Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.06.20. 00:13:36 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: zores
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 24012
Látogatók:
Vendégek: 1702
Tagok: 74
Összesen: 1776

Jelen lévő tagok:
01: ReFi
02: satirka
03: jomba79
04: Pfpetee
05: kolo
06: fiesta
07: attis
08: Peti77
09: attila64
10: lekimiklos
11: wexor
12: JuPe
13: edk
14: lj
15: pedro86
16: mugab
17: fefe1968
18: Shatterhand
19: ljocco
20: hohand
21: RS305
22: Helm
23: szalai88
24: detomaso
25: Bobyjack
26: kelly
27: majormate84
28: dragon
29: csabesz66
30: fhoksz
31: Motoman
32: theseus
33: Gábor02
34: szvicsa
35: Bagoly600
36: Bala
37: nokecmec1986
38: szergely1126
39: csipu
40: Focusdriver
41: Mergen
42: bendeguz
43: gyoeri
44: Vagyokabajnok
45: Kran72
46: pathfinder
47: Jancsi07
48: sulep
49: Almeida
50: kojomjo
51: frizzi79
52: atibaba
53: bobibob
54: JNorb
55: k44headphones
56: Traklaci
57: mogyi556
58: ikim2025
59: Carpy
60: balkor
61: Bubuapu
62: jozsua
63: hzoltan
64: Illesvik
65: kaltenberg
66: Morscherszenasigabe
67: erkidaniel
68: tamasbobak
69: papamaci88
70: fakocka
71: pzsoca
72: Rush77
73: zsoltikak
74: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Klíma bajok
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Általános dolgok -> Klíma bajok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 36, 37, 38
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

38 / 38 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  HZsolti


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 01.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2016.06.27 18:01:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1111
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

caki56 írta:
HZsolti írta:
Helló Urak!
Létezik olyan hogy klima kompresszort felújitani?
Kissé csapágyas hangja van .


Nehéz ügy a kompr. felújítás. én nem tudok olyan helyet. Legfeljebb felújítottat venni.

Nem az ékszij csapágy zörög? Vegyétek le az ékszíjat lóg-e szíjtárcsa v zörög-e a csapágya.


Üdv caki56


Mikor járó motornál bekapcsolom erős a hangja.
Nem tanulmányoztam még.
Külön van a klimaszijtárcsának csapágya?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jack87


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 17.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2016.06.28 08:29:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1112
 Hozzászólás témája: magasabb fordulaton kifúj valami
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A múltheti kánikulában rendesen dolgoztattuk a klímát. Tegnap vettem észre, hogy kb 1800-2000-es fordulat felett, olyan mint ha valahol kifújna.
A süvítő hang a kesztyűtartó felől jön.
Általában nem klímázok, csak pályán és ilyen extra melegben, ezért arra gondolok, hogy valamelyik "punnyadt" cső a hideg-meleg miatt elrepedt.
Ma megyek szerelőhöz, hogy megmondja a tuti.

Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy valakinek volt-e már hasonló hibajelensége? Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mpeter82


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 22.
Hozzászólások: 131


HozzászólásElküldve: 2016.07.14 13:55:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1113
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Engem is elért az mk1 focusok egyik tipikus klíma baja, a jobb első kerékjáratnál a szárító szűrő-cső csatlakozásnál elengedi a nyomást. Nem mertek hozzányúlni, mert ahol feltárták a hibát, nem rendelkeznek semmi spéci dologgal. Így nem tudom, hogy csak a csatlakozás rögzítő a rozsdás, vagy az a csőre is rárohadt és azok is majd megsérülnek ha piszkálva lesz. Ha csak a szárító szűrő oldali cső sérül az persze nem baj, mert az úgyis cserélve lenne, de attól féltek, hogy a másik cső is megsérül.Tudtok valami megoldást erre? Egy helyet ahol tudják is miről van szó? Budaörs és környéke lenne a legjobb persze.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  caki56


