Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.06.20. 17:47:02 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: DominickLa
Mai: 0
Tegnapi: 11
Összesen: 25001
Látogatók:
Vendégek: 420
Tagok: 4
Összesen: 424

Jelen lévő tagok:
01: ZeN973
02: attis
03: theseus
04: csabesz66

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus IV
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 71, 72, 73  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

34 / 73 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24236


HozzászólásElküldve: 2019.01.11 04:04:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 991
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
A hosszú alapjárat nem barátja a részecskeszűnek és a kettőstömegű lendkeréknek sem.
Olyankor kikapcsolom, mikor araszolás várható. A kapcsoló jó helyen van, könnyen elérhető.


A gyakori indítgatás sem a barátja a felsoroltaknak, ráadásul az önindító, akkumulátor, és a fogaskoszorú sem rajong az indítgatásért.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  free82


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 09.
Hozzászólások: 46


HozzászólásElküldve: 2019.01.11 08:39:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 992
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Tegnap kaptam a Ford-tó lbiztonsági visszahívási levelet.
Érintett autók 2018/10/19 - 2018/12/08 közötti Focusok.
Hiba: 18U33 - fékpedálcsukló csavarjának törése
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 316

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.11 10:31:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 993
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

free82 írta:
Sziasztok!
Tegnap kaptam a Ford-tó lbiztonsági visszahívási levelet.
Érintett autók 2018/10/19 - 2018/12/08 közötti Focusok.
Hiba: 18U33 - fékpedálcsukló csavarjának törése


Tiszta mázli, hogy az enyém február közepi gyártásba került be.
Lucifer, lehet rögtön szervizzel kezded az új autó átvételét? Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balhmm


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 15.
Hozzászólások: 94


HozzászólásElküldve: 2019.01.11 12:33:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 994
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
free82 írta:
Sziasztok!
Tegnap kaptam a Ford-tó lbiztonsági visszahívási levelet.
Érintett autók 2018/10/19 - 2018/12/08 közötti Focusok.
Hiba: 18U33 - fékpedálcsukló csavarjának törése


Tiszta mázli, hogy az enyém február közepi gyártásba került be.
Lucifer, lehet rögtön szervizzel kezded az új autó átvételét? Sad


Szerintem ezeket átadás előtt egyből ellenőrzik, így már "javítva" adják át az autót.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 762

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.11 15:27:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 995
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
free82 írta:
Sziasztok!
Tegnap kaptam a Ford-tó lbiztonsági visszahívási levelet.
Érintett autók 2018/10/19 - 2018/12/08 közötti Focusok.
Hiba: 18U33 - fékpedálcsukló csavarjának törése


Tiszta mázli, hogy az enyém február közepi gyártásba került be.
Lucifer, lehet rögtön szervizzel kezded az új autó átvételét? Sad


szerintem az enyém dec 8 utáni gyártás, az etis nem ír semmi ilyet

amúgy ne örülj előre, ki tudja akkor mi lesz problémás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balhmm


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 15.
Hozzászólások: 94


HozzászólásElküldve: 2019.01.11 15:30:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 996
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
free82 írta:
Sziasztok!
Tegnap kaptam a Ford-tó lbiztonsági visszahívási levelet.
Érintett autók 2018/10/19 - 2018/12/08 közötti Focusok.
Hiba: 18U33 - fékpedálcsukló csavarjának törése


Tiszta mázli, hogy az enyém február közepi gyártásba került be.
Lucifer, lehet rögtön szervizzel kezded az új autó átvételét? Sad


szerintem az enyém dec 8 utáni gyártás, az etis nem ír semmi ilyet

amúgy ne örülj előre, ki tudja akkor mi lesz problémás.


