Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.06.20. 17:34:34 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: DominickLa
Mai: 0
Tegnapi: 11
Összesen: 25001
Látogatók:
Vendégek: 422
Tagok: 6
Összesen: 428

Jelen lévő tagok:
01: ZeN973
02: attis
03: theseus
04: csabesz66
05: NomadND1
06: zserbox

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 3. Gondok, problémák...
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 58, 59, 60, 61, 62  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

59 / 62 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  rezuc


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 04.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.11.10 15:45:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1741
 Hozzászólás témája: Világít a LED a belsőtér-érzékelők mellett
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Pár hete lettem rá figyelmes, hogy a belsőtér-érzékelők mellett található LED lámpák (gondolom azok) menet közben folyamatosan világítanak.
Nem tudok rájönni, hogy mi okozza ezt, próbáltam távirányítóval nyitni-zárni, a kilincs érintésével nyitni zárni, de semmi változás.
Van úgy, hogy menet közben megszűnnek világítani, de pár perc múlva (változó az idő intervallum) újból elkezdenek világítani. Elég zavaró, főleg sötétben, mert a belső visszapillantóban tükröződnek.
Egyáltalán mit jelent az, ha világítanak? Nem találok erről sehol semmit...
Műszerfalon semmi hiba üzenet, riasztó nem szólal meg indokolatlanul. Az autó kulcs nélküli indításos.
Pár szervízt felhívtam már, de még nem találkoztak hasonlóval. Azt mondták, vigyem be...

Tud valaki segíteni a témában?
Hat hónapos a verda, remélem nincs nagy gond Smile

Előre is köszönöm.
_________________
A kutya az ember legjobb barátja!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5086


HozzászólásElküldve: 2018.11.10 17:41:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1742
 Hozzászólás témája: Re: Világít a LED a belsőtér-érzékelők mellett
Hozzászólás az előzmény idézésével

rezuc írta:
Sziasztok!

Pár hete lettem rá figyelmes, hogy a belsőtér-érzékelők mellett található LED lámpák (gondolom azok) menet közben folyamatosan világítanak.
Nem tudok rájönni, hogy mi okozza ezt, próbáltam távirányítóval nyitni-zárni, a kilincs érintésével nyitni zárni, de semmi változás.
Van úgy, hogy menet közben megszűnnek világítani, de pár perc múlva (változó az idő intervallum) újból elkezdenek világítani. Elég zavaró, főleg sötétben, mert a belső visszapillantóban tükröződnek.
Egyáltalán mit jelent az, ha világítanak? Nem találok erről sehol semmit...
Műszerfalon semmi hiba üzenet, riasztó nem szólal meg indokolatlanul. Az autó kulcs nélküli indításos.
Pár szervízt felhívtam már, de még nem találkoztak hasonlóval. Azt mondták, vigyem be...

Tud valaki segíteni a témában?
Hat hónapos a verda, remélem nincs nagy gond Smile

Előre is köszönöm.

többnyire ott a hangulatvilágítás van, amik helyzetjelzőre kapcsolnak be Smile Próbáld ki úgy, hogy külső világítást nem kapcsolsz.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zoger


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 29.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2018.11.14 15:45:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1743
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Találtam a neten egy terjedelmes manualt. Gondolom Nektek is hasznotokra lehet.
https://1drv.ms/b/s!At0J5hw6RsXzhIkXJSn-10E9yJ2H6Q
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rezuc


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 04.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.11.15 18:06:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1744
 Hozzászólás témája: Re: Világít a LED a belsőtér-érzékelők mellett
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
rezuc írta:
Sziasztok!

Pár hete lettem rá figyelmes, hogy a belsőtér-érzékelők mellett található LED lámpák (gondolom azok) menet közben folyamatosan világítanak.
Nem tudok rájönni, hogy mi okozza ezt, próbáltam távirányítóval nyitni-zárni, a kilincs érintésével nyitni zárni, de semmi változás.
Van úgy, hogy menet közben megszűnnek világítani, de pár perc múlva (változó az idő intervallum) újból elkezdenek világítani. Elég zavaró, főleg sötétben, mert a belső visszapillantóban tükröződnek.
Egyáltalán mit jelent az, ha világítanak? Nem találok erről sehol semmit...
Műszerfalon semmi hiba üzenet, riasztó nem szólal meg indokolatlanul. Az autó kulcs nélküli indításos.
Pár szervízt felhívtam már, de még nem találkoztak hasonlóval. Azt mondták, vigyem be...

Tud valaki segíteni a témában?
Hat hónapos a verda, remélem nincs nagy gond Smile

Előre is köszönöm.

többnyire ott a hangulatvilágítás van, amik helyzetjelzőre kapcsolnak be Smile Próbáld ki úgy, hogy külső világítást nem kapcsolsz.


Szia,
köszi, igazad volt. Az valóban a hangulatvilágítás része Laughing . Kikapcsoltam, így már nyilván nem világít, de az a baj, hogy így most sehol nincs hangulatvilágítás, pedig a lábtérnél és az ajtókon hasznos. Erre nincs valami megoldás, hogy a tetőn lévő hangulatvilágítás legyen csak off? Laughing
Engem zavar, ha az ott világít.
_________________
A kutya az ember legjobb barátja!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  David992


Offline
Csatlakozott:
2017. 04. 27.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.11.16 19:25:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1745
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Tegnap reggel kicsivel több mint egy hét után használatba vettem az autóm.
Indítás után arra lettem figyelmes, hogy nem emelte meg a fordulatszámot a hideg motor ellenére a rendszer.
Ebből adódóan (vagyis remélem hogy csak ezért) igen dadogósan tudtam elindulni vele. Bemelegedés után semmi gond nem volt.
Melyik szenzor,jeladó vagy szonda,gomba jelez a vezérlésnek, hogy hideg a rendszer?
A vízhőfok a műszerfalon bemelegedésnél rendesen mutatott értéket.
Előre is köszi a válaszokat! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Hasek


Offline
Csatlakozott:
2018. 07. 28.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2018.12.01 14:55:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1746
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia
Megtaláltam a gázolaj szivárgás helyét.
A szivattyú után van egy osztó,abból jön négy felé a gázolaj.
Az egyik hollandi anya szivárog.
Van képem csak nem tudom feltölteni.
De hogy miként lehet meghúzni???
Vagy ???
Kicsi a hely.
Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Solt85


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 20.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2018.12.12 13:02:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1747
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dijkstra írta:
Sziasztok

Focus MK3-ba keresek alu-szerű betétet a kormánykerékre. Tud valaki ebben segíteni? Le lehet ezt valahogyan pattintani?