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 05.
Hozzászólások: 429


HozzászólásElküldve: 2016.07.14 17:19:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1114
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mpeter82 írta:
Engem is elért az mk1 focusok egyik tipikus klíma baja, a jobb első kerékjáratnál a szárító szűrő-cső csatlakozásnál elengedi a nyomást. Nem mertek hozzányúlni, mert ahol feltárták a hibát, nem rendelkeznek semmi spéci dologgal. Így nem tudom, hogy csak a csatlakozás rögzítő a rozsdás, vagy az a csőre is rárohadt és azok is majd megsérülnek ha piszkálva lesz. Ha csak a szárító szűrő oldali cső sérül az persze nem baj, mert az úgyis cserélve lenne, de attól féltek, hogy a másik cső is megsérül.Tudtok valami megoldást erre? Egy helyet ahol tudják is miről van szó? Budaörs és környéke lenne a legjobb persze.


Szia! Ezt így nem lehet megmondani csak szétszereléskor. a gyakorlat szerint azon a helyen a legritkábban szokottt szökni a gáz

3db O gyürű van ott. Van rá esély,hogy csőcsere is lesz.

Üdv caki56
_________________
üdv a Ford családnak
Autó Gumi - Lökhárító - Klímaszerviz - Fényszóró polírozás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mpeter82


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 22.
Hozzászólások: 131


HozzászólásElküldve: 2016.07.14 20:46:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1115
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

caki56 írta:

Szia! Ezt így nem lehet megmondani csak szétszereléskor. a gyakorlat szerint azon a helyen a legritkábban szokottt szökni a gáz 3db O gyürű van ott. Van rá esély,hogy csőcsere is lesz.

Üdv caki56

Szia!
A teljes story ez: novemberben vettem az autót, persze klíma nem ment. Most nyár elején elvittem egy hozzám közel lévő klímáshoz. Rátették a gépre, nyomáspróba, stb. mindent jónak ítélt az automata gép, feltöltötte a rendszert - festve is lett. Működött, örültem, pár napig. Visszavittem, átnézték UV lámpával. A kompresszor teljes egészében rikított az UVban, 99es az autó, még gyári volt, mondták hogy ennek annyi, ne foglalkozzak a felújítgatással. Nissens új kompresszor, 86ezer ft, munkadíj, töltés, festés stb. Működött. Kb 1 hétig. Reklamálva visszamentem hogy ez most már nem nagyon tetszik. Megint átnézték UV fényben, lebontottak sok mindent, kb másfél órás vizsgálódás után az előbb említett pontot találták. A gáz és olaj le van fejtve (254g gáz és 11ml liter olaj volt benne ~10nappal a töltés után) de itt abba is maradt a szerelés, mert azt mondták ők nem nyúlnak hozzá, mert tiszta rozsda a csatlakozás, nincs hozzá semmijük, csövet se tudnak rendelni ha az is megsérül.
Nem ijedek meg egy kis szereléstől, nagyon sok mindent magam csináltam a focuson és az előző autóimon is, de a klíma nekem idegen terep. Csövet és szárító szűrőt is kicserélem az nem gond, de félek hogy kosz kerül a rendszerbe, vagy valamire nem figyelek, és a drága új kompresszort tönkre vágom.
Amúgy erről a csatlakozásról van szó, mint ebben a videóban, 0:20 és 1:16nál: https://www.youtube.com/watch?v=T1GjdmZSjIQ
Ha muszáj, megveszem a csövet is a szárító szűrő mellé, ki is cserélem magam, ha tudom hogy mire kell figyelni. Eddig a töltögetésekkel és kompresszor cserével 110ezerben van a klíma és még mindig nem működik, úgyhogy a (remélhetőleg) utolsó pár lépés már nem tántorít el.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  caki56


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 05.
Hozzászólások: 429


HozzászólásElküldve: 2016.07.15 10:18:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1116
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mpeter82 írta:
caki56 írta:

Szia! Ezt így nem lehet megmondani csak szétszereléskor. a gyakorlat szerint azon a helyen a legritkábban szokottt szökni a gáz 3db O gyürű van ott. Van rá esély,hogy csőcsere is lesz.

