Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.03.19. 20:08:17 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Horky0
Mai: 2
Tegnapi: 2
Összesen: 24653
Látogatók:
Vendégek: 412
Tagok: 11
Összesen: 423

Jelen lévő tagok:
01: Lively
02: qqrique
03: Attila64
04: vkrissz
05: gaborka83
06: Mézi
07: sarkan59
08: sparta2
09: namito
10: pasztorpi
11: zoger

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Új C-Max tulajdonosok hülye kérdései
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Új C-Max tulajdonosok hülye kérdései
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 96, 97, 98
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

98 / 98 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Sasa82


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 02.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2019.02.24 18:26:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2911
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Rush77 írta:
Sziasztok!

Most vettem egy 2007-es 1.8 benzines C-maxot és lenne egy pár kérdésem, remélem tud valaki segíteni.

Néztem az Etist, hogy megnézzem alvázszám alapján a kocsi adatait, de a motoron és a szinén kívül semmit nem jelenít meg.
Régebben néztem a Focusomnál és akkor kiadta a teljes felszereltségét de most nem.
A másik kérdésem meg az lenne, hogy elképzelhető, hogy gyárilag kiegészítő fűtéssel kérték, Egyáltalán létezett ilyen opció? (ugye nem tudom megnézni a felszereltséget és ez egy német kocsi volt). Csak azért mert a focushoz képest villám gyorsan bemelegszik még -1 fok környékén is (kb 6-7 perc után majdnem 90 fokot mutat a vízhőmérő)

Köszi.


Szia!

Ha jól emlékszem akkor én is így jártam a Focusommal, regisztráltam és utána láttam mindent, bizonyos összegért meghatározott időre még robbantott rajzot is meg lehetne nézni, bár én ezt a funkciót nem próbáltam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Rush77

Érvényes: 2020.03.03.

Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 08.
Hozzászólások: 43


HozzászólásElküldve: 2019.02.25 08:40:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2912
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sasa82 írta:
Rush77 írta:
Sziasztok!

Most vettem egy 2007-es 1.8 benzines C-maxot és lenne egy pár kérdésem, remélem tud valaki segíteni.

Néztem az Etist, hogy megnézzem alvázszám alapján a kocsi adatait, de a motoron és a szinén kívül semmit nem jelenít meg.
Régebben néztem a Focusomnál és akkor kiadta a teljes felszereltségét de most nem.
A másik kérdésem meg az lenne, hogy elképzelhető, hogy gyárilag kiegészítő fűtéssel kérték, Egyáltalán létezett ilyen opció? (ugye nem tudom megnézni a felszereltséget és ez egy német kocsi volt). Csak azért mert a focushoz képest villám gyorsan bemelegszik még -1 fok környékén is (kb 6-7 perc után majdnem 90 fokot mutat a vízhőmérő)

Köszi.


Szia!

Ha jól emlékszem akkor én is így jártam a Focusommal, regisztráltam és utána láttam mindent, bizonyos összegért meghatározott időre még robbantott rajzot is meg lehetne nézni, bár én ezt a funkciót nem próbáltam.


Szia!

Köszi. Így már látom és azt írja, hogy nincs kiegészítő fűtés, viszont akkor nem tudom mire utalhat a gyors bemelegedés.
5-én megyek Gödre és akkor megnézetem azt is.

Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 77


HozzászólásElküldve: 2019.03.10 21:36:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2913
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ziasztok!

Tudja valaki,hogy hol lehetne kábelt átvezetni motortér akku környékéről utastérbe egy 2013 as 1,6 tdci Ford Cmax-ban?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 77


HozzászólásElküldve: 2019.03.10 21:50:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2914
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

nbh2007 írta:
Használt már valaki rézspray-t a kerékcsavaroknál, mert láttam valakinél és se rozsda nem alakult ki és a csavarok se ragadtak be?


Igen,én rendszeresen azt használom,és tényleg nagyon jó.Még a felni azon részét is vékonyan bekenem vele,ami felfekszik az agyra,így soha nem tapad oda a korroziotól.A fékpofák csuszkáit is ezzel kezelem,meg a fékbetét hátán a felfekvő részeknél.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2861


HozzászólásElküldve: 2019.03.10 23:11:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2915
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:
nbh2007 írta:
Használt már valaki rézspray-t a kerékcsavaroknál, mert láttam valakinél és se rozsda nem alakult ki és a csavarok se ragadtak be?