Üdv és kösz

Laci


Szia!

Fordnál csak egyben lehet kapni a légzsákkal, 135e.

E-bay-en azonban láttam, hogy lehet kapni a burkolatot légzsák nélkül ~7-8e környékén. Nem tudom ez teljesen megfelel-e az előírásoknak. Azért ha robban a légzsák, és nem úgy szakad a burkolat ahogy kellene akkor komoly sérüléseket tud okozni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bgakos07


Offline
Csatlakozott:
2018. 11. 05.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.01.01 16:57:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1748
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2012-es dízel Focus 3-on 2500-as fordulat környéken vibráció érződik az autón, de annyira, hogy a hátsó ülésen utazók is érzik. Mit gondoltok, lehet ez kettős tömegű lendkerék, illetve mi okozhatja?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  inf


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 09.
Hozzászólások: 29


HozzászólásElküldve: 2019.01.06 16:08:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1749
 Hozzászólás témája: Megtorpan az autó
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Segítségeteket kérném. Utóbbi 2 hétben vettem észre, hogy ha a reggeli hidegindításnál a szokásos 2-3 perces melegítés után nem kíméletesen indulok el (pl. 2000-nél nem váltom el az 1-est) hanem pörgetni akarom feljebb, olyan 2600 környékén nagyon durván megtorpan az autó. Ja az autó egyébként pár hete volt 1 éves, így tavaly télen ez nem jött elő mert akkor még nagyon-nagyon kíméletesen mentem vele. (Kilométer állása jelenleg 12000 és 1.6 TiVCT 125 Le motor). Létezik szerintetek, hogy ilyen hamar megadja magát a gyújtótrafó vagy valami ehhez kapcsolatos dolog?
Még tesztelem egyébként a jelenséget, de elsőre úgy néz ki, hogy összesen egyszer torpan meg és csakis 1es fokozatban, illetve ha a "kritikus" fordulatszámot már 1x sikerült átlépnem ezzel a megtorpanással, akkor soha többet nem csinálja (teljesen mindegy hogy hideg vagy már üzem meleg az autó). Üzem meleg újraindításnál pedig egyáltalán nem csinálja.
Lehet nem helyesen írtam le a jelenségeket, mert ahogy írtam még figyelem egyenlőre, de első pár alkalommal így tűnt nekem. Köszi előre is a segítségeteket.
Márkaszervíz (amennyiben pl. trafó vagy gyújtókábel a hiba) gondolom garanciában ugye mindenféle díj nélkül cseréli?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 331


HozzászólásElküldve: 2019.01.06 16:48:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1750
 Hozzászólás témája: Re: Megtorpan az autó
Hozzászólás az előzmény idézésével

inf írta:
Sziasztok.
Segítségeteket kérném. Utóbbi 2 hétben vettem észre, hogy ha a reggeli hidegindításnál a szokásos 2-3 perces melegítés után nem kíméletesen indulok el (pl. 2000-nél nem váltom el az 1-est) hanem pörgetni akarom feljebb, olyan 2600 környékén nagyon durván megtorpan az autó. Ja az autó egyébként pár hete volt 1 éves, így tavaly télen ez nem jött elő mert akkor még nagyon-nagyon kíméletesen mentem vele. (Kilométer állása jelenleg 12000 és 1.6 TiVCT 125 Le motor). Létezik szerintetek, hogy ilyen hamar megadja magát a gyújtótrafó vagy valami ehhez kapcsolatos dolog?
Még tesztelem egyébként a jelenséget, de elsőre úgy néz ki, hogy összesen egyszer torpan meg és csakis 1es fokozatban, illetve ha a "kritikus" fordulatszámot már 1x sikerült átlépnem ezzel a megtorpanással, akkor soha többet nem csinálja (teljesen mindegy hogy hideg vagy már üzem meleg az autó). Üzem meleg újraindításnál pedig egyáltalán nem csinálja.
Lehet nem helyesen írtam le a jelenségeket, mert ahogy írtam még figyelem egyenlőre, de első pár alkalommal így tűnt nekem. Köszi előre is a segítségeteket.
Márkaszervíz (amennyiben pl. trafó vagy gyújtókábel a hiba) gondolom garanciában ugye mindenféle díj nélkül cseréli?


Próbáld ki azt, hogy nem melegítesz alapjáraton 2-3 percig, hanem kb 20-25 másodperces bemelegítés után elindulsz.
Ilyenkor 'kíméletes' gázpedálkezelés mellett az autó hamarosan, kb. 2-3 perc haladás után közel kerül az üzem-meleg állapothoz akkor, ha nem állsz közben dugóban, alapjárati fordulaton. Ha dugóban fogsz állni, akkor semmi sem indokolja azt a 2-3 percig tartó 'melegítés't. Nincs értelme a 2-3 perces alapjárati melegítésnek. Ezzel csak feleslegesen égetsz el üzemanyagot és feleslegesen szennyezed a környezetet.

Ha ezek után is jelentkezik a megtorpanás, akkor keress fel egy márkaszervizt.



