Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.04.23. 00:03:09 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: ndruboy
Mai: 0
Tegnapi: 3
Összesen: 24722
Látogatók:
Vendégek: 360
Tagok: 3
Összesen: 363

Jelen lévő tagok:
01: Sanya
02: Lbigg
03: balhmm

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 148, 149, 150  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

149 / 150 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Akosom


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 21.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.12.21 20:22:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4441
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
Focus II 2007-es 1.6 TDCI, alapjáraton valami nyikorgást lehet hallani. Nem ékszíj, mert azt most cseréltettem. Hidegen és melegen is csinálja. De ha gázt adok kb. 1200 fordulattól már nem csinálja. Mi lehet vajon? Tud esetleg segíteni valaki?
Előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nagy0906


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 31.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.01.09 07:39:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4442
 Hozzászólás témája: Ugráló alapjárat, motorhiba jelzés, gyenge motor Focus 2 1.4 2006
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Fórumtársak,

Először is BÚÉK Mindenkinek! Smile

A segítségeteket szeretném kérni. A következő hibákat észlelem 2006 Focus 2 1.4 bezines autóm van.

Menet közben , gurulva vagy állva ugrált az alapjárat kb. 800-1500 között. Ilyenkor gázadásra rángatott az autó. (üzemi hőfokon)

Ma reggel ez már kiegészült azzal is, hogy motor rendszer hibát mutatott, (piros fogaskerék ) elment az erő a motorból. Félre álltam a havas úton, majd egy perc múlva újraindításkor normálisan működött. Majd pár km múlva ugyanez történt. (üzemi hőfokon)

JA és talán fontos, hogy néha hidegindításnál szintén ingadozik az alapjáratom, nagyon ritkán le is áll.

HA volt már valakinek hasonló, vagy ugyanilyen esete kérem segítsen, mire számíthatok, mit érdemes megnézni.

Köszönöm szépen előre is a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nagy0906


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 31.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.01.09 09:34:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4443
 Hozzászólás témája: Re: Remegő motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

mugab írta:
nagy0906 írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy már lesz valamelyik topicban hozzászólás a kérdéseimmel kapcsolatban, akkor elnézést.

2006. 1.4 benzines focusom van.

A hibajelenség: 80-90 ikm/h között remeg a motor. 3-4-5 fokozatban is.

A kereket centíroztattam illetve hátsót előre raktam , eredmény ugyanaz.
Alsó váltótartóbakot szét volt szakadva. Cseréltük , de úgy tűnik ez már csak okozat volt és nem a gyökérok.

Még mindig remeg, de már kisebb mértékben 80-90 között. A kormány és a futómű nem ráz.
A gázpedálon, kuplungon és a kasztnin lehet érezni a rázkódást.
Csak terheléskor lép fel, tehát ha gázt adok. HA elveszem a gázt megszűnik a remegés.

Amit látunk még hibát a kipufogó leömlő alatti tömítést cserélni kell ott kifúj a motor. ( talán ez okozhatja)

Nagyon remélem tud valaki nekem segíteni és átélt már hasonló problémát illetve tudja a megoldást.

Második kérdésként feltenném, hogy mehetek-e az autóval ha ég a töltésjelző lámpa vagy rá van kötve a generátorra vízpumpa vagy más ,amivel nagy kárt okozhatok? ( ma gyulladt ki és merül az aksim )

Nagyon köszönöm előre is a segítséget. Smile
Az első hiba szinte biztos féltengely, (aztán meg motortartó bak is lesz talán).
Ha ég a töltésjelző akkor nincs töltés, ettől még megy minden, amíg le nem merül az akku.
Ha töltögeted eljárhatsz vele sokáig...
Ha azért égne a töltésjelző mert megragadt a csapágy, akkor azt hallanád...
Szerintem.


Köszönöm valóban a féltengelyek cseréje oldotta meg a remegést. A generátort pedig fel kellett újíttatnom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daruma


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 29.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2019.01.29 08:50:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4444
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tisztelt Fórumtagok!

