Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.10.17. 15:40:10 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: sasjoco
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 24300
Látogatók:
Vendégek: 382
Tagok: 7
Összesen: 389

Jelen lévő tagok:
01: Norita
02: TRL
03: neopaszta
04: qqrique
05: mejci
06: free82
07: kleroo

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - ESS Ford Focus Szerviz
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Nyitott fórum a kedvezményt adó cégekről -> ESS Ford Focus Szerviz
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 106, 107, 108
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

108 / 108 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  csovi74


Offline
Csatlakozott:
2011. 09. 28.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2017.12.02 11:37:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3211
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv Bagoly
Olyan problémám van pár hónapja ha elindulok kis emelkedőről a kuplung lelől fémes kattanás hallatszik.
Mostanában úgy hallom 2-is mint ha csinálná, lehet hogy csinálja máskor is csak nem hallani.
A kocsi 1.6 benzin 150e km, kuplung nem csúszik, nem fog fent. A kinyomócsapágynak van egy ki hangja.
választ köszönőm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2017.12.03 23:10:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3212
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

csovi74 írta:
Üdv Bagoly
Olyan problémám van pár hónapja ha elindulok kis emelkedőről a kuplung lelől fémes kattanás hallatszik.
Mostanában úgy hallom 2-is mint ha csinálná, lehet hogy csinálja máskor is csak nem hallani.
A kocsi 1.6 benzin 150e km, kuplung nem csúszik, nem fog fent. A kinyomócsapágynak van egy ki hangja.
választ köszönőm.

OK, de mi a kérdés? Ha a kuplung kattan, akkor hamarosan töri is fog Smile Nem jellemző hiba, mutasd meg minél hamarabb szerelőnek nehogy egyszer csak kuplung nélkül maradj.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergo01


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 23.
Hozzászólások: 151


HozzászólásElküldve: 2017.12.11 20:09:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3213
 Hozzászólás témája: Ablaktörlő relé
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Zoli,
Nem rég voltam Nálatok, ablaktörlő relétek pont nem volt. Múlt héten mentem Pestre, és lőn csoda, már meg-meg állt a mosás utáni törlés, és az alsó végállás is magasabbra került 1-2 cm-rel.
Csak azt szeretném megtudni, hogy rendelés előtt meg kell nézzem a relén a számot?
Gyári, vagy van jó minőségű utángyártott?
Focus kombi, 2002, 1.6, és van a karon szakaszos ablaktörlést állító gyűrű.
Köszönöm a választ.
Tibi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 496


HozzászólásElküldve: 2018.01.04 17:04:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3214
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv Bagoly, újra segítségre lenne szükségem, egy neves webáruházból rendeltem pár alkatrészt a kocsimhoz, többek közt gyújtógyertyákat is.
A gyári 1493001 cikkszámú AYFS22CB cikkszámút rendeltem meg ami egy bosch hr8mev, viszont helyette 2050957 cikkszámú 4M5J-12405-AA motorcraft érkezett ami egy bosch hr7mev, fogalmam sincs a kettő között mi a különbség, magukon a gyertyákon látszik, hogy nem teljesen egyformák, a gyárinak a testelektródáján van egy V alakú horony a motorcrafton nincs ilyen, plusz a gyári ugye egy 8-as számú jelölést kapott a motorcraft meg egy 7-est.Ez lehet hőértéket jelöl mint az NGK-nál?
Gyorsan utánanéztem mi lehet itt a hiba, miért nem azt kaptam amit kértem, pár helyen írják, hogy már csak ez a motorcraft elérhető a gyári cikkszámon, és tökéletesen megfelel ez is, máshol meg azt látom, hogy ez nem is való az én kocsimba.
Ha tudnál erre valami konkrét választ adni, megköszönném.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6028

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.04 21:44:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3215
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
Üdv Bagoly, újra segítségre lenne szükségem, egy neves webáruházból rendeltem pár alkatrészt a kocsimhoz, többek közt gyújtógyertyákat is.
A gyári 1493001 cikkszámú AYFS22CB cikkszámút rendeltem meg ami egy bosch hr8mev, viszont helyette 2050957 cikkszámú 4M5J-12405-AA motorcraft érkezett ami egy bosch hr7mev, fogalmam sincs a kettő között mi a különbség, magukon a gyertyákon látszik, hogy nem teljesen egyformák, a gyárinak a testelektródáján van egy V alakú horony a motorcrafton nincs ilyen, plusz a gyári ugye egy 8-as számú jelölést kapott a motorcraft meg egy 7-est.Ez lehet hőértéket jelöl mint az NGK-nál?
Gyorsan utánanéztem mi lehet itt a hiba, miért nem azt kaptam amit kértem, pár helyen írják, hogy már csak ez a motorcraft elérhető a gyári cikkszámon, és tökéletesen megfelel ez is, máshol meg azt látom, hogy ez nem is való az én kocsimba.
Ha tudnál erre valami konkrét választ adni, megköszönném.