Ha
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  inf


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 09.
Hozzászólások: 29


HozzászólásElküldve: 2019.01.06 17:28:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1751
 Hozzászólás témája: Re: Megtorpan az autó
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
inf írta:
Sziasztok.
Segítségeteket kérném. Utóbbi 2 hétben vettem észre, hogy ha a reggeli hidegindításnál a szokásos 2-3 perces melegítés után nem kíméletesen indulok el (pl. 2000-nél nem váltom el az 1-est) hanem pörgetni akarom feljebb, olyan 2600 környékén nagyon durván megtorpan az autó. Ja az autó egyébként pár hete volt 1 éves, így tavaly télen ez nem jött elő mert akkor még nagyon-nagyon kíméletesen mentem vele. (Kilométer állása jelenleg 12000 és 1.6 TiVCT 125 Le motor). Létezik szerintetek, hogy ilyen hamar megadja magát a gyújtótrafó vagy valami ehhez kapcsolatos dolog?
Még tesztelem egyébként a jelenséget, de elsőre úgy néz ki, hogy összesen egyszer torpan meg és csakis 1es fokozatban, illetve ha a "kritikus" fordulatszámot már 1x sikerült átlépnem ezzel a megtorpanással, akkor soha többet nem csinálja (teljesen mindegy hogy hideg vagy már üzem meleg az autó). Üzem meleg újraindításnál pedig egyáltalán nem csinálja.
Lehet nem helyesen írtam le a jelenségeket, mert ahogy írtam még figyelem egyenlőre, de első pár alkalommal így tűnt nekem. Köszi előre is a segítségeteket.
Márkaszervíz (amennyiben pl. trafó vagy gyújtókábel a hiba) gondolom garanciában ugye mindenféle díj nélkül cseréli?


Próbáld ki azt, hogy nem melegítesz alapjáraton 2-3 percig, hanem kb 20-25 másodperces bemelegítés után elindulsz.
Ilyenkor 'kíméletes' gázpedálkezelés mellett az autó hamarosan, kb. 2-3 perc haladás után közel kerül az üzem-meleg állapothoz akkor, ha nem állsz közben dugóban, alapjárati fordulaton. Ha dugóban fogsz állni, akkor semmi sem indokolja azt a 2-3 percig tartó 'melegítés't. Nincs értelme a 2-3 perces alapjárati melegítésnek. Ezzel csak feleslegesen égetsz el üzemanyagot és feleslegesen szennyezed a környezetet.

Ha ezek után is jelentkezik a megtorpanás, akkor keress fel egy márkaszervizt.




Köszi, holnap reggel próbálom. Dugóban nem nagyon szoktam állni, mert eléggé korán közlekedem a városban, viszont a jelzőlámpák már működnek, így van az elindulási helytől 300 méterre olyan, ahol gyakran 1,5 percet is állok. Very Happy
Holnap akkor majd az ajánlott melegítéssel és óvatos gázadással, holnapután meg ugyanezzel a melegítéssel és bővebb gázadással fogom próbálni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  simretti


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 07.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.01.07 22:44:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1752
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok tudnátok segiteni van egy ford focus 2008 1.8 benzin bal elsö ajtot cseréltem mert törve volt taáltam komplett ajtot kicseréltem minden jo de a kulcs nem zárja az ajtot azaz a központi zár ha megnyomom a kulcson a záro gombot minde ajto zár csak amit cseréltem az nem mit tudok csinálni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  steve76723


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 07.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.01.11 09:42:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1753
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Egy 2015-ös faceliftes MK3 1.6 TDCI 116Le fókám van 126e. Km van benne, 10 e. Km ként olajcsere nagy részben autópályán használva. Most egy olyan probléma merült fel, hogy mikor felhajtva az autópályára gyorsítani kezdtem bedobta a Engine Service Now hibaüzenetet és persze bekapcsolt a vészüzem mód. Sad Megálltam az első pihenőnél, és leállítottam a motort. Test üzemben indítva nem írt DTC hibakódot Exclamation , és simán ment megint egy darabig. Amikor nagyobb tempóval mentem (motorfordulatszám 3000), akkor megint bedobta a vészüzem módot, teljesítményt levette. Megint megálltam az első pihenőnél, de most alánéztem a motorburkolatnak, hogy a turbócsőnél nincs e valami kifújás, de nem láttam nyomokat, hogy lenne. Nem tudom valakinél volt már ilyen hiba? Holnap beviszem a szervizbe, hogy kiolvassák a hibát. Remélem nem nagy a baj. Ha valaki tapasztalt ilyen hibát és meglett a megoldás, írna pár sort mi volt?
Előre is köszönöm!
Üdv: Steve
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 201


HozzászólásElküldve: 2019.01.16 19:28:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1754
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Nekem is megjelent a kuplung visszahívásos probléma. De örülök neki Sad
Valaki vitte már vissza?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hadogabi


Offline
Csatlakozott:
2015. 02. 20.
Hozzászólások: 114


HozzászólásElküldve: 2019.01.17 08:47:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1755
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

semetka írta:
Sziasztok! Nekem is megjelent a kuplung visszahívásos probléma. De örülök neki Sad
Valaki vitte már vissza?

Én vittem letesztelték és közölték hogy minden ok. Kapott egy szoftverfrissítést. Pár óra volt. Cserélni nem cseréltek semmit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kran72


Offline
Csatlakozott:
2012. 02. 29.
Hozzászólások: 32


HozzászólásElküldve: 2019.01.17 09:19:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1756
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

semetka írta:
Sziasztok! Nekem is megjelent a kuplung visszahívásos probléma. De örülök neki Sad
Valaki vitte már vissza?