Nagyon új vagyok itt, mint tulajdonos és tag is. Vettem egy 1.8-as benzines ford focus mk2-öt. Mindent elkövettem, hogy ne nyúljak mellé (a helyszínen vizsgálta át egy erre specializált szakember). Az elején rengeteg elektromos hiba jött elő, volt generátor javítás, műszerfal csoport panel javítás, a leghúzósabb árban a fojtószelep csere. Természetesen egy alapszervizelésen is átesett vásárlás után. A gond az maradt egy rejtélyes hiba, amit hetek óta nem tudnak javítani. A gépkocsi picit tartósabb használat után (ez olyan 20 kilométer kb.), menet közben elkezd finoman rángatni, de valahogy úgy a fordulatszám nem változik nagyon erősen, aztán leáll, mindenféle hibakód nélkül. Utána nehezen indul. Azt is észrevettem ha üresben van, jobban fullad ilyenkor, mint amikor gázt adok. A gond az rapszodikus a hiba, volt műszerésznél aki rákötött diagnosztikai műszerrel ment vele, és a szerelő is ment vele legalább 20 kilométert, de semmi. Visszadták hátha megszűnt a gond mert nem tudják előidézni, használjam és ha jön a hiba hozzam vissza. Aztán egy kicsit tartósabb használat után, kb. 40 kilometer, előjött párszor, igaz volt közben megállás is. Aztán gondolván egy-egy leállást kibírok elmentem volna vele 20 kilométerre kb még a szerviz előtt, de pár kilométer alatt 5x produkálta a jelenséget, nem is használtam így tovább. Másnap bevittem a szervizbe, és mondanom sem kell azon a pár kilométeren nem jött elő semmi.

A szerelő azt mondja szerinte az üzemanyag pumpa lehet a ludas, vagy valami elzáródás, de cserélni nem akarta mert nem volt biztos benne. Én már eléggé ideges vagyok, mert nem tudom ez amolyan van ilyen jelenség, és én pont belekerültem, vagy hozzá nem értés esete áll fenn. Jelen pillanatban a benzin pumpát cserélik, de ettől az egésztől furcsa érzésem van.

Ha valakinek van ehhez kapcsolódó tudása, tapasztalata, azt szívesen venném ha megosztaná.

Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daruma


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 29.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2019.01.29 08:52:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4445
 Hozzászólás témája: motor leáll
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tisztelt Fórumtagok!

Nagyon új vagyok itt, mint tulajdonos és tag is. Vettem egy 1.8-as benzines ford focus mk2-öt. Mindent elkövettem, hogy ne nyúljak mellé (a helyszínen vizsgálta át egy erre specializált szakember). Az elején rengeteg elektromos hiba jött elő, volt generátor javítás, műszerfal csoport panel javítás, a leghúzósabb árban a fojtószelep csere. Természetesen egy alapszervizelésen is átesett vásárlás után. A gond az maradt egy rejtélyes hiba, amit hetek óta nem tudnak javítani. A gépkocsi picit tartósabb használat után (ez olyan 20 kilométer kb.), menet közben elkezd finoman rángatni, de valahogy úgy a fordulatszám nem változik nagyon erősen, aztán leáll, mindenféle hibakód nélkül. Utána nehezen indul. Azt is észrevettem ha üresben van, jobban fullad ilyenkor, mint amikor gázt adok. A gond az rapszodikus a hiba, volt műszerésznél aki rákötött diagnosztikai műszerrel ment vele, és a szerelő is ment vele legalább 20 kilométert, de semmi. Visszadták hátha megszűnt a gond mert nem tudják előidézni, használjam és ha jön a hiba hozzam vissza. Aztán egy kicsit tartósabb használat után, kb. 40 kilometer, előjött párszor, igaz volt közben megállás is. Aztán gondolván egy-egy leállást kibírok elmentem volna vele 20 kilométerre kb még a szerviz előtt, de pár kilométer alatt 5x produkálta a jelenséget, nem is használtam így tovább. Másnap bevittem a szervizbe, és mondanom sem kell azon a pár kilométeren nem jött elő semmi.

