Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.01.22. 06:59:11 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: slimtomi
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 24516
Látogatók:
Vendégek: 300
Tagok: 2
Összesen: 302

Jelen lévő tagok:
01: ATA62
02: JuPe

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - ST-170
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> ST-170
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 39, 40, 41
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

41 / 41 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 190


HozzászólásElküldve: 2017.03.17 08:17:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1201
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem EBC tárcsák és betétek vannak, és nem ráznak. Én úgy tudom, hogy ha ráz a fék, akkor a tárcsa ráz és sajnos akkor csere.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gatya


Offline
Csatlakozott:
2005. 07. 07.
Hozzászólások: 100


HozzászólásElküldve: 2017.03.17 10:44:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1202
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mergen írta:
Nekem EBC tárcsák és betétek vannak, és nem ráznak. Én úgy tudom, hogy ha ráz a fék, akkor a tárcsa ráz és sajnos akkor csere.


Köszi, ránézek az EBC-re.
Igen valószínüleg megnyúlt kicsit a tárcsa és csere, csak nincs még fél éves sem..
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rvilike


Offline
Csatlakozott:
2012. 06. 18.
Hozzászólások: 1064


HozzászólásElküldve: 2017.03.24 10:33:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1203
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gatya írta:
Textar tárcsa


Textar egy kalap sz.ar, a betéteik is nyikorognak, dobd ki és vegyél valami rendeset: ate, zimmermann, ebc ...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  snoopkolok


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 18.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2017.05.22 08:08:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1204
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fekete st a hahu-n.....
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tarata


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 15.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.05.22 08:44:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1205
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Keresek st-170 es olajóra és olajhőfok műszercsoportot jaladokkal.

Köszönöm.
_________________
Köszönettel: Tarata
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 190


HozzászólásElküldve: 2017.05.23 07:18:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1206
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vmokot keresd.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 190


HozzászólásElküldve: 2017.08.02 07:29:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1207
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kérdezni szeretném, kék, 3 ajtós St170 IVL rendszámmal tag itt?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 190


HozzászólásElküldve: 2018.05.02 07:03:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1208
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia POA-xxx! Tag vagy itt? Üdv!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 190


HozzászólásElküldve: 2018.05.30 07:16:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1209
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia njy! Tag vagy? Üdv!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 728


HozzászólásElküldve: 2018.05.31 10:53:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1210
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mergen írta:
Szia njy! Tag vagy? Üdv!

nem jelentkezik senki... Embarassed
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  darabolo789


Offline
Csatlakozott:
2016. 07. 26.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.06.02 07:37:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1211
 Hozzászólás témája: st170
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Hátha valaki tud segíteni, múlthéten megállt a kocsim minden előjel nélkül (St170). Tökéletes ment egyszer csak leáll majd újraindítani nem lehetett, nem kattog,nem teker semmi.

Kilométer óra kijelzője csak csíkoz -------
Semmilyen obd olvasóval nem kommunikál

Első körben kilométer órát gyanítottuk (el lett küldve specialistához, de nem ez a rossz)

Valami ötlet? Jelenleg Motorvezérlő, vagy a ABS a tipp de ez csak találgatás...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bghistvan


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 31.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.06.02 09:03:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1212
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nemrégóta van nálam a gép,és hamarosan vezérlés csere lesz rajta....viszont alapjáraton van egy kis kelepelő hang a motor felső részéről,nem tudom szerintetek szelephang lehet?


Legutóbb bghistvan szerkesztette (2018.07.31 12:10:30), összesen 3 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 190


HozzászólásElküldve: 2018.06.02 17:54:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1213
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Áram van? Gyujtotrafo, generátor rendben?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bghistvan


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 31.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.06.02 18:48:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1214
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mergen írta:
Áram van? Gyujtotrafo, generátor rendben?


Mármint ezt tőlem kérdezted? Smile Ha nem,akkor tárgytalan......de azért megköszönném,ha véleményeznéd a videót,tudom,felvételre hagyatkozni nehéz......de a lényeg,hogy nem eszi az olajat,nem füstöl,víz nem fogy......teljesítménycsökkenés nincs......csak az kelepelés alapjáraton.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 190


HozzászólásElküldve: 2018.06.04 10:18:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1215
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem tőled kérdezem, az előtted lévő bejegyzőtől.

A kelepelő hangot nagyon nehéz kivenni a felvételről, de elállítódott szelep adhatja. A vezérműszíj cseréje megoldhatja.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bghistvan


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 31.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.06.04 10:21:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1216
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

....

