Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.12.16. 06:47:48 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: nagysandora
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 25796
Látogatók:
Vendégek: 407
Tagok: 1
Összesen: 408

Jelen lévő tagok:
01: sarkan59

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 358, 359, 360, 361  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

359 / 361 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  chamion


Offline
Csatlakozott:
2012. 04. 12.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2019.02.18 20:45:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10741
 Hozzászólás témája: Hiányzó adatmatrica
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni:

Ford Focus Mk1 2000es évjárat.
Előző tulaj összetörte, és a keresztartó cseréjével a rajta
található adat matrica is a kukába került.

A műszakiztató állomáson meg igen hiányolják.
Voltam a helyi Ford márkaszervízben, de azt mondták nem tudják
pótolni.
Hogyan csináltathatnék ilyet? Van vkninek tapasztalata?

Üdv : Chamion
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  WarTecH


Offline
Csatlakozott:
2005. 07. 22.
Hozzászólások: 190


HozzászólásElküldve: 2019.03.13 18:53:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10742
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

1999 es 1.4 benzines Focus nak van egy kis hibája. Az utóbbi időben, kb 17 éve időnként le-leáll a motor. Eléggé indokolatlanul, kinyomott kuplungnál, gurulás közben. Álló helyben ritkábban. Amíg apu használta...vagyis nem használta a kocsit, addig nem volt gázos, de most a feleségem jár a kocsival és havi 2-3000 km eket megy. Így már át is fordult a 100.000 km en a mutató. Szóval a kocsi 2 éves kora óta jelen lévő spontán leállásokra van megoldási javaslat? Szoftver frissítés? ( alapjárati motort kizárnám. 2 évesen még nem lehetett xar )
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 395

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.03.13 21:55:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10743
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

WarTecH írta:
Sziasztok!

1999 es 1.4 benzines Focus nak van egy kis hibája. Az utóbbi időben, kb 17 éve időnként le-leáll a motor. Eléggé indokolatlanul, kinyomott kuplungnál, gurulás közben. Álló helyben ritkábban. Amíg apu használta...vagyis nem használta a kocsit, addig nem volt gázos, de most a feleségem jár a kocsival és havi 2-3000 km eket megy. Így már át is fordult a 100.000 km en a mutató. Szóval a kocsi 2 éves kora óta jelen lévő spontán leállásokra van megoldási javaslat? Szoftver frissítés? ( alapjárati motort kizárnám. 2 évesen még nem lehetett xar )


Szia!

https://essmotor.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  goldyka


Offline
Csatlakozott:
2019. 03. 16.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.03.16 12:50:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10744
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Nem rég vettem egy 99-es 1.8 as benzines Focust. 2 problémával kapcsolatban kérném ki a véleményeteket. 1. Teljesen mindegy hogy hideg vagy üzemmeleg motornál,menet közben ha váltok,le vagy fel,kinyomott kupplungnál felemelkedik a fordulat. Előfordult,hogy lassítós megállásnál, üresbe dobva 3 ezer fölé is felvitte,ha sebességbe visszatettem,akkor leengedte fogásponton tartott kupplungnál 800 körülre. Üresjárati szabályozó szelep már cserélve vadiújra,de nem javult érdemben.
Másik kérdés,hogy vegyes fogyasztást nézve rengeteget eszik(bőven 10 fölött). Nem taposom ki a lelkét,ha rajtam múlna,2500 fölé nem pörgetném. Ötlet??? Előre is köszönöm a válaszokat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szanto0403


Offline
Csatlakozott:
2019. 03. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.03.24 13:57:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10745
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
powerup írta:
...Jár valaki után gyártott generátorral?


