Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.12.16. 11:49:34 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: balhmm
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 24433
Látogatók:
Vendégek: 353
Tagok: 7
Összesen: 360

Jelen lévő tagok:
01: adamside
02: fiesta
03: NomadND1
04: bibu
05: Attila64
06: peti77
07: attis

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Nem indul a gép
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Nem indul a gép
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

8 / 8 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Jani44


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 14.
Hozzászólások: 1179


HozzászólásElküldve: 2017.02.13 17:36:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 211
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
"A benzineseknel elöbb összepreseli a levegöt a henger,oda bespricceli az injektor a benzint,majd kap egy szikrät amire berobban."

Én úgy tudom, hogy az injektorok a szívószelep előtt vannak, és a szívóütembe amikor a szívószelep nyitva van akkor fecskendez, és így a keveréket préseli (sűríti) a dugattyú. Amikor már présel (sűrít) a dugattyú akkor már a szelepek zárva vannak, és már benzint nem nagyon lehet bejuttatni az égéstérbe. Hacsak nem közvetlen befecskendezéses.


Jaja igaz, ezek nem TSI xarok.
_________________
2001.11. 1.6 16v comfort combi Facelift

"Ez az élet Babolcsai néni"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2017.02.14 10:13:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 212
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
"A benzineseknel elöbb összepreseli a levegöt a henger,oda bespricceli az injektor a benzint,majd kap egy szikrät amire berobban."

Én úgy tudom, hogy az injektorok a szívószelep előtt vannak, és a szívóütembe amikor a szívószelep nyitva van akkor fecskendez, és így a keveréket préseli (sűríti) a dugattyú. Amikor már présel (sűrít) a dugattyú akkor már a szelepek zárva vannak, és már benzint nem nagyon lehet bejuttatni az égéstérbe. Hacsak nem közvetlen befecskendezéses.


Igaz is,meg mindegy is. Lenyeg,hogy a benzines nem robban csak ugy,a dizel meg igen.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jeszy


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 18.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.06.08 07:33:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 213
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy van egy 1999-es 1.8 TDDI focusom amiben tegnap szétszedtem az elektromos gázpedált, mert arra dobott hibát. Gondoltam megnézem hátha egy kis kontaktspray vagy valami segít. Összerakás után indítani akartam, de nem indul a kocsi. A kilóméter óra számai helyett csak vonalak jelennek meg az izzátás, a motor figyelmeztető lámpa és a többfunkciós figyelmeztető lámpa(a motor figy.lámpa fölötti) folyamatosan égnek. Ha elfordítom a kulcsot semmi reakció nincs. Válaszotoat előre is köszönöm!

update: ha lehúzom a gázpedál csatiját akkor indul a kocsi, de amint visszadugom leáll.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2017.06.08 13:17:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 214
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jeszy írta:
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy van egy 1999-es 1.8 TDDI focusom amiben tegnap szétszedtem az elektromos gázpedált, mert arra dobott hibát. Gondoltam megnézem hátha egy kis kontaktspray vagy valami segít. Összerakás után indítani akartam, de nem indul a kocsi. A kilóméter óra számai helyett csak vonalak jelennek meg az izzátás, a motor figyelmeztető lámpa és a többfunkciós figyelmeztető lámpa(a motor figy.lámpa fölötti) folyamatosan égnek. Ha elfordítom a kulcsot semmi reakció nincs. Válaszotoat előre is köszönöm!

update: ha lehúzom a gázpedál csatiját akkor indul a kocsi, de amint visszadugom leáll.


