Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.07.19. 04:09:51 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: lajtoszoltan
Mai: 0
Tegnapi: 4
Összesen: 24092
Látogatók:
Vendégek: 23084
Tagok: 358
Összesen: 23442

Jelen lévő tagok:
01: lajtoszoltan
02: semetka
03: bala
04: pikachu
05: sajtqkac
06: _Petya_
07: csipi66
08: attis
09: szjocib
10: lantika
11: Focusdriver
12: danonhunter
13: Almeida
14: edk
15: attila64
16: Gabor02
17: Mézi
18: oxyff2
19: sulep
20: bossofbosses
21: Pallaci
22: kelly
23: hape
24: gaborka83
25: milan6
26: kleroo
27: Aramitz
28: seif
29: pukkandur
30: bicell
31: frizzi79
32: JuPe
33: Shatterhand
34: helm
35: isti215
36: Peti77
37: nagynandor91
38: theseus
39: iln999
40: nokecmec1986
41: klaci711
42: Chili7
43: sernyovac
44: RS305
45: gustavsson
46: szalai88
47: _Allen
48: Vagyokabajnok
49: fefe1968
50: csabesz66
51: Yasib
52: secret21
53: fiesta
54: PollyApu
55: slyder81
56: dragon
57: kimbala
58: Car-ak
59: Chrysthyan
60: Bagoly600
61: Remo
62: Bobyjack
63: pityu
64: hervai
65: runzice
66: fuco
67: zor19
68: fibri81
69: Kapeti
70: znagy
71: fexi
72: cezar7
73: Flex
74: szuszinho
75: Rockerpali
76: satirka
77: sendrew
78: pogf
79: neopaszta
80: zsigusz
81: popprezoli
82: tata211
83: lekimiklos
84: szcsab1
85: zolterek
86: boszme
87: chris75
88: ferencvoros
89: mike67
90: Szilva87
91: vazso0622
92: Kakszilali
93: tamas_kulcsar_90
94: Sniper85
95: balazsasd
96: placi90
97: Maxbull
98: podpupi
99: balmesz001
100: sylraw
101: fiatnorbi
102: smelo
103: WarTecH
104: gerus
105: mszrdi
106: vanor
107: reklawyks
108: sasa82
109: KTamas51
110: horiisign
111: solol8809
112: Atala86
113: tiszaszipi
114: szelala
115: masu
116: KAndor
117: mugab
118: janeska75
119: Totigyerek
120: majormate84
121: Kavegep
122: farkasbalint1991
123: atibaba
124: saumur
125: bottod
126: czirjek2002
127: tiano
128: vespa50s
129: fecooka
130: dtiborsopron
131: eduba
132: mogyi556
133: Shavo33
134: forestjr79
135: ikim2025
136: amuba
137: szmore
138: kilincs89
139: egyszeru
140: Juva
141: Fagyis
142: kojomjo
143: jano952
144: bazsy_
145: vargaapa
146: gsandor
147: Airmans
148: Gatya
149: radvanyia
150: krekopeter
151: b_sanyi
152: Gabur36
153: voroskaroly82
154: hufiblog
155: aToS88
156: vilu56
157: groszzoltan
158: tamasbobak
159: gyoeri
160: sziko
161: csikszi
162: SilverFox
163: oktato
164: SoRCeReR
165: Sanya12
166: robika6120
167: kuszka
168: Simgeri
169: zolbal
170: davez
171: Tekate
172: bodalaca
173: kisinter
174: blackohu
175: Gabtor
176: namito
177: winotto
178: Csirke
179: gabi77
180: _NiZ_
181: flint78
182: Laci665
183: Letsgo
184: gedikart
185: Geri62
186: traxdata
187: sadykowich
188: add256
189: Guriga72
190: zsonybrasco
191: Klevi75
192: tiertobrian
193: proferry
194: thomas01
195: papap21
196: Riri01
197: krian333
198: zola
199: pfpetee
200: Thomas10100
201: sutyi
202: EuropaiFecske
203: Adamka87
204: Balázs
205: dzseno90
206: Illesvik
207: Charlie7709
208: markastor84
209: nagyas
210: vargakaroly67
211: MagicFly
212: LACKO13
213: zoosz
214: laci7up
215: raga85
216: dragos
217: molnisz
218: Mihajlov
219: Motoman
220: hooked
221: dhodmik
222: guldenius
223: hmilan
224: baf80
225: Siby
226: attilazsolts
227: yada
228: csoege
229: lj
230: detomaso
231: bodajoci
232: semil
233: Mikiász
234: zoni
235: jocc67
236: Calius
237: yoker
238: zozee
239: silboy
240: Koszom
241: beodokb
242: Karesz87
243: mayhem92
244: szvicsa
245: zumike
246: jezol
247: TRL
248: bendeguz
249: ljocco
250: szupergo
251: cufere
252: oriat
253: zotya76
254: paethee
255: tocsaba
256: sebi89
257: Blatty
258: ReFi
259: Traklaci
260: attila_kg
261: dmcgabi
262: Weis
263: ati84
264: Lobo76
265: cyberfly
266: Robosz78
267: FOKIO
268: Zsata
269: Lookee87
270: frogolcsi
271: JNorb
272: Zeller
273: fcstibi
274: givanyi
275: Zeus0521
276: knorbert92
277: balkor
278: Vice
279: szkorhetz
280: sikitomi
281: Csaba105
282: zsorro
283: jomba79
284: cezar9
285: karcsitata
286: sagem94
287: sassi
288: challengeri
289: palati
290: balazs0717
291: huszt81
292: Sopet
293: pathfinder
294: MykeeH
295: pedro86
296: cory19
297: Kofy
298: pjonas
299: doczens
300: kran72
301: lac
302: torogyuri
303: zsiguci
304: Fokuszpok
305: Darth_NewL
306: richard89
307: Szpityak
308: Danee
309: atomizer
310: bury47es
311: soldier84
312: acsaba
313: Mikusz7
314: lelcash
315: kombiwartburg
316: Ernie
317: pyka87
318: Mergen
319: janossur
320: Tom7777
321: alfapapa
322: jago1
323: Peeti55
324: komeiner
325: ClintBarton
326: hohand
327: mrmuscle
328: vargafgyor
329: gflori
330: kisati966
331: snowplow
332: eisento
333: Alientwo
334: hayzoli19
335: kolo
336: rvilike
337: Takker81
338: Radomer
339: wexor
340: fhoksz
341: szergely1126
342: csipu
343: bobibob
344: k44headphones
345: Carpy
346: Bubuapu
347: jozsua
348: hzoltan
349: kaltenberg
350: Morscherszenasigabe
351: erkidaniel
352: papamaci88
353: fakocka
354: pzsoca
355: Rush77
356: zsoltikak
357: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektromos hibák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 74, 75, 76
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

