Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.01.22. 06:57:53 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: slimtomi
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 24516
Látogatók:
Vendégek: 303
Tagok: 2
Összesen: 305

Jelen lévő tagok:
01: ATA62
02: JuPe

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Bosszantó meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 90, 91, 92
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

92 / 92 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Ata62


Online
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2019.01.03 07:49:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2731
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
Kleroo írta:
fede94 írta:
sziasztok, arra van ötletetek, hogy mi lehet az alábbi jelenség: Párszor leblokkolt fékezéskor a kerék a jégen és a jobb első kerék felől sűrű kattogás hallatszik, miközben csúszik a kerék. Abs nincs a kocsiban tudtommal. 2006 decemberi focus cmax. köszönöm.

ABS biztos van az autódban, régesrégesréges régóta nem is lehet nélküle árulni. Azt hallod valószínűleg. recsegropog kattog vibrál Smile)


értem, és csak az egyik oldal, az is normális? Köszi a választ.


Az ABS mind a két elsö kerékre kihat, a kattogás nem a keróktöl jön,hanem az ABS (vezérlőtöl)kockátol. Ez a jobb első kerék fölött a motortérben van,a tüzfalnál,azért hallod onnan.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Online
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2019.01.04 14:36:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2732
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2013-as Cmax.
Pár nappal ezelőttig,ha a vezető vagy bármely ajtót kinyitottam (álló motornál levett gyújtásnál) akkor műszerfaltól kezdve helyzetjelzők is felkapcsolódtak.Most viszont a vezetőoldali(B-1)ajtót nyitom semmi nem történik,minden sötét.Ha másik ajtót nyitok,akkor felkapcsolódik a plafon világítás és áram alá kerül a szivargyújtó,semmi más.Motor start nyomásra indul,(szabadkezes kártya) minden rendben.Tudtok valami megoldást javasolni?Előre is nagyon köszönöm.Üdv.Attila
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Online
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2019.01.05 13:34:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2733
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
Sziasztok!

2013-as Cmax.
Pár nappal ezelőttig,ha a vezető vagy bármely ajtót kinyitottam (álló motornál levett gyújtásnál) akkor műszerfaltól kezdve helyzetjelzők is felkapcsolódtak.Most viszont a vezetőoldali(B-1)ajtót nyitom semmi nem történik,minden sötét.Ha másik ajtót nyitok,akkor felkapcsolódik a plafon világítás és áram alá kerül a szivargyújtó,semmi más.Motor start nyomásra indul,(szabadkezes kártya) minden rendben.Tudtok valami megoldást javasolni?Előre is nagyon köszönöm.Üdv.Attila


Megoldodott:Van egy nyitásérzékelő az ajtó zárszerkezetben,az vacakolt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 77


HozzászólásElküldve: 2019.01.08 20:39:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2734
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
fede94 írta:
Kleroo írta:
fede94 írta:
sziasztok, arra van ötletetek, hogy mi lehet az alábbi jelenség: Párszor leblokkolt fékezéskor a kerék a jégen és a jobb első kerék felől sűrű kattogás hallatszik, miközben csúszik a kerék. Abs nincs a kocsiban tudtommal. 2006 decemberi focus cmax. köszönöm.

ABS biztos van az autódban, régesrégesréges régóta nem is lehet nélküle árulni. Azt hallod valószínűleg. recsegropog kattog vibrál Smile)


értem, és csak az egyik oldal, az is normális? Köszi a választ.


Az ABS mind a két elsö kerékre kihat, a kattogás nem a keróktöl jön,hanem az ABS (vezérlőtöl)kockátol. Ez a jobb első kerék fölött a motortérben van,a tüzfalnál,azért hallod onnan.


