Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.09.24. 23:04:08 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: andrasroosz3
Mai: 3
Tegnapi: 3
Összesen: 24254
Látogatók:
Vendégek: 358
Tagok: 7
Összesen: 365

Jelen lévő tagok:
01: Helm
02: dtiborsopron
03: Focusdriver
04: yoker
05: MagicFly
06: Bagoly600
07: semetka

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektromos hibák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 75, 76, 77  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

76 / 77 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.01.16 08:30:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2251
 Hozzászólás témája: Re: csomagtér-világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

zoltanbagi írta:
zoltanbagi írta:
Sziasztok!
A napokban észrevettem, hogy a csomagtér-világítás folyamatosan megy. A biztonsági öv kivezetésénél látszik, hogy lezárt csomagtérajtónál, bezárt kocsinál is ugyanez a helyzet.
A nyitott ajtót jelző lámpa nem világít, még nyitott csomagtérajtó esetén sem. (Ez nekem fura és ugyan konkrét emlékem nincs, de szerintem nem ilyen volt.)
Pár hónapja a csomagtérajtó (ferdehátú) zsanérjánál a vezetékeket újraszigeteltem, mert le volt morzsolódva a műanyag. (törött mosócső miatt került szétszedésre) Ezt most nem néztem, de féklámpa, ablaktörlő, fűtés, nyitás működnek...
A hideg miatt nemigazán akarok hosszas keresgélésbe kezdeni, ezért inkább kérdezek, hogy:
a csomagtérajtónak van-e nyitásérzékelője? Ha igen, akkor merre? A csomagtérvilágítás jól gondolom, hogy csak nyitott ajtónál megy normál esetben?
Van ötletetek hol lehet a hiba?
SOS javításként kiszedtem az izzót Smile
Köszönöm!
Z.


Valaki, akinek 5 ajtós van, megnézné, hogy mi a rendes működés? Kiindulásnak az is segítség lenne.
Köszönöm!


A csomagtarto nyitäs erzekelöje bele van integrälva a csomagtarto zärjäba. Azt csereld ki es jo lesz. Nekem pont forditva volt mint neked. Az enyemen soha nem ment a vilägitäs,viszont a müszerfalon jelzett. Csere utän jo lett minden.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.01.16 08:39:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2252
 Hozzászólás témája: Re: 1999-es Focus 1.8-as TDDI Elektromos hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Serghajto írta:
Sziasztok.

Van egy kis gondom a szekérrel. Folyamatosan lemerül az aksi. Elsőre gondoltam rossz az aksi, kapott egy másikat, de kb 7-8 óra állás után vagy nehezen, vagy sehogy nem indul. (lemerült az akku) Multival megmértem, 10A-rra állítva 0,01A a fogyasztás közvetlen akkusarok lehúzás után a multi beiktatásával. De most jön a trükk. Ha lezárom az autót, vagy ki nyitom a központizárral, akkor 0,18A és 0,16A a fogyasztás, ami nem esik vissza. Ha megszakítom egy piilanatra az áramkört, akkor vossza áll 0,01A-rra egész addig, amíg nem csinálok semmit. Amikor a biztosíték táblámon az F7-es aljzatban lévő 40-es biztit ki szedem és vissza teszem, akkor is megszűnik, amíg nem csinálok semmit. Mi okozhatja a gondot szerintetek? Mit nézzek?


Az a bizti a CJB-hez van. Arrol megy szinte minden fogyasztod a motorteren kivül. CJB= Belsö biztositektäbla. Azt gyanitom,hogy a gyäri rädiod szivja le. Ez egy sürün elöfordulo hiba. Elsönek huzd le a rädio csatijät ha gyäri van benne,es ugy nezd meg mi fog törtenni. A rädio kodot elöbb keresd elö,mert kelleni fog.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dzsino


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 16.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.01.16 19:06:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2253
 Hozzászólás témája: Akksit teljesen lemerítő probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
2006-os Focus II-mel (1.6 benzin) küzdök egy makacs és rejtőzködő villamossági problémával, amire eddig 2 szervízben sem találtak megoldást: random módon teljesen lemerül az akku, a zárak nyitására sem marad elég töltés. Bikázva indul.
Ezt próbálták eddig:
- szokatlanul nagy áramfelvételű (megmérték) riasztó cseréje
- akku csere
- óracsoport javítás ("újraforrasztgatás")
- biztosíték tábla csere

A teljesen új akkumulátor is lemerült 1 hét alatt. A generátor tölt, 10 perces járás után többször rendesen indul (majd másnap reggelre bikázni kell). A szervízben természetesen nem jelentkezik a probléma, hiába méregetik, nálam pedig akár egy éjszaka alatt lemerül.