A szerelő azt mondja szerinte az üzemanyag pumpa lehet a ludas, vagy valami elzáródás, de cserélni nem akarta mert nem volt biztos benne. Én már eléggé ideges vagyok, mert nem tudom ez amolyan van ilyen jelenség, és én pont belekerültem, vagy hozzá nem értés esete áll fenn. Jelen pillanatban a benzin pumpát cserélik, de ettől az egésztől furcsa érzésem van.

Ha valakinek van ehhez kapcsolódó tudása, tapasztalata, azt szívesen venném ha megosztaná.

Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 100


HozzászólásElküldve: 2019.01.30 08:06:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4446
 Hozzászólás témája: Re: motor leáll
Hozzászólás az előzmény idézésével

daruma írta:
Tisztelt Fórumtagok!
...


A hibára konkrét megoldást sajnos nem tudok, de mivel teljesen véletlenszerűen jelentkezik a hiba, én beszereznék egy OBD olvasót és a telefonon minden autóindításkor elindítanám a programot is. Ezzel annyival lehetnél előrébb, hogy ha megáll az autó, akkor lehet, hogy van valami hibakód, amivel már el tudnál indulni valamerre. Ja, ha megállna, akkor ne vedd le a gyújtást, mert az törölheti a hibát!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tamas_kulcsar_90


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 26.
Hozzászólások: 34


HozzászólásElküldve: 2019.01.30 08:44:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4447
 Hozzászólás témája: Re: motor leáll
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
daruma írta:
Tisztelt Fórumtagok!
...


A hibára konkrét megoldást sajnos nem tudok, de mivel teljesen véletlenszerűen jelentkezik a hiba, én beszereznék egy OBD olvasót és a telefonon minden autóindításkor elindítanám a programot is. Ezzel annyival lehetnél előrébb, hogy ha megáll az autó, akkor lehet, hogy van valami hibakód, amivel már el tudnál indulni valamerre. Ja, ha megállna, akkor ne vedd le a gyújtást, mert az törölheti a hibát!


Érdemes egy oszcilloszkópos diagnosztikát csináltatni, ez akár gyújtásprobléma is lehet. Nekem most kellett trafót cserélni össze vissza rángatott véletlenszerűen, de nekem volt tárolt hiba is gyújtáskimaradásról, ja és +1 literrel többet fogyasztott.

Üdv
Tamás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daruma


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 29.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2019.01.30 09:55:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4448
 Hozzászólás témája: Re: motor leáll
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="tamas_kulcsar_90"][quote="edk"]
daruma írta:
Tisztelt Fórumtagok!
Érdemes egy oszcilloszkópos diagnosztikát csináltatni, ez akár gyújtásprobléma is lehet. Nekem most kellett trafót cserélni össze vissza rángatott véletlenszerűen, de nekem volt tárolt hiba is gyújtáskimaradásról, ja és +1 literrel többet fogyasztott.


Az a baj volt ilyen irányú vizsgálat, aki tesztelte így közlekedett vele, de akkor persze nem jött elő semmi. A szerelő szerint két esetben jöhet ilyen elő, mármint nincs hiba a tárolóban, ha a fordulatszámjelző hibás, illetve ha a benzinpumpa csinál véletlenszerű kimaradást. mivel a tünetek üzemanyag kimaradásra utalnak, most annak a cseréje van folyamatban.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daruma


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 29.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2019.01.30 09:57:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4449
 Hozzászólás témája: Re: motor leáll
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
A hibára konkrét megoldást sajnos nem tudok, de mivel teljesen véletlenszerűen jelentkezik a hiba, én beszereznék egy OBD olvasót és a telefonon minden autóindításkor elindítanám a programot is. Ezzel annyival lehetnél előrébb, hogy ha megáll az autó, akkor lehet, hogy van valami hibakód, amivel már el tudnál indulni valamerre. Ja, ha megállna, akkor ne vedd le a gyújtást, mert az törölheti a hibát!