Igaz nem Zoli vagyok, de volt némi közöm az alkatrészekhez. Smile
A 1493001-et átvezette a Ford a 1787829-re, majd utána a 2050957-re. Tehát már csak a legutolsó rendelhető. Ezt a webáruháznak már a korábbi rendelések alkalmával látnia kellett volna és ennek megfelelően frissíteni a cikkszámot.
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2018.01.04 22:17:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3216
 Hozzászólás témája: Re: Ablaktörlő relé
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gergo01 írta:
Szia Zoli,
Nem rég voltam Nálatok, ablaktörlő relétek pont nem volt. Múlt héten mentem Pestre, és lőn csoda, már meg-meg állt a mosás utáni törlés, és az alsó végállás is magasabbra került 1-2 cm-rel.
Csak azt szeretném megtudni, hogy rendelés előtt meg kell nézzem a relén a számot?
Gyári, vagy van jó minőségű utángyártott?
Focus kombi, 2002, 1.6, és van a karon szakaszos ablaktörlést állító gyűrű.
Köszönöm a választ.
Tibi

Helló Tibi, utángyártott relét még nem találtam, mindig a gyárit rendeltük. A helyi Ford szervizben is tudsz venni, szerintem nem kell hozzá minta nekik sem.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2018.01.04 22:25:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3217
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
Üdv Bagoly, újra segítségre lenne szükségem, egy neves webáruházból rendeltem pár alkatrészt a kocsimhoz, többek közt gyújtógyertyákat is.
A gyári 1493001 cikkszámú AYFS22CB cikkszámút rendeltem meg ami egy bosch hr8mev, viszont helyette 2050957 cikkszámú 4M5J-12405-AA motorcraft érkezett ami egy bosch hr7mev, fogalmam sincs a kettő között mi a különbség, magukon a gyertyákon látszik, hogy nem teljesen egyformák, a gyárinak a testelektródáján van egy V alakú horony a motorcrafton nincs ilyen, plusz a gyári ugye egy 8-as számú jelölést kapott a motorcraft meg egy 7-est.Ez lehet hőértéket jelöl mint az NGK-nál?
Gyorsan utánanéztem mi lehet itt a hiba, miért nem azt kaptam amit kértem, pár helyen írják, hogy már csak ez a motorcraft elérhető a gyári cikkszámon, és tökéletesen megfelel ez is, máshol meg azt látom, hogy ez nem is való az én kocsimba.
Ha tudnál erre valami konkrét választ adni, megköszönném.

Mézi mondja jól, elég régen leváltották a keresett cikkszámot és az egy hőértékkel eltérő gyertyát alkalmazzák mindenhol visszamenőleg is a régebbi modellek esetén is. Nem is nagyon van már a régiből. Panasz még nem volt rá, meg ugye ha a gyár azt mondja ez jó lesz akkor ki vagyok én, hogy kételkedjek... Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 496


HozzászólásElküldve: 2018.01.05 12:15:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3218
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mézi írta:
flint78 írta:
Üdv Bagoly, újra segítségre lenne szükségem, egy neves webáruházból rendeltem pár alkatrészt a kocsimhoz, többek közt gyújtógyertyákat is.
A gyári 1493001 cikkszámú AYFS22CB cikkszámút rendeltem meg ami egy bosch hr8mev, viszont helyette 2050957 cikkszámú 4M5J-12405-AA motorcraft érkezett ami egy bosch hr7mev, fogalmam sincs a kettő között mi a különbség, magukon a gyertyákon látszik, hogy nem teljesen egyformák, a gyárinak a testelektródáján van egy V alakú horony a motorcrafton nincs ilyen, plusz a gyári ugye egy 8-as számú jelölést kapott a motorcraft meg egy 7-est.Ez lehet hőértéket jelöl mint az NGK-nál?
Gyorsan utánanéztem mi lehet itt a hiba, miért nem azt kaptam amit kértem, pár helyen írják, hogy már csak ez a motorcraft elérhető a gyári cikkszámon, és tökéletesen megfelel ez is, máshol meg azt látom, hogy ez nem is való az én kocsimba.
Ha tudnál erre valami konkrét választ adni, megköszönném.