Futottatok bele hasonlóba, van esetleg tippetek? Hova vigyem?
Visszaolvasva pár oldalt, láttam egy hasonló esetet, nálam viszont még a szervízben egyszer sem sikerült mérni az áramfelvételt. A szervízben több napot állt az autó, mégsem merült le.. Sad


Köszönöm, üdv,
Dzsino
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gabor02


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 22.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 07:21:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2254
 Hozzászólás témája: Re: Akksit teljesen lemerítő probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Egy Fiat esetében volt ilyen tünetem korábban, csak hidegben jött elő(ha a külső hőfok 5 fok alá süllyedt merült, ha melegebb volt, nem). Az ok: az egyik relé lábai letapadtak, így merült le az akku a fogyasztó által.
Hátha segít....
dzsino írta:
Sziasztok,
2006-os Focus II-mel (1.6 benzin) küzdök egy makacs és rejtőzködő villamossági problémával, amire eddig 2 szervízben sem találtak megoldást: random módon teljesen lemerül az akku, a zárak nyitására sem marad elég töltés. Bikázva indul.
Ezt próbálták eddig:
- szokatlanul nagy áramfelvételű (megmérték) riasztó cseréje
- akku csere
- óracsoport javítás ("újraforrasztgatás")
- biztosíték tábla csere

A teljesen új akkumulátor is lemerült 1 hét alatt. A generátor tölt, 10 perces járás után többször rendesen indul (majd másnap reggelre bikázni kell). A szervízben természetesen nem jelentkezik a probléma, hiába méregetik, nálam pedig akár egy éjszaka alatt lemerül.

Futottatok bele hasonlóba, van esetleg tippetek? Hova vigyem?
Visszaolvasva pár oldalt, láttam egy hasonló esetet, nálam viszont még a szervízben egyszer sem sikerült mérni az áramfelvételt. A szervízben több napot állt az autó, mégsem merült le.. Sad


Köszönöm, üdv,
Dzsino
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Duratorq


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 24.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 17:03:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2255
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 17:57:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2256
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Duratorq


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 24.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 18:57:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2257
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.





Köszönöm a hozzászólást,de megtettem már régen és nem a gyári rádió szívja az akkut.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 21:44:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2258
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Duratorq írta:
lantika írta:
Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.





Köszönöm a hozzászólást,de megtettem már régen és nem a gyári rádió szívja az akkut.


Meg kell merni a nyugalmi äramfogyasztäst. Ennek nem nagyon szabad 60-80 mA felett lenni. Ha ettöl drasztikusan elter,akkor vedd ki az akkumulätor vedelmi relet es merd meg ujbol. Ha a rele nelül alacsony a nyugalmi äramfelveteled,akkor az akkumulätor releje rossz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Duratorq


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 24.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.22 22:37:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2259
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Duratorq írta:
lantika írta:
Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.





Köszönöm a hozzászólást,de megtettem már régen és nem a gyári rádió szívja az akkut.


Meg kell merni a nyugalmi äramfogyasztäst. Ennek nem nagyon szabad 60-80 mA felett lenni. Ha ettöl drasztikusan elter,akkor vedd ki az akkumulätor vedelmi relet es merd meg ujbol. Ha a rele nelül alacsony a nyugalmi äramfelveteled,akkor az akkumulätor releje rossz.



OK,megpróbálom.Köszönöm a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 18:43:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2260
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy 1999-es mk1 ghia kombim, benzines. Kiégett egy biztosíték és ha kicserélem, megint kiég egyből (az utastérben lévő biztosítékok között a 32 számú). Nem működik a műszerfal világítás, minden más viszont igen. A könyv szerint ez a biztosíték az irányjelzőé (GEM), viszont az irányjelző működik. Lehet rossz a könyvem? Közben leégett az autós porszívóm, ami szivargyújtóról megy és ekkor kiégett megint egy bizti. A szivargyújtóban nincs áram. Kicseréltem ezt a biztit és újra működik a szivargyújtó, viszont a könyv szerint ez nem a szivargyújtó biztije volt, hanem az ABS vezérlő egységé. (Az ABS működik, nincs hibajel). Nem jó a könyv a kocsimhoz? Pedig a ford oldaláról töltöttem le alvázszám alapján. Mi lehet a baj szerintetek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 20:35:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2261
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Sziasztok!

Van egy 1999-es mk1 ghia kombim, benzines. Kiégett egy biztosíték és ha kicserélem, megint kiég egyből (az utastérben lévő biztosítékok között a 32 számú). Nem működik a műszerfal világítás, minden más viszont igen. A könyv szerint ez a biztosíték az irányjelzőé (GEM), viszont az irányjelző működik. Lehet rossz a könyvem? Közben leégett az autós porszívóm, ami szivargyújtóról megy és ekkor kiégett megint egy bizti. A szivargyújtóban nincs áram. Kicseréltem ezt a biztit és újra működik a szivargyújtó, viszont a könyv szerint ez nem a szivargyújtó biztije volt, hanem az ABS vezérlő egységé. (Az ABS működik, nincs hibajel). Nem jó a könyv a kocsimhoz? Pedig a ford oldaláról töltöttem le alvázszám alapján. Mi lehet a baj szerintetek?


