Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.08.25. 18:20:00 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: varlac
Mai: 2
Tegnapi: 2
Összesen: 25342
Látogatók:
Vendégek: 378
Tagok: 7
Összesen: 385

Jelen lévő tagok:
01: qqrique
02: Dythern
03: Attila64
04: Carmaged
05: Kapeti
06: sparta2
07: krazek

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Bosszantó meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 91, 92, 93  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

92 / 93 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2019.01.03 07:49:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2731
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
Kleroo írta:
fede94 írta:
sziasztok, arra van ötletetek, hogy mi lehet az alábbi jelenség: Párszor leblokkolt fékezéskor a kerék a jégen és a jobb első kerék felől sűrű kattogás hallatszik, miközben csúszik a kerék. Abs nincs a kocsiban tudtommal. 2006 decemberi focus cmax. köszönöm.

ABS biztos van az autódban, régesrégesréges régóta nem is lehet nélküle árulni. Azt hallod valószínűleg. recsegropog kattog vibrál Smile)


értem, és csak az egyik oldal, az is normális? Köszi a választ.


Az ABS mind a két elsö kerékre kihat, a kattogás nem a keróktöl jön,hanem az ABS (vezérlőtöl)kockátol. Ez a jobb első kerék fölött a motortérben van,a tüzfalnál,azért hallod onnan.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2019.01.04 14:36:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2732
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2013-as Cmax.
Pár nappal ezelőttig,ha a vezető vagy bármely ajtót kinyitottam (álló motornál levett gyújtásnál) akkor műszerfaltól kezdve helyzetjelzők is felkapcsolódtak.Most viszont a vezetőoldali(B-1)ajtót nyitom semmi nem történik,minden sötét.Ha másik ajtót nyitok,akkor felkapcsolódik a plafon világítás és áram alá kerül a szivargyújtó,semmi más.Motor start nyomásra indul,(szabadkezes kártya) minden rendben.Tudtok valami megoldást javasolni?Előre is nagyon köszönöm.Üdv.Attila
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2019.01.05 13:34:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2733
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
Sziasztok!

2013-as Cmax.
Pár nappal ezelőttig,ha a vezető vagy bármely ajtót kinyitottam (álló motornál levett gyújtásnál) akkor műszerfaltól kezdve helyzetjelzők is felkapcsolódtak.Most viszont a vezetőoldali(B-1)ajtót nyitom semmi nem történik,minden sötét.Ha másik ajtót nyitok,akkor felkapcsolódik a plafon világítás és áram alá kerül a szivargyújtó,semmi más.Motor start nyomásra indul,(szabadkezes kártya) minden rendben.Tudtok valami megoldást javasolni?Előre is nagyon köszönöm.Üdv.Attila


Megoldodott:Van egy nyitásérzékelő az ajtó zárszerkezetben,az vacakolt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2019.01.08 20:39:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2734
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
fede94 írta:
Kleroo írta:
fede94 írta:
sziasztok, arra van ötletetek, hogy mi lehet az alábbi jelenség: Párszor leblokkolt fékezéskor a kerék a jégen és a jobb első kerék felől sűrű kattogás hallatszik, miközben csúszik a kerék. Abs nincs a kocsiban tudtommal. 2006 decemberi focus cmax. köszönöm.

ABS biztos van az autódban, régesrégesréges régóta nem is lehet nélküle árulni. Azt hallod valószínűleg. recsegropog kattog vibrál Smile)


értem, és csak az egyik oldal, az is normális? Köszi a választ.


Az ABS mind a két elsö kerékre kihat, a kattogás nem a keróktöl jön,hanem az ABS (vezérlőtöl)kockátol. Ez a jobb első kerék fölött a motortérben van,a tüzfalnál,azért hallod onnan.