Akkor mäsik gäzpedäl kell.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  apcyrobi


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 08.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.06.08 14:06:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 215
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv mindenkinek!
Új vagyok itt; nemrég vettem egy 2004-es 1,6-os Fresh-t egy távirányítós és egy hagyományos kulccsal.
A segítségeteket ill. a véleményeteket szeretném kérni:
Eddig minden úgy működött ahogy kell. Ma viszont - egy sokáig zárva tartott sorompónál - leállítás után néhány perccel nem indul a kocsi. Kulcs elfordítása után nem búg fel az AC és csak villog az óra feletti piros led. A műszerfal bal oldalán nem alszik ki a sárga figyelmeztető felkiáltó jel és az alatta lévő sárga figyelmeztető jel.
Mind két kulccsal ugyan az az eredmény, központi zár működik.
Köszönettel : apcyrobi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jeszy


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 18.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.06.08 14:54:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 216
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
jeszy írta:
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy van egy 1999-es 1.8 TDDI focusom amiben tegnap szétszedtem az elektromos gázpedált, mert arra dobott hibát. Gondoltam megnézem hátha egy kis kontaktspray vagy valami segít. Összerakás után indítani akartam, de nem indul a kocsi. A kilóméter óra számai helyett csak vonalak jelennek meg az izzátás, a motor figyelmeztető lámpa és a többfunkciós figyelmeztető lámpa(a motor figy.lámpa fölötti) folyamatosan égnek. Ha elfordítom a kulcsot semmi reakció nincs. Válaszotoat előre is köszönöm!

update: ha lehúzom a gázpedál csatiját akkor indul a kocsi, de amint visszadugom leáll.


Akkor mäsik gäzpedäl kell.


Igen én is erre jutottam. Nyugtassatok meg, hogy azt csak rádugom és már megy is Very Happy Nem kell külön gépre dugni vagy tanítattni ugye?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  apcyrobi


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 08.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.06.10 09:29:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 217
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="apcyrobi"]Üdv mindenkinek!
Új vagyok itt; nemrég vettem egy 2004-es 1,6-os Fresh-t egy távirányítós és egy hagyományos kulccsal.
A segítségeteket ill. a véleményeteket szeretném kérni:
Eddig minden úgy működött ahogy kell. Ma viszont - egy sokáig zárva tartott sorompónál - leállítás után néhány perccel nem indul a kocsi. Kulcs elfordítása után nem búg fel az AC és csak villog az óra feletti piros led. A műszerfal bal oldalán nem alszik ki a sárga figyelmeztető felkiáltó jel és az alatta lévő sárga figyelmeztető jel.
Mind két kulccsal ugyan az az eredmény, központi zár működik.
Köszönettel : apcyrobi[/quote]

Megoldódott a probléma. A távirányítós kulcson a -zár és a -nyit gombok egyidejű lenyomása után úgy működik ahogy kell.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ljocco


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 09.
Hozzászólások: 257


HozzászólásElküldve: 2017.06.10 13:42:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 218
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jeszy írta:


Igen én is erre jutottam. Nyugtassatok meg, hogy azt csak rádugom és már megy is Very Happy Nem kell külön gépre dugni vagy tanítattni ugye?


Nem kell
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sami


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 10.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.06.13 19:55:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 219
 Hozzászólás témája: Csak vonalak
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Remélem van orvosságotok az autóm betegségére! Teljesen random a probléma, néha rájön és nem indul az autó. Minden van (áram, gyújtás) működik minden elektromos berendezés, csak nem indul. A kijelzőn pedig a kilométer számláló helyett csak kis vízszintes vonalak látszódnak. Ha békén hagyom egy idő után beindul mint ha mi sem történt volna. Ez van amikor fél óra van amikor egy éjszaka.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ljocco


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 09.
Hozzászólások: 257


HozzászólásElküldve: 2017.06.13 20:23:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 220
 Hozzászólás témája: Re: Csak vonalak
Hozzászólás az előzmény idézésével

sami írta:
Sziasztok!
Remélem van orvosságotok az autóm betegségére! Teljesen random a probléma, néha rájön és nem indul az autó. Minden van (áram, gyújtás) működik minden elektromos berendezés, csak nem indul. A kijelzőn pedig a kilométer számláló helyett csak kis vízszintes vonalak látszódnak. Ha békén hagyom egy idő után beindul mint ha mi sem történt volna. Ez van amikor fél óra van amikor egy éjszaka.


