Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.09.20. 14:21:38 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: gabiorsi
Mai: 1
Tegnapi: 4
Összesen: 24244
Látogatók:
Vendégek: 173
Tagok: 7
Összesen: 180

Jelen lévő tagok:
01: TRL
02: dragon
03: Heni87
04: foker
05: mr_smith
06: kleroo
07: sulep

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 145, 146, 147
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

147 / 147 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2836


HozzászólásElküldve: 2018.08.17 20:10:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4381
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Misike16 írta:
Nincsen sajnos!Az üzemanyag szűrő az eredeti és jól működik!A magasnyomású szivattyú nem nyom elég üzemanyag vagyis egyszer nyom S egyszer nem S amit nyom azt is habosan!Lehet a szivattyúval is gond?Vagy az üzemanyag pompa nem jó?


Habosan? Levegő keveredik a gázolajjal és felhabzik? Akkor valahol lyuk lehet az üzemanyag vezetékben.

Nekem nincs tapasztalatom dízellel, de a VOX német tévében láttam az Autodoktoren műsorban, hogy a gázolajvezeték egy részét átlátszóra cserélték és buborékokat találtak. Így keresték meg a menyétharapások okozta szinte láthatatlan lyukakat.

Ennek azért is érdemes utánanézni, mert ez házilag javítható lenne.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Guriga72


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 29.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.08.20 17:50:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4382
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az is előfordulhat, hogy a vezeték csatlakozásánál van tömítetlenség. Ez miatt az üzemanyag mellé levegőt is szív a rendszer.
Érdemes lenne ezt is megnézni.


fiesta írta:
Misike16 írta:
Nincsen sajnos!Az üzemanyag szűrő az eredeti és jól működik!A magasnyomású szivattyú nem nyom elég üzemanyag vagyis egyszer nyom S egyszer nem S amit nyom azt is habosan!Lehet a szivattyúval is gond?Vagy az üzemanyag pompa nem jó?


Habosan? Levegő keveredik a gázolajjal és felhabzik? Akkor valahol lyuk lehet az üzemanyag vezetékben.

Nekem nincs tapasztalatom dízellel, de a VOX német tévében láttam az Autodoktoren műsorban, hogy a gázolajvezeték egy részét átlátszóra cserélték és buborékokat találtak. Így keresték meg a menyétharapások okozta szinte láthatatlan lyukakat.

Ennek azért is érdemes utánanézni, mert ez házilag javítható lenne.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  emzeperiksz


Offline
Csatlakozott:
2018. 07. 23.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.08.26 21:30:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4383
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ma menet közben kaptam váratlanul egy "Engine systems fault" hibajelzést, változást az autón nem tapasztaltam, ennek ellenére azonnal félreálltam. Leállítottam, elindultam vele újra, jöttem 20km-t de nem jelzett be.

Bármi ötlet, vagy egyből hibakódot kell hogy nézessek?
Mielőtt elindultam, pollenszűrőt cseréltem amihez a gázpedált le kellett szerelni, lehet ez összefüggésben a hibával (meghúztam egy kábelköteget, pedálnak van esetleg valami szenzora)?

Előre is köszi a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968

Érvényes: 2019.05.20.

Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 380

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.27 14:41:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4384
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

emzeperiksz írta:
Sziasztok!

Ma menet közben kaptam váratlanul egy "Engine systems fault" hibajelzést, változást az autón nem tapasztaltam, ennek ellenére azonnal félreálltam. Leállítottam, elindultam vele újra, jöttem 20km-t de nem jelzett be.

Bármi ötlet, vagy egyből hibakódot kell hogy nézessek?
Mielőtt elindultam, pollenszűrőt cseréltem amihez a gázpedált le kellett szerelni, lehet ez összefüggésben a hibával (meghúztam egy kábelköteget, pedálnak van esetleg valami szenzora)?

Előre is köszi a segítséget!

A gázpedált nem gondolnám. Én hasonló okból teljesen ki is vettem, lekötöttem. Gázpedál hibával dobhat egy észrevétlen hibakódot, de mást nem.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Freaky


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 09.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.08.29 10:04:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4385
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia!

Csak tipp a részemről, nem vagyok szakértő: a DPF-fel kapcsolatos hibák pont így néznek ki, ahogy leírtad. Enged utána menni, egy idő után viszont letilthat 80 km/h-ra. A computer viszont a DPF-hibákról biztosan tartalmaz bejegyzéseket, ezt kellene megnézni. Legfejjebb ha más hiba van, az is jó eséllyel kiderül a computerből.


emzeperiksz írta:
Sziasztok!

