Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.11.15. 09:03:34 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Blackstar
Mai: 1
Tegnapi: 2
Összesen: 24374
Látogatók:
Vendégek: 370
Tagok: 10
Összesen: 380

Jelen lévő tagok:
01: lucifer
02: inf
03: NomadND1
04: sarkan59
05: fiesta
06: Bobyjack
07: Botaur
08: neopaszta
09: zsele
10: tamas_kulcsar_90

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus IV
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

11 / 13 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Online
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 67


HozzászólásElküldve: 2018.11.08 23:29:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 301
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
qqrique írta:
Ha valóban tervezed a vásárlást, akkor a tapasztalataim alapján azt tanácsolom, hogy megrendelheted, nem fogsz csalódni.


Komoly jelölt, még van konkurens, amit megnézek, de egész jó ajánlatokat is kaptam a viccesek mellett, amik nem vészesen térnek el az elképzelttől, bár némi korrekció még elkél. Viszont még nem beszéltem személyesen senkivel, szóval van esély.


Arra figyelj, hogy minden új autóra nyári gumi kerül.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 323


HozzászólásElküldve: 2018.11.08 23:32:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 302
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
lucifer írta:
qqrique írta:
Ha valóban tervezed a vásárlást, akkor a tapasztalataim alapján azt tanácsolom, hogy megrendelheted, nem fogsz csalódni.


Komoly jelölt, még van konkurens, amit megnézek, de egész jó ajánlatokat is kaptam a viccesek mellett, amik nem vészesen térnek el az elképzelttől, bár némi korrekció még elkél. Viszont még nem beszéltem személyesen senkivel, szóval van esély.


Arra figyelj, hogy minden új autóra nyári gumi kerül.


Tudom, de köszi. Ez még a tárgyalás része lesz, hogy legyen téli kerék is...

Mondjuk ha 3-4 hónapra jön meg, akkor már lehet épp nem kell a téli, de inkább jöjjön hamarabb, bármi is lesz. Kia Ceedre is 4 hónapot mondtak
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Online
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 67


HozzászólásElküldve: 2018.11.08 23:34:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 303
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
lucifer írta:
qqrique írta:
Ha valóban tervezed a vásárlást, akkor a tapasztalataim alapján azt tanácsolom, hogy megrendelheted, nem fogsz csalódni.


Komoly jelölt, még van konkurens, amit megnézek, de egész jó ajánlatokat is kaptam a viccesek mellett, amik nem vészesen térnek el az elképzelttől, bár némi korrekció még elkél. Viszont még nem beszéltem személyesen senkivel, szóval van esély.


Arra figyelj, hogy minden új autóra nyári gumi kerül.


Tudom, de köszi. Ez még a tárgyalás része lesz, hogy legyen téli kerék is...

Mondjuk ha 3-4 hónapra jön meg, akkor már lehet épp nem kell a téli, de inkább jöjjön hamarabb, bármi is lesz. Kia Ceedre is 4 hónapot mondtak


Nekem is, ezért remélem azt, hogy kifogok valami jó kis karácsonyi akciót Wink
(volt aki 6 hónapot ígért)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23872


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 05:22:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 304
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Valaki meg tudja világosítani, hogy ez mit takar?

Manuálisan 6 irányban állítható vezető- és utasülés
- manuálisan állítható combtámasz

A combtámaszt érteni vélem, kérdés jó-e, próbált valaki ilyet (gondolom volt az F3-ban is). Viszont mi az a 6 irány? Előre hátra fel le, ok. Jobb, bal?


Háttámla döntés?
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Online
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 67


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 07:11:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 305
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
lucifer írta:
Valaki meg tudja világosítani, hogy ez mit takar?

Manuálisan 6 irányban állítható vezető- és utasülés
- manuálisan állítható combtámasz

A combtámaszt érteni vélem, kérdés jó-e, próbált valaki ilyet (gondolom volt az F3-ban is). Viszont mi az a 6 irány? Előre hátra fel le, ok. Jobb, bal?


Háttámla döntés?