Megkésve ugyan, de köszönöm a választ!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 77


HozzászólásElküldve: 2019.01.08 20:42:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2735
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

a rádió gyári kódját nem veszi be a sony cd s rádió. A rádióra külön kézikönyv van, emi nekem nincs, ezért nem tudom, hogy jól ütöm-e be. Leírná valaki, hogy mi a pontos módja 4 jegyű kód megadásának? köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  BMax


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 12.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 20:28:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2736
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy nagyon zavaró problémám, ami miatt már a kocsi lecserélésén is gondolkodom. Csak azért sajnálnám, mert minden más szempontból megfelel nekem. Talán már más is belefutott ilyesmibe.
Szóval 2007-es új(abb) verziójú TDCI 90LE C-Max ~190E km-rel. 3-4 éve van meg, utólag kiderült hogy az előző tulajnál is csinálta már. Hideg időben, de csak mikor a fagyjelző narancs vagy piros színűen világít az alábbit produkálja random időközönként félóránként vagy akár félpercenként. Gyorsításkor ~1800-as fordulat körül a jármű megtorpan (mintha a motor egy pillanatra leállna), fordulat+sebesség mutatók leesnek, motor+akku ikon fevillanik szintén egy pillanatra.
Hibakód nem marad a fedélzetiben, több szerelő is csak együttérzően hümmögött rá. Viszont egyikőjük állítólag már találkozott ilyesmi esettel, és ott a műszerfal újraforrasztása segített.
Ezen felül semmi gond, normálisan indul, gyorsul, fogyaszt.

Előre is köszönök minden konstruktív hozzászólást! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 130


HozzászólásElküldve: 2019.01.13 17:54:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2737
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

BMax írta:
Sziasztok!

Van egy nagyon zavaró problémám, ami miatt már a kocsi lecserélésén is gondolkodom. Csak azért sajnálnám, mert minden más szempontból megfelel nekem. Talán már más is belefutott ilyesmibe.
Szóval 2007-es új(abb) verziójú TDCI 90LE C-Max ~190E km-rel. 3-4 éve van meg, utólag kiderült hogy az előző tulajnál is csinálta már. Hideg időben, de csak mikor a fagyjelző narancs vagy piros színűen világít az alábbit produkálja random időközönként félóránként vagy akár félpercenként. Gyorsításkor ~1800-as fordulat körül a jármű megtorpan (mintha a motor egy pillanatra leállna), fordulat+sebesség mutatók leesnek, motor+akku ikon fevillanik szintén egy pillanatra.
Hibakód nem marad a fedélzetiben, több szerelő is csak együttérzően hümmögött rá. Viszont egyikőjük állítólag már találkozott ilyesmi esettel, és ott a műszerfal újraforrasztása segített.
Ezen felül semmi gond, normálisan indul, gyorsul, fogyaszt.

Előre is köszönök minden konstruktív hozzászólást! Smile


Csak ötletelésként: ha forrasztási probléma,megütögeted a műszerfalat produkálnia kéne a hibát akár álló helyzetben is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Online
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2019.01.14 12:10:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2738
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="BMax"]Sziasztok!

Van egy nagyon zavaró problémám, ami miatt már a kocsi lecserélésén is gondolkodom. Csak azért sajnálnám, mert minden más szempontból megfelel nekem. Talán már más is belefutott ilyesmibe.
Szóval 2007-es új(abb) verziójú TDCI 90LE C-Max ~190E km-rel. 3-4 éve van meg, utólag kiderült hogy az előző tulajnál is csinálta már. Hideg időben, de csak mikor a fagyjelző narancs vagy piros színűen világít az alábbit produkálja random időközönként félóránként vagy akár félpercenként. Gyorsításkor ~1800-as fordulat körül a jármű megtorpan (mintha a motor egy pillanatra leállna), fordulat+sebesség mutatók leesnek, motor+akku ikon fevillanik szintén egy pillanatra.
Hibakód nem marad a fedélzetiben, több szerelő is csak együttérzően hümmögött rá. Viszont egyikőjük állítólag már találkozott ilyesmi esettel, és ott a műszerfal újraforrasztása segített.
Ezen felül semmi gond, normálisan indul, gyorsul, fogyaszt.


Előre is köszönök minden konstruktív hozzászólást! Smile[/quote


Megtorpanást a fékpedálkapcsoló is szokta előidézni,rá kel nézni.Stekkert lehúzni tisztitani kapcsoló rudazatot megmozgatni,befuj kontaktspray stb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Online
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2019.01.14 12:15:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2739
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="Ata62"]
BMax írta:
Sziasztok!