Szia, bármi info esetleg, hogy milyen autód van?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sami


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 10.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.06.13 20:44:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 221
 Hozzászólás témája: Re: Csak vonalak
Hozzászólás az előzmény idézésével

ljocco írta:
sami írta:
Sziasztok!
Remélem van orvosságotok az autóm betegségére! Teljesen random a probléma, néha rájön és nem indul az autó. Minden van (áram, gyújtás) működik minden elektromos berendezés, csak nem indul. A kijelzőn pedig a kilométer számláló helyett csak kis vízszintes vonalak látszódnak. Ha békén hagyom egy idő után beindul mint ha mi sem történt volna. Ez van amikor fél óra van amikor egy éjszaka.


Szia, bármi info esetleg, hogy milyen autód van?


Hú a nagy izgalomban elfelejtettem... Smile
Focus 1.8 2002
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sami


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 10.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.06.13 20:44:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 222
 Hozzászólás témája: Re: Csak vonalak
Hozzászólás az előzmény idézésével

sami írta:
ljocco írta:
sami írta:
Sziasztok!
Remélem van orvosságotok az autóm betegségére! Teljesen random a probléma, néha rájön és nem indul az autó. Minden van (áram, gyújtás) működik minden elektromos berendezés, csak nem indul. A kijelzőn pedig a kilométer számláló helyett csak kis vízszintes vonalak látszódnak. Ha békén hagyom egy idő után beindul mint ha mi sem történt volna. Ez van amikor fél óra van amikor egy éjszaka.


Szia, bármi info esetleg, hogy milyen autód van?


Hú a nagy izgalomban elfelejtettem... Smile
Focus 1.8 2002

benzin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Online
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2851


HozzászólásElküldve: 2017.06.13 22:30:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 223
 Hozzászólás témája: Re: Csak vonalak
Hozzászólás az előzmény idézésével

sami írta:
Sziasztok!
Remélem van orvosságotok az autóm betegségére! Teljesen random a probléma, néha rájön és nem indul az autó. Minden van (áram, gyújtás) működik minden elektromos berendezés, csak nem indul. A kijelzőn pedig a kilométer számláló helyett csak kis vízszintes vonalak látszódnak. Ha békén hagyom egy idő után beindul mint ha mi sem történt volna. Ez van amikor fél óra van amikor egy éjszaka.


Tedd a sebváltót egyesbe és engedd fel a kuplungot. Smile


De a viccet félretéve, mit jelent, hogy nem indul? Az önindító forgatja a motort csak nem ugrik be? Vagy az önindító nem csinál semmit. Nem is kattan?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sami


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 10.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.06.14 10:19:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 224
 Hozzászólás témája: Re: Csak vonalak
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
sami írta:
Sziasztok!
Remélem van orvosságotok az autóm betegségére! Teljesen random a probléma, néha rájön és nem indul az autó. Minden van (áram, gyújtás) működik minden elektromos berendezés, csak nem indul. A kijelzőn pedig a kilométer számláló helyett csak kis vízszintes vonalak látszódnak. Ha békén hagyom egy idő után beindul mint ha mi sem történt volna. Ez van amikor fél óra van amikor egy éjszaka.


Tedd a sebváltót egyesbe és engedd fel a kuplungot. Smile


De a viccet félretéve, mit jelent, hogy nem indul? Az önindító forgatja a motort csak nem ugrik be? Vagy az önindító nem csinál semmit. Nem is kattan?


Nem forgatja, nem kattan. Egyszerűen ha elfordítom a kulcsot nem történik semmi. Olyan mint ha letiltaná valami. Tegnap este is ott kellett hagynom, majd reggel mikor visszamentem érte simán beindult. Talán a meleghez lehet köze. A biztosítékokat már átnéztem, minden ok. A kilométer számláló helyén kis vízszintes vonalak jelennek meg.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2017.06.14 18:17:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 225
 Hozzászólás témája: Re: Csak vonalak
Hozzászólás az előzmény idézésével

sami írta:
fiesta írta:
sami írta:
Sziasztok!
Remélem van orvosságotok az autóm betegségére! Teljesen random a probléma, néha rájön és nem indul az autó. Minden van (áram, gyújtás) működik minden elektromos berendezés, csak nem indul. A kijelzőn pedig a kilométer számláló helyett csak kis vízszintes vonalak látszódnak. Ha békén hagyom egy idő után beindul mint ha mi sem történt volna. Ez van amikor fél óra van amikor egy éjszaka.