Én bontott gyárit vettem. Interneten rendeltem, utánvéttel postán küldték ki.
5-6 éve azzal járok gond nélkül. Pedig az olcsóbb tartományból választottam. Smile


Sziasztok! Generátor cseréjével kapcsolatban szeretnék én is segítséget kérni. 2005-ös, 1,6-os, Ford Mk2 autóm van, Duratec motorral. Generátor cseréjéhez megköszönnék videót, rajzot, bármit, ami segítene. Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2920


HozzászólásElküldve: 2019.03.24 16:05:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10746
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szanto0403 írta:

Sziasztok! Generátor cseréjével kapcsolatban szeretnék én is segítséget kérni. 2005-ös, 1,6-os, Ford Mk2 autóm van, Duratec motorral. Generátor cseréjéhez megköszönnék videót, rajzot, bármit, ami segítene. Köszönöm.


Szia!

Én csak azt tudom elmondani, hogy nálam hogy csinálta a szerelő.

Le kell rajzolni ahogy a hosszbordásszíj vezetve van, hogy visszarakásnál ne legyen probléma. Meg kell jelölni a futásirányt.
Meg kell lazítani a feszítőt és levenni a szíjat. Nálam a szerelő aknából csinálta és egy zárt kulcsot használt, aminek a végére madzagot kötött, hurokkal. Beleépett a hurokba és úgy húzta a kulcsot.

Ha hosszbordásszíj nem feszítős, akkor hivatalosan le kell vágni és a szíjhoz adott segédeszközzel újat felpattintani.

Leemelte a hűtőt a helyéről és félrehúzta. Nem emlékszem, hogy csavarok is rögzítették vagy csak be volt akasztva néhány fülbe.

Leoldotta a vezetékeket a generátorról. Ilyenkor érdemes lecsatlakoztatni az akkumulátor testkábelét. Erre az én szerelőm nem volt hajlandó. Volt is egy szikra a szerelés során.

Ki kell oldani a generátor csavarjait és berakni az újat.

Azután fordított sorrendben vissza minden.

A hibalámpa csak néhány menet után alszik el.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szanto0403


Offline
Csatlakozott:
2019. 03. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.03.24 17:39:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10747
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szanto0403 írta:
fiesta írta:
powerup írta:
...Jár valaki után gyártott generátorral?


Én bontott gyárit vettem. Interneten rendeltem, utánvéttel postán küldték ki.
5-6 éve azzal járok gond nélkül. Pedig az olcsóbb tartományból választottam. Smile


Sziasztok! Generátor cseréjével kapcsolatban szeretnék én is segítséget kérni. 2005-ös, 1,6-os, Ford Mk2 autóm van, Duratec motorral. Generátor cseréjéhez megköszönnék videót, rajzot, bármit, ami segítene. Köszönöm.



Köszönöm a hasznos sgítséget. Sajnos a hosszbordásszíj nem feszítős, és nem szívesen vágnám le, mert új. Megpróbálok segédeszközt szerezni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2920


HozzászólásElküldve: 2019.03.25 08:50:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10748
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szanto0403 írta:
...Megpróbálok segédeszközt szerezni.


Azzal nem lehet levenni, csak felrakni. Az csak egy kis bigyó, ami segít a szíjat beugratni a helyére.

Talán meg lehetne próbálni úgy kiütni a generátor tartócsavarjait, hogy közben rajta van a hosszbordásszíj. Ha a generátort nem tartja semmi, akkor a szíj is kilazul.

És befeszítve, szíjjal együtt feltenni az új generátort.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ZeN973


Offline
Csatlakozott:
2019. 03. 25.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.04.02 19:55:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10749
 Hozzászólás témája: Re: Hiányzó adatmatrica
Hozzászólás az előzmény idézésével

chamion írta:
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni:

Ford Focus Mk1 2000es évjárat.
Előző tulaj összetörte, és a keresztartó cseréjével a rajta
található adat matrica is a kukába került.

A műszakiztató állomáson meg igen hiányolják.
Voltam a helyi Ford márkaszervízben, de azt mondták nem tudják
pótolni.
Hogyan csináltathatnék ilyet? Van vkninek tapasztalata?

Üdv : Chamion


Szia
Ex eredetiség vizsgálóként azt mondom... Nem szerencsés után gyártatni egy ilyet mivel az autó egyedi egyik egyedi azonosítója ként szerepel. Ennek a hamisítása nem szerencsés dolog! Későbbi eredetvizsgálaton gondot okozhat!

