Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.09.24. 23:23:02 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: andrasroosz3
Mai: 3
Tegnapi: 3
Összesen: 24254
Látogatók:
Vendégek: 353
Tagok: 3
Összesen: 356

Jelen lévő tagok:
01: Helm
02: dtiborsopron
03: Focusdriver

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - 1.0 ecoboost motor észrevételek
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 3-ról -> 1.0 ecoboost motor észrevételek
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

7 / 7 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  kimbala


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 642


HozzászólásElküldve: 2017.11.02 12:56:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 181
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kelly írta:
Itt nem nagyon dícsérik ezt a motort.


A 100 lóerősről van szó és elég szubjektív írás.
_________________
kimbala

Nyári: 215/50 R17 Hankook Ventus Prime 3
Téli: 215/55 R16 Continental Viking Contact 5
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 203


HozzászólásElküldve: 2017.11.02 19:37:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 182
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fel kellene jelenteni a cikkírót!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szavagyula


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 21.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.11.02 23:34:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 183
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kelly írta:
Itt nem nagyon dícsérik ezt a motort.


A cikkíró Kulcsár Szabolcsnak sikerült egy 100 LE-s sok kilométeres 5 sebességes példányt választani...
Ecoboost motorokat nem gyorsulási versenyekre találták ki, ettől függetlenül 1 mp-cel hamarabb gyorsul 100-ra, mint az 1,6-os társa...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23773


HozzászólásElküldve: 2017.11.03 05:40:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 184
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szavagyula írta:
kelly írta:
Itt nem nagyon dícsérik ezt a motort.


A cikkíró Kulcsár Szabolcsnak sikerült egy 100 LE-s sok kilométeres 5 sebességes példányt választani...
Ecoboost motorokat nem gyorsulási versenyekre találták ki, ettől függetlenül 1 mp-cel hamarabb gyorsul 100-ra, mint az 1,6-os társa...


És jóval korszerűbb, a fogyasztás is alacsonyabb.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  amuba


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 03.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2017.11.03 19:45:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 185
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
szavagyula írta:
kelly írta:
Itt nem nagyon dícsérik ezt a motort.


A cikkíró Kulcsár Szabolcsnak sikerült egy 100 LE-s sok kilométeres 5 sebességes példányt választani...
Ecoboost motorokat nem gyorsulási versenyekre találták ki, ettől függetlenül 1 mp-cel hamarabb gyorsul 100-ra, mint az 1,6-os társa...


És jóval korszerűbb, a fogyasztás is alacsonyabb.


Sziasztok!

Nekem is ilyen motorom van, egyet kell értenem. Nagyon jó a motor és a fogyasztás is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kimbala


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 642


HozzászólásElküldve: 2017.11.06 17:17:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 186
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az utolsó tankolàsom óta két hidegindítàsból kétszer kb 3 mp-ig tekert, mire beindult a motor, ami eddig nem volt.
Màr egy ideje Shell v power racinget tankolok.

Tök jól gyorsul amúgy, csak ez az indulàs...
Indítózàs utàn benzinszag volt a motortérben.

Lehet a benzintől?Tapasztaltatok hasonlót?
Köszi
_________________
kimbala

Nyári: 215/50 R17 Hankook Ventus Prime 3
Téli: 215/55 R16 Continental Viking Contact 5
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zomborg


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 06.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2018.02.05 17:17:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 187
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Pár napja vettem 1.0-es focust eddig minden rendbe van csak a vízhőfok mutató furcsa számomra. Vagy fekszik vagy középen van, nem nagyon van benne átmenet. Pl.: elindulok otthonról s 5-10 perc múlva a mutató a nulláról középre "száguld", megérkezünk a mátrába áll a kocsi a parkolóban 2 óra hosszát és indítás után meglepve látom középen van a mutató, majd jövünk lefelé s közben megint hideget mutat. Leérünk Gyöngyösre pár megállás, elindulás s a mutató megint középen. Így kell ennek működnie? Ez is vissza tud hűlni mint a dízelek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  vetroga


