Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.12.13. 05:18:54 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Hetzmann
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 24427
Látogatók:
Vendégek: 314
Tagok: 0
Összesen: 314

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 3. Gondok, problémák...
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 57, 58, 59  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

54 / 59 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 204


HozzászólásElküldve: 2018.06.24 13:31:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1591
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm a válaszokat mindkettőtöknek. Azt lehet tudni, hogy hány km-t mentetek az autóval?

Az eladók között főleg 180e km körül futottak vannak. Lehet ez azért mert akkor kell vezérlést cserélni, illetve a kettőstömegű is várhatóan akkortájt adja meg magát?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23921


HozzászólásElküldve: 2018.06.24 17:19:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1592
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az egyik ment 165 ezret, a másik úgy 90 ezret.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vagyokabajnok


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 04.
Hozzászólások: 53


HozzászólásElküldve: 2018.06.24 17:43:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1593
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pityu írta:
Köszönöm a válaszokat mindkettőtöknek. Azt lehet tudni, hogy hány km-t mentetek az autóval?

Az eladók között főleg 180e km körül futottak vannak. Lehet ez azért mert akkor kell vezérlést cserélni, illetve a kettőstömegű is várhatóan akkortájt adja meg magát?

Nálam a csere utáni állapot van 200 E km,de a csereárat(kb 100E Ft)lealkudhatod,és így legalább biztosan ki van cserélve.Kéttömegüről nincs tapasztalatom,de az ex mondeómban 330E km-nél is gyári volt és nem csattogott.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 06:56:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1594
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pityu írta:
pityu írta:
MK3 -as focusból az 1.6tdci 115le -s verzió mennyire megbízható, tartós motor? Mik a gyengeségei? Vásárláskor mire érdemes figyelni?

Az eladó autókon amiket járó motorral fotóztak le, érdekes módon világít a két kis műszer közötti i betű pirosan. Ez milyen hibát jelent?

köszi!


Valaki akinek ilyen motorral szerelt autója van, tudna esetleg mesélni pár dolgot?
Hiába böngésztem a neten mindenfelé, alig van pár infó, pedig már 5 éve gyártják ezt a motort. Legfeljebb olyan infókat találtam, hogy a 2.0 tdci -t kell választani mert az sokkal megbízhatóbb, de sehol nem volt konkrétum, hogy pontosan miért is jobb az a motor.


289000km 0 hibával. Csak ennyit tudok mondani. Olajat 12000km-ént kap(Total Quartz Future NFC 5W-30), szűrőket félidőnél cserélem. Fogyasztása nálam 80% főút 20% város használattal 5.5-5.7L/100km(úgy hogy nem kímélem). Sima gázolajat kap, semmi prémium meg plusz placebo adalék. Én merem ajánlani.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 204


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 09:59:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1595
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm a válaszokat, ez elég megnyugtató, hogy ennyien írtok róla jókat még nagyobb futással is.

Őket néztem ki pl:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_1_6_tdci_titanium_econetic_88g_gyari_fenyvezetett_sz_konyv-12925739
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_1_6_tdci_titanium_s_executive_garancia_salon-12989067
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_1_6_tdci_titanium_magyar_szkonyves-13009771

Ford mellett az 1.9 pdtdi vw csoportos autókat néztem még, de azok azért nem ennyire újak és nem feltétlenül érik meg az árukat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 12:00:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1596
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pityu írta:
Köszönöm a válaszokat, ez elég megnyugtató, hogy ennyien írtok róla jókat még nagyobb futással is.

Őket néztem ki pl:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_1_6_tdci_titanium_econetic_88g_gyari_fenyvezetett_sz_konyv-12925739
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_1_6_tdci_titanium_s_executive_garancia_salon-12989067
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_1_6_tdci_titanium_magyar_szkonyves-13009771

Ford mellett az 1.9 pdtdi vw csoportos autókat néztem még, de azok azért nem ennyire újak és nem feltétlenül érik meg az árukat.