Legutóbb bghistvan szerkesztette (2018.08.11 14:54:30), összesen 7 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 190


HozzászólásElküldve: 2018.06.04 11:51:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1217
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kérd, hogy a teljes vezérlést ellenőrizzék, ne csak szíjat cseréljenek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bghistvan


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 31.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.06.04 12:10:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1218
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ok,köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 190


HozzászólásElküldve: 2018.12.11 08:27:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1219
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Eladó az st170-em. Végig klubtagé volt. Érdeklődést magánban várom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  halalosiram


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 08.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.01.08 19:49:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1220
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Első autó vásárlása előtt állok, és lehet, hogy egy ST 170-es focus lesz a befutó. Emiatt szeretném kikérni a volt és jelenlegi ST tulajok véleményét a következő kérdésekről.

1. Mire kell figyelni vásárláskor? Amit eddig összegyűjtöttem az internetes kutakodásaim alapján:
- kettőstömegű lendkerék (kuplung?)
- IMRC modul (ezt tényleg olyan nehéz beszerezni?)
- rozsda (küszöbök, kerékívek), volt-e törve valahol
- mintha valahol olvastam volna, hogy a katalizátor is extra a sima mk1-hez képest
- futómű? Mennyire gyilkolják a magyar utak?

2. Mennyi az éves fenntartási költsége egy ilyen 16-17 éves autónak? Gondolok itt főleg a váratlan szervízekre, tehát ha véletlenül találok is egy jó állapotú autót, bármikor megadhatja magát kb. bármi (főleg a fenti listából)? Vagy rosszul gondolom? Ti mennyit költöttetek az utóbbi pár évben az autó szervizelésére, és mennyivel terveztek a következő évekre?

3. Ismertek megbízható szerelőt Budapest környékén, aki ért a típushoz? A legbonyolultabb dolog, amit egy autón meg tudok csinálni, az az olajszint ellenőrzése, szóval szükségem lesz egy jó szerelőre. Rolling Eyes

4. 4 ember (vagy akár 5?) kényelmesen el tud menni több száz km-es útra vele? Hátsó ülések lehajthatóak, hogy hosszabb dolgokat is lehessen vele szállítani? Ha nem, akkor csomagtartót nagyon macerás felrakni a tetőre?

Ferdehátút szeretnék, minél jobb állapotút (nyilván...), lehetőleg 3 ajtósat. Ezek alapján ez a két autó szimpatikus egyelőre:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_st170-13473981
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_st170_leszervizelve-13583329

Mi a véleményetek a fenti autókról? Bármilyen jó tanácsot szívesen fogadok! Smile

Köszönöm előre is a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 190


HozzászólásElküldve: 2019.01.09 08:58:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1221
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

halalosiram írta:


Mi a véleményetek a fenti autókról? Bármilyen jó tanácsot szívesen fogadok! Smile

Köszönöm előre is a segítséget!


Szia!

Szerteágazók a kérdéseid, de próbálok célirányos válaszokat adni. Először is jó lenne tudni, milyen célra és milyen használatra nézted ki az st170-et.
Bármelyik 16 éves autónál, bármikor, bármi cserés lehet. Ezért az st-t ne egy sima focushoz hasonlitsd, hanem egy korabeli 180 ló körüli más gyártmányhoz - leon cupra, golf gti, civic type-r, renault rs-ek. Fenntartási szempontból a focus st170 a legolcsóbb.
Alkatrész ellátottság jó, mindent be lehet szerezni.
A futómű és fék kopása használat függő, ha évi 30 ezret mész, előbb kell cserélni. Egyébként erős, bírja a dűlőket. A biztos pontok a cseréket illetően a vezérműszíj cseréje 120.000 km-ként és a kettős tömegű élettartama 200.000 km körüli. A katalizátor ügy a rögzítéséről szól, ami alacsonyan van, és könnyen felakad.

A két hirdetés, amiket néztél: mindkét autó külföldi, mindkettőt emelőre kell tenni, és gondosan átnézni a futóművet és a motorteret alulról szivárgás után kutatva. Képről egyikről sem lehet megmondani, hogy milyen valós állapotban van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  halalosiram


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 08.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.01.09 10:20:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1222
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mergen írta:


Szia!

Szerteágazók a kérdéseid, de próbálok célirányos válaszokat adni. Először is jó lenne tudni, milyen célra és milyen használatra nézted ki az st170-et.



