Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.06.02. 14:00:49 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: PR81
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 25726
Látogatók:
Vendégek: 309
Tagok: 6
Összesen: 315

Jelen lévő tagok:
01: PR81
02: sparta2
03: Kapeti
04: wobbler74
05: lucifer
06: Dan9405

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Új C-Max tulajdonosok hülye kérdései
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Új C-Max tulajdonosok hülye kérdései
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 96, 97, 98, 99, 100  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

97 / 100 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  atomka


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 30.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.01.16 18:20:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2881
 Hozzászólás témája: Kettős zár kérdés...
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Nem rég óta van C-Max a családban (2004/11 , 1,6 TDCi Trend ) és lenne pár kérdésem...
A kettős zárnak van hardveres feltétele, vagy csak a szoftvernek kel tudnia?
Ha valamit az ELM327-el átírok, de nincs az autóban az gondot okozhat, vagy mivel úgysincs benne nem foglalkozik vele?
Konkrétan a menet közbeni zárást akarnám beállítani, de a trükkös 3x bezár, gyújtás, stb módszer nem működik nekem.
Szeretnék tempomatot, de azt a csatlakozót ami a kormány alatt lenne ( 6 vezetékkel jó esetben) azt merre keressem???
A kormányoszlop felső részét levettem, de ott nem találtam, vagy csak vaksi vagyok... Laughing
Köszi a válaszokat!!
Üdv!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bicell


Offline
Csatlakozott:
2007. 09. 30.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2019.01.17 13:38:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2882
 Hozzászólás témája: Re: Kettős zár kérdés...
Hozzászólás az előzmény idézésével

atomka írta:
Sziasztok!
Nem rég óta van C-Max a családban (2004/11 , 1,6 TDCi Trend ) és lenne pár kérdésem...
A kettős zárnak van hardveres feltétele, vagy csak a szoftvernek kel tudnia?
Ha valamit az ELM327-el átírok, de nincs az autóban az gondot okozhat, vagy mivel úgysincs benne nem foglalkozik vele?
Konkrétan a menet közbeni zárást akarnám beállítani, de a trükkös 3x bezár, gyújtás, stb módszer nem működik nekem.
Szeretnék tempomatot, de azt a csatlakozót ami a kormány alatt lenne ( 6 vezetékkel jó esetben) azt merre keressem???
A kormányoszlop felső részét levettem, de ott nem találtam, vagy csak vaksi vagyok... Laughing
Köszi a válaszokat!!
Üdv!


Valószínűleg fognak a profik közül is válaszolni kérdéseidre, de a kérdéseid alapján azt feltételezem, hogy nem vagy igazán felkészült ezekben a témákban. Azt gondolom, hogy ennek a kocsinak az elektronikája, szoftverei már annyira bonyolultak, hogy szakértelem nélkül nem érdemes benne turkálni. Saját tapasztalatom alapján merem ajánlani (főleg mivel az utólagos tempomat beépítésben is profik, és a tempomat beépítés nem csak a csatlakozók összedugásából áll), hogy keresd fel (vagy üzenetben meg) a Ford ESS Göd csapatát. (https://essmotor.hu/ ) Nem fogsz csalódni bennük. Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atomka


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 30.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.01.17 17:15:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2883
 Hozzászólás témája: Re: Kettős zár kérdés...
Hozzászólás az előzmény idézésével

bicell írta:
atomka írta:
Sziasztok!
Nem rég óta van C-Max a családban (2004/11 , 1,6 TDCi Trend ) és lenne pár kérdésem...
A kettős zárnak van hardveres feltétele, vagy csak a szoftvernek kel tudnia?
Ha valamit az ELM327-el átírok, de nincs az autóban az gondot okozhat, vagy mivel úgysincs benne nem foglalkozik vele?
Konkrétan a menet közbeni zárást akarnám beállítani, de a trükkös 3x bezár, gyújtás, stb módszer nem működik nekem.
Szeretnék tempomatot, de azt a csatlakozót ami a kormány alatt lenne ( 6 vezetékkel jó esetben) azt merre keressem???
A kormányoszlop felső részét levettem, de ott nem találtam, vagy csak vaksi vagyok... Laughing
Köszi a válaszokat!!
Üdv!