Üdv caki56

Szia!
A teljes story ez: novemberben vettem az autót, persze klíma nem ment. Most nyár elején elvittem egy hozzám közel lévő klímáshoz. Rátették a gépre, nyomáspróba, stb. mindent jónak ítélt az automata gép, feltöltötte a rendszert - festve is lett. Működött, örültem, pár napig. Visszavittem, átnézték UV lámpával. A kompresszor teljes egészében rikított az UVban, 99es az autó, még gyári volt, mondták hogy ennek annyi, ne foglalkozzak a felújítgatással. Nissens új kompresszor, 86ezer ft, munkadíj, töltés, festés stb. Működött. Kb 1 hétig. Reklamálva visszamentem hogy ez most már nem nagyon tetszik. Megint átnézték UV fényben, lebontottak sok mindent, kb másfél órás vizsgálódás után az előbb említett pontot találták. A gáz és olaj le van fejtve (254g gáz és 11ml liter olaj volt benne ~10nappal a töltés után) de itt abba is maradt a szerelés, mert azt mondták ők nem nyúlnak hozzá, mert tiszta rozsda a csatlakozás, nincs hozzá semmijük, csövet se tudnak rendelni ha az is megsérül.


Nem ijedek meg egy kis szereléstől, nagyon sok mindent magam csináltam a focuson és az előző autóimon is, de a klíma nekem idegen terep. Csövet és szárító szűrőt is kicserélem az nem gond, de félek hogy kosz kerül a rendszerbe, vagy valamire nem figyelek, és a drága új kompresszort tönkre vágom.
Amúgy erről a csatlakozásról van szó, mint ebben a videóban, 0:20 és 1:16nál: https://www.youtube.com/watch?v=T1GjdmZSjIQ
Ha muszáj, megveszem a csövet is a szárító szűrő mellé, ki is cserélem magam, ha tudom hogy mire kell figyelni. Eddig a töltögetésekkel és kompresszor cserével 110ezerben van a klíma és még mindig nem működik, úgyhogy a (remélhetőleg) utolsó pár lépés már nem tántorít el.


Szia! Hívj telefonon,segítek. Czakó Autó
_________________
üdv a Ford családnak
Autó Gumi - Lökhárító - Klímaszerviz - Fényszóró polírozás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  torogyuri


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 09.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2016.07.22 10:26:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1117
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az normális hogyha bekapcsolom a klímát a kesztyűtartó alól egy sziszegő hang kíséretében indul el, és ez tart is folyamatosan? néha jobban néha kevésbé nyomja
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  caki56


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 05.
Hozzászólások: 429


HozzászólásElküldve: 2016.07.22 10:57:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1118
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

torogyuri írta:
Az normális hogyha bekapcsolom a klímát a kesztyűtartó alól egy sziszegő hang kíséretében indul el, és ez tart is folyamatosan? néha jobban néha kevésbé nyomja


Szia! Kevés a gáz benne.

Üdv caki
_________________
üdv a Ford családnak
Autó Gumi - Lökhárító - Klímaszerviz - Fényszóró polírozás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  torogyuri


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 09.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2016.07.22 11:11:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1119
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

caki56 írta:
torogyuri írta:
Az normális hogyha bekapcsolom a klímát a kesztyűtartó alól egy sziszegő hang kíséretében indul el, és ez tart is folyamatosan? néha jobban néha kevésbé nyomja


Szia! Kevés a gáz benne.

Üdv caki


De akkor nem is hűtene rendesen nem?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsigusz


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 06.
Hozzászólások: 139


HozzászólásElküldve: 2016.07.23 07:51:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1120
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

torogyuri írta:
caki56 írta:
torogyuri írta:
Az normális hogyha bekapcsolom a klímát a kesztyűtartó alól egy sziszegő hang kíséretében indul el, és ez tart is folyamatosan? néha jobban néha kevésbé nyomja


Szia! Kevés a gáz benne.

Üdv caki


De akkor nem is hűtene rendesen nem?


Szia

Én elhinném neki elvégre ő a csapat klíma szakija...