Üdv. ZeN973
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1324


HozzászólásElküldve: 2019.04.02 20:53:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10750
 Hozzászólás témája: Re: Hiányzó adatmatrica
Hozzászólás az előzmény idézésével

ZeN973 írta:
chamion írta:
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni:

Ford Focus Mk1 2000es évjárat.
Előző tulaj összetörte, és a keresztartó cseréjével a rajta
található adat matrica is a kukába került.

A műszakiztató állomáson meg igen hiányolják.
Voltam a helyi Ford márkaszervízben, de azt mondták nem tudják
pótolni.
Hogyan csináltathatnék ilyet? Van vkninek tapasztalata?

Üdv : Chamion


Szia
Ex eredetiség vizsgálóként azt mondom... Nem szerencsés után gyártatni egy ilyet mivel az autó egyedi egyik egyedi azonosítója ként szerepel. Ennek a hamisítása nem szerencsés dolog! Későbbi eredetvizsgálaton gondot okozhat!

Üdv. ZeN973

Vinni kellett volna a kereszttartót és/vagy a rajta lévő matricát, és átvezetteni az adatokat.
Ez így nagyon tré, mert semmi se garantálja a valódiságot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  goldyka


Offline
Csatlakozott:
2019. 03. 16.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.04.24 23:08:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10751
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Új kérdés,hátha erre kapok választ... Napokban vettem észre 1.8 benzin Fókánál hogy 100 fölött erős vibráció jön az eleje felől. Ha a kupplungot kinyomom,mintha megszűnne. Ha újra a gázra lépek visszaengedett kupplunggal,visszajön a vibrálás. Kb. 4ezres fordulattól. Ezt mi okozhatja?? Alacsonyabb sebességnél nem veszem észre.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  degu611


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 09.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2019.04.25 16:30:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10752
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Valaki használ Ford ötküllős acélfelnit és megmondaná pontosan milyen anyával van felrakva?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1324


HozzászólásElküldve: 2019.04.25 17:11:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10753
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

degu611 írta:
Valaki használ Ford ötküllős acélfelnit és megmondaná pontosan milyen anyával van felrakva?

Ha Focus 2-höz rendszeresített 16-os könnyített acélfelnire gondolsz, az biza NEM sima csavarral, hanem kúpos, könnyűfémfelnihez való csavarral van rögzítve.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  degu611


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 09.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2019.04.25 18:13:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10754
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
degu611 írta:
Valaki használ Ford ötküllős acélfelnit és megmondaná pontosan milyen anyával van felrakva?

Ha Focus 2-höz rendszeresített 16-os könnyített acélfelnire gondolsz, az biza NEM sima csavarral, hanem kúpos, könnyűfémfelnihez való csavarral van rögzítve.

Igen arra gondoltam.Ilyen jó hozzá vagy valami mást?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1324


HozzászólásElküldve: 2019.04.25 19:00:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10755
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="degu611"]
ATTIS írta:
degu611 írta:
Valaki használ Ford ötküllős acélfelnit és megmondaná pontosan milyen anyával van felrakva?

Igen, ilyen kell, azonban vigyázz, mert díszkupak van rajta, amit ha húzod a csavart meg fog sérülni.
Valamennyire fel kell csavarni kézzel, lepattintani kis csavarhúzóval a kupakot, majd úgy meghúzni a csavart, és utána mehet vissza a kupak. Érdemes csőrös fogóval a tövénél kicsit rászorítani, hogy ne pattanjon le és vesszen el, mert máskülönben csak egyben kapható. Emlékeim szerint nem is olcsó mulatság.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  degu611


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 09.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2019.04.25 19:10:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10756
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="ATTIS"]
degu611 írta:
ATTIS írta:
degu611 írta:
Valaki használ Ford ötküllős acélfelnit és megmondaná pontosan milyen anyával van felrakva?

