Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.10.15. 17:35:38 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: bp18ker
Mai: 1
Tegnapi: 6
Összesen: 24297
Látogatók:
Vendégek: 365
Tagok: 9
Összesen: 374

Jelen lévő tagok:
01: tbeni77
02: attila64
03: gaborka83
04: Atala86
05: fraszika87
06: gyoeri
07: sndrngy
08: sparta2
09: Robbie

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 145, 146, 147, 148  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

146 / 148 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  KTamas51


Offline
Csatlakozott:
2014. 07. 05.
Hozzászólások: 30


HozzászólásElküldve: 2018.06.15 19:56:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4351
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
edk írta:
Csak, hogy mindenki lelkivilága megnyugodjon:...


Update 2018.06.15.: naszóval tegnap elhoztam az autót munka után. A diagnózis: az akku okozza, túl nagy áramot vesz fel, azért melegszik a generátor. Kimérték, kipróbálták másik akkuval, azzal minden jó.
Holnap megpróbálom elérni a generátoros embert, hogy ugyanmár wtf? Nem azért fizettem, hogy kapjak egy hibás diagnózist, az autó pedig ugyanúgy sz@®.

Nekem akkor volt zümmögés és bakelit szag amikor a főtengely szíjtárcsa megadta magát. De azt egyértelműen lehet diagnosztizálni. Szét van olvadva a szíjtárcsa belseje.
_________________
FOCUS kombi
(2006 1.6TDCI 90 ló)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 91


HozzászólásElküldve: 2018.06.20 18:07:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4352
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

KTamas51 írta:
...

Update 2018.06.19: visszavittem az autót a vadiúj akkuval, amivel szintén melegedik a generátor. Diagnózis v2: diódahíd zárlatos, és a feszszabályzó is meghalt a generátorban. A javítás ára 34e. (Mint kiderült 2012-ben ugyanezt cserélték rajta 31e-ért.). Mondom oké, és mi van azzal a pénzzel, amit múlt héten fizettem ki a kollégátoknak (aki, mint kiderült, a főnök és a héten szabin van)? Nem mondtam ki, de egyértelmű volt, hogy múlt héten hibás diagnózisért fizettem 10e-t. Háááát, ezügyben ők nem tudnak mit mondani, a főnökkel kellene megbeszélnem hétfőn, mikor ismét jön. Kíváncsi leszek erre a beszélgetésre. A pozitívum, hogy elvileg holnapra kész a generátor javítása (természetesen a megbeszélt 34e-ért).
Update 2018.06.20.: délelőtt (én meglepő módon munkaidőben) telefonálnak a generátorszervizből, hogy kész vannak, tudok menni. Megbeszélem a melóhelyen, hogy elmennék 15-20 percre az autóért, a válasz oké, menjek csak. Saját autómmal másik sofőr felvesz, elmegyünk a Focusért, elmondják, hogy a megbeszéltek szerint diódahíd és feszszabályzó csere a megbeszélt 34e-ért. Körbenézem az autót esetleges karcolás, horpadás végett, de minden rendben van (és egy hiba, amire utólag jöttem rá: nem néztem be a motorháztető alá Undecided). Másik sofőr megy a Mondeoval, én a Focuszal. Első utcán 1-es, 2-es, megjegyzem: hááát, mintha kicsit gyenge lenne. Befordulunk egy kis utcába, akkor már tudatosan: 1-es, 2-es: hmm, 80%, hogy valamiért nem húz normálisan, közben vége az utcának. Nagyobb út jön, jól van, akkor most dinamikusan gyorsítok: 1-es, 2-es, 3-as és 2000-es fordulat környékén egy halk pukkanás. Mondom fáklya. Az otthoni parkolóig még 500m, azt 40-nel megteszem. Motorháztető felnyit, hábazz, a generátor feletti szívócsövek szét vannak csúszva teljesen, gyakorlatilag 3cm rés volt köztük. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad . Namost vagy a pukkanáskor nyomta szét, vagy nem is tették össze (gondolom, hogy jobban hozzáférjenek a generátorhoz). "Gyorsan" összeraktuk normál állapotba a csöveket (mivel egyikünk sem autószerelő, ezért a logikusnak tűnő összeillesztést választottuk), hogy még akkor vissza is tudjak menni reklamálni. Visszagurultunk: ebédszünet volt, telefont nem vették fel. Én visszamentem dolgozni vagy 45 perc után. Délután telefonon elmondom nekik, hogy mit tapasztaltam: őőő, lehet, hogy nem húztuk meg a bilincset. Én: légyszíves nézzétek már meg, hogy jól tettük-e össze. Oké, meló után vihetem. Elvittem, szétszedték, összerakták ugyanúgy, ahogy volt, elnézést, stb.
Hazafelé városon kívül mentem egy kört az autóval, minden oké volt. Ellenben hallottam, hogy kavicsok vannak a gumi(k)ban és kattognak. Otthon megálltam a parkolóban, elkezdtem kipiszkálni a kavicsokat: bal első kész, bal hátsó kész, jobb hátsó: mi a @°&@& ez a csavar a gumiban??? Ami nem most került bele, mert már szép sima volt a feje...
Mivel új akku került az autóba, ezért a hibákkal kapcsolatos hangjelzés alapállapotba állt, nem volt hangjelzés.
Elindulok a gumishoz a parkolóból: 500m-t megyek: mintha felvillant volna a piros hibalámpa egy pillanatra (vagy káprázott a szemem?). Elkezdem nézni: 200m múlva látom, hogy megint felvillant és ki is alszik (2000 körüli fordulatnál). Eztnemhiszemel mi a rák van megint?? Óvatosan elmegyek a gumishoz, mondom mi a gond: első kérdés a gumikra: ki fújta fel ezeket a gumikat ennyire? Én: ti raktátok fel a felnire a gumikat 2 hónapja, azóta nem nyúlt hozzá más.... Srác leengedi normál nyomásra. Jó hír: a gumi nem ereszt. Irány haza.
Hibajelzés hangját bekapcsolom. Mondeoból hibakódolvasót kiveszem, átnézem a hibákat: generátor, feszültség hibák. Ok, ezt törlöm, minden hibamentes. Menjünk egy kört a parkolóban: 1-es, 2-es, semmi, fékezek: megint hiba, de azonnal el is alszik. Hibakód nincs. Újra: 1-es, 2-es, megyek 20-szal: hiba. Hibakód nincs. Itt kezdtem már nagyon csúnyákat mondani. Újra elindulok: bukkanó jön: hiba. Aha, lehet, hogy valami csatlakozót nem jól tettek vissza a motortérben és amiatt van kontakthiba? Megfordulok ugyanahhoz a bukkanóhoz: hiba, és pont elkaptam a feliratot: Luggage open. Óhogyaza#&&#@#@#@#&@#&@#&@, félig volt lecsukva a csomagtartó.... Mentem még egy kört, hiba megszűnt.
Levezetésképpen kicseréltem az ablaktörlőlapátokat, hogy kilásson az asszony, ha esős az idő.
Bocs a hosszú monológért, csak mások okulására, szórakoztatására írtam le Smile . Egy szép autós nap története.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ricsmonds


