Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.12.16. 11:12:27 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: balhmm
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 24433
Látogatók:
Vendégek: 345
Tagok: 8
Összesen: 353

Jelen lévő tagok:
01: bibu
02: Attila64
03: peti77
04: attis
05: NomadND1
06: Lucifer
07: csabesz66
08: sasjoco

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus IV
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 25, 26, 27  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

6 / 27 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Online
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 141


HozzászólásElküldve: 2018.10.09 19:53:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 151
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Anonymous írta:
Mégse kell 2019-ig várni vele..
https://www.szalonauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.5_ecoboost_business-13507237


Mondjuk nem túl acélos az engedmény a listaárból.

Ez a szabó autócentrum nagyon mocskos átverős marketing. Az autó láthatóan nincs raktáron. Igazi tisztességes kereskedő.


Very Happy Többek között igazi ügyfélbarátok is Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 467


HozzászólásElküldve: 2018.10.09 20:00:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 152
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
lucifer írta:
Anonymous írta:
Mégse kell 2019-ig várni vele..
https://www.szalonauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.5_ecoboost_business-13507237


Mondjuk nem túl acélos az engedmény a listaárból.

Ez a szabó autócentrum nagyon mocskos átverős marketing. Az autó láthatóan nincs raktáron. Igazi tisztességes kereskedő.


Very Happy Többek között igazi ügyfélbarátok is Very Happy


Csak nem tapasztalat?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Online
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 141


HozzászólásElküldve: 2018.10.09 20:15:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 153
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
lucifer írta:
Anonymous írta:
Mégse kell 2019-ig várni vele..
https://www.szalonauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.5_ecoboost_business-13507237


Mondjuk nem túl acélos az engedmény a listaárból.

Ez a szabó autócentrum nagyon mocskos átverős marketing. Az autó láthatóan nincs raktáron. Igazi tisztességes kereskedő.


Very Happy Többek között igazi ügyfélbarátok is Very Happy


Csak nem tapasztalat?


De, igen.
Bár lehet nem néztek potenciális vásárlónak Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  carpitos


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 30.
Hozzászólások: 26

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.10.10 08:56:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 154
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

6 évvel ezelőtt itt találtunk autót. Most is tennék egy próbát. Tehát keresek Focus kombit, dízelt, kézi váltóval, lehetőleg 2 literes motorral. Ha esetleg C-Max a van valakinek, azt sem zárnám ki. Az egyetlen feltétel, hogy magyar első tulajdonosa legyen.

Üdv.: Balázs

Ui.: Email: trabee3@gmail.com, tel.sz.: 0670/243-5277
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zor19


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 20.
Hozzászólások: 105


HozzászólásElküldve: 2018.10.10 10:14:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 155
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

elég randa lett ez az új Focus szerintem, láttam élőben is, olyan mintha az előzőre ráült volna egy elefánt, belül az infotainment kijelző meg olyan, mintha egy tabletet beleszorítottak volna a műszerfal résébe. ST-Line-t láttam élőben, nagyon hasonlított a kék fényezéssel a BMW 116 M-re, de mégse jött át a sportos életérzés.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Online
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 141


HozzászólásElküldve: 2018.10.10 18:12:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 156
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zor19 írta:
elég randa lett ez az új Focus szerintem, láttam élőben is, olyan mintha az előzőre ráült volna egy elefánt, belül az infotainment kijelző meg olyan, mintha egy tabletet beleszorítottak volna a műszerfal résébe. ST-Line-t láttam élőben, nagyon hasonlított a kék fényezéssel a BMW 116 M-re, de mégse jött át a sportos életérzés.


A III-as tényleg jobban néz ki, de majd jönnek a faceliftek Very Happy
Szerintem meg lehet szokni. Az ST-Line nem sportautó, de 0-ról 100-ra 7.5 - 7.9 alatt gyorsul soförtől függően (182LE). Nekem elég lesz Cool . A 235/40 R18 sem rossz, csak vigyázni kell rá.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 467


HozzászólásElküldve: 2018.10.10 19:49:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 157
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
zor19 írta:
elég randa lett ez az új Focus szerintem, láttam élőben is, olyan mintha az előzőre ráült volna egy elefánt, belül az infotainment kijelző meg olyan, mintha egy tabletet beleszorítottak volna a műszerfal résébe. ST-Line-t láttam élőben, nagyon hasonlított a kék fényezéssel a BMW 116 M-re, de mégse jött át a sportos életérzés.


