Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.10.18. 22:33:02 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Hasi
Mai: 4
Tegnapi: 2
Összesen: 24305
Látogatók:
Vendégek: 357
Tagok: 6
Összesen: 363

Jelen lévő tagok:
01: dadis09
02: zizz81
03: NomadND1
04: lucifer
05: Focusdriver
06: kleroo

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektronikai meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 104, 105, 106
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

106 / 106 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.06.20 15:09:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3151
 Hozzászólás témája: Re: Abs vezérlőegység hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

jomba79 írta:
Sziasztok!
Egyszerre világít a kézifék visszajelző,az ESP és az Abs visszajelző lámpa. Kiolvasva a hibát ABS vezérlőegység. C1267 kód.
Mennyire valószínű,hogy az ABS kocka adta meg magát? Testkábeleket megcsiszoltuk,biztosítékokat lecsekkoltuk.
Ötlet,illetve hol tudnám ezt kideríttetni?


Nekem amikor egy mäsik märkänäl volt ez akkor az bizony nem ABS kocka volt. Kormänyszög jelado hiba volt. De csak kontakthiba.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mendoza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 24.
Hozzászólások: 54

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.06.23 08:25:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3152
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
2007-es focus, CD-s es Bluetooth-os fejegyseg van benne.
Ma reggel nem kapcsolt be, teljesen sotet.
Se az idot nem mutatja, se kep, se hang.
A bizti tabla a kesztyutarto alatt van, de a kiskonyvben nem latom, hogy melyik a biztositeka?
Kulon van, vagy valamivel egyitt?
Mert minden mas mukodik - szerintem.
Koszi a segitseget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jomba79


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 09.
Hozzászólások: 49


HozzászólásElküldve: 2018.06.23 13:25:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3153
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mendoza írta:
Sziasztok,
2007-es focus, CD-s es Bluetooth-os fejegyseg van benne.
Ma reggel nem kapcsolt be, teljesen sotet.
Se az idot nem mutatja, se kep, se hang.
A bizti tabla a kesztyutarto alatt van, de a kiskonyvben nem latom, hogy melyik a biztositeka?
Kulon van, vagy valamivel egyitt?
Mert minden mas mukodik - szerintem.
Koszi a segitseget.

A szvargyújtó biztosítékát nézd meg
_________________
Ford FocusII 1.6 Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fokuszpok


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 25.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2018.06.28 20:55:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3154
 Hozzászólás témája: Immo piros lámpa folyamatosan világít
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Tudja valaki milyen problémát jelez ,ha a műszerfal felső- középső részén az immobilizer piros led lámpája nem alszik el,járó motornál sem,hanem folyamatosan világít? Eddig nem csinált ilyet. A motor indul rendesen,és nem tapasztalni változást a működésében. Mk2 facelift 1.6tdci
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jomba79


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 09.
Hozzászólások: 49


HozzászólásElküldve: 2018.06.28 21:38:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3155
 Hozzászólás témája: Re: Immo piros lámpa folyamatosan világít
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fokuszpok írta:
Sziasztok. Tudja valaki milyen problémát jelez ,ha a műszerfal felső- középső részén az immobilizer piros led lámpája nem alszik el,járó motornál sem,hanem folyamatosan világít? Eddig nem csinált ilyet. A motor indul rendesen,és nem tapasztalni változást a működésében. Mk2 facelift 1.6tdci


Gondolom matattál előtte a fed comp menüjében. Lépj vissza a menübe és utánna jó lesz
_________________
Ford FocusII 1.6 Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fokuszpok


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 25.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2018.06.30 16:49:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3156
 Hozzászólás témája: Re: Immo piros lámpa folyamatosan világít
Hozzászólás az előzmény idézésével

jomba79 írta:
Fokuszpok írta:
Sziasztok. Tudja valaki milyen problémát jelez ,ha a műszerfal felső- középső részén az immobilizer piros led lámpája nem alszik el,járó motornál sem,hanem folyamatosan világít? Eddig nem csinált ilyet. A motor indul rendesen,és nem tapasztalni változást a működésében. Mk2 facelift 1.6tdci


Gondolom matattál előtte a fed comp menüjében. Lépj vissza a menübe és utánna jó lesz


Köszönöm ,tényleg ez volt az oka!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Yasib


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 13.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.07.16 20:21:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3157
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni,hátha találkoztatok ehhez hasonló problémával.