Ma menet közben kaptam váratlanul egy "Engine systems fault" hibajelzést, változást az autón nem tapasztaltam, ennek ellenére azonnal félreálltam. Leállítottam, elindultam vele újra, jöttem 20km-t de nem jelzett be.

Bármi ötlet, vagy egyből hibakódot kell hogy nézessek?
Mielőtt elindultam, pollenszűrőt cseréltem amihez a gázpedált le kellett szerelni, lehet ez összefüggésben a hibával (meghúztam egy kábelköteget, pedálnak van esetleg valami szenzora)?

Előre is köszi a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  emzeperiksz


Offline
Csatlakozott:
2018. 07. 23.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.08.29 22:33:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4386
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem DPF-es a kocsi Rolling Eyes és nem szabályozott le a motor

Freaky írta:
Szia!

Csak tipp a részemről, nem vagyok szakértő: a DPF-fel kapcsolatos hibák pont így néznek ki, ahogy leírtad. Enged utána menni, egy idő után viszont letilthat 80 km/h-ra. A computer viszont a DPF-hibákról biztosan tartalmaz bejegyzéseket, ezt kellene megnézni. Legfejjebb ha más hiba van, az is jó eséllyel kiderül a computerből.


emzeperiksz írta:
Sziasztok!

Ma menet közben kaptam váratlanul egy "Engine systems fault" hibajelzést, változást az autón nem tapasztaltam, ennek ellenére azonnal félreálltam. Leállítottam, elindultam vele újra, jöttem 20km-t de nem jelzett be.

Bármi ötlet, vagy egyből hibakódot kell hogy nézessek?
Mielőtt elindultam, pollenszűrőt cseréltem amihez a gázpedált le kellett szerelni, lehet ez összefüggésben a hibával (meghúztam egy kábelköteget, pedálnak van esetleg valami szenzora)?

Előre is köszi a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nagy0906


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 31.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.08.31 13:18:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4387
 Hozzászólás témája: Remegő motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Lehet, hogy már lesz valamelyik topicban hozzászólás a kérdéseimmel kapcsolatban, akkor elnézést.

2006. 1.4 benzines focusom van.

A hibajelenség: 80-90 ikm/h között remeg a motor. 3-4-5 fokozatban is.

A kereket centíroztattam illetve hátsót előre raktam , eredmény ugyanaz.
Alsó váltótartóbakot szét volt szakadva. Cseréltük , de úgy tűnik ez már csak okozat volt és nem a gyökérok.

Még mindig remeg, de már kisebb mértékben 80-90 között. A kormány és a futómű nem ráz.
A gázpedálon, kuplungon és a kasztnin lehet érezni a rázkódást.
Csak terheléskor lép fel, tehát ha gázt adok. HA elveszem a gázt megszűnik a remegés.

Amit látunk még hibát a kipufogó leömlő alatti tömítést cserélni kell ott kifúj a motor. ( talán ez okozhatja)

Nagyon remélem tud valaki nekem segíteni és átélt már hasonló problémát illetve tudja a megoldást.

Második kérdésként feltenném, hogy mehetek-e az autóval ha ég a töltésjelző lámpa vagy rá van kötve a generátorra vízpumpa vagy más ,amivel nagy kárt okozhatok? ( ma gyulladt ki és merül az aksim )

Nagyon köszönöm előre is a segítséget. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 359


HozzászólásElküldve: 2018.08.31 18:55:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4388
 Hozzászólás témája: Re: Remegő motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

nagy0906 írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy már lesz valamelyik topicban hozzászólás a kérdéseimmel kapcsolatban, akkor elnézést.

2006. 1.4 benzines focusom van.

A hibajelenség: 80-90 ikm/h között remeg a motor. 3-4-5 fokozatban is.

A kereket centíroztattam illetve hátsót előre raktam , eredmény ugyanaz.
Alsó váltótartóbakot szét volt szakadva. Cseréltük , de úgy tűnik ez már csak okozat volt és nem a gyökérok.