76 / 76 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 841

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.16 08:30:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2251
 Hozzászólás témája: Re: csomagtér-világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

zoltanbagi írta:
zoltanbagi írta:
Sziasztok!
A napokban észrevettem, hogy a csomagtér-világítás folyamatosan megy. A biztonsági öv kivezetésénél látszik, hogy lezárt csomagtérajtónál, bezárt kocsinál is ugyanez a helyzet.
A nyitott ajtót jelző lámpa nem világít, még nyitott csomagtérajtó esetén sem. (Ez nekem fura és ugyan konkrét emlékem nincs, de szerintem nem ilyen volt.)
Pár hónapja a csomagtérajtó (ferdehátú) zsanérjánál a vezetékeket újraszigeteltem, mert le volt morzsolódva a műanyag. (törött mosócső miatt került szétszedésre) Ezt most nem néztem, de féklámpa, ablaktörlő, fűtés, nyitás működnek...
A hideg miatt nemigazán akarok hosszas keresgélésbe kezdeni, ezért inkább kérdezek, hogy:
a csomagtérajtónak van-e nyitásérzékelője? Ha igen, akkor merre? A csomagtérvilágítás jól gondolom, hogy csak nyitott ajtónál megy normál esetben?
Van ötletetek hol lehet a hiba?
SOS javításként kiszedtem az izzót Smile
Köszönöm!
Z.


Valaki, akinek 5 ajtós van, megnézné, hogy mi a rendes működés? Kiindulásnak az is segítség lenne.
Köszönöm!


A csomagtarto nyitäs erzekelöje bele van integrälva a csomagtarto zärjäba. Azt csereld ki es jo lesz. Nekem pont forditva volt mint neked. Az enyemen soha nem ment a vilägitäs,viszont a müszerfalon jelzett. Csere utän jo lett minden.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 841

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.16 08:39:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2252
 Hozzászólás témája: Re: 1999-es Focus 1.8-as TDDI Elektromos hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Serghajto írta:
Sziasztok.

Van egy kis gondom a szekérrel. Folyamatosan lemerül az aksi. Elsőre gondoltam rossz az aksi, kapott egy másikat, de kb 7-8 óra állás után vagy nehezen, vagy sehogy nem indul. (lemerült az akku) Multival megmértem, 10A-rra állítva 0,01A a fogyasztás közvetlen akkusarok lehúzás után a multi beiktatásával. De most jön a trükk. Ha lezárom az autót, vagy ki nyitom a központizárral, akkor 0,18A és 0,16A a fogyasztás, ami nem esik vissza. Ha megszakítom egy piilanatra az áramkört, akkor vossza áll 0,01A-rra egész addig, amíg nem csinálok semmit. Amikor a biztosíték táblámon az F7-es aljzatban lévő 40-es biztit ki szedem és vissza teszem, akkor is megszűnik, amíg nem csinálok semmit. Mi okozhatja a gondot szerintetek? Mit nézzek?


Az a bizti a CJB-hez van. Arrol megy szinte minden fogyasztod a motorteren kivül. CJB= Belsö biztositektäbla. Azt gyanitom,hogy a gyäri rädiod szivja le. Ez egy sürün elöfordulo hiba. Elsönek huzd le a rädio csatijät ha gyäri van benne,es ugy nezd meg mi fog törtenni. A rädio kodot elöbb keresd elö,mert kelleni fog.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dzsino


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 16.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.01.16 19:06:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2253
 Hozzászólás témája: Akksit teljesen lemerítő probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
2006-os Focus II-mel (1.6 benzin) küzdök egy makacs és rejtőzködő villamossági problémával, amire eddig 2 szervízben sem találtak megoldást: random módon teljesen lemerül az akku, a zárak nyitására sem marad elég töltés. Bikázva indul.
Ezt próbálták eddig:
- szokatlanul nagy áramfelvételű (megmérték) riasztó cseréje
- akku csere
- óracsoport javítás ("újraforrasztgatás")
- biztosíték tábla csere

A teljesen új akkumulátor is lemerült 1 hét alatt. A generátor tölt, 10 perces járás után többször rendesen indul (majd másnap reggelre bikázni kell). A szervízben természetesen nem jelentkezik a probléma, hiába méregetik, nálam pedig akár egy éjszaka alatt lemerül.

