Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.12.13. 04:38:14 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Hetzmann
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 24427
Látogatók:
Vendégek: 290
Tagok: 1
Összesen: 291

Jelen lévő tagok:
01: Attila64

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Az 1,6 TDCi motor
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Az 1,6 TDCi motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 69, 70, 71
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

71 / 71 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szavazás eredménye
 
Melyik változattal szerelt a milyen autód?
Focus 90LE
35%
 35%  [ 209 ]
Focus 110LE
15%
 15%  [ 95 ]
Focus 110LE + DPF
30%
 30%  [ 184 ]
C-Max 90LE
2%
 2%  [ 13 ]
C-Max 110LE
3%
 3%  [ 23 ]
C-Max 110LE + DPF
6%
 6%  [ 40 ]
Egyik sem kéne :-)
5%
 5%  [ 30 ]
Összes szavazat : 594
 
 
     
  VLS


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 22.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.09.13 20:01:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2101
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
VLS írta:
Sziasztok!

Előző hozzászólásomra valaki tud lehetséges megoldást? Bagoly Mester? Sad

túl sok paramétert választottál. Csinálj egy olyat (fehér háttérrel és vastagabb vonallal Smile ) amiben a MAP, RPM szerepel, 3. vagy magasabb fokozatban egy padlógázas gyorsítást felvéve. A turbó szelepének kivezérlésével elsőre ne foglalkozz.


Szia!

Köszönöm hogy foglalkozol a problémámmal. Készítettem egy mérést RPM, MAP és gázpedál állás adatokkal, 3.-ban padlógázzal.
Remélem kiderül valami. Én EGR hibát sejtek, mert hiába tanítom újra Forscan-ben az EGR adaptációs értékeit, az EGR folytószelep érték (EGR_TV%) mindig 1,97%-on áll, soha nem változik.

Várom válaszod! Smile

 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zoliiiii


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 14.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.10.14 12:58:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2102
 Hozzászólás témája: erőtlen motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Helló!

1.6tdci 109 le részecskeszűrő nélküli motor van az autómban, és már egy hónapja erőtlen a motor, nem akar nagyobb fordulaton menni, néha olyan erőtlen, hogy álló helyzetből elindulni se könnyű vele. Ahogy észrevettem ez a jelenség meleg motornál jön elő (mondjuk csak olyankor merek odalépni), és eddig hideg motort felmelegítve csak azután tiltott le, hogy felengedettem a fordulatot 2500-ra nagy gázadással.

1 hónapja keresi a hibát a szerelőnk, hibakód már nincs.
Eddig ellenőrizve:
turbó, egr, mind jó.

Eddig cserélve:
izzítógyertyák, porlasztók felújítva, üzemanyagszűrő

Eddigi tipp: üzemanyag nyomás nem tud elég nagy lenni magas fordulaton meg nagy pedál nyomásnál, ezért letilt.
Lehetséges ez?

Ja még annyi, hogy miután meleg a motor és erőtlen, azután most ahogy álltam be, még ingadozást is tapasztaltam az alapjáratban. de csak ilyen 100-200-as fordulat amplitúdóban.

Esetleg eltömődött valami az üzemanyagtartályban?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 92


HozzászólásElküldve: 2017.10.24 19:37:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2103
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kis segítséget szeretnék kérni: adott egy 1.6TDCI motorral rendelkező autó. Folyott a hűtőfolyadék, amit orvosoltunk, de ezért jelenleg csak desztillált víz van benne, viszont jönnek a hidegek.
A terv az, hogy a megfelelő arány eléréséhez x liternyi vizet kiengedek és fagyállóval utántöltöm, hogy a megfelelő mennyiség és fagyáspontú folyadék legyen benne.
A leeresztő csavar az autót szemből nézve a hűtő jobb oldalán található? Mennyi a hűtőfolyadék mennyisége? Kézikönyv szerint 7,3L, ha jól értelmezem.
Légy szíves, erősítsetek meg, hogy jól gondolom a fentieket. Amennyiben nem, akkor légy szíves, javítsatok ki Smile.
Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hulladek888


