Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.07.19. 04:07:36 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: lajtoszoltan
Mai: 0
Tegnapi: 4
Összesen: 24092
Látogatók:
Vendégek: 23084
Tagok: 358
Összesen: 23442

Jelen lévő tagok:
01: lajtoszoltan
02: semetka
03: bala
04: pikachu
05: sajtqkac
06: _Petya_
07: csipi66
08: attis
09: szjocib
10: lantika
11: Focusdriver
12: danonhunter
13: Almeida
14: edk
15: attila64
16: Gabor02
17: Mézi
18: oxyff2
19: sulep
20: bossofbosses
21: Pallaci
22: kelly
23: hape
24: gaborka83
25: milan6
26: kleroo
27: Aramitz
28: seif
29: pukkandur
30: bicell
31: frizzi79
32: JuPe
33: Shatterhand
34: helm
35: isti215
36: Peti77
37: nagynandor91
38: theseus
39: iln999
40: nokecmec1986
41: klaci711
42: Chili7
43: sernyovac
44: RS305
45: gustavsson
46: szalai88
47: _Allen
48: Vagyokabajnok
49: fefe1968
50: csabesz66
51: Yasib
52: secret21
53: fiesta
54: PollyApu
55: slyder81
56: dragon
57: kimbala
58: Car-ak
59: Chrysthyan
60: Bagoly600
61: Remo
62: Bobyjack
63: pityu
64: hervai
65: runzice
66: fuco
67: zor19
68: fibri81
69: Kapeti
70: znagy
71: fexi
72: cezar7
73: Flex
74: szuszinho
75: Rockerpali
76: satirka
77: sendrew
78: pogf
79: neopaszta
80: zsigusz
81: popprezoli
82: tata211
83: lekimiklos
84: szcsab1
85: zolterek
86: boszme
87: chris75
88: ferencvoros
89: mike67
90: Szilva87
91: vazso0622
92: Kakszilali
93: tamas_kulcsar_90
94: Sniper85
95: balazsasd
96: placi90
97: Maxbull
98: podpupi
99: balmesz001
100: sylraw
101: fiatnorbi
102: smelo
103: WarTecH
104: gerus
105: mszrdi
106: vanor
107: reklawyks
108: sasa82
109: KTamas51
110: horiisign
111: solol8809
112: Atala86
113: tiszaszipi
114: szelala
115: masu
116: KAndor
117: mugab
118: janeska75
119: Totigyerek
120: majormate84
121: Kavegep
122: farkasbalint1991
123: atibaba
124: saumur
125: bottod
126: czirjek2002
127: tiano
128: vespa50s
129: fecooka
130: dtiborsopron
131: eduba
132: mogyi556
133: Shavo33
134: forestjr79
135: ikim2025
136: amuba
137: szmore
138: kilincs89
139: egyszeru
140: Juva
141: Fagyis
142: kojomjo
143: jano952
144: bazsy_
145: vargaapa
146: gsandor
147: Airmans
148: Gatya
149: radvanyia
150: krekopeter
151: b_sanyi
152: Gabur36
153: voroskaroly82
154: hufiblog
155: aToS88
156: vilu56
157: groszzoltan
158: tamasbobak
159: gyoeri
160: sziko
161: csikszi
162: SilverFox
163: oktato
164: SoRCeReR
165: Sanya12
166: robika6120
167: kuszka
168: Simgeri
169: zolbal
170: davez
171: Tekate
172: bodalaca
173: kisinter
174: blackohu
175: Gabtor
176: namito