Nem a combtámasz?
Ez annyira alap, mintha azt írnák le extraként, hogy index kapcsoló 😁
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 323


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 08:20:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 306
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Attila64 írta:
lucifer írta:
Valaki meg tudja világosítani, hogy ez mit takar?

Manuálisan 6 irányban állítható vezető- és utasülés
- manuálisan állítható combtámasz

A combtámaszt érteni vélem, kérdés jó-e, próbált valaki ilyet (gondolom volt az F3-ban is). Viszont mi az a 6 irány? Előre hátra fel le, ok. Jobb, bal?


Háttámla döntés?


Nem a combtámasz?
Ez annyira alap, mintha azt írnák le extraként, hogy index kapcsoló 😁


Lehet, hogy csak a combtámasz, majd megkérdezek egy kereskedőt. De ha csak a combtámasz, akkor a többihez képest zavaros a kiírás.

Szerintetek van olyan kereskedés, akinek van tesztautója adaptív LED fényszóróval? Majd megkérdezem, de hátha van tipp, hogy ne egymillió helyre írjak. Nagyon szemezek vele, de jó lenne tudni mennyire jó. Sőt már magában az is érdekel, hogy a LED mennyivel jobb, mint a sima halogén.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Online
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 67


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 09:17:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 307
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
Attila64 írta:
lucifer írta:
Valaki meg tudja világosítani, hogy ez mit takar?

Manuálisan 6 irányban állítható vezető- és utasülés
- manuálisan állítható combtámasz

A combtámaszt érteni vélem, kérdés jó-e, próbált valaki ilyet (gondolom volt az F3-ban is). Viszont mi az a 6 irány? Előre hátra fel le, ok. Jobb, bal?


Háttámla döntés?


Nem a combtámasz?
Ez annyira alap, mintha azt írnák le extraként, hogy index kapcsoló 😁


Lehet, hogy csak a combtámasz, majd megkérdezek egy kereskedőt. De ha csak a combtámasz, akkor a többihez képest zavaros a kiírás.

Szerintetek van olyan kereskedés, akinek van tesztautója adaptív LED fényszóróval? Majd megkérdezem, de hátha van tipp, hogy ne egymillió helyre írjak. Nagyon szemezek vele, de jó lenne tudni mennyire jó. Sőt már magában az is érdekel, hogy a LED mennyivel jobb, mint a sima halogén.


Petrányiban volt adaptív ledes fóka.
Azon kívül, hogy rendkívül fényereje van a LED-nek, messzebbre "lát" és hozzávetőlegesen 200 évente egyszer kell cserélni, szerintem egészen meggyőző 😉
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ziyan


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 11:49:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 308
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
Attila64 írta:
lucifer írta:
Valaki meg tudja világosítani, hogy ez mit takar?

Manuálisan 6 irányban állítható vezető- és utasülés
- manuálisan állítható combtámasz

A combtámaszt érteni vélem, kérdés jó-e, próbált valaki ilyet (gondolom volt az F3-ban is). Viszont mi az a 6 irány? Előre hátra fel le, ok. Jobb, bal?


Háttámla döntés?


Nem a combtámasz?
Ez annyira alap, mintha azt írnák le extraként, hogy index kapcsoló 😁


Lehet, hogy csak a combtámasz, majd megkérdezek egy kereskedőt. De ha csak a combtámasz, akkor a többihez képest zavaros a kiírás.

Szerintetek van olyan kereskedés, akinek van tesztautója adaptív LED fényszóróval? Majd megkérdezem, de hátha van tipp, hogy ne egymillió helyre írjak. Nagyon szemezek vele, de jó lenne tudni mennyire jó. Sőt már magában az is érdekel, hogy a LED mennyivel jobb, mint a sima halogén.


Van állítható combtámaszú változat is: https://youtu.be/94ItXpeChG4?t=144

LED fényszóró mindenképp megéri. Nekem a sima változat van (jobban tetszett a kinézete, és nem voltam biztos benne, hogy jobb lesz az adaptív), de gyakorlatilag távolsági nélkül is majdnem úgy látok, mint más autókkal távolságival. Nagyon baba Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 323


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 11:50:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 309
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
lucifer írta:
NomadND1 írta:
Attila64 írta:
lucifer írta:
Valaki meg tudja világosítani, hogy ez mit takar?