Alvázszám alapján látható valahol, hogy mikor gyártás? Egyébként új árlista van a weben.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 316

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.11 16:53:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 997
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
free82 írta:
Sziasztok!
Tegnap kaptam a Ford-tó lbiztonsági visszahívási levelet.
Érintett autók 2018/10/19 - 2018/12/08 közötti Focusok.
Hiba: 18U33 - fékpedálcsukló csavarjának törése


Tiszta mázli, hogy az enyém február közepi gyártásba került be.
Lucifer, lehet rögtön szervizzel kezded az új autó átvételét? Sad


szerintem az enyém dec 8 utáni gyártás, az etis nem ír semmi ilyet

amúgy ne örülj előre, ki tudja akkor mi lesz problémás.


Hé, az szomorkodó smile, Te Razz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2725

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 07:21:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 998
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
A sima led is?

Az csak simán sokkal fényesebb. Az első xenonos autó után megfogadtam, hogy soha többet halogén. Most sem bántam meg.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2725

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 07:25:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 999
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

balhmm írta:
Természetesen használattól függ, hogy kinek mi lehet a jobb választás. Majd 5-8 év múlva kiderül, hogy ki döntött jobban, de akkor már mindegy lesz:) szerintem mindegyik motor ellen és mellett is lehetne érvelni.
Egyébként tudni már, hogy a turbós motoroknál 250ezer felett mègis mekkora költséggel kell számolni, ha baj nincs vele csak a vezérlést meg a szükséges dolgokat cserélnéd?

Srácok, úgy tesztek, mintha
-ezek lennének az első turbómotorok a világon. Tapasztalatért ld. Volvo, Saab a '80-as évek óta. Illetve el kellene felejteni, hogy a turbó kötelezően meghal 150e km-en. Annak mindig más oka van, ami szívón is okozna gondot.
-ezek lennének az első háromhengeresek a világon. Tapasztalért ld. VW, Skoda a '90-es évek vége óta, előtte Suzuki.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2725

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 07:28:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1000
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
Ha most vennék turbos használt autót, eléggé gondban lennék...ki tudja, hogy az előző tulaj mennyire figyelt a hidegen pörgetésre és az autópályás menet utáni visszahülésre, stb.....és szerintem ezt a használtautó vásárlók beárazzák.

Szerintem ezek egy szívónál ugyanúgy kellenek. A megfejtés egyébként a turbo timer, ami már a F3 1,6 EcoBoost-ban is volt.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2725

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 07:33:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1001
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

free82 írta:
Sziasztok!
Tegnap kaptam a Ford-tó lbiztonsági visszahívási levelet.
Érintett autók 2018/10/19 - 2018/12/08 közötti Focusok.
Hiba: 18U33 - fékpedálcsukló csavarjának törése

Hogy lehet kideríteni a gyártási dátumot? Az enyémre az ETIS szerint nincs visszahívás. Az autót november 14-én vettem át, tehát várhatóan tényleg október 19. előtti.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 179


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 08:22:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1002
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
GaborJ írta:
Ha most vennék turbos használt autót, eléggé gondban lennék...ki tudja, hogy az előző tulaj mennyire figyelt a hidegen pörgetésre és az autópályás menet utáni visszahülésre, stb.....és szerintem ezt a használtautó vásárlók beárazzák.

Szerintem ezek egy szívónál ugyanúgy kellenek. A megfejtés egyébként a turbo timer, ami már a F3 1,6 EcoBoost-ban is volt.


Azért van egy kis különbség: a turbos érzékenyebb és drágábban javítható...azt senki nem mondta, hogy a szívó elpusztithatatlan....

Illetve az új turbos motorokon levő részecskeszűrő úgyanazokat a gondokat fogja okozni, mint a dieselek szűrője...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Online
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1269


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 09:42:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1003
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
Carmaged írta:
GaborJ írta:
Ha most vennék turbos használt autót, eléggé gondban lennék...ki tudja, hogy az előző tulaj mennyire figyelt a hidegen pörgetésre és az autópályás menet utáni visszahülésre, stb.....és szerintem ezt a használtautó vásárlók beárazzák.

Szerintem ezek egy szívónál ugyanúgy kellenek. A megfejtés egyébként a turbo timer, ami már a F3 1,6 EcoBoost-ban is volt.