Valószínűleg fognak a profik közül is válaszolni kérdéseidre, de a kérdéseid alapján azt feltételezem, hogy nem vagy igazán felkészült ezekben a témákban. Azt gondolom, hogy ennek a kocsinak az elektronikája, szoftverei már annyira bonyolultak, hogy szakértelem nélkül nem érdemes benne turkálni. Saját tapasztalatom alapján merem ajánlani (főleg mivel az utólagos tempomat beépítésben is profik, és a tempomat beépítés nem csak a csatlakozók összedugásából áll), hogy keresd fel (vagy üzenetben meg) a Ford ESS Göd csapatát. (https://essmotor.hu/ ) Nem fogsz csalódni bennük. Üdv.


Szia.
Köszönöm a válaszod!
Annyira hülye nem vagyok a dolgokhoz azért. Smile
Csak az autóspecifikus dolgokat nem tudom.
Szóval közben megjött az ELM327, de nem tudja a 500k sebességet, egy pár dolgot már be is állítottam magamnak, de a tempomat aktiválást nem sikerült a lassú kapcsolat miatt.
Azt már tudom, hogy a kettős zárás nem csak szoftver függvénye, bekapcsoltam, de lehet belülről nyitni az ajtókat. Sad
Valaki a III. kerület környékén nem tudná a tempomatot bekapcsolni?..már csak azt nem sikerült amelyik a minimum 115k-s kapcsolatot igényelné...
Köszi!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2019.01.23 21:19:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2884
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Kétzónás automata klíma.Ha bekapcsolóm a belsőlevegő keringetésre( megjelenik a kijelzőn az ikon)egy perc múlva automatikusan átvált(jelző ikon is eltűnik) külsőre,mások is így írták le.Miért csinálja ezt?Ilyenkor télen jobb volna ha én irányítanám és nem a komputer,mert sokkal később melegszik fel a víz a kinti hideg levegőtől,meg a motor is. Van valakinek ötlete,kézi szabályzásra?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24715


HozzászólásElküldve: 2019.01.24 18:15:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2885
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Talán nem véletlenül áll vissza külső levegőre egy idő után.
Nem párásodik be az autó belseje, és kapnak az utasok friss levegőt is.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2019.01.25 12:07:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2886
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Talán nem véletlenül áll vissza külső levegőre egy idő után.
Nem párásodik be az autó belseje, és kapnak az utasok friss levegőt is.


Ezt én is így gondolom,csak túl hamar van ez a váltás és nem kapcsol vissza egy idő után a bekapcsolt belsőre automatikusan.Ha már szabályozták,akkor már ezt is figyelembe vehetné addig amíg nem kapcsolom ki a belsőre állítás funkcióból.Ez így csak egy fél megoldás,amit nekem kel mégiscsak észrevennem figyelnem.Tehát úgy gondolnám,hogy néha beenged friss levegőt(hátha elfeledkezik erről a tulaj)aztán visszaáll az általam kapcsolt,kért funkcióra,mert ha nem akkor mi értelme van ha bekapcsolom?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bibu


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 12.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2019.01.25 15:20:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2887
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Talán nem véletlenül áll vissza külső levegőre egy idő után.
Nem párásodik be az autó belseje, és kapnak az utasok friss levegőt is.


Kapcsold ki a vezérlést ameddig nem melegszik be a motor...
_________________
2011 Focus MK3 1.6 tdci 115 hp
Nyári: Michelin Primacy HP 215/50*17
Téli: Continental TS850 205/55*16
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2019.01.25 15:50:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2888
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bibu írta:
Attila64 írta:
Talán nem véletlenül áll vissza külső levegőre egy idő után.
Nem párásodik be az autó belseje, és kapnak az utasok friss levegőt is.


Kapcsold ki a vezérlést ameddig nem melegszik be a motor...


Kösz a választ,megpróbálom akkor kikapcsolt vezérléssel.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2019.01.25 18:52:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2889
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
bibu írta:
Attila64 írta:
Talán nem véletlenül áll vissza külső levegőre egy idő után.
Nem párásodik be az autó belseje, és kapnak az utasok friss levegőt is.