Még mindig remeg, de már kisebb mértékben 80-90 között. A kormány és a futómű nem ráz.
A gázpedálon, kuplungon és a kasztnin lehet érezni a rázkódást.
Csak terheléskor lép fel, tehát ha gázt adok. HA elveszem a gázt megszűnik a remegés.

Amit látunk még hibát a kipufogó leömlő alatti tömítést cserélni kell ott kifúj a motor. ( talán ez okozhatja)

Nagyon remélem tud valaki nekem segíteni és átélt már hasonló problémát illetve tudja a megoldást.

Második kérdésként feltenném, hogy mehetek-e az autóval ha ég a töltésjelző lámpa vagy rá van kötve a generátorra vízpumpa vagy más ,amivel nagy kárt okozhatok? ( ma gyulladt ki és merül az aksim )

Nagyon köszönöm előre is a segítséget. Smile
Az első hiba szinte biztos féltengely, (aztán meg motortartó bak is lesz talán).
Ha ég a töltésjelző akkor nincs töltés, ettől még megy minden, amíg le nem merül az akku.
Ha töltögeted eljárhatsz vele sokáig...
Ha azért égne a töltésjelző mert megragadt a csapágy, akkor azt hallanád...
Szerintem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2836


HozzászólásElküldve: 2018.08.31 19:06:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4389
 Hozzászólás témája: Re: Remegő motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

mugab írta:
...Ha ég a töltésjelző akkor nincs töltés, ...


Ez a Fordoknál nem feltétlenül van így.

Itt ún. intelligens töltés működik, ahol a generátor kommunikál a kompjuterrel. Ha ez a kapcsolat megszakad, akkor kigyullad a töltésjelző és 13,9V-ra csökken a töltőfeszültség. Ami általában elég a szokásos fogyasztással.

Feltéve, hogy a generátor főbb részei (tekercsek, diódák) hibátlanok.

Abból lehet megtudni, hogy van valami töltés, ha a belső világítás egy kicsit kifehéredik a motor beindulása után.

Vagy feszültségmérővel. Vagy az LCD panel tesztjével.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zohlih


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 24.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.09.10 07:26:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4390
 Hozzászólás témája: rendellenes hangok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy 2008-as évjáratú faceliftes Focus a családban, 1.6 Ti-Vct.
A motor hangja reggeli indításnál nem túl jó, főleg, hogy az 1.8-as cmax-om full csendes, bár kicsit utánaolvasva a VCT-nél akár normális is lehet ez a hang.

Viszont menet közben egy bizonyos fordulat felett, vagy váltásnál mikor visszaesik a fordulat van egy fura fémes hang a motor felől, mint amikor valamilyen lemez nincs megfelelően rögzítve és a rezgéstől visszarezonál. (hidegen-melegen egyaránt hallani)

Tudtok olyan hibáról, amely így hallatt magáról, vagy a VCT kerék döglődése adhat ilyen hangot?

Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ernie


Offline
Csatlakozott:
2013. 04. 22.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.09.19 09:01:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4391
 Hozzászólás témája: Felpörgött a motor!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Olyan problémám van,hogy hazafelé úton előzés közben kattogó hangot hallottam a motor felől és egyszer csak elkezdett pörögni a motor mint állat. Gyorsan lehúzódtam és 5. sebességben sikerült lefullasztani a motort. Előről fehér füst hátulról fekete dőlt azt autóból. Elvittem szervízbe ahol kiderült a turbónak semmi baja így tovább keresték a hibát. Az olajszínt jelző a max jel felett mutatta az olajszintet tehát gázolaj került a blokkba. A szerelők kiszedték a porlasztókat és láss csodát az egyik széttört menet közben és ezért pörgött a kocsi szerintük. A cooler szétment, harmonika cső szétment és az egész motor a befecskendezésnél úszott az olajban. Valószínű, hogy a hajtókar is meghajlott.

Az lenne a kérdésem hallott már ilyenről valaki mert semmilyen fórumon nem találtam hasonló hibát.