Azért van egy kis különbség: a turbos érzékenyebb és drágábban javítható...azt senki nem mondta, hogy a szívó elpusztithatatlan....
Illetve az új turbos motorokon levő részecskeszűrő úgyanazokat a gondokat fogja okozni, mint a dieselek szűrője...

Ez mind igaz, de érted? Arra számítanak, h. addig úgyis eladják, még a gari vége előtt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 316

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 09:56:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1004
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Most őszintén, nem mindegy, hogy milyen motor?
A Ford új dragon motorral kapcsolatban nincsenek tapasztalatok, az első tapasztalatok kb. másfél év múlva fognak befutni.
Azok akik már megkapták ódákat zengenek róla.

Ezzel kapcsolatban szeretnék egy hasonlattal élni. Az első mobiltelefonok katt ide akkorák voltak mint egy tégla, mert nem volt megfelelő technika. Most a legkisebb Katt ide kb. ez a méret.
A miniatüralizáció életünk része és bajban is lennénk nélküle. Az, hogy ez, hogyan jelentkezik a motorgyártásban, majd pár év múlva tudjuk meg, de az első tapasztalatok jók.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Online
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1269


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 10:28:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1005
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Most őszintén, nem mindegy, hogy milyen motor?
A Ford új dragon motorral kapcsolatban nincsenek tapasztalatok, az első tapasztalatok kb. másfél év múlva fognak befutni.
Azok akik már megkapták ódákat zengenek róla.

Ezzel kapcsolatban szeretnék egy hasonlattal élni. Az első mobiltelefonok katt ide akkorák voltak mint egy tégla, mert nem volt megfelelő technika. Most a legkisebb Katt ide kb. ez a méret.
A miniatüralizáció életünk része és bajban is lennénk nélküle. Az, hogy ez, hogyan jelentkezik a motorgyártásban, majd pár év múlva tudjuk meg, de az első tapasztalatok jók.

Nekem is mindegy lenne, ha egy autó 50-60e ftba kerülne, mint egy mobil. Ha nem jön be, és gyorsan lepuszul akkor kuka, veszek másikat. Egy 5-6 millás autónál uezt nem tudom megtenni, komolyabb bibi esetén még el se tudom adni, a gyár meg mossa kezeit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 316

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 10:45:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1006
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
NomadND1 írta:
Most őszintén, nem mindegy, hogy milyen motor?
A Ford új dragon motorral kapcsolatban nincsenek tapasztalatok, az első tapasztalatok kb. másfél év múlva fognak befutni.
Azok akik már megkapták ódákat zengenek róla.

Ezzel kapcsolatban szeretnék egy hasonlattal élni. Az első mobiltelefonok katt ide akkorák voltak mint egy tégla, mert nem volt megfelelő technika. Most a legkisebb Katt ide kb. ez a méret.
A miniatüralizáció életünk része és bajban is lennénk nélküle. Az, hogy ez, hogyan jelentkezik a motorgyártásban, majd pár év múlva tudjuk meg, de az első tapasztalatok jók.

Nekem is mindegy lenne, ha egy autó 50-60e ftba kerülne, mint egy mobil. Ha nem jön be, és gyorsan lepuszul akkor kuka, veszek másikat. Egy 5-6 millás autónál uezt nem tudom megtenni, komolyabb bibi esetén még el se tudom adni, a gyár meg mossa kezeit.


Erre van az 5/7 év és a 150 000 / 250 000km garancia... nem igazán értem a problémádat.
4 évesen eladod és nincs kockázat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Online
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1269


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 11:13:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1007
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Erre van az 5/7 év és a 150 000 / 250 000km garancia... nem igazán értem a problémádat.
4 évesen eladod és nincs kockázat.

