Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.10.17. 15:40:39 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: sasjoco
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 24300
Látogatók:
Vendégek: 381
Tagok: 7
Összesen: 388

Jelen lévő tagok:
01: Norita
02: TRL
03: neopaszta
04: qqrique
05: mejci
06: free82
07: kleroo

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus IV
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

6 / 6 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2018.10.09 19:53:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 151
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Anonymous írta:
Mégse kell 2019-ig várni vele..
https://www.szalonauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.5_ecoboost_business-13507237


Mondjuk nem túl acélos az engedmény a listaárból.

Ez a szabó autócentrum nagyon mocskos átverős marketing. Az autó láthatóan nincs raktáron. Igazi tisztességes kereskedő.


Very Happy Többek között igazi ügyfélbarátok is Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 248


HozzászólásElküldve: 2018.10.09 20:00:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 152
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
lucifer írta:
Anonymous írta:
Mégse kell 2019-ig várni vele..
https://www.szalonauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.5_ecoboost_business-13507237


Mondjuk nem túl acélos az engedmény a listaárból.

Ez a szabó autócentrum nagyon mocskos átverős marketing. Az autó láthatóan nincs raktáron. Igazi tisztességes kereskedő.


Very Happy Többek között igazi ügyfélbarátok is Very Happy


Csak nem tapasztalat?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2018.10.09 20:15:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 153
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
lucifer írta:
Anonymous írta:
Mégse kell 2019-ig várni vele..
https://www.szalonauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.5_ecoboost_business-13507237


Mondjuk nem túl acélos az engedmény a listaárból.

Ez a szabó autócentrum nagyon mocskos átverős marketing. Az autó láthatóan nincs raktáron. Igazi tisztességes kereskedő.


Very Happy Többek között igazi ügyfélbarátok is Very Happy


Csak nem tapasztalat?


De, igen.
Bár lehet nem néztek potenciális vásárlónak Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  carpitos


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 30.
Hozzászólások: 26

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.10.10 08:56:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 154
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

6 évvel ezelőtt itt találtunk autót. Most is tennék egy próbát. Tehát keresek Focus kombit, dízelt, kézi váltóval, lehetőleg 2 literes motorral. Ha esetleg C-Max a van valakinek, azt sem zárnám ki. Az egyetlen feltétel, hogy magyar első tulajdonosa legyen.

Üdv.: Balázs

Ui.: Email: trabee3@gmail.com, tel.sz.: 0670/243-5277
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zor19


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 20.
Hozzászólások: 104


HozzászólásElküldve: 2018.10.10 10:14:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 155
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

elég randa lett ez az új Focus szerintem, láttam élőben is, olyan mintha az előzőre ráült volna egy elefánt, belül az infotainment kijelző meg olyan, mintha egy tabletet beleszorítottak volna a műszerfal résébe. ST-Line-t láttam élőben, nagyon hasonlított a kék fényezéssel a BMW 116 M-re, de mégse jött át a sportos életérzés.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2018.10.10 18:12:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 156
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zor19 írta:
elég randa lett ez az új Focus szerintem, láttam élőben is, olyan mintha az előzőre ráült volna egy elefánt, belül az infotainment kijelző meg olyan, mintha egy tabletet beleszorítottak volna a műszerfal résébe. ST-Line-t láttam élőben, nagyon hasonlított a kék fényezéssel a BMW 116 M-re, de mégse jött át a sportos életérzés.


A III-as tényleg jobban néz ki, de majd jönnek a faceliftek Very Happy
Szerintem meg lehet szokni. Az ST-Line nem sportautó, de 0-ról 100-ra 7.5 - 7.9 alatt gyorsul soförtől függően (182LE). Nekem elég lesz Cool . A 235/40 R18 sem rossz, csak vigyázni kell rá.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 248


HozzászólásElküldve: 2018.10.10 19:49:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 157
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
zor19 írta:
elég randa lett ez az új Focus szerintem, láttam élőben is, olyan mintha az előzőre ráült volna egy elefánt, belül az infotainment kijelző meg olyan, mintha egy tabletet beleszorítottak volna a műszerfal résébe. ST-Line-t láttam élőben, nagyon hasonlított a kék fényezéssel a BMW 116 M-re, de mégse jött át a sportos életérzés.