Megkésve ugyan, de köszönöm a választ!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2019.01.08 20:42:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2735
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

a rádió gyári kódját nem veszi be a sony cd s rádió. A rádióra külön kézikönyv van, emi nekem nincs, ezért nem tudom, hogy jól ütöm-e be. Leírná valaki, hogy mi a pontos módja 4 jegyű kód megadásának? köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  BMax


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 12.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.01.12 20:28:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2736
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy nagyon zavaró problémám, ami miatt már a kocsi lecserélésén is gondolkodom. Csak azért sajnálnám, mert minden más szempontból megfelel nekem. Talán már más is belefutott ilyesmibe.
Szóval 2007-es új(abb) verziójú TDCI 90LE C-Max ~190E km-rel. 3-4 éve van meg, utólag kiderült hogy az előző tulajnál is csinálta már. Hideg időben, de csak mikor a fagyjelző narancs vagy piros színűen világít az alábbit produkálja random időközönként félóránként vagy akár félpercenként. Gyorsításkor ~1800-as fordulat körül a jármű megtorpan (mintha a motor egy pillanatra leállna), fordulat+sebesség mutatók leesnek, motor+akku ikon fevillanik szintén egy pillanatra.
Hibakód nem marad a fedélzetiben, több szerelő is csak együttérzően hümmögött rá. Viszont egyikőjük állítólag már találkozott ilyesmi esettel, és ott a műszerfal újraforrasztása segített.
Ezen felül semmi gond, normálisan indul, gyorsul, fogyaszt.

Előre is köszönök minden konstruktív hozzászólást! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 145


HozzászólásElküldve: 2019.01.13 17:54:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2737
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

BMax írta:
Sziasztok!

Van egy nagyon zavaró problémám, ami miatt már a kocsi lecserélésén is gondolkodom. Csak azért sajnálnám, mert minden más szempontból megfelel nekem. Talán már más is belefutott ilyesmibe.
Szóval 2007-es új(abb) verziójú TDCI 90LE C-Max ~190E km-rel. 3-4 éve van meg, utólag kiderült hogy az előző tulajnál is csinálta már. Hideg időben, de csak mikor a fagyjelző narancs vagy piros színűen világít az alábbit produkálja random időközönként félóránként vagy akár félpercenként. Gyorsításkor ~1800-as fordulat körül a jármű megtorpan (mintha a motor egy pillanatra leállna), fordulat+sebesség mutatók leesnek, motor+akku ikon fevillanik szintén egy pillanatra.
Hibakód nem marad a fedélzetiben, több szerelő is csak együttérzően hümmögött rá. Viszont egyikőjük állítólag már találkozott ilyesmi esettel, és ott a műszerfal újraforrasztása segített.
Ezen felül semmi gond, normálisan indul, gyorsul, fogyaszt.

Előre is köszönök minden konstruktív hozzászólást! Smile


Csak ötletelésként: ha forrasztási probléma,megütögeted a műszerfalat produkálnia kéne a hibát akár álló helyzetben is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2019.01.14 12:10:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2738
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="BMax"]Sziasztok!

Van egy nagyon zavaró problémám, ami miatt már a kocsi lecserélésén is gondolkodom. Csak azért sajnálnám, mert minden más szempontból megfelel nekem. Talán már más is belefutott ilyesmibe.
Szóval 2007-es új(abb) verziójú TDCI 90LE C-Max ~190E km-rel. 3-4 éve van meg, utólag kiderült hogy az előző tulajnál is csinálta már. Hideg időben, de csak mikor a fagyjelző narancs vagy piros színűen világít az alábbit produkálja random időközönként félóránként vagy akár félpercenként. Gyorsításkor ~1800-as fordulat körül a jármű megtorpan (mintha a motor egy pillanatra leállna), fordulat+sebesség mutatók leesnek, motor+akku ikon fevillanik szintén egy pillanatra.
Hibakód nem marad a fedélzetiben, több szerelő is csak együttérzően hümmögött rá. Viszont egyikőjük állítólag már találkozott ilyesmi esettel, és ott a műszerfal újraforrasztása segített.
Ezen felül semmi gond, normálisan indul, gyorsul, fogyaszt.


Előre is köszönök minden konstruktív hozzászólást! Smile[/quote


Megtorpanást a fékpedálkapcsoló is szokta előidézni,rá kel nézni.Stekkert lehúzni tisztitani kapcsoló rudazatot megmozgatni,befuj kontaktspray stb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2019.01.14 12:15:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2739
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="Ata62"]
BMax írta:
Sziasztok!