Visszavittem,(talán) megnézték,szoftverfrissítést kapott és ennyi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 201


HozzászólásElküldve: 2019.01.17 15:32:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1757
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kran72 írta:
semetka írta:
Sziasztok! Nekem is megjelent a kuplung visszahívásos probléma. De örülök neki Sad
Valaki vitte már vissza?


Visszavittem,(talán) megnézték,szoftverfrissítést kapott és ennyi.


4-én viszem én is. Szoftverfrissítés után volt bármi változás amit észleltél?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hadogabi


Offline
Csatlakozott:
2015. 02. 20.
Hozzászólások: 114


HozzászólásElküldve: 2019.01.17 20:59:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1758
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

semetka írta:
kran72 írta:
semetka írta:
Sziasztok! Nekem is megjelent a kuplung visszahívásos probléma. De örülök neki Sad
Valaki vitte már vissza?


Visszavittem,(talán) megnézték,szoftverfrissítést kapott és ennyi.


4-én viszem én is. Szoftverfrissítés után volt bármi változás amit észleltél?

Nálam nem semmi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kran72


Offline
Csatlakozott:
2012. 02. 29.
Hozzászólások: 32


HozzászólásElküldve: 2019.01.18 09:03:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1759
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

semetka írta:
kran72 írta:
semetka írta:
Sziasztok! Nekem is megjelent a kuplung visszahívásos probléma. De örülök neki Sad
Valaki vitte már vissza?


Visszavittem,(talán) megnézték,szoftverfrissítést kapott és ennyi.


4-én viszem én is. Szoftverfrissítés után volt bármi változás amit észleltél?

Mivel itt a tél egy kicsit óvatosabban tolom neki de nem mondanám,hogy változást tapasztalok. Sem pozitív sem negatív irányút.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 201


HozzászólásElküldve: 2019.01.18 15:07:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1760
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Remélem akkor nálam sem lesz semmi. Pedig úgy volt hogy az enyém nem érintett. Aztán most meg benne van az ETIS-ben.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zoller89


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 19.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.01.19 19:47:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1761
 Hozzászólás témája: Focus Mk3 (2011) 1,6 TDCI kombi - vezetőoldali ajtó elektronikai hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Tegnap óta egy - eddig számomra ismeretlen - hibát észlelek a Focusomnál. Az autót távirányítóval (vagy kulccsal) nyitva az elektromos tükrök becsukva maradnak (az ajtózárak kifogástalanul működnek), majd többszöri próbálkozásra a tükrök is nyílnak. Záráskor ugyanezt kell eljátszani. Továbbá a kilépőfény, a tükörbe épített irányjelző és az ajtó belső felén lévő kezelőgombok (tükör-ablakemelő) háttérvilágítása is szabályosan villog (kb 3másodpercenként). Amikor elsötétülnek a gombok, nem használhatóak, pl az ablakemelők is csak időszakosan működnek.

A szabályos működéskiesésből valamilyen elektronikus problémára gondolnék (lazulás, vagy szoftveres? ).

Ha van valakinek hasonló tapasztalata, ötlete a hiba javítására, megköszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Robi50


Offline
Csatlakozott:
2014. 09. 11.
Hozzászólások: 414


HozzászólásElküldve: 2019.01.24 16:13:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1762
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

semetka írta:
Remélem akkor nálam sem lesz semmi. Pedig úgy volt hogy az enyém nem érintett. Aztán most meg benne van az ETIS-ben.

Neked működik az ETIS? Csak engem nem enged be, vagy van vele időnként valami baj?
_________________
Nyári: Michelin Primacy HP 215/55 R 16
Téli: Firestone WinterHawk 3 205/55 R 16
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 201


HozzászólásElküldve: 2019.01.25 00:19:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1763
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Valami baromság történik, de nekem sem megy. Valami fiókkonvertálást ír.

Robi50 írta:
semetka írta:
Remélem akkor nálam sem lesz semmi. Pedig úgy volt hogy az enyém nem érintett. Aztán most meg benne van az ETIS-ben.

Neked működik az ETIS? Csak engem nem enged be, vagy van vele időnként valami baj?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  inf


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 09.
Hozzászólások: 29


HozzászólásElküldve: 2019.01.28 11:07:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1764
 Hozzászólás témája: Re: Megtorpan az autó
Hozzászólás az előzmény idézésével

inf írta:
qqrique írta:
inf írta:
Sziasztok.
Segítségeteket kérném. Utóbbi 2 hétben vettem észre, hogy ha a reggeli hidegindításnál a szokásos 2-3 perces melegítés után nem kíméletesen indulok el (pl. 2000-nél nem váltom el az 1-est) hanem pörgetni akarom feljebb, olyan 2600 környékén nagyon durván megtorpan az autó. Ja az autó egyébként pár hete volt 1 éves, így tavaly télen ez nem jött elő mert akkor még nagyon-nagyon kíméletesen mentem vele. (Kilométer állása jelenleg 12000 és 1.6 TiVCT 125 Le motor). Létezik szerintetek, hogy ilyen hamar megadja magát a gyújtótrafó vagy valami ehhez kapcsolatos dolog?
Még tesztelem egyébként a jelenséget, de elsőre úgy néz ki, hogy összesen egyszer torpan meg és csakis 1es fokozatban, illetve ha a "kritikus" fordulatszámot már 1x sikerült átlépnem ezzel a megtorpanással, akkor soha többet nem csinálja (teljesen mindegy hogy hideg vagy már üzem meleg az autó). Üzem meleg újraindításnál pedig egyáltalán nem csinálja.
Lehet nem helyesen írtam le a jelenségeket, mert ahogy írtam még figyelem egyenlőre, de első pár alkalommal így tűnt nekem. Köszi előre is a segítségeteket.
Márkaszervíz (amennyiben pl. trafó vagy gyújtókábel a hiba) gondolom garanciában ugye mindenféle díj nélkül cseréli?