Szerintem faceliftes könyved van.
32-es bizti az a helyzetjelzö. Kapcsoläsi rajz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 22:47:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2262
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerintem faceliftes könyved van.
32-es bizti az a helyzetjelzö. Kapcsoläsi rajz.[/quote]

Köszi a választ! Kicsit összezavarodtam, mert az én könyvem szerint is a 32-es bizti az irányjelzőé. Ez a bizti egyből kimegy, ha kicserélem, ennek ellenére hibátlanul működik az irányjelző. Mitől lehet ez?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.02.10 01:59:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2263
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Szerintem faceliftes könyved van.
32-es bizti az a helyzetjelzö. Kapcsoläsi rajz.


Köszi a választ! Kicsit összezavarodtam, mert az én könyvem szerint is a 32-es bizti az irányjelzőé. Ez a bizti egyből kimegy, ha kicserélem, ennek ellenére hibátlanul működik az irányjelző. Mitől lehet ez?[/quote]

Helyzetjelzöt irtam nem iränyjelzöt. Neked a linkböl az kell ami a vor 2001.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.02.10 07:44:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2264
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Helyzetjelzöt irtam nem iränyjelzöt. Neked a linkböl az kell ami a vor 2001.[/quote]

Tényleg, elnéztem. Köszönöm a segítséget!

A műszerfal és a középkonzol összes lámpájának hibája milyen közös problémára utal? Nem hiszem, hogy mindegyik
egyszerre kiégett, valami közös pont kell legyen. Mit nézzek meg a kocsiban?

Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Badzso


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 09.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.02.11 09:57:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2265
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok új vagyok itt. Érdeklődnék, hogy tapasztaltok-e már mk1 1999 1.8 benzin ghia kombi focusnál olyan hibát, hogy a műszerfal diagnosztizál menet közben, és a töltés vissza jelző ki-ki gyullad. A világítás pedig vibrál néha-néha. A generátort cseréltem, az aksi az ezüst nitrátos. Gyujtás elektronika is lett cserélve.

Előre is köszönöm a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.02.12 07:29:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2266
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Helyzetjelzöt irtam nem iränyjelzöt. Neked a linkböl az kell ami a vor 2001.


Megoldottam a dolgot. Másodjára nem is égtek ki a hátsó helyzetjelzők, hanem csak nem világítanak. Parkoló állásban viszont igen. Már szedtem is ki a világítás kapcsolót, az egyik láb be volt égve. Megcsiszoltam, befújtam kontakt sprével és megszűnt minden hiba. Már a műszerfal is világít és nem ver le egy biztit sem.

Köszi az eddigi segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pivi25


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 12.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.03.07 21:23:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2267
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Egy 2002-es Ford Focusom van.A fűtés egyes fokozaton el sem indul és 3-ason is kell neki vagy 20 perc mire talán valami langyosat fúj.Azt szeretném kérdezni,hogy tudnátok vagy tudna segíteni valaki mi lehet?De az is nagy segítség lenne ha valaki tudna egy elektromos rajzot adni vagy bármilyen linket küldeni! Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.03.08 18:35:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2268
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pivi25 írta:
Sziasztok! Egy 2002-es Ford Focusom van.A fűtés egyes fokozaton el sem indul és 3-ason is kell neki vagy 20 perc mire talán valami langyosat fúj.Azt szeretném kérdezni,hogy tudnátok vagy tudna segíteni valaki mi lehet?De az is nagy segítség lenne ha valaki tudna egy elektromos rajzot adni vagy bármilyen linket küldeni! Előre is köszönöm!



Tessek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucs76


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.03.30 06:13:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2269
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pivi25 írta:
Sziasztok! Egy 2002-es Ford Focusom van.A fűtés egyes fokozaton el sem indul és 3-ason is kell neki vagy 20 perc mire talán valami langyosat fúj.Azt szeretném kérdezni,hogy tudnátok vagy tudna segíteni valaki mi lehet?De az is nagy segítség lenne ha valaki tudna egy elektromos rajzot adni vagy bármilyen linket küldeni! Előre is köszönöm!


Szia!