Ez ésszerűen hangzik, ugyanakkor nem tudom az autót így használni valahol véletlenszerűen leállhat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 100


HozzászólásElküldve: 2019.01.30 10:41:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4450
 Hozzászólás témája: Re: motor leáll
Hozzászólás az előzmény idézésével

daruma írta:

Ez ésszerűen hangzik, ugyanakkor nem tudom az autót így használni valahol véletlenszerűen leállhat.


Megértelek, de valamerre el kell indulni, ha nem szeretnél belefutni egy nyaralás közepén a leállásba.
Esetleg felhívhatod az eladót, hogy tapasztalt-e ilyet. Bár ha tudott róla és "elfelejtette" megemlíteni..., ha nem találkozott a hibával, akkor nem tud segíteni.
Esetleg ESS Ford Focus szerviz Gödön, itteni Bagoly600 fórumtárs a tulaja. Hátha tud okosat mondani.
Bagoly600: http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=profile&mode=viewprofile&u=9505
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daruma


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 29.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2019.01.30 13:37:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4451
 Hozzászólás témája: Re: motor leáll
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:

...Esetleg ESS Ford Focus szerviz Gödön, itteni Bagoly600 fórumtárs a tulaja. Hátha tud okosat mondani.
Bagoly600: http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=profile&mode=viewprofile&u=9505


Lehet őt PM-el támadni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 100


HozzászólásElküldve: 2019.01.30 17:02:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4452
 Hozzászólás témája: Re: motor leáll
Hozzászólás az előzmény idézésével

daruma írta:

Lehet őt PM-el támadni?

"Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu", úgy érzem, emailezni szeret Smile.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csoszk


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 31.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.01.31 11:03:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4453
 Hozzászólás témája: U0001, U0140 és P0133 hibakódok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Fórumozók!
Először is köszöntök mindenkit, mint új tag az oldalon! Valamint előre is elnézést kérek, ha esetleg így elsőre nem úgy sikerül egy hozzászólást, kérdést intéznem, ahogyan azt kellene. Ígérem bele fogok jönni! Smile

Segítségeteket szeretném kérni feleségem autójával kapcsolatban. Az egy 2006-os 1.4-es benzines Ford Focus Turnier kombi. Pár napja felvillant neki a "fogaskerekes felkiáltójel" ikon és nem húzott a motor 2-esben. Kocsit cseréltünk, de én leállítottam és ismételt indításnál eltűnt a hiba, a kocsi szépen ment hazafelé. A garázsban ismét felvillant ugyanaz az ikon, kiegészülve két másikkal. Az ABS és a kézifék lámpácskája is felvillant, majd pillanatra a digitálisan kijelzett kilóméterállás is eltűnt, majd visszajött. Ezt szabályos időközökben ismételte. Kiolvastam a hibakódokat, melyek a következők voltak:
- U0001
- U0140
- P0133
Kitöröltem a kódokat és kb. 1,5 napig nem jöttek vissza. Ma ismét felvillant a felkiáltójeles fogaskerék. (A többit sajnos még nem tudom, mert az autó még asszonynál van.)

A kocsiban kb. 140 ezer km van már, így talán az oxigén szenzor hallhatott meg? Vagy inkább érintkezési hiba lehet?
Hol találom meg a karosszéria komputert ebben a típusban, ha picit meg kéne mozgatni a csatlakozást?
Remélem sikerült minél több infót megadnom a hibáról és köszönöm a válaszaitokat előre is!

Üdv.:
Krisztián
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 167

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.31 11:23:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4454
 Hozzászólás témája: Re: U0001, U0140 és P0133 hibakódok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello!
Csak tipp, de a műszercsoport forrasztások javítása megtörtént már a kocsiban? Smile
pl.: muszercsoport_hiba_link

Google: muszerfal_hiba

üdv: deco
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csoszk


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 31.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.01.31 13:42:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4455
 Hozzászólás témája: Re: U0001, U0140 és P0133 hibakódok
Hozzászólás az előzmény idézésével

decofeco írta:
Hello!
Csak tipp, de a műszercsoport forrasztások javítása megtörtént már a kocsiban? Smile
pl.: muszercsoport_hiba_link

Google: muszerfal_hiba

üdv: deco


Még nem, de azt hiszem akkor ezzel kezdek. Smile
Már csak idő kell rá...
Köszönöm a gyors választ! Az eredményt megírom majd!

