Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.06.20. 17:05:38 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: DominickLa
Mai: 0
Tegnapi: 11
Összesen: 25001
Látogatók:
Vendégek: 402
Tagok: 5
Összesen: 407

Jelen lévő tagok:
01: csabesz66
02: NomadND1
03: zserbox
04: Jancsi07
05: Mézi

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektronikai meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 106, 107, 108  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

107 / 108 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Sunyix


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 31.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.11.02 09:33:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3181
 Hozzászólás témája: Hibakód miatt nem indul
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Van egy 2008 1,8TDCI focusom amivel sajnos sikerült elkapnom egy őzet. Úgy nézett ki, hogy csak a lökhárítót törte össze, de mitán szétszedték, kiderült, hogy a bal oldalon ahogy bezúzta az első lökhárítót úgy összetört egy fekete dobozt is ami a szerelő szerint valami computer. Persze az ütközés után még szépen lassan haza tudtam vezetni, viszont miután a lökhárítót javították az autó nem indul. Szétszedték újra és a "computer"-hez csatlakozó kábeleket kimérték, mert a hibakód szerint szakadás van, de minden kábel rendben van. Kontakt spray és összerakták. Elmentem két helyre, de harmadikra megint nem indul a kocsi és újra benne vannak a hibakódok. Legelső alkalomnál azt írta ki, hogy a motorhőmérséklet túl nagy.

Annyi lenne a kérdésem, hogy valaki tudja, hogy mi az pontosan ami bal oldalt a lökhárító mögött van egy fekete dobozban?
A szerelő elég tanácstalannak tűnik, de szerintem valami jeladó sérülhetett meg ami hibás adat miatt tiltja le az indítást.

Valakinek van valami ötlete?

Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2876


HozzászólásElküldve: 2018.11.02 10:47:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3182
 Hozzászólás témája: Re: Hibakód miatt nem indul
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én nem hiszem, hogy tudnék segíteni, de másoknak biztosan könnyebb lenne a válasz, ha megírnád a pontos hibakódokat. (1 betű+4 számjegy)

Esetleg egy fénykép is jó lenne a "fekete dobozról" vagy akár a motortérbeli környezetéről.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5086


HozzászólásElküldve: 2018.11.02 15:51:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3183
 Hozzászólás témája: Re: Hibakód miatt nem indul
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sunyix írta:
Sziasztok,

Van egy 2008 1,8TDCI focusom amivel sajnos sikerült elkapnom egy őzet. Úgy nézett ki, hogy csak a lökhárítót törte össze, de mitán szétszedték, kiderült, hogy a bal oldalon ahogy bezúzta az első lökhárítót úgy összetört egy fekete dobozt is ami a szerelő szerint valami computer. Persze az ütközés után még szépen lassan haza tudtam vezetni, viszont miután a lökhárítót javították az autó nem indul. Szétszedték újra és a "computer"-hez csatlakozó kábeleket kimérték, mert a hibakód szerint szakadás van, de minden kábel rendben van. Kontakt spray és összerakták. Elmentem két helyre, de harmadikra megint nem indul a kocsi és újra benne vannak a hibakódok. Legelső alkalomnál azt írta ki, hogy a motorhőmérséklet túl nagy.

Annyi lenne a kérdésem, hogy valaki tudja, hogy mi az pontosan ami bal oldalt a lökhárító mögött van egy fekete dobozban?
A szerelő elég tanácstalannak tűnik, de szerintem valami jeladó sérülhetett meg ami hibás adat miatt tiltja le az indítást.

Valakinek van valami ötlete?