Mondeóm van régóta, annál volt ugyan ez a probléma.
Annál a hiba oka az volt, hogy van a ventillátor mögött ahol már fujja a szelet, egy előtét ellenállás nevü elötét ellenállás. Ez csökkenti a venti fordulatszámát ahogy a fordulatszám szabi kapcsolóval szabályzod. Mivel ennek kell egy erőteljes hűtés, ezért van benne az 1-2 fokozat elé kötve egy höbiztositék, ami ha egyszer leold, akkor kuka. a 3. fokozatban nem kell neki hűtés, ezért ott müködik a venti. Ez a kütyü valszeg azért oldott le, mert szorul a venti motorja, és nem tudott hülni az elötét ellenállás.
Megoldás: Venti csere, és előtét ellenállás csere Az előtét ellenállásban tudsz cserélni hőbiztit is ha csak más fajtához kapsz elötétellenállást. Semmiféle képpen ne iktasd ki a hőbiztit, mert fel tudjagyujtani az autót a felizzó ellenállás!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  chimpy


Offline
Csatlakozott:
2016. 03. 20.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.03.31 19:24:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2270
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Lehet hülye kérdés lesz, de felteszem: ma este vettem észre, hogy a Focusom műszerfalán a napi kilométer számláló kijelzőjének a háttér világítása akkor is bekapcsolva marad, ha leveszem a gyújtást vagy bezárom az autót. Ez eddig is világított és ez a normális csak én nem figyeltem, vagy valami gebasz van? Az autó 2003-as benzines. Kb. másfél hónapja hosszú állás után lemerült az akksi, amit feltöltöttem és azóta nincs gond vele, de lehet, hogy az tett be neki?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fokuszpok


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 25.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 17:20:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2271
 Hozzászólás témája: Immo piros lámpa folyamatosan világít
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Tudja valaki milyen problémát jelez ,ha a műszerfal felső- középső részén az immobilizer piros led lámpája nem alszik el,járó motornál sem,hanem folyamatosan világít? Eddig nem csinált ilyet. A motor indul rendesen,és nem tapasztalni változást a működésében. Mk2 facelift 1.6tdci
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fokuszpok


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 25.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 18:51:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2272
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

chimpy írta:
Sziasztok.
Lehet hülye kérdés lesz, de felteszem: ma este vettem észre, hogy a Focusom műszerfalán a napi kilométer számláló kijelzőjének a háttér világítása akkor is bekapcsolva marad, ha leveszem a gyújtást vagy bezárom az autót. Ez eddig is világított és ez a normális csak én nem figyeltem, vagy valami gebasz van? Az autó 2003-as benzines. Kb. másfél hónapja hosszú állás után lemerült az akksi, amit feltöltöttem és azóta nincs gond vele, de lehet, hogy az tett be neki?


Ez normális,az enyém is ilyen. Néhány perc múlva lekapcsolja magától a műszerfalvilágítást. Zárd be,menj vissza negyed óra múlva, és zárnyitás nélkül nézz be az ablakon,úgy látni fogod.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tom7777


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 22.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.06.27 17:46:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2273
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

Segítséget, ötletet szeretnék kérni, hogy mi lehet, mit tehetek...

Az autóm 2005,1.6L,benzin,kombi, HWDA motorkódú Ford Focus II.

A hiba kezdetei:
Töltésjelző lámpa elkezd világítani...
Műszerrel otthon 13,5 Volt-töltést mértem.
(elolvasva néhány hozzászólást itt fórumon nagyjából rájöttem, hogy generátor hiba, átkapcsolt a "vész töltés funkcióra"
használtam autót tovább kb. 10 napig, napi 50Km megtételével.
Akku jó, indul, nem merül le, tehát szerintem töltés az volt.(Jó nem a klasszikus 14,4V)

Szerelőnél kicserélték generátort továbbra is világít a töltésjelző lámpa.
Akkor a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó kék(középső) vezetékét megállapították, hogy az szakadt hát behúztak egy újat,
a generátor középső kivezetésétől a motortérben lévő föbiztosítékok melletti kb "1000 lábú" csatlakozóig.
Töltésjelző lámpa elaludt boldog volt mindenki.OK, szuper.
Másnap reggel autó nem indul akku lemerülve..Bikázás, hazamentem, akkutöltővel teljesen feltöltöttem.
2 nap után szintén nem indul az autó, akku lemerült...
Az akku Bosch S4, neten rákerestem, beazonosítottam 2013.12. havi az akku.Tudom nem fiatal, meg 3 év és utána minden nap-év ajándék..stb..stb.

Elkezdtem méregetni, mert azt olvastam, hogy stanby módban(értsd motor nem jár, gyújtás nincs rajta) 0.03mA -0.080mA lehet az áramfelvétel.
Nos én 1A- és 5A közötti ingadozó értéket mértem.Hát mondom ez baszott sok..persze, hogy 8-10 óra állás után lemerül a 60Ah-s akku.

Biztiket elkezdtem ki-be tenni motortérben, anyósülésnél lévőket, továbbra is 1A-5A között ingadozik az áramfelvétel.

