és lejtőn lefelé? Fordulatszám meggegyezik a fogyasztás viszont ég és föld... Minden a folytószelep állásától és a számítógép által hozzá adagolt üzemanyagtól függ. A klímakompresszor teljesítményelvétele miatt az alapjárati szelepet kicsit jobban kinyitja az autó és hozzáadagol plussz üzemanyagot is. A fordulatszám ugyanaz, de a fogyasztás több. Ez a többletfogyasztás fedezi a klímakompresszor teljesítmény igényét.
_________________
Nyári: GoodYear EfficentGrip Performance 195/60 R15
Téli: GoodYear Ultragrip 9 185/65 R14
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Általános dolgok -> Klíma bajok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 37, 38, 39  Következő
Ugrás:   

38 / 39 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.86 másodperc