Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.04.23. 00:45:06 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: ndruboy
Mai: 0
Tegnapi: 3
Összesen: 24722
Látogatók:
Vendégek: 355
Tagok: 2
Összesen: 357

Jelen lévő tagok:
01: Ziyan
02: Sanya

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus IV
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 60, 61, 62  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

44 / 62 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 711

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.06 14:34:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1291
 Hozzászólás témája: Re: Ülésfűtés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Carmaged írta:
Bekapcsolva hagyott jobb 1 ülésfűtés akkor is fűt, ha nem ül rajta senki, nincs rajta semmi. Újraindítás után is. Ilyet még sohasem láttam. (Pl. a Mondeon is világítanak a fűtést jelző LED-ek, mégsem fűt, ha nem ülnek rajta. F3 sem fűtött utas nélkül.)

Másnak is ilyen vagy csak nálam van így?

Fűt a Mondeo is, meg a többi is. Nincs érzékelő, hogy lekapcsolja a fűtést, ha nincs használatban az ülés. Ennél komolyabb célból sem tesznek foglaltság érzékelőt Smile Csupán annyi van, hogy pl. a Mondeo üléshuzatja nem ér a fűtőlaphoz annyira, hogy első érintésre érzékeld a fűtöttségét illetve a fűtőbetét a hőmérséklet érzékelőt is megfűti hamar, és akkor lekapcsol majd vissza. Kapcsold be az utas fűtését, hagyjad pár percig majd tenyerelj rá elég hosszú ideig, hogy a huzat átmelegedjen pl. az ülőlap elejénél.
Hazafelé azért én is kipróbálom Smile


Nem sír az autó, ha ülnek az utasülésen, de nincs bekapcsolva a biztonsági öv? Mintha a Fiestában sírna, de lehet rosszul rémlik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 711

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.06 14:35:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1292
 Hozzászólás témája: Re: Ülésfűtés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
balhmm írta:


Szerinted az MK4 esetén kijavították azokat a hibákat, ami miatt az 1 literes mk3 kigyulladt? vagy itt is izgulni kell?Smile

az ezres nem gyulladt ki, az összeolvadt vízhiány miatt Smile Azt már üzem közben kijavították visszahívás keretében.
a 4. generációra meg teljesen áttervezték, nem referencia a 3. generációs tapasztalat Smile


Ez azért jó hír, mert így lehetnek újabb tervezési hibák Twisted Evil
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5084


HozzászólásElküldve: 2019.02.06 16:28:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1293
 Hozzászólás témája: Re: Ülésfűtés
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:


Nem sír az autó, ha ülnek az utasülésen, de nincs bekapcsolva a biztonsági öv? Mintha a Fiestában sírna, de lehet rosszul rémlik.

az az öv figyelmeztetőnek kell, ami meg euro NCAP követelmény, hogy pár pontot még kapjon az adott modell Smile Ezt az infót más egység nem használja föl, még a légzsák modul sem, ugyanúgy durrantja a légzsákot (ha nincs légzsák letiltva).
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 711

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.06 16:31:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1294
 Hozzászólás témája: Re: Ülésfűtés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
lucifer írta:


Nem sír az autó, ha ülnek az utasülésen, de nincs bekapcsolva a biztonsági öv? Mintha a Fiestában sírna, de lehet rosszul rémlik.

az az öv figyelmeztetőnek kell, ami meg euro NCAP követelmény, hogy pár pontot még kapjon az adott modell Smile Ezt az infót más egység nem használja föl, még a légzsák modul sem, ugyanúgy durrantja a légzsákot (ha nincs légzsák letiltva).


Már csak az érdekel, hogy miért fájna felhasználni, egy sor a kódban, gondolom a CAN-buszon megszerezhető az infó.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balhmm


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 15.
Hozzászólások: 94


HozzászólásElküldve: 2019.02.06 17:09:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1295
 Hozzászólás témája: Re: Ülésfűtés
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Bagoly600 írta:
lucifer írta:


Nem sír az autó, ha ülnek az utasülésen, de nincs bekapcsolva a biztonsági öv? Mintha a Fiestában sírna, de lehet rosszul rémlik.

az az öv figyelmeztetőnek kell, ami meg euro NCAP követelmény, hogy pár pontot még kapjon az adott modell Smile Ezt az infót más egység nem használja föl, még a légzsák modul sem, ugyanúgy durrantja a légzsákot (ha nincs légzsák letiltva).


Már csak az érdekel, hogy miért fájna felhasználni, egy sor a kódban, gondolom a CAN-buszon megszerezhető az infó.


Ezért jó az új clio.. ott az ülés jobb oldalán van teljes takarásban a kapcsoló, így a sofőr nem is látja, ha az utas bekapcsolva hagyta...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 273


HozzászólásElküldve: 2019.02.06 18:28:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1296
 Hozzászólás témája: Re: Ülésfűtés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Carmaged írta:
Bekapcsolva hagyott jobb 1 ülésfűtés akkor is fűt, ha nem ül rajta senki, nincs rajta semmi. Újraindítás után is. Ilyet még sohasem láttam. (Pl. a Mondeon is világítanak a fűtést jelző LED-ek, mégsem fűt, ha nem ülnek rajta. F3 sem fűtött utas nélkül.)