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 14.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 16:21:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4353
 Hozzászólás témája: Nem húz alul
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Olyat szeretnék kérdezni hogy van egy Focus mk2 1.6 110le autóm. DPF nélküli.
Nem rég vettem észre hogy alul nagyon nem akar menni... Ennél jobb volt mikor megvettem.
kb 2200tól indul meg, de nagyobb a hangja mint az ereje. Visszapillantóba nézve nem füstöl.. Talán nem is eszik jobban mint eddig. Én olyanra gondolok hogy esetleg valami turbócső probléma lehet.
A kérdésem az hogy a márkaszervízbe gyári progivan tudnak nézni olyat pl hogy megvan e a nyomás a turbónál? Nagyobb szédszedés nélkül...
Vagy az nagynyomás részt?
Előre is köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 91


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 18:32:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4354
 Hozzászólás témája: Re: Nem húz alul
Hozzászólás az előzmény idézésével

ricsmonds írta:
Sziasztok!
Olyat szeretnék kérdezni hogy van egy Focus mk2 1.6 110le autóm. DPF nélküli.
...

Ha turbócsőre gyanakszol, akkor annak szokott hangja lenni (ugye kifúj a lyukon), valamint olyankor olajpermet van a környéken. Ezt ellenőrizheted te is Smile.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ricsmonds


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 14.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2018.06.21 20:05:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4355
 Hozzászólás témája: Re: Nem húz alul
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
ricsmonds írta:
Sziasztok!
Olyat szeretnék kérdezni hogy van egy Focus mk2 1.6 110le autóm. DPF nélküli.
...

Ha turbócsőre gyanakszol, akkor annak szokott hangja lenni (ugye kifúj a lyukon), valamint olyankor olajpermet van a környéken. Ezt ellenőrizheted te is Smile.


Előző kocsimon éppen nem volt semmi olajpermet sehol mégis kilyukadt a cső és nem ment csak füstölt. Meg ugye az intercooler felé nem is látni be. vagy mögé
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 91


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 16:56:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4356
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
...

Utolsó update a diódahídhibás generátor kapcsán. Ma visszamentem megkérdezni a tulajt, hogy mivel ugyanazt a hibát produkálta azonnal több, köztük vadonatúj akkuval is az autó, mi lesz az első alkalommal fizetett 10e forinttal? A válasza: mivel elmentem az autóval (úgy, hogy ezt vele megbeszéltem, hogy elmehetek az adott állapotban lévő autóval), és belepróbálgattam mindenféle akkut (a régi Ford akkut, a Mondeoban lévő általa is ajánlott Excide akkut és a vadonatúj Excide akkut), ezért így jártam. Amúgy sem belevaló akku volt benne. Mondom: de igen, kalcium akku volt benne. Erre nem tudott mit mondani. Megkérdeztem, hogy szerinted az a 800m út okozta a diódahíd halálát, és pont ugyanaz a hibajelenség keletkezett, mint amivel először idehoztam? Ott leragadt, hogy mivel nem kértem tőlük az új akku megvételét és beletevését, ezért miután először eljöttem, akkor ment tönkre a diódahíd. És részéről pont.
Úgyhogy a következtetés: a dunaújvárosi G.n.r.l-P.u.z 2..1 Kft NEM ajánlott, lehúzós szerviz. Ja, számlát természetesen egyik alkalommal sem adtak...

A szétcsúszott (vagy össze sem rakott) szívóoldali csövek:
https://ibb.co/cwxHVT
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 359


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 19:41:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4357
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
edk írta:
...