Manuálisan 6 irányban állítható vezető- és utasülés
- manuálisan állítható combtámasz

A combtámaszt érteni vélem, kérdés jó-e, próbált valaki ilyet (gondolom volt az F3-ban is). Viszont mi az a 6 irány? Előre hátra fel le, ok. Jobb, bal?


Háttámla döntés?


Nem a combtámasz?
Ez annyira alap, mintha azt írnák le extraként, hogy index kapcsoló 😁


Lehet, hogy csak a combtámasz, majd megkérdezek egy kereskedőt. De ha csak a combtámasz, akkor a többihez képest zavaros a kiírás.

Szerintetek van olyan kereskedés, akinek van tesztautója adaptív LED fényszóróval? Majd megkérdezem, de hátha van tipp, hogy ne egymillió helyre írjak. Nagyon szemezek vele, de jó lenne tudni mennyire jó. Sőt már magában az is érdekel, hogy a LED mennyivel jobb, mint a sima halogén.


Petrányiban volt adaptív ledes fóka.
Azon kívül, hogy rendkívül fényereje van a LED-nek, messzebbre "lát" és hozzávetőlegesen 200 évente egyszer kell cserélni, szerintem egészen meggyőző 😉


Az elméletet tudom, a kérdés mindig a gyakorlati megvalósítás, mennyire piszkálnak bele pénzügyi és marketing szempontok.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Online
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 67


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 12:18:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 310
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
lucifer írta:
NomadND1 írta:
Attila64 írta:
lucifer írta:
Valaki meg tudja világosítani, hogy ez mit takar?

Manuálisan 6 irányban állítható vezető- és utasülés
- manuálisan állítható combtámasz

A combtámaszt érteni vélem, kérdés jó-e, próbált valaki ilyet (gondolom volt az F3-ban is). Viszont mi az a 6 irány? Előre hátra fel le, ok. Jobb, bal?


Háttámla döntés?


Nem a combtámasz?
Ez annyira alap, mintha azt írnák le extraként, hogy index kapcsoló 😁


Lehet, hogy csak a combtámasz, majd megkérdezek egy kereskedőt. De ha csak a combtámasz, akkor a többihez képest zavaros a kiírás.

Szerintetek van olyan kereskedés, akinek van tesztautója adaptív LED fényszóróval? Majd megkérdezem, de hátha van tipp, hogy ne egymillió helyre írjak. Nagyon szemezek vele, de jó lenne tudni mennyire jó. Sőt már magában az is érdekel, hogy a LED mennyivel jobb, mint a sima halogén.


Petrányiban volt adaptív ledes fóka.
Azon kívül, hogy rendkívül fényereje van a LED-nek, messzebbre "lát" és hozzávetőlegesen 200 évente egyszer kell cserélni, szerintem egészen meggyőző 😉


Az elméletet tudom, a kérdés mindig a gyakorlati megvalósítás, mennyire piszkálnak bele pénzügyi és marketing szempontok.


Nézd, ha bele is piszkalnak, a technika adott, nehéz elrontani. Másrészt mivel vezetésbiztonsági rendszer, nem gondolom, hogy spórolni fognak rajta, mert rettenetesen nagyot lehet vele bukni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 323


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 12:29:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 311
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ziyan írta:

Van állítható combtámaszú változat is: https://youtu.be/94ItXpeChG4?t=144

LED fényszóró mindenképp megéri. Nekem a sima változat van (jobban tetszett a kinézete, és nem voltam biztos benne, hogy jobb lesz az adaptív), de gyakorlatilag távolsági nélkül is majdnem úgy látok, mint más autókkal távolságival. Nagyon baba Smile


Na, ez már konkrét infó. Nem annyival drágább az adaptív, hogy ha már LED, akkor ne azt válasszam.
A LED hátsó lámpa amúgy full led?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 323


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 12:31:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 312
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Nézd, ha bele is piszkalnak, a technika adott, nehéz elrontani. Másrészt mivel vezetésbiztonsági rendszer, nem gondolom, hogy spórolni fognak rajta, mert rettenetesen nagyot lehet vele bukni.