Igaz nem Zoli vagyok, de volt némi közöm az alkatrészekhez. Smile
A 1493001-et átvezette a Ford a 1787829-re, majd utána a 2050957-re. Tehát már csak a legutolsó rendelhető. Ezt a webáruháznak már a korábbi rendelések alkalmával látnia kellett volna és ennek megfelelően frissíteni a cikkszámot.


A régi cikkszámmal lehet még tőled rendeltem, sima gyári gyertyaként.
Most kell újból cserélni, de ahonnan rendeltem van legalább 5-6 cikkszám a gyári gyertya alatt, ezért volt furcsa, hogy ugyanazon számmal már egy teljesen más gyertya érkezik.
Kössz a választ, így tudom legalább, hogy jó ez is bele.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 496


HozzászólásElküldve: 2018.01.05 12:20:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3219
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
flint78 írta:
Üdv Bagoly, újra segítségre lenne szükségem, egy neves webáruházból rendeltem pár alkatrészt a kocsimhoz, többek közt gyújtógyertyákat is.
A gyári 1493001 cikkszámú AYFS22CB cikkszámút rendeltem meg ami egy bosch hr8mev, viszont helyette 2050957 cikkszámú 4M5J-12405-AA motorcraft érkezett ami egy bosch hr7mev, fogalmam sincs a kettő között mi a különbség, magukon a gyertyákon látszik, hogy nem teljesen egyformák, a gyárinak a testelektródáján van egy V alakú horony a motorcrafton nincs ilyen, plusz a gyári ugye egy 8-as számú jelölést kapott a motorcraft meg egy 7-est.Ez lehet hőértéket jelöl mint az NGK-nál?
Gyorsan utánanéztem mi lehet itt a hiba, miért nem azt kaptam amit kértem, pár helyen írják, hogy már csak ez a motorcraft elérhető a gyári cikkszámon, és tökéletesen megfelel ez is, máshol meg azt látom, hogy ez nem is való az én kocsimba.
Ha tudnál erre valami konkrét választ adni, megköszönném.

Mézi mondja jól, elég régen leváltották a keresett cikkszámot és az egy hőértékkel eltérő gyertyát alkalmazzák mindenhol visszamenőleg is a régebbi modellek esetén is. Nem is nagyon van már a régiből. Panasz még nem volt rá, meg ugye ha a gyár azt mondja ez jó lesz akkor ki vagyok én, hogy kételkedjek... Smile


Kössz a választ neked is, gondoltam megkérdezlek, több gyertyát cseréltél már nálam Very Happy gondolom ha nem lenne jó nem szerelnétek be ti sem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kalric

Érvényes: 2019.02.20.

Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 07.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2018.01.07 21:19:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3220
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdvözletem!

Vettem egy 2000.12 Ford Focus 1.8 benzin kombit. Ghia felszereltség. Hirtelen tele lettem problémával Smile.

1. Hátulról, a sebesség növelésével arányosan hangosodó búgás hallatszik. Ha épp bal kanyar van, akkor halkul, elhallgat, de egyenes és jobbos szakaszon folyamatos a hang. Gondolom kerék csapágy lehet a gond.
2. Sebességváltó kar nem áll be magától középre üresben.
3. ABS nem működik, de nincs hiba üzenet. (földúton tesztelve) Biztosítékok jók. Amikor a gyújtást ráadom nem világít a műszerfalon az ikon.
4. Kipörgésgátló nem működik, de nincs hiba üzenet. (földúton tesztelve) Amikor a gyújtást ráadom nem világít a műszerfalon az ikon. Nyomkodom a kikapcsoló gombját, arra sem reagál.
5. Bal oldali ülésfűtés nem működik. A bekapcsoló gombon a led világít, de az ülés nem fűt. A biztosíték jó. A jobbos ülés fűtése jó.
6. Klímát ha bekapcsolom, nem történik semmi. Nem változik az alapjárat, és nem kapcsol a ventilátor a motor térben, és nem fúj hideg levegőt az utastérbe. A próbakor +10 fok felett volt a külső hőmérséklet.
7. A kormány kerék egy nagyon kicsit balra el van fordulva. Az autó megy szépen egyenesen, nem húz semerre, de a kormány kerék nem egyenesben van.
8. Bal első ködlámpa nem világít.
9. Hátsó rendszámtábla világításból, a bal oldali lámpa ki van esve a helyéről, már nem pattan be a helyére, és persze nem világít, izzó nincs benne.