Visszavittem generátoroshoz.Ő is elkezdi nagyjából ugyanazokat a méréseket, műveleteket végrehajtani, amit én.
Ekkor a generátoros azt mondja vegyék már le a generátor "nagy pozitívját".Lekötötték és a nagy áramfelvétel megszűnt.
0.35-0.40A-ra lecsökkent.Azt mondja a szerelő, hogy ez még így is sok (ezt én is gondoltam, hiszen ez nem miliamper áramfelvétel még így sem)
Valószínűsítették, hogy a diódahíd-generátor elektronika rossz így cserélik garanciában.
Mondom OK.
De a 0.4A az valami beázás okozta szivárgó áramfelvétel lehet.-mondta a szerelő

Generátor elektronika-diódahíd cserélve új alkatrészekre továbbra is 1A-5A áramfelvételt produkál az autó HA rajta van a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó és kinyírja a generátor elektronikáját.Beépítettek egy második gen.elektronikát-diódahidat de ekkor már a 3 pólusú gen.csatlakozót nem dugták vissza,így ha nincs rajta, akkor csak 0,4A áramfelvétele van standby-ban.(1-2-3-5 perc után is)

Töltés a három pólusú csatlakozó nélkül 13,5-13,7 V.
A generátor szerviz szerint a 0.4A töltés nyírja ki a generátor-diódahíd elektronikát...
Vigyem valami autóvillamosságishoz..

Vélemény, ötlet, javaslat?
(remélem érthetően leírtam a hibajelenséget)
Válaszokat, ötleteket előre köszönöm.
Üdv.
Tom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2838


HozzászólásElküldve: 2018.06.28 04:05:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2274
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tom7777 írta:

A hiba kezdetei:
Töltésjelző lámpa elkezd világítani...
Műszerrel otthon 13,5 Volt-töltést mértem.
(elolvasva néhány hozzászólást itt fórumon nagyjából rájöttem, hogy generátor hiba, átkapcsolt a "vész töltés funkcióra"
használtam autót tovább kb. 10 napig, napi 50Km megtételével.
Akku jó, indul, nem merül le, tehát szerintem töltés az volt.(Jó nem a klasszikus 14,4V)
Ez eddig egy klasszikus intelligens töltés hiba. Megszűnik a kommunikáció a generátor és a PCM (vezérlő kompjuter) között, ezért a generátor egy 13,8-13,9V vészüzemi töltésre áll be. Ez napi 50 km-nél elég, hogy újratöltse az akksit. (Én is jártam így, több mint egy évig.)
tom7777 írta:

Szerelőnél kicserélték generátort továbbra is világít a töltésjelző lámpa.
A töltésjelző lámpa nem alszik el azonnal. Kell egy-két újraindítás, meg talán egy kis menet, ahhoz, hogy a kompjuter törölje az eltárolt hibát. Nekem is az volt, hogy szomruan eljöttem a villanyos embertől, mert az új (bontott) genrátorral is világított a lámpa. Azután, még mielőtt hazaértem volna elaludt. Lehet, hogy a cserélt generátor Neked is jó volt. De ez csak feltételezés, mert nem tudom, hogy elég időt kapott-e az autó, hogy törölje a hibát.
tom7777 írta:


Akkor a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó kék(középső) vezetékét megállapították, hogy az szakadt hát behúztak egy újat,
a generátor középső kivezetésétől a motortérben lévő föbiztosítékok melletti kb "1000 lábú" csatlakozóig.
Töltésjelző lámpa elaludt boldog volt mindenki.OK, szuper.
Másnap reggel autó nem indul akku lemerülve..Bikázás, hazamentem, akkutöltővel teljesen feltöltöttem.
2 nap után szintén nem indul az autó, akku lemerült...
Az akku Bosch S4, neten rákerestem, beazonosítottam 2013.12. havi az akku.Tudom nem fiatal, meg 3 év és utána minden nap-év ajándék..stb..stb.
Elkezdtem méregetni, mert azt olvastam, hogy stanby módban(értsd motor nem jár, gyújtás nincs rajta) 0.03mA -0.080mA lehet az áramfelvétel.
Nos én 1A- és 5A közötti ingadozó értéket mértem.Hát mondom ez baszott sok..persze, hogy 8-10 óra állás után lemerül a 60Ah-s akku.
Biztiket elkezdtem ki-be tenni motortérben, anyósülésnél lévőket, továbbra is 1A-5A között ingadozik az áramfelvétel.
Valószínűsítették, hogy a diódahíd-generátor elektronika rossz így cserélik garanciában.
Mondom OK.

Itt egy új hiba jött elő, ami addig nem volt. Ha azt nézzük, hogy mit csináltak tudatosan az autóval, akkor felmerül a gyanú, hogy rosszul mérték ki a vezetékszakadást és roszz pontokat kötöttek át. Emellett szól, hogy valahányszor bedugásra kerül a 3 vezetékes vezérlőcsatlakozó, elszáll a diódahíd. De az is lehet, hogy nem jó minőségű vagy nem Fordhoz való cserealkatrészeket használnak és amikor helyre áll az intelligens töltés és a generátor nagyobb árammal kezd dolgozni, akkor elszáll a kicserélt elektronika.
tom7777 írta:
Visszavittem generátoroshoz.Ő is elkezdi nagyjából ugyanazokat a méréseket, műveleteket végrehajtani, amit én.
Ekkor a generátoros azt mondja vegyék már le a generátor "nagy pozitívját".Lekötötték és a nagy áramfelvétel megszűnt.
0.35-0.40A-ra lecsökkent.Azt mondja a szerelő, hogy ez még így is sok (ezt én is gondoltam, hiszen ez nem miliamper áramfelvétel még így sem)
tom7777 írta:
De a 0.4A az valami beázás okozta szivárgó áramfelvétel lehet.-mondta a szerelő