De hűt az csak amíg bírja a kompresszor gáz és olaj "nélkül" ha már nem hűt majd azt is cserélhetsz a felújított 50k környéke az új meg 70k...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Paethee


Offline
Csatlakozott:
2008. 08. 22.
Hozzászólások: 402

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.07.23 09:06:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1121
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello,

Olyan gondom, van, hogy ha kikapcsolom a kompresszort és ismét csak a kinti levegőt fujatom be akkor nagyon párás levegőt fúj be. még a kormány is csúszós lesz.
Nemrég volt klímatisztítás, azóta csinálja ezt. Nem folyik ki a kondenzvíz rendesen talán?
_________________

Nyáron: Dunlop SP Sport Blueresponse 195/60R15
Télen: Continental Wintercontact TS850 195/60R15
Paethee ejtsd: Peti Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsigusz


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 06.
Hozzászólások: 139


HozzászólásElküldve: 2016.07.23 15:30:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1122
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Paethee írta:
Hello,

Olyan gondom, van, hogy ha kikapcsolom a kompresszort és ismét csak a kinti levegőt fujatom be akkor nagyon párás levegőt fúj be. még a kormány is csúszós lesz.
Nemrég volt klímatisztítás, azóta csinálja ezt. Nem folyik ki a kondenzvíz rendesen talán?


Én szerintem az lesz amit mondasz, mert ha a pollenszűrő lenne vizes vagy a ventiben lenne víz, akkor mindig párás lenne, de azért én ellenőrizném ezt a két dolgot is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  urbi1008


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 03.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.08.03 22:33:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1123
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok
Eddig csak olvasgattam a fórumot.Sok hasznos infót találtam itt,amit köszönök mindenkinek.Elhatároztam hát hogy regisztrálok,mert olyan problémába ütköztem,amire hátha ti tudtok valami okosat.Ott kezdődött hogy dugóban araszolgatás közben bekapcsolt klímával-35 fokban-érdekes dolgot művelt az autó.Kinyomott kuplungnál megemelkedett a fordulatszám 2000-re,majd a hűs száraz hideg helyett langyos nedves levegő jött az utastérbe.2-3 mp után normális alapjárat,majd ismét 2-3 mp után működött a klíma.Mondom oké.Ezt olyan 15 perc után megcsinálta még 1x,utána inkább kikapcsoltam.Miután kiértem a városból kipróbáltam ismét a klímát,azóta is langyos levegőt fúj.Elmentem "klímáshoz" gondoltam kevés a gáz.Kb 20% hiányzott is,hát feltöltötte.Igen ám, de nem változott semmi.Erre azt mondták a kapilláris csövet kell cserélni.Azért rákérdeztem hogy az hol található a rendszerben,erre a srác:nem tudom,ilyet még nem csináltam,de az a baja.Oké,köszi.Másik klímásnál kompresszor cserét ajánlottak.És mondom ez biztos?Nem.Akkor köszi.Még annyi hozzátartozik a sztorihoz,hogy ha bekapcsolom a klímát hallom a kuplungot,ventilátor indul,tehát látszólag minden oké,kivéve hogy az autó menetteljesítményén egyáltalán nem lehet észrevenni a kompresszor működését.Hűtőt kitakarítottam,kívül-belül,nem változott semmi.Egy 2002-es 1.6 Focus-ról van szó,digit klímás.Esetleg ha tudtok a problémára valamit mondani,vagy valami jó tanáccsal ellátni azt megköszönném.Nem akarok felesleges pénzkidobósat játszani.Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  caki56