Van egy nagyon zavaró problémám, ami miatt már a kocsi lecserélésén is gondolkodom. Csak azért sajnálnám, mert minden más szempontból megfelel nekem. Talán már más is belefutott ilyesmibe.
Szóval 2007-es új(abb) verziójú TDCI 90LE C-Max ~190E km-rel. 3-4 éve van meg, utólag kiderült hogy az előző tulajnál is csinálta már. Hideg időben, de csak mikor a fagyjelző narancs vagy piros színűen világít az alábbit produkálja random időközönként félóránként vagy akár félpercenként. Gyorsításkor ~1800-as fordulat körül a jármű megtorpan (mintha a motor egy pillanatra leállna), fordulat+sebesség mutatók leesnek, motor+akku ikon fevillanik szintén egy pillanatra.
Hibakód nem marad a fedélzetiben, több szerelő is csak együttérzően hümmögött rá. Viszont egyikőjük állítólag már találkozott ilyesmi esettel, és ott a műszerfal újraforrasztása segített.
Ezen felül semmi gond, normálisan indul, gyorsul, fogyaszt.



Előre is köszönök minden konstruktív hozzászólást! Smile[/quote


Megtorpanást a fékpedálkapcsoló is szokta előidézni,rá kel nézni.Stekkert lehúzni tisztitani kapcsoló rudazatot megmozgatni,befuj kontaktspray stb.

Ja,és gázólajszűrő is produkálja,csere szokott segiteni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2888


HozzászólásElküldve: 2019.01.14 16:25:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2740
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
Ata62 írta:
BMax írta:
...fordulat+sebesség mutatók leesnek...

Megtorpanást a fékpedálkapcsoló is szokta előidézni,rá kel nézni.Stekkert lehúzni tisztitani kapcsoló rudazatot megmozgatni,befuj kontaktspray stb.

Ja,és gázólajszűrő is produkálja,csere szokott segiteni.


Nem valószínű, hogy itt erről van szó. Shatterhand tanácsa jobb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2019.01.17 07:48:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2741
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Ata62 írta:
Ata62 írta:
BMax írta:
...fordulat+sebesség mutatók leesnek...

Megtorpanást a fékpedálkapcsoló is szokta előidézni,rá kel nézni.Stekkert lehúzni tisztitani kapcsoló rudazatot megmozgatni,befuj kontaktspray stb.

Ja,és gázólajszűrő is produkálja,csere szokott segiteni.


Nem valószínű, hogy itt erről van szó. Shatterhand tanácsa jobb.


Lehet.Elfogadom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mfuto


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 18.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.01.18 12:59:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2742
 Hozzászólás témája: SW újra rakás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia,

megkérdezhetem kb mibe került ez a SW újrarakás?
Azóta is hibamentes? Smile

Köszönöm!

Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


Nekem ugyanez a hibajelenség és hibakód volt,a Ford szervízben (Váci u.) azt mondta a szerelő,hogy csere előtt újrarakja a komplett szoftvert.Nem nagyon hittem benne de azóta oké.Ja és az új szoft. óta működik az automata világítás. (1.6 TDCI 2011 88e.km.)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 145


HozzászólásElküldve: 2019.01.19 10:02:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2743
 Hozzászólás témája: Re: SW újra rakás
Hozzászólás az előzmény idézésével

mfuto írta:
Szia,

megkérdezhetem kb mibe került ez a SW újrarakás?
Azóta is hibamentes? Smile


Köszönöm!

Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


Nekem ugyanez a hibajelenség és hibakód volt,a Ford szervízben (Váci u.) azt mondta a szerelő,hogy csere előtt újrarakja a komplett szoftvert.Nem nagyon hittem benne de azóta oké.Ja és az új szoft. óta működik az automata világítás. (1.6 TDCI 2011 88e.km.)


Kb. 10e volt,azóta hibamentes.Most tartok 100e km-nél.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mfuto


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 18.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.01.21 09:51:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2744
 Hozzászólás témája: Re: SW újra rakás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm szépen!

Shatterhand írta:
mfuto írta:
Szia,

megkérdezhetem kb mibe került ez a SW újrarakás?
Azóta is hibamentes? Smile


Köszönöm!

Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


Nekem ugyanez a hibajelenség és hibakód volt,a Ford szervízben (Váci u.) azt mondta a szerelő,hogy csere előtt újrarakja a komplett szoftvert.Nem nagyon hittem benne de azóta oké.Ja és az új szoft. óta működik az automata világítás. (1.6 TDCI 2011 88e.km.)