A 0,4 A normális. Csak kb. 30 perc után megy le 100 mA alá, amikor minden számítógép letárgyalja egymással, hogy "Jé, valaki levette a gyujtást". Ez elég furcsa programozásra vall, de így van. Többször is volt erről szó a fórumon.
tom7777 írta:
Generátor elektronika-diódahíd cserélve új alkatrészekre továbbra is 1A-5A áramfelvételt produkál az autó HA rajta van a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó és kinyírja a generátor elektronikáját.Beépítettek egy második gen.elektronikát-diódahidat de ekkor már a 3 pólusú gen.csatlakozót nem dugták vissza,így ha nincs rajta, akkor csak 0,4A áramfelvétele van standby-ban.(1-2-3-5 perc után is)

Töltés a három pólusú csatlakozó nélkül 13,5-13,7 V.
A generátor szerviz szerint a 0.4A töltés nyírja ki a generátor-diódahíd elektronikát...

Ez így szó szerint véve marhaság. Ugyebár nem is töltésről van szó, hanem fogyasztásról. Amit az akkumulátor simán megold. Amikor ez a 0,4A mérhető, akkor le van véve a gyujtás és a generátor nem csinál semmit. stb.

Mit lehet, most tenni?
Gondolom egy csomó pénzt elköltöttél a generátorosnál, és ha máshoz fordulsz, arra keresztet vethetsz.
Meg kellene kérni őket, hogy vegyék le az átkötést, mert az csak rontott a helyzeten.
Járhatnál vészüzemben, lehúzott csatlakozóval és rendelhetnél egy bontott, de eredeti Ford generátort.
Ha azt beszerelteted velük és minden megjavul, akkor jogos a "tartsátok meg a generátorotokat és adjátok vissza a pénzt" kérés.

Sok éve volt egy régi tagnak egy hasonló kálváriája generátorosokkal, amit a saját blogján is megírt.
De sajnos már nem emlékszem a nevére. Talán később beugrik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2838


HozzászólásElküldve: 2018.06.28 04:57:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2275
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megtaláltam.
http://mytdci.blogspot.com/2011/10/elment-toltesem.html
http://mytdci.blogspot.com/2011/11/probapad-nem-minden.html
De nem pont ilyen volt a hiba.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tom7777


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 22.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.06.28 20:59:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2276
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia.

Köszönöm a választ.
Elhoztam az autót a "generátorostól".
Lehúzott(lekötött) 3 pólusú generátor csatlakozóval 0.08mA a mérhető érték..(szóval ez most le van húzva)
Jövő héten megy a "generátoroshoz" egy szakértő az elektronika beszállítójától, akkor majd tudományos módon vizsgálják a kialakult helyzetet..(én sajnos nem leszek ott,előre befizetett külföldi nyaralás miatt)
Biztos lesz valami hyperspace magyarázat, hogy márpedig mind a "generátoros" mind az elektronika beszállító kifogástalan munkát végzett, kifogástalaln alkatrészekkel.
-én meg vigyem -menjek- autóvillamosságishoz... Mad
(még jó, hogy megvan az 1989-es CRX-em, azzal eljárkálok némi motorfüstölgetéssel) Shocked





fiesta írta:
tom7777 írta:

A hiba kezdetei:
Töltésjelző lámpa elkezd világítani...
Műszerrel otthon 13,5 Volt-töltést mértem.
(elolvasva néhány hozzászólást itt fórumon nagyjából rájöttem, hogy generátor hiba, átkapcsolt a "vész töltés funkcióra"
használtam autót tovább kb. 10 napig, napi 50Km megtételével.
Akku jó, indul, nem merül le, tehát szerintem töltés az volt.(Jó nem a klasszikus 14,4V)
Ez eddig egy klasszikus intelligens töltés hiba. Megszűnik a kommunikáció a generátor és a PCM (vezérlő kompjuter) között, ezért a generátor egy 13,8-13,9V vészüzemi töltésre áll be. Ez napi 50 km-nél elég, hogy újratöltse az akksit. (Én is jártam így, több mint egy évig.)
tom7777 írta:

Szerelőnél kicserélték generátort továbbra is világít a töltésjelző lámpa.
A töltésjelző lámpa nem alszik el azonnal. Kell egy-két újraindítás, meg talán egy kis menet, ahhoz, hogy a kompjuter törölje az eltárolt hibát. Nekem is az volt, hogy szomruan eljöttem a villanyos embertől, mert az új (bontott) genrátorral is világított a lámpa. Azután, még mielőtt hazaértem volna elaludt. Lehet, hogy a cserélt generátor Neked is jó volt. De ez csak feltételezés, mert nem tudom, hogy elég időt kapott-e az autó, hogy törölje a hibát.
tom7777 írta:


Akkor a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó kék(középső) vezetékét megállapították, hogy az szakadt hát behúztak egy újat,
a generátor középső kivezetésétől a motortérben lévő föbiztosítékok melletti kb "1000 lábú" csatlakozóig.
Töltésjelző lámpa elaludt boldog volt mindenki.OK, szuper.
Másnap reggel autó nem indul akku lemerülve..Bikázás, hazamentem, akkutöltővel teljesen feltöltöttem.
2 nap után szintén nem indul az autó, akku lemerült...
Az akku Bosch S4, neten rákerestem, beazonosítottam 2013.12. havi az akku.Tudom nem fiatal, meg 3 év és utána minden nap-év ajándék..stb..stb.
Elkezdtem méregetni, mert azt olvastam, hogy stanby módban(értsd motor nem jár, gyújtás nincs rajta) 0.03mA -0.080mA lehet az áramfelvétel.
Nos én 1A- és 5A közötti ingadozó értéket mértem.Hát mondom ez baszott sok..persze, hogy 8-10 óra állás után lemerül a 60Ah-s akku.
Biztiket elkezdtem ki-be tenni motortérben, anyósülésnél lévőket, továbbra is 1A-5A között ingadozik az áramfelvétel.
Valószínűsítették, hogy a diódahíd-generátor elektronika rossz így cserélik garanciában.
Mondom OK.

Itt egy új hiba jött elő, ami addig nem volt. Ha azt nézzük, hogy mit csináltak tudatosan az autóval, akkor felmerül a gyanú, hogy rosszul mérték ki a vezetékszakadást és roszz pontokat kötöttek át. Emellett szól, hogy valahányszor bedugásra kerül a 3 vezetékes vezérlőcsatlakozó, elszáll a diódahíd. De az is lehet, hogy nem jó minőségű vagy nem Fordhoz való cserealkatrészeket használnak és amikor helyre áll az intelligens töltés és a generátor nagyobb árammal kezd dolgozni, akkor elszáll a kicserélt elektronika.
tom7777 írta:
Visszavittem generátoroshoz.Ő is elkezdi nagyjából ugyanazokat a méréseket, műveleteket végrehajtani, amit én.
Ekkor a generátoros azt mondja vegyék már le a generátor "nagy pozitívját".Lekötötték és a nagy áramfelvétel megszűnt.
0.35-0.40A-ra lecsökkent.Azt mondja a szerelő, hogy ez még így is sok (ezt én is gondoltam, hiszen ez nem miliamper áramfelvétel még így sem)
tom7777 írta:
De a 0.4A az valami beázás okozta szivárgó áramfelvétel lehet.-mondta a szerelő

A 0,4 A normális. Csak kb. 30 perc után megy le 100 mA alá, amikor minden számítógép letárgyalja egymással, hogy "Jé, valaki levette a gyujtást". Ez elég furcsa programozásra vall, de így van. Többször is volt erről szó a fórumon.
tom7777 írta:
Generátor elektronika-diódahíd cserélve új alkatrészekre továbbra is 1A-5A áramfelvételt produkál az autó HA rajta van a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó és kinyírja a generátor elektronikáját.Beépítettek egy második gen.elektronikát-diódahidat de ekkor már a 3 pólusú gen.csatlakozót nem dugták vissza,így ha nincs rajta, akkor csak 0,4A áramfelvétele van standby-ban.(1-2-3-5 perc után is)

Töltés a három pólusú csatlakozó nélkül 13,5-13,7 V.
A generátor szerviz szerint a 0.4A töltés nyírja ki a generátor-diódahíd elektronikát...

Ez így szó szerint véve marhaság. Ugyebár nem is töltésről van szó, hanem fogyasztásról. Amit az akkumulátor simán megold. Amikor ez a 0,4A mérhető, akkor le van véve a gyujtás és a generátor nem csinál semmit. stb.

Mit lehet, most tenni?
Gondolom egy csomó pénzt elköltöttél a generátorosnál, és ha máshoz fordulsz, arra keresztet vethetsz.
Meg kellene kérni őket, hogy vegyék le az átkötést, mert az csak rontott a helyzeten.
Járhatnál vészüzemben, lehúzott csatlakozóval és rendelhetnél egy bontott, de eredeti Ford generátort.
Ha azt beszerelteted velük és minden megjavul, akkor jogos a "tartsátok meg a generátorotokat és adjátok vissza a pénzt" kérés.