Utolsó update a diódahídhibás generátor kapcsán. Ma visszamentem megkérdezni a tulajt, hogy mivel ugyanazt a hibát produkálta azonnal több, köztük vadonatúj akkuval is az autó, mi lesz az első alkalommal fizetett 10e forinttal? A válasza: mivel elmentem az autóval (úgy, hogy ezt vele megbeszéltem, hogy elmehetek az adott állapotban lévő autóval), és belepróbálgattam mindenféle akkut (a régi Ford akkut, a Mondeoban lévő általa is ajánlott Excide akkut és a vadonatúj Excide akkut), ezért így jártam. Amúgy sem belevaló akku volt benne. Mondom: de igen, kalcium akku volt benne. Erre nem tudott mit mondani. Megkérdeztem, hogy szerinted az a 800m út okozta a diódahíd halálát, és pont ugyanaz a hibajelenség keletkezett, mint amivel először idehoztam? Ott leragadt, hogy mivel nem kértem tőlük az új akku megvételét és beletevését, ezért miután először eljöttem, akkor ment tönkre a diódahíd. És részéről pont.
Úgyhogy a következtetés: a dunaújvárosi G.n.r.l-P.u.z 2..1 Kft NEM ajánlott, lehúzós szerviz. Ja, számlát természetesen egyik alkalommal sem adtak...

A szétcsúszott (vagy össze sem rakott) szívóoldali csövek:
https://ibb.co/cwxHVT
Soha nem is voltak ajánlottak, nekem is volt történetem velük... De nem is tudnék a városban olyat mondani akihez érdemes bármivel menni. Mind lehúzós és/vagy nem is ért hozzá...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsata


Offline
Csatlakozott:
2013. 02. 11.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.06.30 15:00:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4358
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Pár hónapja már írtam ide, de sajnos azóta sem oldódott meg a problémám. 2006 1.6tdci G8DB. Volt egy turbó középrész és geometria cserém. Valami szétdarálta mindkettőt. A szerelő nem tudta megmondani, hogy mi. Már meg akarta bontani a hengerfejet. Azóta rájöttem, hogy a légszűrőház és a turbó közti harmónikacsövön volt egy repedés. Cseréltem, azóta jó. Ami a problémám, a kocsi erőtlen 2000 alatt. Olyan érzés, mintha olyan 2800-3000 körül jönne meg a turbónyomás. Alatta szinte semmi. Geometria, ha beindítom a kocsit beáll a végállásba, ha leállítom, akkor pedig vissza. Menet közben nem tudom dolgozik-e, de lehet valami kamerás módszert megpróbálok, hogy terhelésen mozog-e....
A kocsi sokkal könnyedebben lefullad egyesben.

Ami cserélve lett:

Turbó középrész
Geometria
Geometria vákuumdoboz
EGR
Légtömegmérő
Generátor feletti levegőcső

Ezeket mind hozta hibakóddal. Most elvileg hibakód mentes. Csak nem megy.

Esetleg valakinek ötlet?

Bár azt sem tudom, hogy a geometria pálcáját jól rakták-e be, mert látom rajta, hogy menetes és valamilyen szinten állítható.

ESS motorsnál voltam, de annyit mondtak, hogy a geometria meg sem mozdul. Jó fejek voltak, mondták, hogy vigyem vissza ahhoz, aki a turbót csinálta és reklamáljam meg. Ez sikerült, azóta mozog a geometria, csak a kocsi így sem jó.

Bocs, ha hosszú voltam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsata


Offline
Csatlakozott:
2013. 02. 11.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.06.30 15:03:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4359
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ja, amit kihagytam.

DPF kiiktatva, computer-ből kiírva.
Minimálisan füstöl, de nyilván nem úgy, mint egy húzott tdi.
Nagyjából hozzászoktam.
Fogyasztás nem akar bemenni 6 alá.
Régen 5.3-5.4-el járkáltam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ferencvoros


Offline
Csatlakozott:
2008. 07. 28.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.07.06 06:53:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4360
 Hozzászólás témája: EGR probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2006-os 1,6 tdci fócusomban VALEO 700414 típusú EGR szelep van. Most tönkre ment, viszont mindenhol azt mondják, hogy ebbe a típusba a VALEO 700444 típus való. A kocsit 20000km-rel vettem az első szervízre is már én vittem. Gyakorlalatilag elképzelhetetlen, hogy cserélve volt. A VALEO-val is beszéltem, azt mondják a két szelep nem felcserélhető, egy belső anyagot is küldtek ami pont erről szól: a két szelep nem ugyanaz. Akkor most melyiket vegyem bele? Tudna valaki segíteni merre induljak el? Esetleg jöttek ki motorok amik az eredetileg Citroenbe való szeleppel jöttek ki?

Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KTamas51


Offline
Csatlakozott:
2014. 07. 05.
Hozzászólások: 30


HozzászólásElküldve: 2018.07.08 12:15:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4361
 Hozzászólás témája: Re: EGR probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

ferencvoros írta:
Sziasztok!

2006-os 1,6 tdci fócusomban VALEO 700414 típusú EGR szelep van. Most tönkre ment, viszont mindenhol azt mondják, hogy ebbe a típusba a VALEO 700444 típus való. A kocsit 20000km-rel vettem az első szervízre is már én vittem. Gyakorlalatilag elképzelhetetlen, hogy cserélve volt.
Köszönöm!