177: winotto
178: Csirke
179: gabi77
180: _NiZ_
181: flint78
182: Laci665
183: Letsgo
184: gedikart
185: Geri62
186: traxdata
187: sadykowich
188: add256
189: Guriga72
190: zsonybrasco
191: Klevi75
192: tiertobrian
193: proferry
194: thomas01
195: papap21
196: Riri01
197: krian333
198: zola
199: pfpetee
200: Thomas10100
201: sutyi
202: EuropaiFecske
203: Adamka87
204: Balázs
205: dzseno90
206: Illesvik
207: Charlie7709
208: markastor84
209: nagyas
210: vargakaroly67
211: MagicFly
212: LACKO13
213: zoosz
214: laci7up
215: raga85
216: dragos
217: molnisz
218: Mihajlov
219: Motoman
220: hooked
221: dhodmik
222: guldenius
223: hmilan
224: baf80
225: Siby
226: attilazsolts
227: yada
228: csoege
229: lj
230: detomaso
231: bodajoci
232: semil
233: Mikiász
234: zoni
235: jocc67
236: Calius
237: yoker
238: zozee
239: silboy
240: Koszom
241: beodokb
242: Karesz87
243: mayhem92
244: szvicsa
245: zumike
246: jezol
247: TRL
248: bendeguz
249: ljocco
250: szupergo
251: cufere
252: oriat
253: zotya76
254: paethee
255: tocsaba
256: sebi89
257: Blatty
258: ReFi
259: Traklaci
260: attila_kg
261: dmcgabi
262: Weis
263: ati84
264: Lobo76
265: cyberfly
266: Robosz78
267: FOKIO
268: Zsata
269: Lookee87
270: frogolcsi
271: JNorb
272: Zeller
273: fcstibi
274: givanyi
275: Zeus0521
276: knorbert92
277: balkor
278: Vice
279: szkorhetz
280: sikitomi
281: Csaba105
282: zsorro
283: jomba79
284: cezar9
285: karcsitata
286: sagem94
287: sassi
288: challengeri
289: palati
290: balazs0717
291: huszt81
292: Sopet
293: pathfinder
294: MykeeH
295: pedro86
296: cory19
297: Kofy
298: pjonas
299: doczens
300: kran72
301: lac
302: torogyuri
303: zsiguci
304: Fokuszpok
305: Darth_NewL
306: richard89
307: Szpityak
308: Danee
309: atomizer
310: bury47es
311: soldier84
312: acsaba
313: Mikusz7
314: lelcash
315: kombiwartburg
316: Ernie
317: pyka87
318: Mergen
319: janossur
320: Tom7777
321: alfapapa
322: jago1
323: Peeti55
324: komeiner
325: ClintBarton
326: hohand
327: mrmuscle
328: vargafgyor
329: gflori
330: kisati966
331: snowplow
332: eisento
333: Alientwo
334: hayzoli19
335: kolo
336: rvilike
337: Takker81
338: Radomer
339: wexor
340: fhoksz
341: szergely1126
342: csipu
343: bobibob
344: k44headphones
345: Carpy
346: Bubuapu
347: jozsua
348: hzoltan
349: kaltenberg
350: Morscherszenasigabe
351: erkidaniel
352: papamaci88
353: fakocka
354: pzsoca
355: Rush77
356: zsoltikak
357: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 144, 145, 146
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