Egy szavazat a középsőre.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 204


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 12:29:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1597
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

misu írta:
pityu írta:
Köszönöm a válaszokat, ez elég megnyugtató, hogy ennyien írtok róla jókat még nagyobb futással is.

Őket néztem ki pl:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_1_6_tdci_titanium_econetic_88g_gyari_fenyvezetett_sz_konyv-12925739
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_1_6_tdci_titanium_s_executive_garancia_salon-12989067
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_1_6_tdci_titanium_magyar_szkonyves-13009771

Ford mellett az 1.9 pdtdi vw csoportos autókat néztem még, de azok azért nem ennyire újak és nem feltétlenül érik meg az árukat.


Egy szavazat a középsőre.


Az a legdrágább de egyébként nekem is az tetszik Laughing Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 204


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 15:19:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1598
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Még annyi kérdés merült fel bennem , hogy a gyengébbik verziókat gyárilag lehet új szoftverrel felspanolni a legerősebbre?
Pl van ebből 105 lóerős , vajon azt 116-ra fel lehet tolni gond nélkül?
Vagy amit írtál, hogy 95 lóerős van neked, azt is fel lehetne okosítani 116-ra?

köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vagyokabajnok


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 04.
Hozzászólások: 53


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 17:23:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1599
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pityu írta:
Még annyi kérdés merült fel bennem , hogy a gyengébbik verziókat gyárilag lehet új szoftverrel felspanolni a legerősebbre?
Pl van ebből 105 lóerős , vajon azt 116-ra fel lehet tolni gond nélkül?
Vagy amit írtál, hogy 95 lóerős van neked, azt is fel lehetne okosítani 116-ra?

köszi

Csak olvastam róla,hogy szoftveresen van különbség,ami "egy frissítéssel" megoldható. Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 204


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 20:22:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1600
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vagyokabajnok írta:
pityu írta:
Még annyi kérdés merült fel bennem , hogy a gyengébbik verziókat gyárilag lehet új szoftverrel felspanolni a legerősebbre?
Pl van ebből 105 lóerős , vajon azt 116-ra fel lehet tolni gond nélkül?
Vagy amit írtál, hogy 95 lóerős van neked, azt is fel lehetne okosítani 116-ra?

köszi

Csak olvastam róla,hogy szoftveresen van különbség,ami "egy frissítéssel" megoldható. Rolling Eyes


Mondjuk érdekes, hogy a 105 lovasnak más a neve, az econetic, a többi meg duratorq. Lehet, hogy nem csak a szoftver más ennél a verziónál Shocked Confused
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  adamka87


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 10.
Hozzászólások: 23


HozzászólásElküldve: 2018.07.05 09:55:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1601
 Hozzászólás témája: 2018 1.5 ecoboost help
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Elöljáróban..

Új autót vásároltam MK3 1.5 ecoboost na most egy új autótól elvárom, hogy ne jöjjenek érdekes furcsa hangok a motorból.

Probléma:

Ebből a motorból bizony jönnek.. alapjáraton kopogás csattogás --> ezt elfogadtam mert mindenki másnak ilyen.. magas nyomású szivattyú alapjáraton kerepel stb. ez rendben is van amúgy is belülről nem hallani csak kívülről.

Viszont a másik az idegesítőbb erről egy linket csatolok be mert így tudom a legjobban szemléltetni.

Ford tud a dologról de nem történt semmilyen visszahívás ezzel kapcsolatban azzal takaróznak hogy így lett "tervezve"..:/

https://www.youtube.com/watch?v=81sO81hAfTU

Na most nekem még nem olyan hangos 600km van a kocsiban de másoknak külföldön a kmter haladtával ez a hang erősödik. Ha jól tudom márkaszervíz megmagyarázza ezt azzal hogy ez normális és igy van tervezve... nem tudnak vele mit csinálni! Viszont nekem pl ha jelzik hogy ez ilyen valószínű nem veszem meg mert egy új autóból nem szeretnék ilyen hangokat hallani..

Van esetleg itt olyan tulaj akinek 1.5 ecoboost van és tapasztalat hasonló észrevételt?