2009-es Trendi mk2 kombi fóka 1.6 TDCI 90 paci.

Menet közben 1 csippanás majd kb 1 óra pihi, utána indítózás és megy szépen majd, kb. 5km után megint csipogás és nem lehet rendesen gyorsítani.
Egyenes szakaszon kocsit leállít.
Kulcs elfordítása után sípoló hang:

engine malfunction
steering assist failure
acceleration reduced

hibakódokkal nem indul a kocsi.

Elfordítom a kulcsot és semmi, az önindító sem teker.
Fél óra pihi az útpadkán, kocsi pöccre indul.
10 perc alapjáratozás, minden rendesen működik, semmi csörgés vagy gyanús hang, 90-100 -as tempóval haza.
Másnap irány a szerviz (50km) és rárakták a hibakód kiolvasót.
Volt benne hibakód, de egyik sem okozhatta a indítás gátlását (ők ezt mondják)
Szervizből vissza a melóhelyre minden tök jó.
du. 4-kor bedobom a táskámat és go home.
Kulcs elfordít, csipogás és jönnek a hibakódok, nem teker az önindító.

367k km,második tulaj,teljes szervíztörténet
Nokia bt kihangosító
Nem gyári tolatóradar 60k km ezelőtt szerelték be.
EGR szelep csere 9000 km ezelőtt.
Kettős tömegű+kuplungszett volt most cserélve, mert az egyik rokonom extrém módon leégette a kuplungomat, bár a szervizben azt mondták ennek semmi köze a mostani hibához.

Előre is köszönöm a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 91


HozzászólásElküldve: 2018.07.17 05:40:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3158
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Yasib írta:
Sziasztok!
...

A leírtak alapján tipikus műszerfal forrasztás hiba. Itt is van ilyen hiba.

Szerk.: Link

Erősen csapj rá az óracsoport tetejére, egy helyben állva alapjáraton. Ha tudod reprodukálni/javítani a hibát, akkor valószínűleg a fenti a hibaforrás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balmesz001


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 01.
Hozzászólások: 178

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.07.17 10:37:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3159
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

+1, műszerfal forrasztási hiba, elég gyakori.

Yasib írta:
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni,hátha találkoztatok ehhez hasonló problémával.

2009-es Trendi mk2 kombi fóka 1.6 TDCI 90 paci.

Menet közben 1 csippanás majd kb 1 óra pihi, utána indítózás és megy szépen majd, kb. 5km után megint csipogás és nem lehet rendesen gyorsítani.
Egyenes szakaszon kocsit leállít.
Kulcs elfordítása után sípoló hang:

engine malfunction
steering assist failure
acceleration reduced

hibakódokkal nem indul a kocsi.

Elfordítom a kulcsot és semmi, az önindító sem teker.
Fél óra pihi az útpadkán, kocsi pöccre indul.
10 perc alapjáratozás, minden rendesen működik, semmi csörgés vagy gyanús hang, 90-100 -as tempóval haza.
Másnap irány a szerviz (50km) és rárakták a hibakód kiolvasót.
Volt benne hibakód, de egyik sem okozhatta a indítás gátlását (ők ezt mondják)
Szervizből vissza a melóhelyre minden tök jó.
du. 4-kor bedobom a táskámat és go home.
Kulcs elfordít, csipogás és jönnek a hibakódok, nem teker az önindító.