Üdv.:
Krisztián
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 100


HozzászólásElküldve: 2019.01.31 15:52:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4456
 Hozzászólás témája: Re: U0001, U0140 és P0133 hibakódok
Hozzászólás az előzmény idézésével

csoszk írta:

Már csak idő kell rá...


Ezt gyorsan tudod tesztelni, ugyanis forrasztások repedése, vagyis kontakthibája okozza a "műszercsoport hibát". Alapjáraton, üresben állva, jó erősen csapj rá az óracsoport tetejére. Ha ez okozza, akkor én ezzel tudtam reprodukálni és "gyógyítani" is a hibát.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SDR


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 26.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.02.01 09:22:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4457
 Hozzászólás témája: Hiányzik a nyomaték
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Van egy Ford focus mk 2 2005 dec. 1.6 tdci 80KW os 109 lovas fokám. Nem tudom de ugy érzem,hogy hiányzik a nyomaték. gyorsulni csak 2200-2500 tol kezd...kis emelkedon ha 1700 forduaton van inkabb leesik mint kicsit is gyorsulna. Elnézést de szebben nem tudom leirni. Turbo rendben van,DPF rendben van. Aki talalkozott hasonlóval kérem irjon.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2020.03.03.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 335


HozzászólásElküldve: 2019.02.02 17:10:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4458
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Egy ideje eszre vettem hogy 2 bol 3ba rakva ilyen femes pendülés hangot hallok mint pl az ajto kitamaszto rugo mikor megpenditjuk, es kicsi akadast erzek a valtokarban. A pendules nem hangos, olyan mintha a valtokar alol jonne... csak ebben az allasban tapasztalom... van otletetek a jelensegre es az esetleges koltsegeire? koszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csoszk


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 31.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.02.03 16:32:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4459
 Hozzászólás témája: Re: U0001, U0140 és P0133 hibakódok
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
csoszk írta:

Már csak idő kell rá...


Ezt gyorsan tudod tesztelni, ugyanis forrasztások repedése, vagyis kontakthibája okozza a "műszercsoport hibát". Alapjáraton, üresben állva, jó erősen csapj rá az óracsoport tetejére. Ha ez okozza, akkor én ezzel tudtam reprodukálni és "gyógyítani" is a hibát.



Sziasztok!
Úgy volt, hogy hétvégén mégsem kell megcsinálnom, mert asszonynak kellett a kocsi. Smile Aztán vasárnap reggel már úgy világított a műszerfal, mint a karácsonyfa. Kiszedtem, megforrasztottam, visszatettem. Első gyújtáskor csak a tengeralattjáró ikon világított, így kiolvastam a hibakódokat. Most a P0133 nem jött elő. Töröltem a hibákat és azóta minden jól megy. (Igaz most olyan 7 km/h-val többet mutat, de azt majd vmikor máskor nézem meg.)
Pár napot adok neki, megvárom mi lesz.
De addig is köszönöm mindenkinek a tippeket, tanácsokat! A “paskolgatás” is bevált, meg talán a forrasztást se toltam el...

Üdv.:
Krisztián
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2020.03.03.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 335


HozzászólásElküldve: 2019.02.04 00:01:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4460
 Hozzászólás témája: Re: U0001, U0140 és P0133 hibakódok
Hozzászólás az előzmény idézésével

csoszk írta:
edk írta:
csoszk írta:

Már csak idő kell rá...


Ezt gyorsan tudod tesztelni, ugyanis forrasztások repedése, vagyis kontakthibája okozza a "műszercsoport hibát". Alapjáraton, üresben állva, jó erősen csapj rá az óracsoport tetejére. Ha ez okozza, akkor én ezzel tudtam reprodukálni és "gyógyítani" is a hibát.