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 18.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.06.03 07:58:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2104
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni.
1.6tdi 110LE beindítás után 3-5másodperc után leáll és nem indul újraindításkor.Kb 2 hónapja csinálta először akkor pc rá valami p2280 vagy 90es hibakod törlése és beindult...minden probléma nélkül ment 2 hónapig és tegnap reggel újra ugyanez a jelenség.
A szerelők sem tudták megmondani mi lehet a baj.
Próbáltam pót kulccsal is indítani de semmi.
Fektisztitoval indul.
Valaki találkozott már ilyennel és tudna e segíteni?Ötletek?
Köszönöm szépen előre is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  secret21


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 23.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.07.12 16:06:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2105
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hulladek888 írta:
Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni.
1.6tdi 110LE beindítás után 3-5másodperc után leáll és nem indul újraindításkor.Kb 2 hónapja csinálta először akkor pc rá valami p2280 vagy 90es hibakod törlése és beindult...minden probléma nélkül ment 2 hónapig és tegnap reggel újra ugyanez a jelenség.
A szerelők sem tudták megmondani mi lehet a baj.
Próbáltam pót kulccsal is indítani de semmi.
Fektisztitoval indul.
Valaki találkozott már ilyennel és tudna e segíteni?Ötletek?
Köszönöm szépen előre is.


Nézd meg a MAF szenzort-tisztítsd, ha kell. Ellenőrízd a levegőszűrőt és cseréld, ha kell. valamint nézd meg, hogy nincs-e tömítetlenség a levegőszűrő házon, illetve a levegőszűrő ház és a MAF szenzor háza között.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Flyboy01


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 09.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.07.22 18:35:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2106
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok ! Új hiba ütötte fel a fejét... 1.6tdci 90Le. Hegymenet után (Dobogokő, Kékestető, Normafa) ha megállok vagy gurulok de ugy ,hogy alapjáraton ketyeg a motor akkor kigyullad az olajnyomás jelző piros piktogram. Az olaj csere már volt a Dobogokő és Kékes tura között is. Olajdeknit leszedtem, szivókosárt cseréltem.5w30 ford olajat kapott eredeti szűrővel . Ha adok neki gázt akkor eltűnik az olajnyomás hibát jelző piktogram. Viszont ahogy visszaesik alapjáratra a fordulat megibt előjön. Ha 10 percre leállítom a motort akkor no problem már az alapjárati olajnyomással.

Gyanusított alkatrészeim : olajhűtö eldugult vagy leszűkült az olajáteresztő képessége, olajpumpa haldoklik ( a kis rugo ami elvileg a végnyomást szabályozná az olajkörben kicsit megvan nyaggatva ) legalább is ugy tűnt. Vagy amugy elvékonyodik az olaj a tartósabb motorterhelés miatt? Más szűröt kéne használni?

Arany 5w40 Castrollal nem csinálta.


Valaki tud segíteni ebben a problémámban? ( Bagolymester? )


Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5075


HozzászólásElküldve: 2018.07.22 20:33:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2107
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Flyboy01 írta:
Sziasztok ! Új hiba ütötte fel a fejét... 1.6tdci 90Le. Hegymenet után (Dobogokő, Kékestető, Normafa) ha megállok vagy gurulok de ugy ,hogy alapjáraton ketyeg a motor akkor kigyullad az olajnyomás jelző piros piktogram. Az olaj csere már volt a Dobogokő és Kékes tura között is. Olajdeknit leszedtem, szivókosárt cseréltem.5w30 ford olajat kapott eredeti szűrővel . Ha adok neki gázt akkor eltűnik az olajnyomás hibát jelző piktogram. Viszont ahogy visszaesik alapjáratra a fordulat megibt előjön. Ha 10 percre leállítom a motort akkor no problem már az alapjárati olajnyomással.

Gyanusított alkatrészeim : olajhűtö eldugult vagy leszűkült az olajáteresztő képessége, olajpumpa haldoklik ( a kis rugo ami elvileg a végnyomást szabályozná az olajkörben kicsit megvan nyaggatva ) legalább is ugy tűnt. Vagy amugy elvékonyodik az olaj a tartósabb motorterhelés miatt? Más szűröt kéne használni?