Tedd a sebváltót egyesbe és engedd fel a kuplungot. Smile


De a viccet félretéve, mit jelent, hogy nem indul? Az önindító forgatja a motort csak nem ugrik be? Vagy az önindító nem csinál semmit. Nem is kattan?


Nem forgatja, nem kattan. Egyszerűen ha elfordítom a kulcsot nem történik semmi. Olyan mint ha letiltaná valami. Tegnap este is ott kellett hagynom, majd reggel mikor visszamentem érte simán beindult. Talán a meleghez lehet köze. A biztosítékokat már átnéztem, minden ok. A kilométer számláló helyén kis vízszintes vonalak jelennek meg.


KM ora hiba. Ismert problema. A KM orät kell ujra forrasztani. A KM ora resze az inditäsgätlonak,es mivel nem ugy müködik ahogy kellene igy nem indul az auto.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sami


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 10.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.06.14 19:06:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 226
 Hozzászólás témája: Re: Csak vonalak
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
sami írta:
fiesta írta:
sami írta:
Sziasztok!
Remélem van orvosságotok az autóm betegségére! Teljesen random a probléma, néha rájön és nem indul az autó. Minden van (áram, gyújtás) működik minden elektromos berendezés, csak nem indul. A kijelzőn pedig a kilométer számláló helyett csak kis vízszintes vonalak látszódnak. Ha békén hagyom egy idő után beindul mint ha mi sem történt volna. Ez van amikor fél óra van amikor egy éjszaka.


Tedd a sebváltót egyesbe és engedd fel a kuplungot. Smile


De a viccet félretéve, mit jelent, hogy nem indul? Az önindító forgatja a motort csak nem ugrik be? Vagy az önindító nem csinál semmit. Nem is kattan?


Nem forgatja, nem kattan. Egyszerűen ha elfordítom a kulcsot nem történik semmi. Olyan mint ha letiltaná valami. Tegnap este is ott kellett hagynom, majd reggel mikor visszamentem érte simán beindult. Talán a meleghez lehet köze. A biztosítékokat már átnéztem, minden ok. A kilométer számláló helyén kis vízszintes vonalak jelennek meg.


KM ora hiba. Ismert problema. A KM orät kell ujra forrasztani. A KM ora resze az inditäsgätlonak,es mivel nem ugy müködik ahogy kellene igy nem indul az auto.


Köszönöm szépen az infót, kipróbálom. Remélem ez lesz a gond.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2017.06.14 20:03:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 227
 Hozzászólás témája: Re: Csak vonalak
Hozzászólás az előzmény idézésével

sami írta:
lantika írta:
sami írta:
fiesta írta:
sami írta:
Sziasztok!
Remélem van orvosságotok az autóm betegségére! Teljesen random a probléma, néha rájön és nem indul az autó. Minden van (áram, gyújtás) működik minden elektromos berendezés, csak nem indul. A kijelzőn pedig a kilométer számláló helyett csak kis vízszintes vonalak látszódnak. Ha békén hagyom egy idő után beindul mint ha mi sem történt volna. Ez van amikor fél óra van amikor egy éjszaka.


Tedd a sebváltót egyesbe és engedd fel a kuplungot. Smile


De a viccet félretéve, mit jelent, hogy nem indul? Az önindító forgatja a motort csak nem ugrik be? Vagy az önindító nem csinál semmit. Nem is kattan?


Nem forgatja, nem kattan. Egyszerűen ha elfordítom a kulcsot nem történik semmi. Olyan mint ha letiltaná valami. Tegnap este is ott kellett hagynom, majd reggel mikor visszamentem érte simán beindult. Talán a meleghez lehet köze. A biztosítékokat már átnéztem, minden ok. A kilométer számláló helyén kis vízszintes vonalak jelennek meg.