A III-as tényleg jobban néz ki, de majd jönnek a faceliftek Very Happy
Szerintem meg lehet szokni. Az ST-Line nem sportautó, de 0-ról 100-ra 7.5 - 7.9 alatt gyorsul soförtől függően (182LE). Nekem elég lesz Cool . A 235/40 R18 sem rossz, csak vigyázni kell rá.


Lehet, hogy a III-as jobban néz ki, de belül ég és föld. A III-as a IV-hez képest határozottan kisebb, szűkebb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vendég


Offline




HozzászólásElküldve: 2018.10.10 20:09:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 158
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
zor19 írta:
elég randa lett ez az új Focus szerintem, láttam élőben is, olyan mintha az előzőre ráült volna egy elefánt, belül az infotainment kijelző meg olyan, mintha egy tabletet beleszorítottak volna a műszerfal résébe. ST-Line-t láttam élőben, nagyon hasonlított a kék fényezéssel a BMW 116 M-re, de mégse jött át a sportos életérzés.


A III-as tényleg jobban néz ki, de majd jönnek a faceliftek Very Happy
Szerintem meg lehet szokni. Az ST-Line nem sportautó, de 0-ról 100-ra 7.5 - 7.9 alatt gyorsul soförtől függően (182LE). Nekem elég lesz Cool . A 235/40 R18 sem rossz, csak vigyázni kell rá.


Lehet, hogy a III-as jobban néz ki, de belül ég és föld. A III-as a IV-hez képest határozottan kisebb, szűkebb.


Nekem az Mk3 nem tetszett kivül se, belül se. Az Mk3.5 viszont kivül belül "nagyon bejött".
Az Mk4 a képek alapján (még nem ültem benne) se kivül, se belül nem tetszik...de aztán egy facelift-el akár ok is lehet.
180cm, 82kg, átlagos testalkattal az Mk3.5 esetén nincs méretproblémám. Én inkább azt mondanám, hogy passzentos, de mivel nekem kényelmes, minden kézre esik és tetszik, ezért egyáltalán nem érzem szűknek. Pl.: a Mondeo nekem szükségtelenül és értelmetlenül nagy...és hiányzik az az érzés, hogy körbe vagyok építve.Smile
 
  Vissza az elejére
   
     
  Vendég


Offline




HozzászólásElküldve: 2018.10.10 20:27:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 159
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zor19 írta:
elég randa lett ez az új Focus szerintem, láttam élőben is, olyan mintha az előzőre ráült volna egy elefánt, belül az infotainment kijelző meg olyan, mintha egy tabletet beleszorítottak volna a műszerfal résébe. ST-Line-t láttam élőben, nagyon hasonlított a kék fényezéssel a BMW 116 M-re, de mégse jött át a sportos életérzés.


A napokban végre én is be tudtam ülni kettőbe: egy ST-line és egy Titanium voltak kiállítva. Háát... A titaniumra konkrétan azt hittem, hogy trend, vagy max. business felszereltség Shocked Értem én, hogy ez nem Mercedes, de nagyon lelombozó volt az a sok műanyag meg műbőr. Persze formára el van találva, tágas (ténylerg!), a központi kijelzőtől sem kaptam sokkot, szóval a fejlődés látszik, de nem anyagminőségben. Azt hittem, ha beülök a kettes fóki után, elkap a birtoklási vágy, de nagyon nem ez történt.
Az ST line vagány volt, menő kék metál színben, ledes fényszórókkal. Az automata váltó tekerőgombos előválasztója érdekes, gondolom occóbb volt, mint a karos megoldás Laughing
Összességében azért nem voltak vészesek, dizájnban mondjuk abszolút nincs meg a "Ford-feeling", de hát ez van, ha a világon mindenhol tetszenie kell Crying or Very sad
 