Előre is köszönöm válaszaitokat!
_________________
Ford Focus 1.6 TDCI
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5068


HozzászólásElküldve: 2018.09.19 09:14:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4392
 Hozzászólás témája: Re: Felpörgött a motor!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ernie írta:
Sziasztok! Olyan problémám van,hogy hazafelé úton előzés közben kattogó hangot hallottam a motor felől és egyszer csak elkezdett pörögni a motor mint állat. Gyorsan lehúzódtam és 5. sebességben sikerült lefullasztani a motort. Előről fehér füst hátulról fekete dőlt azt autóból. Elvittem szervízbe ahol kiderült a turbónak semmi baja így tovább keresték a hibát. Az olajszínt jelző a max jel felett mutatta az olajszintet tehát gázolaj került a blokkba. A szerelők kiszedték a porlasztókat és láss csodát az egyik széttört menet közben és ezért pörgött a kocsi szerintük. A cooler szétment, harmonika cső szétment és az egész motor a befecskendezésnél úszott az olajban. Valószínű, hogy a hajtókar is meghajlott.

Az lenne a kérdésem hallott már ilyenről valaki mert semmilyen fórumon nem találtam hasonló hibát.

Előre is köszönöm válaszaitokat!

ritkán előfordul
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dadis09


Offline
Csatlakozott:
2018. 09. 19.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.09.19 20:11:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4393
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
2 hete vásároltam egy 1.6 benzines, 2008-as 74kW-os fókát.
Ami a vásárláskor nem tűnt fel, sajnos csak azóta, hogy full hideg motor indításkor dízeles hangon csattog. Kb fél percig melegszik és elhagyja teljesen, majd ha leállítom és vissza is hűl (de nem teljesen hidegre) akkor sem hallani ezt a csattogást. Amúgy nagyon szépen megy, szép a hangja, gáz visszaengedéskor sem "csörög".
Tapasztalt valaki esetleg hasonló tünetet? Mi lehet ennek az oka? Vagy tudtok esetleg valakit ajánlani, aki ezt biztosan ki tudná nyomozni? Volna még pár tennivaló a kocsin műszaki előtt (pár szimering, gumiharang cseréje, illetve a hátsó féket kéne megnézni) esetleg megbízható nagy szakértelemmel bíró szerelőt Budapesten vagy környékén tudtok ajánlani?
Előre is köszi a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1182


HozzászólásElküldve: 2018.09.19 21:12:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4394
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

dadis09 írta:
Sziasztok!
2 hete vásároltam egy 1.6 benzines, 2008-as 74kW-os fókát.
Ami a vásárláskor nem tűnt fel, sajnos csak azóta, hogy full hideg motor indításkor dízeles hangon csattog. Kb fél percig melegszik és elhagyja teljesen, majd ha leállítom és vissza is hűl (de nem teljesen hidegre) akkor sem hallani ezt a csattogást. Amúgy nagyon szépen megy, szép a hangja, gáz visszaengedéskor sem "csörög".
Tapasztalt valaki esetleg hasonló tünetet? Mi lehet ennek az oka? Vagy tudtok esetleg valakit ajánlani, aki ezt biztosan ki tudná nyomozni? Volna még pár tennivaló a kocsin műszaki előtt (pár szimering, gumiharang cseréje, illetve a hátsó féket kéne megnézni) esetleg megbízható nagy szakértelemmel bíró szerelőt Budapesten vagy környékén tudtok ajánlani?
Előre is köszi a segítséget!

A válasz a feletted lévő hozzászólás gazdájában keresendő.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dadis09


Offline
Csatlakozott:
2018. 09. 19.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.09.20 07:37:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4395
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
dadis09 írta:
Sziasztok!
2 hete vásároltam egy 1.6 benzines, 2008-as 74kW-os fókát.
Ami a vásárláskor nem tűnt fel, sajnos csak azóta, hogy full hideg motor indításkor dízeles hangon csattog. Kb fél percig melegszik és elhagyja teljesen, majd ha leállítom és vissza is hűl (de nem teljesen hidegre) akkor sem hallani ezt a csattogást. Amúgy nagyon szépen megy, szép a hangja, gáz visszaengedéskor sem "csörög".
Tapasztalt valaki esetleg hasonló tünetet? Mi lehet ennek az oka? Vagy tudtok esetleg valakit ajánlani, aki ezt biztosan ki tudná nyomozni? Volna még pár tennivaló a kocsin műszaki előtt (pár szimering, gumiharang cseréje, illetve a hátsó féket kéne megnézni) esetleg megbízható nagy szakértelemmel bíró szerelőt Budapesten vagy környékén tudtok ajánlani?
Előre is köszi a segítséget!

A válasz a feletted lévő hozzászólás gazdájában keresendő.


Koszonom, egyeztetek Vele Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 145, 146, 147
Ugrás:   

147 / 147 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.57 másodperc