Próbáld ki azt, hogy nem melegítesz alapjáraton 2-3 percig, hanem kb 20-25 másodperces bemelegítés után elindulsz.
Ilyenkor 'kíméletes' gázpedálkezelés mellett az autó hamarosan, kb. 2-3 perc haladás után közel kerül az üzem-meleg állapothoz akkor, ha nem állsz közben dugóban, alapjárati fordulaton. Ha dugóban fogsz állni, akkor semmi sem indokolja azt a 2-3 percig tartó 'melegítés't. Nincs értelme a 2-3 perces alapjárati melegítésnek. Ezzel csak feleslegesen égetsz el üzemanyagot és feleslegesen szennyezed a környezetet.

Ha ezek után is jelentkezik a megtorpanás, akkor keress fel egy márkaszervizt.




Köszi, holnap reggel próbálom. Dugóban nem nagyon szoktam állni, mert eléggé korán közlekedem a városban, viszont a jelzőlámpák már működnek, így van az elindulási helytől 300 méterre olyan, ahol gyakran 1,5 percet is állok. Very Happy
Holnap akkor majd az ajánlott melegítéssel és óvatos gázadással, holnapután meg ugyanezzel a melegítéssel és bővebb gázadással fogom próbálni.


Sziasztok,

A tesztelés eredménye (ami lassan 1 hónapja tart): Azóta se jött elő a hiba, úgyhogy nem tudom mi lehetett az a pár alkalom amikor megtorpant az autó.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  inf


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 09.
Hozzászólások: 29


HozzászólásElküldve: 2019.01.28 11:27:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1765
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Nem biztos, hogy a legjobb helyre írom, de nem találtam más témát ahová illeszkedne. Van valakinek tapasztalata arról, hogy ha vonóhorgot szereltetek utólag (és nem Ford kereskedés műhelyében), akkor a hátsó parkoló szenzorok hogyan fognak működni? 13 tűset akarnék, és arra akasztható (Thule) kerékpárhordozóval fogom elsődlegesen használni. Az autó kezelési kézikönyve ezeket írja:

152. oldal: Megjegyzés: Vonóhorog-karral szerelt gépkocsiknál a hátsó parkolási segítség automatikusan deaktiválódik, ha bármilyen utánfutóvilágítást (vagy világítástáblát) csatlakoztatnak egy általunk jóváhagyott utánfutó-vonószerkezet modulon keresztül a 13 érintkezős aljzatba.

153. oldal: Megjegyzés: Az általunk jóváhagyott vonóhoroggal felszerelt gépkocsiknál a folyamatos hangjelzés már akkor
megkezdődik, amikor a hátsó lökhárító és az akadály közötti távolság 45 centiméter (18 inch).


155. oldal: Egy utánfutó szimbólum jelzi, ha a gépkocsihoz egy utánfutó van csatlakoztatva, és a hátsó érzékelők nem
állnak rendelkezésre.


Szerintetek alap esetben (mikor nincs semmi rádugva a csatlakozóra) ugyanúgy fognak működni a szenzorok mint előtte, mikor még nem volt vonóhorog az autón?
Amikor rádugom a kerékpárhordozót a hátsók kikapcsolnak automatikusan, de az elsők működnek tovább? vagy kézzel kell kikapcsolnom az érzékelőket mindig, amivel nem csak a hátsókat hanem az elsőket is kikapcsolom.

Szerintetek mit takar, az "általunk jóváhagyott vonóhorog" kifejezés?

Van valakinek ilyen tapasztalata?
Köszönöm előre is a segítségeteket.

Az autóm: 1 éves mk3.5 kombi 1.6 TiVCT 125 Le motor Technology felszereltség amihez kértem Parkoló csomag II-t és így vannak elől és hátul szenzoraim.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hadogabi


Offline
Csatlakozott:
2015. 02. 20.
Hozzászólások: 114


HozzászólásElküldve: 2019.01.28 11:44:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1766
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

inf írta:
Sziasztok,

Nem biztos, hogy a legjobb helyre írom, de nem találtam más témát ahová illeszkedne. Van valakinek tapasztalata arról, hogy ha vonóhorgot szereltetek utólag (és nem Ford kereskedés műhelyében), akkor a hátsó parkoló szenzorok hogyan fognak működni? 13 tűset akarnék, és arra akasztható (Thule) kerékpárhordozóval fogom elsődlegesen használni. Az autó kezelési kézikönyve ezeket írja:

152. oldal: Megjegyzés: Vonóhorog-karral szerelt gépkocsiknál a hátsó parkolási segítség automatikusan deaktiválódik, ha bármilyen utánfutóvilágítást (vagy világítástáblát) csatlakoztatnak egy általunk jóváhagyott utánfutó-vonószerkezet modulon keresztül a 13 érintkezős aljzatba.

153. oldal: Megjegyzés: Az általunk jóváhagyott vonóhoroggal felszerelt gépkocsiknál a folyamatos hangjelzés már akkor
megkezdődik, amikor a hátsó lökhárító és az akadály közötti távolság 45 centiméter (18 inch).


155. oldal: Egy utánfutó szimbólum jelzi, ha a gépkocsihoz egy utánfutó van csatlakoztatva, és a hátsó érzékelők nem
állnak rendelkezésre.


Szerintetek alap esetben (mikor nincs semmi rádugva a csatlakozóra) ugyanúgy fognak működni a szenzorok mint előtte, mikor még nem volt vonóhorog az autón?
Amikor rádugom a kerékpárhordozót a hátsók kikapcsolnak automatikusan, de az elsők működnek tovább? vagy kézzel kell kikapcsolnom az érzékelőket mindig, amivel nem csak a hátsókat hanem az elsőket is kikapcsolom.

Szerintetek mit takar, az "általunk jóváhagyott vonóhorog" kifejezés?