Arany 5w40 Castrollal nem csinálta.


Valaki tud segíteni ebben a problémámban? ( Bagolymester? )


Köszönöm!

szerintem olajpumpa
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Flyboy01


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 09.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.07.22 21:11:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2108
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Flyboy01 írta:
Sziasztok ! Új hiba ütötte fel a fejét... 1.6tdci 90Le. Hegymenet után (Dobogokő, Kékestető, Normafa) ha megállok vagy gurulok de ugy ,hogy alapjáraton ketyeg a motor akkor kigyullad az olajnyomás jelző piros piktogram. Az olaj csere már volt a Dobogokő és Kékes tura között is. Olajdeknit leszedtem, szivókosárt cseréltem.5w30 ford olajat kapott eredeti szűrővel . Ha adok neki gázt akkor eltűnik az olajnyomás hibát jelző piktogram. Viszont ahogy visszaesik alapjáratra a fordulat megibt előjön. Ha 10 percre leállítom a motort akkor no problem már az alapjárati olajnyomással.

Gyanusított alkatrészeim : olajhűtö eldugult vagy leszűkült az olajáteresztő képessége, olajpumpa haldoklik ( a kis rugo ami elvileg a végnyomást szabályozná az olajkörben kicsit megvan nyaggatva ) legalább is ugy tűnt. Vagy amugy elvékonyodik az olaj a tartósabb motorterhelés miatt? Más szűröt kéne használni?

Arany 5w40 Castrollal nem csinálta.


Valaki tud segíteni ebben a problémámban? ( Bagolymester? )


Köszönöm!

szerintem olajpumpa


Olajpumpa cserénél mire számitsak? Miket kell cserélni a pumpán és a főtengely szimeringen kivül?

Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5075


HozzászólásElküldve: 2018.07.22 21:25:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2109
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Flyboy01 írta:


Olajpumpa cserénél mire számitsak? Miket kell cserélni a pumpán és a főtengely szimeringen kivül?

Köszönöm!

technológia szerint olajteknőt Smile A blokk és a pumpa közötti o gyűrűt mindenképp, más nem kell.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Flyboy01


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 09.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.07.22 22:18:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2110
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Flyboy01 írta:


Olajpumpa cserénél mire számitsak? Miket kell cserélni a pumpán és a főtengely szimeringen kivül?

Köszönöm!

technológia szerint olajteknőt Smile A blokk és a pumpa közötti o gyűrűt mindenképp, más nem kell.


Basszus az olajteknőt? Dehát az leszedhető mindentől teljesen függetlenül . Olajhűtőt takarítani mennyire érdemes? Amúgy kettöstömegű lendkereket is cserélnem kell így lehet mindent majd egyben. Illetve lenne mégegy kérdés. A tűzkarikánál mi az a plusz dolog amit repair karikának hivnak? Ez miben más mint a sima tűzkarika?

Ezer köszönet Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  emzeperiksz


Offline
Csatlakozott:
2018. 07. 23.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.07.23 13:55:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2111
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Hasonló problémával küzdök most én is, milyen megközelítést javasoltok? 1.6 TDCi 110LE nem DPF-es, 220e km, olaj 1 éves/13e km

Meleg motornál alapjáraton bevillan az olajnyomást jelző piktogram, minimális fordulatszám-emelésre eltűnik.
Olajgombát cseréltem hátha az mutat hülyeséget, de a helyzet változatlan.

Nem tudom milyen irányban induljak el: kapjon egy engine flusht + friss olajcserét, hátha csak ennyi a probléma?
Vagy lehetséges hogy az olajpumpánál kell a problémát keresni?

Köszi a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Flyboy01


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 09.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.07.25 21:46:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2112
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

emzeperiksz írta:
Sziasztok!

Hasonló problémával küzdök most én is, milyen megközelítést javasoltok? 1.6 TDCi 110LE nem DPF-es, 220e km, olaj 1 éves/13e km

Meleg motornál alapjáraton bevillan az olajnyomást jelző piktogram, minimális fordulatszám-emelésre eltűnik.
Olajgombát cseréltem hátha az mutat hülyeséget, de a helyzet változatlan.