KM ora hiba. Ismert problema. A KM orät kell ujra forrasztani. A KM ora resze az inditäsgätlonak,es mivel nem ugy müködik ahogy kellene igy nem indul az auto.


Köszönöm szépen az infót, kipróbálom. Remélem ez lesz a gond.


Bocsänat,most olvastam vissza. MK1-ed van,ugyhogy teves amit irtam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sami


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 10.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.06.15 08:37:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 228
 Hozzászólás témája: Re: Csak vonalak
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
sami írta:
lantika írta:
sami írta:
fiesta írta:
sami írta:
Sziasztok!
Remélem van orvosságotok az autóm betegségére! Teljesen random a probléma, néha rájön és nem indul az autó. Minden van (áram, gyújtás) működik minden elektromos berendezés, csak nem indul. A kijelzőn pedig a kilométer számláló helyett csak kis vízszintes vonalak látszódnak. Ha békén hagyom egy idő után beindul mint ha mi sem történt volna. Ez van amikor fél óra van amikor egy éjszaka.


Tedd a sebváltót egyesbe és engedd fel a kuplungot. Smile


De a viccet félretéve, mit jelent, hogy nem indul? Az önindító forgatja a motort csak nem ugrik be? Vagy az önindító nem csinál semmit. Nem is kattan?


Nem forgatja, nem kattan. Egyszerűen ha elfordítom a kulcsot nem történik semmi. Olyan mint ha letiltaná valami. Tegnap este is ott kellett hagynom, majd reggel mikor visszamentem érte simán beindult. Talán a meleghez lehet köze. A biztosítékokat már átnéztem, minden ok. A kilométer számláló helyén kis vízszintes vonalak jelennek meg.


KM ora hiba. Ismert problema. A KM orät kell ujra forrasztani. A KM ora resze az inditäsgätlonak,es mivel nem ugy müködik ahogy kellene igy nem indul az auto.


Köszönöm szépen az infót, kipróbálom. Remélem ez lesz a gond.


Bocsänat,most olvastam vissza. MK1-ed van,ugyhogy teves amit irtam.

Esetleg akkor valami más ötlet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  somos94


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 17.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.11.26 14:51:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 229
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
1.4 1999 Benzin-gázos fókám benzinen nem indul (vagy csak szenved), gázon tökéletesen működik.
benzinpumpa cserélve
benzinszűrő cserélve
üzemanyag nyomás szabályozó cserélve (ami az injektor végén a visszaágat nyitja)
gumi csövek cserélve, rendszer átfújva.
Probléma:
Benzinen vagy nem indul be vagy beindul és pár mp után leáll. Ha a lambdaszondát és a légtömegmérőt lehúzom akkor egy fokkal jobb a helyzet, de terhelésre akkor is lefullad.
Üzemanyagnyomásom nem megfelelő, visszaág csőből nem jön üzemanyag semmilyen esetben sem (pl. hirtelen nagy gázra sem, ugye ekkor a vákuum miatt megugrik a nyomás).
Az utas oldali vészkapcsolónál (ami kikapcsolja a pumpát baleset esetén) 6-7V feszültség van 12V helyett.
Biztosíték jó, relé jó.
Itt állt meg a tudomány.
Valaki tud segíteni, illetve ismer olyan szervízt/szakit aki otthon van a Ford elektronikákban?
Előre is köszönöm.
Viktor
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bury47es


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 26.
Hozzászólások: 69


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 11:17:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 230
 Hozzászólás témája: Nem indul a foka :(
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok ! Tegnap délután be álltam a garázsba a kocsival . Reggel indítom be és kb 10ms múlva leáll, soha nem csinált még hasonlott se . Hiába indítóm be újra kb 10 ms múlva leáll a foka , próbáltam úgy indítani hogy félig be nyomot gázzal be indul 3000 fordulatot tartja míg a pedálon lábam , de 10 ms múlva megint leáll . Kartergáz cső volt cseréve kb 3 éve de le szedtem semmi baja, üzemagyag szűrő is 3 éve volt cserélve és üzemanyag szivattyú is. Gyertyákat kb 3 hónapja cseréltem . Valakinket van ötlete mi baja lehet ? Vagy járt már így valaki ? mk 1 foka 1.6 benzines.