Igazából főleg hétvégén használnám, Budapesten menni ide-oda, nagyobb dolgokat vásárolni, illetve vidékre lemenni rokonokhoz, kirándulni, nyaralni, síelni. Szóval szó szerint napi használatban nem lenne (munkába járáshoz nincs szükségem autóra), de azért rendszeresen használnám. Emiatt kéne, hogy 3-4 ember azért beleférjen cuccokkal együtt. Nem egy racionális választás az st170, az inkább egy fiatalabb, kisebb kockázatú autó lenne, mint egy első generációs ceed vagy egy második generációs focus, viszont szeretném, ha a vezetési élmény nem lenne teljesen halott.

Mergen írta:

Bármelyik 16 éves autónál, bármikor, bármi cserés lehet. Ezért az st-t ne egy sima focushoz hasonlitsd, hanem egy korabeli 180 ló körüli más gyártmányhoz - leon cupra, golf gti, civic type-r, renault rs-ek. Fenntartási szempontból a focus st170 a legolcsóbb.
Alkatrész ellátottság jó, mindent be lehet szerezni.
A futómű és fék kopása használat függő, ha évi 30 ezret mész, előbb kell cserélni. Egyébként erős, bírja a dűlőket. A biztos pontok a cseréket illetően a vezérműszíj cseréje 120.000 km-ként és a kettős tömegű élettartama 200.000 km körüli. A katalizátor ügy a rögzítéséről szól, ami alacsonyan van, és könnyen felakad.

A két hirdetés, amiket néztél: mindkét autó külföldi, mindkettőt emelőre kell tenni, és gondosan átnézni a futóművet és a motorteret alulról szivárgás után kutatva. Képről egyikről sem lehet megmondani, hogy milyen valós állapotban van.


Ezek szerint ha a vezérlést és a kettőstömegűt időben cserélem, olyan marha nagy meglepetés nem kéne érjen. De ahogy mondod, egy ilyen idős autónál már bármi lehet.

Az IMRC modulról olvastam még (bármi is legyen az...) itt a fórumban, hogyha megdöglik, akkor nagyon macerás újat beszerezni. Ezt valahogy tudom ellenőrizni vásárláskor, hogy rendesen működik-e? Erre is van valamilyen népi megfigyelés, hogy átlagosan hány km után szokott elromlani?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 190


HozzászólásElküldve: 2019.01.09 10:39:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1223
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A kettőstömegű úgy viselkedik, mint egy kuplung. Amikor elkopott, cserélik. Nincs km-hez kötött csere ajánlás, mint a vezérműszíjnál.

Az IMRC-ről, amit olvastál, egyedi eset lehet. Nem tudok arról, hogy az nagy gond lenne. Szívócső-hossz állító, terhelésnek nincs kitéve, ha elromlik, nincs előjele. Ilyen szempontból hasonlít az alapjárat szabályzó motorhoz. Az sincs terhelésnek kitéve, mégis elromolhat, és ezt előjel nélkül teszi.

Egyébként a focus egy tágas, alsó-közepes, jól pakolható autó. A hátsó ülések lehajthatók szállításhoz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kleroo


Offline
Csatlakozott:
2009. 04. 04.
Hozzászólások: 1198


HozzászólásElküldve: 2019.01.09 10:51:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1224
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

halalosiram írta:
Mergen írta:


Szia!

Szerteágazók a kérdéseid, de próbálok célirányos válaszokat adni. Először is jó lenne tudni, milyen célra és milyen használatra nézted ki az st170-et.



Igazából főleg hétvégén használnám, Budapesten menni ide-oda, nagyobb dolgokat vásárolni, illetve vidékre lemenni rokonokhoz, kirándulni, nyaralni, síelni. Szóval szó szerint napi használatban nem lenne (munkába járáshoz nincs szükségem autóra), de azért rendszeresen használnám. Emiatt kéne, hogy 3-4 ember azért beleférjen cuccokkal együtt. Nem egy racionális választás az st170, az inkább egy fiatalabb, kisebb kockázatú autó lenne, mint egy első generációs ceed vagy egy második generációs focus, viszont szeretném, ha a vezetési élmény nem lenne teljesen halott.

Mergen írta:

Bármelyik 16 éves autónál, bármikor, bármi cserés lehet. Ezért az st-t ne egy sima focushoz hasonlitsd, hanem egy korabeli 180 ló körüli más gyártmányhoz - leon cupra, golf gti, civic type-r, renault rs-ek. Fenntartási szempontból a focus st170 a legolcsóbb.
Alkatrész ellátottság jó, mindent be lehet szerezni.
A futómű és fék kopása használat függő, ha évi 30 ezret mész, előbb kell cserélni. Egyébként erős, bírja a dűlőket. A biztos pontok a cseréket illetően a vezérműszíj cseréje 120.000 km-ként és a kettős tömegű élettartama 200.000 km körüli. A katalizátor ügy a rögzítéséről szól, ami alacsonyan van, és könnyen felakad.