  Vissza az elejére
   
     
  TRL


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 21.
Hozzászólások: 300


HozzászólásElküldve: 2018.10.10 20:29:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 160
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:

A napokban végre én is be tudtam ülni kettőbe:


Na, ez egy ügyes hsz. volt részemről, nem belépve Laughing
_________________
A Jármű
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 467


HozzászólásElküldve: 2018.10.10 20:33:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 161
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

TRL írta:
Anonymous írta:

A napokban végre én is be tudtam ülni kettőbe:


Na, ez egy ügyes hsz. volt részemről, nem belépve Laughing


Mondjuk nem értem miért lehet csak úgy vendégként írogatni. De ez csak mellékes megjegyzés.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 467


HozzászólásElküldve: 2018.10.10 20:36:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 162
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:
A napokban végre én is be tudtam ülni kettőbe: egy ST-line és egy Titanium voltak kiállítva. Háát... A titaniumra konkrétan azt hittem, hogy trend, vagy max. business felszereltség Shocked Értem én, hogy ez nem Mercedes, de nagyon lelombozó volt az a sok műanyag meg műbőr. Persze formára el van találva, tágas (ténylerg!), a központi kijelzőtől sem kaptam sokkot, szóval a fejlődés látszik, de nem anyagminőségben. Azt hittem, ha beülök a kettes fóki után, elkap a birtoklási vágy, de nagyon nem ez történt.
Az ST line vagány volt, menő kék metál színben, ledes fényszórókkal. Az automata váltó tekerőgombos előválasztója érdekes, gondolom occóbb volt, mint a karos megoldás Laughing
Összességében azért nem voltak vészesek, dizájnban mondjuk abszolút nincs meg a "Ford-feeling", de hát ez van, ha a világon mindenhol tetszenie kell Crying or Very sad


Én egy Businessben ültem pár hete, akkor elsírtam, hogy azért ennyi pénzért kissé dolgozhattak volna az anyagokon (vagy most már akkor adják olcsóbban, de rendesen), és megkaptam, hogy mind ilyen ebben a kategóriában. Azóta még nem volt időm a konkurenciát végigjárni, de meg fogom nézni, mert amit eddig adtak ajánlat, az egyelőre túlzás. Persze ha mind ilyen, akkor átgondolom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kimbala


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 644


HozzászólásElküldve: 2018.10.11 07:44:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 163
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A 150LE-s 1.5 ecoboost 3 hengeres, vagy még 4?

köszi
_________________
kimbala

Nyári: 215/50 R17 Hankook Ventus Prime 3
Téli: 215/55 R16 Continental Viking Contact 5
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vendég


Offline




HozzászólásElküldve: 2018.10.11 08:40:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 164
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kimbala írta:
A 150LE-s 1.5 ecoboost 3 hengeres, vagy még 4?

köszi


Sajnos már csak 3 hengeres..... és még abból is lekapcsol egy hengert részterheléskor. Vagyis "trabantos" érzések foghatják el azt, aki majd használja..... Very Happy
 
  Vissza az elejére
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23929


HozzászólásElküldve: 2018.10.11 16:06:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 165
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:

Sajnos már csak 3 hengeres..... és még abból is lekapcsol egy hengert részterheléskor. Vagyis "trabantos" érzések foghatják el azt, aki majd használja..... Very Happy


A trabantnál azért fejlettebb a történet, jól fejlettebb....
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Online
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 141


HozzászólásElküldve: 2018.10.11 18:01:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 166
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:
kimbala írta:
A 150LE-s 1.5 ecoboost 3 hengeres, vagy még 4?

köszi


Sajnos már csak 3 hengeres..... és még abból is lekapcsol egy hengert részterheléskor. Vagyis "trabantos" érzések foghatják el azt, aki majd használja..... Very Happy


Igen, ez minden bizonnyal így van Very Happy
Miniatürilzáció, innováció, csupa értelmetlen szavak Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 467