Úgy néz ki meg van a hiba Very Happy ... Üzemanyag szivattyú megint. Ki vettem a fókából és padon tesztleve csak néha indul el de akkor is elég gyatra hanggal . Az új már úton van . Remélem idén már nem akar meg lepni a foka Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Online
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2851


HozzászólásElküldve: 2017.11.29 15:05:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 231
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

somos94 írta:
...Az utas oldali vészkapcsolónál (ami kikapcsolja a pumpát baleset esetén) 6-7V feszültség van 12V helyett.
Biztosíték jó, relé jó.
Itt állt meg a tudomány....


Szia!

Kell egy kapcsolási rajz vezetékszínekkel.

Utána a legegyszerűbb a pumpánál kezdeni a hibakeresést. Mindig ugyanahhoz a pólushoz (pl. a karosszériához) viszonyítva kell mérni a feszültségeket. Legjobb gyujtás ráadáskor mérni, akkor a pumpa folyamatosan megy kb 1 másodpercig. A pumpa egyik pólusán max. 0,5V-nak a másikon min. 11,5V-nak kell lennie. Amelyikre ez nem stimmel, azon a vezetékágon ágon van a hiba.

A hibás ágon keresni kell további mérhető pontokat, mindig a karosszériához, vagy az aksi negatív pólusához viszonyítva. Ha a ponton rossz a feszültség, akkor a hiba akkumulátor felé van. Ha jó, akkor a pumpa felé.
Így be lehet határolni, hogy hol van a hibás alkatrész, csatlakozó vagy törött vezeték.

Ha nincs csiptethető csatlakozó pont, akkor a vezetéket át lehet szúrni gombostűvel. Ha valaki nagyon precíz akkor utána gél pillanatragasztóval le lehet zárni a lyukat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  somos94


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 17.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.12.26 18:54:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 232
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
somos94 írta:
...Az utas oldali vészkapcsolónál (ami kikapcsolja a pumpát baleset esetén) 6-7V feszültség van 12V helyett.
Biztosíték jó, relé jó.
Itt állt meg a tudomány....


Szia!

Kell egy kapcsolási rajz vezetékszínekkel.

Utána a legegyszerűbb a pumpánál kezdeni a hibakeresést. Mindig ugyanahhoz a pólushoz (pl. a karosszériához) viszonyítva kell mérni a feszültségeket. Legjobb gyujtás ráadáskor mérni, akkor a pumpa folyamatosan megy kb 1 másodpercig. A pumpa egyik pólusán max. 0,5V-nak a másikon min. 11,5V-nak kell lennie. Amelyikre ez nem stimmel, azon a vezetékágon ágon van a hiba.

A hibás ágon keresni kell további mérhető pontokat, mindig a karosszériához, vagy az aksi negatív pólusához viszonyítva. Ha a ponton rossz a feszültség, akkor a hiba akkumulátor felé van. Ha jó, akkor a pumpa felé.
Így be lehet határolni, hogy hol van a hibás alkatrész, csatlakozó vagy törött vezeték.

Ha nincs csiptethető csatlakozó pont, akkor a vezetéket át lehet szúrni gombostűvel. Ha valaki nagyon precíz akkor utána gél pillanatragasztóval le lehet zárni a lyukat.