A III-as tényleg jobban néz ki, de majd jönnek a faceliftek Very Happy
Szerintem meg lehet szokni. Az ST-Line nem sportautó, de 0-ról 100-ra 7.5 - 7.9 alatt gyorsul soförtől függően (182LE). Nekem elég lesz Cool . A 235/40 R18 sem rossz, csak vigyázni kell rá.


Lehet, hogy a III-as jobban néz ki, de belül ég és föld. A III-as a IV-hez képest határozottan kisebb, szűkebb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vendég


Offline




HozzászólásElküldve: 2018.10.10 20:09:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 158
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
zor19 írta:
elég randa lett ez az új Focus szerintem, láttam élőben is, olyan mintha az előzőre ráült volna egy elefánt, belül az infotainment kijelző meg olyan, mintha egy tabletet beleszorítottak volna a műszerfal résébe. ST-Line-t láttam élőben, nagyon hasonlított a kék fényezéssel a BMW 116 M-re, de mégse jött át a sportos életérzés.


A III-as tényleg jobban néz ki, de majd jönnek a faceliftek Very Happy
Szerintem meg lehet szokni. Az ST-Line nem sportautó, de 0-ról 100-ra 7.5 - 7.9 alatt gyorsul soförtől függően (182LE). Nekem elég lesz Cool . A 235/40 R18 sem rossz, csak vigyázni kell rá.


Lehet, hogy a III-as jobban néz ki, de belül ég és föld. A III-as a IV-hez képest határozottan kisebb, szűkebb.


Nekem az Mk3 nem tetszett kivül se, belül se. Az Mk3.5 viszont kivül belül "nagyon bejött".
Az Mk4 a képek alapján (még nem ültem benne) se kivül, se belül nem tetszik...de aztán egy facelift-el akár ok is lehet.
180cm, 82kg, átlagos testalkattal az Mk3.5 esetén nincs méretproblémám. Én inkább azt mondanám, hogy passzentos, de mivel nekem kényelmes, minden kézre esik és tetszik, ezért egyáltalán nem érzem szűknek. Pl.: a Mondeo nekem szükségtelenül és értelmetlenül nagy...és hiányzik az az érzés, hogy körbe vagyok építve.Smile
 
  Vissza az elejére
   
     
  Vendég


Offline




HozzászólásElküldve: 2018.10.10 20:27:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 159
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zor19 írta:
elég randa lett ez az új Focus szerintem, láttam élőben is, olyan mintha az előzőre ráült volna egy elefánt, belül az infotainment kijelző meg olyan, mintha egy tabletet beleszorítottak volna a műszerfal résébe. ST-Line-t láttam élőben, nagyon hasonlított a kék fényezéssel a BMW 116 M-re, de mégse jött át a sportos életérzés.


A napokban végre én is be tudtam ülni kettőbe: egy ST-line és egy Titanium voltak kiállítva. Háát... A titaniumra konkrétan azt hittem, hogy trend, vagy max. business felszereltség Shocked Értem én, hogy ez nem Mercedes, de nagyon lelombozó volt az a sok műanyag meg műbőr. Persze formára el van találva, tágas (ténylerg!), a központi kijelzőtől sem kaptam sokkot, szóval a fejlődés látszik, de nem anyagminőségben. Azt hittem, ha beülök a kettes fóki után, elkap a birtoklási vágy, de nagyon nem ez történt.
Az ST line vagány volt, menő kék metál színben, ledes fényszórókkal. Az automata váltó tekerőgombos előválasztója érdekes, gondolom occóbb volt, mint a karos megoldás Laughing
Összességében azért nem voltak vészesek, dizájnban mondjuk abszolút nincs meg a "Ford-feeling", de hát ez van, ha a világon mindenhol tetszenie kell Crying or Very sad
 
  Vissza az elejére
   
     
  TRL


Online
Csatlakozott:
2010. 09. 21.
Hozzászólások: 299


HozzászólásElküldve: 2018.10.10 20:29:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 160
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:

A napokban végre én is be tudtam ülni kettőbe:


Na, ez egy ügyes hsz. volt részemről, nem belépve Laughing
_________________
A Jármű
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 248