Másnak is ilyen vagy csak nálam van így?

Fűt a Mondeo is, meg a többi is. Nincs érzékelő, hogy lekapcsolja a fűtést, ha nincs használatban az ülés. Ennél komolyabb célból sem tesznek foglaltság érzékelőt Smile Csupán annyi van, hogy pl. a Mondeo üléshuzatja nem ér a fűtőlaphoz annyira, hogy első érintésre érzékeld a fűtöttségét illetve a fűtőbetét a hőmérséklet érzékelőt is megfűti hamar, és akkor lekapcsol majd vissza. Kapcsold be az utas fűtését, hagyjad pár percig majd tenyerelj rá elég hosszú ideig, hogy a huzat átmelegedjen pl. az ülőlap elejénél.
Hazafelé azért én is kipróbálom Smile


Ma kipróbáltam, fűt akkor is ha üres az utasülés. Ez van a Fiestában is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2703

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.07 08:24:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1297
 Hozzászólás témája: Re: Ülésfűtés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Fűt a Mondeo is, meg a többi is. Nincs érzékelő, hogy lekapcsolja a fűtést, ha nincs használatban az ülés. Ennél komolyabb célból sem tesznek foglaltság érzékelőt Smile Csupán annyi van, hogy pl. a Mondeo üléshuzatja nem ér a fűtőlaphoz annyira, hogy első érintésre érzékeld a fűtöttségét illetve a fűtőbetét a hőmérséklet érzékelőt is megfűti hamar, és akkor lekapcsol majd vissza. Kapcsold be az utas fűtését, hagyjad pár percig majd tenyerelj rá elég hosszú ideig, hogy a huzat átmelegedjen pl. az ülőlap elejénél.
Hazafelé azért én is kipróbálom Smile

Akkor évekig jártam fölösben fűtött utasüléssel. Mik vannak...
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2703

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.07 08:25:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1298
 Hozzászólás témája: Re: Ülésfűtés
Hozzászólás az előzmény idézésével

balhmm írta:
Ezért jó az új clio.. ott az ülés jobb oldalán van teljes takarásban a kapcsoló, így a sofőr nem is látja, ha az utas bekapcsolva hagyta...

2018-ban volt fél évig egy 2014-es Megane-om. Azon is úgy volt.

Meg egy csomó más bajom volt vele. De az már nem ide tartozik.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 711

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.07 09:19:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1299
 Hozzászólás témája: Re: Ülésfűtés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
Bagoly600 írta:
Fűt a Mondeo is, meg a többi is. Nincs érzékelő, hogy lekapcsolja a fűtést, ha nincs használatban az ülés. Ennél komolyabb célból sem tesznek foglaltság érzékelőt Smile Csupán annyi van, hogy pl. a Mondeo üléshuzatja nem ér a fűtőlaphoz annyira, hogy első érintésre érzékeld a fűtöttségét illetve a fűtőbetét a hőmérséklet érzékelőt is megfűti hamar, és akkor lekapcsol majd vissza. Kapcsold be az utas fűtését, hagyjad pár percig majd tenyerelj rá elég hosszú ideig, hogy a huzat átmelegedjen pl. az ülőlap elejénél.
Hazafelé azért én is kipróbálom Smile

Akkor évekig jártam fölösben fűtött utasüléssel. Mik vannak...


Nézd a jó oldalát, amikor egy csinos nő behuppant, kellemesen érezte magát Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 280

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.07 11:28:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1300
 Hozzászólás témája: Re: Ülésfűtés
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Carmaged írta:
Bagoly600 írta:
Fűt a Mondeo is, meg a többi is. Nincs érzékelő, hogy lekapcsolja a fűtést, ha nincs használatban az ülés. Ennél komolyabb célból sem tesznek foglaltság érzékelőt Smile Csupán annyi van, hogy pl. a Mondeo üléshuzatja nem ér a fűtőlaphoz annyira, hogy első érintésre érzékeld a fűtöttségét illetve a fűtőbetét a hőmérséklet érzékelőt is megfűti hamar, és akkor lekapcsol majd vissza. Kapcsold be az utas fűtését, hagyjad pár percig majd tenyerelj rá elég hosszú ideig, hogy a huzat átmelegedjen pl. az ülőlap elejénél.
Hazafelé azért én is kipróbálom Smile

Akkor évekig jártam fölösben fűtött utasüléssel. Mik vannak...


Nézd a jó oldalát, amikor egy csinos nő behuppant, kellemesen érezte magát Smile


Vajon mennyi férfira tekintett furán, amikor elkezdett idegesen mocorogni és szólt, hogy hú de meleg van itt Twisted Evil
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 711

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.07 12:05:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1301
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Összehasonlító teszt: Ford Focus Turnier, Kia Ceed SW, Renault Mégane Grandtour - 2019.