Sziasztok!
Úgy volt, hogy hétvégén mégsem kell megcsinálnom, mert asszonynak kellett a kocsi. Smile Aztán vasárnap reggel már úgy világított a műszerfal, mint a karácsonyfa. Kiszedtem, megforrasztottam, visszatettem. Első gyújtáskor csak a tengeralattjáró ikon világított, így kiolvastam a hibakódokat. Most a P0133 nem jött elő. Töröltem a hibákat és azóta minden jól megy. (Igaz most olyan 7 km/h-val többet mutat, de azt majd vmikor máskor nézem meg.)
Pár napot adok neki, megvárom mi lesz.
De addig is köszönöm mindenkinek a tippeket, tanácsokat! A “paskolgatás” is bevált, meg talán a forrasztást se toltam el...

Üdv.:
Krisztián


Valsz a mutatót raktad vissza rosszul! Erre nagyon figyelj levételnél, néz meg az összes mutatót hogy jól áll e... ragszalagal be tudod jelölni a helyét... és figyelj h a hátlap papirja a mutato tövénlé jól vissza legyen nyomva, mert kitathatja a mutatót akkor meg fennakad Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csoszk


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 31.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.02.04 11:10:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4461
 Hozzászólás témája: Re: U0001, U0140 és P0133 hibakódok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Idézet:

Valsz a mutatót raktad vissza rosszul! Erre nagyon figyelj levételnél, néz meg az összes mutatót hogy jól áll e... ragszalagal be tudod jelölni a helyét... és figyelj h a hátlap papirja a mutato tövénlé jól vissza legyen nyomva, mert kitathatja a mutatót akkor meg fennakad Smile


Bejelöltem szépen, csak olyan lazán van a tengelyén. A null pozíciója jó helyen van, csak mikor elindítod a kocsit, akkor a 0 helyett olyan 5 km/h-ra áll be. Majd rakok egy kis rágót a tengely végére, hogy ne lötyögjön annyira. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SoGabor


Offline
Csatlakozott:
2018. 09. 05.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.02.04 14:30:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4462
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Akosom írta:
Sziasztok,
Focus II 2007-es 1.6 TDCI, alapjáraton valami nyikorgást lehet hallani. Nem ékszíj, mert azt most cseréltettem. Hidegen és melegen is csinálja. De ha gázt adok kb. 1200 fordulattól már nem csinálja. Mi lehet vajon? Tud esetleg segíteni valaki?
Előre is köszönöm.


Sziasztok!

Hasonló problémát tapasztalok én is. Nekem ha egyhelyben forgatom a kormányt akkor felerősödik, ezért a szervóra gyanakodom, de teljesen laikus vagyok. Van valakinek ötlete, hogy mi adhatja a nyikorgó hangot?

Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 167

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.05 07:43:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4463
 Hozzászólás témája: Re: U0001, U0140 és P0133 hibakódok
Hozzászólás az előzmény idézésével

csoszk írta:

Bejelöltem szépen, csak olyan lazán van a tengelyén. A null pozíciója jó helyen van, csak mikor elindítod a kocsit, akkor a 0 helyett olyan 5 km/h-ra áll be. Majd rakok egy kis rágót a tengely végére, hogy ne lötyögjön annyira. Smile


Első összerakás után nekünk is így volt, pont kb 5 km/h eltérés volt. Aztán szétkapta a kolléga és újra összerakta. Azóta jó.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  erzo79


Offline
Csatlakozott:
2012. 06. 27.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2019.02.08 07:57:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4464
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Az a gondom, hogy valami miatt pillanatokra kihagy az egyik henger. Lehet hallani is meg érezni is lehet a kihagyást. Eddig cserélve lettek már a gyertyák és a gyújtótrafó is de a hibba továbbra is fennáll. Szerintetetk mi lehet a probléma forrása amit érdemes megnézni? Most megrendeltem még a gyújtókábeleket is. DU kicserélem még őket.

Focus mk2 2007 1.6 benzin Ti-VCT az alany.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daruma


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 29.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2019.02.08 16:00:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4465
 Hozzászólás témája: Re: motor leáll
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
"Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu", úgy érzem, emailezni szeret Smile.