Kérdésem a következők lennének:

1. Az igaz, hogy a klímát lehet csak fel kéne tölteni gázzal? Mert ha nincs benne gáz, akkor be sem kapcsol?

2. Ha egy ilyen hibalistával beállítanék önökhöz, vállalnák-e a javítást, és ha igen, akkor hozzávetőlegesen mennyiért? (Tudom, hogy ezt így szinte lehetetlen megmondani, de tényleg csak egy -tól -ig összeg érdekelne).

Válaszukat előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  peti77
Moderátor

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 22.
Hozzászólások: 4105

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.08 19:53:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3221
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kalric írta:
Üdvözletem!

Vettem egy 2000.12 Ford Focus 1.8 benzin kombit. Ghia felszereltség. Hirtelen tele lettem problémával Smile.

1. Hátulról, a sebesség növelésével arányosan hangosodó búgás hallatszik. Ha épp bal kanyar van, akkor halkul, elhallgat, de egyenes és jobbos szakaszon folyamatos a hang. Gondolom kerék csapágy lehet a gond.
2. Sebességváltó kar nem áll be magától középre üresben.
3. ABS nem működik, de nincs hiba üzenet. (földúton tesztelve) Biztosítékok jók. Amikor a gyújtást ráadom nem világít a műszerfalon az ikon.
4. Kipörgésgátló nem működik, de nincs hiba üzenet. (földúton tesztelve) Amikor a gyújtást ráadom nem világít a műszerfalon az ikon. Nyomkodom a kikapcsoló gombját, arra sem reagál.
5. Bal oldali ülésfűtés nem működik. A bekapcsoló gombon a led világít, de az ülés nem fűt. A biztosíték jó. A jobbos ülés fűtése jó.
6. Klímát ha bekapcsolom, nem történik semmi. Nem változik az alapjárat, és nem kapcsol a ventilátor a motor térben, és nem fúj hideg levegőt az utastérbe. A próbakor +10 fok felett volt a külső hőmérséklet.
7. A kormány kerék egy nagyon kicsit balra el van fordulva. Az autó megy szépen egyenesen, nem húz semerre, de a kormány kerék nem egyenesben van.
8. Bal első ködlámpa nem világít.
9. Hátsó rendszámtábla világításból, a bal oldali lámpa ki van esve a helyéről, már nem pattan be a helyére, és persze nem világít, izzó nincs benne.

Kérdésem a következők lennének:

1. Az igaz, hogy a klímát lehet csak fel kéne tölteni gázzal? Mert ha nincs benne gáz, akkor be sem kapcsol?

2. Ha egy ilyen hibalistával beállítanék önökhöz, vállalnák-e a javítást, és ha igen, akkor hozzávetőlegesen mennyiért? (Tudom, hogy ezt így szinte lehetetlen megmondani, de tényleg csak egy -tól -ig összeg érdekelne).

Válaszukat előre is köszönöm!


Gyorsabban célt érsz ha felhívod őket....
www.essmotor.hu
_________________
Nem narancssárga,de ST Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  cuscus


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 18.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.26 16:25:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3222
 Hozzászólás témája: benzinpumpa
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Bagoly!
2006, Focus II kombi, 1,6 Ti-VCT-nél benzinpumpát egyben az egészet ajánlanád cserélni, vagy lehet/érdemes-e csak a szivattyú motort + szűrőt (Focusostól hallottam korábban, hogy így lényegesen olcsóbban megúszta)?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2018.01.26 19:56:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3223
 Hozzászólás témája: Re: benzinpumpa
Hozzászólás az előzmény idézésével

cuscus írta:
Szia Bagoly!
2006, Focus II kombi, 1,6 Ti-VCT-nél benzinpumpát egyben az egészet ajánlanád cserélni, vagy lehet/érdemes-e csak a szivattyú motort + szűrőt (Focusostól hallottam korábban, hogy így lényegesen olcsóbban megúszta)?

helló, mi csak a szivattyút és a szűrőt cseréljük mikor elhaláloz az eredeti szivattyú. Komplett házat csak ha a nyomásszabályzó vagy nyomástartó hibája van.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  maxibacsi

Érvényes: 2018.12.27.