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.03.19 15:22:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 188
 Hozzászólás témája: 1.0 ecoboost 125ló
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
3 hónap és 2500km után azt tudom mondani, hogy remek az autó. Olvastam olajfogyásról, hűtőfolyadék fogyásról, nekem eddig benzinen és ablakmosón kívül semmit nem kellett töltenem bele.
A fogyasztás 8.6 volt az első pár km-en Smile Most 6.7 az átlag a szgép szerint.
A start/stop szépen megy, egyszer-kétszer kicsit reszelős volt, de nem zavaró. Indítás pöccre megy, egyszer fordult elő, hogy hosszabban köszörült.
Lassan viszem 0. olajcserére, de ez csak az úri szeszélyem miatt van.
Szinte semmi rosszat nem tudok mondani az autóra, nagyon elégedett vagyok vele. Esetleg az A oszlop lehetne kevésbé útban Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szavagyula


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 21.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2018.03.29 11:37:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 189
 Hozzászólás témája: Re: 1.0 ecoboost 125ló
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sajnos Board Computer adataira nem lehet hagyatkozni. A 6,7 -es átlag valójában kb 7.2.
Legbiztosabban úgy tudod kiszámolni a tényleges fogyasztást, hogy ugyanahhoz a benzinkúthoz mész és azon belül is ugyanazt a töltőpisztolyt használod az egymást követő tankolásoknál (mivel a benzinkúton lévő pisztolyok érzékenysége eltérő lehet) Az első kattanásig tankolt litert elosztod a megtett kilométerrel és szorzod 100-zal. A BC tuti kevesebbet fog mutatni a ténylegesnél Sad
A 0. olajcserét kb 40.000 ft-ért fogja a márkaszerviz csinálni (olaj + szűrő + munkadíj) szerintem teljesen felesleges, pláne ennyi pénzért

Ha "van pénz lóvéra", akkor persze ártani nem árt. Surprised)



vetroga írta:
Sziasztok,
3 hónap és 2500km után azt tudom mondani, hogy remek az autó. Olvastam olajfogyásról, hűtőfolyadék fogyásról, nekem eddig benzinen és ablakmosón kívül semmit nem kellett töltenem bele.
A fogyasztás 8.6 volt az első pár km-en Smile Most 6.7 az átlag a szgép szerint.
A start/stop szépen megy, egyszer-kétszer kicsit reszelős volt, de nem zavaró. Indítás pöccre megy, egyszer fordult elő, hogy hosszabban köszörült.
Lassan viszem 0. olajcserére, de ez csak az úri szeszélyem miatt van.
Szinte semmi rosszat nem tudok mondani az autóra, nagyon elégedett vagyok vele. Esetleg az A oszlop lehetne kevésbé útban Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kabano


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 07.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.04.03 09:13:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 190
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Boldog tulajdonosa lettem egy 4 éves (30000 km) 1.0 Ecoboost 125 LE Focusnak. Nos van egy álomszám 240 ezer km. A saját fordításomban ez annyit jelent, hogy eddig nem kell a motorban nagy beruházást végrehajtani( optimális esetben). Sajnos kicsit elbizonytalanodtam, mert egy ismerős azt mondta, hogy ez a szám a motor életkora, utána kuka lesz. Ha valaki tud infót, akkor légyszíves ossza meg velem, hogy mire számítsak. Előre is köszönöm a segítséget.

Egyébként nagyon szeretem, nem szívesen válnék meg tőle.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aleox

Érvényes: 2019.04.11.

Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 07.
Hozzászólások: 369

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.04.03 10:48:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 191
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kabano írta:
...egy ismerős azt mondta, hogy ez a szám a motor életkora, utána kuka lesz...

Nekem ugyan nincs 1.0-as motorom, de 20 éve nyúzok sokféle autót és soha nem hallottam és találkoztam volna olyan autóval, aminek a motorja 200 ekm (vagy akármennyi) alatt totál szétment volna. Az egyik Scorpio-m korábbi gazdájánál taxi volt, így 500+ ekm volt benne és köszöni szépen, apróságokat kellett csak javítani benne. Még motorgenerálra sem szorult, igaz V6-os volt. Tomi barátomnak 2.0 négyhengeres Scorpio-ja volt, szintén 500 ekm-el és ott mondjuk már érződött, hogy gyűrűzni kéne már, mert gyengült. De ez sem "kuka" szint még.