Ebben igazad lehet, de azért lehet úgy belepiszkálni, hogy nem rossz lesz, csak nem sokkal jobb, mint a halogén, és akkor már nem éri meg. De Ziyan véleménye szerencsére nem erre mutat. Már csak azt szeretném megérteni, hogy miért design csomagba teszik...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Online
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 67


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 12:39:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 313
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
Nézd, ha bele is piszkalnak, a technika adott, nehéz elrontani. Másrészt mivel vezetésbiztonsági rendszer, nem gondolom, hogy spórolni fognak rajta, mert rettenetesen nagyot lehet vele bukni.


Ebben igazad lehet, de azért lehet úgy belepiszkálni, hogy nem rossz lesz, csak nem sokkal jobb, mint a halogén, és akkor már nem éri meg. De Ziyan véleménye szerencsére nem erre mutat. Már csak azt szeretném megérteni, hogy miért design csomagba teszik...


Sima LED van 317-ért, az adaptív van csomagban. Én is szemezem vele, de mivel a ködlámpa adaptív LED, spóroltam magamnak 200e forintot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ziyan


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 12:48:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 314
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Feltöltöttem néhány képet az én kicsikémről, ha valaki kíváncsi lenne, hogy néz ki egy Titanium + Frozen White + Design csomag 1 kombináció: https://www.dropbox.com/sh/w3xkem5psn50smy/AAByLTERm8m9szo_nczgyzDqa?dl=0. Nem a legjobb szögek, de majd igyekszem normálisabbakat is készíteni. Eddig úgy sem sok képet láttam a topikban Smile

Legutóbb Ziyan szerkesztette (2018.11.09 13:19:27), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 323


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 13:14:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 315
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mi a véleményetek arról, ha egy kereskedő, miután mondom neki, hogy jobb ajánlatom van (és valóban, szóval nem tárgyalási taktika), de persze nyitott vagyok egy bjútiful frendsipre, azt mondja, hogy ha elküldöm neki a jobb ajánlatot, akkor megnézi mit tehet. Nem feltétlen korrekt elküldeni, de bizonytalan vagyok. Ti mit tennétek? Mondjuk még a jó ajánlatossal sem tárgyaltam, szóval az is lehet még jobb lesz, de most ettől tekintsünk el. Értelemszerűen a legjobb árat szeretném, de korrekt keretek között.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 323


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 13:23:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 316
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ziyan írta:
Feltöltöttem néhány képet az én kicsikémről, ha valaki kíváncsi lenne, hogy néz ki egy Titanium + Frozen White + Design csomag 1 kombináció: https://www.dropbox.com/sh/w3xkem5psn50smy/AAByLTERm8m9szo_nczgyzDqa?dl=0. Nem a legjobb szögek, de majd igyekszem normálisabbakat is készíteni Smile


Sokaknak nem tetszik az új focus külseje, nekem semmi bajom nem volt vele, sőt tetszik. És bár a fehér számomra elég unalmas egy autón, azt kell mondjam, hogy a fókának határozottan jól áll.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Maxbull
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 09.
Hozzászólások: 3326


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 13:26:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 317
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Ti mit tennétek?

A legjobbat vedd, a legjobb áron. Ne szégyenlősködj. Wink
Ne nevesítsd a másik ajánlatot, és nincs gond.
Vagy elhiszi, vagy nem.
Bukni, egyikük sem fog az autón, ez tuti. Wink
_________________
Szeretek itt lenni. Maguk olyan kedvesek.



