Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.11.15. 09:49:15 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Blackstar
Mai: 1
Tegnapi: 2
Összesen: 24374
Látogatók:
Vendégek: 363
Tagok: 11
Összesen: 374

Jelen lévő tagok:
01: lucifer
02: Mergen
03: NomadND1
04: peti77
05: neopaszta
06: smelo
07: fraszika87
08: kupibazsi
09: Bobyjack
10: sarkan59
11: fiesta

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Hűtőfolyadék
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Hűtőfolyadék
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

4 / 4 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6034

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.11.07 11:45:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 91
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ahogy többen is írtátok, illetve Bagoly is megerősítette, hogy nem gond, ha túlnyomás van a rendszerben, ha az normál mértékű. Mivel én nem tudom megállapítani, hogy annak számít-e vagy sem, így szombaton a szerviz megnézi, megméri gázos teszttel, hogy mi a helyzet, így simán elképzelhető, hogy túlpörögtem a dolgot és nincs semmi nagyobb gond. Smile Szombaton kiderül, köszi a hozzászólásokat!

Csináltam ma (2018.11.07.) egy videót, ahogy szisszen. Egy napot volt használva az autó.

_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  neopaszta


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 18.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.11.08 18:14:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 92
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mézi írta:
Ahogy többen is írtátok, illetve Bagoly is megerősítette, hogy nem gond, ha túlnyomás van a rendszerben, ha az normál mértékű. Mivel én nem tudom megállapítani, hogy annak számít-e vagy sem, így szombaton a szerviz megnézi, megméri gázos teszttel, hogy mi a helyzet, így simán elképzelhető, hogy túlpörögtem a dolgot és nincs semmi nagyobb gond. Smile Szombaton kiderül, köszi a hozzászólásokat!

Csináltam ma (2018.11.07.) egy videót, ahogy szisszen. Egy napot volt használva az autó.


Kíváncsiságból megnéztem én is az enyémet. 2011-es Focus, 1.6 benzin, EcoBoost.

Kicsi háttér történet:
Nekem sikerült belenyúlnom a tutiba. Közel fél éve vásároltuk használtan a fókát és akkor még semmit nem hallottunk erről az EcoBoost mizériáról. Vásárlás után kb. 2 hónappal arra lettünk figyelmesek, hogy leállítás után minden alkalommal, mint az őrült ment a venti még 1-2 percet. Amikor megnéztük, akkor láttuk, hogy a vízszint a tartály alján áll (kitudja mióta), az első visszahívásos javítás csak ez után került elvégzésre, így a fóka még semmit nem jelzett vissza az alacsony vízszintről. Megnézettük és bezony hengerfej, a 3. hengernél elszállt a tömítés. Szerencsére a kereskedés vállalta a garanciát és javította a hengerfej problémát (repedést nem találtak, így csak síkolták és új tömítést kapott). Ez volt 1 kb. hónapja, azóta nem tapasztaltam problémát, a venti sem pörgött sosem leállítás után.

A lényeg, hogy amikor először észleltük az alacsony vízszintet Mi is levettük a tanksapkát (langyos-meleg motor mellett) és ugyan ez volt, mint a Mézi videóján: nagy szisszenés és a rendszer visszanyomta a vizet a tartályba (alul-felül, ahol tudta) és magától visszatöltődött a MIN-MAX közé. Ha visszatettük a kupakot és járt a motor, akkor meg szépen megint kinyomott mindent a tartályból.

Most, hogy itt megint téma lett a dolog ma reggel megnéztem újra a témát. Kb. 8 km-t mentem vele ma reggel, amíg beértem melóba és leállítás után letekertem a sapkát. A vízszint alapból a MIN-MAX között állt, valahol a hegesztés környékén.

https://www.youtube.com/watch?v=zJfyCGd0yjU

Nem tudom, hogy ekkora mértékű szisszenés és víz visszanyomás problémát jelent-e? Ami jobban aggaszt (ezt sajnos nem videóztam le), hogy ma hazaérkezés után (ugyan az a táv + 5 perc alapjáraton tartás a benzinkúton, amíg leellenőriztem a guminyomást) újra megnéztem: a vízszint egy picit fentebb áltt (a hegesztés tetejénél) és lecsavarast követően kicsit hosszabb szisszenés, mint a videón hallható és a vízszint felugrott a MAX felirat fölé. Az összes vizet a tartály alsó, motor felé vezető csonon keresztül nyomta vissza buborékokkal együtt. Eléggé lefőttem, hogy ez mi volt, de már nem tudom jó jelként venni.