Offline
Csatlakozott:
2007. 07. 18.
Hozzászólások: 27

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.27 12:05:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3224
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

A hónap elején voltam a Mesteréknél kettőstömegű lendkerék cserén.
Amit tapasztaltam az a barátságos légkör, finom KW, hatalmas szakmai tudás, gyorsaság, és mindez olcsón.
Én először voltam náluk, de az biztos, hogy minden javításra és szervízelésre ide fogom hordani a Fókáimat.

Köszönöm nektek Zoli.

Üdv:
Krisztián Very Happy
_________________
A Focus az egyetlen, ami visszaadja a lendületem, amikor fáradt vagyok.

http://www.fordfocus.hu/modules.php?set_albumName=Maxibacsi&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  cuscus


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 18.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.28 13:49:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3225
 Hozzászólás témája: Re: benzinpumpa
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
cuscus írta:
Szia Bagoly!
2006, Focus II kombi, 1,6 Ti-VCT-nél benzinpumpát egyben az egészet ajánlanád cserélni, vagy lehet/érdemes-e csak a szivattyú motort + szűrőt (Focusostól hallottam korábban, hogy így lényegesen olcsóbban megúszta)?

helló, mi csak a szivattyút és a szűrőt cseréljük mikor elhaláloz az eredeti szivattyú. Komplett házat csak ha a nyomásszabályzó vagy nyomástartó hibája van.

Koszi! A dilemmat az okozta,h. egy szaki oszinten lebeszelt a "csak motor+szuro"-rol, mert a motor ki-be tevesenel jo esellyel serul valami tomites (ami kesobb engedheti a nyomast), meg ilyenkor illene a foszurot is tisztitani,de azt ennel a modellnel csak a visszacsapo szelep roncsolasaval lehet megtenni, stb... Tehat annyi plusz cserelnivalo+hibalehetoseg van a "csak motor" verzioban,h. ennel a tipusnal szerinte jobban megeri egyben cserelni az egeszet... (?)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2018.01.28 22:42:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3226
 Hozzászólás témája: Re: benzinpumpa
Hozzászólás az előzmény idézésével

cuscus írta:

Koszi! A dilemmat az okozta,h. egy szaki oszinten lebeszelt a "csak motor+szuro"-rol, mert a motor ki-be tevesenel jo esellyel serul valami tomites (ami kesobb engedheti a nyomast), meg ilyenkor illene a foszurot is tisztitani,de azt ennel a modellnel csak a visszacsapo szelep roncsolasaval lehet megtenni, stb... Tehat annyi plusz cserelnivalo+hibalehetoseg van a "csak motor" verzioban,h. ennel a tipusnal szerinte jobban megeri egyben cserelni az egeszet... (?)

Nyilván tudja miről beszél. Nekünk eddig azonban még nem volt F2-nél rossz tapasztalatunk a csak szivattyú cserével, ellenben mindenki örült neki, hogy a komplett egység árát nem kellett kifizetnie Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.02.06 12:21:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3227
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mester lenne 1 kerdesem.
Ford Fiesta JD3 2003.06. 1242 ccm WF0DXXGAJD3L39868 Läncos vagy szijjas?
Sajnos a neten igen elterö adatok vannak rola.
Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2018.02.06 13:17:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3228
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Mester lenne 1 kerdesem.
Ford Fiesta JD3 2003.06. 1242 ccm WF0DXXGAJD3L39868 Läncos vagy szijjas?
Sajnos a neten igen elterö adatok vannak rola.
Köszi

szíjas, mint az 1,4 v. 1,6
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.02.06 23:45:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3229
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
lantika írta:
Mester lenne 1 kerdesem.
Ford Fiesta JD3 2003.06. 1242 ccm WF0DXXGAJD3L39868 Läncos vagy szijjas?
Sajnos a neten igen elterö adatok vannak rola.
Köszi

szíjas, mint az 1,4 v. 1,6


Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nemeno


Offline
Csatlakozott:
2007. 12. 07.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2018.02.16 12:54:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3230
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Adott egy 2007-es közvetlen facelift előtti Focus II (már az ovális magnós), amelyen tervezek némi extrázást. Az alábbiakban kérném hozzáértők és a Mester véleményét, hogy mennyire egyszerű a megvalósítása van e értelme foglalkozni vele (nem anyagi szempontból), milyen alkatrészek szükségesek hozzá azon kívül, amit én is tudok:

1. Ablakmosó szintérzékelő

2. Esőérzékelős ablaktörlő. Ehhez nyilván szélvédőt kell cserélnem (amit casco-ra meg tudok oldani), szükséges egy másik tükör, valamint egy esőérzékelő. Szükséges még valami hozzá?

