Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.11.15. 09:26:05 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Blackstar
Mai: 1
Tegnapi: 2
Összesen: 24374
Látogatók:
Vendégek: 372
Tagok: 13
Összesen: 385

Jelen lévő tagok:
01: lucifer
02: peti77
03: neopaszta
04: smelo
05: fraszika87
06: NomadND1
07: Lajos66
08: Mergen
09: kupibazsi
10: Bobyjack
11: sarkan59
12: fiesta
13: Botaur

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - 1.8 TDDI help!
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> 1.8 TDDI help!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 269, 270, 271
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

271 / 271 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  fattila


Offline
Csatlakozott:
2009. 12. 20.
Hozzászólások: 32

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.07 13:24:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8101
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm!

Matyiii írta:
fattila írta:

Kb egy heten át kerestek hogy mi a baja most meg annyit tettek hozza hogy a porlasztok hidegben hangosak de üzemmeleg motornál csak a 4. hangos, ez most mit takar nem világos?


Porlasztóknak 175/360-atm nyomásnál kell spriccelni valószínű már nem tudja ezeket az értékeket ezért nem ködöl hanem hugyozik és hangosabb, dieselesebb.
Ne kérdezd nem tudom honnét gondolja hogy a negyedik. Valószínű ha elpadlózod akkor több a fekete füstöd mint jó csúcsoknál.
Megoldás: kiszedni mind a négyet beviszed Bosch vagy Ford szervízbe bemérik s akkor tudod melyiket kell cserélni.
Ha van benn rossz s azt cseréled jobb lesz a motor járása s kevesebb fogyasztás.[/quote]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Misiii007


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 08.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.02.08 11:48:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8102
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Most vásároltam egy focust 1.8 tddi-t. Azt tapasztalom, hogy még nem éri el az üzemi hőmérsékletet a motor, megy rendesen húz. Viszont amint eléri az üzemi hőfokot nem megy annyira. Mi lehet a baj? vkinek volt már vmi hasonló? Köszi a válaszokat
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  adam93


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 27.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2018.02.19 18:32:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8103
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

Milyen hibára utalhat ha égve marad a töltés visszajelző lámpa?

Utóbbi 4-5 indításnál kétszer fordult elő, készüljek egy aksi cserére?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 203


HozzászólásElküldve: 2018.02.20 09:38:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8104
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Közeledő generátorcsere
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Online
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2849


HozzászólásElküldve: 2018.02.20 10:24:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8105
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vagy a generátoron a 3 drótos csatlakozó kontakthibás.

Akkor sem kell megijedni, ha égve marad a töltésjelző lámpa. Többnyire ilyenkor is van 13,9V töltés. Abból lehet látni, hogy a motorindítás után kb. 1 másodperccel a belső világítás felfényesedik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  adam93


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 27.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2018.02.20 19:16:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8106
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi, úgy nézem 40től indulnak az új generátorok, vagy bontott 28 körül.... Nem occó de ez van 😞

Kinek mennyi idő mire bemelegszik a motor?
Nulla fok körül nekem (így télen szinte minden reggel) nem elég a 15 km országúton, egy két településen keresztül.

De ha messzebb megyek akkor rendben van, kb 20-25 kell neki.

Érdemes hűtő takarással játszani?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  thomas2001


Offline
Csatlakozott:
2016. 04. 07.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 13:44:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8107
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

FordFocusGhiaFull írta:
thomas2001 írta:
FordFocusGhiaFull írta:
Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata a Gödöllői VP30 Adagoló átalakításról?
Néztem nettó 240-ért csinálják meg le és felszereléssel együtt.Ami nekem kb 310ezerbe jönne ki.Leírva is rengeteg...
200ezrem van rá, ennyi kb az adagóló teljes felújítására sem elég ahogy néztem.
Valakinek kontakt, ismerős Pest megyében?
Bontott adagolót meg nem szeretnék felrakni, mert ki tudja meddig jó.