146 / 146 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  KTamas51


Offline
Csatlakozott:
2014. 07. 05.
Hozzászólások: 29


HozzászólásElküldve: 2018.06.15 19:56:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4351
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
edk írta:
Csak, hogy mindenki lelkivilága megnyugodjon:...


Update 2018.06.15.: naszóval tegnap elhoztam az autót munka után. A diagnózis: az akku okozza, túl nagy áramot vesz fel, azért melegszik a generátor. Kimérték, kipróbálták másik akkuval, azzal minden jó.
Holnap megpróbálom elérni a generátoros embert, hogy ugyanmár wtf? Nem azért fizettem, hogy kapjak egy hibás diagnózist, az autó pedig ugyanúgy sz@®.

Nekem akkor volt zümmögés és bakelit szag amikor a főtengely szíjtárcsa megadta magát. De azt egyértelműen lehet diagnosztizálni. Szét van olvadva a szíjtárcsa belseje.
_________________
FOCUS kombi
(2006 1.6TDCI 90 ló)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2018.06.20 18:07:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4352
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

KTamas51 írta:
...

Update 2018.06.19: visszavittem az autót a vadiúj akkuval, amivel szintén melegedik a generátor. Diagnózis v2: diódahíd zárlatos, és a feszszabályzó is meghalt a generátorban. A javítás ára 34e. (Mint kiderült 2012-ben ugyanezt cserélték rajta 31e-ért.). Mondom oké, és mi van azzal a pénzzel, amit múlt héten fizettem ki a kollégátoknak (aki, mint kiderült, a főnök és a héten szabin van)? Nem mondtam ki, de egyértelmű volt, hogy múlt héten hibás diagnózisért fizettem 10e-t. Háááát, ezügyben ők nem tudnak mit mondani, a főnökkel kellene megbeszélnem hétfőn, mikor ismét jön. Kíváncsi leszek erre a beszélgetésre. A pozitívum, hogy elvileg holnapra kész a generátor javítása (természetesen a megbeszélt 34e-ért).
Update 2018.06.20.: délelőtt (én meglepő módon munkaidőben) telefonálnak a generátorszervizből, hogy kész vannak, tudok menni. Megbeszélem a melóhelyen, hogy elmennék 15-20 percre az autóért, a válasz oké, menjek csak. Saját autómmal másik sofőr felvesz, elmegyünk a Focusért, elmondják, hogy a megbeszéltek szerint diódahíd és feszszabályzó csere a megbeszélt 34e-ért. Körbenézem az autót esetleges karcolás, horpadás végett, de minden rendben van (és egy hiba, amire utólag jöttem rá: nem néztem be a motorháztető alá Undecided). Másik sofőr megy a Mondeoval, én a Focuszal. Első utcán 1-es, 2-es, megjegyzem: hááát, mintha kicsit gyenge lenne. Befordulunk egy kis utcába, akkor már tudatosan: 1-es, 2-es: hmm, 80%, hogy valamiért nem húz normálisan, közben vége az utcának. Nagyobb út jön, jól van, akkor most dinamikusan gyorsítok: 1-es, 2-es, 3-as és 2000-es fordulat környékén egy halk pukkanás. Mondom fáklya. Az otthoni parkolóig még 500m, azt 40-nel megteszem. Motorháztető felnyit, hábazz, a generátor feletti szívócsövek szét vannak csúszva teljesen, gyakorlatilag 3cm rés volt köztük. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad . Namost vagy a pukkanáskor nyomta szét, vagy nem is tették össze (gondolom, hogy jobban hozzáférjenek a generátorhoz). "Gyorsan" összeraktuk normál állapotba a csöveket (mivel egyikünk sem autószerelő, ezért a logikusnak tűnő összeillesztést választottuk), hogy még akkor vissza is tudjak menni reklamálni. Visszagurultunk: ebédszünet volt, telefont nem vették fel. Én visszamentem dolgozni vagy 45 perc után. Délután telefonon elmondom nekik, hogy mit tapasztaltam: őőő, lehet, hogy nem húztuk meg a bilincset. Én: légyszíves nézzétek már meg, hogy jól tettük-e össze. Oké, meló után vihetem. Elvittem, szétszedték, összerakták ugyanúgy, ahogy volt, elnézést, stb.
Hazafelé városon kívül mentem egy kört az autóval, minden oké volt. Ellenben hallottam, hogy kavicsok vannak a gumi(k)ban és kattognak. Otthon megálltam a parkolóban, elkezdtem kipiszkálni a kavicsokat: bal első kész, bal hátsó kész, jobb hátsó: mi a @°&@& ez a csavar a gumiban??? Ami nem most került bele, mert már szép sima volt a feje...
Mivel új akku került az autóba, ezért a hibákkal kapcsolatos hangjelzés alapállapotba állt, nem volt hangjelzés.
Elindulok a gumishoz a parkolóból: 500m-t megyek: mintha felvillant volna a piros hibalámpa egy pillanatra (vagy káprázott a szemem?). Elkezdem nézni: 200m múlva látom, hogy megint felvillant és ki is alszik (2000 körüli fordulatnál). Eztnemhiszemel mi a rák van megint?? Óvatosan elmegyek a gumishoz, mondom mi a gond: első kérdés a gumikra: ki fújta fel ezeket a gumikat ennyire? Én: ti raktátok fel a felnire a gumikat 2 hónapja, azóta nem nyúlt hozzá más.... Srác leengedi normál nyomásra. Jó hír: a gumi nem ereszt. Irány haza.
Hibajelzés hangját bekapcsolom. Mondeoból hibakódolvasót kiveszem, átnézem a hibákat: generátor, feszültség hibák. Ok, ezt törlöm, minden hibamentes. Menjünk egy kört a parkolóban: 1-es, 2-es, semmi, fékezek: megint hiba, de azonnal el is alszik. Hibakód nincs. Újra: 1-es, 2-es, megyek 20-szal: hiba. Hibakód nincs. Itt kezdtem már nagyon csúnyákat mondani. Újra elindulok: bukkanó jön: hiba. Aha, lehet, hogy valami csatlakozót nem jól tettek vissza a motortérben és amiatt van kontakthiba? Megfordulok ugyanahhoz a bukkanóhoz: hiba, és pont elkaptam a feliratot: Luggage open. Óhogyaza#&&#@#@#@#&@#&@#&@, félig volt lecsukva a csomagtartó.... Mentem még egy kört, hiba megszűnt.
Levezetésképpen kicseréltem az ablaktörlőlapátokat, hogy kilásson az asszony, ha esős az idő.
Bocs a hosszú monológért, csak mások okulására, szórakoztatására írtam le Smile . Egy szép autós nap története.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ricsmonds