Szia, most sikerült kimérnem a dolgokat.
Pozitívon 14,22V míg negatívon 0.14V van. Ezek szerint a földeléssel van gond.
Kapcsolási rajzzal sajnos bajban vagyok. Ami könyveket találtam abban nincs benne.
Esetleg valaki tud segíteni, hogy hol testel a benzinpumpa vagy esetleg kapcsolási rajzot tud valaki küldeni?
Előre is köszönöm. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Online
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2851


HozzászólásElküldve: 2017.12.27 19:43:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 233
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

somos94 írta:

Szia, most sikerült kimérnem a dolgokat.
Pozitívon 14,22V míg negatívon 0.14V van. Ezek szerint a földeléssel van gond.
Kapcsolási rajzzal sajnos bajban vagyok. Ami könyveket találtam abban nincs benne.
Esetleg valaki tud segíteni, hogy hol testel a benzinpumpa vagy esetleg kapcsolási rajzot tud valaki küldeni?
Előre is köszönöm. Smile


Nincs gond a földeléssel. A 0,14V rendben van.

Ha a pumpa meghajtásán közvetlenül mérted ezeket, akkor a pumpa 14.08V-ot kap. Ha így sem működik, akkor a pumpa rossz.
Ha a csatlakozó ott volt a pumpa és a mérési pontok között, akkor még előfordulhat, hogy a csatlakozó hibás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  somos94


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 17.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.12.27 21:38:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 234
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
somos94 írta:

Szia, most sikerült kimérnem a dolgokat.
Pozitívon 14,22V míg negatívon 0.14V van. Ezek szerint a földeléssel van gond.
Kapcsolási rajzzal sajnos bajban vagyok. Ami könyveket találtam abban nincs benne.
Esetleg valaki tud segíteni, hogy hol testel a benzinpumpa vagy esetleg kapcsolási rajzot tud valaki küldeni?
Előre is köszönöm. Smile


Nincs gond a földeléssel. A 0,14V rendben van.

Ha a pumpa meghajtásán közvetlenül mérted ezeket, akkor a pumpa 14.08V-ot kap. Ha így sem működik, akkor a pumpa rossz.
Ha a csatlakozó ott volt a pumpa és a mérési pontok között, akkor még előfordulhat, hogy a csatlakozó hibás.


A pumpa új. Cikkszám alapján stimmel a kocsihoz, de 3,0 bar üzemi nyomás van az adatlapján. Nem elképzelhető, hogy a 3,8 bar-os visszaág nyitó üzemanyag nyomás szabályozó ezért nem tud kinyitni?
Holnap ha minden jól megy méretek egy üzemanyag nyomást.. hátha okosabb leszek (és a szerelők is akik vakarják a fejüket).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  darabolo789


Offline
Csatlakozott:
2016. 07. 26.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.06.02 07:47:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 235
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Hátha valaki tud segíteni, múlthéten megállt a kocsim minden előjel nélkül (St170). Tökéletes ment egyszer csak leáll majd újraindítani nem lehetett, nem kattog,nem teker semmi.

Kilométer óra kijelzője csak csíkoz -------
Semmilyen obd olvasóval nem kommunikál

Első körben kilométer órát gyanítottuk (el lett küldve specialistához, de nem ez a rossz)

Valami ötlet? Jelenleg Motorvezérlő, vagy a ABS a tipp de ez csak találgatás...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frizzi79


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 31.
Hozzászólások: 256


HozzászólásElküldve: 2018.06.03 07:47:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 236
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

darabolo789 írta:
Sziasztok! Hátha valaki tud segíteni, múlthéten megállt a kocsim minden előjel nélkül (St170). Tökéletes ment egyszer csak leáll majd újraindítani nem lehetett, nem kattog,nem teker semmi.

Kilométer óra kijelzője csak csíkoz -------
Semmilyen obd olvasóval nem kommunikál

Első körben kilométer órát gyanítottuk (el lett küldve specialistához, de nem ez a rossz)

Valami ötlet? Jelenleg Motorvezérlő, vagy a ABS a tipp de ez csak találgatás...