Mindegy melyiket veszed. Lehet nem egyforma,de a kocsi mind a kettőt megeszi. Én bontottat vennék a helyedben. Én már kitapasztaltam, hogy amelyik könnyen szinte akadozás nélkül jár az működik és valószínűleg sokáig működni is fog. 10000Ft körül már lehet kapni. Kérd el a bilincset is. A hibakódot pedig egy egyszerű kínai bluetooth-os kütyüvel ki kell törölni, mert nem fog elmúlni magától.
_________________
FOCUS kombi
(2006 1.6TDCI 90 ló)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Guriga72


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 29.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.07.08 22:55:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4362
 Hozzászólás témája: menet közben torpan az autó!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
A hétvégén utaztam vidékre az 1.6-os 90 LE Focusommal az autópályán, 120-130-as tempóval. Menet közben egyszercsak egy pillanatra megtorpant az autó, mintha elfogyott volna az üzemanyag, majd ment tovább. Ezt 5 percen belül többször is megcsinálta, visszavettem a tempót kb 100-ra ezután már nem produkálta ezt a jelenséget. Másnap országúton 90-100-as tempónál ismét előjött a torpanás több alkalommal is ami egyre jobban idegesít. Párszáz kilóméter hijján 200 ezer km van benne, nemrég lett vezérlés cserélve, az üzemanyag szűrőbe kb 20 e km van. Tanácstalan vagyok. Találkozott már vki hasonlóval?

Köszönöm előre is a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fibri81


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 05.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2018.07.13 18:31:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4363
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Egy olyan problémával szembesültem hogy észrevettem hogy "csípi"az olajat!(2005. 1.8 16v benzines "qqdb")Szerintem jócskán mert bő 2 litert öntöttem utána 3000 km.után!Most is megnéztem 400 km.után és a nívó min. felett van 1 kicsivel!Ez szerintem már nem normális gondolom!A víz nem olajos,nem füstől kékesen,pöccre indúl és teljesen simán csendesen jár!Castrol 10w40 van jelenleg benne!
Valaki futott már bele ilyen dologba!A segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.:Zoltán
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2843


HozzászólásElküldve: 2018.07.14 05:34:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4364
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fibri81 írta:
...2 litert öntöttem utána 3000 km.után...

Szia!

Több oka lehet az olajfogyasztásnak.
Költségek szerint emelkedő sorrendben:
- a PCV szelep meghibásodott. Ha nem tudod tesztelni, akkor legegyszerűbb a csere.
- a szelepszár szimmeringek elöregedtek. Ezt nagyon ügyes szerelők hengerfej levétel nélkül is tudják cserélni. Akkor viszonylag nem drága. De más szerelők azt mondják, hogy ennek nincs értelme, mert ilyenkor már a szelepvezetők is kikoptak és az teljes motorszétszedést jelent.
- leragadt, elkokszosodott olajlehúzó gyűrűk. Esetleg valamilyen motortisztító adalék segít.
- kopott ldugattyúgyűrűk, hengerek. Motorgenerál vagy bontott motor.

Meg lehet próbálni szétválasztani ezeket az eseteket, aszerint, hogy hol puffog ki jobban az olaj. Pl. olajbeöntő nyílás vagy nívópálca helye.

Mennyit futott a gép? Persze, ha nem Te vagy az első tulaj, akkor ez bizonytalan.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Freaky


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 09.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.08.09 11:18:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4365
 Hozzászólás témája: Rejtélyes motor-akadozások, -leállások
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy 2010-es Ford Focus DA3-asom, 1.6 diesel, a 109 lovas. Pár napja elkezdte, hogy sebességtől, váltástól, gázadástól, mindentől teljesen függetlenül a legváratlanabb pillanatban megtorpan egy másodpercre, majd mintha mi se történt volna, megy tovább. Viszont az elmúlt két napban már kétszer is volt, hogy leállt a motor, menet közben, ugyancsak mindentől függetlenül. Félreáll, újraindít, megy tovább. A computer nem tartalmaz hibaüzenetet. Aggasztó, mert tavaly nyáron hasonlót csinált: állandóan lefulladt alapjáraton, végül szintén menet közben leállt, de akkor nem is indult többet. A computer nem tartalmazott hibajelzést, vagy bármit a dologról. Akkor az üzemanyagszűrő-csere nem oldotta meg, hanem valami üzemanyagelosztó (bocs, nem értek hozzá, nem tudom pontosan, mi ez) cseréje után gyógyult meg. Létezik, hogy ugyanaz menjen tönkre alig egy év alatt? Ha igen, mitől? Ha nem, mi más lehet a hunyó?

Plusz infó, hogy tavaly az esetek előtt volt egy DPF szűrő tisztításom. (Tudom, nem szabályos, de pénzkérdés.) Idén egy hónapja szintén jött a DPF szűrő megtelésére figyelmeztető üzenet a computerben, ezt a hibajelzést törölték a szervizben, majd elmentem kicsit kiégetni a DPF-et a pályára, és azóta nem jött elő ismét a dolog. Lehet az akadozás, leállás oka DPF szűrő probléma? Létezik, hogy a DPF hiba törlése miatt nem jelenik meg egy esetleges újabb DPF hiba a computerben? Vagy ha ez DPF hiba lenne, az újra megjelenne a computerben?

Bárkinek bármi egyéb ötlete, mi lehet az akadozás, leállás hátterében?

Köszi előre is a tippeket!