Kapcsold ki a vezérlést ameddig nem melegszik be a motor...


Kösz a választ,megpróbálom akkor kikapcsolt vezérléssel.

Ja,és azt hogy tudom kikapcsolni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bibu


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 12.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2019.01.25 20:57:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2890
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
Ata62 írta:
bibu írta:
Attila64 írta:
Talán nem véletlenül áll vissza külső levegőre egy idő után.
Nem párásodik be az autó belseje, és kapnak az utasok friss levegőt is.


Kapcsold ki a vezérlést ameddig nem melegszik be a motor...


Kösz a választ,megpróbálom akkor kikapcsolt vezérléssel.

Ja,és azt hogy tudom kikapcsolni?


Van egy kikapcsoló gomb a klíma vezérlő panelen..
_________________
2011 Focus MK3 1.6 tdci 115 hp
Nyári: Michelin Primacy HP 215/50*17
Téli: Continental TS850 205/55*16
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2019.01.25 21:15:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2891
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bibu írta:
Ata62 írta:
Ata62 írta:
bibu írta:
Attila64 írta:
Talán nem véletlenül áll vissza külső levegőre egy idő után.
Nem párásodik be az autó belseje, és kapnak az utasok friss levegőt is.


Kapcsold ki a vezérlést ameddig nem melegszik be a motor...


Kösz a választ,megpróbálom akkor kikapcsolt vezérléssel.

Ja,és azt hogy tudom kikapcsolni?


Van egy kikapcsoló gomb a klíma vezérlő panelen..


Bocs az értetlenkedésemért,de hol található az a kikapcsoló gomb meg a panel?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bibu


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 12.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2019.01.25 21:42:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2892
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
bibu írta:
Ata62 írta:
Ata62 írta:
bibu írta:
Attila64 írta:
Talán nem véletlenül áll vissza külső levegőre egy idő után.
Nem párásodik be az autó belseje, és kapnak az utasok friss levegőt is.


Kapcsold ki a vezérlést ameddig nem melegszik be a motor...


Kösz a választ,megpróbálom akkor kikapcsolt vezérléssel.

Ja,és azt hogy tudom kikapcsolni?


Van egy kikapcsoló gomb a klíma vezérlő panelen..


Bocs az értetlenkedésemért,de hol található az a kikapcsoló gomb meg a panel?


Hat az a panel ahol állítod hogy hány fok legyen, hova fújja a levegőt, a kijelzőtöl jobbra van egy off feliratú gomb, vagy a kikapcsoló jel van rajta..
_________________
2011 Focus MK3 1.6 tdci 115 hp
Nyári: Michelin Primacy HP 215/50*17
Téli: Continental TS850 205/55*16
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2019.01.25 22:33:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2893
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bibu írta:
Ata62 írta:
bibu írta:
Ata62 írta:
Ata62 írta:
bibu írta:
Attila64 írta:
Talán nem véletlenül áll vissza külső levegőre egy idő után.
Nem párásodik be az autó belseje, és kapnak az utasok friss levegőt is.


Kapcsold ki a vezérlést ameddig nem melegszik be a motor...


Kösz a választ,megpróbálom akkor kikapcsolt vezérléssel.

Ja,és azt hogy tudom kikapcsolni?


Van egy kikapcsoló gomb a klíma vezérlő panelen..


Bocs az értetlenkedésemért,de hol található az a kikapcsoló gomb meg a panel?


Hat az a panel ahol állítod hogy hány fok legyen, hova fújja a levegőt, a kijelzőtöl jobbra van egy off feliratú gomb, vagy a kikapcsoló jel van rajta..


Ja azt tudom,de én egész másra(valahol egy másik panelra)értettem.Viszont ha azt kikapcsolom,akkor semmi sem fog működni.nem megy venti,nem lesz fűtés stb.A cél az lenne,hogy menjen minden csak maradjon belső keringetésen.Vagy még mindig nem értem,és meg lehet oldani ezzel?Kösz a türelmed.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2019.01.25 23:21:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2894
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
bibu írta:
Ata62 írta:
bibu írta:
Ata62 írta:
Ata62 írta:
bibu írta:
Attila64 írta:
Talán nem véletlenül áll vissza külső levegőre egy idő után.
Nem párásodik be az autó belseje, és kapnak az utasok friss levegőt is.