A két hirdetés, amiket néztél: mindkét autó külföldi, mindkettőt emelőre kell tenni, és gondosan átnézni a futóművet és a motorteret alulról szivárgás után kutatva. Képről egyikről sem lehet megmondani, hogy milyen valós állapotban van.


Ezek szerint ha a vezérlést és a kettőstömegűt időben cserélem, olyan marha nagy meglepetés nem kéne érjen. De ahogy mondod, egy ilyen idős autónál már bármi lehet.


Az IMRC modulról olvastam még (bármi is legyen az...) itt a fórumban, hogyha megdöglik, akkor nagyon macerás újat beszerezni. Ezt valahogy tudom ellenőrizni vásárláskor, hogy rendesen működik-e? Erre is van valamilyen népi megfigyelés, hogy átlagosan hány km után szokott elromlani?


Szia!

Az ST170 szerintem racionális választás. Nem egy 2üléses kisautó, nem egy 30 éves olasz/francia betegágy (ami mesés ha épp működik) nem egy zajos ordító nyomorgós régirégi japó.
Hanem kvázi egy megreszelt családi tömegautó. A legjobb a maga generációjából, és még mais modernecske. Az a motor is alapvetően semmi extra, nem egy biturbo kompresszoros felfújt szöcske.
Széltében kicsit szűkös, de 4 embernek tök jó.

Viszont azt is hozzátenném, hogy az mk2 nem veszített az élményből. Friss jogsival mindkettő zseniálisan jó.
Persze az elég veserázósra hangolt ST érdemileg jobb, de egy sima mk2 is jó kemény állatkodásra is Very Happy
Más liga mint a többiek. Futóműben ekkorra már lekoppintották, de összélményben nem. És közel 20centivel szélesebb. Viszont szerintem annyira nem golyóálló mint az mk1, nem biztos hogy kevesebb nyűg lenne vele.
1.6-1.7 körül kéne valami utsó szériás faceliftet nézni, ha ez a vonal érdekes
_________________
Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  halalosiram


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 08.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.01.09 11:32:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1225
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kleroo írta:

Szia!

Az ST170 szerintem racionális választás. Nem egy 2üléses kisautó, nem egy 30 éves olasz/francia betegágy (ami mesés ha épp működik) nem egy zajos ordító nyomorgós régirégi japó.
Hanem kvázi egy megreszelt családi tömegautó. A legjobb a maga generációjából, és még mais modernecske. Az a motor is alapvetően semmi extra, nem egy biturbo kompresszoros felfújt szöcske.
Széltében kicsit szűkös, de 4 embernek tök jó.

Viszont azt is hozzátenném, hogy az mk2 nem veszített az élményből. Friss jogsival mindkettő zseniálisan jó.
Persze az elég veserázósra hangolt ST érdemileg jobb, de egy sima mk2 is jó kemény állatkodásra is Very Happy
Más liga mint a többiek. Futóműben ekkorra már lekoppintották, de összélményben nem. És közel 20centivel szélesebb. Viszont szerintem annyira nem golyóálló mint az mk1, nem biztos hogy kevesebb nyűg lenne vele.
1.6-1.7 körül kéne valami utsó szériás faceliftet nézni, ha ez a vonal érdekes


Hm, ilyen szempontból racionális, inkább arra gondoltam, hogy kora okán, illetve amiatt, hogy sokan használhatták régebben úgy, hogy nyomták neki mint az állat, de nem szervizelték, összetörték, stb., emiatt talán kicsit rizikósabb vétel.

A kettes focus ilyen szempontból talán jobb egy kicsit, fiatalabb, remélhetőleg kevesebben használták állat módjára. Az jó hír, hogy vezetési élményben, ami sokszor felfüggesztés-függő, nincs sokkal lemaradva. Alapvetően másfél millióig keresek olyan autót, amivel 4 ember el tud menni egy hosszabb útra, sima szívó benzines motorral, klímával és valamilyen kis élményt is ad, amikor vezeted. Ha véletlenül tempomat is van benne, az se gond, mk2-es focusokban már előfordul. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> ST-170
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 39, 40, 41
Ugrás:   

41 / 41 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.28 másodperc