A Ford nagyon tolná az ST-linet, hihetetlen, hogy képtelenek egy business vagy titanium tesztautót kiállítani, így meg az összes tesztben megy a sírás (jogosan), hogy nem ilyet vesznek az emberek.

eCall: ebben sincs...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ziyan


Online
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 65


HozzászólásElküldve: 2019.02.07 12:39:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1302
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Összehasonlító teszt: Ford Focus Turnier, Kia Ceed SW, Renault Mégane Grandtour - 2019.

A Ford nagyon tolná az ST-linet, hihetetlen, hogy képtelenek egy business vagy titanium tesztautót kiállítani, így meg az összes tesztben megy a sírás (jogosan), hogy nem ilyet vesznek az emberek.

eCall: ebben sincs...


A képeket elnézve az egyikben sincs eCall. Elképesztő, hogy ilyen egyszerűen kicselezhetik a szabályokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 280

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.07 12:53:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1303
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ziyan írta:
lucifer írta:
Összehasonlító teszt: Ford Focus Turnier, Kia Ceed SW, Renault Mégane Grandtour - 2019.

A Ford nagyon tolná az ST-linet, hihetetlen, hogy képtelenek egy business vagy titanium tesztautót kiállítani, így meg az összes tesztben megy a sírás (jogosan), hogy nem ilyet vesznek az emberek.

eCall: ebben sincs...


A képeket elnézve az egyikben sincs eCall. Elképesztő, hogy ilyen egyszerűen kicselezhetik a szabályokat.


Én egyelőre várom a választ, a Ford-tól és a kereskedéstől is. Ha egy héten belül nem érkezik válasz, visszamondom a megrendelést és behozom Bécsből.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 711

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.07 13:18:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1304
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Ziyan írta:
lucifer írta:
Összehasonlító teszt: Ford Focus Turnier, Kia Ceed SW, Renault Mégane Grandtour - 2019.

A Ford nagyon tolná az ST-linet, hihetetlen, hogy képtelenek egy business vagy titanium tesztautót kiállítani, így meg az összes tesztben megy a sírás (jogosan), hogy nem ilyet vesznek az emberek.

eCall: ebben sincs...


A képeket elnézve az egyikben sincs eCall. Elképesztő, hogy ilyen egyszerűen kicselezhetik a szabályokat.


Én egyelőre várom a választ, a Ford-tól és a kereskedéstől is. Ha egy héten belül nem érkezik válasz, visszamondom a megrendelést és behozom Bécsből.


Lehet felárért beteszik itt is, ha kihozzák, hogy nem kötelező.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 711

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.07 13:20:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1305
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ziyan írta:
lucifer írta:
Összehasonlító teszt: Ford Focus Turnier, Kia Ceed SW, Renault Mégane Grandtour - 2019.

A Ford nagyon tolná az ST-linet, hihetetlen, hogy képtelenek egy business vagy titanium tesztautót kiállítani, így meg az összes tesztben megy a sírás (jogosan), hogy nem ilyet vesznek az emberek.

eCall: ebben sincs...


A képeket elnézve az egyikben sincs eCall. Elképesztő, hogy ilyen egyszerűen kicselezhetik a szabályokat.


Most futjuk a köröket, hogy kiderüljön kicselezték a szabályokat vagy megszegték.

szerk: az biztos, hogy az összes elérhető infó alapján jogosan gondolta bárki, hogy része az autónak:
- április 1-től kötelező, a Focus bemutatója áprilisban volt
- szerepel a katalógusban, kibúvó nélkül közölve, hogy kötelező (miközben a katalógus tele van a "választható" illetve a "2019-ben" elérhető és szinonim kifejezésekkel)
- szerepel a ford.hu-n
- nem szerepel az árlistában, mint feláras extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kleroo


Offline
Csatlakozott:
2009. 04. 04.
Hozzászólások: 1201


HozzászólásElküldve: 2019.02.07 13:46:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1306
 Hozzászólás témája: Re: Ülésfűtés
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Carmaged írta:
Bagoly600 írta:
Fűt a Mondeo is, meg a többi is. Nincs érzékelő, hogy lekapcsolja a fűtést, ha nincs használatban az ülés. Ennél komolyabb célból sem tesznek foglaltság érzékelőt Smile Csupán annyi van, hogy pl. a Mondeo üléshuzatja nem ér a fűtőlaphoz annyira, hogy első érintésre érzékeld a fűtöttségét illetve a fűtőbetét a hőmérséklet érzékelőt is megfűti hamar, és akkor lekapcsol majd vissza. Kapcsold be az utas fűtését, hagyjad pár percig majd tenyerelj rá elég hosszú ideig, hogy a huzat átmelegedjen pl. az ülőlap elejénél.
Hazafelé azért én is kipróbálom Smile

Akkor évekig jártam fölösben fűtött utasüléssel. Mik vannak...


Nézd a jó oldalát, amikor egy csinos nő behuppant, kellemesen érezte magát Smile


(mk2.5)
Énis feature-ként fogom fel. Van pár ismerős aki imádja, így ha őket veszem fel, akkor már odaút elején benyomom hogy már közel üzemmelegen üljenek bele Smile Jobban zavarna ha nem lehetne előre bekapcsolni, minthogy netán néha néha úgymarad.
_________________
Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 109


HozzászólásElküldve: 2019.02.08 17:23:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1307
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Én már 3000 km-t megtettem az 1.5-ös A8-as St-Line kombimmal, de az istenért nem sikerült azt a Wartburg hangot előcsalnom.