Kellemes Ünnepeket mindenkinek!


Tavaly tavasszal csináltattam velük, azóta mentem vele kb. 12000km-t. Azt tapasztaltam, hogy a fogyasztásom jobb lett (40km-t ingázok autópályán, régi elektromos adagolóval klíma nélkül 6liter, mechanikussal klimával is 5,5liter, azonos tempóval, de kipróbáltam egy tankolást papás stílusban is 4,2liter max.90-el Smile). Tudni kell, hogy a fordulatszámmérő így nem mutat, illetve folyamatosan keresi az ECU az adagolóelektronikát, ezért villog az izzításjelző (leragasztva nem zavaró). Azt mondták, hogy az én ECU-m olyan, hogy napi első indításnál nem indul el a töltés, járatni kell kb. 2 percig, leállítani majd újra beindítani és lesz töltés. Működik így is, de ez engem bosszantott, ezért némi kisérletezés után rájöttem, hogy ha gázfröccsel indítok, akkor rögtön lesz töltésem. Smile Én elégedett vagyok, az adagolóelektronikában megrendült a bizalmam.... Sad
Még annyi jutott eszembe, hogy miután megcsináltattam, akkor derült ki, hogy valahol Nyíregyháza környékén is csinálnak ilyen átszerelést. Pontosabbat sajnos nem tudok.


Nagyon köszi az infót.Nekem azt mondták hogy a fordulatszám mérő óra jó lesz.izzítás is. csak a töltés nem biztos.
Neked faceliftes fókád van?Merre laksz?Régi adagolót odaadták és a gázpedált?



Valószínűleg már elkéstem a válasszal.... Sad
Azóta már lehet, hogy megoldják valahogy, hogy mutasson a fordulatszámmérő, de nekem járó motornál beáll 900-ra és annyi.
Az izzítás működik, csak a visszajelző villog, mert az a hibajelző is egyben. Igen az enyém ráncfelvarrott, a rossz adagoló nálam van, a gázpedált meg nem cserélték, hanem átalakították bowden-hez.
Továbbra is remekül működik, átalakítás óta mentem vele kb.: 31000Km-t. Tervezem, hogy be kellene méretni, mert néha mintha jobban füstölne, ill. a fogyasztásom is felment most 6l-re (de ez lehet hogy gumicsere miatt).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bucsu


Offline
Csatlakozott:
2012. 10. 11.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.03.18 08:21:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8108
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerelt már le adagolót valaki?Valami leírás vagy videó kéne.A motor tönkrement, egy másik adagolóhibás motorba kéne átszerelni a régi adagolót.

Előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ljocco


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 09.
Hozzászólások: 257


HozzászólásElküldve: 2018.03.19 19:54:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8109
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bucsu írta:
Szerelt már le adagolót valaki?Valami leírás vagy videó kéne.A motor tönkrement, egy másik adagolóhibás motorba kéne átszerelni a régi adagolót.

Előre is köszönöm.


Szia,

itt egy leírás hozzá: Link
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pyka87


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 24.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2018.03.19 20:23:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8110
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv tagok. Olyan probléma van a kocsimmal, hogy egyszer csak elkezd menet közben rángatni, majd leáll a motor. Újra elindul aztán megintcsak rángat és leáll, mindezt menet közben. Ha rángatás közben kinyomom a kuplungot, akkor az alapjárat is ugrál, olyan mintha nem mindig kapna gázolajat.
Valakinek valami ilyesmivel tapasztalat?
Még annyi, hogy az utolsó tankolás elött eléggé porzott a tank, de azóta megtettem vagy 400km-t, akkor csinálja, ha mondjuk 1500-as fordulatról kell felgyorsulnom. Ha 2000 fölött tartom a fordulatot akkor nem rángat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  masssza