Ha valakinek van ötlete, hogy ez így rendben van-e vagy sem az ne tartsa magában. Smile

Jövő héten pénteken viszem a Fordhoz egy másik visszahívás miatt (18S07 - TENGELYKAPCSOLÓ-CSÚSZÁS ÉRZÉKELŐ SZOFTVERE), akkor megnézetem ezt is. Addig is megpróbálom kímélni.

@Mézi:
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit fognak mondani Neked szombaton.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 51


HozzászólásElküldve: 2018.11.08 20:11:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 93
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

neopaszta írta:


Ha valakinek van ötlete, hogy ez így rendben van-e vagy sem az ne tartsa magában. Smile

Jövő héten pénteken viszem a Fordhoz egy másik visszahívás miatt (18S07 - TENGELYKAPCSOLÓ-CSÚSZÁS ÉRZÉKELŐ SZOFTVERE), akkor megnézetem ezt is. Addig is megpróbálom kímélni.

@Mézi:
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit fognak mondani Neked szombaton.


Szerintem nem kell aggódnod. A videó szerint kell működni, ha kinyitod a kiegyenlítő tartály zárókupakot.
Kiengeded a nyomást (szisszen) és van egy tranziens jelenség, ami hamar lecseng. Ez így működik.

A második említett eset, amikor is 5 perc felesleges alapjárattal szennyezted a környezetünket, is normálisnak tekinthető.
A hűtőközeg hőfoka magasabb volt, így a kiegyenlítő tartályban levő nyomás is magasabb volt. Ilyenkor ezek a tranziens jelenségek kissé másként játszódnak le, így másként látszanak.

A fentiek ellenére javaslom, hogy ellenőriztesd a szervizben és figyelj arra is, hogy ezt rögzítsék a munkalapon.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 189


HozzászólásElküldve: 2018.11.08 21:29:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 94
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A venti nekem is pörög, az nem feltétlen mutat hibát.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Angelus


Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 27.
Hozzászólások: 88


HozzászólásElküldve: 2018.11.08 21:38:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 95
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Erről tudtok valami pontosabbat 18S07 - TENGELYKAPCSOLÓ-CSÚSZÁS ÉRZÉKELŐ SZOFTVERE visszahívás, mire jó pontosan? Az enyém is érintett, néha ha hirtelen engedem fel a kuplungot kicsit nyúlósnak érzem és hangja is van. 122 ezer Km van benne.
_________________
A Ford legyen veled!!
Jelen: 2.0 TDCI MK3 Titanium | 1.0 EcoBoost Titanium 125 PS
Múlt: 1.8 TDCI GHIA
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zomborg


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 06.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 08:18:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 96
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Angelus írta:
Sziasztok!

Erről tudtok valami pontosabbat 18S07 - TENGELYKAPCSOLÓ-CSÚSZÁS ÉRZÉKELŐ SZOFTVERE visszahívás, mire jó pontosan? Az enyém is érintett, néha ha hirtelen engedem fel a kuplungot kicsit nyúlósnak érzem és hangja is van. 122 ezer Km van benne.


Az enyémen nem csúszik a kuplung, így csak szoftvert frissítettek a kocsin. Amelyiknél csúszik ott cserélik a kuplungot is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  neopaszta


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 18.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 08:24:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 97
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zomborg írta:
Angelus írta:
Sziasztok!

Erről tudtok valami pontosabbat 18S07 - TENGELYKAPCSOLÓ-CSÚSZÁS ÉRZÉKELŐ SZOFTVERE visszahívás, mire jó pontosan? Az enyém is érintett, néha ha hirtelen engedem fel a kuplungot kicsit nyúlósnak érzem és hangja is van. 122 ezer Km van benne.


Az enyémen nem csúszik a kuplung, így csak szoftvert frissítettek a kocsin. Amelyiknél csúszik ott cserélik a kuplungot is.


Hogyan lehet megnézni, hogy csúszik-e a kuplunk?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kimbala


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 644


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 09:19:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 98
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

neopaszta írta:
zomborg írta:
Angelus írta:
Sziasztok!