Futottatok bele hasonlóba, van esetleg tippetek? Hova vigyem?
Visszaolvasva pár oldalt, láttam egy hasonló esetet, nálam viszont még a szervízben egyszer sem sikerült mérni az áramfelvételt. A szervízben több napot állt az autó, mégsem merült le.. Sad


Köszönöm, üdv,
Dzsino
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gabor02


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 22.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 07:21:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2254
 Hozzászólás témája: Re: Akksit teljesen lemerítő probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Egy Fiat esetében volt ilyen tünetem korábban, csak hidegben jött elő(ha a külső hőfok 5 fok alá süllyedt merült, ha melegebb volt, nem). Az ok: az egyik relé lábai letapadtak, így merült le az akku a fogyasztó által.
Hátha segít....
dzsino írta:
Sziasztok,
2006-os Focus II-mel (1.6 benzin) küzdök egy makacs és rejtőzködő villamossági problémával, amire eddig 2 szervízben sem találtak megoldást: random módon teljesen lemerül az akku, a zárak nyitására sem marad elég töltés. Bikázva indul.
Ezt próbálták eddig:
- szokatlanul nagy áramfelvételű (megmérték) riasztó cseréje
- akku csere
- óracsoport javítás ("újraforrasztgatás")
- biztosíték tábla csere

A teljesen új akkumulátor is lemerült 1 hét alatt. A generátor tölt, 10 perces járás után többször rendesen indul (majd másnap reggelre bikázni kell). A szervízben természetesen nem jelentkezik a probléma, hiába méregetik, nálam pedig akár egy éjszaka alatt lemerül.

Futottatok bele hasonlóba, van esetleg tippetek? Hova vigyem?
Visszaolvasva pár oldalt, láttam egy hasonló esetet, nálam viszont még a szervízben egyszer sem sikerült mérni az áramfelvételt. A szervízben több napot állt az autó, mégsem merült le.. Sad


Köszönöm, üdv,
Dzsino
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Duratorq


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 24.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 17:03:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2255
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 841

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 17:57:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2256
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Duratorq


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 24.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 18:57:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2257
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.





Köszönöm a hozzászólást,de megtettem már régen és nem a gyári rádió szívja az akkut.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 841

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 21:44:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2258
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Duratorq írta:
lantika írta:
Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.





Köszönöm a hozzászólást,de megtettem már régen és nem a gyári rádió szívja az akkut.


Meg kell merni a nyugalmi äramfogyasztäst. Ennek nem nagyon szabad 60-80 mA felett lenni. Ha ettöl drasztikusan elter,akkor vedd ki az akkumulätor vedelmi relet es merd meg ujbol. Ha a rele nelül alacsony a nyugalmi äramfelveteled,akkor az akkumulätor releje rossz.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Duratorq


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 24.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.22 22:37:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2259
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Duratorq írta:
lantika írta:
Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.





Köszönöm a hozzászólást,de megtettem már régen és nem a gyári rádió szívja az akkut.


Meg kell merni a nyugalmi äramfogyasztäst. Ennek nem nagyon szabad 60-80 mA felett lenni. Ha ettöl drasztikusan elter,akkor vedd ki az akkumulätor vedelmi relet es merd meg ujbol. Ha a rele nelül alacsony a nyugalmi äramfelveteled,akkor az akkumulätor releje rossz.



OK,megpróbálom.Köszönöm a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 18:43:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2260
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy 1999-es mk1 ghia kombim, benzines. Kiégett egy biztosíték és ha kicserélem, megint kiég egyből (az utastérben lévő biztosítékok között a 32 számú). Nem működik a műszerfal világítás, minden más viszont igen. A könyv szerint ez a biztosíték az irányjelzőé (GEM), viszont az irányjelző működik. Lehet rossz a könyvem? Közben leégett az autós porszívóm, ami szivargyújtóról megy és ekkor kiégett megint egy bizti. A szivargyújtóban nincs áram. Kicseréltem ezt a biztit és újra működik a szivargyújtó, viszont a könyv szerint ez nem a szivargyújtó biztije volt, hanem az ABS vezérlő egységé. (Az ABS működik, nincs hibajel). Nem jó a könyv a kocsimhoz? Pedig a ford oldaláról töltöttem le alvázszám alapján. Mi lehet a baj szerintetek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 841

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 20:35:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2261
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Sziasztok!

Van egy 1999-es mk1 ghia kombim, benzines. Kiégett egy biztosíték és ha kicserélem, megint kiég egyből (az utastérben lévő biztosítékok között a 32 számú). Nem működik a műszerfal világítás, minden más viszont igen. A könyv szerint ez a biztosíték az irányjelzőé (GEM), viszont az irányjelző működik. Lehet rossz a könyvem? Közben leégett az autós porszívóm, ami szivargyújtóról megy és ekkor kiégett megint egy bizti. A szivargyújtóban nincs áram. Kicseréltem ezt a biztit és újra működik a szivargyújtó, viszont a könyv szerint ez nem a szivargyújtó biztije volt, hanem az ABS vezérlő egységé. (Az ABS működik, nincs hibajel). Nem jó a könyv a kocsimhoz? Pedig a ford oldaláról töltöttem le alvázszám alapján. Mi lehet a baj szerintetek?