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 23.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.03.24 06:18:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8111
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Van egy 2000-es 1.8 tddi-m. Nem indul. Reggel be indult 200m után le fulladt azóta semmi. Minden lámpa el alszik indításnál szépen forgatja az önindító de semmi nem kapja el. Mindig pöcre indult még hidegben is. Hidegen ha oda léptem akkor fekete füst jött ki, de nem rángatott nem fulladt soha.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ljocco


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 09.
Hozzászólások: 257


HozzászólásElküldve: 2018.03.24 10:05:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8112
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

masssza írta:
Van egy 2000-es 1.8 tddi-m. Nem indul. Reggel be indult 200m után le fulladt azóta semmi. Minden lámpa el alszik indításnál szépen forgatja az önindító de semmi nem kapja el. Mindig pöcre indult még hidegben is. Hidegen ha oda léptem akkor fekete füst jött ki, de nem rángatott nem fulladt soha.


Szia, az izzításjelző nem villog? Ha igen, akkor meghalt az adagoló elektronika.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  masssza


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 23.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.03.25 17:08:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8113
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ljocco írta:
masssza írta:
Van egy 2000-es 1.8 tddi-m. Nem indul. Reggel be indult 200m után le fulladt azóta semmi. Minden lámpa el alszik indításnál szépen forgatja az önindító de semmi nem kapja el. Mindig pöcre indult még hidegben is. Hidegen ha oda léptem akkor fekete füst jött ki, de nem rángatott nem fulladt soha.


Szia, az izzításjelző nem villog? Ha igen, akkor meghalt az adagoló elektronika.


Nem villog el alszik rendben ahogy eddig.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ljocco


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 09.
Hozzászólások: 257


HozzászólásElküldve: 2018.03.25 20:03:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8114
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

masssza írta:
ljocco írta:


Szia, az izzításjelző nem villog? Ha igen, akkor meghalt az adagoló elektronika.


Nem villog el alszik rendben ahogy eddig.


És az immo led az óra felett? Ha gyorsan villog, akkor nem ismeri fel a kulcsot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 203


HozzászólásElküldve: 2018.03.26 08:26:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8115
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

masssza írta:
ljocco írta:
masssza írta:
Van egy 2000-es 1.8 tddi-m. Nem indul. Reggel be indult 200m után le fulladt azóta semmi. Minden lámpa el alszik indításnál szépen forgatja az önindító de semmi nem kapja el. Mindig pöcre indult még hidegben is. Hidegen ha oda léptem akkor fekete füst jött ki, de nem rángatott nem fulladt soha.


Szia, az izzításjelző nem villog? Ha igen, akkor meghalt az adagoló elektronika.


Nem villog el alszik rendben ahogy eddig.


Üzemanyag van benne? : Twisted Evil Twisted Evil
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  masssza


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 23.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.03.26 08:47:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8116
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pityu írta:
masssza írta:
ljocco írta:
masssza írta:
Van egy 2000-es 1.8 tddi-m. Nem indul. Reggel be indult 200m után le fulladt azóta semmi. Minden lámpa el alszik indításnál szépen forgatja az önindító de semmi nem kapja el. Mindig pöcre indult még hidegben is. Hidegen ha oda léptem akkor fekete füst jött ki, de nem rángatott nem fulladt soha.


Szia, az izzításjelző nem villog? Ha igen, akkor meghalt az adagoló elektronika.


Nem villog el alszik rendben ahogy eddig.


Üzemanyag van benne? : Twisted Evil Twisted Evil


Persze, félig van. Akkumulátor is fél éves.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ljocco


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 09.
Hozzászólások: 257


HozzászólásElküldve: 2018.03.26 20:30:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8117
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

masssza írta:
pityu írta:


Üzemanyag van benne? : Twisted Evil Twisted Evil


Persze, félig van. Akkumulátor is fél éves.


