Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.04.23. 00:08:28 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: ndruboy
Mai: 0
Tegnapi: 3
Összesen: 24722
Látogatók:
Vendégek: 363
Tagok: 3
Összesen: 366

Jelen lévő tagok:
01: Sanya
02: Lbigg
03: balhmm

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Diesel részecske szűrő (DPF)
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Diesel részecske szűrő (DPF)
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

18 / 19 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  hohand


Offline
Csatlakozott:
2007. 09. 18.
Hozzászólások: 967


HozzászólásElküldve: 2016.01.17 08:39:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 511
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

johnny57 írta:
Sziasztok!
Új, c-max tulajdonosként kérnék segítséget.(2012. évj. 116LE, 119000km )
1. kb 850-900 km-t tettem meg a géppel, és nem igazán vettem észre, hogy regenerált volna. Legalábbis amilyen jelenségeket leírtok. Tegnap városban olajcsere után- bár ez nem lényeg- a pill. fogy. mérő összevissza mutatott mindenféle hülye értéket(3-25 l/100km), aztán kb. 15km viszonylag folyamatos haladás (1800-2000 ford/perc) után "helyreállt" Nem éreztem égett fémes szagot, bár mintha jobban fűtött volna (egyébként nem szoktam túlságosan meleget csinálni a kocsiban.) És nem vettem észre jelentős teljesítménycsökkenést sem.
Naponta 2x28km-t megyek szinte országúton, utána később még 15km város.
A kézikönyv szerint van olyan üzenet, hogy kipufogószűrő tisztítás ill kipufogószűrő tisztítás kész. Ez nem a regenerálásra vonatkozik? Mert ez sem jelent meg nálam.
2. Még csak elméleti kérdés: ha akksit kéne cserélni valamikor, akkor ki kell pakolni a motorteret?
Előre is köszi a választ.
Üdv.

Hello!
Egy újabb kecskeméti tulaj! Smile
Üdv a klubban!
Az elsőhöz nem tudok hozzászólni, nekem nincs dpf-em gyárilag (szerencsére).
Az akku cserénél nem hiszem, hogy sok mindent ki kell pakolni, de már az enyém is eléggé hátul van a motortérben. De meg van a trükkje, hogy hogyan lehet.
_________________
www.rfly.hu
Képek
Weboldal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nbh2007


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 08.
Hozzászólások: 62


HozzászólásElküldve: 2016.01.17 11:51:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 512
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hohand írta:
johnny57 írta:
Sziasztok!
Új, c-max tulajdonosként kérnék segítséget.(2012. évj. 116LE, 119000km )
1. kb 850-900 km-t tettem meg a géppel, és nem igazán vettem észre, hogy regenerált volna. Legalábbis amilyen jelenségeket leírtok. Tegnap városban olajcsere után- bár ez nem lényeg- a pill. fogy. mérő összevissza mutatott mindenféle hülye értéket(3-25 l/100km), aztán kb. 15km viszonylag folyamatos haladás (1800-2000 ford/perc) után "helyreállt" Nem éreztem égett fémes szagot, bár mintha jobban fűtött volna (egyébként nem szoktam túlságosan meleget csinálni a kocsiban.) És nem vettem észre jelentős teljesítménycsökkenést sem.
Naponta 2x28km-t megyek szinte országúton, utána később még 15km város.
A kézikönyv szerint van olyan üzenet, hogy kipufogószűrő tisztítás ill kipufogószűrő tisztítás kész. Ez nem a regenerálásra vonatkozik? Mert ez sem jelent meg nálam.
2. Még csak elméleti kérdés: ha akksit kéne cserélni valamikor, akkor ki kell pakolni a motorteret?
Előre is köszi a választ.
Üdv.

Hello!
Egy újabb kecskeméti tulaj! Smile
Üdv a klubban!
Az elsőhöz nem tudok hozzászólni, nekem nincs dpf-em gyárilag (szerencsére).
Az akku cserénél nem hiszem, hogy sok mindent ki kell pakolni, de már az enyém is eléggé hátul van a motortérben. De meg van a trükkje, hogy hogyan lehet.