367k km,második tulaj,teljes szervíztörténet
Nokia bt kihangosító
Nem gyári tolatóradar 60k km ezelőtt szerelték be.
EGR szelep csere 9000 km ezelőtt.
Kettős tömegű+kuplungszett volt most cserélve, mert az egyik rokonom extrém módon leégette a kuplungomat, bár a szervizben azt mondták ennek semmi köze a mostani hibához.

Előre is köszönöm a segítséget.

_________________
Képek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Yasib


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 13.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.07.17 17:10:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3160
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a válaszokat,úgy néz ki ez lesz a hiba.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  morteinxx


Offline
Csatlakozott:
2010. 07. 16.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.07.20 11:19:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3161
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Adott egy Focus II 2005-ös. Immobiliser nem engedni inditani az autót, a piros LED hatot villan. Olvastam már mindenfélét, de hátha itt tudja valaki a megoldást, amit házilag is ki tudok vitelezni, ha nem akkor természetesen viszem villamosságishoz, de legalább tudjak neki valamit mondani ( barát ), hogy ne keresgessen feleslegesen.

Főtengely jeladó csere? Mennyire költséges stb.

Köszönöm,
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tata211


Offline
Csatlakozott:
2017. 12. 18.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2018.07.20 19:15:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3162
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, segítséget kérek, hol található az index jeladó ?kicseretem az első lámpát amibe ledes indexek vannak és gyorsabban villog. Van megoldás arra, hogy úgy villog jön mint az izzokkal?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968

Érvényes: 2019.05.20.

Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 383

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.07.20 20:30:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3163
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

morteinxx írta:
Sziasztok!

Adott egy Focus II 2005-ös. Immobiliser nem engedni inditani az autót, a piros LED hatot villan. Olvastam már mindenfélét, de hátha itt tudja valaki a megoldást, amit házilag is ki tudok vitelezni, ha nem akkor természetesen viszem villamosságishoz, de legalább tudjak neki valamit mondani ( barát ), hogy ne keresgessen feleslegesen.

Főtengely jeladó csere? Mennyire költséges stb.

Köszönöm,

Szerintem a főtengely jeladónak ehhez semmi köze. Csak az immóval való kapcsolat hiányát jelzi a piros villogás. Hány kulcsod van? Megvan a szerviz kulcsod? Azzal is indítható az autó, oldja az immót, csak ugye nincs rajta távirányító. Próbáld azzal.
Ha azzal megy, akkor a kulcsban behalt az immó chip. Ha azzal sem megy, akkor az immó vevő része a zár felőli oldalon. De ez csak tipp.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2843


HozzászólásElküldve: 2018.07.20 21:51:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3164
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tata211 írta:
Sziasztok, segítséget kérek, hol található az index jeladó ?kicseretem az első lámpát amibe ledes indexek vannak és gyorsabban villog. Van megoldás arra, hogy úgy villog jön mint az izzokkal?


A lednek más az ellenállása, ezért az elektronika úgy érzékeli mint egy kiégett izzót. Ennek a jele a visszajelző gyors villogása.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tata211


Offline
Csatlakozott:
2017. 12. 18.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2018.07.21 05:27:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3165
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
tata211 írta:
Sziasztok, segítséget kérek, hol található az index jeladó ?kicseretem az első lámpát amibe ledes indexek vannak és gyorsabban villog. Van megoldás arra, hogy úgy villog jön mint az izzokkal?


A lednek más az ellenállása, ezért az elektronika úgy érzékeli mint egy kiégett izzót. Ennek a jele a visszajelző gyors villogása.



Szia,
Az ok, de milyen megoldás lehet? Esetleg működhet a terhelésfüggetlen index jeladó? Hol van a jeladó?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968

Érvényes: 2019.05.20.

Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 383

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.07.21 06:00:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3166
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tata211 írta:
Sziasztok, segítséget kérek, hol található az index jeladó ?kicseretem az első lámpát amibe ledes indexek vannak és gyorsabban villog. Van megoldás arra, hogy úgy villog jön mint az izzokkal?

A megoldás: itt van.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  negist


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 01.
Hozzászólások: 399


HozzászólásElküldve: 2018.08.09 07:34:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3167
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az óra csoportomat 2 hete forrasztotta egy vill. szerelő. Itt is megszünt a hiba, de nem világít a müszer egység világítás és a tompított fényszóró visszajelzője. Reflektor visszajelző ég. Elszúrt valami forrasztást? Sötétben nem látom az órákat. Tud valaki okosságot vagy rajzot hogy hol szúrta el a forrasztást? Köszi.

negist írta:
oriat írta:
Sziasztok!

Utolért engem is ez az óracsoport hiba. Az ütögetés nem segített. Nem is vagyok verekedős Very Happy így egy finomabb megoldást választottam. Ha kicsit beljebb nyomom az óracsoport bal oldalát, akkor be tudom indítani. Nyilvánvaló a kontatk hiba. Viszont van amikor menet közben jön a hiba. Nem áll le, minden megy tovább, de egy csomó marhaságot ír. Volt, hogy egy ilyen után égve maradt a chek-lámpa. Néhány indulás után a lámpa kialudt.
Kivettem az óracsoportot, de szemmel nem látszik hol a hiba. Hol kell egy "kicsit forrasztani"? Jó lenne orvosolni, mert rendkívül bosszantó hiba.

Köszönöm


Enyém is hasonlóan működik. Tud-e esetleg valaki 1 alkalmas embert Györ- Sopron megyében? Köszi. Van 1 autovillamossági szerelő a közelben de félek hogy ez lenne az első és mellé fog.

_________________
"Nem mindegy hogy csiszolatlan gyémánt vagy faragatlan fatuskó" . Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosok meg tele vannak kételyekkel!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucsalby


Offline
Csatlakozott:
2016. 03. 24.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.08.11 09:46:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3168
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! "Dtc 9359, gyújtás/be tartozék áramkörhiba"
Jelentkezik kb. 3-4 hónapja, pár órától max egy napig világít aztán eltűnik.
Kérésem, kérdésem az lenne ha volt ilyen valakinek mi volt, lett a megoldás? Mk1 1,6 focus 2003 Tata
Köszönettel :Albert
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2843


HozzászólásElküldve: 2018.08.13 16:15:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3169
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szucsalby írta:
Sziasztok! "Dtc 9359, gyújtás/be tartozék áramkörhiba"
Jelentkezik kb. 3-4 hónapja, pár órától max egy napig világít aztán eltűnik.
Kérésem, kérdésem az lenne ha volt ilyen valakinek mi volt, lett a megoldás? Mk1 1,6 focus 2003 Tata
Köszönettel :Albert


Szia!

A 9359 az a B1359 DTC kódnak felel meg. Keress rá B1359-ként a neten vagy 9359-ként itt a fórumon.
A fórumon főleg beázásos meg barkácsolt riasztós történetek vannak.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szuszinho


Offline
Csatlakozott:
2018. 07. 12.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.08.15 11:08:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3170
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

2007-es, 1.6 b kombinál hol található a kopogásérzékelő? (P0325 kódot olvastam ki)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Smelo


Offline
Csatlakozott:
2006. 11. 01.
Hozzászólások: 373

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.20 18:32:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3171
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Többedszerre előjön egy hibaköd, a sárga lámpa gyullad mindig. Nem érzek egyenlőre semmilyen gyújtás problémát, de valszeg gyújtógekercset kell cserélnem?
A kapott hiba kiolvasva:

P2303: Ignition Coil B Primary Control Circuit Low

Köszönöm a tanácsokat előre is!
_________________
Focus II. 1.6 TI-VCT Ghia 2006.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2018.08.20 22:02:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3172
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Smelo írta:
Sziasztok!
Többedszerre előjön egy hibaköd, a sárga lámpa gyullad mindig. Nem érzek egyenlőre semmilyen gyújtás problémát, de valszeg gyújtógekercset kell cserélnem?
A kapott hiba kiolvasva:

P2303: Ignition Coil B Primary Control Circuit Low

Köszönöm a tanácsokat előre is!

inkább a csatlakozót
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Smelo


Offline
Csatlakozott:
2006. 11. 01.
Hozzászólások: 373

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.20 22:14:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3173
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Smelo írta:
Sziasztok!
Többedszerre előjön egy hibaköd, a sárga lámpa gyullad mindig. Nem érzek egyenlőre semmilyen gyújtás problémát, de valszeg gyújtógekercset kell cserélnem?
A kapott hiba kiolvasva:

P2303: Ignition Coil B Primary Control Circuit Low

Köszönöm a tanácsokat előre is!

inkább a csatlakozót


KÖSZÖNÖM! Smile
_________________
Focus II. 1.6 TI-VCT Ghia 2006.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ricsmonds


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 14.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2018.08.31 16:30:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3174
 Hozzászólás témája: Szakit keresek PCM írása ügyben
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Siófok környékén keresek olyan szakit aki újra tudja írni a PCM vezérlőt. Biztonsági mentésem van...
06702010438
minél előbb
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SoGabor


Offline
Csatlakozott:
2018. 09. 05.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.09.14 13:21:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3175
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Egy 2008 faceliftes Focus 1.6 TDCI friss tulaja vagyok. Olyan problémát észleltem, hogy nem mindig tudom elsőre beindítani az autót mert a kulcsot nem tudom gyújtáson túl forgatni, effektíve beindítani a motort. Megpróbálom a legjobban leírni a jelenséget. Tehát, több módon is próbálkoztam már, néha sikerül beindítani néha nem. Az módszerem, hogy nagyon lassan, minden animáció és világítást megvárok minden állásban és csak utána indítózok. Megpróbálom a kulcsot véletlenül sem túlforgatni a gyújtás állásból. A Amikor nem sikerül akkor teljesen ki kell vennem a kulcsot és újra neki futni. A furcsa az, hogy ha nem várok, tehát folyamatosan forgatom a kulcsot és rögtön inditózok akkor mindig beindul, csak hát a dízelnek ez ugye nem tesz jót.
Van ötletetek, hogy mi okozhatja az a hibát, hogy a rendszer nem engedi tovább forgatni a kulcsot?

Segítségeteket előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dzsozi73


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.09.21 09:13:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3176
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Engem is elért a műszercsoport forrasztás hiba(gondolom).
A mutatók leesnek, kigyulladnak a visszajelzők mint gyújtáskor, "acceleration reduced" "engine malfunction" hibaüzenetek mellett, valamint csak alapjárat van. Ez random jelentkezik, van hogy szinte azonnal újra megy az autó, van hogy várni kell kicsit.
Focus 2008 face-lift, 1.8 tdci.
A kérdésem nekem is az lenne mint előttem már kérdezték, hogy a panel mely részegységének a forrasztása szokott problémás lenni?
Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 91


HozzászólásElküldve: 2018.09.22 05:23:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3177
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dzsozi73 írta:
Sziasztok!
A kérdésem nekem is az lenne mint előttem már kérdezték, hogy a panel mely részegységének a forrasztása szokott problémás lenni?

Magamat idézve: "A megoldást házilag kiviteleztük: ki kell venni a műszercsoportot, és egy vastag kábelkorbács aljzatának kb. 30-40 forrasztását újra kell forrasztani. Esetünkben kb. 4-5 forrasztás folt elrepedve (nem a nyáktól vált el, hanem maga a forrasztás volt "kontakthibás")."
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 104, 105, 106
Ugrás:   

106 / 106 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.48 másodperc