Kapcsold ki a vezérlést ameddig nem melegszik be a motor...


Kösz a választ,megpróbálom akkor kikapcsolt vezérléssel.

Ja,és azt hogy tudom kikapcsolni?


Van egy kikapcsoló gomb a klíma vezérlő panelen..


Bocs az értetlenkedésemért,de hol található az a kikapcsoló gomb meg a panel?


Hat az a panel ahol állítod hogy hány fok legyen, hova fújja a levegőt, a kijelzőtöl jobbra van egy off feliratú gomb, vagy a kikapcsoló jel van rajta..


Ja azt tudom,de én egész másra(valahol egy másik panelra)értettem.Viszont ha azt kikapcsolom,akkor semmi sem fog működni.nem megy venti,nem lesz fűtés stb.A cél az lenne,hogy menjen minden csak maradjon belső keringetésen.Vagy még mindig nem értem,és meg lehet oldani ezzel?Kösz a türelmed.Azt tudom,hogyha ezzel a kapcsoló gombbal kapcsolom ki az üzemeltetést,és legközelebb ezzel kapcsolóm be,akkor a panelen levő beállítások úgy maradnak.Ezt nem tudom érvényes-e a belső levegőkeringetésre is,mert az mindig külsőn maradt kikapcsoláskor. Viszont hogy ezzel a kapcsolóval meg lehet-e variálni,hogy legyen fűtés(menjen venti) és maradjon belső keringetésen ezt nem tudom.Lehet arra gondoltál,hogy kapcsoljam be ezzel a gombbal a ventit,majd kapcsoljam a belső keringetést és rögtön kapcsoljam ki(mielőtt még automatikusan átkapcsolna külsőre)ezzel a kapcsoló gombbal és vissza.Ekkor belső keringetésen maradna úgy mint a többi pl befúvok állítása.Ezt kipróbálom és ha sikerül,akkor a kijelzőn az ikonjának is kint kel maradnia.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bibu


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 12.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2019.01.26 07:27:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2895
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
Ata62 írta:
bibu írta:
Ata62 írta:
bibu írta:
Ata62 írta:
Ata62 írta:
bibu írta:
Attila64 írta:
Talán nem véletlenül áll vissza külső levegőre egy idő után.
Nem párásodik be az autó belseje, és kapnak az utasok friss levegőt is.


Kapcsold ki a vezérlést ameddig nem melegszik be a motor...


Kösz a választ,megpróbálom akkor kikapcsolt vezérléssel.

Ja,és azt hogy tudom kikapcsolni?


Van egy kikapcsoló gomb a klíma vezérlő panelen..


Bocs az értetlenkedésemért,de hol található az a kikapcsoló gomb meg a panel?


Hat az a panel ahol állítod hogy hány fok legyen, hova fújja a levegőt, a kijelzőtöl jobbra van egy off feliratú gomb, vagy a kikapcsoló jel van rajta..


Ja azt tudom,de én egész másra(valahol egy másik panelra)értettem.Viszont ha azt kikapcsolom,akkor semmi sem fog működni.nem megy venti,nem lesz fűtés stb.A cél az lenne,hogy menjen minden csak maradjon belső keringetésen.Vagy még mindig nem értem,és meg lehet oldani ezzel?Kösz a türelmed.Azt tudom,hogyha ezzel a kapcsoló gombbal kapcsolom ki az üzemeltetést,és legközelebb ezzel kapcsolóm be,akkor a panelen levő beállítások úgy maradnak.Ezt nem tudom érvényes-e a belső levegőkeringetésre is,mert az mindig külsőn maradt kikapcsoláskor. Viszont hogy ezzel a kapcsolóval meg lehet-e variálni,hogy legyen fűtés(menjen venti) és maradjon belső keringetésen ezt nem tudom.Lehet arra gondoltál,hogy kapcsoljam be ezzel a gombbal a ventit,majd kapcsoljam a belső keringetést és rögtön kapcsoljam ki(mielőtt még automatikusan átkapcsolna külsőre)ezzel a kapcsoló gombbal és vissza.Ekkor belső keringetésen maradna úgy mint a többi pl befúvok állítása.Ezt kipróbálom és ha sikerül,akkor a kijelzőn az ikonjának is kint kel maradnia.