Nekem 2010-es van és előre azt hittem, hogy ki kell szednem a levegőszűrőt a akku kivevéséhez, de akkucserekor láttam , hogy ki lehet szedni minden komplikáció nélkül. A 2012-nél szerintem ugyanez a helyzet. Csak első látásra tűnik bonyolultnak.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  m4doxx


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 22.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2016.02.27 16:39:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 513
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, egy Ford Focus 1.6 Tdci 109Le Dpf 2007 autóról van szó és részecskeszűrő folyadékot kellene bele tölteni az INFINEUM F7995 folyadék jó lenne bele?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  deltastv


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 01.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2016.02.29 07:46:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 514
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

m4doxx írta:
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, egy Ford Focus 1.6 Tdci 109Le Dpf 2007 autóról van szó és részecskeszűrő folyadékot kellene bele tölteni az INFINEUM F7995 folyadék jó lenne bele?


http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2011/06/30-32.pdf
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  TakGab


Offline
Csatlakozott:
2013. 01. 28.
Hozzászólások: 76


HozzászólásElküldve: 2016.02.29 15:45:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 515
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

m4doxx írta:
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, egy Ford Focus 1.6 Tdci 109Le Dpf 2007 autóról van szó és részecskeszűrő folyadékot kellene bele tölteni az INFINEUM F7995 folyadék jó lenne bele?


Jó bele!, de ment egy levél is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fjordo


Offline
Csatlakozott:
2016. 03. 14.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2016.03.14 19:00:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 516
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

szeretnék szűrőt tisztíttatni, de a profivizsga.hu kapcsolat menüpontja behalt...
tud valaki megbízható céget, aki vállal tisztítást? Bagoly mester ajánlotta az előzőt, de nekem bármelyik megfelel, amelyik jó...
köszi, üdv
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2016.03.23 09:34:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 517
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Valakinek van tapasztalata ezzel a részecskeszűrő tisztítóval?
cDPF-es autóba érdemes néha önteni vagy csak amolyan placebo szerű anyag?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  souilik


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 18.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2016.09.18 23:53:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 518
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Van ugye ez a diesel 1,6 - os c maxom.

A tulajdonomban lévő másik dízel egy kisteherautó. Diesel.
Még a zöldkártyás időkből való tudásom szerint, amikor is kiküldtek a műhelyből gázpedáltaposás miatt….
Szóval a tudás: 10 percig 4000 – es fordulaton néha tovább pörgetve takarítani a csövet…kb 5-6 percig semmi, aztán utána kb 1, 1,5 percig hihetetlen mennyiségű korom, meg füst meg minden száll kifelé…
Kell-e ennél is ilyet csinálni, / elkövetni?/
Állítólag a részecske szűrőre is jótékony hatással van, élettartam kitolással hálálja meg…
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsolt_z


Offline
Csatlakozott:
2013. 01. 31.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2017.01.26 14:53:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 519
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Tudtok olyasmiről vagy hallottatok e már róla, hogy miután feltöltötték adalékkal a tartályt nem tudták alaphejzetbe állítani tehát nem ismeri fel, hogy tele a tartály. Mondták, hogy ki kell cserélni a tartályt. Nem jó a szenzor benne és nem lehet külön csak szenzort venni. Ezután fog következni, hogy tele a részecskeszűrö és ijesmi dolgok. Nem szeretném kiiktatni az egészet hanem ha lehet megjavíttatni.
Köszönöm a segítségetek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balmesz001


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 01.
Hozzászólások: 194

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.26 15:36:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 520
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zsolt_z írta:
Sziasztok.
Tudtok olyasmiről vagy hallottatok e már róla, hogy miután feltöltötték adalékkal a tartályt nem tudták alaphejzetbe állítani tehát nem ismeri fel, hogy tele a tartály. Mondták, hogy ki kell cserélni a tartályt. Nem jó a szenzor benne és nem lehet külön csak szenzort venni. Ezután fog következni, hogy tele a részecskeszűrö és ijesmi dolgok. Nem szeretném kiiktatni az egészet hanem ha lehet megjavíttatni.
Köszönöm a segítségetek.


Nemrég egy ismerősöm járt így, neki a tartálycsere megoldotta, igaz az sem volt olcsó.
Ott fel sem merült, hogy a részecskeszűrővel lenne gond, egyértelműen a tartályt mondták hibásnak, ami igaznak is bizonyult.

Amúgy mikori a Focusod?
_________________
Képek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsolt_z


Offline
Csatlakozott:
2013. 01. 31.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2017.01.26 16:07:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 521
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nemrég egy ismerősöm járt így, neki a tartálycsere megoldotta, igaz az sem volt olcsó.
Ott fel sem merült, hogy a részecskeszűrővel lenne gond, egyértelműen a tartályt mondták hibásnak, ami igaznak is bizonyult.

Amúgy mikori a Focusod?