Sziasztok!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2018.08.09 12:27:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4366
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fibri81 írta:
Sziasztok!

Castrol 10w40 van jelenleg benne!

Üdv.:Zoltán


Ezzel gyakorlatilag segíted a rendellenes kopást, mivel a motor gyárilag 5W-30-hoz(pl: Ford Formula F 5W-30) van tervezve. Ez az "okos" szerelők tanácsa, hogy "vastagabb olaj kell bele mert már öreg". A Ford mérnökei meg biztos hülyék. Rolling Eyes
Itt egyszerűen arról van szó, hogy a nem belevaló olaj miatt, megnőtt a kopás amit már semmilyen "vastag" olaj nem kompenzál, úgyhogy jöhet a motorfelújítás gépműhelyben.

Ford ajánlott olajspecifikációk
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Freaky


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 09.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.08.09 13:52:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4367
 Hozzászólás témája: Re: menet közben torpan az autó!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!

Én is hasonlót tapasztalok. Lásd a 4365. hozzászólásom.

Közben utánakérdeztem a problémának Ford specialistánál. Gyakorlatilag bármi okozhat ilyen jelenséget, de elsőre az üzemanyagellátás lehet a ludas. Na ez tök jól hangzik, de ez egy teljesen külön alrendszer, kismillió alkatrésszel, amik mind meg tudnak hibásodni külön-külön. Látatlanban annyit mondtak, hogy üzemanyagszűrő - csak gyárit lehet használni ennél a modellnél, mert az utángyártottak pár mikronnal eltérnek a gyári mérettől. Aztán azt is mondta az illető, hogy nem szabad a tankot szárazra üríteni, mert az üzemanyag üledéke a nem-gyári szűrőn túljuthat, ez is lehet oka a jelenségnek. Szóval ha már negyedig kifogyott az üzemanyag, tankoljak. Meg jobb minőségű dieselt kell tankolni (pl. OMV MaxMotion), meg használjak adalékanyagot, ami tisztítja az üzemanyagellátás elemeit.

Nekem kicsit hókusz-pókusznak tűnik mindez. Ennyire érzékeny lenne ez a modell? Azért vettem, mert mindenki azt mondta, nem szokott ezzel gond lenni, igénytelen igásló, megy esőben, fagyban, sárban. Na ehhez képest a folyamatos hibák után már nem tudom, ki van kiért: a kocsim értem, vagy én a kocsimért... Sad

Ha többet megtudok, tolom ide az infókat. Ha esetleg Te tudnál meg többet, kérlek, Te is írj. Köszi!


Guriga72 írta:
Sziasztok!
A hétvégén utaztam vidékre az 1.6-os 90 LE Focusommal az autópályán, 120-130-as tempóval. Menet közben egyszercsak egy pillanatra megtorpant az autó, mintha elfogyott volna az üzemanyag, majd ment tovább. Ezt 5 percen belül többször is megcsinálta, visszavettem a tempót kb 100-ra ezután már nem produkálta ezt a jelenséget. Másnap országúton 90-100-as tempónál ismét előjött a torpanás több alkalommal is ami egyre jobban idegesít. Párszáz kilóméter hijján 200 ezer km van benne, nemrég lett vezérlés cserélve, az üzemanyag szűrőbe kb 20 e km van. Tanácstalan vagyok. Találkozott már vki hasonlóval?

Köszönöm előre is a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Guriga72


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 29.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.08.09 21:01:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4368
 Hozzászólás témája: Re: menet közben torpan az autó!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Szerencsére a probléma megszűnt, igaz futottam pár kört a témában, végül az üzemanyagszűrő cseréje megoldotta a gondot. Természetesen most már odafigyelek milyen kúton tankolok.


Freaky írta:
Hali!

Én is hasonlót tapasztalok. Lásd a 4365. hozzászólásom.

Közben utánakérdeztem a problémának Ford specialistánál. Gyakorlatilag bármi okozhat ilyen jelenséget, de elsőre az üzemanyagellátás lehet a ludas. Na ez tök jól hangzik, de ez egy teljesen külön alrendszer, kismillió alkatrésszel, amik mind meg tudnak hibásodni külön-külön. Látatlanban annyit mondtak, hogy üzemanyagszűrő - csak gyárit lehet használni ennél a modellnél, mert az utángyártottak pár mikronnal eltérnek a gyári mérettől. Aztán azt is mondta az illető, hogy nem szabad a tankot szárazra üríteni, mert az üzemanyag üledéke a nem-gyári szűrőn túljuthat, ez is lehet oka a jelenségnek. Szóval ha már negyedig kifogyott az üzemanyag, tankoljak. Meg jobb minőségű dieselt kell tankolni (pl. OMV MaxMotion), meg használjak adalékanyagot, ami tisztítja az üzemanyagellátás elemeit.

Nekem kicsit hókusz-pókusznak tűnik mindez. Ennyire érzékeny lenne ez a modell? Azért vettem, mert mindenki azt mondta, nem szokott ezzel gond lenni, igénytelen igásló, megy esőben, fagyban, sárban. Na ehhez képest a folyamatos hibák után már nem tudom, ki van kiért: a kocsim értem, vagy én a kocsimért... Sad

Ha többet megtudok, tolom ide az infókat. Ha esetleg Te tudnál meg többet, kérlek, Te is írj. Köszi!