3. Automata fényszóró kapcsolás. Ehhez már egy korábbi fejlesztés által adott az auto állást is tartalmazó kapcsoló. Nyilván kellene egy fényérzékelő, ami nem tudom hol található. Láttam videókat, ahol az esőérzékelőt takarták le, hogy a lámpa felkapcsoljon. Az esőérzékelő tartalmazná a fényérzékelőt is? Szükséges még hozzá valami?

4. Automata ajtózár. Ezt úgy tudom szoftveresen csak be kell kapcsolni.

5. Zárdugozás

valamint, de ez már engem is leginkább csak kivitelezhetőség szempontjából érdekelne a kulcsnélküli indítás. Természetesen nem az a megoldás érdekelne, amihez a gyújtást kulcsal kell ráadni, mert annak semmi értelme, hiszen akkor már mindegy ha kulcsal indiítok. Olyan megoldás érdekelne, amihez a kulcs az utastérben van és csak a gombot kell az indításhoz használni.

Minden segítséget köszönök!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kleroo


Online
Csatlakozott:
2009. 04. 04.
Hozzászólások: 1179


HozzászólásElküldve: 2018.02.16 13:32:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3231
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

nemeno írta:
Sziasztok!


Minden segítséget köszönök!


Megoldás: Vásárolj Faceliftes fullos titaniumot Smile Ennyi cuccot csinálgatni, összevadászni elég nyűgös, nem horrordrága autók már ezek. A FL pedig azért jelentősen jobban néz és sok finomságot tartogat pluszban (sztem)
_________________
Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Paradiso


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 14.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.04.09 18:46:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3232
 Hozzászólás témája: Új Ford Focus 3
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nem mindennapi problémával fordulok hozzátok. Két éve vásároltam egy új, 0 km-es Ford Focust, változó szelepvezérléses, 1.6-os szívóbenzin, 125 ló.
Az autó tökéletesen működik, nagyon szeretem, egyetlen dolgot leszámítva: Néha előjön olyan gond, hogy amikor indulok el koppan párat valami elöl a kocsiban, majd teljesen leesik a fordulatszám és hiába nyomom a gázt, nem reagál semmit a kocsi. Van amikor többször koppan (a koppanást lehet érezni a padlón) erősen, van amikor halkabban koppan, néha picit be is ránt. Ilyen esetekben benyomom a kuplungot és megyek tovább gond nélkül. Az említett gond változó sűrűséggel jön elő. Van, amikor minden nap csinálja és van, amikor hetekig nem jön elő semmi. Ha előjön a hiba, tolatás után előremenetben jelentkezik általában, de volt már akkor is, amikor csak simán elindultam. A Ford szerviz nem tud mit kezdeni, ilyet ők még nem hallottak. Többször vittem már hozzájuk a kocsit emiatt, de letudnak annyival, hogy a diagnosztika semmi hibát nem jelez, valamint semmilyen figyelmeztető jelzés nem gyullad ki a műszerfalon. Felfügesztéseket, futóműveket már átnézték, semmi hiba nincs. Most viszem második éves közelező szervíre, mondtam, hogy járjanak utána. Azt mondták, hogy diaggal megnézik, ha semmit nem jelez, akkor a Ford műszaki csapatához fordulnak, hogy mi lehet ez, mert ilyennel még nem találkoztak. Sajnos annyira ritkán jön elő mostanában, hogy még csak videóra sem tudom venni, a hibát nem tudom bizonyítani. Működik a kocsi rendesen meg minden, de csak aggasztó, hogy egy új autón ilyenek jönnek elő hébe-hóba. Próbáltam már több benzint is tankolni. Shell 95, nitro, OMW 95.

Köszönök minden segítséget!

Üdv.:

Balázs
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2018.04.28 21:20:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3233
 Hozzászólás témája: Re: Új Ford Focus 3
Hozzászólás az előzmény idézésével

Paradiso írta:
Sziasztok!