Igen, ilyen kell, azonban vigyázz, mert díszkupak van rajta, amit ha húzod a csavart meg fog sérülni.
Valamennyire fel kell csavarni kézzel, lepattintani kis csavarhúzóval a kupakot, majd úgy meghúzni a csavart, és utána mehet vissza a kupak. Érdemes csőrös fogóval a tövénél kicsit rászorítani, hogy ne pattanjon le és vesszen el, mert máskülönben csak egyben kapható. Emlékeim szerint nem is olcsó mulatság.

Köszönöm a választ és a jó tanácsot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zolibacsi


Offline
Csatlakozott:
2012. 03. 11.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2019.04.25 21:07:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10757
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="ATTIS"]
degu611 írta:
ATTIS írta:
degu611 írta:
Valaki használ Ford ötküllős acélfelnit és megmondaná pontosan milyen anyával van felrakva?

Igen, ilyen kell, azonban vigyázz, mert díszkupak van rajta, amit ha húzod a csavart meg fog sérülni.
Valamennyire fel kell csavarni kézzel, lepattintani kis csavarhúzóval a kupakot, majd úgy meghúzni a csavart, és utána mehet vissza a kupak. Érdemes csőrös fogóval a tövénél kicsit rászorítani, hogy ne pattanjon le és vesszen el, mert máskülönben csak egyben kapható. Emlékeim szerint nem is olcsó mulatság.


Én nem hinném, hogy azt a "kupakot" mozgatni kellene....

Vagy ez valami újítás és tényleg így kell csinálni?Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  degu611


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 09.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2019.04.26 04:57:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10758
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="degu611"]
ATTIS írta:
degu611 írta:
ATTIS írta:
degu611 írta:
Valaki használ Ford ötküllős acélfelnit és megmondaná pontosan milyen anyával van felrakva?

Igen, ilyen kell, azonban vigyázz, mert díszkupak van rajta, amit ha húzod a csavart meg fog sérülni.
Valamennyire fel kell csavarni kézzel, lepattintani kis csavarhúzóval a kupakot, majd úgy meghúzni a csavart, és utána mehet vissza a kupak. Érdemes csőrös fogóval a tövénél kicsit rászorítani, hogy ne pattanjon le és vesszen el, mert máskülönben csak egyben kapható. Emlékeim szerint nem is olcsó mulatság.

Köszönöm a választ és a jó tanácsot.

Ha csak az anyákat cserélem egyesével meghuzási sorrendben az autót nem muszáj megemelni ugye?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1324


HozzászólásElküldve: 2019.04.26 06:31:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10759
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

degu611 írta:
Ha csak az anyákat cserélem egyesével meghuzási sorrendben az autót nem muszáj megemelni ugye?

Elvileg nem, de így sohasem kényszerültem cserélni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1324


HozzászólásElküldve: 2019.04.26 06:35:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10760
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zolibacsi írta:
Én nem hinném, hogy azt a "kupakot" mozgatni kellene....
Vagy ez valami újítás és tényleg így kell csinálni?Very Happy

Gumis első cserekor szétnyírt 2-t, valami könnyűfém (alu) anyagból lehet, a többit már anélkül húzta meg, így a továbbiakban én sem próbáltam másként. Tény, hogy látszólag fixen áll, mégis van valamennyi hioltjátéka, ami okán a nyomatékkulcs vagy a becsavarókulcs nem tudja a kellő erőt kifejteni.
Mondjuk egy idő után eladtam a kerekeket, drága volt rá a gumi és eluntam a lemezfelnis csavarokkal való cserélgetést + őrizgetést.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  n1nja


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 22.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.05.11 11:37:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10761
 Hozzászólás témája: Fojtószelep
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Fojtószelep tisztítás után nagyon furán viselkedik az autó. (Focus mk1 1.6b 2002)
Megállás után pörgeti a motort, majd visszaejti olyan 1500-ra pár másodpercre, aztán onnan alapjáratra.(~900)
Akkut levettem 1 órára, nem hozott javulást.
Csatlakozókat ellenőriztem, minden rendben van, sérült csövet se találtam.
Mit tudnék még tenni? Fogyasztás megugrott, vezethetőségről ne is beszéljünk: meglódul, amikor nem szeretném. Smile

Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sajtqkac


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 02.
Hozzászólások: 84

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.05.12 17:43:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10762
 Hozzászólás témája: Re: Fojtószelep
Hozzászólás az előzmény idézésével

n1nja írta:
Sziasztok.
Fojtószelep tisztítás után nagyon furán viselkedik az autó. (Focus mk1 1.6b 2002)
Megállás után pörgeti a motort, majd visszaejti olyan 1500-ra pár másodpercre, aztán onnan alapjáratra.(~900)
Akkut levettem 1 órára, nem hozott javulást.
Csatlakozókat ellenőriztem, minden rendben van, sérült csövet se találtam.
Mit tudnék még tenni? Fogyasztás megugrott, vezethetőségről ne is beszéljünk: meglódul, amikor nem szeretném. Smile

Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.


Szia! Első kérdés, hogy mivel tisztítottad a fojtószelep házat? Semmilyen oldószert nem szabad használni, kizárólag tiszta vizet, ez rá is van/volt írva egy matricán. Ami még lehet: hogy a fojtószelep házon lévő gázállás jeladóval (egy mezei potméter) van a probléma. Az is lehet, hogy nem jól tetted vissza a fojtószelep házat a helyére és a szívósor és közte fals levegőt szív a motor.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  n1nja


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 22.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.05.12 19:35:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10763
 Hozzászólás témája: Re: Fojtószelep
Hozzászólás az előzmény idézésével

sajtqkac írta:
n1nja írta:
Sziasztok.
Fojtószelep tisztítás után nagyon furán viselkedik az autó. (Focus mk1 1.6b 2002)
Megállás után pörgeti a motort, majd visszaejti olyan 1500-ra pár másodpercre, aztán onnan alapjáratra.(~900)
Akkut levettem 1 órára, nem hozott javulást.
Csatlakozókat ellenőriztem, minden rendben van, sérült csövet se találtam.
Mit tudnék még tenni? Fogyasztás megugrott, vezethetőségről ne is beszéljünk: meglódul, amikor nem szeretném. Smile

Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.


Szia! Első kérdés, hogy mivel tisztítottad a fojtószelep házat? Semmilyen oldószert nem szabad használni, kizárólag tiszta vizet, ez rá is van/volt írva egy matricán. Ami még lehet: hogy a fojtószelep házon lévő gázállás jeladóval (egy mezei potméter) van a probléma. Az is lehet, hogy nem jól tetted vissza a fojtószelep házat a helyére és a szívósor és közte fals levegőt szív a motor.


Szia. Köszönöm a reakciót. Nem tudom mivel történt a tisztítás, mert szerviz csinálta. A szelepházat is ők vették ki illetve tették vissza. Másik helyen még a kartergázcsőt mondták...
Hétfőn felhívom őket... Remélhetőleg nincs nagy baj.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sajtqkac


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 02.
Hozzászólások: 84

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.05.13 10:44:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10764
 Hozzászólás témája: Re: Fojtószelep
Hozzászólás az előzmény idézésével

n1nja írta:
sajtqkac írta:
n1nja írta:
Sziasztok.
Fojtószelep tisztítás után nagyon furán viselkedik az autó. (Focus mk1 1.6b 2002)
Megállás után pörgeti a motort, majd visszaejti olyan 1500-ra pár másodpercre, aztán onnan alapjáratra.(~900)
Akkut levettem 1 órára, nem hozott javulást.
Csatlakozókat ellenőriztem, minden rendben van, sérült csövet se találtam.
Mit tudnék még tenni? Fogyasztás megugrott, vezethetőségről ne is beszéljünk: meglódul, amikor nem szeretném. Smile

Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.


Szia! Első kérdés, hogy mivel tisztítottad a fojtószelep házat? Semmilyen oldószert nem szabad használni, kizárólag tiszta vizet, ez rá is van/volt írva egy matricán. Ami még lehet: hogy a fojtószelep házon lévő gázállás jeladóval (egy mezei potméter) van a probléma. Az is lehet, hogy nem jól tetted vissza a fojtószelep házat a helyére és a szívósor és közte fals levegőt szív a motor.