Kicsit aggódom mert beszéltem már olyan tulajjal akinek nincs ilyen jelenség.. van akinek van de ford szerint normális tanácstalan vagyok és csalódott.

Köszönöm előre is segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  adamka87


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 10.
Hozzászólások: 23


HozzászólásElküldve: 2018.07.05 09:56:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1602
 Hozzászólás témája: 2018 1.5 ecoboost help
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Elöljáróban..

Új autót vásároltam MK3 1.5 ecoboost na most egy új autótól elvárom, hogy ne jöjjenek érdekes furcsa hangok a motorból.

Probléma:

Ebből a motorból bizony jönnek.. alapjáraton kopogás csattogás --> ezt elfogadtam mert mindenki másnak ilyen.. magas nyomású szivattyú alapjáraton kerepel stb. ez rendben is van amúgy is belülről nem hallani csak kívülről.

Viszont a másik az idegesítőbb erről egy linket csatolok be mert így tudom a legjobban szemléltetni.

Ford tud a dologról de nem történt semmilyen visszahívás ezzel kapcsolatban azzal takaróznak hogy így lett "tervezve"..:/

https://www.youtube.com/watch?v=81sO81hAfTU

Na most nekem még nem olyan hangos 600km van a kocsiban de másoknak külföldön a kmter haladtával ez a hang erősödik. Ha jól tudom márkaszervíz megmagyarázza ezt azzal hogy ez normális és igy van tervezve... nem tudnak vele mit csinálni! Viszont nekem pl ha jelzik hogy ez ilyen valószínű nem veszem meg mert egy új autóból nem szeretnék ilyen hangokat hallani..

Van esetleg itt olyan tulaj akinek 1.5 ecoboost van és tapasztalat hasonló észrevételt?

Kicsit aggódom mert beszéltem már olyan tulajjal akinek nincs ilyen jelenség.. van akinek van de ford szerint normális tanácstalan vagyok és csalódott.

Köszönöm előre is segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ronnydown


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 31.
Hozzászólások: 67


HozzászólásElküldve: 2018.07.05 19:47:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1603
 Hozzászólás témája: Re: 2018 1.5 ecoboost help
Hozzászólás az előzmény idézésével

adamka87 írta:
Sziasztok,

Elöljáróban..


Nekem 1.5 Eco van, de ilyen hangok nincsenek, amiket te bemutatsz a youtube-n.
2017.12 havi a kocsi.
Érdekes, még a magasnyomásúnak sincs ilyen hangja. Teljesen csöndben ketyeg alapjáraton is. Nem tudom számít-e, de én CSAKIS Shell V-Power Racing benyát tolok bele!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 191


HozzászólásElküldve: 2018.07.05 19:55:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1604
 Hozzászólás témája: Re: 2018 1.5 ecoboost help
Hozzászólás az előzmény idézésével

ronnydown írta:
adamka87 írta:
Sziasztok,

Elöljáróban..


Nekem 1.5 Eco van, de ilyen hangok nincsenek, amiket te bemutatsz a youtube-n.
2017.12 havi a kocsi.
Érdekes, még a magasnyomásúnak sincs ilyen hangja. Teljesen csöndben ketyeg alapjáraton is. Nem tudom számít-e, de én CSAKIS Shell V-Power Racing benyát tolok bele!


Enyém 1.6 eco de a magasnyomásút nekem is hallani
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  adamka87


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 10.
Hozzászólások: 23


HozzászólásElküldve: 2018.07.06 06:30:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1605
 Hozzászólás témája: Re: 2018 1.5 ecoboost help
Hozzászólás az előzmény idézésével

ronnydown írta:
adamka87 írta:
Sziasztok,

Elöljáróban..


Nekem 1.5 Eco van, de ilyen hangok nincsenek, amiket te bemutatsz a youtube-n.
2017.12 havi a kocsi.
Érdekes, még a magasnyomásúnak sincs ilyen hangja. Teljesen csöndben ketyeg alapjáraton is. Nem tudom számít-e, de én CSAKIS Shell V-Power Racing benyát tolok bele!