Guriga72 írta:
Sziasztok!
A hétvégén utaztam vidékre az 1.6-os 90 LE Focusommal az autópályán, 120-130-as tempóval. Menet közben egyszercsak egy pillanatra megtorpant az autó, mintha elfogyott volna az üzemanyag, majd ment tovább. Ezt 5 percen belül többször is megcsinálta, visszavettem a tempót kb 100-ra ezután már nem produkálta ezt a jelenséget. Másnap országúton 90-100-as tempónál ismét előjött a torpanás több alkalommal is ami egyre jobban idegesít. Párszáz kilóméter hijján 200 ezer km van benne, nemrég lett vezérlés cserélve, az üzemanyag szűrőbe kb 20 e km van. Tanácstalan vagyok. Találkozott már vki hasonlóval?

Köszönöm előre is a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Freaky


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 09.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.08.10 09:26:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4369
 Hozzászólás témája: Re: menet közben torpan az autó!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia!

Jó hír, köszi a visszajelzést. Nem károgás, de nekem tavaly pár napra oldotta csak meg, aztán jött az üzemanyagelosztó (vagymi) cseréje. Reméljük, Nálad nem lesz rá szükség. (Ha mégis lenne folytatása az ügynek, érdekelnének a fejlemények. Köszi előre is!)

Egyébként az OMV MaxMotion jó cucc, drágább, de legalább nem a MOL-tól származik, hanem osztrák forrásból. A többi kút, még a nevesek is a MOL-tól szerzi be itthon az üzemanyagot. A MOL-éról meg hát hallani ezt-azt...


Guriga72 írta:
Üdv!

Szerencsére a probléma megszűnt, igaz futottam pár kört a témában, végül az üzemanyagszűrő cseréje megoldotta a gondot. Természetesen most már odafigyelek milyen kúton tankolok.


Freaky írta:
Hali!

Én is hasonlót tapasztalok. Lásd a 4365. hozzászólásom.

Közben utánakérdeztem a problémának Ford specialistánál. Gyakorlatilag bármi okozhat ilyen jelenséget, de elsőre az üzemanyagellátás lehet a ludas. Na ez tök jól hangzik, de ez egy teljesen külön alrendszer, kismillió alkatrésszel, amik mind meg tudnak hibásodni külön-külön. Látatlanban annyit mondtak, hogy üzemanyagszűrő - csak gyárit lehet használni ennél a modellnél, mert az utángyártottak pár mikronnal eltérnek a gyári mérettől. Aztán azt is mondta az illető, hogy nem szabad a tankot szárazra üríteni, mert az üzemanyag üledéke a nem-gyári szűrőn túljuthat, ez is lehet oka a jelenségnek. Szóval ha már negyedig kifogyott az üzemanyag, tankoljak. Meg jobb minőségű dieselt kell tankolni (pl. OMV MaxMotion), meg használjak adalékanyagot, ami tisztítja az üzemanyagellátás elemeit.

Nekem kicsit hókusz-pókusznak tűnik mindez. Ennyire érzékeny lenne ez a modell? Azért vettem, mert mindenki azt mondta, nem szokott ezzel gond lenni, igénytelen igásló, megy esőben, fagyban, sárban. Na ehhez képest a folyamatos hibák után már nem tudom, ki van kiért: a kocsim értem, vagy én a kocsimért... Sad

Ha többet megtudok, tolom ide az infókat. Ha esetleg Te tudnál meg többet, kérlek, Te is írj. Köszi!


Guriga72 írta:
Sziasztok!
A hétvégén utaztam vidékre az 1.6-os 90 LE Focusommal az autópályán, 120-130-as tempóval. Menet közben egyszercsak egy pillanatra megtorpant az autó, mintha elfogyott volna az üzemanyag, majd ment tovább. Ezt 5 percen belül többször is megcsinálta, visszavettem a tempót kb 100-ra ezután már nem produkálta ezt a jelenséget. Másnap országúton 90-100-as tempónál ismét előjött a torpanás több alkalommal is ami egyre jobban idegesít. Párszáz kilóméter hijján 200 ezer km van benne, nemrég lett vezérlés cserélve, az üzemanyag szűrőbe kb 20 e km van. Tanácstalan vagyok. Találkozott már vki hasonlóval?

Köszönöm előre is a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Misike16


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 10.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.08.10 09:56:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4370
 Hozzászólás témája: Ford Focus 1.8 Tdi 2002
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!Van egy Dizel Ford Focusom s akadt vele egy probléma s nem tudom megoldani!Segitseget kérnék hozza ha tudnatok segitenei!Az volt az első tünete hogy mentem 120-al s magától megállt a motor!Hirtelen újra kellett indítsam s akkor tudtam menni tovább!Ezt egyre gyakrabban kezdte csinálni!Addig fajult a dolog hogy mar 60 km/h-nal is csinálta ezt a megallasat!Egyik este megallitottam s másnap reggel mar nem tudtam beindítani!Azóta keresem a baját de nem kapom!Ha tudtok vmit légyszives segítsetek!Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Guriga72


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 29.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.08.10 12:45:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4371
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 1.8 Tdi 2002
Hozzászólás az előzmény idézésével

Misike16:

Szia!

üzemanyagszűrőt mikor cseréltél? Másik lehetőség, hogy a szűrő tetején lévő elektromos csatlakozó nincs a helyén rendesen, ez miatt azt érzékeli, hogy az üa szűrőd eltömődött és leállítja ill nem indítja a motort...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Guriga72


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 29.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.08.10 12:51:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4372
 Hozzászólás témája: Re: menet közben torpan az autó!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

a csere óta, már 1000km felett járok, eddig nem jelentkezett a korábbi hiba. remélem nem is fog

Freaky írta:
Szia!