HozzászólásElküldve: 2018.10.11 21:20:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 167
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:
kimbala írta:
A 150LE-s 1.5 ecoboost 3 hengeres, vagy még 4?

köszi


Sajnos már csak 3 hengeres..... és még abból is lekapcsol egy hengert részterheléskor. Vagyis "trabantos" érzések foghatják el azt, aki majd használja..... Very Happy


Erre mondják, hogy puding próbája az evés. Ha sikerült a fiúknak rendesen kiegyensúlyozni, akkor nem lesz trabantos. És akkor minden % benzin, amit megspórol, az jó.
Sokszor akár az 1 henger is elég lenne. Lehet gyűrik is. Vagy úgy, mint a telefon prociknál, két nagyobb henger meg két kisebb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zor19


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 20.
Hozzászólások: 105


HozzászólásElküldve: 2018.10.12 09:08:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 168
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:
zor19 írta:
elég randa lett ez az új Focus szerintem, láttam élőben is, olyan mintha az előzőre ráült volna egy elefánt, belül az infotainment kijelző meg olyan, mintha egy tabletet beleszorítottak volna a műszerfal résébe. ST-Line-t láttam élőben, nagyon hasonlított a kék fényezéssel a BMW 116 M-re, de mégse jött át a sportos életérzés.


A napokban végre én is be tudtam ülni kettőbe: egy ST-line és egy Titanium voltak kiállítva. Háát... A titaniumra konkrétan azt hittem, hogy trend, vagy max. business felszereltség Shocked Értem én, hogy ez nem Mercedes, de nagyon lelombozó volt az a sok műanyag meg műbőr. Persze formára el van találva, tágas (ténylerg!), a központi kijelzőtől sem kaptam sokkot, szóval a fejlődés látszik, de nem anyagminőségben. Azt hittem, ha beülök a kettes fóki után, elkap a birtoklási vágy, de nagyon nem ez történt.
Az ST line vagány volt, menő kék metál színben, ledes fényszórókkal. Az automata váltó tekerőgombos előválasztója érdekes, gondolom occóbb volt, mint a karos megoldás Laughing
Összességében azért nem voltak vészesek, dizájnban mondjuk abszolút nincs meg a "Ford-feeling", de hát ez van, ha a világon mindenhol tetszenie kell Crying or Very sad


Én még nem ültem benne, szerintem nem is fogok, mert már kívülről körbejárva nem tetszett. Elölről még azt mondom, hogy tényleg szép, de oldalról olyan aránytalan a formája, a hátulja pedig tucatautós lett. Bár engem nem érint, de az automata váltós csavarós gombot azt hogy gondolták? Very Happy Ez nem egy mosógép, szerintem ide kell az érzés, hogy berántod drive-ba, nem pedig betekered a D programra. Mindesetre biztos, hogy sokaknak nagyon bejön, de számomra nem elég letisztult az egész forma sem belül, sem kívül, persze látszik, hogy bravúros dizájnmunka van benne, csak szerintem túl van tolva kicsit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kleroo


Offline
Csatlakozott:
2009. 04. 04.
Hozzászólások: 1189


HozzászólásElküldve: 2018.10.12 15:51:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 169
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zor19 írta:
Anonymous írta:
zor19 írta:
elég randa lett ez az új Focus szerintem, láttam élőben is, olyan mintha az előzőre ráült volna egy elefánt, belül az infotainment kijelző meg olyan, mintha egy tabletet beleszorítottak volna a műszerfal résébe. ST-Line-t láttam élőben, nagyon hasonlított a kék fényezéssel a BMW 116 M-re, de mégse jött át a sportos életérzés.