Időközben írtam levelet válaszolt, és fel is hívtam őket. Röviden látatlanban nem tudtak mondani semmit, hanem mondták február 14-től lenne szabad időpont. Amikor azt kérdeztem mi az a plusz amit tudnak nyújtani, akkor a telefon másik végén levő szerelő azt mondta, hát annyit, hogy azt az autót, amit idehoznak nálunk megjavítjuk. Smile Ezen egy jót nevettem, mivel frappáns válasz volt, egy amúgy alapvetően hülye kérdésre. Időközben a szerelő megnézte a benzintankot és a benzinpumpát is, azzal sincs baj. Az volt a kérése szeretné elvinni egy olyan szerelőhöz, aki 20 éven át ford szervizben dolgozott, és komoly ford szervizes műszerezettsége is van. Én még egy utolsó esélyt adok ennek, mert addig ingyen biztosítanak csereautót, és ezt gondoltam kihasználom. Ha viszont a jövő héten nem oldódik meg a dolog tuti elviszem oda. Sőt erősen sanszos a jövőben ha meg is javítják akkor is oda fogom vinni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2020.03.03.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 335


HozzászólásElküldve: 2019.02.08 21:43:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4466
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerintem itt csak jot tudnak roluk mondani es okkal! Eddig nekem ami nagy melo volt azt hozzajuk vittem 250 kmrol is... es korbenezve az itthoni szakikat árban meg igy is megerte... valts ki klubkártyát, van kedvezmenyuk! Rendesek precizek, es nalam ami fontos minden eszetlen kerdesemre turelmesen valaszolnak.... manapsag a noknel a fodrasz a pszihologus... a fasziknál meg egy jo szerelo Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daruma


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 29.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2019.02.14 16:19:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4467
 Hozzászólás témája: motor leáll
Hozzászólás az előzmény idézésével

Időközben úgy tűnik megoldódott a problémám. Az EGR szelep volt hibás. A tesztek alatt sokszor leállt is beíródott a hibakód róla. A szerelő mondta ez az alkatrész cserélve volt, de valami olyan gagyira nem lehet a típusát sem megállapítani. Azóta teljesen jól működik mióta cserélték.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mendoza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 24.
Hozzászólások: 57

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.27 06:59:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4468
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

A kifujo porlasztocsucsok javitasa mekkora muvelet?
Kezd kipufogo gaz szag lenni a kocsiban.
Koszonom!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 365


HozzászólásElküldve: 2019.02.28 22:23:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4469
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mendoza írta:
Sziasztok,

A kifujo porlasztocsucsok javitasa mekkora muvelet?
Kezd kipufogo gaz szag lenni a kocsiban.
Koszonom!
Lehet félreértek valamit, de a porlasztócsúcs ha kifúj akkor csere. De ezt megnézheted ha kinyitod a motorháztetőt, és rápillantasz járó motornál. Szivárgás nyomok esetén, lehet elég meghúzni a csavarokat...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mendoza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 24.
Hozzászólások: 57

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.03.01 17:02:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4470
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mugab írta:
De ezt megnézheted ha kinyitod a motorháztetőt, és rápillantasz járó motornál. Szivárgás nyomok esetén, lehet elég meghúzni a csavarokat...


Szia,
Megneztem, persze azt elfelejtettem, hogy jaro motornal csinaljam Very Happy Very Happy
Viszont minden szaraznak tunik, kiveve az 1-es csucs kornyeke:

https://photos.app.goo.gl/Bj6XuH3MFN6ZY2qy6

Ez viszont nem biztos, hogy a csucstol jon, inkabb motorolajnak nez ki nekem...
A "meghuzni a csavarokat" ugy erted, hogy ami a csucsokat fogja csavar, vagy a resolajcsoveket?
Mert ami a csucsokat fogja le, az ha jol gondolom 7-es, de olyanom nincs...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 148, 149, 150  Következő
Ugrás:   

149 / 150 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.76 másodperc