Kb. 10e volt,azóta hibamentes.Most tartok 100e km-nél.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  joci94


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 22.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.01.22 20:51:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2745
 Hozzászólás témája: Limited EPB Function
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Ma vásároltam az autót. Ford Focus C-max 1.6 vct ghia (2005)
2 dolog érdekelne.
1 - Ha a vízhőfok mérő nem mozdul akkor valószínűleg nincs benne termosztát? A meleget pedig nyomja pár perccel az indítás után!
2 - Egy hibaüzenetem van: "Limited EPB Function" A kézifék tökéletesen működik, akksival sincs semmi gond, illetve a generátor is tökéletes. És még egy kis sárga lámpa is világít álltó illetve menet közben is! Mi lehet a probléma? Válaszokat előre is köszönöm!
[img] https://kepkuldes.com/image/n0wte [/img]


Legutóbb joci94 szerkesztette (2019.01.23 07:06:00), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nagyas


Offline
Csatlakozott:
2017. 02. 09.
Hozzászólások: 47


HozzászólásElküldve: 2019.01.22 21:57:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2746
 Hozzászólás témája: Re: Limited EPB Function
Hozzászólás az előzmény idézésével

joci94 írta:
Sziasztok!
Ma vásároltam az autót. Ford Focus C-max 1.6 vct ghia (2005)
2 dolog érdekelne.
1 - Ha a vízhőfok mérő nem mozdul akkor valószínűleg nincs benne termosztát? A meleget pedig nyomja pár perccel az indítás után!
2 - Egy hibaüzenetem van: "Limited EPB Function" A kézifék tökéletesen működik, akksival sincs semmi gond, illetve a generátor is tökéletes. Egyedül a tempomatot nem engedi bekapcsolni se 40 km/h-nál se 130 km/h-nál. És még egy kis sárga lámpa is világít álltó illetve menet közben is! Mi lehet a probléma? Válaszokat előre is köszönöm!
[img] https://kepkuldes.com/image/n0wte [/img]


A kis sárga (hópehely alakú) lámpa a fagypont közeli külső hőmérsékletre figyelmeztet, fagypont alatt pirosan világít.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mfuto


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 18.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.01.22 23:14:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2747
 Hozzászólás témája: Re: Limited EPB Function
Hozzászólás az előzmény idézésével

joci94 írta:
Sziasztok!
Ma vásároltam az autót. Ford Focus C-max 1.6 vct ghia (2005)
2 dolog érdekelne.
1 - Ha a vízhőfok mérő nem mozdul akkor valószínűleg nincs benne termosztát? A meleget pedig nyomja pár perccel az indítás után!
2 - Egy hibaüzenetem van: "Limited EPB Function" A kézifék tökéletesen működik, akksival sincs semmi gond, illetve a generátor is tökéletes. Egyedül a tempomatot nem engedi bekapcsolni se 40 km/h-nál se 130 km/h-nál. És még egy kis sárga lámpa is világít álltó illetve menet közben is! Mi lehet a probléma? Válaszokat előre is köszönöm!
[img] https://kepkuldes.com/image/n0wte [/img]


1) szerintem itt több dolog lehet. Vagy a hőgomba, vagy az arról menő vezeték lehet sérült, ideális esetben csak egy szétcsúszott kábel a motortérben.

2) erre csak ezt: http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=300837 találtam, de gondolom ezt te is Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  joci94


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 22.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.01.23 19:25:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2748
 Hozzászólás témája: Re: Limited EPB Function
Hozzászólás az előzmény idézésével

mfuto írta:
joci94 írta:
Sziasztok!
Ma vásároltam az autót. Ford Focus C-max 1.6 vct ghia (2005)
2 dolog érdekelne.
1 - Ha a vízhőfok mérő nem mozdul akkor valószínűleg nincs benne termosztát? A meleget pedig nyomja pár perccel az indítás után!
2 - Egy hibaüzenetem van: "Limited EPB Function" A kézifék tökéletesen működik, akksival sincs semmi gond, illetve a generátor is tökéletes. Egyedül a tempomatot nem engedi bekapcsolni se 40 km/h-nál se 130 km/h-nál. És még egy kis sárga lámpa is világít álltó illetve menet közben is! Mi lehet a probléma? Válaszokat előre is köszönöm!
[img] https://kepkuldes.com/image/n0wte [/img]


1) szerintem itt több dolog lehet. Vagy a hőgomba, vagy az arról menő vezeték lehet sérült, ideális esetben csak egy szétcsúszott kábel a motortérben.