Köszi!

ott a motorvezérlő van
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sunyix


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 31.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.11.07 16:31:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3184
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm szépen a válaszokat!
Közben elvittem az autót egy autó villamossági szerelőhöz aki motorvezérlőkkel foglalkozik. Persze nála nem dob hibakódokat és pöccre indul mindig. Holnap még megpróbálja úgy is hogy megy vele pár kört mert nekem mindig rövidebb utak után jött elő az hogy nem indul.
Az előző szerelőnél még ezeket a hibakódokat írta ami miatt nem indult:

P2505 - ECM/PCM tápellátás bemeneti jel szakadt
POA09 - DC/DC Konverter hiba, Áramkör alacsony, szakadt
PO562 - Rendszerfeszültség alacsony, szakadt
PO380 - Izzító gyertya\Fűtés áramkör szakadt

Persze minden kábelt kimért egy műszerész és minden rendben. A hibakódok törlése után pedig két rövidebb utat is kibírt miután előjött megint az hogy nem indul.

Valakinek valami ötlete van erre?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  negist


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 01.
Hozzászólások: 402


HozzászólásElküldve: 2018.11.11 16:55:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3185
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Lehiggadtam annyira hogy már írni is tudok. Smile Kb. hónapja találtunk 1 villamossági szerelőt aki "megjavította" a műszerfal egységet, forrasztgatott. Az rendben is van nem volt semmi hiba jelenség. Hazafelé nem is volt semmi baj. Ma elindúltunk 1 kis kirándúlásra, majd az első 20 km-ben 3x is leállt. Mindenesetben akkor mikor húzattam ki az autót és olyan 80-90 km/h- nál. Gyujtás le és gond nélkül indúlt. Itt befejeződött a kirándúlás, irány haza. Rákötöttem az ELM327-et és hibakódok sora.... Ez évben már lassan 200 ezret költöttünk rá és ez az eredmény. Lassan ott tartok hogy gyufa!!! 1,6 TDCI 109 Le.

B 1681 Test
C 1750 Fútómű
P 0087 Erőátvitel
P 1180 Erőátvitel
U 1900 Hálózat
U 2012 Hálózat
U 2023 Hálózat
U 2202 Hálózat
U 2510 Hálózat.

Kérem hogy aki tud valamit ezekkel kapcsolatba írjon mi is lehet a hiba. Mi okozhatja ezeket?
Köszi.
_________________
"Nem mindegy hogy csiszolatlan gyémánt vagy faragatlan fatuskó" . Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosok meg tele vannak kételyekkel!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5086


HozzászólásElküldve: 2018.11.11 19:27:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3186
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

negist írta:
Sziasztok.

Lehiggadtam annyira hogy már írni is tudok. Smile Kb. hónapja találtunk 1 villamossági szerelőt aki "megjavította" a műszerfal egységet, forrasztgatott. Az rendben is van nem volt semmi hiba jelenség. Hazafelé nem is volt semmi baj. Ma elindúltunk 1 kis kirándúlásra, majd az első 20 km-ben 3x is leállt. Mindenesetben akkor mikor húzattam ki az autót és olyan 80-90 km/h- nál. Gyujtás le és gond nélkül indúlt. Itt befejeződött a kirándúlás, irány haza. Rákötöttem az ELM327-et és hibakódok sora.... Ez évben már lassan 200 ezret költöttünk rá és ez az eredmény. Lassan ott tartok hogy gyufa!!! 1,6 TDCI 109 Le.

B 1681 Test
C 1750 Fútómű
P 0087 Erőátvitel
P 1180 Erőátvitel
U 1900 Hálózat
U 2012 Hálózat
U 2023 Hálózat
U 2202 Hálózat
U 2510 Hálózat.

Kérem hogy aki tud valamit ezekkel kapcsolatba írjon mi is lehet a hiba. Mi okozhatja ezeket?
Köszi.

a motoros kódok alapján elbírna egy új gázolajszűrőt
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  negist


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 01.
Hozzászólások: 402


HozzászólásElküldve: 2018.11.11 19:44:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3187
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
negist írta:
Sziasztok.