Aki tudja, hogy hol kell bekapcsolni, írja már meg legyen kedves. Very Happy

Komolyabbra fordítva a szót, van itt olyan, akinek van FordPass Connect modem az autójában?

A ford.hu-n letölthető brossúra 33. oldalán az apró betűs részben ezek szerepelnek:

"Az alkalmazások jelenleg nem, várhatóan 2019-től lesznek elérhetőek Magyarországon"

**A beépített modem Wi-Fi hozzáférési pontként történő használatának előfeltétele, hogy a 2018-ban forgalomba helyezett Ford jármű legyen felszerelve a szükséges hardverelemekkel.
Emellett vezeték nélküli szolgáltatási csomag is szükséges hozzá. A beépített modem a jármű leszállításának idején be lesz kapcsolva. Az adatok általi lefedettség nincs mindenütt
biztosítva, és a szolgáltatás sem mindenhol érhető el. A szolgáltatásra a vezeték nélküli szolgáltatási csomag feltételei érvényesek, beleértve az üzenetek számára, illetve a forgalmi díjas
kapcsolatokra vonatkozó feltételeket is. Adott adatok megosztása külön is aktiválható, illetve inaktiválható. A technológia bevezetésére a kiválasztott piacokon 2018-ban, a többi piacon
pedig 2019-ben kerül sor.

Szintén ezen az oldalon van egy, az eCall-ra vonatkozó megjegyzés is.

†Az eCall az Európai Bizottság kezdeményezésére bevezetett segélyhívó rendszer, amelyet minden újonnan forgalomba helyezett személygépjárműbe és könnyű haszongépjárműbe
kötelező beszereltetni. A súlyos közúti baleset észlelésekor aktiválódó automatikus eCall-esemény során a rendszer automatikusan vészjelzést küld a segélyszolgálatoknak. A jármű utasai
manuálisan is kezdeményezhetnek segélyhívást az eCall rendszerben.

18-án viszem az első ingyenes átvizsgálásra, amit egybekötök egy vallatással is ezekkel a témákkal kapcsolatban.

Üdv,
D
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 711

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.08 21:27:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1308
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
Sziasztok!

Én már 3000 km-t megtettem az 1.5-ös A8-as St-Line kombimmal, de az istenért nem sikerült azt a Wartburg hangot előcsalnom.

Aki tudja, hogy hol kell bekapcsolni, írja már meg legyen kedves. Very Happy

Komolyabbra fordítva a szót, van itt olyan, akinek van FordPass Connect modem az autójában?

A ford.hu-n letölthető brossúra 33. oldalán az apró betűs részben ezek szerepelnek:

"Az alkalmazások jelenleg nem, várhatóan 2019-től lesznek elérhetőek Magyarországon"

**A beépített modem Wi-Fi hozzáférési pontként történő használatának előfeltétele, hogy a 2018-ban forgalomba helyezett Ford jármű legyen felszerelve a szükséges hardverelemekkel.
Emellett vezeték nélküli szolgáltatási csomag is szükséges hozzá. A beépített modem a jármű leszállításának idején be lesz kapcsolva. Az adatok általi lefedettség nincs mindenütt
biztosítva, és a szolgáltatás sem mindenhol érhető el. A szolgáltatásra a vezeték nélküli szolgáltatási csomag feltételei érvényesek, beleértve az üzenetek számára, illetve a forgalmi díjas
kapcsolatokra vonatkozó feltételeket is. Adott adatok megosztása külön is aktiválható, illetve inaktiválható. A technológia bevezetésére a kiválasztott piacokon 2018-ban, a többi piacon
pedig 2019-ben kerül sor.

Szintén ezen az oldalon van egy, az eCall-ra vonatkozó megjegyzés is.

†Az eCall az Európai Bizottság kezdeményezésére bevezetett segélyhívó rendszer, amelyet minden újonnan forgalomba helyezett személygépjárműbe és könnyű haszongépjárműbe
kötelező beszereltetni. A súlyos közúti baleset észlelésekor aktiválódó automatikus eCall-esemény során a rendszer automatikusan vészjelzést küld a segélyszolgálatoknak. A jármű utasai
manuálisan is kezdeményezhetnek segélyhívást az eCall rendszerben.

18-án viszem az első ingyenes átvizsgálásra, amit egybekötök egy vallatással is ezekkel a témákkal kapcsolatban.

Üdv,
D


Wartburgot én sem hallok, de az tény, nem a legkulturáltabb járású a motor (értsd: motor+kipufogórendszer). Vannak olyan komponensei a hangjának bizonyos tartományokban, amiket szívesen nélkülöznék. Tény, egyelőre a megszokás elején tartok, de időnként még új komponensek is feltűnnek.