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 05.
Hozzászólások: 429


HozzászólásElküldve: 2016.08.04 10:01:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1124
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

urbi1008 írta:
Sziasztok
Eddig csak olvasgattam a fórumot.Sok hasznos infót találtam itt,amit köszönök mindenkinek.Elhatároztam hát hogy regisztrálok,mert olyan problémába ütköztem,amire hátha ti tudtok valami okosat.Ott kezdődött hogy dugóban araszolgatás közben bekapcsolt klímával-35 fokban-érdekes dolgot művelt az autó.Kinyomott kuplungnál megemelkedett a fordulatszám 2000-re,majd a hűs száraz hideg helyett langyos nedves levegő jött az utastérbe.2-3 mp után normális alapjárat,majd ismét 2-3 mp után működött a klíma.Mondom oké.Ezt olyan 15 perc után megcsinálta még 1x,utána inkább kikapcsoltam.Miután kiértem a városból kipróbáltam ismét a klímát,azóta is langyos levegőt fúj.Elmentem "klímáshoz" gondoltam kevés a gáz.Kb 20% hiányzott is,hát feltöltötte.Igen ám, de nem változott semmi.Erre azt mondták a kapilláris csövet kell cserélni.Azért rákérdeztem hogy az hol található a rendszerben,erre a srác:nem tudom,ilyet még nem csináltam,de az a baja.Oké,köszi.Másik klímásnál kompresszor cserét ajánlottak.És mondom ez biztos?Nem.Akkor köszi.Még annyi hozzátartozik a sztorihoz,hogy ha bekapcsolom a klímát hallom a kuplungot,ventilátor indul,tehát látszólag minden oké,kivéve hogy az autó menetteljesítményén egyáltalán nem lehet észrevenni a kompresszor működését.Hűtőt kitakarítottam,kívül-belül,nem változott semmi.Egy 2002-es 1.6 Focus-ról van szó,digit klímás.Esetleg ha tudtok a problémára valamit mondani,vagy valami jó tanáccsal ellátni azt megköszönném.Nem akarok felesleges pénzkidobósat játszani.Köszönöm.


Szia! Olyan klímáshoz menj aki üzemi nyomásokat tud mérni az alacsony ill. magas oldalon.

Hívj és próbálok segíteni Szolnok környékén.

Üdv caki56
_________________
üdv a Ford családnak
Autó Gumi - Lökhárító - Klímaszerviz - Fényszóró polírozás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daro


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 24.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2016.08.24 14:25:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1125
 Hozzászólás témája: Nálam is hasonló gond van
Hozzászólás az előzmény idézésével

nlc3103 írta:
Sziasztok!

2006-os Focus II digit klíma az állábi hibát produkálja: vezető oldal minden ok, utas oldalon fűt ahogy bír. (AC megnyomása nélkül is) Voltam vele már pár szerelőnél. A nyomás értékek rendben vannak. Márkaszervizben kicseréltek egy zsalu mozgató motort, pozicionálták is. Semmi változás. A digit panel cseréjét javasolták. 100-120 ezres ára miatt nem vettem meg. Bontottakat is próbáltam már, de nem voltak jók azok sem. pl ventilátor fokozatot nem lehetett állítani vagy be sem kapcsolt. A cserék alatt a sajátom néha magára talált, de az autó következő indításánál már megint fűtött. Egy dolgot sikerült kitapasztalnom. Mono állásban először max fűtésre állítom, Ac bekapcsol, kicsit járat majd a hőfokot visszavéve legtöbbször hűt mindkét oldalon. Alacsonyabb külső hőfok kb 15 fok alatt a hiba kevésbé jelentkezik.


Szervusz!

Nekem is hasonló gondom van: egy 2006-os C-Maxom van, a hűtés bal oldal nagyjából oké, a jobb oldalon meg újabban nem hajlandó hideget fújni. Ha nem klímázom, akkor meg mindenhonnan gyanúsan meleg levegő jön. A te problémádra sikerült végül megoldást találni? Kérlek oszd meg velem a tapasztalataidat!
Előre is köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mpeter82


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 22.
Hozzászólások: 131


HozzászólásElküldve: 2016.08.24 14:57:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1126
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

caki56 írta:

Szia! Hívj telefonon,segítek. Czakó Autó

Szia!
Szeretném megköszönni a szemrevételezést és tanácsot. Végül megcsináltam saját magam a cső és szűrő cserét (az összerohadt csatlakozás miatt), és azóta hibátlanul üzemel a rendszer.
Csak a demonstrálás miatt:

 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  urbi1008


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 03.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.09.16 22:28:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1127
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

caki56 írta:
urbi1008 írta:
Sziasztok
Eddig csak olvasgattam a fórumot.Sok hasznos infót találtam itt,amit köszönök mindenkinek.Elhatároztam hát hogy regisztrálok,mert olyan problémába ütköztem,amire hátha ti tudtok valami okosat.Ott kezdődött hogy dugóban araszolgatás közben bekapcsolt klímával-35 fokban-érdekes dolgot művelt az autó.Kinyomott kuplungnál megemelkedett a fordulatszám 2000-re,majd a hűs száraz hideg helyett langyos nedves levegő jött az utastérbe.2-3 mp után normális alapjárat,majd ismét 2-3 mp után működött a klíma.Mondom oké.Ezt olyan 15 perc után megcsinálta még 1x,utána inkább kikapcsoltam.Miután kiértem a városból kipróbáltam ismét a klímát,azóta is langyos levegőt fúj.Elmentem "klímáshoz" gondoltam kevés a gáz.Kb 20% hiányzott is,hát feltöltötte.Igen ám, de nem változott semmi.Erre azt mondták a kapilláris csövet kell cserélni.Azért rákérdeztem hogy az hol található a rendszerben,erre a srác:nem tudom,ilyet még nem csináltam,de az a baja.Oké,köszi.Másik klímásnál kompresszor cserét ajánlottak.És mondom ez biztos?Nem.Akkor köszi.Még annyi hozzátartozik a sztorihoz,hogy ha bekapcsolom a klímát hallom a kuplungot,ventilátor indul,tehát látszólag minden oké,kivéve hogy az autó menetteljesítményén egyáltalán nem lehet észrevenni a kompresszor működését.Hűtőt kitakarítottam,kívül-belül,nem változott semmi.Egy 2002-es 1.6 Focus-ról van szó,digit klímás.Esetleg ha tudtok a problémára valamit mondani,vagy valami jó tanáccsal ellátni azt megköszönném.Nem akarok felesleges pénzkidobósat játszani.Köszönöm.


Szia! Olyan klímáshoz menj aki üzemi nyomásokat tud mérni az alacsony ill. magas oldalon.

Hívj és próbálok segíteni Szolnok környékén.

Üdv caki56


Üdv
Végül egy 3. szervizben kötöttem ki,ahol sikerült kideríteni hogy mégis csak a kompresszor a ludas.Korrektnek tűnt a szerelő,elmondta hogy miket csinál ha kicseréltetem a kompresszort.Mert akkor már szárítószűrőt is cserél+átmosatja a rendszert.A művelet kb. 120-ba fájna,így arra gondoltam inkább eltolom jövőre.Köszönöm a segítséget még1x.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kamondi


Offline
Csatlakozott:
2014. 12. 11.
Hozzászólások: 35

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.10.08 13:20:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1128
 Hozzászólás témája: Ki-be kapcsolgató klíma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

'99-es 1.4-es Fókámba utólagosan lett beépítve a klíma - gyári, bontott.
Akadt vele 1 kis problémám - amellett, hogy folyton kapcsolgat menet közben olyan 20-30-40 mp-enként emellett villog bekapcsolásnál a lámpám éjszaka (ekkor látom..) és ha egy helyben állok elhagyja az alapjáratom, leesik kb. 600 környékére mikor elindul majd szépen remegve visszahúzza 750 környékére, amikor meg kikapcsol akkor felugrik 900 környékére..

Kérdés:
Mi lehet a baj? Úgy tudom, hogy az alapjáratot automatikusan meg kéne emelnie bekapcsolt klímával olyan 900 környékére, miért nem teszi?

Info: lambdaszonda frissen cserélve! Very Happy

Kösziönöm a segítséget!
Üdv,
Tamás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mikiasz


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 24.
Hozzászólások: 358

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.10.08 15:34:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1129
 Hozzászólás témája: Re: Ki-be kapcsolgató klíma
Hozzászólás az előzmény idézésével

kamondi írta:
Sziasztok!