Van valakinek ilyen tapasztalata?
Köszönöm előre is a segítségeteket.

Az autóm: 1 éves mk3.5 kombi 1.6 TiVCT 125 Le motor Technology felszereltség amihez kértem Parkoló csomag II-t és így vannak elől és hátul szenzoraim.

Én is idén tervezem horgot rakatni majd elmegyek egy helyre es rakerdezek ezekre is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 179


HozzászólásElküldve: 2019.01.28 19:13:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1767
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hadogabi írta:
inf írta:
Sziasztok,

Nem biztos, hogy a legjobb helyre írom, de nem találtam más témát ahová illeszkedne. Van valakinek tapasztalata arról, hogy ha vonóhorgot szereltetek utólag (és nem Ford kereskedés műhelyében), akkor a hátsó parkoló szenzorok hogyan fognak működni? 13 tűset akarnék, és arra akasztható (Thule) kerékpárhordozóval fogom elsődlegesen használni. Az autó kezelési kézikönyve ezeket írja:

152. oldal: Megjegyzés: Vonóhorog-karral szerelt gépkocsiknál a hátsó parkolási segítség automatikusan deaktiválódik, ha bármilyen utánfutóvilágítást (vagy világítástáblát) csatlakoztatnak egy általunk jóváhagyott utánfutó-vonószerkezet modulon keresztül a 13 érintkezős aljzatba.

153. oldal: Megjegyzés: Az általunk jóváhagyott vonóhoroggal felszerelt gépkocsiknál a folyamatos hangjelzés már akkor
megkezdődik, amikor a hátsó lökhárító és az akadály közötti távolság 45 centiméter (18 inch).


155. oldal: Egy utánfutó szimbólum jelzi, ha a gépkocsihoz egy utánfutó van csatlakoztatva, és a hátsó érzékelők nem
állnak rendelkezésre.


Szerintetek alap esetben (mikor nincs semmi rádugva a csatlakozóra) ugyanúgy fognak működni a szenzorok mint előtte, mikor még nem volt vonóhorog az autón?
Amikor rádugom a kerékpárhordozót a hátsók kikapcsolnak automatikusan, de az elsők működnek tovább? vagy kézzel kell kikapcsolnom az érzékelőket mindig, amivel nem csak a hátsókat hanem az elsőket is kikapcsolom.

Szerintetek mit takar, az "általunk jóváhagyott vonóhorog" kifejezés?

Van valakinek ilyen tapasztalata?
Köszönöm előre is a segítségeteket.

Az autóm: 1 éves mk3.5 kombi 1.6 TiVCT 125 Le motor Technology felszereltség amihez kértem Parkoló csomag II-t és így vannak elől és hátul szenzoraim.

Én is idén tervezem horgot rakatni majd elmegyek egy helyre es rakerdezek ezekre is.


Nekem nem gyári vonóhorog van, de a Ford kereskedő szereltette fel (Vapol C55).
A vonóhorog miatt nem jelez be (azt nem tudom, hogy emiatt fel kell-e tanítani a rendszert), viszont a biciklitartóval jeleznek a hátsó radarok.
Amikor felrakom a biciklitartót (HAKR), akkor csinál egy lámpatesztet (ez teljesen normális).
Milyen biciklitartó lesz? Azért kérdezem, mert tudtommal általában 45kg-os teherbírásúak a Thule tartók, a Velocompact tud 60kg-ot.
2 felnőtt és 1 gyerek aluvázas bicikli már több, valószinüleg több mint 50kg (lemérve nálam kb. 51kg).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  inf


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 09.
Hozzászólások: 29


HozzászólásElküldve: 2019.01.28 20:42:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1768
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
hadogabi írta:
inf írta:
Sziasztok,

Nem biztos, hogy a legjobb helyre írom, de nem találtam más témát ahová illeszkedne. Van valakinek tapasztalata arról, hogy ha vonóhorgot szereltetek utólag (és nem Ford kereskedés műhelyében), akkor a hátsó parkoló szenzorok hogyan fognak működni? 13 tűset akarnék, és arra akasztható (Thule) kerékpárhordozóval fogom elsődlegesen használni. Az autó kezelési kézikönyve ezeket írja:

152. oldal: Megjegyzés: Vonóhorog-karral szerelt gépkocsiknál a hátsó parkolási segítség automatikusan deaktiválódik, ha bármilyen utánfutóvilágítást (vagy világítástáblát) csatlakoztatnak egy általunk jóváhagyott utánfutó-vonószerkezet modulon keresztül a 13 érintkezős aljzatba.

153. oldal: Megjegyzés: Az általunk jóváhagyott vonóhoroggal felszerelt gépkocsiknál a folyamatos hangjelzés már akkor
megkezdődik, amikor a hátsó lökhárító és az akadály közötti távolság 45 centiméter (18 inch).


155. oldal: Egy utánfutó szimbólum jelzi, ha a gépkocsihoz egy utánfutó van csatlakoztatva, és a hátsó érzékelők nem
állnak rendelkezésre.


Szerintetek alap esetben (mikor nincs semmi rádugva a csatlakozóra) ugyanúgy fognak működni a szenzorok mint előtte, mikor még nem volt vonóhorog az autón?
Amikor rádugom a kerékpárhordozót a hátsók kikapcsolnak automatikusan, de az elsők működnek tovább? vagy kézzel kell kikapcsolnom az érzékelőket mindig, amivel nem csak a hátsókat hanem az elsőket is kikapcsolom.

Szerintetek mit takar, az "általunk jóváhagyott vonóhorog" kifejezés?

Van valakinek ilyen tapasztalata?
Köszönöm előre is a segítségeteket.

Az autóm: 1 éves mk3.5 kombi 1.6 TiVCT 125 Le motor Technology felszereltség amihez kértem Parkoló csomag II-t és így vannak elől és hátul szenzoraim.