MaxBull
albuma
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  silboy


Offline
Csatlakozott:
2005. 06. 04.
Hozzászólások: 1201


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 13:54:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 318
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma én is szemügyre vettem a miskolci szalonban a Focus 4-t, míg az Focus 3,5 első éves szervizét csinálták, ami az összehasonlítási alapom. Egy kombit vizsgálgattam, mert nálam az játszik, a mostani is az. A csomagtér ajtó illesztése szörnyű, nem tudom lehet-e rajta állítani, de ha használt autóként néztem volna, biztos töröttnek gondoltam volna. A csomagtér roló már megint nem sínbe fut, visszatértek a Focus 2- nél használt megoldáshoz, ami nekem nem tetszik, figyelni kell, hogy beakadjon. Viszont a kivételéhez most van egy fül, meghúzod és kiugrik a helyéről, ez jó megoldás. A csomagtérben mire jó ez a lépcsős megoldás? Az ajtókon nem valami esztétikus a varrott bőr utánzatú betét és a filcel bélelt zsebek olyanok mintha utólag lettek volna bele téve. Nem tudom egy Titanium milyen belülről, de ebben (ami nem tudom milyen felszereltségi szintű volt) sok volt a matt, sima műanyag felület. A könyöklő rövidre sikerült, 1-es fokozatba kapcsoláskor majd nem lecsúszott a könyököm. A hátsó ablaktörlő béna lett. A egész műszerfalat kisebbre vették és a közép konzol is alacsonyabb lett, így nagyobb lett elől a tér. Sokkal nagyobb lett a közép konzol tárolója, elfér benne egy XL-es telefon is. A műszerfal határozottan elegánsabb lett, nem olyan bazári, mint az F 3,5-ben. A vezető ülést a 188 cm-hez beállítva, majd hátra ülve leesett az állam, hogy mekkora a hely. A 17" felni kötelező, az alap 205/60 R16 nagyon ballonos. Összességében mondhatom, hogy tetszik, de mire csere érett lesz az enyém remélem finomítanak rajta egy kicsit.
_________________
Focus Trend 2005-2010

Focus Ghia 2012-2017

Focus Titanium 2017
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 323


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 14:04:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 319
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Maxbull írta:

A legjobbat vedd, a legjobb áron. Ne szégyenlősködj. Wink
Ne nevesítsd a másik ajánlatot, és nincs gond.
Vagy elhiszi, vagy nem.
Bukni, egyikük sem fog az autón, ez tuti. Wink


Ez a cél, nem is féltem őket. (Kínában piacon alkudtam, 25%-ért hoztam el, de még így is vastagon keresett rajta Smile )

Pont az a kérdés oka, hogy elküldetné az ajánlatot (nem csak az összeget). De ezt neccesnek érzem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 323


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 14:08:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 320
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

silboy írta:
Az ajtókon nem valami esztétikus a varrott bőr utánzatú betét és a filcel bélelt zsebek olyanok mintha utólag lettek volna bele téve. Nem tudom egy Titanium milyen belülről, de ebben (ami nem tudom milyen felszereltségi szintű volt) sok volt a matt, sima műanyag felület. A könyöklő rövidre sikerült, 1-es fokozatba kapcsoláskor majd nem lecsúszott a könyököm. A hátsó ablaktörlő béna lett.


A beltér sokaknak, sokunknak fájó pont. Kicsit kellett volna dolgozni rajta.
A könyöklő nem mozgatható?
Mi a baj a hátsó ablaktörlővel?

A csomagtér ajtót tuti be lehet állíttatni. Remélem...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 323


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 15:59:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 321
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

No, megtudtam, hogy elvileg mi a helyzet a sávtartással.

A sávtartás és sávelhagyás figyelmeztetés alap minden autóban. Viszont adaptív tempomattal (technológia 1) automata váltó esetén sávközépen tartás lesz. Hogy ez miért nincs manuális váltónál, azt nem tudom.

De most már egy tulaj kipróbálhatná és leírhatná, hogy a széria sávtartó automatika manuális váltónál pontosan mit csinál és hogy működik, ha elengedi a kormányt és driftel a sávhatár felé, vagy éppen jön egy kis kanyar. Ki próbálja ki?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ziyan


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 16:31:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 322
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
No, megtudtam, hogy elvileg mi a helyzet a sávtartással.