'99-es 1.4-es Fókámba utólagosan lett beépítve a klíma - gyári, bontott.
Akadt vele 1 kis problémám - amellett, hogy folyton kapcsolgat menet közben olyan 20-30-40 mp-enként emellett villog bekapcsolásnál a lámpám éjszaka (ekkor látom..) és ha egy helyben állok elhagyja az alapjáratom, leesik kb. 600 környékére mikor elindul majd szépen remegve visszahúzza 750 környékére, amikor meg kikapcsol akkor felugrik 900 környékére..

Kérdés:
Mi lehet a baj? Úgy tudom, hogy az alapjáratot automatikusan meg kéne emelnie bekapcsolt klímával olyan 900 környékére, miért nem teszi?

Info: lambdaszonda frissen cserélve! Very Happy

Kösziönöm a segítséget!
Üdv,
Tamás

Bár nem vagyok autószerelő, de nekem off-os Feliciában csinálta ezt. Abban utólagos klíma volt (nem gyári) és nem volt belekötve a motorvezérlőbe. Szerintem neked sincs. Esetleg Czako Klima (XV) kerület vagy Bagoly biztosan tud segíteni (Göd).
_________________
2006 Focus Cmax 1.8 TDCi Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kamondi


Offline
Csatlakozott:
2014. 12. 11.
Hozzászólások: 35

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.10.10 06:18:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1130
 Hozzászólás témája: Re: Ki-be kapcsolgató klíma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mikiasz írta:
kamondi írta:
Sziasztok!

'99-es 1.4-es Fókámba utólagosan lett beépítve a klíma - gyári, bontott.
Akadt vele 1 kis problémám - amellett, hogy folyton kapcsolgat menet közben olyan 20-30-40 mp-enként emellett villog bekapcsolásnál a lámpám éjszaka (ekkor látom..) és ha egy helyben állok elhagyja az alapjáratom, leesik kb. 600 környékére mikor elindul majd szépen remegve visszahúzza 750 környékére, amikor meg kikapcsol akkor felugrik 900 környékére..

Kérdés:
Mi lehet a baj? Úgy tudom, hogy az alapjáratot automatikusan meg kéne emelnie bekapcsolt klímával olyan 900 környékére, miért nem teszi?

Info: lambdaszonda frissen cserélve! Very Happy

Kösziönöm a segítséget!
Üdv,
Tamás

Bár nem vagyok autószerelő, de nekem off-os Feliciában csinálta ezt. Abban utólagos klíma volt (nem gyári) és nem volt belekötve a motorvezérlőbe. Szerintem neked sincs. Esetleg Czako Klima (XV) kerület vagy Bagoly biztosan tud segíteni (Göd).


Köszönöm!
Tavasszal felfogom keresni őket, addig pedig néha megjáratom hidegindításnál, úgy nem okoz gondot! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 171


HozzászólásElküldve: 2016.11.05 19:35:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1131
 Hozzászólás témája: klíma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Még tavaly történt egy kis baleset és eltört az egyik klímacső, az amelyik a hűtőből megy a párologtatóhoz, vagyis az utastérbe. Akkor nem csináltattuk meg de mostmár meg kellene. Érdekelne az hogy a cső cseréhez szét kell szedni a műszerfalat vagy csak simán a motortérben le lehet venni a párologtatóról?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  msasa01


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 08.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.06.08 09:29:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1132
 Hozzászólás témája: klímát nem tudom kikapcsolni
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
érdeklődni szeretnék, hogy valaki tapasztalta-e már az alábbi jelenséget:
autó: Ford Focus MK1 2004, manuális klíma

AC gomb folyamatosan világít, nem tudom kikapcsolni. Minden ventillátor állásban. Természetesen 0-n nem világít.

Mi lehet a probléma?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balkor


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 11.
Hozzászólások: 25


HozzászólásElküldve: 2018.06.09 21:22:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1133
 Hozzászólás témája: Re: klímát nem tudom kikapcsolni
Hozzászólás az előzmény idézésével

msasa01 írta:
Sziasztok,
érdeklődni szeretnék, hogy valaki tapasztalta-e már az alábbi jelenséget:
autó: Ford Focus MK1 2004, manuális klíma

AC gomb folyamatosan világít, nem tudom kikapcsolni. Minden ventillátor állásban. Természetesen 0-n nem világít.