A legelső felvetésed az volt, hogy nehezebben melegszik be a motor, mert futenie kell. Ha kikapcsolod, akkor nem veszi el a hőt a motortól, akkor mindegy, hogy milyen keringetesen van akkor nem jön be semmi. Sztem teljesen mindegy hogy belső vagy külső levegő kerinhgetesen van, ha megy akkor hőt vesz el a motortól, mert azt érzékeli hogy fűtenie kell. Az nem lehet, hogy fűtés is legyen, meg a motor is gyorsan melegedjen..
_________________
2011 Focus MK3 1.6 tdci 115 hp
Nyári: Michelin Primacy HP 215/50*17
Téli: Continental TS850 205/55*16
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2019.01.26 13:12:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2896
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bibu írta:
Ata62 írta:
Ata62 írta:
bibu írta:
Ata62 írta:
bibu írta:
Ata62 írta:
Ata62 írta:
bibu írta:
Attila64 írta:
Talán nem véletlenül áll vissza külső levegőre egy idő után.
Nem párásodik be az autó belseje, és kapnak az utasok friss levegőt is.


Kapcsold ki a vezérlést ameddig nem melegszik be a motor...


Kösz a választ,megpróbálom akkor kikapcsolt vezérléssel.

Ja,és azt hogy tudom kikapcsolni?


Van egy kikapcsoló gomb a klíma vezérlő panelen..


Bocs az értetlenkedésemért,de hol található az a kikapcsoló gomb meg a panel?


Hat az a panel ahol állítod hogy hány fok legyen, hova fújja a levegőt, a kijelzőtöl jobbra van egy off feliratú gomb, vagy a kikapcsoló jel van rajta..


Ja azt tudom,de én egész másra(valahol egy másik panelra)értettem.Viszont ha azt kikapcsolom,akkor semmi sem fog működni.nem megy venti,nem lesz fűtés stb.A cél az lenne,hogy menjen minden csak maradjon belső keringetésen.Vagy még mindig nem értem,és meg lehet oldani ezzel?Kösz a türelmed.Azt tudom,hogyha ezzel a kapcsoló gombbal kapcsolom ki az üzemeltetést,és legközelebb ezzel kapcsolóm be,akkor a panelen levő beállítások úgy maradnak.Ezt nem tudom érvényes-e a belső levegőkeringetésre is,mert az mindig külsőn maradt kikapcsoláskor. Viszont hogy ezzel a kapcsolóval meg lehet-e variálni,hogy legyen fűtés(menjen venti) és maradjon belső keringetésen ezt nem tudom.Lehet arra gondoltál,hogy kapcsoljam be ezzel a gombbal a ventit,majd kapcsoljam a belső keringetést és rögtön kapcsoljam ki(mielőtt még automatikusan átkapcsolna külsőre)ezzel a kapcsoló gombbal és vissza.Ekkor belső keringetésen maradna úgy mint a többi pl befúvok állítása.Ezt kipróbálom és ha sikerül,akkor a kijelzőn az ikonjának is kint kel maradnia.


A legelső felvetésed az volt, hogy nehezebben melegszik be a motor, mert futenie kell. Ha kikapcsolod, akkor nem veszi el a hőt a motortól, akkor mindegy, hogy milyen keringetésen van akkor nem jön be semmi. Sztem teljesen mindegy hogy belső vagy külső levegő kerinhgetesen van, ha megy akkor hőt vesz el a motortól, mert azt érzékeli hogy fűtenie kell. Az nem lehet, hogy fűtés is legyen, meg a motor is gyorsan melegedjen..