Van egy nagyon zavaró problémám, ami miatt már a kocsi lecserélésén is gondolkodom. Csak azért sajnálnám, mert minden más szempontból megfelel nekem. Talán már más is belefutott ilyesmibe.
Szóval 2007-es új(abb) verziójú TDCI 90LE C-Max ~190E km-rel. 3-4 éve van meg, utólag kiderült hogy az előző tulajnál is csinálta már. Hideg időben, de csak mikor a fagyjelző narancs vagy piros színűen világít az alábbit produkálja random időközönként félóránként vagy akár félpercenként. Gyorsításkor ~1800-as fordulat körül a jármű megtorpan (mintha a motor egy pillanatra leállna), fordulat+sebesség mutatók leesnek, motor+akku ikon fevillanik szintén egy pillanatra.
Hibakód nem marad a fedélzetiben, több szerelő is csak együttérzően hümmögött rá. Viszont egyikőjük állítólag már találkozott ilyesmi esettel, és ott a műszerfal újraforrasztása segített.
Ezen felül semmi gond, normálisan indul, gyorsul, fogyaszt.



Előre is köszönök minden konstruktív hozzászólást! Smile[/quote


Megtorpanást a fékpedálkapcsoló is szokta előidézni,rá kel nézni.Stekkert lehúzni tisztitani kapcsoló rudazatot megmozgatni,befuj kontaktspray stb.

Ja,és gázólajszűrő is produkálja,csere szokott segiteni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2854


HozzászólásElküldve: 2019.01.14 16:25:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2740
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
Ata62 írta:
BMax írta:
...fordulat+sebesség mutatók leesnek...

Megtorpanást a fékpedálkapcsoló is szokta előidézni,rá kel nézni.Stekkert lehúzni tisztitani kapcsoló rudazatot megmozgatni,befuj kontaktspray stb.

Ja,és gázólajszűrő is produkálja,csere szokott segiteni.


Nem valószínű, hogy itt erről van szó. Shatterhand tanácsa jobb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Online
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2019.01.17 07:48:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2741
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Ata62 írta:
Ata62 írta:
BMax írta:
...fordulat+sebesség mutatók leesnek...

Megtorpanást a fékpedálkapcsoló is szokta előidézni,rá kel nézni.Stekkert lehúzni tisztitani kapcsoló rudazatot megmozgatni,befuj kontaktspray stb.

Ja,és gázólajszűrő is produkálja,csere szokott segiteni.


Nem valószínű, hogy itt erről van szó. Shatterhand tanácsa jobb.


Lehet.Elfogadom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mfuto


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 18.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.01.18 12:59:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2742
 Hozzászólás témája: SW újra rakás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia,

megkérdezhetem kb mibe került ez a SW újrarakás?
Azóta is hibamentes? Smile

Köszönöm!

Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


Nekem ugyanez a hibajelenség és hibakód volt,a Ford szervízben (Váci u.) azt mondta a szerelő,hogy csere előtt újrarakja a komplett szoftvert.Nem nagyon hittem benne de azóta oké.Ja és az új szoft. óta működik az automata világítás. (1.6 TDCI 2011 88e.km.)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 130


HozzászólásElküldve: 2019.01.19 10:02:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2743
 Hozzászólás témája: Re: SW újra rakás
Hozzászólás az előzmény idézésével

mfuto írta:
Szia,

megkérdezhetem kb mibe került ez a SW újrarakás?
Azóta is hibamentes? Smile


Köszönöm!

Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


Nekem ugyanez a hibajelenség és hibakód volt,a Ford szervízben (Váci u.) azt mondta a szerelő,hogy csere előtt újrarakja a komplett szoftvert.Nem nagyon hittem benne de azóta oké.Ja és az új szoft. óta működik az automata világítás. (1.6 TDCI 2011 88e.km.)


Kb. 10e volt,azóta hibamentes.Most tartok 100e km-nél.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mfuto


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 18.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.01.21 09:51:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2744
 Hozzászólás témája: Re: SW újra rakás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm szépen!

Shatterhand írta:
mfuto írta:
Szia,

megkérdezhetem kb mibe került ez a SW újrarakás?
Azóta is hibamentes? Smile


Köszönöm!

Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


Nekem ugyanez a hibajelenség és hibakód volt,a Ford szervízben (Váci u.) azt mondta a szerelő,hogy csere előtt újrarakja a komplett szoftvert.Nem nagyon hittem benne de azóta oké.Ja és az új szoft. óta működik az automata világítás. (1.6 TDCI 2011 88e.km.)


Kb. 10e volt,azóta hibamentes.Most tartok 100e km-nél.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 90, 91, 92
Ugrás:   

92 / 92 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.44 másodperc