Sok éve volt egy régi tagnak egy hasonló kálváriája generátorosokkal, amit a saját blogján is megírt.
De sajnos már nem emlékszem a nevére. Talán később beugrik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiertobrian


Offline
Csatlakozott:
2018. 07. 10.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.07.10 19:24:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2277
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Remélem tudtok nekem segíteni Confused
A hibajelenség a következő. Beindítom az autót, és hidegen az alapjárata teljesen jó. Eltelik néhány perc és el kezd dadogni, és alacsonyabb is lesz az alapjárat. A jó benne, hogy az autó nem áll le, de nagyon fura a hangja, és félek. hogy ez valaminek az előjele. Egyébként az az érdekes, hogy ha leállítom az autót melegen, és újra beindítom, akkor 10-20 másodpercig jó az alapjárat, de utána megint ingadozni kezd és csúnya a hangja. Az apajárat talán csak 50-100 fordulattal lesz alacsonyabb, de stabil (még most). Nekem nagyon elektronikai problémának tűnik.
A Focus adatai: 2000 évjárat 1.8 tddi motor.

Előre nagyon köszönöm a válaszokat/segítségeket.
Szép estét! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  popprezoli


Offline
Csatlakozott:
2013. 02. 06.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2018.07.17 21:17:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2278
 Hozzászólás témája: KULCS POTLAS
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, 2003 1.6 Focushoz a taviranyito mar nem mukodott, rendeltem Kinabol egy ujat. Megerkezett, atraktam a kulcsot, a negyszer forgatos trukkel (negyszer I - II allas kozott, aztan 0 es kivesz es egy tetszoleges gomb benyomasa) beprogramoztam az ajtonyitast, mukodott is mindharom gomb.
A problemam az, hogy viszont az uj taviranyitoval az auto nem indul, vissza kellett pakolnom a kulcsot a regi egysegre, mert az immobiliser letiltott ha jol sejtem (nem indult az uzemanyagszivattyu).
Tudja valaki, hogy kell elfogadtatni az uj taviranyitot a kocsival ugy, hogy az ajtok is zarjanak, nyiljanak es a kocsi is induljon vele?
Koszonom elore is,
Zoli.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bobyjack

Érvényes: 2019.03.28.

Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 04.
Hozzászólások: 124

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.07.18 11:25:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2279
 Hozzászólás témája: Re: KULCS POTLAS
Hozzászólás az előzmény idézésével

popprezoli írta:
Sziasztok, 2003 1.6 Focushoz a taviranyito mar nem mukodott, rendeltem Kinabol egy ujat. Megerkezett, atraktam a kulcsot, a negyszer forgatos trukkel (negyszer I - II allas kozott, aztan 0 es kivesz es egy tetszoleges gomb benyomasa) beprogramoztam az ajtonyitast, mukodott is mindharom gomb.
A problemam az, hogy viszont az uj taviranyitoval az auto nem indul, vissza kellett pakolnom a kulcsot a regi egysegre, mert az immobiliser letiltott ha jol sejtem (nem indult az uzemanyagszivattyu).
Tudja valaki, hogy kell elfogadtatni az uj taviranyitot a kocsival ugy, hogy az ajtok is zarjanak, nyiljanak es a kocsi is induljon vele?
Koszonom elore is,
Zoli.


Úgy tudom biztonsági okokból az immobilizier tanításához két már működő kulcsra van szükség (a logika az, hogy egy sima szervízben vagy havernak kölcsönadva ne tudjanak könnyedén rátanítani egy teljesen új kulcsot). Ha nincs két működő kulcsod, akkor márkaszervízben tudnak segíteni rajtad.
_________________
Nyári: GoodYear EfficentGrip Performance 195/60 R15
Téli: GoodYear Ultragrip 9 185/65 R14
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aramitz


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 17.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.07.21 13:46:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2280
 Hozzászólás témája: Re: KULCS POTLAS
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bobyjack írta:
Úgy tudom biztonsági okokból az immobilizier tanításához két már működő kulcsra van szükség (a logika az, hogy egy sima szervízben vagy havernak kölcsönadva ne tudjanak könnyedén rátanítani egy teljesen új kulcsot). Ha nincs két működő kulcsod, akkor márkaszervízben tudnak segíteni rajtad.


Igen, jól tudod, két kulcs szükséges hozzá.
"Kulcs kódolás A gépkocsi két előzőleg bekódolt kulcsával maximálisan nyolc kulcs kódolható be." (Kezelési útmutató 71. oldal)
Emellett az se mindegy, hogy az új kulcsban milyen immobilizer chip van. Ha jól tudom az MK1-ben ID60 vagy 4D60 kell (lehet, hogy a kettő ugyanaz, mert az ebay-en mindkét elnevezéssel fent van sok helyen).
A pótkulcs nincs meg a kocsihoz? Abban is kell lennie chip-nek és akkor a két kulccsal be tudod kódolni az új kulcsot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 75, 76, 77  Következő
Ugrás:   

76 / 77 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.45 másodperc