HozzászólásElküldve: 2018.10.10 20:33:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 161
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

TRL írta:
Anonymous írta:

A napokban végre én is be tudtam ülni kettőbe:


Na, ez egy ügyes hsz. volt részemről, nem belépve Laughing


Mondjuk nem értem miért lehet csak úgy vendégként írogatni. De ez csak mellékes megjegyzés.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 248


HozzászólásElküldve: 2018.10.10 20:36:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 162
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:
A napokban végre én is be tudtam ülni kettőbe: egy ST-line és egy Titanium voltak kiállítva. Háát... A titaniumra konkrétan azt hittem, hogy trend, vagy max. business felszereltség Shocked Értem én, hogy ez nem Mercedes, de nagyon lelombozó volt az a sok műanyag meg műbőr. Persze formára el van találva, tágas (ténylerg!), a központi kijelzőtől sem kaptam sokkot, szóval a fejlődés látszik, de nem anyagminőségben. Azt hittem, ha beülök a kettes fóki után, elkap a birtoklási vágy, de nagyon nem ez történt.
Az ST line vagány volt, menő kék metál színben, ledes fényszórókkal. Az automata váltó tekerőgombos előválasztója érdekes, gondolom occóbb volt, mint a karos megoldás Laughing
Összességében azért nem voltak vészesek, dizájnban mondjuk abszolút nincs meg a "Ford-feeling", de hát ez van, ha a világon mindenhol tetszenie kell Crying or Very sad


Én egy Businessben ültem pár hete, akkor elsírtam, hogy azért ennyi pénzért kissé dolgozhattak volna az anyagokon (vagy most már akkor adják olcsóbban, de rendesen), és megkaptam, hogy mind ilyen ebben a kategóriában. Azóta még nem volt időm a konkurenciát végigjárni, de meg fogom nézni, mert amit eddig adtak ajánlat, az egyelőre túlzás. Persze ha mind ilyen, akkor átgondolom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kimbala


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 643


HozzászólásElküldve: 2018.10.11 07:44:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 163
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A 150LE-s 1.5 ecoboost 3 hengeres, vagy még 4?

köszi
_________________
kimbala

Nyári: 215/50 R17 Hankook Ventus Prime 3
Téli: 215/55 R16 Continental Viking Contact 5
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vendég


Offline




HozzászólásElküldve: 2018.10.11 08:40:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 164
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kimbala írta:
A 150LE-s 1.5 ecoboost 3 hengeres, vagy még 4?

köszi


Sajnos már csak 3 hengeres..... és még abból is lekapcsol egy hengert részterheléskor. Vagyis "trabantos" érzések foghatják el azt, aki majd használja..... Very Happy
 
  Vissza az elejére
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23808


HozzászólásElküldve: 2018.10.11 16:06:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 165
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:

Sajnos már csak 3 hengeres..... és még abból is lekapcsol egy hengert részterheléskor. Vagyis "trabantos" érzések foghatják el azt, aki majd használja..... Very Happy


A trabantnál azért fejlettebb a történet, jól fejlettebb....
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2018.10.11 18:01:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 166
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:
kimbala írta:
A 150LE-s 1.5 ecoboost 3 hengeres, vagy még 4?

köszi


Sajnos már csak 3 hengeres..... és még abból is lekapcsol egy hengert részterheléskor. Vagyis "trabantos" érzések foghatják el azt, aki majd használja..... Very Happy


Igen, ez minden bizonnyal így van Very Happy
Miniatürilzáció, innováció, csupa értelmetlen szavak Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 248


HozzászólásElküldve: 2018.10.11 21:20:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 167
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:
kimbala írta:
A 150LE-s 1.5 ecoboost 3 hengeres, vagy még 4?

köszi


Sajnos már csak 3 hengeres..... és még abból is lekapcsol egy hengert részterheléskor. Vagyis "trabantos" érzések foghatják el azt, aki majd használja..... Very Happy


Erre mondják, hogy puding próbája az evés. Ha sikerült a fiúknak rendesen kiegyensúlyozni, akkor nem lesz trabantos. És akkor minden % benzin, amit megspórol, az jó.
Sokszor akár az 1 henger is elég lenne. Lehet gyűrik is. Vagy úgy, mint a telefon prociknál, két nagyobb henger meg két kisebb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zor19


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 20.
Hozzászólások: 104


HozzászólásElküldve: 2018.10.12 09:08:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 168
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:
zor19 írta:
elég randa lett ez az új Focus szerintem, láttam élőben is, olyan mintha az előzőre ráült volna egy elefánt, belül az infotainment kijelző meg olyan, mintha egy tabletet beleszorítottak volna a műszerfal résébe. ST-Line-t láttam élőben, nagyon hasonlított a kék fényezéssel a BMW 116 M-re, de mégse jött át a sportos életérzés.