Nyilván h. nem érted, mert te biztosan megteheted.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balhmm


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 15.
Hozzászólások: 94


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 11:26:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1008
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Amugy a ford sync rendszerében lehet állítani a kinézetet vagy csak ez a béna kék van?Smile állítólag hétfőn átvehetem a kocsit, de érdekelne addig is a dolog:)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 316

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 11:36:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1009
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

balhmm írta:
Amugy a ford sync rendszerében lehet állítani a kinézetet vagy csak ez a béna kék van?Smile állítólag hétfőn átvehetem a kocsit, de érdekelne addig is a dolog:)


Gratulálok 😁 Sok balesetmentes használatot kívánok és kerüld a sok balfaszt az utakon 😀😀
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 179


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 11:36:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1010
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
NomadND1 írta:
Erre van az 5/7 év és a 150 000 / 250 000km garancia... nem igazán értem a problémádat.
4 évesen eladod és nincs kockázat.

Nyilván h. nem érted, mert te biztosan megteheted.


Azaz ha eladod 4 évesen, akkor szépen realizálod a legnagyobb értékvesztést. Ha ez neked nem gond, akkor persze neked megéri.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 179


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 11:40:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1011
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
GaborJ írta:
Carmaged írta:
GaborJ írta:
Ha most vennék turbos használt autót, eléggé gondban lennék...ki tudja, hogy az előző tulaj mennyire figyelt a hidegen pörgetésre és az autópályás menet utáni visszahülésre, stb.....és szerintem ezt a használtautó vásárlók beárazzák.

Szerintem ezek egy szívónál ugyanúgy kellenek. A megfejtés egyébként a turbo timer, ami már a F3 1,6 EcoBoost-ban is volt.


Azért van egy kis különbség: a turbos érzékenyebb és drágábban javítható...azt senki nem mondta, hogy a szívó elpusztithatatlan....
Illetve az új turbos motorokon levő részecskeszűrő úgyanazokat a gondokat fogja okozni, mint a dieselek szűrője...

Ez mind igaz, de érted? Arra számítanak, h. addig úgyis eladják, még a gari vége előtt.


Persze tudom, hogy a gyárnak az újautó vásárlásokat kell megcélozni...ki érdekel, aki 7-8-10 évesen veszi meg...csak az akkori árakat jelentősen befolyásolja a várható szervízelési költség és alkatrész ár.
Szerintem részben emiatt is van akkor értékvesztése az prémium autóknak (nem azért mert azok rosszak lennének)...mivel a szerviz és alkatrész 10 évesen is prémium árban fog menni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balhmm


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 15.
Hozzászólások: 94


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 12:07:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1012
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
ATTIS írta:
GaborJ írta:
Carmaged írta:
GaborJ írta:
Ha most vennék turbos használt autót, eléggé gondban lennék...ki tudja, hogy az előző tulaj mennyire figyelt a hidegen pörgetésre és az autópályás menet utáni visszahülésre, stb.....és szerintem ezt a használtautó vásárlók beárazzák.

Szerintem ezek egy szívónál ugyanúgy kellenek. A megfejtés egyébként a turbo timer, ami már a F3 1,6 EcoBoost-ban is volt.


Azért van egy kis különbség: a turbos érzékenyebb és drágábban javítható...azt senki nem mondta, hogy a szívó elpusztithatatlan....
Illetve az új turbos motorokon levő részecskeszűrő úgyanazokat a gondokat fogja okozni, mint a dieselek szűrője...

Ez mind igaz, de érted? Arra számítanak, h. addig úgyis eladják, még a gari vége előtt.


Persze tudom, hogy a gyárnak az újautó vásárlásokat kell megcélozni...ki érdekel, aki 7-8-10 évesen veszi meg...csak az akkori árakat jelentősen befolyásolja a várható szervízelési költség és alkatrész ár.
Szerintem részben emiatt is van akkor értékvesztése az prémium autóknak (nem azért mert azok rosszak lennének)...mivel a szerviz és alkatrész 10 évesen is prémium árban fog menni.