A napokban végre én is be tudtam ülni kettőbe: egy ST-line és egy Titanium voltak kiállítva. Háát... A titaniumra konkrétan azt hittem, hogy trend, vagy max. business felszereltség Shocked Értem én, hogy ez nem Mercedes, de nagyon lelombozó volt az a sok műanyag meg műbőr. Persze formára el van találva, tágas (ténylerg!), a központi kijelzőtől sem kaptam sokkot, szóval a fejlődés látszik, de nem anyagminőségben. Azt hittem, ha beülök a kettes fóki után, elkap a birtoklási vágy, de nagyon nem ez történt.
Az ST line vagány volt, menő kék metál színben, ledes fényszórókkal. Az automata váltó tekerőgombos előválasztója érdekes, gondolom occóbb volt, mint a karos megoldás Laughing
Összességében azért nem voltak vészesek, dizájnban mondjuk abszolút nincs meg a "Ford-feeling", de hát ez van, ha a világon mindenhol tetszenie kell Crying or Very sad


Én még nem ültem benne, szerintem nem is fogok, mert már kívülről körbejárva nem tetszett. Elölről még azt mondom, hogy tényleg szép, de oldalról olyan aránytalan a formája, a hátulja pedig tucatautós lett. Bár engem nem érint, de az automata váltós csavarós gombot azt hogy gondolták? Very Happy Ez nem egy mosógép, szerintem ide kell az érzés, hogy berántod drive-ba, nem pedig betekered a D programra. Mindesetre biztos, hogy sokaknak nagyon bejön, de számomra nem elég letisztult az egész forma sem belül, sem kívül, persze látszik, hogy bravúros dizájnmunka van benne, csak szerintem túl van tolva kicsit.


Én egyetlen darabot láttam eddig, pedig ülök eleget a belvárosi dugókban minden nap. Kb bármi másból sokkal több van. Még Aventadorból is. Very Happy

Énis beülök majd. 3as fókánál nekem bejött a minőségi fejlődés 2eshez mérve, csak az a kusza design nagyon fura. És kicsi az előrelépés. Akkor most sincs végre szintlépés? Ez probléma, mert gyakoralatilag az összes versenytárs nagyon jó let. Opel, Peugeot, Citroen, Skoda, Mazda mind-mind kifejezetten masszív premiumos feelingű lett.

Nem értem miért nem tudják elengedni ezt a műanyagos feelinget. pl fóka2 és octavia2-t összemérve is. Az Octavia olyan mint egy remek prémiumautó lecsupaszítva, szétspórolva, de továbbra is klattyan, puffan, puha-finom ahol csak kell.
A fóka meg inkább olyan mint egy eleve olcsó autó rommáextrázva utolag. Itt is sok minden klattyan, és puha, de sok alap darab nagyon műanyagos/pille, és akár még sorjás is Very Happy Persze a csúcs fullll kivitelek már kifejezetten otthonos, jó "otthonok" Smile, ezért is lett mégis mk2 alapú példány Smile
_________________
Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vendég


Offline




HozzászólásElküldve: 2018.10.15 07:52:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 170
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

2-es octaviát használtam sokáig, nekem nem tetszett, nem éreztem magam jól benne, nem is akarok többet skodát, de az tényleg igaz, hogy a 2-es focus belseje rosszabb, mint az oktávé.
 
  Vissza az elejére
   
     
  Kleroo


Offline
Csatlakozott:
2009. 04. 04.
Hozzászólások: 1189


HozzászólásElküldve: 2018.10.17 11:11:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 171
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

TC teszt

Hát , én fordítva ülök a lovon az biztos, totálisan más véleményem/benyomásom van. Egy jó gépezet, de semmilyen sellingpointja nincs, továbbra sem érdemben nagyobb (mk1nél sokkal nagyobb az mk2...); és legalább alapár közelében nem jár a frankó hátsó felfüggesztés, ami egy ultimate sellingpoint volt eddig. De legalább a beltér nagyon semmilyen, kívül egy ctrl+c ctrl+v design a 2010 és 18 között kiadott összes hatchbackről. És úgy összességében ez egy 1.2:1-hez méretű fiesta....
Ha eltekintek a Focus szeretetemtől (amit a valós értékekkel gyűjtött össze nálam a tipus, mert alapból utáltam a márkát), az utolsók között választanám kb. Sad Talán tesztvezetés után lehet megnyerne a remek úttartás+halk suhanás, de a mai legtöbb konkurens ezt tudja...és nem hányok a belsejüktől. Very Happy Egy Mazda3, made in japan miért tud jó áron jobban spórolni, sok helyen kilóg ottis a lóláb, de csak ha keresem, nincs az orrom előtt. Very Happy