Szia. Köszönöm a reakciót. Nem tudom mivel történt a tisztítás, mert szerviz csinálta. A szelepházat is ők vették ki illetve tették vissza. Másik helyen még a kartergázcsőt mondták...
Hétfőn felhívom őket... Remélhetőleg nincs nagy baj.


Kartergázcső nekem is kirepedt már kétszer, egyszer pedig lecsúszott a PCV szelepről. Amikor lecsúszott, akkor produkált hasonlót mint amit leírtál.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  n1nja


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 22.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.05.13 16:59:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10765
 Hozzászólás témája: Re: Fojtószelep
Hozzászólás az előzmény idézésével

szerviz az elmondottak alapján két dolgot reagált:
- idő kell neki
- vagy új fojtószelepre lesz szükség,
de hamarosan megyek hozzájuk más okból kifolyólag, majd akkor megvizsgálják, ha még fennáll a probléma. Megírom majd a fejleményeket, hátha érdekel valakit. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tusi88


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 16.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.05.16 12:39:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10766
 Hozzászólás témája: üresben emelkedő fordulatszám
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Elnézést hogy ide írom, nagyjából releváns topiknak tűnik. Új felhasználó vagyok, nem nyithatok újat sajnos.



A probléma a következő: sebességben, ha elveszem a lábam a gázról, nincs motorfék, kvázi tempomatként megy magától az autó. Ha kiveszem üresbe, vagy akár csak benyomom a kuplungot, a fordulatszám elkezd emelkedni, és ezt teszi addig, amíg az autó teljes álló helyzetbe nem ér (ekkor kb 1-2 mp és visszaejti 8-900-ra). Ez az emelkedés már a 3-4 ezret is elérheti, de ha nem állnék meg, valószínűleg tovább is menne. Komótosabb gyorsítás alatt 1900-2600 közt (mikor hol) megtorpan a motor, mintha egy henger kihagyna, "elmegy az ereje". Egy határozottabb gázpedálra visszanyeri az eszméletét, de bedadoghat. Gyertyák ellenőrizve, mind rendben, de azért a két "leggyengébbet" ki is cseréltük. viszont az autó rossz. egyre rosszabb. most már kezd úgy tűnni, mint ha sebességben is emelkedne a fordulat magától, ha adott tempóval szeretnék közlekedni, inkább a féken kell tartanom a lábam.
Az alapjárati szelep kitakarítása megtörtént, volt benne retek bőségesen, de a problémán mit sem változtatott.
Találkozott már valaki hasonló tünetekkel?

*ahogy látom, n1nja problémája hasonló

Köszönöm, üdv: Attila
Mk1 Ford Fucus 2001 benzin 2.0 zetec 16V
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  n1nja


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 22.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.05.20 19:18:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10767
 Hozzászólás témája: Re: üresben emelkedő fordulatszám
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az én problémám megoldódott: fojtószelepen kellett állítani. Koszos állapotában eltekerték tisztítás helyett, így most tisztán nem tudott zárni, folyamatosan kapott levegőt.


tusi88 írta:
Sziasztok!

Elnézést hogy ide írom, nagyjából releváns topiknak tűnik. Új felhasználó vagyok, nem nyithatok újat sajnos.



A probléma a következő: sebességben, ha elveszem a lábam a gázról, nincs motorfék, kvázi tempomatként megy magától az autó. Ha kiveszem üresbe, vagy akár csak benyomom a kuplungot, a fordulatszám elkezd emelkedni, és ezt teszi addig, amíg az autó teljes álló helyzetbe nem ér (ekkor kb 1-2 mp és visszaejti 8-900-ra). Ez az emelkedés már a 3-4 ezret is elérheti, de ha nem állnék meg, valószínűleg tovább is menne. Komótosabb gyorsítás alatt 1900-2600 közt (mikor hol) megtorpan a motor, mintha egy henger kihagyna, "elmegy az ereje". Egy határozottabb gázpedálra visszanyeri az eszméletét, de bedadoghat. Gyertyák ellenőrizve, mind rendben, de azért a két "leggyengébbet" ki is cseréltük. viszont az autó rossz. egyre rosszabb. most már kezd úgy tűnni, mint ha sebességben is emelkedne a fordulat magától, ha adott tempóval szeretnék közlekedni, inkább a féken kell tartanom a lábam.
Az alapjárati szelep kitakarítása megtörtént, volt benne retek bőségesen, de a problémán mit sem változtatott.
Találkozott már valaki hasonló tünetekkel?