Nem tudom milyen irányban induljak el: kapjon egy engine flusht + friss olajcserét, hátha csak ennyi a probléma?
Vagy lehetséges hogy az olajpumpánál kell a problémát keresni?

Köszi a segítséget!


Szia!

Én végül úgy döntöttem, hogy olajpumpát cserélek és persze olajat is. Viszont az 5w30-ról 5w40-re váltok. Sajnos ezek a motorok sokat mentek már, az enyém legalább is biztosan és annak idején a hosszú olaj csereperiódus sem segitette a motor hosszútávú megóvását.
(Azért váltok 5w40-re mert ott az üzemi hőfokon lévő olaj vastagabb, talán ez kompenzálja a kopottságot.)

Én a flusht annyira nem ajánlom az olvasottak alapján. Túl sok apró cucc felszabadulhat és igy akár a turbód is bánhatja. Mégpedig úgy, hogy a kenési rendszere elviszi a turbóhoz a dzsuvát és szépen lassan hello csapágy vagy azért mert a kis szürő benne van még a turbócsőben és azt eldugitja és igy nem kap olajat.

De végszóként leszögezném, hogy ez az ahogy én csinálom/nám.

Üdv!

Bocsi a rövid i betukért . Angol billentyuzetről vagyok Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Flyboy01


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 09.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.07.30 22:00:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2113
 Hozzászólás témája: Bagoly mesternek !
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Bagoly mester !

Tudom, hogy időd nem igazán van arra, hogy mindig figyeld a fórumot és a jobbnál jobb kérdésekre válaszolj állandóan de mégis lenne egy pár kérdésem mert aug 15 én nagy melóba fognék bele. Adott az olajnyomás problémás Focusom. Vettem hozzá lendkerék szettet mindennel, veszek hozzá olajpumpát, úgy döntöttem, hogy leszedem a hengerfejet is mert amilyen dzsuvás volt a szívó rész (eléggé elvolt tömődve) nem hagyott nyugodni, illetve még lecsekkoltuk, hogy az összes szelep nem zár rendesen sajnos. Így azt majd megtakarítom, becsiszolom a szelepeket stb, stb. Szóval a lendkerék cseréhez, olajpumpa cseréhez, és a hengerfej szereléshez arra gondoltam, hogy kiszedem a motort mert csak egyszerűbb lenne úgy "megszerelni" legalább kicsit kitakaríthatnám közben a motorteret is . Nos a kérdésem a következő . A motort merre szedjem ki? Érdemes lebontani az elejét és ott ki lehet szedni? ( hűtővizet úgyis leengedem, az intercoolert meg kitakarítanám) . Vagy motorháztető leszed és motor felülről kiemel? Lefelé nem nagyon akarom engedni mert az tűnik a legproblémásabbnak.
Illetve milyen munkákat érdemes megcsinálni közben még? ( Motor, fék, szervo olajat azt cserélnék közben)
( Tudom, hogy ez az egész nem ér annyit amennyit "rászánok" de én szeretem végtére is ezt a kocsit és szeretném még legalább 5 évig komolyabb probléma nélkül használni)

Mi a tapasztalat a motorkiszedéssel? Melyik megoldás a legjobb?

Köszönet előre is !

Üdv! Embarassed Embarassed
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5075


HozzászólásElküldve: 2018.07.31 08:09:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2114
 Hozzászólás témája: Re: Bagoly mesternek !
Hozzászólás az előzmény idézésével

Flyboy01 írta:
Kedves Bagoly mester !

