Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.10.18. 22:20:02 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Hasi
Mai: 4
Tegnapi: 2
Összesen: 24305
Látogatók:
Vendégek: 362
Tagok: 6
Összesen: 368

Jelen lévő tagok:
01: zizz81
02: lucifer
03: NomadND1
04: Focusdriver
05: kleroo
06: bp18ker

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Adagoló 1.8TDDI
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Adagoló 1.8TDDI
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

3 / 3 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  borati


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 15.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2014.06.20 18:17:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 61
 Hozzászólás témája: 002 adagoló
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem is 002-es adagolóm van ami hirtelen halállal állt meg.Nekem 250-et mondtak javra.De jó lenne tudni hogy mi a szentszar romlik el az elektronikában???Órában 200k van.Egyébként ketestem de úgy tűnik ez hiánycikk...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  borati


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 15.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2014.06.25 18:04:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 62
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megvan hogy mi romlik el.Az üa mennyiseget szabályozó elektromágnes vezérlő hexfet.http://www.forum-auto.com/pole-technique/mecanique-electronique/sujet537674-140.htm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  borati


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 15.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2014.06.27 18:33:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 63
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

borati írta:
Megvan hogy mi romlik el.Az üa mennyiseget szabályozó elektromágnes vezérlő hexfet.http://www.forum-auto.com/pole-technique/mecanique-electronique/sujet537674-140.htm

Csakhogy az az egész psg rossz 80-100Ohm a tápon mérve.Valamint eltört az adagolóban az 50-es alkatrész(szelep) Crying or Very sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacusom


Offline
Csatlakozott:
2013. 08. 05.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2015.01.06 18:54:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 64
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv! Nekem is van egy 2002 es focusom 240 ezer km el indulás után van rendes alapjárat kb 1 -2 perc után kezd el hullámozni és leesik a fordulat 100 -al és olyan mint ha nem menne egy henger de az megy mert megnéztük.Ha kapcsolok klimát akkor rendesen megy azt mondták adagoló hiba.Ford szervizben nézték.Viszont indulás után rendesen megy nem rángat rendesen húz gázadáskor nem füstöl.Ha valaki tudna valami bíztatót mondani szívesen meghallgatnám.
Köszi Laci
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  brakes3b


Offline
Csatlakozott:
2015. 02. 04.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2015.02.19 19:32:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 65
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv.

Hátha itt is akad valaki akinek van.

1.8 tddi 90le-re keresek 002-végű adagolót. Lehet elektronikai hibás is...

Privi vagy 70/458-14-8-nyolc
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  brakes3b


Offline
Csatlakozott:
2015. 02. 04.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2015.02.21 18:36:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 66
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Újként végig bújtam a forumot de nem kaptam választ az általam keresett adagolós keresésemre.

Mechanikai hibás a 1.8 tddi-em az adagoló. Valahol az alján folyik belőle a gázolaj. Állítólag a egy adagolós cég "szakemberei" tömítéseket kicserélték, azonban még mindig folyik.

Beszereztem egy fedél (elektronika) hibás adagolót....és azt szeretném helyére berakatni.

Kérdés: A kocsin 002-es végű BOSH adagoló van, amit szereztem az 007-es végü. Megnéztem teljesen egyezik kívülről illetve még a két autó paraméterei is egyeznek amiről való az adagoló.

Mit lehet tenni. Feltehető ha át lesz szerelve a jó elektronika a jó adagolóra?

Járt már valaki így?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  djkocka


Offline
Csatlakozott:
2015. 06. 20.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2015.07.27 06:55:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 67
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacusom írta:
Üdv! Nekem is van egy 2002 es focusom 240 ezer km el indulás után van rendes alapjárat kb 1 -2 perc után kezd el hullámozni és leesik a fordulat 100 -al és olyan mint ha nem menne egy henger de az megy mert megnéztük.Ha kapcsolok klimát akkor rendesen megy azt mondták adagoló hiba.Ford szervizben nézték.Viszont indulás után rendesen megy nem rángat rendesen húz gázadáskor nem füstöl.Ha valaki tudna valami bíztatót mondani szívesen meghallgatnám.
Köszi Laci


Üdv mindenki.
Hasonló problémával küzdök mint a kolléga.Nem rég én is fóka tulaj lettem,benzines Opelről nyergeltem át erre,nagyon tetszik,kényelmes,gyors,viszont sajnos nem hibátlan.Egyébként 2000-es 1.8tddi kombi autóról lenne szó.

A problémám hasonló mint a pár hozzászólással fentebb hozzászólóknak.Izzítás,indítás könnyen indul de hidegen egyből olyan mintha 2 hengeres kistraktor lenne,nem megy minden henger,dadog.Fordulatot veszi,olyankor simán forog,de visszaengedve alapjáratra megint kihagy és dadog.Ha kezd melegedni akkor kisimul szépen a járása és rendben megy.Csak állás után,"hideg"motornál csinálja.
-szerk:tegnap többet jártam vele és úgy vettem észre hogy meleg motornál is néha ki-ki hagy az alapjáratnál valamelyik henger.De alig észrevehető és nem is mindig csinálja.Szóval nem tudom.Adagoló vagy lehet porlasztócsúcs?