Igen ebben teljes mértékig igazad van,csak jó lett volna egy köztes megoldás.Belső keringetésen azért nem vesz el a motortól annyi hőt,mint külsőn főleg hogy motor bemelegedésig elektromos kisegítő fűtésről megy,és ennek sem mindegy hogy honnan szívja a levegőt.No mindegy,akkor ez marad így.Köszi szépen a válaszaidat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mefo


Offline
Csatlakozott:
2014. 06. 02.
Hozzászólások: 55


HozzászólásElküldve: 2019.01.26 13:30:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2897
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Igen ebben teljes mértékig igazad van,csak jó lett volna egy köztes megoldás.Belső keringetésen azért nem vesz el a motortól annyi hőt,mint külsőn főleg hogy motor bemelegedésig elektromos kisegítő fűtésről megy,és ennek sem mindegy hogy honnan szívja a levegőt.No mindegy,akkor ez marad így.Köszi szépen a válaszaidat.[/quote]

Szia ha én mondom meg neki,hogy hova fújja a levegőt és milyen erősen szerintem akkor már nincs automatán.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2019.01.26 16:39:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2898
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mefo írta:
Igen ebben teljes mértékig igazad van,csak jó lett volna egy köztes megoldás.Belső keringetésen azért nem vesz el a motortól annyi hőt,mint külsőn főleg hogy motor bemelegedésig elektromos kisegítő fűtésről megy,és ennek sem mindegy hogy honnan szívja a levegőt.No mindegy,akkor ez marad így.Köszi szépen a válaszaidat.


Szia ha én mondom meg neki,hogy hova fújja a levegőt és milyen erősen szerintem akkor már nincs automatán.[/quote]

Szia. Persze így van.Nem is ez a gond,hanem minek a belsőlevegő keringető funkció,ha nem marad fél-egy percnél tovább bekapcsolva.Erre szerettem volna megoldást találni,hogy van -e lehetőség arra,ha bekapcsolom akkor addig úgy maradjon amíg én szeretném.Majd én engedek be néha friss levegőt mikor kel. Gondolj bele,megyek városban egy jól füstölő jármű után, belsőre kapcsolóm és fél perc után átvált külsőre.Ez így szerintem nem ok.Érdekes,hogy a többi beállításra a kezelőpanelon van lehetőség,hogy megmaradjon.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2019.01.27 14:35:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2899
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Orosz oldalakat böngészve találtam teljesen azonos problémát a belsőlevegő keringetésről,szinte pontosan azt írták le amit én is.Ott rengeteget foglalkoztak a témával,és mivel nem lett megoldás felvették a kapcsolatot a Ford képviselettel.Ott elmagyarázták,hogy van egy páratartalom érzékelő ami ezért felelős.Azt kel kikapcsolni,akkor nem kapcsol ki automatán.Viszont az jobb megoldás lenne,ha ezt az érzékelőt lehetne valahogy rábírni a későbbi 5-10 perces beavatkozásra.Ez így már elfogadható lenne.Még kérdezném,tudja valaki hogy hol van ez a páratartalom érzékelő.Sejtésem szerint valahol a műszerfal környékén,mert szélvédőre irányított levegőnél kapcsol ki leghamarabb(20-30 mp)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mefo


Offline
Csatlakozott:
2014. 06. 02.
Hozzászólások: 55


HozzászólásElküldve: 2019.01.28 15:04:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2900
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megnéztem az enyém is így működik,sajnos.Egy ózonos tisztítást akkor nem lehet megcsinálni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bibu


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 12.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2019.01.28 16:04:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2901
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
Orosz oldalakat böngészve találtam teljesen azonos problémát a belsőlevegő keringetésről,szinte pontosan azt írták le amit én is.Ott rengeteget foglalkoztak a témával,és mivel nem lett megoldás felvették a kapcsolatot a Ford képviselettel.Ott elmagyarázták,hogy van egy páratartalom érzékelő ami ezért felelős.Azt kel kikapcsolni,akkor nem kapcsol ki automatán.Viszont az jobb megoldás lenne,ha ezt az érzékelőt lehetne valahogy rábírni a későbbi 5-10 perces beavatkozásra.Ez így már elfogadható lenne.Még kérdezném,tudja valaki hogy hol van ez a páratartalom érzékelő.Sejtésem szerint valahol a műszerfal környékén,mert szélvédőre irányított levegőnél kapcsol ki leghamarabb(20-30 mp)