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 14.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 16:21:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4353
 Hozzászólás témája: Nem húz alul
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Olyat szeretnék kérdezni hogy van egy Focus mk2 1.6 110le autóm. DPF nélküli.
Nem rég vettem észre hogy alul nagyon nem akar menni... Ennél jobb volt mikor megvettem.
kb 2200tól indul meg, de nagyobb a hangja mint az ereje. Visszapillantóba nézve nem füstöl.. Talán nem is eszik jobban mint eddig. Én olyanra gondolok hogy esetleg valami turbócső probléma lehet.
A kérdésem az hogy a márkaszervízbe gyári progivan tudnak nézni olyat pl hogy megvan e a nyomás a turbónál? Nagyobb szédszedés nélkül...
Vagy az nagynyomás részt?
Előre is köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 18:32:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4354
 Hozzászólás témája: Re: Nem húz alul
Hozzászólás az előzmény idézésével

ricsmonds írta:
Sziasztok!
Olyat szeretnék kérdezni hogy van egy Focus mk2 1.6 110le autóm. DPF nélküli.
...

Ha turbócsőre gyanakszol, akkor annak szokott hangja lenni (ugye kifúj a lyukon), valamint olyankor olajpermet van a környéken. Ezt ellenőrizheted te is Smile.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ricsmonds


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 14.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 20:05:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4355
 Hozzászólás témája: Re: Nem húz alul
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
ricsmonds írta:
Sziasztok!
Olyat szeretnék kérdezni hogy van egy Focus mk2 1.6 110le autóm. DPF nélküli.
...

Ha turbócsőre gyanakszol, akkor annak szokott hangja lenni (ugye kifúj a lyukon), valamint olyankor olajpermet van a környéken. Ezt ellenőrizheted te is Smile.


Előző kocsimon éppen nem volt semmi olajpermet sehol mégis kilyukadt a cső és nem ment csak füstölt. Meg ugye az intercooler felé nem is látni be. vagy mögé
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 16:56:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4356
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
...

Utolsó update a diódahídhibás generátor kapcsán. Ma visszamentem megkérdezni a tulajt, hogy mivel ugyanazt a hibát produkálta azonnal több, köztük vadonatúj akkuval is az autó, mi lesz az első alkalommal fizetett 10e forinttal? A válasza: mivel elmentem az autóval (úgy, hogy ezt vele megbeszéltem, hogy elmehetek az adott állapotban lévő autóval), és belepróbálgattam mindenféle akkut (a régi Ford akkut, a Mondeoban lévő általa is ajánlott Excide akkut és a vadonatúj Excide akkut), ezért így jártam. Amúgy sem belevaló akku volt benne. Mondom: de igen, kalcium akku volt benne. Erre nem tudott mit mondani. Megkérdeztem, hogy szerinted az a 800m út okozta a diódahíd halálát, és pont ugyanaz a hibajelenség keletkezett, mint amivel először idehoztam? Ott leragadt, hogy mivel nem kértem tőlük az új akku megvételét és beletevését, ezért miután először eljöttem, akkor ment tönkre a diódahíd. És részéről pont.
Úgyhogy a következtetés: a dunaújvárosi G.n.r.l-P.u.z 2..1 Kft NEM ajánlott, lehúzós szerviz. Ja, számlát természetesen egyik alkalommal sem adtak...

A szétcsúszott (vagy össze sem rakott) szívóoldali csövek:
https://ibb.co/cwxHVT
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 358


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 19:41:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4357
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
edk írta:
...