A sávtartás és sávelhagyás figyelmeztetés alap minden autóban. Viszont adaptív tempomattal (technológia 1) automata váltó esetén sávközépen tartás lesz. Hogy ez miért nincs manuális váltónál, azt nem tudom.

De most már egy tulaj kipróbálhatná és leírhatná, hogy a széria sávtartó automatika manuális váltónál pontosan mit csinál és hogy működik, ha elengedi a kormányt és driftel a sávhatár felé, vagy éppen jön egy kis kanyar. Ki próbálja ki?


Megvolt, informatikus mérnök révén rögtön az első lehetőségnél kipróbáltam Smile

Ziyan írta:
Kicsit zavaros, de én a következő infókat gyűjtöttem róla a rendelés előtt (a német prospektus és random videók alapján): a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer segít és figyelmeztet ha kimész a sáv közepéből (ahogy észrevettem, a sáv közepe felé kicsit könnyebben húz a kormány, mint másik irányba - kanyarokban észrevehető). Ha elengedem a kormányt, akkor a vonalra éréskor enyhén vissza is kormányoz a sávba. Ez elvileg minden modellben benne van.

A sávtartó automatika viszont csak automata váltóval érhető el (hogy miért, az rejtély), a technológia csomaggal. Ez már magától a sáv közepén tartja az autót, mint ebben a videóban: https://youtu.be/fsqN7ZR6E14?t=349.
Ez persze mind csak az én találgatásom... Smile


Tehát manuális váltónál nem fog magától a sáv közepén menni, de igyekszik benne tartani. Nagyon kíváncsi lennék, hogy a sáv közepén tartás miért csak automata váltóval elérhető, amikor tisztán szoftveres megoldásnak tűnik...

Ha már itt tartunk, ez a rendszer ugye a kamerát használja (felismeri a vonalakat, vagy kontraszt alapján az út szélét, ha nincs vonal, több-kevesebb sikerrel), és a legalapabb változatban is benne van. Viszont akkor mi a helyzet a táblafelismeréssel, ami megint csak a kamerát használja (semmi mást)? Vagy az adaptív tempomattal, ami a kamera és radar adatait használja (ami ugyancsak minden autóban benne van, az ütközésmegelőző rendszer miatt)?

Talán még azt tudom elképzelni, hogy Technológia csomag nélkül gyengébb/lassabb/olcsóbb kamera és képfeldolgozó rendszert szerelnek az autóba, ezért nem az alapfelszereltség része ez mind...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23872


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 17:01:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 323
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Petrányiban volt adaptív ledes fóka.
Azon kívül, hogy rendkívül fényereje van a LED-nek, messzebbre "lát" és hozzávetőlegesen 200 évente egyszer kell cserélni, szerintem egészen meggyőző 😉


Nagyon jó fénye van, simán veri a Xenont.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  silboy


Offline
Csatlakozott:
2005. 06. 04.
Hozzászólások: 1201


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 19:23:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 324
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
A beltér sokaknak, sokunknak fájó pont. Kicsit kellett volna dolgozni rajta.
A könyöklő nem mozgatható?
Mi a baj a hátsó ablaktörlővel?

A csomagtér ajtót tuti be lehet állíttatni. Remélem...


De mozgatható, teljesen előre is toltam.

Hátsó ablak törlő:



Ilyen egy szép hátsó ablak törlő az elődön:




Viszont kapott végre az új egy szép antennát...
_________________
Focus Trend 2005-2010

Focus Ghia 2012-2017

Focus Titanium 2017
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 323


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 20:24:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 325
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ziyan írta:
Tehát manuális váltónál nem fog magától a sáv közepén menni, de igyekszik benne tartani. Nagyon kíváncsi lennék, hogy a sáv közepén tartás miért csak automata váltóval elérhető, amikor tisztán szoftveres megoldásnak tűnik...