A műszerfal és a szélvédő találkozásánál a műszerfal közepén van egy fekete kb 2x2 centis valami.. na az az érzékelő
_________________
2011 Focus MK3 1.6 tdci 115 hp
Nyári: Michelin Primacy HP 215/50*17
Téli: Continental TS850 205/55*16
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bibu


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 12.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2019.01.28 16:05:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2902
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
Orosz oldalakat böngészve találtam teljesen azonos problémát a belsőlevegő keringetésről,szinte pontosan azt írták le amit én is.Ott rengeteget foglalkoztak a témával,és mivel nem lett megoldás felvették a kapcsolatot a Ford képviselettel.Ott elmagyarázták,hogy van egy páratartalom érzékelő ami ezért felelős.Azt kel kikapcsolni,akkor nem kapcsol ki automatán.Viszont az jobb megoldás lenne,ha ezt az érzékelőt lehetne valahogy rábírni a későbbi 5-10 perces beavatkozásra.Ez így már elfogadható lenne.Még kérdezném,tudja valaki hogy hol van ez a páratartalom érzékelő.Sejtésem szerint valahol a műszerfal környékén,mert szélvédőre irányított levegőnél kapcsol ki leghamarabb(20-30 mp)


A műszerfal és a szélvédő találkozásánál a műszerfal közepén van egy fekete kb 2x2 centis valami.. na az az érzékelő
_________________
2011 Focus MK3 1.6 tdci 115 hp
Nyári: Michelin Primacy HP 215/50*17
Téli: Continental TS850 205/55*16
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96


HozzászólásElküldve: 2019.01.28 16:30:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2903
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bibu írta:
Ata62 írta:
Orosz oldalakat böngészve találtam teljesen azonos problémát a belsőlevegő keringetésről,szinte pontosan azt írták le amit én is.Ott rengeteget foglalkoztak a témával,és mivel nem lett megoldás felvették a kapcsolatot a Ford képviselettel.Ott elmagyarázták,hogy van egy páratartalom érzékelő ami ezért felelős.Azt kel kikapcsolni,akkor nem kapcsol ki automatán.Viszont az jobb megoldás lenne,ha ezt az érzékelőt lehetne valahogy rábírni a későbbi 5-10 perces beavatkozásra.Ez így már elfogadható lenne.Még kérdezném,tudja valaki hogy hol van ez a páratartalom érzékelő.Sejtésem szerint valahol a műszerfal környékén,mert szélvédőre irányított levegőnél kapcsol ki leghamarabb(20-30 mp)


A műszerfal és a szélvédő találkozásánál a műszerfal közepén van egy fekete kb 2x2 centis valami.. na az az érzékelő



Ok,köszi szépen.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FokaDriver


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 29.
Hozzászólások: 1259


HozzászólásElküldve: 2019.01.30 20:18:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2904
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szevasztok,

Nemrég újitottam be egy 2011-es C-Max-ot, de ebben nincs pótkerék, még mankókerék sem. csak egy hevenyészett javitókészlet. Mit gondoltok a 3-as Mondeo-knak a mankókerekei megfelelőek erre is ? Azt tudnék keríteni, a mondeo is 5 anyás rögzítésű. Mi az elterjedt a C-Max-osoknál ? javitókészelet vagy mankókerék ?

Kösz, FD.
_________________
...Run Forrest Run...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Geri62


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 25.
Hozzászólások: 32


HozzászólásElküldve: 2019.01.30 20:47:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2905
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

FokaDriver írta:
..... Mi az elterjedt a C-Max-osoknál ?.....

Szia !
Vettem bontóban mankókereket, emelővel komplett.
Praktikerben vettem lábazati "hungarocellt", 5 cm vastagot. Ebből kifabrikáltam a csomagtartóban a szintkülönbséget.
A csomagtér padlólemeze feljebb került, de így mindenűt felfekszik.
Az én autóm 2014-es évjáratú
_________________
Barátok azok akik ismernek és mégis szeretnek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nagysuhi


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 14.
Hozzászólások: 825


HozzászólásElküldve: 2019.01.31 17:52:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2906
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Geri62 írta:
FokaDriver írta:
..... Mi az elterjedt a C-Max-osoknál ?.....