Tudom, hogy időd nem igazán van arra, hogy mindig figyeld a fórumot és a jobbnál jobb kérdésekre válaszolj állandóan de mégis lenne egy pár kérdésem mert aug 15 én nagy melóba fognék bele. Adott az olajnyomás problémás Focusom. Vettem hozzá lendkerék szettet mindennel, veszek hozzá olajpumpát, úgy döntöttem, hogy leszedem a hengerfejet is mert amilyen dzsuvás volt a szívó rész (eléggé elvolt tömődve) nem hagyott nyugodni, illetve még lecsekkoltuk, hogy az összes szelep nem zár rendesen sajnos. Így azt majd megtakarítom, becsiszolom a szelepeket stb, stb. Szóval a lendkerék cseréhez, olajpumpa cseréhez, és a hengerfej szereléshez arra gondoltam, hogy kiszedem a motort mert csak egyszerűbb lenne úgy "megszerelni" legalább kicsit kitakaríthatnám közben a motorteret is . Nos a kérdésem a következő . A motort merre szedjem ki? Érdemes lebontani az elejét és ott ki lehet szedni? ( hűtővizet úgyis leengedem, az intercoolert meg kitakarítanám) . Vagy motorháztető leszed és motor felülről kiemel? Lefelé nem nagyon akarom engedni mert az tűnik a legproblémásabbnak.
Illetve milyen munkákat érdemes megcsinálni közben még? ( Motor, fék, szervo olajat azt cserélnék közben)
( Tudom, hogy ez az egész nem ér annyit amennyit "rászánok" de én szeretem végtére is ezt a kocsit és szeretném még legalább 5 évig komolyabb probléma nélkül használni)

Mi a tapasztalat a motorkiszedéssel? Melyik megoldás a legjobb?

Köszönet előre is !

Üdv! Embarassed Embarassed

helló! mi lefelé vesszük ki a hajtásláncot, ha szükséges. Fölfelé macerás. A terveidhez sokat hozzátenni nem tudok, jó munkát Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2018.07.31 08:43:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2115
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Flyboy01 írta:

(Azért váltok 5w40-re mert ott az üzemi hőfokon lévő olaj vastagabb, talán ez kompenzálja a kopottságot.)



Maradj nyugodtan az 5W-30-nál ha nem akarsz rövid úton belefutni egy motorgenerálba. Az szekembörök által csak "vastagabbnak" mondott olaj nem oldja meg a mechanikus problémákat azon már csak a gépműhely segít. Ha viszont semmi baja a motornak akkor a gyárilag ajánlott olajjal még sok kilométer vár rá.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  erkidaniel


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 02.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2018.08.03 05:11:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2116
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok egy kis segítséget kérnék tőletek.

1.6 TDCI 90 le az a probléma vele,hogy az egyik injektor mágnesszelep elektromos csatlakozásánál szivárog a gázolaj.A mágnesszelep két pólusa közül.Az lenne a kérdés,hogy mekkora hatással van ez a működésére?Kopoghat tőle a motor?Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?Válaszotokat előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Flyboy01


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 09.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.08.14 16:52:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2117
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly mester vagy bárki aki tudja a választ. Mekkoranak kell lennie az alapjarati üzemanyagnyomasnak a 90lovas 1.6 tdcinel?
Nekem folyamatosan 249-259 Barközött ugrál. Haldoklik a pumpa? Bekapcsolt klímával 290 bar körül van... Vagy a porlasztók rosszak? (elvileg fel lettek ujitva) illetve keresztkerdes. Ha a porlasztók fel lettek újítva akkor nem kellene, hogy új kódot kapjanak? Smile

Köszönöm előre is!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5075


HozzászólásElküldve: 2018.08.14 21:19:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2118
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Flyboy01 írta:
Bagoly mester vagy bárki aki tudja a választ. Mekkoranak kell lennie az alapjarati üzemanyagnyomasnak a 90lovas 1.6 tdcinel?
Nekem folyamatosan 249-259 Barközött ugrál. Haldoklik a pumpa? Bekapcsolt klímával 290 bar körül van... Vagy a porlasztók rosszak? (elvileg fel lettek ujitva) illetve keresztkerdes. Ha a porlasztók fel lettek újítva akkor nem kellene, hogy új kódot kapjanak? Smile

Köszönöm előre is!

nincs pontos érték, sok paramétert vesz figyelembe a motorvezérlés a nyomás meghatározásához. Alapvetően amit írsz jó.
Porlasztó felújításkor kellene új kód.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  emzeperiksz


Offline
Csatlakozott:
2018. 07. 23.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.08.22 14:07:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2119
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

emzeperiksz írta:
Sziasztok!