Az eCall-lal futjuk a köröket, viszont alaposabban megnézve a ** megjegyzést, szerintem itt is kellemetlen helyzetbe kerülhet a Ford, mivel azt írják, hogy "A beépített modem Wi-Fi hozzáférési pontként történő használatának előfeltétele, hogy a 2018-ban forgalomba helyezett Ford jármű legyen felszerelve a szükséges hardverelemekkel." Ez pedig szerintem azt jelenti, hogy a modem be van építve (ahogy valóban be is kellene, hogy legyen, mivel az eCall alapja), legfeljebb a plusz szolgáltatások, pl. wifi hozzáférési pont nem működik.

Olvasd vissza, amiket az eCall kapcsán írtunk, aztán hajrá, kérdezd őket.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2703

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.10 07:31:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1309
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Wartburgot én sem hallok, de az tény, nem a legkulturáltabb járású a motor (értsd: motor+kipufogórendszer). Vannak olyan komponensei a hangjának bizonyos tartományokban, amiket szívesen nélkülöznék. Tény, egyelőre a megszokás elején tartok, de időnként még új komponensek is feltűnnek.

Én tegnap teljesen váratlanul fedeztem fel, hogy 4-ben 55-nél (1700-as fordulat) emelkedőn képes a motor olyan rezonanciát termelni, ami a kormányt is érezhetően rázza. Az utas nem vett észre semmit, jól elszigetelték a motort, de azért ez durva. A turbómotornak pont az a lényege, hogy alacsony fordulaton is van erő, de ha vibrál, akkor ugyanúgy vissza kell kapcsolni, mintha szívó lenne. Pedig onnan még gyorsulni is tudott, tehát nem volt max terhelésen.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 280

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.10 12:02:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1310
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
lucifer írta:
Wartburgot én sem hallok, de az tény, nem a legkulturáltabb járású a motor (értsd: motor+kipufogórendszer). Vannak olyan komponensei a hangjának bizonyos tartományokban, amiket szívesen nélkülöznék. Tény, egyelőre a megszokás elején tartok, de időnként még új komponensek is feltűnnek.

Én tegnap teljesen váratlanul fedeztem fel, hogy 4-ben 55-nél (1700-as fordulat) emelkedőn képes a motor olyan rezonanciát termelni, ami a kormányt is érezhetően rázza. Az utas nem vett észre semmit, jól elszigetelték a motort, de azért ez durva. A turbómotornak pont az a lényege, hogy alacsony fordulaton is van erő, de ha vibrál, akkor ugyanúgy vissza kell kapcsolni, mintha szívó lenne. Pedig onnan még gyorsulni is tudott, tehát nem volt max terhelésen.


Kicsit sok az a 4-es az 55Kmh-hoz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 109


HozzászólásElküldve: 2019.02.10 12:12:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1311
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
lucifer írta:
Wartburgot én sem hallok, de az tény, nem a legkulturáltabb járású a motor (értsd: motor+kipufogórendszer). Vannak olyan komponensei a hangjának bizonyos tartományokban, amiket szívesen nélkülöznék. Tény, egyelőre a megszokás elején tartok, de időnként még új komponensek is feltűnnek.

Én tegnap teljesen váratlanul fedeztem fel, hogy 4-ben 55-nél (1700-as fordulat) emelkedőn képes a motor olyan rezonanciát termelni, ami a kormányt is érezhetően rázza. Az utas nem vett észre semmit, jól elszigetelték a motort, de azért ez durva. A turbómotornak pont az a lényege, hogy alacsony fordulaton is van erő, de ha vibrál, akkor ugyanúgy vissza kell kapcsolni, mintha szívó lenne. Pedig onnan még gyorsulni is tudott, tehát nem volt max terhelésen.


Nekem akkor csinál ilyet az automata, ha ECO üzemmódban vagyok. Mindent megtesz a fordulat alacsonyan tartásáért a lehető legmagasabb fokozat mellett. Városi tötymörgésen kívül nem is kapcsolom be.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 711

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.10 12:25:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1312
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Carmaged írta:
lucifer írta:
Wartburgot én sem hallok, de az tény, nem a legkulturáltabb járású a motor (értsd: motor+kipufogórendszer). Vannak olyan komponensei a hangjának bizonyos tartományokban, amiket szívesen nélkülöznék. Tény, egyelőre a megszokás elején tartok, de időnként még új komponensek is feltűnnek.

Én tegnap teljesen váratlanul fedeztem fel, hogy 4-ben 55-nél (1700-as fordulat) emelkedőn képes a motor olyan rezonanciát termelni, ami a kormányt is érezhetően rázza. Az utas nem vett észre semmit, jól elszigetelték a motort, de azért ez durva. A turbómotornak pont az a lényege, hogy alacsony fordulaton is van erő, de ha vibrál, akkor ugyanúgy vissza kell kapcsolni, mintha szívó lenne. Pedig onnan még gyorsulni is tudott, tehát nem volt max terhelésen.


Kicsit sok az a 4-es az 55Kmh-hoz.


Sok? Majd ellenőrzöm pontosan, de szerintem stabil 55 km/h-nál, vagy legkésőbb 58-nál javasolja az 5-öt. Persze ez állandó sebességnél. De durva lenne gyorsításhoz kettő vissza.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 280

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.10 13:21:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1313
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
Carmaged írta:
lucifer írta:
Wartburgot én sem hallok, de az tény, nem a legkulturáltabb járású a motor (értsd: motor+kipufogórendszer). Vannak olyan komponensei a hangjának bizonyos tartományokban, amiket szívesen nélkülöznék. Tény, egyelőre a megszokás elején tartok, de időnként még új komponensek is feltűnnek.