Lehiggadtam annyira hogy már írni is tudok. Smile Kb. hónapja találtunk 1 villamossági szerelőt aki "megjavította" a műszerfal egységet, forrasztgatott. Az rendben is van nem volt semmi hiba jelenség. Hazafelé nem is volt semmi baj. Ma elindúltunk 1 kis kirándúlásra, majd az első 20 km-ben 3x is leállt. Mindenesetben akkor mikor húzattam ki az autót és olyan 80-90 km/h- nál. Gyujtás le és gond nélkül indúlt. Itt befejeződött a kirándúlás, irány haza. Rákötöttem az ELM327-et és hibakódok sora.... Ez évben már lassan 200 ezret költöttünk rá és ez az eredmény. Lassan ott tartok hogy gyufa!!! 1,6 TDCI 109 Le.

B 1681 Test
C 1750 Fútómű
P 0087 Erőátvitel
P 1180 Erőátvitel
U 1900 Hálózat
U 2012 Hálózat
U 2023 Hálózat
U 2202 Hálózat
U 2510 Hálózat.

Kérem hogy aki tud valamit ezekkel kapcsolatba írjon mi is lehet a hiba. Mi okozhatja ezeket?
Köszi.

a motoros kódok alapján elbírna egy új gázolajszűrőt

Köszi Zoli . Holnap megcsináltatom.
_________________
"Nem mindegy hogy csiszolatlan gyémánt vagy faragatlan fatuskó" . Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosok meg tele vannak kételyekkel!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  negist


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 01.
Hozzászólások: 402


HozzászólásElküldve: 2018.11.13 09:39:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3188
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
negist írta:
Sziasztok.

Lehiggadtam annyira hogy már írni is tudok. Smile Kb. hónapja találtunk 1 villamossági szerelőt aki "megjavította" a műszerfal egységet, forrasztgatott. Az rendben is van nem volt semmi hiba jelenség. Hazafelé nem is volt semmi baj. Ma elindúltunk 1 kis kirándúlásra, majd az első 20 km-ben 3x is leállt. Mindenesetben akkor mikor húzattam ki az autót és olyan 80-90 km/h- nál. Gyujtás le és gond nélkül indúlt. Itt befejeződött a kirándúlás, irány haza. Rákötöttem az ELM327-et és hibakódok sora.... Ez évben már lassan 200 ezret költöttünk rá és ez az eredmény. Lassan ott tartok hogy gyufa!!! 1,6 TDCI 109 Le.

B 1681 Test
C 1750 Fútómű
P 0087 Erőátvitel
P 1180 Erőátvitel
U 1900 Hálózat
U 2012 Hálózat
U 2023 Hálózat
U 2202 Hálózat
U 2510 Hálózat.

Kérem hogy aki tud valamit ezekkel kapcsolatba írjon mi is lehet a hiba. Mi okozhatja ezeket?
Köszi.

a motoros kódok alapján elbírna egy új gázolajszűrőt


Meg volt az gázolajszűrő csere és minden rendben semmi gond. KÖSZI két kód van még /P138B, U1900/de megy az autó rendesen. Gratula a távgyógyításhoz!!!
_________________
"Nem mindegy hogy csiszolatlan gyémánt vagy faragatlan fatuskó" . Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosok meg tele vannak kételyekkel!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lakos


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 19.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.11.25 20:49:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3189
 Hozzászólás témája: Kérdés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Birtokomba került egy 2009 ford focus cc 2.0 tdci . Az autó szuper de komoly gonddal küzdök mintha fullra meglenne bolondulva . Kulcsnélküli indítás van benne és sokszor magától vissza dobálja gyújtásra ha ott van a kulcs ha nem a kulcsot nem is mindig érzékeli van hogy megnyitom az elm configot és azt írja hogy két tárolt kulcs van hozzá de van hogy azt írja hogy egy sem távirányítóval se nyitni se csukni nem tudom és tanácstalan vagyok milyen irányba induljak . Valakinek esetleg lenne valami ötlete hol kezdjem ? Előre is köszönöm Smile !
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  thomburjan


