Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.12.10. 20:52:42 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: imrepacsai
Mai: 5
Tegnapi: 3
Összesen: 25827
Látogatók:
Vendégek: 404
Tagok: 6
Összesen: 410

Jelen lévő tagok:
01: Kapeti
02: Zoleek
03: sparta2
04: Gtaati
05: MarkOrkenyi
06: Helm

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Dízel tuning
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 motortuning -> Dízel tuning
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

15 / 15 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  pedro86


Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 24.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2015.05.25 20:22:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 421
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hohand írta:

Hol csináltattad és mennyiért?
Box lett berakva vagy programozva lett?


Sásdon, 45 ezer jó magyar forint az ára. Boxot semmi esetre se akartam. Programozva lett.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hpty


Offline
Csatlakozott:
2008. 12. 01.
Hozzászólások: 1474

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.05.27 23:05:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 422
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pedro86 írta:
... A dinamika mondhatni benzines autóhoz hasonló lett. ...


Vagyis romlott Question Question Question Wink Laughing Laughing Laughing
_________________
hpty
hpty kékvillámja (L u C i f e R)


Nyáron: Michelin Energy Saver (205/55 R16) (gyári alufelnikkel)
Télen: Kleber Krisalp HP2 (195/65 R15) (acélfelnikkel)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Xturics


Offline
Csatlakozott:
2014. 04. 09.
Hozzászólások: 533


HozzászólásElküldve: 2015.05.28 13:55:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 423
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hpty írta:
pedro86 írta:
... A dinamika mondhatni benzines autóhoz hasonló lett. ...


Vagyis romlott Question Question Question Wink Laughing Laughing Laughing

Gondolom a fordulatszám vételét értette ez alatt Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24454


HozzászólásElküldve: 2015.05.28 17:27:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 424
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Xturics írta:

Gondolom a fordulatszám vételét értette ez alatt Very Happy


Írta azt is, hogy alul nem volt nyomaték. Laughing
Bőséges az alapjárati nyomaték. Laughing
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pedro86


Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 24.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2015.05.28 18:17:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 425
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Xturics írta:

Gondolom a fordulatszám vételét értette ez alatt Very Happy


Írta azt is, hogy alul nem volt nyomaték. Laughing
Bőséges az alapjárati nyomaték. Laughing


most már bőséges az alapjárati nyomaték Smile, de előtte. Persze 18-as felnik vannak, ami kerületre nem nagyobb, csak nehezebb, stb. lábam is nehéz, amit elindulásnál nem mindig szeret az elektronika.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24454


HozzászólásElküldve: 2015.05.28 18:27:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 426
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pedro86 írta:
most már bőséges az alapjárati nyomaték Smile, de előtte. Persze 18-as felnik vannak, ami kerületre nem nagyobb, csak nehezebb, stb. lábam is nehéz, amit elindulásnál nem mindig szeret az elektronika.


Ja, kérem, én egy átlagos felhasználó vagyok, aki nem tesz az autó alá szekérkerék méretű kerekeket nem tuningolja az amúgy is kihegyezett motorját, és ezáltal nem csökkenti a motor élettartamát, és igyekszik megóvni a környezetét is.
A 18" felni ezekre a minőségi utakra sem képezik a legjobb választást.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pedro86


Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 24.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2015.05.28 20:08:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 427
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
pedro86 írta:
most már bőséges az alapjárati nyomaték Smile, de előtte. Persze 18-as felnik vannak, ami kerületre nem nagyobb, csak nehezebb, stb. lábam is nehéz, amit elindulásnál nem mindig szeret az elektronika.


Ja, kérem, én egy átlagos felhasználó vagyok, aki nem tesz az autó alá szekérkerék méretű kerekeket nem tuningolja az amúgy is kihegyezett motorját, és ezáltal nem csökkenti a motor élettartamát, és igyekszik megóvni a környezetét is.
A 18" felni ezekre a minőségi utakra sem képezik a legjobb választást.