Erről tudtok valami pontosabbat 18S07 - TENGELYKAPCSOLÓ-CSÚSZÁS ÉRZÉKELŐ SZOFTVERE visszahívás, mire jó pontosan? Az enyém is érintett, néha ha hirtelen engedem fel a kuplungot kicsit nyúlósnak érzem és hangja is van. 122 ezer Km van benne.


Az enyémen nem csúszik a kuplung, így csak szoftvert frissítettek a kocsin. Amelyiknél csúszik ott cserélik a kuplungot is.


Hogyan lehet megnézni, hogy csúszik-e a kuplunk?


Nem vagyok moderátor, de szerintem rossz helyre írtál Smile
Márkaszervíz nézi meg. 4-esben magas fordulaton leugranak a kuplungról. Ha megcsúszik, cserélik a szerkezetet. Ha lefullad a motor, akkor jó. De ha már van hangja, akkor esélyes a csere. Nekem is volt egy ilyen visító hang néha. Csere ingyenes, kb 1 nap.
_________________
kimbala

Nyári: 215/50 R17 Hankook Ventus Prime 3
Téli: 215/55 R16 Continental Viking Contact 5
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6034

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.11.10 21:19:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 99
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

neopaszta írta:
@Mézi:
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit fognak mondani Neked szombaton.

A CO teszt eredménye negatív, tehát a szerint nem hengerfejes az autó. Viszont a szerelőnek megmutattam a videót a szisszenéssel, így már szerinte is hengerfejes, Szóval legyél okos. Smile
Jövő héten viszem az autót Bagolyhoz nyomáspróbára.
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pikachu


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 11.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.11.12 19:51:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 100
 Hozzászólás témája: hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma indításnál megjelent az "engine coolant low service required" hibaüzenet. Ecoboost, 2012-es, 1.6-os...

a legnagyobb gondom az, hogy tavasz végén vettük és fogalmam sincs, hogy részt vett-e a visszahívásban, ETIS-en most csak azt látom, hogy a kuplungos visszahívásban érintett.

Szoktam nézni a hűtőfolyadékot pár hetente, minimum környékén van, mióta megvettük, most sem látom, hogy lejjebb lenne. Szervízig el lehet menni még vele, ugye (kb 30km)? Addig töltsek rá egyáltalán?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pikachu


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 11.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.11.12 22:27:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 101
 Hozzászólás témája: Re: hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

pikachu írta:
Ma indításnál megjelent az "engine coolant low service required" hibaüzenet. Ecoboost, 2012-es, 1.6-os...

a legnagyobb gondom az, hogy tavasz végén vettük és fogalmam sincs, hogy részt vett-e a visszahívásban, ETIS-en most csak azt látom, hogy a kuplungos visszahívásban érintett.

Szoktam nézni a hűtőfolyadékot pár hetente, minimum környékén van, mióta megvettük, most sem látom, hogy lejjebb lenne. Szervízig el lehet menni még vele, ugye (kb 30km)? Addig töltsek rá egyáltalán?


Még annyi, hogy ahogy látom neten, ez a hibaüzenet nincs a használatiban, és nagyon fórumokon sem látni, csak US oldalakon Ford Escape-eknél. Valaki találkozott már ilyennel?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5074


HozzászólásElküldve: 2018.11.13 07:04:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 102
 Hozzászólás témája: Re: hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

pikachu írta:
pikachu írta:
Ma indításnál megjelent az "engine coolant low service required" hibaüzenet. Ecoboost, 2012-es, 1.6-os...

a legnagyobb gondom az, hogy tavasz végén vettük és fogalmam sincs, hogy részt vett-e a visszahívásban, ETIS-en most csak azt látom, hogy a kuplungos visszahívásban érintett.

Szoktam nézni a hűtőfolyadékot pár hetente, minimum környékén van, mióta megvettük, most sem látom, hogy lejjebb lenne. Szervízig el lehet menni még vele, ugye (kb 30km)? Addig töltsek rá egyáltalán?


Még annyi, hogy ahogy látom neten, ez a hibaüzenet nincs a használatiban, és nagyon fórumokon sem látni, csak US oldalakon Ford Escape-eknél. Valaki találkozott már ilyennel?

akkor tud ilyet írni egy F3 ha a visszahívás keretében beépítették a vízszint érzékelőt.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pikachu


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 11.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.11.13 08:54:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 103
 Hozzászólás témája: Re: hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
pikachu írta:
pikachu írta:
Ma indításnál megjelent az "engine coolant low service required" hibaüzenet. Ecoboost, 2012-es, 1.6-os...

a legnagyobb gondom az, hogy tavasz végén vettük és fogalmam sincs, hogy részt vett-e a visszahívásban, ETIS-en most csak azt látom, hogy a kuplungos visszahívásban érintett.