A napokban végre én is be tudtam ülni kettőbe: egy ST-line és egy Titanium voltak kiállítva. Háát... A titaniumra konkrétan azt hittem, hogy trend, vagy max. business felszereltség Shocked Értem én, hogy ez nem Mercedes, de nagyon lelombozó volt az a sok műanyag meg műbőr. Persze formára el van találva, tágas (ténylerg!), a központi kijelzőtől sem kaptam sokkot, szóval a fejlődés látszik, de nem anyagminőségben. Azt hittem, ha beülök a kettes fóki után, elkap a birtoklási vágy, de nagyon nem ez történt.
Az ST line vagány volt, menő kék metál színben, ledes fényszórókkal. Az automata váltó tekerőgombos előválasztója érdekes, gondolom occóbb volt, mint a karos megoldás Laughing
Összességében azért nem voltak vészesek, dizájnban mondjuk abszolút nincs meg a "Ford-feeling", de hát ez van, ha a világon mindenhol tetszenie kell Crying or Very sad


Én még nem ültem benne, szerintem nem is fogok, mert már kívülről körbejárva nem tetszett. Elölről még azt mondom, hogy tényleg szép, de oldalról olyan aránytalan a formája, a hátulja pedig tucatautós lett. Bár engem nem érint, de az automata váltós csavarós gombot azt hogy gondolták? Very Happy Ez nem egy mosógép, szerintem ide kell az érzés, hogy berántod drive-ba, nem pedig betekered a D programra. Mindesetre biztos, hogy sokaknak nagyon bejön, de számomra nem elég letisztult az egész forma sem belül, sem kívül, persze látszik, hogy bravúros dizájnmunka van benne, csak szerintem túl van tolva kicsit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kleroo


Offline
Csatlakozott:
2009. 04. 04.
Hozzászólások: 1179


HozzászólásElküldve: 2018.10.12 15:51:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 169
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zor19 írta:
Anonymous írta:
zor19 írta:
elég randa lett ez az új Focus szerintem, láttam élőben is, olyan mintha az előzőre ráült volna egy elefánt, belül az infotainment kijelző meg olyan, mintha egy tabletet beleszorítottak volna a műszerfal résébe. ST-Line-t láttam élőben, nagyon hasonlított a kék fényezéssel a BMW 116 M-re, de mégse jött át a sportos életérzés.


A napokban végre én is be tudtam ülni kettőbe: egy ST-line és egy Titanium voltak kiállítva. Háát... A titaniumra konkrétan azt hittem, hogy trend, vagy max. business felszereltség Shocked Értem én, hogy ez nem Mercedes, de nagyon lelombozó volt az a sok műanyag meg műbőr. Persze formára el van találva, tágas (ténylerg!), a központi kijelzőtől sem kaptam sokkot, szóval a fejlődés látszik, de nem anyagminőségben. Azt hittem, ha beülök a kettes fóki után, elkap a birtoklási vágy, de nagyon nem ez történt.
Az ST line vagány volt, menő kék metál színben, ledes fényszórókkal. Az automata váltó tekerőgombos előválasztója érdekes, gondolom occóbb volt, mint a karos megoldás Laughing
Összességében azért nem voltak vészesek, dizájnban mondjuk abszolút nincs meg a "Ford-feeling", de hát ez van, ha a világon mindenhol tetszenie kell Crying or Very sad


Én még nem ültem benne, szerintem nem is fogok, mert már kívülről körbejárva nem tetszett. Elölről még azt mondom, hogy tényleg szép, de oldalról olyan aránytalan a formája, a hátulja pedig tucatautós lett. Bár engem nem érint, de az automata váltós csavarós gombot azt hogy gondolták? Very Happy Ez nem egy mosógép, szerintem ide kell az érzés, hogy berántod drive-ba, nem pedig betekered a D programra. Mindesetre biztos, hogy sokaknak nagyon bejön, de számomra nem elég letisztult az egész forma sem belül, sem kívül, persze látszik, hogy bravúros dizájnmunka van benne, csak szerintem túl van tolva kicsit.