Már ezekkel a kerekekkel vettem. Meglepően jó a futómű, így annyira nem vészes. Persze tényleg oda kell figyelni sok úton. Környezetet meg gázos és cng-s autóval lehet óvni Wink Meg biciklivel Very Happy Very Happy Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Xturics


Offline
Csatlakozott:
2014. 04. 09.
Hozzászólások: 533


HozzászólásElküldve: 2015.11.22 17:54:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 428
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Borsod megyében vagy nem túl messze tud valaki megbizható jó chip tuningost?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3210


HozzászólásElküldve: 2015.11.23 08:07:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 429
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
...és ezáltal nem csökkenti a motor élettartamát...
Menny lehet a gyári élettartamuk? Rolling Eyes Twisted Evil
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kudaki


Offline
Csatlakozott:
2016. 03. 31.
Hozzászólások: 46


HozzászólásElküldve: 2016.06.19 14:22:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 430
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Végigolvastam a fórumot, eltelt már jó néhány év, a tuningboxokat még mindig gyártják és veszik is.
Most, hogy többen is használják, mik a tapasztalatok?
Még mindig tönkre teszi a motort?
Én most akarok egy német gyártmányú boxot beletenni, de előtte még érdekelne a jelenlegi véleményetek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hohand


Offline
Csatlakozott:
2007. 09. 18.
Hozzászólások: 967


HozzászólásElküldve: 2016.06.19 20:33:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 431
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kudaki írta:
Sziasztok.
Végigolvastam a fórumot, eltelt már jó néhány év, a tuningboxokat még mindig gyártják és veszik is.
Most, hogy többen is használják, mik a tapasztalatok?
Még mindig tönkre teszi a motort?
Én most akarok egy német gyártmányú boxot beletenni, de előtte még érdekelne a jelenlegi véleményetek.


Box-szal kapcsolatban nincs tapasztalatom, nekem programozva van az autóm, ami kimondottan erre az autóra íródott.
Bekértek minden adatot az autóról.
A lóerő növelésnek több lépése van, az első, ami nekem is van, igazából nem teszi tönkre a motort, csak kicsit teljesítményt növel.
Megkérdeztem amikor "készült" az autóm, hogy miért lehet ilyet csinálni, anélkül, hogy a motor károsodna.
Azt a választ kaptam, hogy a motorban van még bőven tartalék, amit a gyártó is tud. De mivel bizonyos motorokat eladnak Finnországtól kezdve Dél Afrikáig és az összes régióban hoznia kell a megadott teljesítményt. A gyártó azt is tehetné, hogy régiókra lebontva elérhetővé tenné a különböző teljesítményű motorvezérlő programot, de ezt nem fogja senki. Így marad egy közép út, amit tud a motor. Az elképzelhető, hogy ha huzamosabb ideig használnám nagyon meleg és párás körülmények között, akkor a jelenlegi programmal károsodna.
De mindig lesznek kételkedők és olyan akit nem érdekel ez.
Azt igazából nem lehet megmondani, hogy károsítja-e a motort vagy nem. Ha tönkre megy benne valami, mindig kérdés lesz, hogy ez előtte is tönkre ment volna, vagy összeköthető vele.
Utána lehet még tuningolni, amikor ezt-azt átalakítanak még benne, még jobban kihegyezett programot kap...
Egyébként általában összekötik az emberek a tuningolt dízel autót a pirosnál kis gázzal elinduló, mégis füstöl mint az állat jelenséggel. Azok a gagyi, olcsó megoldások!
Nekem már több mint 1éve megvan "okosítva" és nem bántam meg! Twisted Evil
Azóta inkább a gyorshajtásra kell figyelni... de arra is lett megoldás! Laughing
_________________
www.rfly.hu
Képek
Weboldal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kudaki


Offline
Csatlakozott:
2016. 03. 31.
Hozzászólások: 46


HozzászólásElküldve: 2016.06.19 20:59:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 432
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hohand írta:
kudaki írta:
Sziasztok.
Végigolvastam a fórumot, eltelt már jó néhány év, a tuningboxokat még mindig gyártják és veszik is.
Most, hogy többen is használják, mik a tapasztalatok?
Még mindig tönkre teszi a motort?
Én most akarok egy német gyártmányú boxot beletenni, de előtte még érdekelne a jelenlegi véleményetek.