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 09.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.12.07 20:28:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3190
 Hozzászólás témája: Probléma elinduláskor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

remélem tudtok nekem bármi hasznosat mondani a következő hibával kapcsolatban:

A hiba alapvetően az, hogy egyesben elindulva a kocsi a következő dolgokat produkálja:

- Motor leáll, kiírja a kocsi, hogy Power steering malfunction, mutatók leesnek, rádió kikapcsol, lámpa egy pillanatra ki-be kapcsol, fedélzeti computer elveszti minden beállítását (nyelv, átlag fogyasztás).
- Motor leáll, kiírja a kocsi, hogy ESP off, mutatók leesnek, rádió kikapcsol, lámpa egy pillanatra ki-be kapcsol, fedélzeti computer elveszti minden beállítását (nyelv, átlag fogyasztás).
- Motor leáll, kocsi nem ír ki semmit, rádió kikapcsol, lámpa egy pillanatra ki-be kapcsol.
- Motor nem áll le, rádió kikapcsol, lámpa egy pillanatra ki-be kapcsol,

Minden esetben sárga felkiáltójel jelenik meg a műszerfalon, ha leáll a kocsi teljesen, akkor újrainduláskor eltűnik a jelzés, viszont ha nem áll le a kocsi, akkor is csak kb. 20 mp-ig mutatja, utána eltűnik.

Kb 3 hete csinálja ezt az autót, először csak a rádió kapcsolgatott ki, és most jutottunk el idáig, természetesen el fogom vinni szervizbe, csak full tanácstalan vagyok, hogy merre induljak el. A kocsi amúgy egy 2009-es 1.8 TDCi, 219 ezer km van jelenleg benne.

Bízom benne, hogy tudtok nekem valami jót mondani!

Köszönöm szépen előre is
Tomi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Smelo


Offline
Csatlakozott:
2006. 11. 01.
Hozzászólások: 375

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.12.10 14:45:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3191
 Hozzászólás témája: Re: Probléma elinduláskor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Akksi rendben?

thomburjan írta:
Sziasztok,

remélem tudtok nekem bármi hasznosat mondani a következő hibával kapcsolatban:

A hiba alapvetően az, hogy egyesben elindulva a kocsi a következő dolgokat produkálja:

- Motor leáll, kiírja a kocsi, hogy Power steering malfunction, mutatók leesnek, rádió kikapcsol, lámpa egy pillanatra ki-be kapcsol, fedélzeti computer elveszti minden beállítását (nyelv, átlag fogyasztás).
- Motor leáll, kiírja a kocsi, hogy ESP off, mutatók leesnek, rádió kikapcsol, lámpa egy pillanatra ki-be kapcsol, fedélzeti computer elveszti minden beállítását (nyelv, átlag fogyasztás).
- Motor leáll, kocsi nem ír ki semmit, rádió kikapcsol, lámpa egy pillanatra ki-be kapcsol.
- Motor nem áll le, rádió kikapcsol, lámpa egy pillanatra ki-be kapcsol,

Minden esetben sárga felkiáltójel jelenik meg a műszerfalon, ha leáll a kocsi teljesen, akkor újrainduláskor eltűnik a jelzés, viszont ha nem áll le a kocsi, akkor is csak kb. 20 mp-ig mutatja, utána eltűnik.

Kb 3 hete csinálja ezt az autót, először csak a rádió kapcsolgatott ki, és most jutottunk el idáig, természetesen el fogom vinni szervizbe, csak full tanácstalan vagyok, hogy merre induljak el. A kocsi amúgy egy 2009-es 1.8 TDCi, 219 ezer km van jelenleg benne.

Bízom benne, hogy tudtok nekem valami jót mondani!