Csak tipp: főtengely jeladó hiba
_________________
MK 1 Ford Focus 1.8 Ghia, 2003.09.
Nyári: 205/40 R17 Hankook Ventus V12 evo2 (St170-es alufelnin)
Téli: 185/60 R15 Nokian WR d4 Ford alufelnin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szpityak


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 07.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.10.06 13:20:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 237
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Segítségeteket kérném.
Egy 2005 1,4-es Ford Focus-om van.
Ma reggel kiálltam az udvarból, becsuktam a kaput és utána már nem indult el az autóm.
0001 hiba jelzésem volt, amit töröltem. Tüzelőanyag-mennyiség szabályzó vezérlő áramkör/szakadás volt az üzenet.
Az akksi rendben, (2 hónapja cseréltem), az AC pumpát gyújtás ráadásakor hallom búgni, aztán behúz az indítórelé, a kattanásból ítélve, de az önindító már nem pörget.
Van valakinek ötlete?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Online
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2851


HozzászólásElküldve: 2018.10.08 05:19:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 238
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szpityak írta:
...az AC pumpát gyújtás ráadásakor hallom búgni, aztán behúz az indítórelé, a kattanásból ítélve, de az önindító már nem pörget.
Van valakinek ötlete?


Az önindítóban lehet a hiba. A motortérben hallani, hogy az önindító is moccan egy kicsit? Ha igen, akkor megkapja a feszültséget.

Az önindító két lépésben műkdik. Először egy elektromágnes behúzza a fogaskereket a lendkerék fogazatához. Ezzel egyidőben egy érinkező áramot ad a forgatórészre. Ha behúzás elakad, akkor a forgás már nem indul meg.

Néha segít az autó megmozgatása sebességben. Vagy régebben az öreg szakik kalapáccsal ráütöttek az önindítóra, miközben áramot kapott. Ez a rázkódás segítette a behúzást.

Ha ez a baj, autóelektromossági szakemberrel meg kell tisztítatni az önindítót.

De mivel az önindító nagy áramot vesz fel, szóba jöhet érintkezési hiba is. Rossz kontaktus a saruknál, törés a plussz vagy test vezetékben. A hiba helyén, önindítózás alatt, a vezeték melegszik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Krisz1990


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 10.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.10.10 18:01:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 239
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Van egy 2009-es Ford Focusom (1.8 TDCI) ami menet közben az autópályán 130-140es tempónál egyszer csak leállt, azóta nem indul, tekeri az akksi de nem kapja el. Semmi előjele nem volt.Szerelőm üzemanyag nyomásérzékelőt javasolta hogy cseréljünk, ez megtörtént de mégse indul.( a komputere is ilyen jellegű hibát észlelt). Most azon van hogy lehet a riasztóban romlott el valami és "leblokkolná" a motort. Ilyen létezhet hogy menet közbe elromlik benne valami, esetleg valaki valami tipp? Előre is köszönöm a válaszokat
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szpityak


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 07.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.10.20 21:29:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 240
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Szpityak írta:
...az AC pumpát gyújtás ráadásakor hallom búgni, aztán behúz az indítórelé, a kattanásból ítélve, de az önindító már nem pörget.
Van valakinek ötlete?


Az önindítóban lehet a hiba. A motortérben hallani, hogy az önindító is moccan egy kicsit? Ha igen, akkor megkapja a feszültséget.

Az önindító két lépésben műkdik. Először egy elektromágnes behúzza a fogaskereket a lendkerék fogazatához. Ezzel egyidőben egy érinkező áramot ad a forgatórészre. Ha behúzás elakad, akkor a forgás már nem indul meg.

Néha segít az autó megmozgatása sebességben. Vagy régebben az öreg szakik kalapáccsal ráütöttek az önindítóra, miközben áramot kapott. Ez a rázkódás segítette a behúzást.

Ha ez a baj, autóelektromossági szakemberrel meg kell tisztítatni az önindítót.

De mivel az önindító nagy áramot vesz fel, szóba jöhet érintkezési hiba is. Rossz kontaktus a saruknál, törés a plussz vagy test vezetékben. A hiba helyén, önindítózás alatt, a vezeték melegszik.


Köszönöm válaszod.
Az önindító volt a rossz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Nem indul a gép
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Ugrás:   

8 / 8 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.33 másodperc