A realitás szerintem az, hogy 160 ekm felett már (mint minden motornál) jönnek a szokásos nagycserék, melyet követően újabb 150-200 ekm-re jó lesz az autó. A régi Focusomban 217 ekm volt, a mostani 174 ekm van, köszönő viszonyban sincsenek a "kuka" definicióval Smile
_________________
2018- : Ford Focus III 1.6 tdci Titanium (2011)
2011-2018: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 909


HozzászólásElküldve: 2018.04.03 16:35:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 192
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Látom sikerült cserélned a fókát egy hármasra.



Aleox írta:
kabano írta:
...egy ismerős azt mondta, hogy ez a szám a motor életkora, utána kuka lesz...

Nekem ugyan nincs 1.0-as motorom, de 20 éve nyúzok sokféle autót és soha nem hallottam és találkoztam volna olyan autóval, aminek a motorja 200 ekm (vagy akármennyi) alatt totál szétment volna. Az egyik Scorpio-m korábbi gazdájánál taxi volt, így 500+ ekm volt benne és köszöni szépen, apróságokat kellett csak javítani benne. Még motorgenerálra sem szorult, igaz V6-os volt. Tomi barátomnak 2.0 négyhengeres Scorpio-ja volt, szintén 500 ekm-el és ott mondjuk már érződött, hogy gyűrűzni kéne már, mert gyengült. De ez sem "kuka" szint még.

A realitás szerintem az, hogy 160 ekm felett már (mint minden motornál) jönnek a szokásos nagycserék, melyet követően újabb 150-200 ekm-re jó lesz az autó. A régi Focusomban 217 ekm volt, a mostani 174 ekm van, köszönő viszonyban sincsenek a "kuka" definicióval Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ZsoltV


Offline
Csatlakozott:
2017. 12. 31.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2018.04.03 17:03:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 193
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

https://www.autonavigator.hu/cikkek/tenyleg-240-ezer-kilometert-bir-csak-a-ford-ecoboost-motorja/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23773


HozzászólásElküldve: 2018.04.03 17:30:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 194
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kérdés, hogy mit kapott az a motor?
Mármint igénybevétel, kiképzés....
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aleox

Érvényes: 2019.04.11.

Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 07.
Hozzászólások: 369

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.04.04 09:48:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 195
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ZsoltV írta:
https://www.autonavigator.hu/cikkek/tenyleg-240-ezer-kilometert-bir-csak-a-ford-ecoboost-motorja/

A cikkben gyakorlatilag azt írják le, amit én is fejtegettem:
Idézet:
...Ágó Béla, a Ford garanciális és minőségbiztosítási menedzserétől megtudtuk, az említett 240 ezer km a főjavítás nélküli várható hibamentes üzemet jelenti. Az európai Ford-modellek futáspróbája minden esetben ezen használatra méretezett, ennyit minden motorjuk ki kell bírjon - főjavítás nélkül...

Tehát minden Ford motor így van méretezve, ezért "kell" 160-200 ekm környékén elkezdeni a javításokat. Ezért fél az átlag magyar ember és 200+ ekm futásteljesítményű autóktól, mert sok pénzt kell majd rákölteni. Inkább vesz kevés kilométerrel hirdetett autót és jön a pofára esés, ha éppenséggel az a jármű visszatekert volt (300-ról 100-ra) és jön a köpködés, hogy milyen sz.r ez-meg-az az autó, hiszen "csak" 100 ekm van benne és minden megy benne tönkre.

Tehát, ha tudod biztosan mennyi km van az autódban, kíméled és gondoskodsz róla, hogy minden javítás tényleg idő (baj) előtt megtörténjen, akkor kiszámítható mi meddig bírja és valójában végtelenségig (akár 1 millió km-ig) bírja a motor.

