Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.11.15. 09:03:06 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Blackstar
Mai: 1
Tegnapi: 2
Összesen: 24374
Látogatók:
Vendégek: 372
Tagok: 10
Összesen: 382

Jelen lévő tagok:
01: lucifer
02: inf
03: NomadND1
04: sarkan59
05: fiesta
06: Bobyjack
07: Botaur
08: neopaszta
09: zsele
10: tamas_kulcsar_90

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektronikai meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 105, 106, 107
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

107 / 107 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Sunyix


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 31.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.11.02 09:33:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3181
 Hozzászólás témája: Hibakód miatt nem indul
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Van egy 2008 1,8TDCI focusom amivel sajnos sikerült elkapnom egy őzet. Úgy nézett ki, hogy csak a lökhárítót törte össze, de mitán szétszedték, kiderült, hogy a bal oldalon ahogy bezúzta az első lökhárítót úgy összetört egy fekete dobozt is ami a szerelő szerint valami computer. Persze az ütközés után még szépen lassan haza tudtam vezetni, viszont miután a lökhárítót javították az autó nem indul. Szétszedték újra és a "computer"-hez csatlakozó kábeleket kimérték, mert a hibakód szerint szakadás van, de minden kábel rendben van. Kontakt spray és összerakták. Elmentem két helyre, de harmadikra megint nem indul a kocsi és újra benne vannak a hibakódok. Legelső alkalomnál azt írta ki, hogy a motorhőmérséklet túl nagy.

Annyi lenne a kérdésem, hogy valaki tudja, hogy mi az pontosan ami bal oldalt a lökhárító mögött van egy fekete dobozban?
A szerelő elég tanácstalannak tűnik, de szerintem valami jeladó sérülhetett meg ami hibás adat miatt tiltja le az indítást.

Valakinek van valami ötlete?

Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Online
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2849


HozzászólásElküldve: 2018.11.02 10:47:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3182
 Hozzászólás témája: Re: Hibakód miatt nem indul
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én nem hiszem, hogy tudnék segíteni, de másoknak biztosan könnyebb lenne a válasz, ha megírnád a pontos hibakódokat. (1 betű+4 számjegy)

Esetleg egy fénykép is jó lenne a "fekete dobozról" vagy akár a motortérbeli környezetéről.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5074


HozzászólásElküldve: 2018.11.02 15:51:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3183
 Hozzászólás témája: Re: Hibakód miatt nem indul
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sunyix írta:
Sziasztok,

Van egy 2008 1,8TDCI focusom amivel sajnos sikerült elkapnom egy őzet. Úgy nézett ki, hogy csak a lökhárítót törte össze, de mitán szétszedték, kiderült, hogy a bal oldalon ahogy bezúzta az első lökhárítót úgy összetört egy fekete dobozt is ami a szerelő szerint valami computer. Persze az ütközés után még szépen lassan haza tudtam vezetni, viszont miután a lökhárítót javították az autó nem indul. Szétszedték újra és a "computer"-hez csatlakozó kábeleket kimérték, mert a hibakód szerint szakadás van, de minden kábel rendben van. Kontakt spray és összerakták. Elmentem két helyre, de harmadikra megint nem indul a kocsi és újra benne vannak a hibakódok. Legelső alkalomnál azt írta ki, hogy a motorhőmérséklet túl nagy.

Annyi lenne a kérdésem, hogy valaki tudja, hogy mi az pontosan ami bal oldalt a lökhárító mögött van egy fekete dobozban?
A szerelő elég tanácstalannak tűnik, de szerintem valami jeladó sérülhetett meg ami hibás adat miatt tiltja le az indítást.

Valakinek van valami ötlete?

Köszi!

ott a motorvezérlő van
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sunyix


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 31.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.11.07 16:31:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3184
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm szépen a válaszokat!
Közben elvittem az autót egy autó villamossági szerelőhöz aki motorvezérlőkkel foglalkozik. Persze nála nem dob hibakódokat és pöccre indul mindig. Holnap még megpróbálja úgy is hogy megy vele pár kört mert nekem mindig rövidebb utak után jött elő az hogy nem indul.
Az előző szerelőnél még ezeket a hibakódokat írta ami miatt nem indult:

P2505 - ECM/PCM tápellátás bemeneti jel szakadt
POA09 - DC/DC Konverter hiba, Áramkör alacsony, szakadt
PO562 - Rendszerfeszültség alacsony, szakadt
PO380 - Izzító gyertya\Fűtés áramkör szakadt

Persze minden kábelt kimért egy műszerész és minden rendben. A hibakódok törlése után pedig két rövidebb utat is kibírt miután előjött megint az hogy nem indul.

Valakinek valami ötlete van erre?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  negist


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 01.
Hozzászólások: 402


HozzászólásElküldve: 2018.11.11 16:55:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3185
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Lehiggadtam annyira hogy már írni is tudok. Smile Kb. hónapja találtunk 1 villamossági szerelőt aki "megjavította" a műszerfal egységet, forrasztgatott. Az rendben is van nem volt semmi hiba jelenség. Hazafelé nem is volt semmi baj. Ma elindúltunk 1 kis kirándúlásra, majd az első 20 km-ben 3x is leállt. Mindenesetben akkor mikor húzattam ki az autót és olyan 80-90 km/h- nál. Gyujtás le és gond nélkül indúlt. Itt befejeződött a kirándúlás, irány haza. Rákötöttem az ELM327-et és hibakódok sora.... Ez évben már lassan 200 ezret költöttünk rá és ez az eredmény. Lassan ott tartok hogy gyufa!!! 1,6 TDCI 109 Le.