Köszönöm szépen előre is
Tomi

_________________
Focus II. 1.6 TI-VCT Ghia 2006.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  thomburjan


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 09.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.12.10 14:46:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3192
 Hozzászólás témája: Re: Probléma elinduláskor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Smelo írta:
Akksi rendben?

thomburjan írta:
Sziasztok,

remélem tudtok nekem bármi hasznosat mondani a következő hibával kapcsolatban:

A hiba alapvetően az, hogy egyesben elindulva a kocsi a következő dolgokat produkálja:

- Motor leáll, kiírja a kocsi, hogy Power steering malfunction, mutatók leesnek, rádió kikapcsol, lámpa egy pillanatra ki-be kapcsol, fedélzeti computer elveszti minden beállítását (nyelv, átlag fogyasztás).
- Motor leáll, kiírja a kocsi, hogy ESP off, mutatók leesnek, rádió kikapcsol, lámpa egy pillanatra ki-be kapcsol, fedélzeti computer elveszti minden beállítását (nyelv, átlag fogyasztás).
- Motor leáll, kocsi nem ír ki semmit, rádió kikapcsol, lámpa egy pillanatra ki-be kapcsol.
- Motor nem áll le, rádió kikapcsol, lámpa egy pillanatra ki-be kapcsol,

Minden esetben sárga felkiáltójel jelenik meg a műszerfalon, ha leáll a kocsi teljesen, akkor újrainduláskor eltűnik a jelzés, viszont ha nem áll le a kocsi, akkor is csak kb. 20 mp-ig mutatja, utána eltűnik.

Kb 3 hete csinálja ezt az autót, először csak a rádió kapcsolgatott ki, és most jutottunk el idáig, természetesen el fogom vinni szervizbe, csak full tanácstalan vagyok, hogy merre induljak el. A kocsi amúgy egy 2009-es 1.8 TDCi, 219 ezer km van jelenleg benne.

Bízom benne, hogy tudtok nekem valami jót mondani!

Köszönöm szépen előre is
Tomi


Iden februárban lett cserélve. Hogyan tudnam pontosan leellenorizni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SDR


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 26.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.12.11 14:04:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3193
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Lehet nem ide tartozzik,de nem tudtam,hogy hova irjam. Tehat azzal a problémával fordulnék hozzátok,hogy a belteri világitás automatikus modba van kapcsolda de mikor a vezeto oldali ajtot nyitom akkor nem kapcsol be. Amikor barmelyik mas ajtot nyitom bekapcsol. Mi lehet a problema? Hol kereshetnem? Esetleg valani jelado hiba? Ha igen akkor mi a neve? Elore is koszonom a segitsegeteket!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 366


HozzászólásElküldve: 2018.12.11 18:22:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3194
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

SDR írta:
Sziasztok. Lehet nem ide tartozzik,de nem tudtam,hogy hova irjam. Tehat azzal a problémával fordulnék hozzátok,hogy a belteri világitás automatikus modba van kapcsolda de mikor a vezeto oldali ajtot nyitom akkor nem kapcsol be. Amikor barmelyik mas ajtot nyitom bekapcsol. Mi lehet a problema? Hol kereshetnem? Esetleg valani jelado hiba? Ha igen akkor mi a neve? Elore is koszonom a segitsegeteket!
Vezetőoldali ajtókapcsoló?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lakos


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 19.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.12.12 13:55:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3195
 Hozzászólás témája: Kérdés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Sajnos a magától vissza rakott gyújtás problémám még mindig nem oldódott meg . A környékemen (Dombóvár) senki nem tudott rá sajnos semmit mondani így az lenne a kérdésem ,hogy nem tudnátok jó autóvillamossági szerelőt ajánlani ?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16074

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.12.14 15:28:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3196
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mugab írta:
SDR írta:
Sziasztok. Lehet nem ide tartozzik,de nem tudtam,hogy hova irjam. Tehat azzal a problémával fordulnék hozzátok,hogy a belteri világitás automatikus modba van kapcsolda de mikor a vezeto oldali ajtot nyitom akkor nem kapcsol be. Amikor barmelyik mas ajtot nyitom bekapcsol. Mi lehet a problema? Hol kereshetnem? Esetleg valani jelado hiba? Ha igen akkor mi a neve? Elore is koszonom a segitsegeteket!
Vezetőoldali ajtókapcsoló?
Annak tűnik.
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zagergo

Érvényes: 2019.11.18.

Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 13.
Hozzászólások: 101


HozzászólásElküldve: 2018.12.31 09:12:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3197
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

van egy 2008-as 2.0 TDCi fókám (már a ráncfelvarrott) A fordulatszám mérője pontatlan, kb 300 - 500 rpm-t csal az óra a tényleges értékhez képest. Ezeket lehet kalibrálni/utána állítani vagy cserélni kell a műszer csoportot?
_________________
Üdv.:

Geri
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  d17jani


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 13.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.01.19 14:15:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3198
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok
következő problémám lenne amiben a segítségeteket kérném.
Mentem ma az autóval ford focus kombi 2006 1,6
menet közben minden lámpa a fordulatszám mérőn és a kilométer órán elkezdett világítani, úgy mint amikor csak ráadom a gyújtást. Majd kb 20 mp múlva minden kialudt kivéve az esp lámpát a km órán illetve a fordszám mérőn egy fogaskerékben egy felkiáltójel.
Ha levettem a gyújtást ez eltűnt és minden normális volt.
Majd délután ismét elindultam, ekkor újra jött a jelenség viszont most annyiban volt más hogy az immo piros lámpája valami veszett módon villogott, illetve a km óra se és a fordszám mérö se mutatott semmit az autó viszont ugyan úgy ment mintha nem történt volna semmi.
Viszont amikor minden kialudt ismét kb 20 mp múlva az esp lámpa mellé világított a motor lámpa is és a fogas kerekes felkiáltójel. Így mentem kb 100 métert mire az esp és a felkiáltójeles fogaskerék elaludt, de a motor lámpa nem.

Az első eset után 2 hibakódot találtam
-U2012 és U1900
A második eset után
-P01 és P01C0

Autó leállítás után majd újraindítás és minden olyan mintha nem történt volna semmi
bár a második eset óta nem mentem az autóval.

Ha valakinek van ötlete mi lehet ez és merre induljak az írja meg!

Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1269


HozzászólásElküldve: 2019.01.19 15:21:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3199
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

d17jani írta:
Ha valakinek van ötlete mi lehet ez és merre induljak az írja meg!

Göd - ESS Motor.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 168

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.21 07:40:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3200
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

d17jani írta:
...... 2006 1,6
menet közben minden lámpa a fordulatszám mérőn és a kilométer órán elkezdett világítani, úgy mint amikor csak ráadom a gyújtást. Majd kb 20 mp múlva minden kialudt kivéve az esp lámpát a km órán illetve a fordszám mérőn egy fogaskerékben egy felkiáltójel.


Hello!
Talán a "szokásos" műszerfal forrasztási gond esetleg? Ki kell venni és végigforrasztani a gyári forrasztásokat... Nekem is 2006-os gyártású 1.6-os...
Le is van korlátozva a teljesítmény olyankor. Előzni sem ajánlatos... Én ha a bal felső részen összeszorítottam a felső borítással, akkor megszűnt, elengedtem, újra fényáradat... Műszerfal_bug_fotó
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  d17jani


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 13.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.01.21 09:28:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3201
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

decofeco írta:
d17jani írta:
...... 2006 1,6
menet közben minden lámpa a fordulatszám mérőn és a kilométer órán elkezdett világítani, úgy mint amikor csak ráadom a gyújtást. Majd kb 20 mp múlva minden kialudt kivéve az esp lámpát a km órán illetve a fordszám mérőn egy fogaskerékben egy felkiáltójel.