Én tegnap teljesen váratlanul fedeztem fel, hogy 4-ben 55-nél (1700-as fordulat) emelkedőn képes a motor olyan rezonanciát termelni, ami a kormányt is érezhetően rázza. Az utas nem vett észre semmit, jól elszigetelték a motort, de azért ez durva. A turbómotornak pont az a lényege, hogy alacsony fordulaton is van erő, de ha vibrál, akkor ugyanúgy vissza kell kapcsolni, mintha szívó lenne. Pedig onnan még gyorsulni is tudott, tehát nem volt max terhelésen.


Kicsit sok az a 4-es az 55Kmh-hoz.


Sok? Majd ellenőrzöm pontosan, de szerintem stabil 55 km/h-nál, vagy legkésőbb 58-nál javasolja az 5-öt. Persze ez állandó sebességnél. De durva lenne gyorsításhoz kettő vissza.


Oké! Érdekel mit tapasztalsz. Az előző Focus (2015-ös) amikor nálam volt sosem akart 3-nál többet 60-ig (ecoboost 1.5, 150LE). Városban 2-3-as volt a jellemző. Persze vezetési stilustól is függ.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 711

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.11 12:46:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1314
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
lucifer írta:
NomadND1 írta:
Carmaged írta:
lucifer írta:
Wartburgot én sem hallok, de az tény, nem a legkulturáltabb járású a motor (értsd: motor+kipufogórendszer). Vannak olyan komponensei a hangjának bizonyos tartományokban, amiket szívesen nélkülöznék. Tény, egyelőre a megszokás elején tartok, de időnként még új komponensek is feltűnnek.

Én tegnap teljesen váratlanul fedeztem fel, hogy 4-ben 55-nél (1700-as fordulat) emelkedőn képes a motor olyan rezonanciát termelni, ami a kormányt is érezhetően rázza. Az utas nem vett észre semmit, jól elszigetelték a motort, de azért ez durva. A turbómotornak pont az a lényege, hogy alacsony fordulaton is van erő, de ha vibrál, akkor ugyanúgy vissza kell kapcsolni, mintha szívó lenne. Pedig onnan még gyorsulni is tudott, tehát nem volt max terhelésen.


Kicsit sok az a 4-es az 55Kmh-hoz.


Sok? Majd ellenőrzöm pontosan, de szerintem stabil 55 km/h-nál, vagy legkésőbb 58-nál javasolja az 5-öt. Persze ez állandó sebességnél. De durva lenne gyorsításhoz kettő vissza.


Oké! Érdekel mit tapasztalsz. Az előző Focus (2015-ös) amikor nálam volt sosem akart 3-nál többet 60-ig (ecoboost 1.5, 150LE). Városban 2-3-as volt a jellemző. Persze vezetési stilustól is függ.


Na megnéztem kicsit, amennyire a forgalom engedte. Az alábbiak szigorúan állandó sebességű haladás esetén (tempomat) a fedkomp által javasolt váltásra vonatkoznak:

3-ban autózva 41 km/h-nál (fordulatszámban valahol 1650-1700 1/min) jelzi, hogy szíve szerint tolni kellene a 4-est.
4-ben autózva 54 km/h-nál (fordulatszámban kb ugyanott) szól, hogy mehetne az 5.

Ha gyorsítasz, akkor értelemszerűen később szól, majd azt is megnézem, de ma rengeteg mazsola volt az úton.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 711

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.11 12:55:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1315
 Hozzászólás témája: sávtartás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Korábban dilemmáztunk a sávtartás segéden és a sávközép tartáson, hogy melyik autóban mi van és úgy tűnt, hogy csak automata váltóhoz jár sávközép tartás

Ezzel kapcsolatban azt vettem észre, hogy ha tempomat nélkül megyek, akkor van egy kis sávtartás segítség. Ha viszont benyomom az adaptív tempomatot, akkor felkeményedik a kormány, sokkal határozottabban áll középen. Ehhez jött a ma reggeli tapasztalat, hogy egy határozottabb íven szépen befordította az autót, követte az utat, mint egyes teszt videókon.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 109


HozzászólásElküldve: 2019.02.11 20:42:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1316
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Idézet:
Nekem akkor csinál ilyet az automata, ha ECO üzemmódban vagyok. Mindent megtesz a fordulat alacsonyan tartásáért a lehető legmagasabb fokozat mellett. Városi tötymörgésen kívül nem is kapcsolom be.


Ma leteszteltem, és rosszul emlékeztem. Csak a motornak lesz mély hangja, olyan, ahol már kézi váltóval biztos vissza kapcsolnék. A kormányból csak az útfelületről jön visszajelzés. ("sport" futómű úgyebár)

Idézet:
Ezzel kapcsolatban azt vettem észre, hogy ha tempomat nélkül megyek, akkor van egy kis sávtartás segítség. Ha viszont benyomom az adaptív tempomatot, akkor felkeményedik a kormány, sokkal határozottabban áll középen. Ehhez jött a ma reggeli tapasztalat, hogy egy határozottabb íven szépen befordította az autót, követte az utat, mint egyes teszt videókon.