Esetleg meg lehetne próbálni, hogy lelazítani egyesével a porlasztókról a csöveket és megnézni, hogy nyom e üzemanyagot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gustavsson


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 19.
Hozzászólások: 124


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 08:26:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8118
 Hozzászólás témája: kuplung
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Mennyibe kerül egy teljes kuplungcsere az 1.8 TDDI-n? (Ráncfelvarrás utáni mk1)

A szerelőm szerint nagyon fent fog (bár szerintem mindig is ilyen volt), és lassan csere-érett lesz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Matyiii


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 30.
Hozzászólások: 415


HozzászólásElküldve: 2018.10.21 20:54:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8119
 Hozzászólás témája: Re: kuplung
Hozzászólás az előzmény idézésével

gustavsson írta:
Sziasztok!

Mennyibe kerül egy teljes kuplungcsere az 1.8 TDDI-n? (Ráncfelvarrás utáni mk1)

A szerelőm szerint nagyon fent fog (bár szerintem mindig is ilyen volt), és lassan csere-érett lesz.

Szerintem ráérsz ezen akkor gondolkodni ha ötödikben dombnak felfele, vagy erősebb gyorsításkor a motor felpörög.
Akkor finoman közlekedve még van 1-2 hónapod a cseréig.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gustavsson


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 19.
Hozzászólások: 124


HozzászólásElküldve: 2018.10.23 17:35:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8120
 Hozzászólás témája: Re: kuplung
Hozzászólás az előzmény idézésével

Matyiii írta:
gustavsson írta:
Sziasztok!

Mennyibe kerül egy teljes kuplungcsere az 1.8 TDDI-n? (Ráncfelvarrás utáni mk1)

A szerelőm szerint nagyon fent fog (bár szerintem mindig is ilyen volt), és lassan csere-érett lesz.

Szerintem ráérsz ezen akkor gondolkodni ha ötödikben dombnak felfele, vagy erősebb gyorsításkor a motor felpörög.
Akkor finoman közlekedve még van 1-2 hónapod a cseréig.


Köszi szépen!
Igen, én is így gondoltam, csak valami olyasmit mondott, hogy szerinte nem emel ki rendesen a kuplung, meg hogy nehezen veszi a fokozatokat.
Nekem mióta megvan (3 éve) ilyen, valóban nem lehet vajkönnyen váltani a fokozatok között, de egyáltalán nem vészes, volt már sokkal rosszabb váltójú autóm is. Az egyest nagy ritkán nehezen veszi, de kb havonta ha egyszer fordul elő.

Másik TDDI-t mondjuk nem vezettem még, hogy milyennek kéne lennie a váltónak.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Morscherszenasigabe


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 12.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.10.28 20:38:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8121
 Hozzászólás témája: Re: kuplung
Hozzászólás az előzmény idézésével

gustavsson írta:
Sziasztok!

Mennyibe kerül egy teljes kuplungcsere az 1.8 TDDI-n? (Ráncfelvarrás utáni mk1)

A szerelőm szerint nagyon fent fog (bár szerintem mindig is ilyen volt), és lassan csere-érett lesz.

Szia!
Nekem ne rég volt, az anyagár volt 104 000, ha ez segít valamit.Nekem munkadíj nem volt benne, így sem volt könnyed összeg.Luk szett ment bele, azt hiszem ez a gyári is, ha jól emlékszem a nevére.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Rezsee


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 30.
Hozzászólások: 188


HozzászólásElküldve: 2018.11.05 13:34:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8122
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Nem nagyon pörög a fórum, de hátha... Very Happy Ki akarom cserélni és egyszerűbb lenne, ha előre meg tudnám venni, nem szétszedés után!
Egyébként mit kell körülötte leszedni, meglazítani, mert ahogy néztem, simán nem fog leférni! Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Rezsee


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 30.
Hozzászólások: 188


HozzászólásElküldve: 2018.11.05 13:35:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8123
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Na ezt jól megírtam! Sad
Szóval a generátor csapágyait szeretném cserélni!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> 1.8 TDDI help!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 269, 270, 271
Ugrás:   

271 / 271 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 2.27 másodperc