Ez a videon lévő autó nem az enyém Smile Hát erre lennek kiváncsi hogy ki az akinek van hasonló hang a jelenség valós nem csak nekem van ilyen jellegű probléma. De megyek majd ugyis 2500km teres szervizbe és megkérem őket inditsunk be egy másik 1.5.öt.

Igen magasnyomásunka lesz is hangja ez normál ezek már nem az a csendes finom járású motorok!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.07.07 17:46:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1606
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdvözlet.

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ford focus 2017es mk3-as titanium kiadásnál le tudnátok fényképezni a belső visszapillantó tükör és a tetőkárpit közötti részt?
Szervizben volt a kocsi és miutál elhoztam, akkor tűnt fel,h olyan mintha vmi takaró elem hiányozna onnan. Látszik a tetőkárpiton a két kivágás a radarok vezetékeinek ill. a két radar elemet is látom,lehet eddig is ilyen volt,de most vmiért nagyon úgy tűnik,h hianyzik onnan vmi takaró elem.

Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pikachu


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 11.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.07.09 14:53:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1607
 Hozzászólás témája: Turbó hiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2013-as 150LE Ecoboost Focusom hétvégén a következő hibát produkálta: menet közben egyik pillanatról a másikra a turbó nem működött, az elektronika 3000-es fordulatnál letiltott, 2000-es fordulat alatt meg rángatott a kocsi. A start/stop rendszert magától kikapcsolta az autó, nem is lehetett visszakapcsolni, valamint indításnál jó 4-5 másodpercet "küzd" az autó. 2. újraindítás után már nem is aludt ki a check engine lámpa.

Volt valakinek hasonló tapasztalata? Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  adamka87


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 10.
Hozzászólások: 23


HozzászólásElküldve: 2018.07.09 14:57:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1608
 Hozzászólás témája: Re: Turbó hiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

pikachu írta:
Sziasztok!

2013-as 150LE Ecoboost Focusom hétvégén a következő hibát produkálta: menet közben egyik pillanatról a másikra a turbó nem működött, az elektronika 3000-es fordulatnál letiltott, 2000-es fordulat alatt meg rángatott a kocsi. A start/stop rendszert magától kikapcsolta az autó, nem is lehetett visszakapcsolni, valamint indításnál jó 4-5 másodpercet "küzd" az autó. 2. újraindítás után már nem is aludt ki a check engine lámpa.

Volt valakinek hasonló tapasztalata? Sad


Uhh!! Nem hallottam még ilyenről! Mennyi km van a kocsiban ? Esetleg turbó geometria lekokszolódás ha ténylegesen turbó baja van ?! De nincs mese el kell menni kiolvastatni! Gondolom most járt le nem rég a gari is?! Kitartást!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pikachu


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 11.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.07.09 16:55:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1609
 Hozzászólás témája: Re: Turbó hiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

adamka87 írta:
pikachu írta:
Sziasztok!

2013-as 150LE Ecoboost Focusom hétvégén a következő hibát produkálta: menet közben egyik pillanatról a másikra a turbó nem működött, az elektronika 3000-es fordulatnál letiltott, 2000-es fordulat alatt meg rángatott a kocsi. A start/stop rendszert magától kikapcsolta az autó, nem is lehetett visszakapcsolni, valamint indításnál jó 4-5 másodpercet "küzd" az autó. 2. újraindítás után már nem is aludt ki a check engine lámpa.

Volt valakinek hasonló tapasztalata? Sad


Uhh!! Nem hallottam még ilyenről! Mennyi km van a kocsiban ? Esetleg turbó geometria lekokszolódás ha ténylegesen turbó baja van ?! De nincs mese el kell menni kiolvastatni! Gondolom most járt le nem rég a gari is?! Kitartást!


Az lett, a check engine után hívtuk a trailert...kocsiban 130ezer van, gari persze lejárt Sad A kokszolódást nem tartom valószínűnek, gariban cseréltek motort már 110ezer km-nél teljesítménycsökkenés miatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  adamka87


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 10.
Hozzászólások: 23


HozzászólásElküldve: 2018.07.10 08:22:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1610
 Hozzászólás témája: Re: Turbó hiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

pikachu írta:
adamka87 írta:
pikachu írta:
Sziasztok!