Hasonló problémával küzdök most én is, milyen megközelítést javasoltok? 1.6 TDCi 110LE nem DPF-es, 220e km, olaj 1 éves/13e km

Meleg motornál alapjáraton bevillan az olajnyomást jelző piktogram, minimális fordulatszám-emelésre eltűnik.
Olajgombát cseréltem hátha az mutat hülyeséget, de a helyzet változatlan.

Nem tudom milyen irányban induljak el: kapjon egy engine flusht + friss olajcserét, hátha csak ennyi a probléma?
Vagy lehetséges hogy az olajpumpánál kell a problémát keresni?

Köszi a segítséget!


*UPDATE*

Kapott egy friss olajcserét gyári 5W30 Ford olajjal , teknő leszedve, teljesen kicsöpögtetve, olajszűrő kipucolva --> változás nincs, meleg motornál alapjáraton alacsony olajnyomást jelez.

Ötlet hogy merre induljak el? A pumpa lehet rossz, vagy már a motor lehet kopva ennyi km után?!
Megérné rámérni a nyomásra, hogy hol van a baj?
Érdemes adalékkal próbálkozni?

Előre is köszi a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gabo8


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 08.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.10.14 17:13:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2120
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hol talalhato az izzitogyertya modulja 1.6TDCI ?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 79


HozzászólásElküldve: 2018.12.06 12:27:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2121
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Következő problémám van az autóval.
A befecskendezők mellett olaj van egy ideje, de nem tudom, hogy mitől lehet.
Tűzkarikát cseréltek tavaly, a szelepfedél tömítőpasztával van felrakva.
Van valami ötletetek?
https://kepkuldes.com/image/SdPxH

https://kepkuldes.com/image/SdTrc

https://kepkuldes.com/image/SdyAl

https://kepkuldes.com/image/SdR5u

https://kepkuldes.com/image/SdYZ7

Köszönöm előre is!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pfpetee


Offline
Csatlakozott:
2011. 05. 26.
Hozzászólások: 430

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.12.07 10:49:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2122
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

saumur írta:
Sziasztok!
A befecskendezők mellett olaj van egy ideje, de nem tudom, hogy mitől lehet.

Ha az olaj, akkor valószínűleg a porlasztók lefogató csavarjainál szivárog.
_________________
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 79


HozzászólásElküldve: 2018.12.07 18:10:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2123
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pfpetee írta:
saumur írta:
Sziasztok!
A befecskendezők mellett olaj van egy ideje, de nem tudom, hogy mitől lehet.

Ha az olaj, akkor valószínűleg a porlasztók lefogató csavarjainál szivárog.


Ha onnan szivárog, azzal mit lehet csinálni? Van tömítés a porlasztók alatt, amit cserélni kell? Vagy nem húzták meg rendesen a tűzkarika cseréje után?
Köszönöm a választ!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pfpetee


Offline
Csatlakozott:
2011. 05. 26.
Hozzászólások: 430

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.12.10 13:45:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2124
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

saumur írta:

Ha onnan szivárog, azzal mit lehet csinálni? Van tömítés a porlasztók alatt, amit cserélni kell? Vagy nem húzták meg rendesen a tűzkarika cseréje után?

Nem a meghúzáson múlik.
Azt hiszem pici réz alátéttel orvosolható. Nekem Göd-ön (EssMotor) megoldották egy szerviz alkalmával.
_________________
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 79


HozzászólásElküldve: 2018.12.10 19:29:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2125
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pfpetee írta:
saumur írta:

Ha onnan szivárog, azzal mit lehet csinálni? Van tömítés a porlasztók alatt, amit cserélni kell? Vagy nem húzták meg rendesen a tűzkarika cseréje után?

Nem a meghúzáson múlik.
Azt hiszem pici réz alátéttel orvosolható. Nekem Göd-ön (EssMotor) megoldották egy szerviz alkalmával.


Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Az 1,6 TDCi motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 69, 70, 71
Ugrás:   

71 / 71 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.30 másodperc