Utolsó update a diódahídhibás generátor kapcsán. Ma visszamentem megkérdezni a tulajt, hogy mivel ugyanazt a hibát produkálta azonnal több, köztük vadonatúj akkuval is az autó, mi lesz az első alkalommal fizetett 10e forinttal? A válasza: mivel elmentem az autóval (úgy, hogy ezt vele megbeszéltem, hogy elmehetek az adott állapotban lévő autóval), és belepróbálgattam mindenféle akkut (a régi Ford akkut, a Mondeoban lévő általa is ajánlott Excide akkut és a vadonatúj Excide akkut), ezért így jártam. Amúgy sem belevaló akku volt benne. Mondom: de igen, kalcium akku volt benne. Erre nem tudott mit mondani. Megkérdeztem, hogy szerinted az a 800m út okozta a diódahíd halálát, és pont ugyanaz a hibajelenség keletkezett, mint amivel először idehoztam? Ott leragadt, hogy mivel nem kértem tőlük az új akku megvételét és beletevését, ezért miután először eljöttem, akkor ment tönkre a diódahíd. És részéről pont.
Úgyhogy a következtetés: a dunaújvárosi G.n.r.l-P.u.z 2..1 Kft NEM ajánlott, lehúzós szerviz. Ja, számlát természetesen egyik alkalommal sem adtak...

A szétcsúszott (vagy össze sem rakott) szívóoldali csövek:
https://ibb.co/cwxHVT
Soha nem is voltak ajánlottak, nekem is volt történetem velük... De nem is tudnék a városban olyat mondani akihez érdemes bármivel menni. Mind lehúzós és/vagy nem is ért hozzá...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsata


Offline
Csatlakozott:
2013. 02. 11.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.06.30 15:00:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4358
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Pár hónapja már írtam ide, de sajnos azóta sem oldódott meg a problémám. 2006 1.6tdci G8DB. Volt egy turbó középrész és geometria cserém. Valami szétdarálta mindkettőt. A szerelő nem tudta megmondani, hogy mi. Már meg akarta bontani a hengerfejet. Azóta rájöttem, hogy a légszűrőház és a turbó közti harmónikacsövön volt egy repedés. Cseréltem, azóta jó. Ami a problémám, a kocsi erőtlen 2000 alatt. Olyan érzés, mintha olyan 2800-3000 körül jönne meg a turbónyomás. Alatta szinte semmi. Geometria, ha beindítom a kocsit beáll a végállásba, ha leállítom, akkor pedig vissza. Menet közben nem tudom dolgozik-e, de lehet valami kamerás módszert megpróbálok, hogy terhelésen mozog-e....
A kocsi sokkal könnyedebben lefullad egyesben.

Ami cserélve lett:

Turbó középrész
Geometria
Geometria vákuumdoboz
EGR
Légtömegmérő
Generátor feletti levegőcső

Ezeket mind hozta hibakóddal. Most elvileg hibakód mentes. Csak nem megy.

Esetleg valakinek ötlet?

Bár azt sem tudom, hogy a geometria pálcáját jól rakták-e be, mert látom rajta, hogy menetes és valamilyen szinten állítható.

ESS motorsnál voltam, de annyit mondtak, hogy a geometria meg sem mozdul. Jó fejek voltak, mondták, hogy vigyem vissza ahhoz, aki a turbót csinálta és reklamáljam meg. Ez sikerült, azóta mozog a geometria, csak a kocsi így sem jó.

Bocs, ha hosszú voltam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsata


Offline
Csatlakozott:
2013. 02. 11.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.06.30 15:03:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4359
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ja, amit kihagytam.

DPF kiiktatva, computer-ből kiírva.
Minimálisan füstöl, de nyilván nem úgy, mint egy húzott tdi.
Nagyjából hozzászoktam.
Fogyasztás nem akar bemenni 6 alá.
Régen 5.3-5.4-el járkáltam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ferencvoros


Offline
Csatlakozott:
2008. 07. 28.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.07.06 06:53:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4360
 Hozzászólás témája: EGR probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2006-os 1,6 tdci fócusomban VALEO 700414 típusú EGR szelep van. Most tönkre ment, viszont mindenhol azt mondják, hogy ebbe a típusba a VALEO 700444 típus való. A kocsit 20000km-rel vettem az első szervízre is már én vittem. Gyakorlalatilag elképzelhetetlen, hogy cserélve volt. A VALEO-val is beszéltem, azt mondják a két szelep nem felcserélhető, egy belső anyagot is küldtek ami pont erről szól: a két szelep nem ugyanaz. Akkor most melyiket vegyem bele? Tudna valaki segíteni merre induljak el? Esetleg jöttek ki motorok amik az eredetileg Citroenbe való szeleppel jöttek ki?

Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KTamas51


Offline
Csatlakozott:
2014. 07. 05.
Hozzászólások: 29


HozzászólásElküldve: 2018.07.08 12:15:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4361
 Hozzászólás témája: Re: EGR probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

ferencvoros írta:
Sziasztok!

2006-os 1,6 tdci fócusomban VALEO 700414 típusú EGR szelep van. Most tönkre ment, viszont mindenhol azt mondják, hogy ebbe a típusba a VALEO 700444 típus való. A kocsit 20000km-rel vettem az első szervízre is már én vittem. Gyakorlalatilag elképzelhetetlen, hogy cserélve volt.
Köszönöm!


Mindegy melyiket veszed. Lehet nem egyforma,de a kocsi mind a kettőt megeszi. Én bontottat vennék a helyedben. Én már kitapasztaltam, hogy amelyik könnyen szinte akadozás nélkül jár az működik és valószínűleg sokáig működni is fog. 10000Ft körül már lehet kapni. Kérd el a bilincset is. A hibakódot pedig egy egyszerű kínai bluetooth-os kütyüvel ki kell törölni, mert nem fog elmúlni magától.
_________________
FOCUS kombi
(2006 1.6TDCI 90 ló)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Guriga72


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 29.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.07.08 22:55:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4362
 Hozzászólás témája: menet közben torpan az autó!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
A hétvégén utaztam vidékre az 1.6-os 90 LE Focusommal az autópályán, 120-130-as tempóval. Menet közben egyszercsak egy pillanatra megtorpant az autó, mintha elfogyott volna az üzemanyag, majd ment tovább. Ezt 5 percen belül többször is megcsinálta, visszavettem a tempót kb 100-ra ezután már nem produkálta ezt a jelenséget. Másnap országúton 90-100-as tempónál ismét előjött a torpanás több alkalommal is ami egyre jobban idegesít. Párszáz kilóméter hijján 200 ezer km van benne, nemrég lett vezérlés cserélve, az üzemanyag szűrőbe kb 20 e km van. Tanácstalan vagyok. Találkozott már vki hasonlóval?

Köszönöm előre is a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fibri81


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 05.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2018.07.13 18:31:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4363
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Egy olyan problémával szembesültem hogy észrevettem hogy "csípi"az olajat!(2005. 1.8 16v benzines "qqdb")Szerintem jócskán mert bő 2 litert öntöttem utána 3000 km.után!Most is megnéztem 400 km.után és a nívó min. felett van 1 kicsivel!Ez szerintem már nem normális gondolom!A víz nem olajos,nem füstől kékesen,pöccre indúl és teljesen simán csendesen jár!Castrol 10w40 van jelenleg benne!
Valaki futott már bele ilyen dologba!A segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.:Zoltán
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2814


HozzászólásElküldve: 2018.07.14 05:34:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4364
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fibri81 írta:
...2 litert öntöttem utána 3000 km.után...

Szia!

Több oka lehet az olajfogyasztásnak.
Költségek szerint emelkedő sorrendben:
- a PCV szelep meghibásodott. Ha nem tudod tesztelni, akkor legegyszerűbb a csere.
- a szelepszár szimmeringek elöregedtek. Ezt nagyon ügyes szerelők hengerfej levétel nélkül is tudják cserélni. Akkor viszonylag nem drága. De más szerelők azt mondják, hogy ennek nincs értelme, mert ilyenkor már a szelepvezetők is kikoptak és az teljes motorszétszedést jelent.
- leragadt, elkokszosodott olajlehúzó gyűrűk. Esetleg valamilyen motortisztító adalék segít.
- kopott ldugattyúgyűrűk, hengerek. Motorgenerál vagy bontott motor.

Meg lehet próbálni szétválasztani ezeket az eseteket, aszerint, hogy hol puffog ki jobban az olaj. Pl. olajbeöntő nyílás vagy nívópálca helye.

Mennyit futott a gép? Persze, ha nem Te vagy az első tulaj, akkor ez bizonytalan.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 144, 145, 146
Ugrás:   

146 / 146 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.25 másodperc