Én is idén tervezem horgot rakatni majd elmegyek egy helyre es rakerdezek ezekre is.


Nekem nem gyári vonóhorog van, de a Ford kereskedő szereltette fel (Vapol C55).
A vonóhorog miatt nem jelez be (azt nem tudom, hogy emiatt fel kell-e tanítani a rendszert), viszont a biciklitartóval jeleznek a hátsó radarok.
Amikor felrakom a biciklitartót (HAKR), akkor csinál egy lámpatesztet (ez teljesen normális).
Milyen biciklitartó lesz? Azért kérdezem, mert tudtommal általában 45kg-os teherbírásúak a Thule tartók, a Velocompact tud 60kg-ot.
2 felnőtt és 1 gyerek aluvázas bicikli már több, valószinüleg több mint 50kg (lemérve nálam kb. 51kg).


Velocompact 926 a kiszemelt. Leírás szerint 60 kg-ot tud és 13-as a csatlakozója.
Elbizonytalanodtam egyébként, senki nem tudott eddig meggyőző választ adni, hogy tud úgy működni a tolatóradar, ahogy a kezelési útmutatója írja. Még a Ford kereskedések szervizei sem, volt akinek az volt a válasza, hogy "biztos úgy van", és volt olyan ford szervizes aki azt mondta pl. a can-bus előkészítésre, hogy nem tudja van-e... Hát nem tudom innentől kezdve, hogy milyen emberek dolgoznak a kereskedésekben... Nem hiszem, hogy én lennék az első aki ilyet akar szereltetni...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 179


HozzászólásElküldve: 2019.01.28 21:08:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1769
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

inf írta:
GaborJ írta:
hadogabi írta:
inf írta:
Sziasztok,

Nem biztos, hogy a legjobb helyre írom, de nem találtam más témát ahová illeszkedne. Van valakinek tapasztalata arról, hogy ha vonóhorgot szereltetek utólag (és nem Ford kereskedés műhelyében), akkor a hátsó parkoló szenzorok hogyan fognak működni? 13 tűset akarnék, és arra akasztható (Thule) kerékpárhordozóval fogom elsődlegesen használni. Az autó kezelési kézikönyve ezeket írja:

152. oldal: Megjegyzés: Vonóhorog-karral szerelt gépkocsiknál a hátsó parkolási segítség automatikusan deaktiválódik, ha bármilyen utánfutóvilágítást (vagy világítástáblát) csatlakoztatnak egy általunk jóváhagyott utánfutó-vonószerkezet modulon keresztül a 13 érintkezős aljzatba.

153. oldal: Megjegyzés: Az általunk jóváhagyott vonóhoroggal felszerelt gépkocsiknál a folyamatos hangjelzés már akkor
megkezdődik, amikor a hátsó lökhárító és az akadály közötti távolság 45 centiméter (18 inch).


155. oldal: Egy utánfutó szimbólum jelzi, ha a gépkocsihoz egy utánfutó van csatlakoztatva, és a hátsó érzékelők nem
állnak rendelkezésre.


Szerintetek alap esetben (mikor nincs semmi rádugva a csatlakozóra) ugyanúgy fognak működni a szenzorok mint előtte, mikor még nem volt vonóhorog az autón?
Amikor rádugom a kerékpárhordozót a hátsók kikapcsolnak automatikusan, de az elsők működnek tovább? vagy kézzel kell kikapcsolnom az érzékelőket mindig, amivel nem csak a hátsókat hanem az elsőket is kikapcsolom.

Szerintetek mit takar, az "általunk jóváhagyott vonóhorog" kifejezés?

Van valakinek ilyen tapasztalata?
Köszönöm előre is a segítségeteket.

Az autóm: 1 éves mk3.5 kombi 1.6 TiVCT 125 Le motor Technology felszereltség amihez kértem Parkoló csomag II-t és így vannak elől és hátul szenzoraim.

Én is idén tervezem horgot rakatni majd elmegyek egy helyre es rakerdezek ezekre is.


Nekem nem gyári vonóhorog van, de a Ford kereskedő szereltette fel (Vapol C55).
A vonóhorog miatt nem jelez be (azt nem tudom, hogy emiatt fel kell-e tanítani a rendszert), viszont a biciklitartóval jeleznek a hátsó radarok.
Amikor felrakom a biciklitartót (HAKR), akkor csinál egy lámpatesztet (ez teljesen normális).
Milyen biciklitartó lesz? Azért kérdezem, mert tudtommal általában 45kg-os teherbírásúak a Thule tartók, a Velocompact tud 60kg-ot.
2 felnőtt és 1 gyerek aluvázas bicikli már több, valószinüleg több mint 50kg (lemérve nálam kb. 51kg).


Velocompact 926 a kiszemelt. Leírás szerint 60 kg-ot tud és 13-as a csatlakozója.
Elbizonytalanodtam egyébként, senki nem tudott eddig meggyőző választ adni, hogy tud úgy működni a tolatóradar, ahogy a kezelési útmutatója írja. Még a Ford kereskedések szervizei sem, volt akinek az volt a válasza, hogy "biztos úgy van", és volt olyan ford szervizes aki azt mondta pl. a can-bus előkészítésre, hogy nem tudja van-e... Hát nem tudom innentől kezdve, hogy milyen emberek dolgoznak a kereskedésekben... Nem hiszem, hogy én lennék az első aki ilyet akar szereltetni...