2007 es kiadás de 2 évett szalonban állt gondolom 2009 be lett forgalomba téve németbe. Most értem el a 200000 km-t. A hibaüzenet épp tankolás után 100-200 m megtétele után jött. Egy ijen adaléktertáj nem kis pénz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  CudarPista


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 03.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.03.24 17:45:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 522
 Hozzászólás témája: DPF. Van, vagy nincs?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2 hete vagyok tulaj. Előző tulaj forgalmijában szerepelt , hogy 1.6 tdci trend DPF. Elvittem diagnosztikára, majd közölték, hogy ebben nincs részecskeszűrő. Ha jól tudom, 2006 elejétől csak részecskeszűrővel értékesíthették ezeket az autókat. Az enyém 2006 februári üzembe helyezés, igaz 2005 gyártási év. Lekérdeztem, és ezeket az adatokat kaptam:
Gyártás dátuma: 09.11.2005
Gépkocsi típus: Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07
Karosszéria kialakítás: 5-ajtós UAV
Változat: 45-ös szériák
Motor: Diesel 1.6 DOHC TCI (110LE)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Hajtás: LHD FWD
Emisszió: 2000 EEC (EEC 7)

Létezik, hogy ebben nincs részecskeszűrő? Annyit szűrtem ki, hogy Euro 3-as. Tudnátok ebben segíteni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  RS305


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 17.
Hozzászólások: 573

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.03.24 17:56:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 523
 Hozzászólás témája: Re: DPF. Van, vagy nincs?
Hozzászólás az előzmény idézésével

CudarPista írta:
Sziasztok!

2 hete vagyok tulaj. Előző tulaj forgalmijában szerepelt , hogy 1.6 tdci trend DPF. Elvittem diagnosztikára, majd közölték, hogy ebben nincs részecskeszűrő. Ha jól tudom, 2006 elejétől csak részecskeszűrővel értékesíthették ezeket az autókat.

Létezik, hogy ebben nincs részecskeszűrő? Annyit szűrtem ki, hogy Euro 3-as. Tudnátok ebben segíteni?

Kb. 2010-től volt mindben. Előtte kérni lehetett. Ha euro 3-as akkor nincs benne szerintem. Wink
Az etisen alvázszám alapján meg tudod nézni Exclamation
_________________
Mk3 ST,Mk2 RS : Az Exek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  CudarPista


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 03.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.03.24 19:27:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 524
 Hozzászólás témája: Re: DPF. Van, vagy nincs?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ott néztem. Ezeket az adatokat hozta. Gondolom ez lenne a lényeg - Emisszió: 2000 EEC (EEC 7). Csak nem tudom mit jelent. Smile Azért köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5084


HozzászólásElküldve: 2017.03.24 22:57:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 525
 Hozzászólás témája: Re: DPF. Van, vagy nincs?
Hozzászólás az előzmény idézésével

CudarPista írta:
Sziasztok!

2 hete vagyok tulaj. Előző tulaj forgalmijában szerepelt , hogy 1.6 tdci trend DPF. Elvittem diagnosztikára, majd közölték, hogy ebben nincs részecskeszűrő. Ha jól tudom, 2006 elejétől csak részecskeszűrővel értékesíthették ezeket az autókat. Az enyém 2006 februári üzembe helyezés, igaz 2005 gyártási év. Lekérdeztem, és ezeket az adatokat kaptam:
Gyártás dátuma: 09.11.2005
Gépkocsi típus: Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07
Karosszéria kialakítás: 5-ajtós UAV
Változat: 45-ös szériák
Motor: Diesel 1.6 DOHC TCI (110LE)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Hajtás: LHD FWD
Emisszió: 2000 EEC (EEC 7)

Létezik, hogy ebben nincs részecskeszűrő? Annyit szűrtem ki, hogy Euro 3-as. Tudnátok ebben segíteni?

szűrőtlen 3-as
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  CudarPista


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 03.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.03.25 12:04:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 526
 Hozzászólás témája: Re: DPF. Van, vagy nincs?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm szépen!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bpq


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 20.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2017.07.09 10:53:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 527
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Bagoly!

A tanácsodat kérném DPF ügyben. ( focus c-max 2007 1.6 tdci ) Kereken 60000-nél márkaszervizben utántöltettem a folyadékot nem kis pénzért. Akkor egy szerelő azt mondta nekem, felesleges volt, meg kellett volna várni még elfogy, merthogy azt kiírja a műszerfalra.
Közeledik a 120000. Mi a követendő stratégia? Menjek azonnal tisztíttatni/utántöltetni, vagy várjak még ténylegesen elfogy az adalékanyag? Ha elfogy meddig szabad menni az autóval (szervizig vagy addig se)? Ez 120 ezer előtt is előfordulhat? Gondolom az a tiszta ha elvégeztetem idejében de érdekel a véleményed!
A tisztítást (cserét) is fixen 120000 ezernél kell elvégezni, függetlenül a szűrő állapotától?

Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5084


HozzászólásElküldve: 2017.07.09 22:29:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 528
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bpq írta:
Kedves Bagoly!

A tanácsodat kérném DPF ügyben. ( focus c-max 2007 1.6 tdci ) Kereken 60000-nél márkaszervizben utántöltettem a folyadékot nem kis pénzért. Akkor egy szerelő azt mondta nekem, felesleges volt, meg kellett volna várni még elfogy, merthogy azt kiírja a műszerfalra.
Közeledik a 120000. Mi a követendő stratégia? Menjek azonnal tisztíttatni/utántöltetni, vagy várjak még ténylegesen elfogy az adalékanyag? Ha elfogy meddig szabad menni az autóval (szervizig vagy addig se)? Ez 120 ezer előtt is előfordulhat? Gondolom az a tiszta ha elvégeztetem idejében de érdekel a véleményed!
A tisztítást (cserét) is fixen 120000 ezernél kell elvégezni, függetlenül a szűrő állapotától?

Köszi!

azzal a szerelővel ne beszélgess többet Wink Gondolom az előírt időben történt feltöltés helyett szívesebben xaratad volna össze magad egy péntek esti tankolás után jelentkező Engine systems fault hibaüzenettől kb. 80-90ekm környékén és mondtad volna le a hétvégi programot, mert addigra fogy ki és egy ilyen szolid jelzést ad Smile Botorság...

A feltöltést meg kell tenni és akkor hibajelzést sem fog adni, a szűrő állapotát pedig fel kell mérni egy diagnosztikával és annak eredménye alapján tudsz dönteni, hogy mostanában vagy később kell takarítani. Nyilván 300eFt környékén jöhet a gyári szűrő, de elég tisztítani.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bpq


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 20.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2017.07.10 12:50:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 529
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
...azzal a szerelővel ne beszélgess többet Wink...

S.O.S.
A mostani szerviz számláját nézve jöttem rá hogy nem az előírt motorolaj szerepel rajta:
"Castrol EDGE TD 5W-40 PDTI"
Ez mekkora gondot jelent, ha mondom nekik mennyire hagyjam magam lekoptatni? Cserélni kell?

Köszi!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 301


HozzászólásElküldve: 2017.07.10 13:25:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 530
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bpq írta:
Bagoly600 írta:
...azzal a szerelővel ne beszélgess többet Wink...

S.O.S.
A mostani szerviz számláját nézve jöttem rá hogy nem az előírt motorolaj szerepel rajta:
"Castrol EDGE TD 5W-40 PDTI"
Ez mekkora gondot jelent, ha mondom nekik mennyire hagyjam magam lekoptatni? Cserélni kell?

Köszi!!!


Ha a márkaszervíz ezt rakja bele, akkor az szép!
És ezek után bántják azt, aki normális olajjal meg szűrőkkel használja a kocsiját csak éppen pecsét nincs....

Bocsi.....
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bpq


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 20.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2017.07.10 13:26:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 531
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Car-ak írta:
bpq írta:
Bagoly600 írta:
...azzal a szerelővel ne beszélgess többet Wink...

S.O.S.
A mostani szerviz számláját nézve jöttem rá hogy nem az előírt motorolaj szerepel rajta:
"Castrol EDGE TD 5W-40 PDTI"
Ez mekkora gondot jelent, ha mondom nekik mennyire hagyjam magam lekoptatni? Cserélni kell?

Köszi!!!


Ha a márkaszervíz ezt rakja bele, akkor az szép!
És ezek után bántják azt, aki normális olajjal meg szűrőkkel használja a kocsiját csak éppen pecsét nincs....

Bocsi.....


Oké, de most mi legyen?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  deltastv


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 01.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2017.07.10 13:48:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 532
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[/img]Szia.
Bocsi, hogy belevau.
Az 1,6Tdci-nek WSS-M2C913-B az előírt speckó.
A tiédbe öntött olaj viszont a WSSM1C917-A Ford specifikációnak felel meg, amit utántöltésre javasolnak.



bpq írta:
Car-ak írta:
bpq írta:
Bagoly600 írta:
...azzal a szerelővel ne beszélgess többet Wink...

S.O.S.
A mostani szerviz számláját nézve jöttem rá hogy nem az előírt motorolaj szerepel rajta:
"Castrol EDGE TD 5W-40 PDTI"
Ez mekkora gondot jelent, ha mondom nekik mennyire hagyjam magam lekoptatni? Cserélni kell?