Ha már itt tartunk, ez a rendszer ugye a kamerát használja (felismeri a vonalakat, vagy kontraszt alapján az út szélét, ha nincs vonal, több-kevesebb sikerrel), és a legalapabb változatban is benne van. Viszont akkor mi a helyzet a táblafelismeréssel, ami megint csak a kamerát használja (semmi mást)? Vagy az adaptív tempomattal, ami a kamera és radar adatait használja (ami ugyancsak minden autóban benne van, az ütközésmegelőző rendszer miatt)?

Talán még azt tudom elképzelni, hogy Technológia csomag nélkül gyengébb/lassabb/olcsóbb kamera és képfeldolgozó rendszert szerelnek az autóba, ezért nem az alapfelszereltség része ez mind...


Ez valóban elég furcsa és érthetetlen. Attól, mert valaki a manuális váltót szereti, vagy csak nem érzi úgy, hogy megéri az automata felára, miért nem jár neki a sávközép tartás? Ez biztonsági kérdés. És ha ez nincs, akkor a Technológia1 csomag értelme erősen kérdőjeles LED fényszóró mellett. Illetve drága.

Szerintem ugyanaz a kamera és a feldolgozó rendszer, arra tippelek, hogy nem lehet annyit spórolni az olcsóbb alkatrészeken, mint amennyi többletköltséget okoz a többféle alkatrész. Egyszerűen ezeket a szoftver elemeket jól megfizettetik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 51


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 23:48:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 326
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
No, megtudtam, hogy elvileg mi a helyzet a sávtartással.

A sávtartás és sávelhagyás figyelmeztetés alap minden autóban. Viszont adaptív tempomattal (technológia 1) automata váltó esetén sávközépen tartás lesz. Hogy ez miért nincs manuális váltónál, azt nem tudom.

De most már egy tulaj kipróbálhatná és leírhatná, hogy a széria sávtartó automatika manuális váltónál pontosan mit csinál és hogy működik, ha elengedi a kormányt és driftel a sávhatár felé, vagy éppen jön egy kis kanyar. Ki próbálja ki?


Korábban már válaszoltam a kérdésedre. Jól működik a sávtartó. Valóban nem küld be a sáv közepére, de nincs is rá szükség szerintem, legalábbis autópályán nem, ott szélesek a sávok.

Akkor is működik, ha csak a középső festést látja. Keskeny kanyargós utakon akkor is jó volt, amikor alig látszott a középső jel, úgy tűnik, mintha azt is látná, hol az út széle. Ezeket tapasztaltam M3, M7 és keskeny mátrai utakon. Például a nagyon rossz minőségű, Galya és Piszkéstető környéki utakon is működött. Ha elfogy a felfestés, akkor jelzi, hogy készenlétben van, de nem aktív a segítség. Ilyenkor szürke a jelzés, amikor aktív akkor zöld, és narancs vagy piros a figyelmeztetés/segítség üzemmódoktól függően. Ezt a középső kijelzőn mutatja egy piktogram. Városban is hasznos, de csak 65km/h (óra szerint) felett aktív.
A kijelzőn ki tudsz választani olyan képernyőt, ami az assistance státuszt jelzi grafikusan. erre szuperponálódok a navigáció grafikája akkor, amikor irányváltás, sávváltás, stb. közeledik.

Konfigurálhatod a sávtartót úgy is, hogy ne segítsen, csak figyelmeztessen, vagy a menüből ki is kapcsolhatod.
Ki és visszakapcsolható az indexkar végén található nyomógombbal is. Ez akkor hasznos, ha terelések környékén található kusza felfestésekhez közelítsz.

A tapasztalataim alapján nagyon jól működik, hasznos és megbízható a segítség. Jól jön hosszú utakon, amikor az ember időnként elbambul. Sötétben is jól lát. Esőben még nem volt alkalmam kipróbálni.


Legutóbb qqrique szerkesztette (2018.11.09 23:56:13), összesen 3 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 51


HozzászólásElküldve: 2018.11.09 23:51:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 327
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Mi a véleményetek arról, ha egy kereskedő, miután mondom neki, hogy jobb ajánlatom van (és valóban, szóval nem tárgyalási taktika), de persze nyitott vagyok egy bjútiful frendsipre, azt mondja, hogy ha elküldöm neki a jobb ajánlatot, akkor megnézi mit tehet. Nem feltétlen korrekt elküldeni, de bizonytalan vagyok. Ti mit tennétek? Mondjuk még a jó ajánlatossal sem tárgyaltam, szóval az is lehet még jobb lesz, de most ettől tekintsünk el. Értelemszerűen a legjobb árat szeretném, de korrekt keretek között.