Szerintem faceliftes könyved van.
32-es bizti az a helyzetjelzö. Kapcsoläsi rajz.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 22:47:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2262
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerintem faceliftes könyved van.
32-es bizti az a helyzetjelzö. Kapcsoläsi rajz.[/quote]

Köszi a választ! Kicsit összezavarodtam, mert az én könyvem szerint is a 32-es bizti az irányjelzőé. Ez a bizti egyből kimegy, ha kicserélem, ennek ellenére hibátlanul működik az irányjelző. Mitől lehet ez?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 841

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.10 01:59:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2263
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Szerintem faceliftes könyved van.
32-es bizti az a helyzetjelzö. Kapcsoläsi rajz.


Köszi a választ! Kicsit összezavarodtam, mert az én könyvem szerint is a 32-es bizti az irányjelzőé. Ez a bizti egyből kimegy, ha kicserélem, ennek ellenére hibátlanul működik az irányjelző. Mitől lehet ez?[/quote]

Helyzetjelzöt irtam nem iränyjelzöt. Neked a linkböl az kell ami a vor 2001.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.02.10 07:44:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2264
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Helyzetjelzöt irtam nem iränyjelzöt. Neked a linkböl az kell ami a vor 2001.[/quote]

Tényleg, elnéztem. Köszönöm a segítséget!

A műszerfal és a középkonzol összes lámpájának hibája milyen közös problémára utal? Nem hiszem, hogy mindegyik
egyszerre kiégett, valami közös pont kell legyen. Mit nézzek meg a kocsiban?

Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Badzso


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 09.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.02.11 09:57:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2265
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok új vagyok itt. Érdeklődnék, hogy tapasztaltok-e már mk1 1999 1.8 benzin ghia kombi focusnál olyan hibát, hogy a műszerfal diagnosztizál menet közben, és a töltés vissza jelző ki-ki gyullad. A világítás pedig vibrál néha-néha. A generátort cseréltem, az aksi az ezüst nitrátos. Gyujtás elektronika is lett cserélve.

Előre is köszönöm a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.02.12 07:29:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2266
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Helyzetjelzöt irtam nem iränyjelzöt. Neked a linkböl az kell ami a vor 2001.


Megoldottam a dolgot. Másodjára nem is égtek ki a hátsó helyzetjelzők, hanem csak nem világítanak. Parkoló állásban viszont igen. Már szedtem is ki a világítás kapcsolót, az egyik láb be volt égve. Megcsiszoltam, befújtam kontakt sprével és megszűnt minden hiba. Már a műszerfal is világít és nem ver le egy biztit sem.

Köszi az eddigi segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pivi25


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 12.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.03.07 21:23:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2267
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Egy 2002-es Ford Focusom van.A fűtés egyes fokozaton el sem indul és 3-ason is kell neki vagy 20 perc mire talán valami langyosat fúj.Azt szeretném kérdezni,hogy tudnátok vagy tudna segíteni valaki mi lehet?De az is nagy segítség lenne ha valaki tudna egy elektromos rajzot adni vagy bármilyen linket küldeni! Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 841

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.03.08 18:35:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2268
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pivi25 írta:
Sziasztok! Egy 2002-es Ford Focusom van.A fűtés egyes fokozaton el sem indul és 3-ason is kell neki vagy 20 perc mire talán valami langyosat fúj.Azt szeretném kérdezni,hogy tudnátok vagy tudna segíteni valaki mi lehet?De az is nagy segítség lenne ha valaki tudna egy elektromos rajzot adni vagy bármilyen linket küldeni! Előre is köszönöm!



Tessek
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucs76


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.03.30 06:13:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2269
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pivi25 írta:
Sziasztok! Egy 2002-es Ford Focusom van.A fűtés egyes fokozaton el sem indul és 3-ason is kell neki vagy 20 perc mire talán valami langyosat fúj.Azt szeretném kérdezni,hogy tudnátok vagy tudna segíteni valaki mi lehet?De az is nagy segítség lenne ha valaki tudna egy elektromos rajzot adni vagy bármilyen linket küldeni! Előre is köszönöm!


Szia!

Mondeóm van régóta, annál volt ugyan ez a probléma.
Annál a hiba oka az volt, hogy van a ventillátor mögött ahol már fujja a szelet, egy előtét ellenállás nevü elötét ellenállás. Ez csökkenti a venti fordulatszámát ahogy a fordulatszám szabi kapcsolóval szabályzod. Mivel ennek kell egy erőteljes hűtés, ezért van benne az 1-2 fokozat elé kötve egy höbiztositék, ami ha egyszer leold, akkor kuka. a 3. fokozatban nem kell neki hűtés, ezért ott müködik a venti. Ez a kütyü valszeg azért oldott le, mert szorul a venti motorja, és nem tudott hülni az elötét ellenállás.
Megoldás: Venti csere, és előtét ellenállás csere Az előtét ellenállásban tudsz cserélni hőbiztit is ha csak más fajtához kapsz elötétellenállást. Semmiféle képpen ne iktasd ki a hőbiztit, mert fel tudjagyujtani az autót a felizzó ellenállás!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  chimpy


Offline
Csatlakozott:
2016. 03. 20.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.03.31 19:24:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2270
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Lehet hülye kérdés lesz, de felteszem: ma este vettem észre, hogy a Focusom műszerfalán a napi kilométer számláló kijelzőjének a háttér világítása akkor is bekapcsolva marad, ha leveszem a gyújtást vagy bezárom az autót. Ez eddig is világított és ez a normális csak én nem figyeltem, vagy valami gebasz van? Az autó 2003-as benzines. Kb. másfél hónapja hosszú állás után lemerült az akksi, amit feltöltöttem és azóta nincs gond vele, de lehet, hogy az tett be neki?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fokuszpok