Nem mindennapi problémával fordulok hozzátok. Két éve vásároltam egy új, 0 km-es Ford Focust, változó szelepvezérléses, 1.6-os szívóbenzin, 125 ló.
Az autó tökéletesen működik, nagyon szeretem, egyetlen dolgot leszámítva: Néha előjön olyan gond, hogy amikor indulok el koppan párat valami elöl a kocsiban, majd teljesen leesik a fordulatszám és hiába nyomom a gázt, nem reagál semmit a kocsi. Van amikor többször koppan (a koppanást lehet érezni a padlón) erősen, van amikor halkabban koppan, néha picit be is ránt. Ilyen esetekben benyomom a kuplungot és megyek tovább gond nélkül. Az említett gond változó sűrűséggel jön elő. Van, amikor minden nap csinálja és van, amikor hetekig nem jön elő semmi. Ha előjön a hiba, tolatás után előremenetben jelentkezik általában, de volt már akkor is, amikor csak simán elindultam. A Ford szerviz nem tud mit kezdeni, ilyet ők még nem hallottak. Többször vittem már hozzájuk a kocsit emiatt, de letudnak annyival, hogy a diagnosztika semmi hibát nem jelez, valamint semmilyen figyelmeztető jelzés nem gyullad ki a műszerfalon. Felfügesztéseket, futóműveket már átnézték, semmi hiba nincs. Most viszem második éves közelező szervíre, mondtam, hogy járjanak utána. Azt mondták, hogy diaggal megnézik, ha semmit nem jelez, akkor a Ford műszaki csapatához fordulnak, hogy mi lehet ez, mert ilyennel még nem találkoztak. Sajnos annyira ritkán jön elő mostanában, hogy még csak videóra sem tudom venni, a hibát nem tudom bizonyítani. Működik a kocsi rendesen meg minden, de csak aggasztó, hogy egy új autón ilyenek jönnek elő hébe-hóba. Próbáltam már több benzint is tankolni. Shell 95, nitro, OMW 95.

Köszönök minden segítséget!

Üdv.:

Balázs

Helló Balázs, csöppet el vagyunk foglalva a költözéssel, elnézést a késői reakcióért: sajnos nincs ismeretünk jellemző ilyen hibáról, így a zaj tapasztalása nélkül nem tudok hasznos tanácsot adni. Persze megértettem, hogy ritkán jön elő, de ha nem lehet kihozni a jelenséget akkor nagyon nehéz keresni.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2018.04.28 21:28:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3234
 Hozzászólás témája: Elköltöztünk
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kicsit odébb költöztettük a szerviz-tevékenységünket egy új és szebb és nagyobb és jobb helyre. Ha esetleg még nem értesültél róla, akkor a Költözés oldalon találsz infót.
[/img]
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 183


HozzászólásElküldve: 2018.04.28 23:08:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3235
 Hozzászólás témája: Re: Elköltöztünk
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Kicsit odébb költöztettük a szerviz-tevékenységünket egy új és szebb és nagyobb és jobb helyre. Ha esetleg még nem értesültél róla, akkor a Költözés oldalon találsz infót.
[/img]


Gratulálok. Kíváncsi leszek az új helyre.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergo01


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 23.
Hozzászólások: 151


HozzászólásElküldve: 2018.04.29 20:24:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3236
 Hozzászólás témája: Re: Elköltöztünk
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Kicsit odébb költöztettük a szerviz-tevékenységünket egy új és szebb és nagyobb és jobb helyre. Ha esetleg még nem értesültél róla, akkor a Költözés oldalon találsz infót.
[/img]


Srácok,
Nagyon gratulálok, csodásan néz ki külsőleg.
Valamit nagyon jól csináltok ( mi, akik járunk hozzátok egyre többen, tudjuk, hogy mit), mert ekkora fejlesztés ritka esemény.
Még nőljetek nagyobbra, mindenki örömére.
További sok munkát és hozzá jó egészséget kívánok mindannyiótoknak.
Tibi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Papamaci88


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 10.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2018.05.01 19:07:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3237
 Hozzászólás témája: fagydugó
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

néha nagyon ritkán véletlenszerűen rángatott az autó, hol hideg motornál hol melegen....Volt hogy hónapokig semmi. Ma eljött a gyertyacsere és (ha szemben állok a felnyitott motorháztetővel) a a bal oldali 2 gyertya körül állt vmi víz v fagyálló nem tudtam eldönteni, biztos h nem olaj. Kérdésem az lenne mitől lehet ez? Olvasgattam erre arra, sokan a fagydugót írták h ereszthet. Kitöröltem szárazra, kicseréltem a gyertyákat mentem vele kb 10km már megint látszik pár csepp. Tényleg a fagydugó lehet a ludas?

Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SoGabor


Offline
Csatlakozott:
2018. 09. 05.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.09.14 13:27:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3238
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Egy 2008 faceliftes Focus 1.6 TDCI friss tulaja vagyok. Olyan problémát észleltem, hogy nem mindig tudom elsőre beindítani az autót mert a kulcsot nem tudom gyújtáson túl forgatni, effektíve beindítani a motort. Megpróbálom a legjobban leírni a jelenséget. Tehát, több módon is próbálkoztam már, néha sikerül beindítani néha nem. Az módszerem, hogy nagyon lassan, minden animáció és világítást megvárok minden állásban és csak utána indítózok. Megpróbálom a kulcsot véletlenül sem túlforgatni a gyújtás állásból. A Amikor nem sikerül akkor teljesen ki kell vennem a kulcsot és újra neki futni. A furcsa az, hogy ha nem várok, tehát folyamatosan forgatom a kulcsot és rögtön inditózok akkor mindig beindul, csak hát a dízelnek ez ugye nem tesz jót.
Van ötletetek, hogy mi okozhatja az a hibát, hogy a rendszer nem engedi tovább forgatni a kulcsot?

Segítségeteket előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2018.09.15 20:13:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3239
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

SoGabor írta:
Sziasztok!

Egy 2008 faceliftes Focus 1.6 TDCI friss tulaja vagyok. Olyan problémát észleltem, hogy nem mindig tudom elsőre beindítani az autót mert a kulcsot nem tudom gyújtáson túl forgatni, effektíve beindítani a motort. Megpróbálom a legjobban leírni a jelenséget. Tehát, több módon is próbálkoztam már, néha sikerül beindítani néha nem. Az módszerem, hogy nagyon lassan, minden animáció és világítást megvárok minden állásban és csak utána indítózok. Megpróbálom a kulcsot véletlenül sem túlforgatni a gyújtás állásból. A Amikor nem sikerül akkor teljesen ki kell vennem a kulcsot és újra neki futni. A furcsa az, hogy ha nem várok, tehát folyamatosan forgatom a kulcsot és rögtön inditózok akkor mindig beindul, csak hát a dízelnek ez ugye nem tesz jót.
Van ötletetek, hogy mi okozhatja az a hibát, hogy a rendszer nem engedi tovább forgatni a kulcsot?

Segítségeteket előre is köszönöm!

helló. A gyújtáskapcsoló elektromos része szokott ilyet csinálni, addig cseréltesd ki amíg még néha beindul Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SoGabor


Offline
Csatlakozott:
2018. 09. 05.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.09.17 08:49:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3240
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
SoGabor írta:
Sziasztok!

Egy 2008 faceliftes Focus 1.6 TDCI friss tulaja vagyok. Olyan problémát észleltem, hogy nem mindig tudom elsőre beindítani az autót mert a kulcsot nem tudom gyújtáson túl forgatni, effektíve beindítani a motort. Megpróbálom a legjobban leírni a jelenséget. Tehát, több módon is próbálkoztam már, néha sikerül beindítani néha nem. Az módszerem, hogy nagyon lassan, minden animáció és világítást megvárok minden állásban és csak utána indítózok. Megpróbálom a kulcsot véletlenül sem túlforgatni a gyújtás állásból. A Amikor nem sikerül akkor teljesen ki kell vennem a kulcsot és újra neki futni. A furcsa az, hogy ha nem várok, tehát folyamatosan forgatom a kulcsot és rögtön inditózok akkor mindig beindul, csak hát a dízelnek ez ugye nem tesz jót.
Van ötletetek, hogy mi okozhatja az a hibát, hogy a rendszer nem engedi tovább forgatni a kulcsot?

Segítségeteket előre is köszönöm!

helló. A gyújtáskapcsoló elektromos része szokott ilyet csinálni, addig cseréltesd ki amíg még néha beindul Smile



Rendben, köszönöm a válaszodat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Nyitott fórum a kedvezményt adó cégekről -> ESS Ford Focus Szerviz
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 106, 107, 108
Ugrás:   

108 / 108 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.59 másodperc