Akkor kiegészíteném: nálam, amikor nincs semmi bedugva teljesen szokásos módon működik.
Ha csatlakoztatsz egy tartót, akkor (még akkor is ha az autó úgymond ki van kapcsolva, se gyújtás, se semmi) csinál egy tesztet.
Ha felrakod a tartót, akkor hátramenetben visitanak a hátsó radarok, mivel közel van tartó és közben elől lévők meg teszik a dolgukat. Ha előre gurultam, akkor ha jól emlékszem, csak az első jeleztek.
Nálam csak az összes érzékelőt lehet kikapcsolni (2016, MK3.5 1.6 Ti-VCT, Titanium), nem külön az elsőt vagy hátsót.
Nekem 7 pontos csatlakozóm van. Hátha segít az infó.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  inf


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 09.
Hozzászólások: 29


HozzászólásElküldve: 2019.01.29 07:50:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1770
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
inf írta:
GaborJ írta:
hadogabi írta:
inf írta:
Sziasztok,

Nem biztos, hogy a legjobb helyre írom, de nem találtam más témát ahová illeszkedne. Van valakinek tapasztalata arról, hogy ha vonóhorgot szereltetek utólag (és nem Ford kereskedés műhelyében), akkor a hátsó parkoló szenzorok hogyan fognak működni? 13 tűset akarnék, és arra akasztható (Thule) kerékpárhordozóval fogom elsődlegesen használni. Az autó kezelési kézikönyve ezeket írja:

152. oldal: Megjegyzés: Vonóhorog-karral szerelt gépkocsiknál a hátsó parkolási segítség automatikusan deaktiválódik, ha bármilyen utánfutóvilágítást (vagy világítástáblát) csatlakoztatnak egy általunk jóváhagyott utánfutó-vonószerkezet modulon keresztül a 13 érintkezős aljzatba.

153. oldal: Megjegyzés: Az általunk jóváhagyott vonóhoroggal felszerelt gépkocsiknál a folyamatos hangjelzés már akkor
megkezdődik, amikor a hátsó lökhárító és az akadály közötti távolság 45 centiméter (18 inch).


155. oldal: Egy utánfutó szimbólum jelzi, ha a gépkocsihoz egy utánfutó van csatlakoztatva, és a hátsó érzékelők nem
állnak rendelkezésre.


Szerintetek alap esetben (mikor nincs semmi rádugva a csatlakozóra) ugyanúgy fognak működni a szenzorok mint előtte, mikor még nem volt vonóhorog az autón?
Amikor rádugom a kerékpárhordozót a hátsók kikapcsolnak automatikusan, de az elsők működnek tovább? vagy kézzel kell kikapcsolnom az érzékelőket mindig, amivel nem csak a hátsókat hanem az elsőket is kikapcsolom.

Szerintetek mit takar, az "általunk jóváhagyott vonóhorog" kifejezés?

Van valakinek ilyen tapasztalata?
Köszönöm előre is a segítségeteket.

Az autóm: 1 éves mk3.5 kombi 1.6 TiVCT 125 Le motor Technology felszereltség amihez kértem Parkoló csomag II-t és így vannak elől és hátul szenzoraim.

Én is idén tervezem horgot rakatni majd elmegyek egy helyre es rakerdezek ezekre is.


Nekem nem gyári vonóhorog van, de a Ford kereskedő szereltette fel (Vapol C55).
A vonóhorog miatt nem jelez be (azt nem tudom, hogy emiatt fel kell-e tanítani a rendszert), viszont a biciklitartóval jeleznek a hátsó radarok.
Amikor felrakom a biciklitartót (HAKR), akkor csinál egy lámpatesztet (ez teljesen normális).
Milyen biciklitartó lesz? Azért kérdezem, mert tudtommal általában 45kg-os teherbírásúak a Thule tartók, a Velocompact tud 60kg-ot.
2 felnőtt és 1 gyerek aluvázas bicikli már több, valószinüleg több mint 50kg (lemérve nálam kb. 51kg).


Velocompact 926 a kiszemelt. Leírás szerint 60 kg-ot tud és 13-as a csatlakozója.
Elbizonytalanodtam egyébként, senki nem tudott eddig meggyőző választ adni, hogy tud úgy működni a tolatóradar, ahogy a kezelési útmutatója írja. Még a Ford kereskedések szervizei sem, volt akinek az volt a válasza, hogy "biztos úgy van", és volt olyan ford szervizes aki azt mondta pl. a can-bus előkészítésre, hogy nem tudja van-e... Hát nem tudom innentől kezdve, hogy milyen emberek dolgoznak a kereskedésekben... Nem hiszem, hogy én lennék az első aki ilyet akar szereltetni...


Akkor kiegészíteném: nálam, amikor nincs semmi bedugva teljesen szokásos módon működik.
Ha csatlakoztatsz egy tartót, akkor (még akkor is ha az autó úgymond ki van kapcsolva, se gyújtás, se semmi) csinál egy tesztet.
Ha felrakod a tartót, akkor hátramenetben visitanak a hátsó radarok, mivel közel van tartó és közben elől lévők meg teszik a dolgukat. Ha előre gurultam, akkor ha jól emlékszem, csak az első jeleztek.
Nálam csak az összes érzékelőt lehet kikapcsolni (2016, MK3.5 1.6 Ti-VCT, Titanium), nem külön az elsőt vagy hátsót.
Nekem 7 pontos csatlakozóm van. Hátha segít az infó.


Köszi szépen még1x a segítséged. Igazából azzal van a bajom, hogy a márkaszervizekben sem tudják azt garantálni, hogy úgy fog működni, ahogy az autó kézikönyve írja (üresen már tolatáskor már 45 centitől jelez - és önmagára a vonóhorogra nem jelez be - , illetve nem üresen pedig automatikusan deaktiválódik, de csak a hátsó). Ez így nekem nem igazán nyerő, hogy olyan válaszokat kapok "szakértő" márkaképviseleten dolgozó szervízesektől, hogy pl. "majd kiderül hogy fog működni"...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 58, 59, 60, 61, 62  Következő
Ugrás:   

59 / 62 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.41 másodperc