Szoktam nézni a hűtőfolyadékot pár hetente, minimum környékén van, mióta megvettük, most sem látom, hogy lejjebb lenne. Szervízig el lehet menni még vele, ugye (kb 30km)? Addig töltsek rá egyáltalán?


Még annyi, hogy ahogy látom neten, ez a hibaüzenet nincs a használatiban, és nagyon fórumokon sem látni, csak US oldalakon Ford Escape-eknél. Valaki találkozott már ilyennel?

akkor tud ilyet írni egy F3 ha a visszahívás keretében beépítették a vízszint érzékelőt.


Köszi, ez már valamennyire megnyugtató. Reggel voltam Cromaxnál, ott azt mondták, hogy Ecoboostnál "normál üzem mellett" is fogy valamennyi hűtőfolyadék. Azt mondták töltsem vissza normál szintig, és időnként ellenőrizzem, ha kb 1-2 hónap alatt nem esik vissza minimum alá, akkor normálisnak tekinthető. Nekem ez azért fura, mert autóban kb 25ezer km-rel ezelőtt garanciában cseréltek motort, szóval hengerfejes még nem lehetne, ha jól gondolom. De akkor ezek szerint másnál is rá kell tölteni időnként?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kran72


Offline
Csatlakozott:
2012. 02. 29.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2018.11.13 14:12:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 104
 Hozzászólás témája: Re: hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

pikachu írta:
Bagoly600 írta:
pikachu írta:
pikachu írta:
Ma indításnál megjelent az "engine coolant low service required" hibaüzenet. Ecoboost, 2012-es, 1.6-os...

a legnagyobb gondom az, hogy tavasz végén vettük és fogalmam sincs, hogy részt vett-e a visszahívásban, ETIS-en most csak azt látom, hogy a kuplungos visszahívásban érintett.

Szoktam nézni a hűtőfolyadékot pár hetente, minimum környékén van, mióta megvettük, most sem látom, hogy lejjebb lenne. Szervízig el lehet menni még vele, ugye (kb 30km)? Addig töltsek rá egyáltalán?


Még annyi, hogy ahogy látom neten, ez a hibaüzenet nincs a használatiban, és nagyon fórumokon sem látni, csak US oldalakon Ford Escape-eknél. Valaki találkozott már ilyennel?

akkor tud ilyet írni egy F3 ha a visszahívás keretében beépítették a vízszint érzékelőt.


Köszi, ez már valamennyire megnyugtató. Reggel voltam Cromaxnál, ott azt mondták, hogy Ecoboostnál "normál üzem mellett" is fogy valamennyi hűtőfolyadék. Azt mondták töltsem vissza normál szintig, és időnként ellenőrizzem, ha kb 1-2 hónap alatt nem esik vissza minimum alá, akkor normálisnak tekinthető. Nekem ez azért fura, mert autóban kb 25ezer km-rel ezelőtt garanciában cseréltek motort, szóval hengerfejes még nem lehetne, ha jól gondolom. De akkor ezek szerint másnál is rá kell tölteni időnként?


Nálam is elvégezték a garanciális cseréket ami a hűtőfolyadék tágulási tartályt ,csöveket stb érintette.Ettől függetlenül figyelem a szintet,turbós motoroknál tényleg normális ha néha néha után kell tölteni a hűtőfolyadékot.Így van ez szüleim Astrájánál is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  alientwo


Offline
Csatlakozott:
2004. 10. 09.
Hozzászólások: 1422


HozzászólásElküldve: 2018.11.13 18:51:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 105
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tévedés, nem normális ha ilyen szinten fogy a hűtővíz.
1.4 turbós j astrám van, és fogyott nalam is miutan megvettem a kocsit.
Nem hagyott nyugodni és megkerestem.. Ennel a típusnál a muanyag termosztát ház T elágazásánál volt hajszál repedés és üzem kozben vagy menet utan leallitva, lehetetlen volt észrevenni mert rogton el is parolgott. Csere utan megnezve látszódott hogy hitvány anyagbol készült, kézzel lehetett morzsolni a műanyagot a repedesnel eltorve. Utána a viztartalyt cseréltem meg mert látszódott rajta hajszal repedes. Itt még nem fogyott a hutoviz de nem akartam megvarni.. Ennek már két éve és közel 30e km ment bele úgy, hogy nem változott a víz szintje. Ha fogy annak oka van es nem jó megvarni h pl. Menetkozben durranjon el. (egyébként meglepő, h nincs szintjelzo a fókákban.. szüleim H astrajaban is van)
Kicsit off: pont 1.6 turbo s-maxra szeretnem cserelni a vasat mert jön a masodik kis alien, de ezekutan félek ilyet nézni használtan.. Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pikachu