2013-as 150LE Ecoboost Focusom hétvégén a következő hibát produkálta: menet közben egyik pillanatról a másikra a turbó nem működött, az elektronika 3000-es fordulatnál letiltott, 2000-es fordulat alatt meg rángatott a kocsi. A start/stop rendszert magától kikapcsolta az autó, nem is lehetett visszakapcsolni, valamint indításnál jó 4-5 másodpercet "küzd" az autó. 2. újraindítás után már nem is aludt ki a check engine lámpa.

Volt valakinek hasonló tapasztalata? Sad


Uhh!! Nem hallottam még ilyenről! Mennyi km van a kocsiban ? Esetleg turbó geometria lekokszolódás ha ténylegesen turbó baja van ?! De nincs mese el kell menni kiolvastatni! Gondolom most járt le nem rég a gari is?! Kitartást!


Az lett, a check engine után hívtuk a trailert...kocsiban 130ezer van, gari persze lejárt Sad A kokszolódást nem tartom valószínűnek, gariban cseréltek motort már 110ezer km-nél teljesítménycsökkenés miatt...



Az most komoly hogy motorcsere volt 110-nél ?Smile Milyen mértékű volt a teljesítménycsökkenés ? Nem volt rá magyarázatuk? Majd ird meg mi van a kocsival kiváncsi vagyok .. köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Chili7


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 21.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.07.16 10:32:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1611
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!



Focus 3- ferdehátúnál a hátsó lámpába integrált helyzetjelző led panelt hogyan lehet kiszerelni? Esetleg cserélni, mert meghibásodott. Ugyanis nekem nem izzós, mint ahogy a gépkönyvében van.
[/img]hl
[/img]
Pirossal jelöltem a ledsor helyét. A 2 csavar látszólag nem tart/old semmit.





Köszi[img]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1196


HozzászólásElküldve: 2018.07.16 17:36:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1612
 Hozzászólás témája: Re: Turbó hiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

adamka87 írta:
pikachu írta:

Az lett, a check engine után hívtuk a trailert...kocsiban 130ezer van, gari persze lejárt Sad A kokszolódást nem tartom valószínűnek, gariban cseréltek motort már 110ezer km-nél teljesítménycsökkenés miatt...

Az most komoly hogy motorcsere volt 110-nél ?Smile Milyen mértékű volt a teljesítménycsökkenés ? Nem volt rá magyarázatuk? Majd ird meg mi van a kocsival kiváncsi vagyok .. köszi

Ha a motorcsere 20e km-el korábban volt, az biza garis, ugyanis újraindul a motorcsere időpontjától.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sniper85


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 23.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.07.17 12:11:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1613
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok egy hónapja vettem 53e km- el 1.6tdci 110le mk3 focust. Pár km után bedadogott a motor és az "engine malfunction service now" feliratot dobta fel 2000-es fordulatszám tiltás mellett és sárgán kigyulladt a kis autó alatta a két hullámos vonallal (esp megcsúszás jel) pár indítás után eltűnt és minden rendben volt. Ezután voltam Ford szervízben és mondták hogy biztos az elektronikának nem tetszett valami. Most kb 800km után ismét előjött de nem is tűnt el. Kihívtam hozzá az autómentőket megállapították hogy egy henger nem megy... Valakinek volt már ilyen? Mi lehet a probléma? Esetleg tud valaki megbízható szerelőt Budapesten aki nem 3-as szorzóval dolgozik mint a márkaszervízben? Az autón egy porlasztó csúcsot már cseréltek az első tulajnál, egyébként 9000km-ként ford szervízben szervízelt autó, gari már nincs mert 2011 es. Előre is köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2018.07.17 12:23:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1614
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sniper85 írta:
Sziasztok egy hónapja vettem 53e km- el 1.6tdci 110le mk3 focust. Pár km után bedadogott a motor és az "engine malfunction service now" feliratot dobta fel 2000-es fordulatszám tiltás mellett és sárgán kigyulladt a kis autó alatta a két hullámos vonallal (esp megcsúszás jel) pár indítás után eltűnt és minden rendben volt. Ezután voltam Ford szervízben és mondták hogy biztos az elektronikának nem tetszett valami. Most kb 800km után ismét előjött de nem is tűnt el. Kihívtam hozzá az autómentőket megállapították hogy egy henger nem megy... Valakinek volt már ilyen? Mi lehet a probléma? Esetleg tud valaki megbízható szerelőt Budapesten aki nem 3-as szorzóval dolgozik mint a márkaszervízben? Az autón egy porlasztó csúcsot már cseréltek az első tulajnál, egyébként 9000km-ként ford szervízben szervízelt autó, gari már nincs mert 2011 es. Előre is köszönöm