*ahogy látom, n1nja problémája hasonló

Köszönöm, üdv: Attila
Mk1 Ford Fucus 2001 benzin 2.0 zetec 16V
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tusi88


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 16.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.05.22 07:14:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10768
 Hozzászólás témája: Re: üresben emelkedő fordulatszám
Hozzászólás az előzmény idézésével

az enyém is megoldódott, hajszál pontosan ugyan ez történt!

n1nja írta:
Az én problémám megoldódott: fojtószelepen kellett állítani. Koszos állapotában eltekerték tisztítás helyett, így most tisztán nem tudott zárni, folyamatosan kapott levegőt.


tusi88 írta:
Sziasztok!

Elnézést hogy ide írom, nagyjából releváns topiknak tűnik. Új felhasználó vagyok, nem nyithatok újat sajnos.



A probléma a következő: sebességben, ha elveszem a lábam a gázról, nincs motorfék, kvázi tempomatként megy magától az autó. Ha kiveszem üresbe, vagy akár csak benyomom a kuplungot, a fordulatszám elkezd emelkedni, és ezt teszi addig, amíg az autó teljes álló helyzetbe nem ér (ekkor kb 1-2 mp és visszaejti 8-900-ra). Ez az emelkedés már a 3-4 ezret is elérheti, de ha nem állnék meg, valószínűleg tovább is menne. Komótosabb gyorsítás alatt 1900-2600 közt (mikor hol) megtorpan a motor, mintha egy henger kihagyna, "elmegy az ereje". Egy határozottabb gázpedálra visszanyeri az eszméletét, de bedadoghat. Gyertyák ellenőrizve, mind rendben, de azért a két "leggyengébbet" ki is cseréltük. viszont az autó rossz. egyre rosszabb. most már kezd úgy tűnni, mint ha sebességben is emelkedne a fordulat magától, ha adott tempóval szeretnék közlekedni, inkább a féken kell tartanom a lábam.
Az alapjárati szelep kitakarítása megtörtént, volt benne retek bőségesen, de a problémán mit sem változtatott.
Találkozott már valaki hasonló tünetekkel?

*ahogy látom, n1nja problémája hasonló

Köszönöm, üdv: Attila
Mk1 Ford Fucus 2001 benzin 2.0 zetec 16V
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tothandor80


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 24.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.06.21 14:45:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10769
 Hozzászólás témája: Kecskemét, Kiskunhalas szerelö
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv, Kecskeméten vagy Kiskunhalason tud valaki egy rutinos Focus szerelöt? 1.6 benzinest szeretném átnézetni, olyannal aki nem évente egyszer lát ilyet Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 747


HozzászólásElküldve: 2019.06.26 13:49:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10770
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!
reménytelenül kérdezem a sokadjára feltett kérdést ezen a topicon, hogy a klímás lefulladásra talált már valaki gyógyírt?
ma ismét felbosszantott a dög, ahogy kell le is állt menet közben a motor.
Rolling Eyes
vicc, hogy a márkaszerviz nem tud vele mit kezdeni... essmotor nem tud vele mit kezdni - pedig állítólag Ők értenek a focushoz -.
az is vicc, hogy a fedélzeti mutatja alapjáraton a megemelt fogyasztást - kb. 1L/h - de az alapjáratot nem emeli meg 1000 re.
Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 358, 359, 360, 361  Következő
Ugrás:   

359 / 361 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.32 másodperc