Jó hír, köszi a visszajelzést. Nem károgás, de nekem tavaly pár napra oldotta csak meg, aztán jött az üzemanyagelosztó (vagymi) cseréje. Reméljük, Nálad nem lesz rá szükség. (Ha mégis lenne folytatása az ügynek, érdekelnének a fejlemények. Köszi előre is!)

Egyébként az OMV MaxMotion jó cucc, drágább, de legalább nem a MOL-tól származik, hanem osztrák forrásból. A többi kút, még a nevesek is a MOL-tól szerzi be itthon az üzemanyagot. A MOL-éról meg hát hallani ezt-azt...


Guriga72 írta:
Üdv!

Szerencsére a probléma megszűnt, igaz futottam pár kört a témában, végül az üzemanyagszűrő cseréje megoldotta a gondot. Természetesen most már odafigyelek milyen kúton tankolok.


Freaky írta:
Hali!

Én is hasonlót tapasztalok. Lásd a 4365. hozzászólásom.

Közben utánakérdeztem a problémának Ford specialistánál. Gyakorlatilag bármi okozhat ilyen jelenséget, de elsőre az üzemanyagellátás lehet a ludas. Na ez tök jól hangzik, de ez egy teljesen külön alrendszer, kismillió alkatrésszel, amik mind meg tudnak hibásodni külön-külön. Látatlanban annyit mondtak, hogy üzemanyagszűrő - csak gyárit lehet használni ennél a modellnél, mert az utángyártottak pár mikronnal eltérnek a gyári mérettől. Aztán azt is mondta az illető, hogy nem szabad a tankot szárazra üríteni, mert az üzemanyag üledéke a nem-gyári szűrőn túljuthat, ez is lehet oka a jelenségnek. Szóval ha már negyedig kifogyott az üzemanyag, tankoljak. Meg jobb minőségű dieselt kell tankolni (pl. OMV MaxMotion), meg használjak adalékanyagot, ami tisztítja az üzemanyagellátás elemeit.

Nekem kicsit hókusz-pókusznak tűnik mindez. Ennyire érzékeny lenne ez a modell? Azért vettem, mert mindenki azt mondta, nem szokott ezzel gond lenni, igénytelen igásló, megy esőben, fagyban, sárban. Na ehhez képest a folyamatos hibák után már nem tudom, ki van kiért: a kocsim értem, vagy én a kocsimért... Sad

Ha többet megtudok, tolom ide az infókat. Ha esetleg Te tudnál meg többet, kérlek, Te is írj. Köszi!


Guriga72 írta:
Sziasztok!
A hétvégén utaztam vidékre az 1.6-os 90 LE Focusommal az autópályán, 120-130-as tempóval. Menet közben egyszercsak egy pillanatra megtorpant az autó, mintha elfogyott volna az üzemanyag, majd ment tovább. Ezt 5 percen belül többször is megcsinálta, visszavettem a tempót kb 100-ra ezután már nem produkálta ezt a jelenséget. Másnap országúton 90-100-as tempónál ismét előjött a torpanás több alkalommal is ami egyre jobban idegesít. Párszáz kilóméter hijján 200 ezer km van benne, nemrég lett vezérlés cserélve, az üzemanyag szűrőbe kb 20 e km van. Tanácstalan vagyok. Találkozott már vki hasonlóval?

Köszönöm előre is a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Misike16


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 10.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.08.12 10:59:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4373
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi szépen a segítséget amúgy sok mindent nem tudtam meg😒!
https://photos.app.goo.gl/EUfr1KuvbkTvDMuf6.Lásd a linkbe ezeket a hibákat adta ki az autó diagnosztikai program!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2843


HozzászólásElküldve: 2018.08.13 16:00:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4374
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Misike16 írta:
Köszi szépen a segítséget amúgy sok mindent nem tudtam meg 😒 !
https://photos.app.goo.gl/EUfr1KuvbkTvDMuf6
Lásd a linkbe ezeket a hibákat adta ki az autó diagnosztikai program!


Ez az első mondat ironikus szemrehányás? Nem érzem jogosnak. Az első hozzászólásodban annyit írtál, hogy az autód többször megállt azután végleg nem indult. Ez elég kevés információ ahhoz, hogy távolról meg lehessen tippelni a hibát.

Guriga72 ennek ellenére adott egy tippet és kérdezett valamit. Nem válaszoltál és nem írtad meg, hogy ellenőrizted-e amit javasolt.

A fényképen csak hibaleírások látszanak. Ezek álltalában rossz fordítások és a neten nem lehet rákeresni.
DTC kódok kellenének.

Irreálisan sok a hiba. Ha van saját diagnosztikai eszközöd, akkor azt javasolnám, hogy írd fel a kódokat és töröld ki mindet.
Utána meg kellene nézni, hogy melyik jön vissza.

Akkor talán valaki tud tanácsot adni. (Én biztosan nem, mert nekem benzines autóm van.)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Freaky


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 09.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.08.14 09:59:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4375
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia!