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 25.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 17:20:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2271
 Hozzászólás témája: Immo piros lámpa folyamatosan világít
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Tudja valaki milyen problémát jelez ,ha a műszerfal felső- középső részén az immobilizer piros led lámpája nem alszik el,járó motornál sem,hanem folyamatosan világít? Eddig nem csinált ilyet. A motor indul rendesen,és nem tapasztalni változást a működésében. Mk2 facelift 1.6tdci
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fokuszpok


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 25.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 18:51:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2272
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

chimpy írta:
Sziasztok.
Lehet hülye kérdés lesz, de felteszem: ma este vettem észre, hogy a Focusom műszerfalán a napi kilométer számláló kijelzőjének a háttér világítása akkor is bekapcsolva marad, ha leveszem a gyújtást vagy bezárom az autót. Ez eddig is világított és ez a normális csak én nem figyeltem, vagy valami gebasz van? Az autó 2003-as benzines. Kb. másfél hónapja hosszú állás után lemerült az akksi, amit feltöltöttem és azóta nincs gond vele, de lehet, hogy az tett be neki?


Ez normális,az enyém is ilyen. Néhány perc múlva lekapcsolja magától a műszerfalvilágítást. Zárd be,menj vissza negyed óra múlva, és zárnyitás nélkül nézz be az ablakon,úgy látni fogod.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tom7777


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 22.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.06.27 17:46:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2273
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

Segítséget, ötletet szeretnék kérni, hogy mi lehet, mit tehetek...

Az autóm 2005,1.6L,benzin,kombi, HWDA motorkódú Ford Focus II.

A hiba kezdetei:
Töltésjelző lámpa elkezd világítani...
Műszerrel otthon 13,5 Volt-töltést mértem.
(elolvasva néhány hozzászólást itt fórumon nagyjából rájöttem, hogy generátor hiba, átkapcsolt a "vész töltés funkcióra"
használtam autót tovább kb. 10 napig, napi 50Km megtételével.
Akku jó, indul, nem merül le, tehát szerintem töltés az volt.(Jó nem a klasszikus 14,4V)

Szerelőnél kicserélték generátort továbbra is világít a töltésjelző lámpa.
Akkor a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó kék(középső) vezetékét megállapították, hogy az szakadt hát behúztak egy újat,
a generátor középső kivezetésétől a motortérben lévő föbiztosítékok melletti kb "1000 lábú" csatlakozóig.
Töltésjelző lámpa elaludt boldog volt mindenki.OK, szuper.
Másnap reggel autó nem indul akku lemerülve..Bikázás, hazamentem, akkutöltővel teljesen feltöltöttem.
2 nap után szintén nem indul az autó, akku lemerült...
Az akku Bosch S4, neten rákerestem, beazonosítottam 2013.12. havi az akku.Tudom nem fiatal, meg 3 év és utána minden nap-év ajándék..stb..stb.

Elkezdtem méregetni, mert azt olvastam, hogy stanby módban(értsd motor nem jár, gyújtás nincs rajta) 0.03mA -0.080mA lehet az áramfelvétel.
Nos én 1A- és 5A közötti ingadozó értéket mértem.Hát mondom ez baszott sok..persze, hogy 8-10 óra állás után lemerül a 60Ah-s akku.

Biztiket elkezdtem ki-be tenni motortérben, anyósülésnél lévőket, továbbra is 1A-5A között ingadozik az áramfelvétel.

Visszavittem generátoroshoz.Ő is elkezdi nagyjából ugyanazokat a méréseket, műveleteket végrehajtani, amit én.
Ekkor a generátoros azt mondja vegyék már le a generátor "nagy pozitívját".Lekötötték és a nagy áramfelvétel megszűnt.
0.35-0.40A-ra lecsökkent.Azt mondja a szerelő, hogy ez még így is sok (ezt én is gondoltam, hiszen ez nem miliamper áramfelvétel még így sem)
Valószínűsítették, hogy a diódahíd-generátor elektronika rossz így cserélik garanciában.
Mondom OK.
De a 0.4A az valami beázás okozta szivárgó áramfelvétel lehet.-mondta a szerelő

Generátor elektronika-diódahíd cserélve új alkatrészekre továbbra is 1A-5A áramfelvételt produkál az autó HA rajta van a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó és kinyírja a generátor elektronikáját.Beépítettek egy második gen.elektronikát-diódahidat de ekkor már a 3 pólusú gen.csatlakozót nem dugták vissza,így ha nincs rajta, akkor csak 0,4A áramfelvétele van standby-ban.(1-2-3-5 perc után is)

Töltés a három pólusú csatlakozó nélkül 13,5-13,7 V.
A generátor szerviz szerint a 0.4A töltés nyírja ki a generátor-diódahíd elektronikát...
Vigyem valami autóvillamosságishoz..