Szerintem meg tul van ez reagalva.. dieselnel is oka volt a turbonak.. ha annyira rossz lenne ez a 3 hengeres turbos, akkor majd biztos mindegyik beszarik (lehetetlen). Sokkal modernebb technikaval fejlesztik ezeket, mint a 15 évvel régebbi szívos motorokat. És tegyük hozzá, hogy kapsz egy dinamikusabb autót, ami eladásnál a vevőnek is szempont lehet. Ha mondjuk veszel egyet és eladod majd 8 évesen 200ezer kilométerrel, akkor 1 literes fogyasztás eltérés esetén 700ezret spóroltál az üzemanyagon a szívóhoz képest. Ennyivel nem keül majd többe, ha baj van. Ha meg jóval kevesebbet mész, akkor nem is leszel a 240ezres tervezett km közelében.

Szerintem itt majd pont azok az autók ára lesz majd magasabb, aki tényleg rendesen szervizeli követhető módon és nem a külföldről hozott 400ezerről visszatekert csodáké. Egyébként a 8-10 éves focusok amúgy sem fognak már sokat érni, mert ennyi idő alatt sajnos sokat esik az értéke motortól független. A dieselekkel is az a baj, hogy a sok külföldi 300eezer kmes teljesen lenyomja az árakat.

Ráadásul jön asok elektromos, akkor azt se vegyük, mert új a technika?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 331


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 14:21:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1013
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

balhmm írta:
Amugy a ford sync rendszerében lehet állítani a kinézetet vagy csak ez a béna kék van?Smile állítólag hétfőn átvehetem a kocsit, de érdekelne addig is a dolog:)


A háttérkép állítható.

Nekem tetszik az alapbeállítás, így azt használom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 331


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 14:24:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1014
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

balhmm írta:
GaborJ írta:
ATTIS írta:
GaborJ írta:
Carmaged írta:
GaborJ írta:
Ha most vennék turbos használt autót, eléggé gondban lennék...ki tudja, hogy az előző tulaj mennyire figyelt a hidegen pörgetésre és az autópályás menet utáni visszahülésre, stb.....és szerintem ezt a használtautó vásárlók beárazzák.

Szerintem ezek egy szívónál ugyanúgy kellenek. A megfejtés egyébként a turbo timer, ami már a F3 1,6 EcoBoost-ban is volt.


Azért van egy kis különbség: a turbos érzékenyebb és drágábban javítható...azt senki nem mondta, hogy a szívó elpusztithatatlan....
Illetve az új turbos motorokon levő részecskeszűrő úgyanazokat a gondokat fogja okozni, mint a dieselek szűrője...

Ez mind igaz, de érted? Arra számítanak, h. addig úgyis eladják, még a gari vége előtt.


Persze tudom, hogy a gyárnak az újautó vásárlásokat kell megcélozni...ki érdekel, aki 7-8-10 évesen veszi meg...csak az akkori árakat jelentősen befolyásolja a várható szervízelési költség és alkatrész ár.
Szerintem részben emiatt is van akkor értékvesztése az prémium autóknak (nem azért mert azok rosszak lennének)...mivel a szerviz és alkatrész 10 évesen is prémium árban fog menni.


Szerintem meg tul van ez reagalva.. dieselnel is oka volt a turbonak.. ha annyira rossz lenne ez a 3 hengeres turbos, akkor majd biztos mindegyik beszarik (lehetetlen). Sokkal modernebb technikaval fejlesztik ezeket, mint a 15 évvel régebbi szívos motorokat. És tegyük hozzá, hogy kapsz egy dinamikusabb autót, ami eladásnál a vevőnek is szempont lehet. Ha mondjuk veszel egyet és eladod majd 8 évesen 200ezer kilométerrel, akkor 1 literes fogyasztás eltérés esetén 700ezret spóroltál az üzemanyagon a szívóhoz képest. Ennyivel nem keül majd többe, ha baj van. Ha meg jóval kevesebbet mész, akkor nem is leszel a 240ezres tervezett km közelében.