2) erre csak ezt: http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=300837 találtam, de gondolom ezt te is Smile


igen ezt láttam már Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  BMax


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 12.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.01.28 17:05:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2749
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csak ötletelésként: ha forrasztási probléma,megütögeted a műszerfalat produkálnia kéne a hibát akár álló helyzetben is.[/quote]

Köszönöm a sok segítő tanácsot.
A műszerfal ütögetésekor nem produkálta a hibát, de jellemzően nem is útproblémáknál produkálja, így szerintem ez a kontakt ötlet kevésbé valószínű. Annyit sikerült kitapasztalnom, hogy a fagypont jelzéssel, plusz a 1800-as fordulattal függ valamilyen módon össze. (akár álló helyzetben is) Esetleg egy videó a hibáról segíthetne?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2019.01.29 17:06:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2750
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Leállítom a motort és valami, gondolom a hűtő nagyon hangosan felbúg, aztán fél per után lehalkul és megáll. ez normális? mármint hogy nagyon hangos, mintha fel akarna szállni a kocsi a levegőbe. eleve azt nem értem, hogy ilyen hidegben minek kapcsol, be a hűtő...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bibu


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 12.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2019.01.29 18:44:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2751
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
Leállítom a motort és valami, gondolom a hűtő nagyon hangosan felbúg, aztán fél per után lehalkul és megáll. ez normális? mármint hogy nagyon hangos, mintha fel akarna szállni a kocsi a levegőbe. eleve azt nem értem, hogy ilyen hidegben minek kapcsol, be a hűtő...


Szia!

Diesel? Akkor csinálja ezt, ha regenerálna, de a regeneráció nem fejeződik be, mert leállítottad a motort.
_________________
2011 Focus MK3 1.6 tdci 115 hp
Nyári: Michelin Primacy HP 215/50*17
Téli: Continental TS850 205/55*16
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2019.01.30 16:46:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2752
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bibu írta:
fede94 írta:
Leállítom a motort és valami, gondolom a hűtő nagyon hangosan felbúg, aztán fél per után lehalkul és megáll. ez normális? mármint hogy nagyon hangos, mintha fel akarna szállni a kocsi a levegőbe. eleve azt nem értem, hogy ilyen hidegben minek kapcsol, be a hűtő...


Szia!

Diesel? Akkor csinálja ezt, ha regenerálna, de a regeneráció nem fejeződik be, mert leállítottad a motort.


1,6 Vcti benzines
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  torotomi


Offline
Csatlakozott:
2012. 08. 03.
Hozzászólások: 18

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.14 06:12:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2753
 Hozzászólás témája: Generátor?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

A következő problémám lenne:

C-MAX 2008, 1.6 TDCI. Tegnap meló után hazafelé indultam, elment mellettem egy busz. Majd megmaradt a busz hangja, egy búgó hang, mellyel egy időben a töltésjelző lámpa is megérkezett. Félreáll, leáll, motortér, semmi. Újraindít, búgás megmarad, lámpa világít.
Pár kilóméterrel odébb ABS és ESP piktogramok jöttek, félreállok, leállítom. Már soha többet nem indult el, nincs gyújtás sem. Az akksi 9.7 V-on volt akkor, kértem áramot valakitől, a család közben hozott töltőt, másfél óra ácsorgás, 12.1 V-nál próba, semmi. Se gyújtás, se semmi. Bikázásra sem, lefogta a másik autót is, plusz a kábel is megmelegedett. Az akksit tavaly vettem, gyári 70Ah-s, nem hiszem, hogy azzal lenne gond.

Még este trélerrel elvittük autóvillamosságishoz, majd ma kiderül, mi a kár..

Generátor? Kis baj, nagy baj? Rendeljek újat?

Köszi az ötleteket.