Barátomnak van 220 LE környéki (tuningolt) 1.6 turbós benzinese, "csak" 20ekm van benne 5 évesen, na de milyen 20 ekm az, szokta ő is röhögve mondani. Ugyanis fiatalkorában ralizott, így "öregkorára" is maradt még vér a pucájában és szereti küldeni neki. Smile

Szóval Attila által emlegetett autó (vezetési módszer) kímélés, rendszeres szerviz esetén az autó simán kibírja a tervezett időtartamot meghibásodás nélkül, majd a nagy (tervezett) javítások után még ugyanennyit újra. Ha valaki (pl. sok esetben gazdátlan céges futkosós autók agyatlan fiatalokkal) hideg motorral tapossák a pedált ész nélkül, majd a turbó lehülését nem megvárva azonnal leállítják a motort, a fenti használat ellenére kivárják a 30 ekm-es olajcsere periódust ..... na itt bizony hamar motorproblémák lesznek és az ilyenekből lesznek a negatív cikkek többsége.

kelly írta:
Látom sikerült cserélned a fókát egy hármasra.

Igen, végre sikerült. Évek óta vágytam F3-ra, de sose volt rá elegendő pénzem. Így nagyon sokáig F2 Facelift-ben gondolkodtam, de annyira jól működött a régi F2-m, hogy sose tudtam rávenni magam a váltásra. Barátom leánya kiköltözött munka miatt külföldre és feleslegessé vált az autója. Így hirtelen adódott egy lehetőség, hogy dízelt megbízható forrásból, ráadásul F3-at vegyek, így beleugrottam a váltásba. Egyelőre nagyon furcsa még az F3, de barátkozom még vele Smile
_________________
2018- : Ford Focus III 1.6 tdci Titanium (2011)
2011-2018: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csabesz66


Offline
Csatlakozott:
2010. 05. 29.
Hozzászólások: 613


HozzászólásElküldve: 2018.04.04 18:39:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 196
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Igen, végre sikerült. Évek óta vágytam F3-ra,


Gratulálok és picit irigykedek!
_________________
/volt/FORD FOCUS TURNIER 1.6 16V /tulaj/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23773


HozzászólásElküldve: 2018.04.04 19:13:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 197
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aleox írta:
Szóval Attila által emlegetett autó (vezetési módszer) kímélés, rendszeres szerviz esetén az autó simán kibírja a tervezett időtartamot meghibásodás nélkül, majd a nagy (tervezett) javítások után még ugyanennyit újra. Ha valaki (pl. sok esetben gazdátlan céges futkosós autók agyatlan fiatalokkal) hideg motorral tapossák a pedált ész nélkül, majd a turbó lehülését nem megvárva azonnal leállítják a motort, a fenti használat ellenére kivárják a 30 ekm-es olajcsere periódust ..... na itt bizony hamar motorproblémák lesznek és az ilyenekből lesznek a negatív cikkek többsége.

Igen, végre sikerült. Évek óta vágytam F3-ra, de sose volt rá elegendő pénzem. Így nagyon sokáig F2 Facelift-ben gondolkodtam, de annyira jól működött a régi F2-m, hogy sose tudtam rávenni magam a váltásra. Barátom leánya kiköltözött munka miatt külföldre és feleslegessé vált az autója. Így hirtelen adódott egy lehetőség, hogy dízelt megbízható forrásból, ráadásul F3-at vegyek, így beleugrottam a váltásba. Egyelőre nagyon furcsa még az F3, de barátkozom még vele Smile


Köszönöm.

És gratulálok neked.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 909


HozzászólásElküldve: 2018.04.06 19:37:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 198
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sokáig nem hirdetted a régi autódat, hamar el vitték.




Aleox írta:
Igen, végre sikerült. Évek óta vágytam F3-ra, de sose volt rá elegendő pénzem. Így nagyon sokáig F2 Facelift-ben gondolkodtam, de annyira jól működött a régi F2-m, hogy sose tudtam rávenni magam a váltásra. Barátom leánya kiköltözött munka miatt külföldre és feleslegessé vált az autója. Így hirtelen adódott egy lehetőség, hogy dízelt megbízható forrásból, ráadásul F3-at vegyek, így beleugrottam a váltásba. Egyelőre nagyon furcsa még az F3, de barátkozom még vele Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aleox

Érvényes: 2019.04.11.

Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 07.
Hozzászólások: 369

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.04.09 08:30:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 199
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kelly írta:
Sokáig nem hirdetted a régi autódat, hamar el vitték.

Árazásnál próbáltam az alsó ársávat belőni, mert nem akartam, hogy sokáig nálam álljon az autó. Gyakorlatilag a hirdetés feladását követő fél órán belül 3 komoly érdeklődő lett az autóra (ebből 2 facebook ismerős), Joci volt az első és a leggyorsabb, aki a tettek mezejére lépett. Neki ez az első autója, így nagyon örült, hogy ismerőstől vehet pont olyan autót, amiben amúgy is gondolkodtak a párjával. Így kedd este meghirdettem, péntek reggel Gor-car átvizsgálta és Joci péntek este el is vitte az autót. Nagyon furcsa volt látni, hogy más vezeti az F2-met, mégiscsak a szívemhez nőtt 7 év alatt.

Az F3-mal azóta letoltam 700 km-t, ebből 500 km budapesti dugó, de lassan összeszokunk. Egyre normálisabban tudok kuplungolni , egyre simább a járása (nem szeretem 1500-as turbó-nélküli fordulatszám alatt erőltetni), a négy tárcsafék már egyre kiszámíthatóbb. Egyedül az utastérben zavar pár zörgő műanyag. Tegnap macskaköves úton az egyik helyére rázódott, mint kiderült a kézifékkar műanyag (krómozott) díszbetétje volt a leghangosabb. Most már "csak" a hátsó kalaptartó felől zörög valami Smile
_________________
2018- : Ford Focus III 1.6 tdci Titanium (2011)
2011-2018: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sparta2


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 26.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2018.07.10 11:35:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 200
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Olvastam a cikket a 1.0 motor hiányzó műanyag burkolatáról. Nekem sincs rajta. Előfordulhat, hogy azért hanyagolják, mert rontja a hőelvezetést, vagy tényleg csak spórolás? Mi a véleményetek, jobb ha rajta van, vagy jobb ha nincs?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sulep


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 308


HozzászólásElküldve: 2018.07.10 16:57:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 201
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sparta2 írta:
Sziasztok!
Olvastam a cikket a 1.0 motor hiányzó műanyag burkolatáról. Nekem sincs rajta. Előfordulhat, hogy azért hanyagolják, mert rontja a hőelvezetést, vagy tényleg csak spórolás? Mi a véleményetek, jobb ha rajta van, vagy jobb ha nincs?


Spórolás. Nekünk a facelift előttin volt, majd az újon nem de vettünk arra is. Soha semmi hőelvezetési gondunk nem volt egyikkel sem. Inkább csak ez is olyan hogy meg kelljen vennie az embernek ha nem szeretné hogy "olyan csúnyán, befejezetlenül" nézzen ki a motortér ahogy kinéz burkolat nélkül.
Mivel eladtuk a focust 3 ezer km-rel és megmaradt a burkolat csavarokkal, most eladó 10-ért ha érdekel. Van rá most egy komoly vevőm de ha visszamondja akkor továbbra is eladó.
Meg van gyári csomagtér tálca is ha érdekel, féláron.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sparta2


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 26.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2018.07.10 20:22:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 202
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sulep írta:

Spórolás. Nekünk a facelift előttin volt, majd az újon nem de vettünk arra is. Soha semmi hőelvezetési gondunk nem volt egyikkel sem.

Köszi a választ, még nem gondolkodtam a dolgon mélyebben, csak informálódni próbálok!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sulep


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 308


HozzászólásElküldve: 2018.07.11 09:15:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 203
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sparta2 írta:
sulep írta:

Spórolás. Nekünk a facelift előttin volt, majd az újon nem de vettünk arra is. Soha semmi hőelvezetési gondunk nem volt egyikkel sem.

Köszi a választ, még nem gondolkodtam a dolgon mélyebben, csak informálódni próbálok!


El is vitték a motorburkolatot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 3-ról -> 1.0 ecoboost motor észrevételek
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ugrás:   

7 / 7 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.21 másodperc