Köszi!!!


Ha a márkaszervíz ezt rakja bele, akkor az szép!
És ezek után bántják azt, aki normális olajjal meg szűrőkkel használja a kocsiját csak éppen pecsét nincs....

Bocsi.....


Oké, de most mi legyen?
[img][/img]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5084


HozzászólásElküldve: 2017.07.10 13:53:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 533
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bpq írta:
Bagoly600 írta:
...azzal a szerelővel ne beszélgess többet Wink...

S.O.S.
A mostani szerviz számláját nézve jöttem rá hogy nem az előírt motorolaj szerepel rajta:
"Castrol EDGE TD 5W-40 PDTI"
Ez mekkora gondot jelent, ha mondom nekik mennyire hagyjam magam lekoptatni? Cserélni kell?

Köszi!!!

baj nincs, az is jó bele egy 10ezres periódusra, de ha akarsz küzdeni velük, akkor menj vissza és kérjed, hogy cseréljék át a bele való olajra.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bpq


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 20.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2017.07.10 13:59:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 534
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
bpq írta:
Bagoly600 írta:
...azzal a szerelővel ne beszélgess többet Wink...

S.O.S.
A mostani szerviz számláját nézve jöttem rá hogy nem az előírt motorolaj szerepel rajta:
"Castrol EDGE TD 5W-40 PDTI"
Ez mekkora gondot jelent, ha mondom nekik mennyire hagyjam magam lekoptatni? Cserélni kell?

Köszi!!!

baj nincs, az is jó bele egy 10ezres periódusra, de ha akarsz küzdeni velük, akkor menj vissza és kérjed, hogy cseréljék át a bele való olajra.


Köszönöm, mindenkinek a választ, így akkor nem izmozok, mert egyébként tök korrektek voltak. Az is lehet, hogy csak a számlán van rossz tétel beválogatva. Minden esetre szembesítem őket a hibával.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zola


Offline
Csatlakozott:
2004. 10. 17.
Hozzászólások: 76


HozzászólásElküldve: 2018.03.25 17:27:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 535
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Valaki ismeri ezt az adalékot?
http://xado.hu/webshop/tisztitok/atomex-diesel-reszecskeszuro-dpf-tisztito-detail
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  RazoR8402


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 17.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.05.05 23:57:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 536
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

3 hete vettem egy 2011-es 1.6 TDCi 90 lóerős Focust (MK2.5) és arra lennék kíváncsi, hogy ez DPF-es vagy sem? Nem találtam egyértelmű írást róla a neten! Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lbigg


Online
Csatlakozott:
2019. 02. 10.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2019.02.10 19:58:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 537
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

sárga lámpa és lekorlátozás fogadott az autón. Szerelő azt mondta "égessem ki".
A hibakóddal mi lesz, ha ez így mégis működne?
Forscannal ki lehet ütni a hibakódot?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1253


HozzászólásElküldve: 2019.02.10 20:26:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 538
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

RazoR8402 írta:
Sziasztok!

3 hete vettem egy 2011-es 1.6 TDCi 90 lóerős Focust (MK2.5) és arra lennék kíváncsi, hogy ez DPF-es vagy sem? Nem találtam egyértelmű írást róla a neten! Köszi!

Írsz valamelyik márkaszervíznek alvázszámot megadva, és ők megkeresik Neked.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2019.02.12 16:26:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 539
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lbigg írta:
Sziasztok,

sárga lámpa és lekorlátozás fogadott az autón. Szerelő azt mondta "égessem ki".
A hibakóddal mi lesz, ha ez így mégis működne?
Forscannal ki lehet ütni a hibakódot?


Mit produkál? Ha lekorlátoz akkor hogyan égeted ki?..
Mert ugye ahhoz magas fordulat kellene.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lbigg


Online
Csatlakozott:
2019. 02. 10.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2019.02.12 18:03:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 540
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
Lbigg írta:
Sziasztok,

sárga lámpa és lekorlátozás fogadott az autón. Szerelő azt mondta "égessem ki".
A hibakóddal mi lesz, ha ez így mégis működne?
Forscannal ki lehet ütni a hibakódot?


Mit produkál? Ha lekorlátoz akkor hogyan égeted ki?..
Mert ugye ahhoz magas fordulat kellene.


Már megtaláltam a megoldást.

Static Reg
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Diesel részecske szűrő (DPF)
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Következő
Ugrás:   

18 / 19 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.36 másodperc