Végre láttam egyébként egy "szépet". Pirosban természetes árnyékos fényben, ST line; a motorháztetőn, oldalán elrejtett vonalak, élek, ívek nagyon kiadták a sprtos széles lapos megjelenést, és tetszetős a hátsó kerékre terpesztés. De úgy külön külön borzalmasan jellegtelen. Viszont így a remény élhet az emberben hogy a facelift ezt is megmentheti. Bár a beltér úgyse lesz 0-ról újragondolva.

Most már egyértelmű Fordék munkamódszere 6évig egy remek gépet készítenek, és a kövi 3évben megcsinálják a designt rá Very Happy
_________________
Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 188


HozzászólásElküldve: 2018.10.18 07:16:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 172
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A focus előtt miért utáltad a fordot? Melyik a kedvenc gyártód?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kleroo


Offline
Csatlakozott:
2009. 04. 04.
Hozzászólások: 1189


HozzászólásElküldve: 2018.10.18 11:47:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 173
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mergen írta:
A focus előtt miért utáltad a fordot? Melyik a kedvenc gyártód?


Az escortos érában a hírük borzalmas volt, és családilag a klasszikus németautós vonalat szívtam be.
(Mint ahogy bárkinél aki nem hazudik.... autószeretet első lépcsőfoka az apuka hozzáállása, ha ő szidja az opelt pl, akkor lehet egész életében nem kedveli a gyerek se, és nem is igazán tudja, csak utálja és kész.)

Szóval nálunk a VW volt "Az autó" német, precíz, wow, és talán-talán elérhető árú. utána pedig VW konszernes autók.
A Ford a "mehhhhh" kategória volt; nomeg anno jogosan került oda a cég ahol volt. A focus-szal kezdve, majd a 2005-2015 közötti érában szerintem elég komolyat lépett felfele márka-imageben, főleg amikor a jamesBond Mondi behozta az új formanyelvet.

Nálam 2009ben volt esedékes az autó kérdés, és adott pénzért a Focus toronymagasan mindenkit ronggyávert, és alig fél év alatt mérhetetlenül megszerettem, ami szép teljesítmény szerintem, hizs mint írtam, úgy látom nagyon sokan egy adott márkát csak azért szeretik, mert csak, (avagy luxusmárka, és csakazért is a luxusmárka kell), a Ford nálam ész érvekkel meggyőzött, aztán nagyon meg is szerettem.

Én elég hamar túlléptem a VW-n és nagyon hamar BMW szerető lettem. Anno szép autóik voltak, és még nem tudtam 10éves kor alatt h akkor most prémium vagy nem, menő avagy nem, csak az hogy szép, és minőségi, és vezetésre fókuszál(a kis prospektusaikat olvasva). Mostanra már majdnem utálom a márkát, mert a korábbi sellingpointjai alig alig vannak meg, de cserébe ez lett a random "jampi vagyok" márka. Sad Sry ez rohadt hosszú off lett Very Happy
_________________
Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 467


HozzászólásElküldve: 2018.10.18 13:46:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 174
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kleroo írta:
TC teszt


Ez a TC teszt elég semmilyen lett. Akár a ford marketingese is írhatta volna a belteret kivéve. Viszont nagyon hiányzik belőle pl. az adaptív led fényszóró, ahogy pl. a parkolás is (akármennyire tartják sokan fölöslegesnek), meg az éjszakai sávtartás útszél csík nélkül, meg úgy általában a kütyük, ez lenne egy teszt lényege, hogy megismerje az ember. És úgy általában egy 1.5 benzin jobb lett volna. Illetve kombi.
Az meg külön tetszik, hogy írja, hogy a kompaktokat sokan családi autónak veszik. Ja. Valamiért family car a nevük. Meg mégis mi kellene egy 3-4 tagú családnak? Ez valami TC mánia, hogy az általuk kompaktnak hívott family car kategóriát csak a csórók veszik családnak. Vegyünk mondeot családnak? Vagy mit akarnak? Jó, veszünk, csak vagy 80 literrel kisebb a csomagtere. Szuper családi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 467