Én még nem mertem kipróbálni a fullos üzemmódot, csak a kormány rezgetés van bekapcsolva. Autópályán és hosszabb egyenes szakaszokon használhatónak tartom, de szerpentinre nem mennék vele. Smile

Ha elveszti a fonalat, akkor csipog, hogy vedd át a kormányt?

Városban nekem sokszor elszürkül az ikonja.

Idézet:
Korábban dilemmáztunk a sávtartás segéden és a sávközép tartáson, hogy melyik autóban mi van és úgy tűnt, hogy csak automata váltóhoz jár sávközép tartás


A felszereltség listában pedig ott van a legelső sorban és nincs megkötés, hogy automata váltó kell.

A City Stop másnak is csinált már olyat, hogy a szembejövő forgalomra ijedt be?
Esetleg tesztelte már valaki karton dobozzal a működését? A netes videók alapján elég felemás az érzésem.

Kézi váltóval, hogy alakul a fogyasztásotok?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 711

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.02.11 22:10:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1317
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:

Idézet:
Ezzel kapcsolatban azt vettem észre, hogy ha tempomat nélkül megyek, akkor van egy kis sávtartás segítség. Ha viszont benyomom az adaptív tempomatot, akkor felkeményedik a kormány, sokkal határozottabban áll középen. Ehhez jött a ma reggeli tapasztalat, hogy egy határozottabb íven szépen befordította az autót, követte az utat, mint egyes teszt videókon.


Én még nem mertem kipróbálni a fullos üzemmódot, csak a kormány rezgetés van bekapcsolva. Autópályán és hosszabb egyenes szakaszokon használhatónak tartom, de szerpentinre nem mennék vele. Smile

Ha elveszti a fonalat, akkor csipog, hogy vedd át a kormányt?

Városban nekem sokszor elszürkül az ikonja.

Idézet:
Korábban dilemmáztunk a sávtartás segéden és a sávközép tartáson, hogy melyik autóban mi van és úgy tűnt, hogy csak automata váltóhoz jár sávközép tartás


A felszereltség listában pedig ott van a legelső sorban és nincs megkötés, hogy automata váltó kell.

A City Stop másnak is csinált már olyat, hogy a szembejövő forgalomra ijedt be?
Esetleg tesztelte már valaki karton dobozzal a működését? A netes videók alapján elég felemás az érzésem.

Kézi váltóval, hogy alakul a fogyasztásotok?


Nem kell félni a sávtartás segítségtől (!, lásd alább), nem nyúlkál bele, ha mész ki a sávból, akkor kicsit korrigál. Próbáld ki bátran. Nem fogja visszahozni az autót index nélküli sávváltásnál, előzésnél. Ha indexelsz akkor meg amúgy sem nyúlkál.

Nem szerpentinre való és nem értelmezhető a vedd át a kormányt sem. Ugyanis nem önvezetés, hanem vezetési segéd. A kormányt fognod kell, ha nem fogod fél perc után sír, hogy fogd meg, ha nem fogod meg, akkor kb 1 perc után kikapcsol. Nem csipog, ha elveszti a fonalat, egyszerűen kiszürkül. Városban azért szürke, mert 50 pár km/h felett aktív csak. Városban nem is próbálkozik, nem arra van.

Sávtartás segéd vs. sávközép tartás: Ha van időd olvass vissza illetve nézd meg a kézikönyvet is. A kettő nem ugyanaz. A sávközép tartás csak a technológia csomagban van és elvileg csak automata váltóhoz. A magyar árlista teljes zagyvaság ebből a szempontból, a németben és angolban is normálisan szerepel.

Nekem még nem ijedt be a city stop, de ha szembejövőre megijed, az szerintem hibás működés. Már persze ha nem valóban szembe jön.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 109


HozzászólásElküldve: 2019.02.11 23:22:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1318
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Dythern írta:

Idézet:
Ezzel kapcsolatban azt vettem észre, hogy ha tempomat nélkül megyek, akkor van egy kis sávtartás segítség. Ha viszont benyomom az adaptív tempomatot, akkor felkeményedik a kormány, sokkal határozottabban áll középen. Ehhez jött a ma reggeli tapasztalat, hogy egy határozottabb íven szépen befordította az autót, követte az utat, mint egyes teszt videókon.


Én még nem mertem kipróbálni a fullos üzemmódot, csak a kormány rezgetés van bekapcsolva. Autópályán és hosszabb egyenes szakaszokon használhatónak tartom, de szerpentinre nem mennék vele. Smile

Ha elveszti a fonalat, akkor csipog, hogy vedd át a kormányt?

Városban nekem sokszor elszürkül az ikonja.

Idézet:
Korábban dilemmáztunk a sávtartás segéden és a sávközép tartáson, hogy melyik autóban mi van és úgy tűnt, hogy csak automata váltóhoz jár sávközép tartás


A felszereltség listában pedig ott van a legelső sorban és nincs megkötés, hogy automata váltó kell.