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 11.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.11.13 19:36:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 106
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

alientwo írta:
Tévedés, nem normális ha ilyen szinten fogy a hűtővíz.
1.4 turbós j astrám van, és fogyott nalam is miutan megvettem a kocsit.
Nem hagyott nyugodni és megkerestem.. Ennel a típusnál a muanyag termosztát ház T elágazásánál volt hajszál repedés és üzem kozben vagy menet utan leallitva, lehetetlen volt észrevenni mert rogton el is parolgott. Csere utan megnezve látszódott hogy hitvány anyagbol készült, kézzel lehetett morzsolni a műanyagot a repedesnel eltorve. Utána a viztartalyt cseréltem meg mert látszódott rajta hajszal repedes. Itt még nem fogyott a hutoviz de nem akartam megvarni.. Ennek már két éve és közel 30e km ment bele úgy, hogy nem változott a víz szintje. Ha fogy annak oka van es nem jó megvarni h pl. Menetkozben durranjon el. (egyébként meglepő, h nincs szintjelzo a fókákban.. szüleim H astrajaban is van)
Kicsit off: pont 1.6 turbo s-maxra szeretnem cserelni a vasat mert jön a masodik kis alien, de ezekutan félek ilyet nézni használtan.. Sad


Mivel úgyis beszélnem kellett márkaszervízzel a kuplung szoftverfrissítés miatt, rákérdezem erre is. Annyit mondtak, hogy ha nem drámai a fogyás, akkor töltsek rá, járkáljak vele, és mivel csak 3 hét múlva tudják fogadni a kocsit, addig nézzük meg, mennyi fogyott, meg majd csinálnak egy indikátoros tesztet (?). De ő is annyit mondott, mint a Cromaxosok: nem feltétlen jelent gondot, ha minimális fogyás van. Talán bagoly tudna biztosabbat mondani, hogy mekkora gáz ez.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kran72


Offline
Csatlakozott:
2012. 02. 29.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2018.11.14 16:38:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 107
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

alientwo írta:
Tévedés, nem normális ha ilyen szinten fogy a hűtővíz.
1.4 turbós j astrám van, és fogyott nalam is miutan megvettem a kocsit.
Nem hagyott nyugodni és megkerestem.. Ennel a típusnál a muanyag termosztát ház T elágazásánál volt hajszál repedés és üzem kozben vagy menet utan leallitva, lehetetlen volt észrevenni mert rogton el is parolgott. Csere utan megnezve látszódott hogy hitvány anyagbol készült, kézzel lehetett morzsolni a műanyagot a repedesnel eltorve. Utána a viztartalyt cseréltem meg mert látszódott rajta hajszal repedes. Itt még nem fogyott a hutoviz de nem akartam megvarni.. Ennek már két éve és közel 30e km ment bele úgy, hogy nem változott a víz szintje. Ha fogy annak oka van es nem jó megvarni h pl. Menetkozben durranjon el. (egyébként meglepő, h nincs szintjelzo a fókákban.. szüleim H astrajaban is van)
Kicsit off: pont 1.6 turbo s-maxra szeretnem cserelni a vasat mert jön a masodik kis alien, de ezekutan félek ilyet nézni használtan.. Sad


bocsánat ,azt hiszem félre érthető voltam.Szülők Astrájánál az 5 év alatt kellett pár decit utántölteni.Ettől függetlenül amit írtál megnézem én is.Saját Focusnál a cseréig kellett évente fél litert utántölteni.Jelenleg nem látok hűtőfolyadék fogyást.Persze szemmel tartom a dolgot.
( azért szomorú,hogy ilyen fillérb...sból fakadó hibák előfordulnak aránylag fiatal autóknál)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Hűtőfolyadék
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4
Ugrás:   

4 / 4 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.19 másodperc