HozzászólásElküldve: 2018.10.18 14:23:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 175
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vezess.hu ST-line teszt

Na, ezek szerint meg, idézem: "Ami nagyon meglepett, hogy a minőségérzet parádés, legalábbis az ST Line-nál. Az anyagok tapintása kellemes, az illesztések, kapcsolási érzetek precízebbek, mint a Mondeónál. A prémiumos hangulat (talán a legnagyobb autóikon, Edge-en, fullos S-Maxon, Galaxyn kívül) nagyon nem volt eddig a Ford erőssége, de ezzel az új Focusszal sikerült talán a tömeggyártók közt a legnívósabb kabinbelsőt összehozniuk a kategóriában."

OK, ez ST-line, de akkor a Titanium annyival gagyibb?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Online
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 141


HozzászólásElküldve: 2018.10.18 18:32:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 176
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Vezess.hu ST-line teszt

Na, ezek szerint meg, idézem: "Ami nagyon meglepett, hogy a minőségérzet parádés, legalábbis az ST Line-nál. Az anyagok tapintása kellemes, az illesztések, kapcsolási érzetek precízebbek, mint a Mondeónál. A prémiumos hangulat (talán a legnagyobb autóikon, Edge-en, fullos S-Maxon, Galaxyn kívül) nagyon nem volt eddig a Ford erőssége, de ezzel az új Focusszal sikerült talán a tömeggyártók közt a legnívósabb kabinbelsőt összehozniuk a kategóriában."

OK, ez ST-line, de akkor a Titanium annyival gagyibb?


Holnap este megmondom Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 467


HozzászólásElküldve: 2018.10.18 20:06:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 177
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Persze a másik lehetőség, hogy más az újságírók igényszintje.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vendég


Offline




HozzászólásElküldve: 2018.10.18 20:21:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 178
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

https://www.autonavigator.hu/cikkek/fokuszban-a-kenyelem-ford-focus-vs-kia-ceed/?utm_source=hasznaltauto&utm_medium=site&utm_campaign=magazin_ajanlo
 
  Vissza az elejére
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Online
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 141


HozzászólásElküldve: 2018.10.19 17:34:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 179
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Vezess.hu ST-line teszt

Na, ezek szerint meg, idézem: "Ami nagyon meglepett, hogy a minőségérzet parádés, legalábbis az ST Line-nál. Az anyagok tapintása kellemes, az illesztések, kapcsolási érzetek precízebbek, mint a Mondeónál. A prémiumos hangulat (talán a legnagyobb autóikon, Edge-en, fullos S-Maxon, Galaxyn kívül) nagyon nem volt eddig a Ford erőssége, de ezzel az új Focusszal sikerült talán a tömeggyártók közt a legnívósabb kabinbelsőt összehozniuk a kategóriában."

OK, ez ST-line, de akkor a Titanium annyival gagyibb?


Megnéztem közelebbről és a Titaniumon nekem túl sok a króm betét. Belülről szinte ugyanaz mint az ST-Line, de az ülések annyira nem jöttek be. Ellenben az ST-Line-al. Kényelmes volt, jó oldaltartással. A Titanium és az ST-Line a kopogós műanyag jegyében épült ami gáz. Ez javítható extra csomaggal, akkor az első ajtón puha lesz, a hátsón már nem és kap fóliát, ami emeli a minőségérzetet. A kéztartó (ajtó) olcsó szövetből van, de legalább puha. A középkonzoli könyöktámasz nagyon rendben van. Ha ilyen borítást kapott volna az ajtó, most nem gondolkodnék, hanem egyből rendeltem volna.
A "puha" csomaggal amúgy rendben van a kocsi, főleg az ST-Line (nekem jobban feküdt mint a Titanium), de ez csak fekete tetőkárpittal kapható. Formára nekem bejön blue metalic színnel. Ha csak külsőre és színre kellene választani akkor gondolkodás nélkül megrendeltem volna.