Szia !
Vettem bontóban mankókereket, emelővel komplett.
Praktikerben vettem lábazati "hungarocellt", 5 cm vastagot. Ebből kifabrikáltam a csomagtartóban a szintkülönbséget.
A csomagtér padlólemeze feljebb került, de így mindenűt felfekszik.
Az én autóm 2014-es évjáratú


Én meg télen az egyik nyári kereket, nyáron meg egy téli kereket cipelek pótkerék gyanánt.
Szintén praktikeres hungarocell szintemelés, kicsit kisebb lett a csomagtér, de a kiváló magyar utakon sosem indulok el pótkerék nélkül.
_________________
Newton halott, Einstein halott és én is elég pocsékul érzem magam...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FokaDriver


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 29.
Hozzászólások: 1259


HozzászólásElküldve: 2019.02.01 23:03:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2907
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szevasztok,

Lenne pár kérdésem 1.6 Ti-vct (125 Le) motorral kapcsolatban, 2011-es évjáratú C-Max-ról lenne szó...

1., Ebbe a motorba jól tudom hogy nem kell az 5w20 olaj ? Bármelyik Ford 5w30 megteszi ? A C-s és a D-s spec is ?
2., Ennél a motornál is tartja magát mondás hogy olajszűrőből csakis gyári Ford szűrőt ?
3., Üzemanyag szűrőt milyen gyakran kell cserélni ? (ha jól láttam Bosch a gyári beszállítója?)
4., Mik a tipikus hibapontok ezen a tipuson ? 210ekm van most benne, látszólag patika, baráttól vettem át, de ő nem értett hozzá, szervizbe hordta. Mire érdemes figyelni ennél a motornál ?
5., Milyen gyertya szokott benne lenni ? Platinás ? Milyen gyakran cseréljem ?

Hálás köszönet előre is ha ilyen tapasztalat...

üdv, FD.
_________________
...Run Forrest Run...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FokaDriver


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 29.
Hozzászólások: 1259


HozzászólásElküldve: 2019.02.16 11:29:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2908
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Geri62 írta:
FokaDriver írta:
..... Mi az elterjedt a C-Max-osoknál ?.....

Szia !
Vettem bontóban mankókereket, emelővel komplett.
Praktikerben vettem lábazati "hungarocellt", 5 cm vastagot. Ebből kifabrikáltam a csomagtartóban a szintkülönbséget.
A csomagtér padlólemeze feljebb került, de így mindenűt felfekszik.
Az én autóm 2014-es évjáratú


Jó tipp volt köszönöm. Nekem végül a 4 cm vastag nikecell vált be.
_________________
...Run Forrest Run...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Rush77


Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 08.
Hozzászólások: 46


HozzászólásElküldve: 2019.02.23 23:32:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2909
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Most vettem egy 2007-es 1.8 benzines C-maxot és lenne egy pár kérdésem, remélem tud valaki segíteni.

Néztem az Etist, hogy megnézzem alvázszám alapján a kocsi adatait, de a motoron és a szinén kívül semmit nem jelenít meg.
Régebben néztem a Focusomnál és akkor kiadta a teljes felszereltségét de most nem.
A másik kérdésem meg az lenne, hogy elképzelhető, hogy gyárilag kiegészítő fűtéssel kérték, Egyáltalán létezett ilyen opció? (ugye nem tudom megnézni a felszereltséget és ez egy német kocsi volt). Csak azért mert a focushoz képest villám gyorsan bemelegszik még -1 fok környékén is (kb 6-7 perc után majdnem 90 fokot mutat a vízhőmérő)

Köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nbh2007


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 08.
Hozzászólások: 62


HozzászólásElküldve: 2019.02.24 12:23:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2910
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Használt már valaki rézspray-t a kerékcsavaroknál, mert láttam valakinél és se rozsda nem alakult ki és a csavarok se ragadtak be?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Új C-Max tulajdonosok hülye kérdései
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 96, 97, 98, 99, 100  Következő
Ugrás:   

97 / 100 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.53 másodperc