Hello!
Talán a "szokásos" műszerfal forrasztási gond esetleg? Ki kell venni és végigforrasztani a gyári forrasztásokat... Nekem is 2006-os gyártású 1.6-os...
Le is van korlátozva a teljesítmény olyankor. Előzni sem ajánlatos... Én ha a bal felső részen összeszorítottam a felső borítással, akkor megszűnt, elengedtem, újra fényáradat... Műszerfal_bug_fotó




Nekem eddig random módon csinálta csak ! De nem szertném megvárni míg állandósul.
Próbáltam már nyomkodni ütögetni amikor normális volt de nem jött elő a hiba!
Amikor meg gondolt egyet és előjött akkor sajnos menet közbe voltam nem volt időm próbálkozni!
Ha a szokásos müszerfal forrasztási gond akkor annak javíttatása nagyságrendileg mennyibe fájhat?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 168

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.21 10:36:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3202
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

d17jani írta:

Nekem eddig random módon csinálta csak ! De nem szertném megvárni míg állandósul.
Próbáltam már nyomkodni ütögetni amikor normális volt de nem jött elő a hiba!
Amikor meg gondolt egyet és előjött akkor sajnos menet közbe voltam nem volt időm próbálkozni!
Ha a szokásos müszerfal forrasztási gond akkor annak javíttatása nagyságrendileg mennyibe fájhat?

Nekem sem mindig csinálta.
Az, hogy mennyibe fáj, nyilván attól függ kivel és hol csináltatod. Nekem egy ismerős híradástechnikai szerelő nézte végig, 10e Ft-ot kért, de azt mondta szívott a szétszerelésével és többet ilyen nem vállalna Smile (nem autovillamosságis szakember)
Volt csomó forrasztás, ami repedt volt és át kellett mennie rajtuk, nem csak 1 vagy 2...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atomka


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 30.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2019.01.22 17:22:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3203
 Hozzászólás témája: Segítség kérése
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Nem teljesen idevágó, de hátha tudtok segíteni..
Valakinek nincsen véletlenül egy 500k-s kábele 5 percre kölcsön?
A tempomatot aktiválnám, de az én kábelem nem alkalmas rá, az új meg folyamatban van...
A III. kerület lenne a legideálisabb...
Köszi!
Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  blackohu


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 03.
Hozzászólások: 122

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.01.24 20:10:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3204
 Hozzászólás témája: Re: Segítség kérése
Hozzászólás az előzmény idézésével

atomka írta:
Sziasztok.
Nem teljesen idevágó, de hátha tudtok segíteni..
Valakinek nincsen véletlenül egy 500k-s kábele 5 percre kölcsön?
A tempomatot aktiválnám, de az én kábelem nem alkalmas rá, az új meg folyamatban van...
A III. kerület lenne a legideálisabb...
Köszi!
Üdv.

Szia!
Van, III.ker Hévízi út. Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atomka


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 30.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2019.01.24 20:18:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3205
 Hozzászólás témája: Re: Segítség kérése
Hozzászólás az előzmény idézésével

blackohu írta:
atomka írta:
Sziasztok.
Nem teljesen idevágó, de hátha tudtok segíteni..
Valakinek nincsen véletlenül egy 500k-s kábele 5 percre kölcsön?
A tempomatot aktiválnám, de az én kábelem nem alkalmas rá, az új meg folyamatban van...
A III. kerület lenne a legideálisabb...
Köszi!
Üdv.

Szia!
Van, III.ker Hévízi út. Very Happy

Szia!
Ment PM!!
Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2020.03.03.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2019.02.09 13:55:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3206
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Cserelnek tolato lampa izzot valami bika ledesre... van valakinek bevvalt alis vagy ebayes rendelese???
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Erhard


Offline
Csatlakozott:
2019. 03. 11.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.03.11 21:35:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3207
 Hozzászólás témája: A kilóméter számláló szerint állok 70-el
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jó estét a kedves Klubtagoknak,