Vélemény, ötlet, javaslat?
(remélem érthetően leírtam a hibajelenséget)
Válaszokat, ötleteket előre köszönöm.
Üdv.
Tom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2814


HozzászólásElküldve: 2018.06.28 04:05:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2274
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tom7777 írta:

A hiba kezdetei:
Töltésjelző lámpa elkezd világítani...
Műszerrel otthon 13,5 Volt-töltést mértem.
(elolvasva néhány hozzászólást itt fórumon nagyjából rájöttem, hogy generátor hiba, átkapcsolt a "vész töltés funkcióra"
használtam autót tovább kb. 10 napig, napi 50Km megtételével.
Akku jó, indul, nem merül le, tehát szerintem töltés az volt.(Jó nem a klasszikus 14,4V)
Ez eddig egy klasszikus intelligens töltés hiba. Megszűnik a kommunikáció a generátor és a PCM (vezérlő kompjuter) között, ezért a generátor egy 13,8-13,9V vészüzemi töltésre áll be. Ez napi 50 km-nél elég, hogy újratöltse az akksit. (Én is jártam így, több mint egy évig.)
tom7777 írta:

Szerelőnél kicserélték generátort továbbra is világít a töltésjelző lámpa.
A töltésjelző lámpa nem alszik el azonnal. Kell egy-két újraindítás, meg talán egy kis menet, ahhoz, hogy a kompjuter törölje az eltárolt hibát. Nekem is az volt, hogy szomruan eljöttem a villanyos embertől, mert az új (bontott) genrátorral is világított a lámpa. Azután, még mielőtt hazaértem volna elaludt. Lehet, hogy a cserélt generátor Neked is jó volt. De ez csak feltételezés, mert nem tudom, hogy elég időt kapott-e az autó, hogy törölje a hibát.
tom7777 írta:


Akkor a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó kék(középső) vezetékét megállapították, hogy az szakadt hát behúztak egy újat,
a generátor középső kivezetésétől a motortérben lévő föbiztosítékok melletti kb "1000 lábú" csatlakozóig.
Töltésjelző lámpa elaludt boldog volt mindenki.OK, szuper.
Másnap reggel autó nem indul akku lemerülve..Bikázás, hazamentem, akkutöltővel teljesen feltöltöttem.
2 nap után szintén nem indul az autó, akku lemerült...
Az akku Bosch S4, neten rákerestem, beazonosítottam 2013.12. havi az akku.Tudom nem fiatal, meg 3 év és utána minden nap-év ajándék..stb..stb.
Elkezdtem méregetni, mert azt olvastam, hogy stanby módban(értsd motor nem jár, gyújtás nincs rajta) 0.03mA -0.080mA lehet az áramfelvétel.
Nos én 1A- és 5A közötti ingadozó értéket mértem.Hát mondom ez baszott sok..persze, hogy 8-10 óra állás után lemerül a 60Ah-s akku.
Biztiket elkezdtem ki-be tenni motortérben, anyósülésnél lévőket, továbbra is 1A-5A között ingadozik az áramfelvétel.
Valószínűsítették, hogy a diódahíd-generátor elektronika rossz így cserélik garanciában.
Mondom OK.

Itt egy új hiba jött elő, ami addig nem volt. Ha azt nézzük, hogy mit csináltak tudatosan az autóval, akkor felmerül a gyanú, hogy rosszul mérték ki a vezetékszakadást és roszz pontokat kötöttek át. Emellett szól, hogy valahányszor bedugásra kerül a 3 vezetékes vezérlőcsatlakozó, elszáll a diódahíd. De az is lehet, hogy nem jó minőségű vagy nem Fordhoz való cserealkatrészeket használnak és amikor helyre áll az intelligens töltés és a generátor nagyobb árammal kezd dolgozni, akkor elszáll a kicserélt elektronika.
tom7777 írta:
Visszavittem generátoroshoz.Ő is elkezdi nagyjából ugyanazokat a méréseket, műveleteket végrehajtani, amit én.
Ekkor a generátoros azt mondja vegyék már le a generátor "nagy pozitívját".Lekötötték és a nagy áramfelvétel megszűnt.
0.35-0.40A-ra lecsökkent.Azt mondja a szerelő, hogy ez még így is sok (ezt én is gondoltam, hiszen ez nem miliamper áramfelvétel még így sem)
tom7777 írta:
De a 0.4A az valami beázás okozta szivárgó áramfelvétel lehet.-mondta a szerelő

A 0,4 A normális. Csak kb. 30 perc után megy le 100 mA alá, amikor minden számítógép letárgyalja egymással, hogy "Jé, valaki levette a gyujtást". Ez elég furcsa programozásra vall, de így van. Többször is volt erről szó a fórumon.
tom7777 írta:
Generátor elektronika-diódahíd cserélve új alkatrészekre továbbra is 1A-5A áramfelvételt produkál az autó HA rajta van a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó és kinyírja a generátor elektronikáját.Beépítettek egy második gen.elektronikát-diódahidat de ekkor már a 3 pólusú gen.csatlakozót nem dugták vissza,így ha nincs rajta, akkor csak 0,4A áramfelvétele van standby-ban.(1-2-3-5 perc után is)

Töltés a három pólusú csatlakozó nélkül 13,5-13,7 V.
A generátor szerviz szerint a 0.4A töltés nyírja ki a generátor-diódahíd elektronikát...

Ez így szó szerint véve marhaság. Ugyebár nem is töltésről van szó, hanem fogyasztásról. Amit az akkumulátor simán megold. Amikor ez a 0,4A mérhető, akkor le van véve a gyujtás és a generátor nem csinál semmit. stb.

Mit lehet, most tenni?
Gondolom egy csomó pénzt elköltöttél a generátorosnál, és ha máshoz fordulsz, arra keresztet vethetsz.
Meg kellene kérni őket, hogy vegyék le az átkötést, mert az csak rontott a helyzeten.
Járhatnál vészüzemben, lehúzott csatlakozóval és rendelhetnél egy bontott, de eredeti Ford generátort.
Ha azt beszerelteted velük és minden megjavul, akkor jogos a "tartsátok meg a generátorotokat és adjátok vissza a pénzt" kérés.