Én egyetlen darabot láttam eddig, pedig ülök eleget a belvárosi dugókban minden nap. Kb bármi másból sokkal több van. Még Aventadorból is. Very Happy

Énis beülök majd. 3as fókánál nekem bejött a minőségi fejlődés 2eshez mérve, csak az a kusza design nagyon fura. És kicsi az előrelépés. Akkor most sincs végre szintlépés? Ez probléma, mert gyakoralatilag az összes versenytárs nagyon jó let. Opel, Peugeot, Citroen, Skoda, Mazda mind-mind kifejezetten masszív premiumos feelingű lett.

Nem értem miért nem tudják elengedni ezt a műanyagos feelinget. pl fóka2 és octavia2-t összemérve is. Az Octavia olyan mint egy remek prémiumautó lecsupaszítva, szétspórolva, de továbbra is klattyan, puffan, puha-finom ahol csak kell.
A fóka meg inkább olyan mint egy eleve olcsó autó rommáextrázva utolag. Itt is sok minden klattyan, és puha, de sok alap darab nagyon műanyagos/pille, és akár még sorjás is Very Happy Persze a csúcs fullll kivitelek már kifejezetten otthonos, jó "otthonok" Smile, ezért is lett mégis mk2 alapú példány Smile
_________________
Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vendég


Offline




HozzászólásElküldve: 2018.10.15 07:52:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 170
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

2-es octaviát használtam sokáig, nekem nem tetszett, nem éreztem magam jól benne, nem is akarok többet skodát, de az tényleg igaz, hogy a 2-es focus belseje rosszabb, mint az oktávé.
 
  Vissza az elejére
   
     
  Kleroo


Offline
Csatlakozott:
2009. 04. 04.
Hozzászólások: 1179


HozzászólásElküldve: 2018.10.17 11:11:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 171
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

TC teszt

Hát , én fordítva ülök a lovon az biztos, totálisan más véleményem/benyomásom van. Egy jó gépezet, de semmilyen sellingpointja nincs, továbbra sem érdemben nagyobb (mk1nél sokkal nagyobb az mk2...); és legalább alapár közelében nem jár a frankó hátsó felfüggesztés, ami egy ultimate sellingpoint volt eddig. De legalább a beltér nagyon semmilyen, kívül egy ctrl+c ctrl+v design a 2010 és 18 között kiadott összes hatchbackről. És úgy összességében ez egy 1.2:1-hez méretű fiesta....
Ha eltekintek a Focus szeretetemtől (amit a valós értékekkel gyűjtött össze nálam a tipus, mert alapból utáltam a márkát), az utolsók között választanám kb. Sad Talán tesztvezetés után lehet megnyerne a remek úttartás+halk suhanás, de a mai legtöbb konkurens ezt tudja...és nem hányok a belsejüktől. Very Happy Egy Mazda3, made in japan miért tud jó áron jobban spórolni, sok helyen kilóg ottis a lóláb, de csak ha keresem, nincs az orrom előtt. Very Happy

Végre láttam egyébként egy "szépet". Pirosban természetes árnyékos fényben, ST line; a motorháztetőn, oldalán elrejtett vonalak, élek, ívek nagyon kiadták a sprtos széles lapos megjelenést, és tetszetős a hátsó kerékre terpesztés. De úgy külön külön borzalmasan jellegtelen. Viszont így a remény élhet az emberben hogy a facelift ezt is megmentheti. Bár a beltér úgyse lesz 0-ról újragondolva.

Most már egyértelmű Fordék munkamódszere 6évig egy remek gépet készítenek, és a kövi 3évben megcsinálják a designt rá Very Happy
_________________
Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ugrás:   

6 / 6 oldal

 
Ugrás:  
Készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.22 másodperc