Ne mutasd meg neki. Ő is ugyanazokat az instrukciókat kapja az FMH-tól, tisztában van azzal, hit ad az importőr és azzal is, hogy Ő meddig mehet el. Ez utóbbi változhat a kereskedésenként.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23872


HozzászólásElküldve: 2018.11.10 06:35:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 328
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
Korábban már válaszoltam a kérdésedre. Jól működik a sávtartó. Valóban nem küld be a sáv közepére, de nincs is rá szükség szerintem, legalábbis autópályán nem, ott szélesek a sávok.

Akkor is működik, ha csak a középső festést látja. Keskeny kanyargós utakon akkor is jó volt, amikor alig látszott a középső jel, úgy tűnik, mintha azt is látná, hol az út széle. Ezeket tapasztaltam M3, M7 és keskeny mátrai utakon. Például a nagyon rossz minőségű, Galya és Piszkéstető környéki utakon is működött. Ha elfogy a felfestés, akkor jelzi, hogy készenlétben van, de nem aktív a segítség. Ilyenkor szürke a jelzés, amikor aktív akkor zöld, és narancs vagy piros a figyelmeztetés/segítség üzemmódoktól függően. Ezt a középső kijelzőn mutatja egy piktogram. Városban is hasznos, de csak 65km/h (óra szerint) felett aktív.
A kijelzőn ki tudsz választani olyan képernyőt, ami az assistance státuszt jelzi grafikusan. erre szuperponálódok a navigáció grafikája akkor, amikor irányváltás, sávváltás, stb. közeledik.

Konfigurálhatod a sávtartót úgy is, hogy ne segítsen, csak figyelmeztessen, vagy a menüből ki is kapcsolhatod.
Ki és visszakapcsolható az indexkar végén található nyomógombbal is. Ez akkor hasznos, ha terelések környékén található kusza felfestésekhez közelítsz.

A tapasztalataim alapján nagyon jól működik, hasznos és megbízható a segítség. Jól jön hosszú utakon, amikor az ember időnként elbambul. Sötétben is jól lát. Esőben még nem volt alkalmam kipróbálni.


Jó, bizony.
Ahogy az éberségvizsgáló is hasznos, amikor jelzi,hogy ki kéne állni, mert fáradt vagy.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 323


HozzászólásElküldve: 2018.11.10 13:16:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 329
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Jó, bizony.
Ahogy az éberségvizsgáló is hasznos, amikor jelzi,hogy ki kéne állni, mert fáradt vagy.


Én mondjuk szoktam tudni mikor vagyok fáradt, nem szoktam kockáztatni. Egyre kevésbé látom a Technológia 1 csomag értelmét, ahogy végiggondolom mit ad. Engem leginkább a sávközépen tartás érdekelt volna, az meg manuális váltóhoz nincs.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Online
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 67


HozzászólásElküldve: 2018.11.10 13:31:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 330
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Attila64 írta:
Jó, bizony.
Ahogy az éberségvizsgáló is hasznos, amikor jelzi,hogy ki kéne állni, mert fáradt vagy.


Én mondjuk szoktam tudni mikor vagyok fáradt, nem szoktam kockáztatni. Egyre kevésbé látom a Technológia 1 csomag értelmét, ahogy végiggondolom mit ad. Engem leginkább a sávközépen tartás érdekelt volna, az meg manuális váltóhoz nincs.


Szerintem alapból gáz, ha egy gép szól "helló, szerintem fáradt vagy"
Felesleges hülyeség. Fáradtan nem ülünk autóba, mert vagy magát öli meg, vagy másokat, ha elalszik. Ez ilyen egyszerű.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Következő
Ugrás:   

11 / 13 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.54 másodperc