Összegezve: Az ST-Line nagyon ottvan. A sprotkormány és a piros varrás feldobja a belteret. A 18"-as felnivel még élhető a magyar utakon, de figyelni kell. A 17-es kicsit ballonos, de összeségében jobban való az itthoni úthálózatra.

A 182 lovas ST-Line 7 450 000 az alábbi felszereltséggel:
Design csomag 2
Holttérfigyelő rendszer
ICE csomag 48
Automata klíma
Metálfény
Stílus csomag 2
Nagy látószögű tolatókamera
Téli csomag
Vezeték nélküli töltő

Adaptív LED-el 7 700 000.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 467


HozzászólásElküldve: 2018.10.19 21:30:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 180
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
lucifer írta:
Vezess.hu ST-line teszt

Na, ezek szerint meg, idézem: "Ami nagyon meglepett, hogy a minőségérzet parádés, legalábbis az ST Line-nál. Az anyagok tapintása kellemes, az illesztések, kapcsolási érzetek precízebbek, mint a Mondeónál. A prémiumos hangulat (talán a legnagyobb autóikon, Edge-en, fullos S-Maxon, Galaxyn kívül) nagyon nem volt eddig a Ford erőssége, de ezzel az új Focusszal sikerült talán a tömeggyártók közt a legnívósabb kabinbelsőt összehozniuk a kategóriában."

OK, ez ST-line, de akkor a Titanium annyival gagyibb?


Megnéztem közelebbről és a Titaniumon nekem túl sok a króm betét. Belülről szinte ugyanaz mint az ST-Line, de az ülések annyira nem jöttek be. Ellenben az ST-Line-al. Kényelmes volt, jó oldaltartással. A Titanium és az ST-Line a kopogós műanyag jegyében épült ami gáz. Ez javítható extra csomaggal, akkor az első ajtón puha lesz, a hátsón már nem és kap fóliát, ami emeli a minőségérzetet. A kéztartó (ajtó) olcsó szövetből van, de legalább puha. A középkonzoli könyöktámasz nagyon rendben van. Ha ilyen borítást kapott volna az ajtó, most nem gondolkodnék, hanem egyből rendeltem volna.
A "puha" csomaggal amúgy rendben van a kocsi, főleg az ST-Line (nekem jobban feküdt mint a Titanium), de ez csak fekete tetőkárpittal kapható. Formára nekem bejön blue metalic színnel. Ha csak külsőre és színre kellene választani akkor gondolkodás nélkül megrendeltem volna.

Összegezve: Az ST-Line nagyon ottvan. A sprotkormány és a piros varrás feldobja a belteret. A 18"-as felnivel még élhető a magyar utakon, de figyelni kell. A 17-es kicsit ballonos, de összeségében jobban való az itthoni úthálózatra.

A 182 lovas ST-Line 7 450 000 az alábbi felszereltséggel:
Design csomag 2
Holttérfigyelő rendszer
ICE csomag 48
Automata klíma
Metálfény
Stílus csomag 2
Nagy látószögű tolatókamera
Téli csomag
Vezeték nélküli töltő

Adaptív LED-el 7 700 000.

Ez az ár alkuval, vagy automatikus engedménnyel ennyi? Hogy őszinte legyek sokallom. Valahol 6,6-6,8 körül lenne szerintem reális ezért, amit írtál. A 7 már nagyon a max, amit ezért adnék, de ahhoz már az kell, hogy a konkurenciában érezhetően ne érezzem olyan jól magam (vagy ugyanilyen műanyag legyen még drágábban). Vagyis ha így maradnak az engedmények, akkor nem lesz focus. Kár.

Hol adták ezt az ajánlatot?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 25, 26, 27  Következő
Ugrás:   

6 / 27 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.30 másodperc