Az én hasonló jelenségekkel járó problémámra (olvasd fentebb a bejegyzéseimet) a szervizesem most üzemanyagszűrő cserével fog próbálkozni - gyárit nemhogy kell, de egyenesen kötelező beletenni, ennél a modellnél ez kritikus a szervizesem tapasztalatai szerint. Egyébként az üzemanyagellátás hibáiról általában nincs semmi konkrétum a fedélzeti computerben (pl. ennél a modellnél nincs is bekötve az üzemanyagszűrő szenzora a computerbe). Aztán ellenőrzik a DPF adalékfolyadék meglétét, állapotát - mivel nekem volt DPF problémám is már, hátha összefügg most is a leállásokkal. Kezdésnek ennyit tudok mondani erre a problémakörre, de lehet, hogy Nálad nem teljesen ugyanaz a hiba.

Amúgy ez a dízel valójában egy Peugeot motor, bár azt mondják, Peugeot-Ford közös fejlesztés, de az igazság az, hogy a Peugeot-kban is teljesen ugyanez dohog. A francia motorok pedig nagyon érzékenyek, én is tapasztalom sajnos az én Focus-omnál is, sőt, az egyik ismerősöm, mint kiderült, pontosan ilyen hibák miatt adta el a saját ugyanilyenjét, és vett egy benzines Focus-t, miután a dízelesre ráköltötte a fél vagyonát. Lehet, van egy pont, ahol ki KELL szállni a buliból...


Misike16 írta:
Köszi szépen a segítséget amúgy sok mindent nem tudtam meg😒!
https://photos.app.goo.gl/EUfr1KuvbkTvDMuf6.Lásd a linkbe ezeket a hibákat adta ki az autó diagnosztikai program!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2018.08.14 10:17:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4376
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Freaky írta:
A francia motorok pedig nagyon érzékenyek


Minden Otto és Diesel motor érzékeny, pláne ha elhanyagolják őket. Sajnos hazánkban ez hatványozottan igaz. Amúgy meg kell, hogy cáfoljalak, mert a HDI-k pont hogy kimennek a világból ha a minimális törődést megkapják. Ha sok a "házibarkács" meg a "jóvanazúgy" akkor jön a "veszekinkábbbenzinestfosdízel" hozzászólások.
Sok autót láttam már lerohadni az út szélén, és ez nem csak a dízelek baja. Viszont ami a közös volt bennük, hogy majdnem mindegyik meghibásodás visszavezethető volt a karbantartás hiányára.
A lényeg az, hogy mindegyik autó tud pénztemető lenni motortípustól függetlenül.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Freaky


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 09.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.08.14 15:08:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4377
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!

Van benne igazság, amit írsz. És mondanám, hogy az enyém rendesen karban van tartva, 10.000-enként szervizeltetem, ahogy a könyvben meg van írva, de mivel jómagam nem értek a kocsikhoz, a szerviz nagyjából azt csinál a kocsival, amit akar, én meg jól elhiszem, amit mondanak - szóval akármilyen is lehet a karbantartás minősége. Meg persze az előző tulaj is akárhogy is bánhatott a géppel. Mindezeken felül nem akarom elvinni a beszélgetést egy "dízel kontra benzin" irányba, nem ez volt a célja a bejegyzéseimnek, sokkal inkább hogy megoldást találjak a vázolt problémámra, ill. hogy másokon is segítsen az én esetem.


misu írta:
Freaky írta:
A francia motorok pedig nagyon érzékenyek


Minden Otto és Diesel motor érzékeny, pláne ha elhanyagolják őket. Sajnos hazánkban ez hatványozottan igaz. Amúgy meg kell, hogy cáfoljalak, mert a HDI-k pont hogy kimennek a világból ha a minimális törődést megkapják. Ha sok a "házibarkács" meg a "jóvanazúgy" akkor jön a "veszekinkábbbenzinestfosdízel" hozzászólások.
Sok autót láttam már lerohadni az út szélén, és ez nem csak a dízelek baja. Viszont ami a közös volt bennük, hogy majdnem mindegyik meghibásodás visszavezethető volt a karbantartás hiányára.
A lényeg az, hogy mindegyik autó tud pénztemető lenni motortípustól függetlenül.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Misike16


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 10.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.08.17 15:51:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4378
 Hozzászólás témája: Sziasztok!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az előző hozászólásomat nem sértésnek szántam! De elnézést kérek ha vki megsértődött!!Az üzemanyag szűrővel még az autó müködött!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2843


HozzászólásElküldve: 2018.08.17 19:04:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4379
 Hozzászólás témája: Re: Sziasztok!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Misike16 írta:
Az előző hozászólásomat nem sértésnek szántam! De elnézést kérek ha vki megsértődött!!Az üzemanyag szűrővel még az autó müködött!


Amit írtal, nem volt sértés.

Csak felmerült bennem, hogy esetleg szemrehányás. És főleg arra akartam felhívni minden olvasó figyelmét, hogy kevés adatból nem lehet értelmesen segíteni.

Van előrelépés az autóddal kapcsolatban?

.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Misike16


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 10.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.08.17 19:22:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4380
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nincsen sajnos!Az üzemanyag szűrő az eredeti és jól működik!A magasnyomású szivattyú nem nyom elég üzemanyag vagyis egyszer nyom S egyszer nem S amit nyom azt is habosan!Lehet a szivattyúval is gond?Vagy az üzemanyag pompa nem jó?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 145, 146, 147, 148  Következő
Ugrás:   

146 / 148 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.64 másodperc