Sok éve volt egy régi tagnak egy hasonló kálváriája generátorosokkal, amit a saját blogján is megírt.
De sajnos már nem emlékszem a nevére. Talán később beugrik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2814


HozzászólásElküldve: 2018.06.28 04:57:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2275
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megtaláltam.
http://mytdci.blogspot.com/2011/10/elment-toltesem.html
http://mytdci.blogspot.com/2011/11/probapad-nem-minden.html
De nem pont ilyen volt a hiba.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tom7777


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 22.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.06.28 20:59:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2276
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia.

Köszönöm a választ.
Elhoztam az autót a "generátorostól".
Lehúzott(lekötött) 3 pólusú generátor csatlakozóval 0.08mA a mérhető érték..(szóval ez most le van húzva)
Jövő héten megy a "generátoroshoz" egy szakértő az elektronika beszállítójától, akkor majd tudományos módon vizsgálják a kialakult helyzetet..(én sajnos nem leszek ott,előre befizetett külföldi nyaralás miatt)
Biztos lesz valami hyperspace magyarázat, hogy márpedig mind a "generátoros" mind az elektronika beszállító kifogástalan munkát végzett, kifogástalaln alkatrészekkel.
-én meg vigyem -menjek- autóvillamosságishoz... Mad
(még jó, hogy megvan az 1989-es CRX-em, azzal eljárkálok némi motorfüstölgetéssel) Shocked





fiesta írta:
tom7777 írta:

A hiba kezdetei:
Töltésjelző lámpa elkezd világítani...
Műszerrel otthon 13,5 Volt-töltést mértem.
(elolvasva néhány hozzászólást itt fórumon nagyjából rájöttem, hogy generátor hiba, átkapcsolt a "vész töltés funkcióra"
használtam autót tovább kb. 10 napig, napi 50Km megtételével.
Akku jó, indul, nem merül le, tehát szerintem töltés az volt.(Jó nem a klasszikus 14,4V)
Ez eddig egy klasszikus intelligens töltés hiba. Megszűnik a kommunikáció a generátor és a PCM (vezérlő kompjuter) között, ezért a generátor egy 13,8-13,9V vészüzemi töltésre áll be. Ez napi 50 km-nél elég, hogy újratöltse az akksit. (Én is jártam így, több mint egy évig.)
tom7777 írta:

Szerelőnél kicserélték generátort továbbra is világít a töltésjelző lámpa.
A töltésjelző lámpa nem alszik el azonnal. Kell egy-két újraindítás, meg talán egy kis menet, ahhoz, hogy a kompjuter törölje az eltárolt hibát. Nekem is az volt, hogy szomruan eljöttem a villanyos embertől, mert az új (bontott) genrátorral is világított a lámpa. Azután, még mielőtt hazaértem volna elaludt. Lehet, hogy a cserélt generátor Neked is jó volt. De ez csak feltételezés, mert nem tudom, hogy elég időt kapott-e az autó, hogy törölje a hibát.
tom7777 írta:


Akkor a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó kék(középső) vezetékét megállapították, hogy az szakadt hát behúztak egy újat,
a generátor középső kivezetésétől a motortérben lévő föbiztosítékok melletti kb "1000 lábú" csatlakozóig.
Töltésjelző lámpa elaludt boldog volt mindenki.OK, szuper.
Másnap reggel autó nem indul akku lemerülve..Bikázás, hazamentem, akkutöltővel teljesen feltöltöttem.
2 nap után szintén nem indul az autó, akku lemerült...
Az akku Bosch S4, neten rákerestem, beazonosítottam 2013.12. havi az akku.Tudom nem fiatal, meg 3 év és utána minden nap-év ajándék..stb..stb.
Elkezdtem méregetni, mert azt olvastam, hogy stanby módban(értsd motor nem jár, gyújtás nincs rajta) 0.03mA -0.080mA lehet az áramfelvétel.
Nos én 1A- és 5A közötti ingadozó értéket mértem.Hát mondom ez baszott sok..persze, hogy 8-10 óra állás után lemerül a 60Ah-s akku.
Biztiket elkezdtem ki-be tenni motortérben, anyósülésnél lévőket, továbbra is 1A-5A között ingadozik az áramfelvétel.
Valószínűsítették, hogy a diódahíd-generátor elektronika rossz így cserélik garanciában.
Mondom OK.

Itt egy új hiba jött elő, ami addig nem volt. Ha azt nézzük, hogy mit csináltak tudatosan az autóval, akkor felmerül a gyanú, hogy rosszul mérték ki a vezetékszakadást és roszz pontokat kötöttek át. Emellett szól, hogy valahányszor bedugásra kerül a 3 vezetékes vezérlőcsatlakozó, elszáll a diódahíd. De az is lehet, hogy nem jó minőségű vagy nem Fordhoz való cserealkatrészeket használnak és amikor helyre áll az intelligens töltés és a generátor nagyobb árammal kezd dolgozni, akkor elszáll a kicserélt elektronika.
tom7777 írta:
Visszavittem generátoroshoz.Ő is elkezdi nagyjából ugyanazokat a méréseket, műveleteket végrehajtani, amit én.
Ekkor a generátoros azt mondja vegyék már le a generátor "nagy pozitívját".Lekötötték és a nagy áramfelvétel megszűnt.
0.35-0.40A-ra lecsökkent.Azt mondja a szerelő, hogy ez még így is sok (ezt én is gondoltam, hiszen ez nem miliamper áramfelvétel még így sem)
tom7777 írta:
De a 0.4A az valami beázás okozta szivárgó áramfelvétel lehet.-mondta a szerelő