B 1681 Test
C 1750 Fútómű
P 0087 Erőátvitel
P 1180 Erőátvitel
U 1900 Hálózat
U 2012 Hálózat
U 2023 Hálózat
U 2202 Hálózat
U 2510 Hálózat.

Kérem hogy aki tud valamit ezekkel kapcsolatba írjon mi is lehet a hiba. Mi okozhatja ezeket?
Köszi.
_________________
"Nem mindegy hogy csiszolatlan gyémánt vagy faragatlan fatuskó" . Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosok meg tele vannak kételyekkel!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5074


HozzászólásElküldve: 2018.11.11 19:27:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3186
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

negist írta:
Sziasztok.

Lehiggadtam annyira hogy már írni is tudok. Smile Kb. hónapja találtunk 1 villamossági szerelőt aki "megjavította" a műszerfal egységet, forrasztgatott. Az rendben is van nem volt semmi hiba jelenség. Hazafelé nem is volt semmi baj. Ma elindúltunk 1 kis kirándúlásra, majd az első 20 km-ben 3x is leállt. Mindenesetben akkor mikor húzattam ki az autót és olyan 80-90 km/h- nál. Gyujtás le és gond nélkül indúlt. Itt befejeződött a kirándúlás, irány haza. Rákötöttem az ELM327-et és hibakódok sora.... Ez évben már lassan 200 ezret költöttünk rá és ez az eredmény. Lassan ott tartok hogy gyufa!!! 1,6 TDCI 109 Le.

B 1681 Test
C 1750 Fútómű
P 0087 Erőátvitel
P 1180 Erőátvitel
U 1900 Hálózat
U 2012 Hálózat
U 2023 Hálózat
U 2202 Hálózat
U 2510 Hálózat.

Kérem hogy aki tud valamit ezekkel kapcsolatba írjon mi is lehet a hiba. Mi okozhatja ezeket?
Köszi.

a motoros kódok alapján elbírna egy új gázolajszűrőt
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  negist


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 01.
Hozzászólások: 402


HozzászólásElküldve: 2018.11.11 19:44:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3187
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
negist írta:
Sziasztok.

Lehiggadtam annyira hogy már írni is tudok. Smile Kb. hónapja találtunk 1 villamossági szerelőt aki "megjavította" a műszerfal egységet, forrasztgatott. Az rendben is van nem volt semmi hiba jelenség. Hazafelé nem is volt semmi baj. Ma elindúltunk 1 kis kirándúlásra, majd az első 20 km-ben 3x is leállt. Mindenesetben akkor mikor húzattam ki az autót és olyan 80-90 km/h- nál. Gyujtás le és gond nélkül indúlt. Itt befejeződött a kirándúlás, irány haza. Rákötöttem az ELM327-et és hibakódok sora.... Ez évben már lassan 200 ezret költöttünk rá és ez az eredmény. Lassan ott tartok hogy gyufa!!! 1,6 TDCI 109 Le.

B 1681 Test
C 1750 Fútómű
P 0087 Erőátvitel
P 1180 Erőátvitel
U 1900 Hálózat
U 2012 Hálózat
U 2023 Hálózat
U 2202 Hálózat
U 2510 Hálózat.

Kérem hogy aki tud valamit ezekkel kapcsolatba írjon mi is lehet a hiba. Mi okozhatja ezeket?
Köszi.

a motoros kódok alapján elbírna egy új gázolajszűrőt

Köszi Zoli . Holnap megcsináltatom.
_________________
"Nem mindegy hogy csiszolatlan gyémánt vagy faragatlan fatuskó" . Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosok meg tele vannak kételyekkel!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  negist


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 01.
Hozzászólások: 402


HozzászólásElküldve: 2018.11.13 09:39:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3188
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
negist írta:
Sziasztok.

Lehiggadtam annyira hogy már írni is tudok. Smile Kb. hónapja találtunk 1 villamossági szerelőt aki "megjavította" a műszerfal egységet, forrasztgatott. Az rendben is van nem volt semmi hiba jelenség. Hazafelé nem is volt semmi baj. Ma elindúltunk 1 kis kirándúlásra, majd az első 20 km-ben 3x is leállt. Mindenesetben akkor mikor húzattam ki az autót és olyan 80-90 km/h- nál. Gyujtás le és gond nélkül indúlt. Itt befejeződött a kirándúlás, irány haza. Rákötöttem az ELM327-et és hibakódok sora.... Ez évben már lassan 200 ezret költöttünk rá és ez az eredmény. Lassan ott tartok hogy gyufa!!! 1,6 TDCI 109 Le.

B 1681 Test
C 1750 Fútómű
P 0087 Erőátvitel
P 1180 Erőátvitel
U 1900 Hálózat
U 2012 Hálózat
U 2023 Hálózat
U 2202 Hálózat
U 2510 Hálózat.

Kérem hogy aki tud valamit ezekkel kapcsolatba írjon mi is lehet a hiba. Mi okozhatja ezeket?
Köszi.

a motoros kódok alapján elbírna egy új gázolajszűrőt


Meg volt az gázolajszűrő csere és minden rendben semmi gond. KÖSZI két kód van még /P138B, U1900/de megy az autó rendesen. Gratula a távgyógyításhoz!!!
_________________
"Nem mindegy hogy csiszolatlan gyémánt vagy faragatlan fatuskó" . Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosok meg tele vannak kételyekkel!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 105, 106, 107
Ugrás:   

107 / 107 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.98 másodperc