Esetleg valakinek ötlet hogy ezt a traktor üzemmódot hogy lehetne megszüntetni a kocsinál?Válaszokat előre is köszönöm.
_________________
....Köszi mindent mindenkinek....
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki23


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2015.10.26 19:02:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 68
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv! Először is jó, hogy itt lehetek köztetek!
Problémám, egy igen furcsa és idegesítő... Focus 1.8 Tddi 90le.
Láttam, hogy előttem is érdeklődtek a rejtélyes alapjárati rángás, dadogás után.(nem folyamatos, van hogy csinálja, van hogy nem) Volt diagon az autó, nincs hiba, csúcsok bevizsgáláson tökéletesek. Beszéltem keceli bosch szervízzel, azt tanácsolták, probáljam ki, hogy alapjáraton rákapcsolok mindent (klíma, világítás stb..) olyankor nem csinálja.
Esetleg valaki találkozott ezzel a hibával? Mi okozhatja? Tanácstalan vagyok...:/ remélem jön segítség!
Köszönöm előre is!!
István! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Johhnyblond


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 30.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2015.10.30 17:36:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 69
 Hozzászólás témája: Adagoló probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Következő problémám lenne, nem tudom találkozott-e valaki hasonlóval. Focus 1.8 TDDi 2001 75 LE (BHDA motorkód) kombi. Adagoló megállt. Adagoló javító műhely egy teljesen új adagolót adott. Márkaszervizben összekódolták, bár elvileg nem kell. Most azt produkálja, hogy időnként elindul, időnként nem, és amikor megmakacsolja magát, csak hidegindítóval vagy féktisztítóval lehet beindítani. Ha be is indul, kicsit keményen jár, mintha nagy lenne az előtöltés. De ez is be van állítva. Új holtponti jeladót szereltünk be. Üzemanyagrendszer teljesen kitakarítva, szűrő cserélve. Illetve a következő hibakódokat dobja be:
P1666 Befecskendező szivattyú - Forgattyústengely jel hibás
P0149 Elektromos tápszivattyú elfogadhatóság
P1564 Befecskendező szivattyú hibás.
A hibatárolót BOSCH FSA 740-el olvastam.
Nem tartanám valószinűnek, hogy rossz az adagoló, hiszen a javítóműhely eddig mindig kifogástalanul szolgált ki, rosszat, hibásat még nem adtak.
Tanácsokat szeretnék kérni, ha esetleg valaki jár/járt már hasonló cipőben4

Szép napot!
Köszönettel
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pyka87


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 24.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2015.12.16 15:29:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 70
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv.
Pár napja gázolaj szagot érzek az autó körül és folt is van alatta.
Utána járva a forrásnak észre vettem, hogy az adagolótól jön, az elosztótest és a szivattyúház találkozásánál csepeg alapjáraton 10-15 másodpercenként. Itt elvileg egy O-gyűrű végezné a tömítést.
Abban reménykedek, hogy csak valami pár ezres javítás lesz.
Találkozott már valaki hasonlóval? Tud esetleg valaki olyan helyet ahol nem megy rá a gatyám? Mert amiket találtam ott óránként 20000 ér nyúlnak hozzá.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  BZS77


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 11.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.08.12 07:50:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 71
 Hozzászólás témája: 1,8 TDDI adagoló?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Van valakinek eladó -006 vagy -008 -as végű adagolója?
Mechanikus adagolóval használja valaki ezt a motort?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Baxizoli


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 08.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.08.08 15:16:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 72
 Hozzászólás témája: Fordulatszámmérő probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

van egy MK1 1.8 tdddi fókám. Múlt héten leállt a motor előzés közben. Nem volt veszélytelen a mutatvány, de sikerült félreállnom. Viszont érdekes volt a hibajelenség. Álló motornál 3000-en maradt a fordulatszámmérő, amíg le nem vettem a gyújtást. Akkor leesett nullára. Újraindítani nem tudtam, szerelő hazahúzott. Ma felhívtam, azt mondta, vezérlés rendben, nem szakadt, nem ugrott át. Adagolóra gyanakszik, ami megint nem két forint. Viszont mikor mondtam neki, hogy mit játszott az autó a fordulatszámmérővel, arra nem tudott mit mondani. Lehetséges, hogy csak a fordulatszám jeladó ment tönkre? Leállítja ez a hiba a motort? Mert nem mindegy, hogy ötezer, vagy 250ezer. Találkozott valaki ilyen hibával?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fraszika87


Offline
Csatlakozott:
2018. 09. 06.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.10.03 11:16:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 73
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv sziasztok!Új tag vagyok a csoportban remèlem mèg vki szokta olvasni ès tudtok segíteni.Olyan problèmám lenne a 2001 es 1.8 tddi fókámmal hogy üzem meleg motornál leáll ès persze villog az izzításom olyan mintha levennèm egy az egyben menet közben a gyújtást + volt mèg olyan jelensèg hogy tűző napon állt nem indult be!Sajnos tanácstalan vagyok egyik szerelőm adagoló vezèrlő elektronikát mondott h az a hibás!Tudom ez így jóslás de hátha valaki találkozott hasonló hibával !
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Adagoló 1.8TDDI
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3
Ugrás:   

3 / 3 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.25 másodperc