Szerintem itt majd pont azok az autók ára lesz majd magasabb, aki tényleg rendesen szervizeli követhető módon és nem a külföldről hozott 400ezerről visszatekert csodáké. Egyébként a 8-10 éves focusok amúgy sem fognak már sokat érni, mert ennyi idő alatt sajnos sokat esik az értéke motortól független. A dieselekkel is az a baj, hogy a sok külföldi 300eezer kmes teljesen lenyomja az árakat.

Ráadásul jön asok elektromos, akkor azt se vegyük, mert új a technika?


A 240e km tervezett élettartam nem azt jelenti, hogy akkor el kell dobni, hanem minimum annyi futást kell teljesíteni
nagyjavítás nélkül. Az etis 20 év / 300e km intervallumra adja meg a szerviztervezetet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balhmm


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 15.
Hozzászólások: 94


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 14:45:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1015
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
balhmm írta:
Amugy a ford sync rendszerében lehet állítani a kinézetet vagy csak ez a béna kék van?Smile állítólag hétfőn átvehetem a kocsit, de érdekelne addig is a dolog:)


A háttérkép állítható.

Nekem tetszik az alapbeállítás, így azt használom.


Köszi:) az ikonok változnak vagy csak maga a háttérkép?

A megbízhatóság miatt írtam, hogy nem kell aggódni, mert a tervezett km sem kevés. Ettől független én is kíváncsi lennék, hogy mondjuk 300ezernél mennyit kellene ráköltni egy felújításra.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2725

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 15:04:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1016
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
Illetve az új turbos motorokon levő részecskeszűrő úgyanazokat a gondokat fogja okozni, mint a dieselek szűrője...

A részecskeszűrő nem a turbo miatt kell, hanem a közvetlen befecskendezés és a nagy befecskendezési nyomás miatt (150 bar). Ez a szívókat is ugyanúgy utolérte volna, ha maradnak.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2725

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 15:04:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1017
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

balhmm írta:
Amugy a ford sync rendszerében lehet állítani a kinézetet vagy csak ez a béna kék van?Smile állítólag hétfőn átvehetem a kocsit, de érdekelne addig is a dolog:)

Én nem találtam semmi színállító opciót.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 331


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 15:17:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1018
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
balhmm írta:
Amugy a ford sync rendszerében lehet állítani a kinézetet vagy csak ez a béna kék van?Smile állítólag hétfőn átvehetem a kocsit, de érdekelne addig is a dolog:)

Én nem találtam semmi színállító opciót.


Négy háttérkép van telepítve, azok közül választhatsz. Azt nem néztem meg, hogy lehet e képet feltölteni úgy, mint a sync2 esetében.

Még nem próbáltam ki, de nem hiszem, hogy az ikonok változnának.

Szerintem jó az ikonok mérete, átgondolták a tervezők a kijelzőképeket. Rázós utakon könnyen mellé lehet nyúlni.
Határozott, rövid koppintással jól működik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 331


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 16:11:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1019
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
balhmm írta:
Amugy a ford sync rendszerében lehet állítani a kinézetet vagy csak ez a béna kék van?Smile állítólag hétfőn átvehetem a kocsit, de érdekelne addig is a dolog:)

Én nem találtam semmi színállító opciót.


settings menü: nyolc ikont találsz, azok közül egyik sem, de

scrollozd balra a képernyőt, majd megtalálod bal alul a 'display' ikont.

csak a textúra állítható, színek nem.

Háttérkép feltöltésének nincs értelme, ezért nincs is ilyen opció.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 179


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 16:38:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1020
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
GaborJ írta:
Illetve az új turbos motorokon levő részecskeszűrő úgyanazokat a gondokat fogja okozni, mint a dieselek szűrője...

A részecskeszűrő nem a turbo miatt kell, hanem a közvetlen befecskendezés és a nagy befecskendezési nyomás miatt (150 bar). Ez a szívókat is ugyanúgy utolérte volna, ha maradnak.


Tudom, ez nyilvánvaló. Azért írtam, hogy az új turbos motorokon, mert csak a 4. Focusnál kezdték el a részecskeszűrőt használni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 71, 72, 73  Következő
Ugrás:   

34 / 73 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.48 másodperc