A 0,4 A normális. Csak kb. 30 perc után megy le 100 mA alá, amikor minden számítógép letárgyalja egymással, hogy "Jé, valaki levette a gyujtást". Ez elég furcsa programozásra vall, de így van. Többször is volt erről szó a fórumon.
tom7777 írta:
Generátor elektronika-diódahíd cserélve új alkatrészekre továbbra is 1A-5A áramfelvételt produkál az autó HA rajta van a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó és kinyírja a generátor elektronikáját.Beépítettek egy második gen.elektronikát-diódahidat de ekkor már a 3 pólusú gen.csatlakozót nem dugták vissza,így ha nincs rajta, akkor csak 0,4A áramfelvétele van standby-ban.(1-2-3-5 perc után is)

Töltés a három pólusú csatlakozó nélkül 13,5-13,7 V.
A generátor szerviz szerint a 0.4A töltés nyírja ki a generátor-diódahíd elektronikát...

Ez így szó szerint véve marhaság. Ugyebár nem is töltésről van szó, hanem fogyasztásról. Amit az akkumulátor simán megold. Amikor ez a 0,4A mérhető, akkor le van véve a gyujtás és a generátor nem csinál semmit. stb.

Mit lehet, most tenni?
Gondolom egy csomó pénzt elköltöttél a generátorosnál, és ha máshoz fordulsz, arra keresztet vethetsz.
Meg kellene kérni őket, hogy vegyék le az átkötést, mert az csak rontott a helyzeten.
Járhatnál vészüzemben, lehúzott csatlakozóval és rendelhetnél egy bontott, de eredeti Ford generátort.
Ha azt beszerelteted velük és minden megjavul, akkor jogos a "tartsátok meg a generátorotokat és adjátok vissza a pénzt" kérés.

Sok éve volt egy régi tagnak egy hasonló kálváriája generátorosokkal, amit a saját blogján is megírt.
De sajnos már nem emlékszem a nevére. Talán később beugrik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiertobrian


Offline
Csatlakozott:
2018. 07. 10.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.07.10 19:24:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2277
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Remélem tudtok nekem segíteni Confused
A hibajelenség a következő. Beindítom az autót, és hidegen az alapjárata teljesen jó. Eltelik néhány perc és el kezd dadogni, és alacsonyabb is lesz az alapjárat. A jó benne, hogy az autó nem áll le, de nagyon fura a hangja, és félek. hogy ez valaminek az előjele. Egyébként az az érdekes, hogy ha leállítom az autót melegen, és újra beindítom, akkor 10-20 másodpercig jó az alapjárat, de utána megint ingadozni kezd és csúnya a hangja. Az apajárat talán csak 50-100 fordulattal lesz alacsonyabb, de stabil (még most). Nekem nagyon elektronikai problémának tűnik.
A Focus adatai: 2000 évjárat 1.8 tddi motor.

Előre nagyon köszönöm a válaszokat/segítségeket.
Szép estét! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  popprezoli


Offline
Csatlakozott:
2013. 02. 06.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2018.07.17 21:17:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2278
 Hozzászólás témája: KULCS POTLAS
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, 2003 1.6 Focushoz a taviranyito mar nem mukodott, rendeltem Kinabol egy ujat. Megerkezett, atraktam a kulcsot, a negyszer forgatos trukkel (negyszer I - II allas kozott, aztan 0 es kivesz es egy tetszoleges gomb benyomasa) beprogramoztam az ajtonyitast, mukodott is mindharom gomb.
A problemam az, hogy viszont az uj taviranyitoval az auto nem indul, vissza kellett pakolnom a kulcsot a regi egysegre, mert az immobiliser letiltott ha jol sejtem (nem indult az uzemanyagszivattyu).
Tudja valaki, hogy kell elfogadtatni az uj taviranyitot a kocsival ugy, hogy az ajtok is zarjanak, nyiljanak es a kocsi is induljon vele?
Koszonom elore is,
Zoli.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bobyjack

Érvényes: 2019.03.28.

Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 04.
Hozzászólások: 122

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.07.18 11:25:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2279
 Hozzászólás témája: Re: KULCS POTLAS
Hozzászólás az előzmény idézésével

popprezoli írta:
Sziasztok, 2003 1.6 Focushoz a taviranyito mar nem mukodott, rendeltem Kinabol egy ujat. Megerkezett, atraktam a kulcsot, a negyszer forgatos trukkel (negyszer I - II allas kozott, aztan 0 es kivesz es egy tetszoleges gomb benyomasa) beprogramoztam az ajtonyitast, mukodott is mindharom gomb.
A problemam az, hogy viszont az uj taviranyitoval az auto nem indul, vissza kellett pakolnom a kulcsot a regi egysegre, mert az immobiliser letiltott ha jol sejtem (nem indult az uzemanyagszivattyu).
Tudja valaki, hogy kell elfogadtatni az uj taviranyitot a kocsival ugy, hogy az ajtok is zarjanak, nyiljanak es a kocsi is induljon vele?
Koszonom elore is,
Zoli.


Úgy tudom biztonsági okokból az immobilizier tanításához két már működő kulcsra van szükség (a logika az, hogy egy sima szervízben vagy havernak kölcsönadva ne tudjanak könnyedén rátanítani egy teljesen új kulcsot). Ha nincs két működő kulcsod, akkor márkaszervízben tudnak segíteni rajtad.
_________________
Nyári: GoodYear EfficentGrip Performance 195/60 R15
Téli: GoodYear Ultragrip 9 185/65 R14
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 74, 75, 76
Ugrás:   

76 / 76 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.25 másodperc