Van egy 2004-es Focus Edge-m, 1,6 benzines csapott hátú. A csavar a dologban, hogy a kormányt rossz oldalra szerelték, mivel Angliában élek, így a jobb oldalon van. A problémáim a következők, hátha valaki tud jó tanácsokkal segíteni:
1. A csomagteret csak a kulccsal tudom nyitni, azzal akár kulcsként, akár a gombbal, de a műszerfalon lévő gomb nem működik. Mivel két igen kiskorú gyermekünk van, néha a nagybevásárlásoknál ez a funkció hasznos lenne.
2. A tolatólámpa nem világít, nem izzó és nem biztosíték probléma, azon már túl vagyok. Hogyan tudom a kapcsolót tesztelni, anélkül, hogy kivenném a váltóból?
3. Na ez az igazi fekete leves: Néha (de naponta többször is) menet közben a kilométer óra mutató leesik nullára, mint ha állnék, ilyenkor a rádió is lehalkul egy kicsit, majd kb. egy fél perc elteltével újra magához tér a rendszer. A motor nem áll le, erőt is csak kis mértékben veszt. Egy alkalommal fordult elő, hogy hosszabb ideig nem tért magához, akkor a kilométer számláló is csak ----.---- mutatott. Amikor a mutató ismét rendesen működött, a számlálók is a helyes értéket mutatták ismét.
Előre is köszönöm a segítő hozzászólásokat, ígérem, ha megtaláljuk a hibát, megosztom, hogy mások is okulhassanak.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 168

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.03.12 07:29:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3208
 Hozzászólás témája: Re: A kilóméter számláló szerint állok 70-el
Hozzászólás az előzmény idézésével

Erhard írta:
...
3. .... menet közben a kilométer óra mutató leesik nullára, mint ha állnék, ilyenkor a rádió is lehalkul egy kicsit, majd kb. egy fél perc elteltével újra magához tér a rendszer. A motor nem áll le, erőt is csak kis mértékben veszt. Egy alkalommal fordult elő, hogy hosszabb ideig nem tért magához, akkor a kilométer számláló is csak ----.---- mutatott.

Hello!
Műszerfal óracsoport forrasztási hiba lehet talán, mint a facelift előtti 2-es fókáknál, köztünk nálunk is... Hiba_képe_link
Olvass utána, youtube-on is van csomó videó róla. Ki kell szedni az óracsoportot és végigforrasztani egy csomó gyári forrasztást, ami repedezett. (Keress például így: "Műszerfal csoport hiba"
üdv: deco
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968

Érvényes: 2020.05.20.

Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 392

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.03.23 19:27:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3209
 Hozzászólás témája: Első ködlámpa
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mk2 első ködlámpáit szeretném megszüntetni. A világításkapcsolót már kicseréltem hagyományos (csak hátsó ködzáró) kapcsoló csoportra. Viszont a hátsó ködös bekapcsolásakor az óracsoportban továbbra is kigyullad az első ködlámpa visszajelzője is. Gyanítom, hogy nem az óracsoport más, hanem valami még be van vezetékezve és onnét veszi a jelet. A biztosíték táblán csak egy közös biztosíték van, ott sem tudom leválasztani. A világításkapcsolónál kellene esetleg valami vezetéket leoldanom? Van valahol, valakinek rajza erről a részről? Tudja valaki, hogy a világításkapcsolónál melyik számú/színű vezeték az első ködlámpáé? Köszönöm!
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2020.03.03.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2019.03.25 07:28:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3210
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Tavaly nyáron lett benzin szivattyo motorja kicserelve. A napokban a szokasos magasfrekvencias sipolas mellett ( amit nyugtassatok meg hogy ti is hallotok Smile) Olyan hangot ad ki mint mikor megy a hutoventilator.. vagy egy erosebb pc venti. Nem kattog nem zorog csak bug mintha lenne egy huto venti a kocsi alatt... Meg nem iszonyat hangos de azerthallani lehet. Ez masnal is ilyen? Tavaly mikor elromlott nem volt elojele.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 106, 107, 108  Következő
Ugrás:   

107 / 108 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 5.44 másodperc