Mi lehet a probléma?


A klíma is megy? Melyik kifújó állásban?
Van a focusnak egy sajátossága, hogy ha a levegő szélvédőre fújó állásban van, akkor automatikusan megy a klíma, ha akarod, ha nem, ezen az segít, ha lábra vagy a rostélyokra tereled a levegőt a forgókapcsolóval. Viszont eközben az AC gomb ledje nekem nem világít, annak ellenére, hogy megy a klíma (nem tudom másnál ez hogy van), lehet neked világít.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 699


HozzászólásElküldve: 2018.06.13 07:35:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1134
 Hozzászólás témája: Re: klímát nem tudom kikapcsolni
Hozzászólás az előzmény idézésével

balkor írta:
msasa01 írta:
Sziasztok,
érdeklődni szeretnék, hogy valaki tapasztalta-e már az alábbi jelenséget:
autó: Ford Focus MK1 2004, manuális klíma

AC gomb folyamatosan világít, nem tudom kikapcsolni. Minden ventillátor állásban. Természetesen 0-n nem világít.

Mi lehet a probléma?


A klíma is megy? Melyik kifújó állásban?
Van a focusnak egy sajátossága, hogy ha a levegő szélvédőre fújó állásban van, akkor automatikusan megy a klíma, ha akarod, ha nem, ezen az segít, ha lábra vagy a rostélyokra tereled a levegőt a forgókapcsolóval. Viszont eközben az AC gomb ledje nekem nem világít, annak ellenére, hogy megy a klíma (nem tudom másnál ez hogy van), lehet neked világít.


én is úgy tudom, hogy jelzés nélkül teszi akkor amikor "automatikusan megy a klíma"
nem kellene neki világítani Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 699


HozzászólásElküldve: 2018.06.13 07:37:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1135
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lamdaszonda kiszedéshez van jól bevált módszeretek, vagy tipp?

azt olvastam, hogy fékfolyadék jó csavarlazítónak, ezt próbáltátok már?
köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kleroo


Offline
Csatlakozott:
2009. 04. 04.
Hozzászólások: 1174


HozzászólásElküldve: 2018.06.13 08:36:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1136
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
lamdaszonda kiszedéshez van jól bevált módszeretek, vagy tipp?

azt olvastam, hogy fékfolyadék jó csavarlazítónak, ezt próbáltátok már?
köszi


WD40 mindenre jó, de tudtommal alapvetően erre találták ki, csavart lazítani Very Happy
_________________
Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szvicsa


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 21.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.06.18 13:00:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1137
 Hozzászólás témája: Klímahűtő ventilátor 2es fokozat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha használom a klímát, nem kapcsol be a hűtőventilátor magasabb fokozatra. Így álló helyzetben veszt a hatasfokból. Gondolom nagy a nyomás benne és így nem hűt annyira.
A motortérben ahol vannak a relék, a ventilátor ikon (R12) alatt nincs benne relé, hiányozhat onnan, vagy oda nem kell?

Mi lehet a baja?
Focus C-Max 1.8 benzin 2005.

Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szvicsa


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 21.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.06.18 14:58:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1138
 Hozzászólás témája: Klímahűtő ventilátor 2es fokozat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha használom a klímát, nem kapcsol be a hűtőventilátor magasabb fokozatra. Így álló helyzetben veszt a hatasfokból. Gondolom nagy a nyomás benne és így nem hűt annyira.
A motortérben ahol vannak a relék, a ventilátor ikon (R12) alatt nincs benne relé, hiányozhat onnan, vagy oda nem kell?

Mi lehet a baja?
Focus C-Max 1.8 benzin 2005.

Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Általános dolgok -> Klíma bajok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 36, 37, 38
Ugrás:   

38 / 38 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.55 másodperc