Igen,én rendszeresen azt használom,és tényleg nagyon jó.Még a felni azon részét is vékonyan bekenem vele,ami felfekszik az agyra,így soha nem tapad oda a korroziotól.A fékpofák csuszkáit is ezzel kezelem,meg a fékbetét hátán a felfekvő részeknél.


A menetek bekenésével vigyázni kell. Amennyivel lecsökken a súrlódási együttható, annyiszor nő a csavart terhelő húzóerő. Az előírt meghúzási nyomaték mellett.

És meghúzási nyomaték nem azért van korlátozva, hogy a szerelők ne erőltessék meg magukat, hanem azért, mert akkora húzóerőt bír el a csavar biztonságosan. Szóval a lecsökkent súrlódási erő és az azonos nyomaték elszakíthatja a csavart.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 77


HozzászólásElküldve: 2019.03.11 07:55:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2916
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Ata62 írta:
nbh2007 írta:
Használt már valaki rézspray-t a kerékcsavaroknál, mert láttam valakinél és se rozsda nem alakult ki és a csavarok se ragadtak be?


Igen,én rendszeresen azt használom,és tényleg nagyon jó.Még a felni azon részét is vékonyan bekenem vele,ami felfekszik az agyra,így soha nem tapad oda a korroziotól.A fékpofák csuszkáit is ezzel kezelem,meg a fékbetét hátán a felfekvő részeknél.


A menetek bekenésével vigyázni kell. Amennyivel lecsökken a súrlódási együttható, annyiszor nő a csavart terhelő húzóerő. Az előírt meghúzási nyomaték mellett.

És meghúzási nyomaték nem azért van korlátozva, hogy a szerelők ne erőltessék meg magukat, hanem azért, mert akkora húzóerőt bír el a csavar biztonságosan. Szóval a lecsökkent súrlódási erő és az azonos nyomaték elszakíthatja a csavart.


Igen,ez így igaz.Csak érdekességként írom le,nem követendő,esetleg saját felelősségre!Én a gyári 130 Nm helyett csak 110-re szoktam meghúzni fátyolos zsírzás mellett a csavarokat.Több mint 200 ez km alatt (időközi ellenőrzés megvan)még soha nem lazult meg egy sem,viszont leszedéskor (előtte Nm ellenőrzés)meglepően könnyen jönnek ki.Azért ellenőriztem leszedés előtt is,mert már az első csavar kiszedése is nagyon könnyű volt,hátha...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2861


HozzászólásElküldve: 2019.03.11 09:08:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2917
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ata62 írta:

Igen,ez így igaz.Csak érdekességként írom le,nem követendő,esetleg saját felelősségre!Én a gyári 130 Nm helyett csak 110-re szoktam meghúzni fátyolos zsírzás mellett a csavarokat.Több mint 200 ez km alatt (időközi ellenőrzés megvan)még soha nem lazult meg egy sem,viszont leszedéskor (előtte Nm ellenőrzés)meglepően könnyen jönnek ki.Azért ellenőriztem leszedés előtt is,mert már az első csavar kiszedése is nagyon könnyű volt,hátha...


Nem a kilazulás okozza a bajt.

Az előírt meghúzási nyomaték a csavarmeneten ébredő surlódási erő ellen dolgozik.

A surlódási erő = surlódási együttható * a felületeket összenyomó erő.

Ha surlódási együtthatót lecsökkentjük, ugyanakkora surlódási erőhöz nagyobb összenyomó erő kell. És ez az erő terheli a csavart.
Másfélszeresre, de akár többszörösre is megnőhet. Olyan mintha kenés nélkül másfélszeres vagy többszörös nyomatékkal lenne meghúzva a csavar.

Ezt senkinek sem érdemes megkockáztatni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Új C-Max tulajdonosok hülye kérdései
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 96, 97, 98
Ugrás:   

98 / 98 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.89 másodperc