Box-szal kapcsolatban nincs tapasztalatom, nekem programozva van az autóm, ami kimondottan erre az autóra íródott.
Bekértek minden adatot az autóról.
A lóerő növelésnek több lépése van, az első, ami nekem is van, igazából nem teszi tönkre a motort, csak kicsit teljesítményt növel.
Megkérdeztem amikor "készült" az autóm, hogy miért lehet ilyet csinálni, anélkül, hogy a motor károsodna.
Azt a választ kaptam, hogy a motorban van még bőven tartalék, amit a gyártó is tud. De mivel bizonyos motorokat eladnak Finnországtól kezdve Dél Afrikáig és az összes régióban hoznia kell a megadott teljesítményt. A gyártó azt is tehetné, hogy régiókra lebontva elérhetővé tenné a különböző teljesítményű motorvezérlő programot, de ezt nem fogja senki. Így marad egy közép út, amit tud a motor. Az elképzelhető, hogy ha huzamosabb ideig használnám nagyon meleg és párás körülmények között, akkor a jelenlegi programmal károsodna.
De mindig lesznek kételkedők és olyan akit nem érdekel ez.
Azt igazából nem lehet megmondani, hogy károsítja-e a motort vagy nem. Ha tönkre megy benne valami, mindig kérdés lesz, hogy ez előtte is tönkre ment volna, vagy összeköthető vele.
Utána lehet még tuningolni, amikor ezt-azt átalakítanak még benne, még jobban kihegyezett programot kap...
Egyébként általában összekötik az emberek a tuningolt dízel autót a pirosnál kis gázzal elinduló, mégis füstöl mint az állat jelenséggel. Azok a gagyi, olcsó megoldások!
Nekem már több mint 1éve megvan "okosítva" és nem bántam meg! Twisted Evil
Azóta inkább a gyorshajtásra kell figyelni... de arra is lett megoldás! Laughing


Köszi.

Én egyébként eddig sem ismertem a padlógázt, nem 4000 fölött váltottam, ezután sem fogom ezt tenni. (ez a box egyébként is csak kis és középtartományban használható, magas rpm-nél kikapcsol).
Egyszerűen csak jó tudni, hogy előzésnél, ha kell, akkor van hova nyúlni.
Azért gondolkozok a boxon, mert, ha nem tetszik, egyszerűen kikötöm.
Három féle kapható ennél a cégnél, én a legkisebbet veszem, mert azzal talán nincs akkora +terhelés a motoron.
Tehát, ezek szerint, a tuning mindenkinél bevált Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3210


HozzászólásElküldve: 2019.03.19 18:45:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 433
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Halló Mindenki! Tekintettel arra, hogy 500ezer km van a turbómban, és az inkektorokban is, arra gondoltam időszerű lehet őket már cserélni. Gond továbbra sincs velük, de ha már cserélném, nagyobb turbo menne fel esetleg nagy coolerrel, és nagyobb porlasztók is. Valakinek tapasztalata van esetleg, hogy a Siemens 2.0 tdci a legkisebb módosításokkal hogyan tuningolható így? Legjobb lenne valami plug&play nagyobb turbo és szükség esetén injektorok. Megoldás érdekel, nem okoskodás, hogy ennyi km-el már nem kellene terhelni stb. Nagyon köszi mindenkinek, a motor köszöni szépen kitűnő állapotban van a mai napig. Külön udv a régi kollégáknak. Twisted Evil
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  merQree


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 30.
Hozzászólások: 2839


HozzászólásElküldve: 2019.03.21 15:50:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 434
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:
Halló Mindenki! Tekintettel arra, hogy 500ezer km van a turbómban, és az inkektorokban is, arra gondoltam időszerű lehet őket már cserélni. Gond továbbra sincs velük, de ha már cserélném, nagyobb turbo menne fel esetleg nagy coolerrel, és nagyobb porlasztók is. Valakinek tapasztalata van esetleg, hogy a Siemens 2.0 tdci a legkisebb módosításokkal hogyan tuningolható így? Legjobb lenne valami plug&play nagyobb turbo és szükség esetén injektorok. Megoldás érdekel, nem okoskodás, hogy ennyi km-el már nem kellene terhelni stb. Nagyon köszi mindenkinek, a motor köszöni szépen kitűnő állapotban van a mai napig. Külön udv a régi kollégáknak. Twisted Evil

Órapörgetés? Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24454


HozzászólásElküldve: 2019.03.21 19:45:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 435
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

merQree írta:

Órapörgetés? Smile


Mintha emlékeznék arra, hogy egyszer már cserélt az Ügyvéd Úr porlasztócsúcsokat.....
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 motortuning -> Dízel tuning
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
Ugrás:   

15 / 15 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.21 másodperc