A City Stop másnak is csinált már olyat, hogy a szembejövő forgalomra ijedt be?
Esetleg tesztelte már valaki karton dobozzal a működését? A netes videók alapján elég felemás az érzésem.

Kézi váltóval, hogy alakul a fogyasztásotok?


Nem kell félni a sávtartás segítségtől (!, lásd alább), nem nyúlkál bele, ha mész ki a sávból, akkor kicsit korrigál. Próbáld ki bátran. Nem fogja visszahozni az autót index nélküli sávváltásnál, előzésnél. Ha indexelsz akkor meg amúgy sem nyúlkál.

Nem szerpentinre való és nem értelmezhető a vedd át a kormányt sem. Ugyanis nem önvezetés, hanem vezetési segéd. A kormányt fognod kell, ha nem fogod fél perc után sír, hogy fogd meg, ha nem fogod meg, akkor kb 1 perc után kikapcsol. Nem csipog, ha elveszti a fonalat, egyszerűen kiszürkül. Városban azért szürke, mert 50 pár km/h felett aktív csak. Városban nem is próbálkozik, nem arra van.

Sávtartás segéd vs. sávközép tartás: Ha van időd olvass vissza illetve nézd meg a kézikönyvet is. A kettő nem ugyanaz. A sávközép tartás csak a technológia csomagban van és elvileg csak automata váltóhoz. A magyar árlista teljes zagyvaság ebből a szempontból, a németben és angolban is normálisan szerepel.

Nekem még nem ijedt be a city stop, de ha szembejövőre megijed, az szerintem hibás működés. Már persze ha nem valóban szembe jön.


Van olyan videó a YouTube-on, hogy a csávó azt teszteli, hogy meddig vezeti magát az autó. Nem fogja a kormányt, csak egy hangyányit megmozgatja, amikor jelez az autó.

Nekem az volt a fejemben, hogy a kettő egy és ugyanaz. Elolvasom, hogy mit ír a kézikönyv.
Nekem monjuk nincs technológiai csomag benne. Egyedül az adaptív tempomat érdekelt volna belőle, persze külön nem elérhető. Nem tudom mi az a plusz alkatrész, ami kell hozzá, gyanítom szoftveresen van letiltva.

Mindig indexelek, ha nincs körülöttem senki, akkor is 3-at villantok. Azt olvastam, hogy ha határozottan ellen tartok, akkor nem nyúl bele. Sokat járok az M0-n, és van olyan hely, ahol az aszfalton kitakartak egy régi útburkolati jelet, ami sréhen ketté szeli a belső sávot és becsatlakozik a felező vonalba. Ott szokta rázni a kormányt. Csúnya lenne, ha átterelne a szélső sávba.

A City Stop meg kb fixen sípol ugyanazon a helyen. Az Árpád híd, budai hídfő alatt, az alsó rakparton, a Tímár utca felé haladva. Nem tudom, hogy ismered-e, de a Google Maps-en meg tudod nézni, ha nem.

Két teóriám van:

1. Jobbról ki vannak takarva az autók, és hirtelen kerülnek a kamera látómezejébe. Ő meg azt hiszi, hogy egyenesen bele szaladok, holott jobbra ível az út.

2. Szintkülönbség

Egyértelműen nem tudom meghatározni. Üres úton ki tudnám szűrni a másodikat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1253


HozzászólásElküldve: 2019.02.12 06:36:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1319
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
...Egyértelműen nem tudom meghatározni. Üres úton ki tudnám szűrni a másodikat.

Amúgy mindez a gyakorlatban azt jelenti, h. ezért-azért mindig valami jelez, villog, sípol stb?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balhmm


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 15.
Hozzászólások: 94


HozzászólásElküldve: 2019.02.12 09:55:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1320
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A City Stop nekem még soha nem jelzett szemből jövő autóra, de jelzett már pl éles kanyarban a mellettem párhuzamosan haladó kamionra. Én gyorsan értem be a kanyarba és ő meg már ott volt, de ugye az út kanyarodott. A rendszer viszont csipogott, mert gondolom azt hitte egyenes megyek majd... de nem fékezett bele.. Egyébként szoktam próbálgatni a rendszert, de egyszerűen nem jövök rá a működésre. Néha megy előttem 30-as tempóval egy kocsi, de még simán van köztünk pár méter és jelez.. aztán meg amikor a seggébe megyek egy másiknak, akkor épp nem jelez.. Próbálom direkt hülye helyzetbe hozni, de nehezen megy. Viszont egyetlen egyszer tényleg elbambultam és azt tényleg jól érzékelte. Fékeznie nem kellett, mert a jelzésre azonnal fékeztem én is.

Az egyszerűbb sávelhagyásra figyelmeztető inkább arra jó, hogy pl, ha nem figyelsz, akkor úton tartson és ne sodródj le, de azért nagyobb kanyarokat nem bíznák rá. Pályán tök hasznos lehet, ahol azért nincsenek nagy kanyarok. Viszont azt vettem észre, hogy sport módban mintha jóval megengedőbb lenne.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 60, 61, 62  Következő
Ugrás:   

44 / 62 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.44 másodperc