TT
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  torotomi


Offline
Csatlakozott:
2012. 08. 03.
Hozzászólások: 18

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.14 22:57:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2754
 Hozzászólás témája: Re: Generátor?
Hozzászólás az előzmény idézésével

torotomi írta:
Sziasztok,

A következő problémám lenne:

C-MAX 2008, 1.6 TDCI. Tegnap meló után hazafelé indultam, elment mellettem egy busz. Majd megmaradt a busz hangja, egy búgó hang, mellyel egy időben a töltésjelző lámpa is megérkezett. Félreáll, leáll, motortér, semmi. Újraindít, búgás megmarad, lámpa világít.
Pár kilóméterrel odébb ABS és ESP piktogramok jöttek, félreállok, leállítom. Már soha többet nem indult el, nincs gyújtás sem. Az akksi 9.7 V-on volt akkor, kértem áramot valakitől, a család közben hozott töltőt, másfél óra ácsorgás, 12.1 V-nál próba, semmi. Se gyújtás, se semmi. Bikázásra sem, lefogta a másik autót is, plusz a kábel is megmelegedett. Az akksit tavaly vettem, gyári 70Ah-s, nem hiszem, hogy azzal lenne gond.

Még este trélerrel elvittük autóvillamosságishoz, majd ma kiderül, mi a kár..

Generátor? Kis baj, nagy baj? Rendeljek újat?

Köszi az ötleteket.

TT


Update:

Megoldódott. Dióda-híd és a csapágyak cseréje, előbbi szét is égett. Akku feltöltve,a motor hangja is szebb, mint volt. Az amúgy polcról alkatrészpótló bácsi elmesélte, hogy ezek a generátorok 150-180e km-nél halnak meg általában, az utóbbinál egy százassal már feljebb vagyok..
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  walter


Offline
Csatlakozott:
2014. 08. 27.
Hozzászólások: 25


HozzászólásElküldve: 2019.02.19 20:42:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2755
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Ma elvittem kárpit tisztításra a gépet (Grand C-Max).A mosóban kivették az üléseket,de a hátsó sorban a keskeny középső ülésnél addig jutottak,hogy a támlát előre döntötték,és úgy maradt.Próbálták visszaállítani önállóan és a szélső üléssel összekapcsolva is,de nem megy,nagyon feszegetni nem merik.Én is próbáltam,de tényleg semmi.
Hozzáteszem,csak nagyon ritkán haszáltuk eddig az ülés döntést,és mindig az egész hátsó sort döntöttük előre,nem volt semmi gond.
Van ötlete valakinek,hogyan lehetne visszaállítani?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Rush77

Érvényes: 2020.03.03.

Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 08.
Hozzászólások: 46


HozzászólásElküldve: 2019.02.23 23:27:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2756
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Most vettem egy 2007-es 1.8 benzin C-Maxot és lenne egy kérdésem, hátha tudtok segíteni.

Azt vettem észre tegnap este, hogy mentem és közeledve a piros lámpához üresbe raktam, hogy csak guruljon viszont a fordulatszám visszaesett kb 500-ig és utána is ugrált. Az ugrálást nem mindig csinálja, viszont a fordulatszám az kb 5-700ra visszaesik ha menetben üresbe teszem.
https://drive.google.com/open?id=1nTvjcvQHrEQ7wxy1Kuq9A0bEPHN0tmyz

Ezen kívül semmi rendelleneset nem tapasztaltam. Ez ami bosszant egy picit, hogy mi lehet. Az előző 1.6b Focusnál nem láttam ilyet.

Köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  demefree


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 18.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.04.17 11:32:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2757
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus C-max EPB (elektromos kézifék) magadta magát.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zeller írta:
demefree írta:
Sziasztok!
Nekem is lenne egy problémám az EPB-el! Az autóm C-max 2005-ös évjáratú.
Az EPB kapcsolójának lenyomásakor a féknek a kuplung lenyomására is ki kellene oldania, de nem csinálja csak a fék pedáljának a lenyomására. A kézifékes elindulás ezért rendkívül körülményes, pláne nagy emelkedőn. Ezenkívül minden tökéletesen működik az elektromos kéziféken. Szoftverfrissítés megoldaná a problémám, vagy van valamiféle jeladó a kuplungnál, ami kommunikál az EPB kapcsolójával?

Köszönöm a válaszokat!