http://essmotor.hu/

Bár nem pont BP közepe, de én ide vinném.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 204


HozzászólásElküldve: 2018.07.17 12:39:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1615
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hogy furdulhat elő egy 50e km-t futott autónál, hogy már porlasztót kellett cserélni és úgynézki ráadásul már a 2. lesz??
Nem véletlenül adta el az előző tulaj van egy olyan érzésem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sniper85


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 23.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.07.17 12:51:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1616
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ráadásul 30e Ft-ot fizettem hogy átnézzék az autót ahol mindent rendben találtak. A tulaj csak hosszú útra és második autóként használta... Nyugdíjas talán nem nyomta neki és ellustult... Nem tudom... Vicc
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2018.07.17 13:41:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1617
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sniper85 írta:
Ráadásul 30e Ft-ot fizettem hogy átnézzék az autót ahol mindent rendben találtak. A tulaj csak hosszú útra és második autóként használta... Nyugdíjas talán nem nyomta neki és ellustult... Nem tudom... Vicc


Aha...második autónak dízelt...hihető. Ne haragudj, hogy megkérdezem de ismerőstől vetted, vagy egy nepper melegítette rád ezzel a szöveggel?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 204


HozzászólásElküldve: 2018.07.18 11:09:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1618
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem is gyanús, ennyi idős autó, dízel, 50e km-el.
Vagy csak városba használta 500m-eket ment naponta , vagy vissza lett tekerve jóég tudja mennyiről.
Rendszám alapján kérdezd le , van erre vmi oldal, 500ft körül van a lekérdezés.
Vagy küldhetnél képet a kormányról, pedálokról, váltógombról, kopásból sokmindent meg lehet mondani.
Ha nem rég vetted is kiderül h tekert még vissza lehet követelni a pénzt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 125


HozzászólásElküldve: 2018.07.18 18:35:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1619
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pityu írta:
Nekem is gyanús, ennyi idős autó, dízel, 50e km-el.
Vagy csak városba használta 500m-eket ment naponta , vagy vissza lett tekerve jóég tudja mennyiről.
Rendszám alapján kérdezd le , van erre vmi oldal, 500ft körül van a lekérdezés.
Vagy küldhetnél képet a kormányról, pedálokról, váltógombról, kopásból sokmindent meg lehet mondani.
Ha nem rég vetted is kiderül h tekert még vissza lehet követelni a pénzt.


Pedig nem is olyan ördögtől való adott esetben a kevés kilométer.Voltak olyan évek amikor csak 5-6 ezret tettem a dízelembe (annak is nagy része nyaraláskor) mert volt céges autó/bringával melóba járás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23921


HozzászólásElküldve: 2018.07.18 19:03:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1620
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shatterhand írta:

Pedig nem is olyan ördögtől való adott esetben a kevés kilométer.Voltak olyan évek amikor csak 5-6 ezret tettem a dízelembe (annak is nagy része nyaraláskor) mert volt céges autó/bringával melóba járás.


A régi autóm első 3 évében gyakorlatilag csak hétvégi autó volt, így 6,5 éves korában "csak" 90 000 km volt benne.
Becsületes autós vagyok, nem tekertem vissza a futásteljesítményt.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 57, 58, 59  Következő
Ugrás:   

54 / 59 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.28 másodperc