Nekem ugyan ez volt és a fékpedál kapcsoló cserével orvosolták. Bontóban ingyen kaptam, annyira sok volt Neki Smile



Ezek után már nem csak a fékpedál lenyomása közben engedte oldani az eletromos kéziféket, hanem a kuplung lenyomására is?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zeller


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 11.
Hozzászólások: 31


HozzászólásElküldve: 2019.05.10 16:08:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2758
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

2006os cmax 1.6tdci
Jobb hátsó fék!
Srácok ha tapasztaltatok ilyet, iszonyat hangos, mint egy busz. Nem sípol, hanem ordít!
Segítsetek kérlek mert kifogytunk az ötletekből. Eljött az ideje hátsó fékbetét és tárcsa cseréjének. Mikor tolattam, gyenge féknyomásra kegyetlen hangos volt, ordított a fék. Előre menetben semmi. Akkor cseréljük is. Zsír új tárcsa és pofa Valeo. Beletettük, megy a teszt hátramenetben semmi hang. Tökéletes készen van. Mentem az autóval 1000km-t. Na most kezdődik a pokol. 50km/h alatt búg a fék, de forgási sebességnek megfelelően kb a tárcsa egyik felénél. Mikor 10km/h közelítem a lámpát búg mint az őrült. Indulok el zöldnél búg, míg fel nem gyorsulok 50 fölé. És most ugyan az lett, mint előtte, csak előre menetben!! Gyenge fékezéskor szerintem vagy 2-300m re elhallani ahogy ordít a fék! Nem lehet így közlekedni, az egész utca engem néz. Átcseréltettem újra a tárcsát, a betétet, a kerékcsapágyat, lekötöttük a kéziféket. Semmi. Ordít a fék, ha lassan megyek, vagy ha nagyon picit fékezek. Ugyan az, mint mikor esőben fékezünk a biciklivel, biztos tudjátok, csak 17x hangosabb. Valaki nézze meg elviszem, vagy mondja meg mit kell csinálni, agyfaszt kapok! Köszi
_________________
. : Zeller : .
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2019.05.26 06:54:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2759
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zeller írta:
2006os cmax 1.6tdci
Jobb hátsó fék!
Srácok ha tapasztaltatok ilyet, iszonyat hangos, mint egy busz. Nem sípol, hanem ordít!
Segítsetek kérlek mert kifogytunk az ötletekből. Eljött az ideje hátsó fékbetét és tárcsa cseréjének. Mikor tolattam, gyenge féknyomásra kegyetlen hangos volt, ordított a fék. Előre menetben semmi. Akkor cseréljük is. Zsír új tárcsa és pofa Valeo. Beletettük, megy a teszt hátramenetben semmi hang. Tökéletes készen van. Mentem az autóval 1000km-t. Na most kezdődik a pokol. 50km/h alatt búg a fék, de forgási sebességnek megfelelően kb a tárcsa egyik felénél. Mikor 10km/h közelítem a lámpát búg mint az őrült. Indulok el zöldnél búg, míg fel nem gyorsulok 50 fölé. És most ugyan az lett, mint előtte, csak előre menetben!! Gyenge fékezéskor szerintem vagy 2-300m re elhallani ahogy ordít a fék! Nem lehet így közlekedni, az egész utca engem néz. Átcseréltettem újra a tárcsát, a betétet, a kerékcsapágyat, lekötöttük a kéziféket. Semmi. Ordít a fék, ha lassan megyek, vagy ha nagyon picit fékezek. Ugyan az, mint mikor esőben fékezünk a biciklivel, biztos tudjátok, csak 17x hangosabb. Valaki nézze meg elviszem, vagy mondja meg mit kell csinálni,
agyfaszt kapok! Köszi



Ird ezt le az Autoszerelö Műhely Index Forumba,ott kaphatsz rá választ.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Berzso


Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 05.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.06.05 19:46:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2760
 Hozzászólás témája: Csattogó hang indításkor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
Van egy C-max,1.6, benzin, 115Le, hxda motorkódok.
Inditáskor, nem minden esetben csörgő hangot ad. Mindegy neki hogy hidegen, vagy melegen indul. Vagy csinálja vagy nem. Hibát is dob. A kiolvasás szerint vezérműtengely jeladót kell cserélni. Ez meg is történt. De a hiba újra előjött.
Valakinek van valami tapasztalata? Vagy megoldása?
Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 91, 92, 93  Következő
Ugrás:   

92 / 93 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.49 másodperc