Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.07.18. 23:20:11 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: BonnieNial
Mai: 2
Tegnapi: 4
Összesen: 25170
Látogatók:
Vendégek: 359
Tagok: 1
Összesen: 360

Jelen lévő tagok:
01: kacsenyakb

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 3. Gondok, problémák...
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 60, 61, 62  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

61 / 62 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  atti1848


Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 25.
Hozzászólások: 29


HozzászólásElküldve: 2019.03.13 10:14:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1801
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="ATTIS"]
atti1848 írta:

Szia.
A forum helyett inkább a Facebook csoportot ajánlom, ott mindenre kapsz választ.:
A 4 Focusnak vajon van ilyen vagy hasonló klubja? Nem találtam....


Ez a két csoport összevont Focus csoport:

https://www.facebook.com/groups/159513244255554/?ref=br_rs

https://www.facebook.com/groups/1539263752972410/?ref=br_rs
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ricsmonds


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 14.
Hozzászólások: 23


HozzászólásElküldve: 2019.03.20 15:22:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1802
 Hozzászólás témája: Motor hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne.. tegnap vettem egy mk3 focust 1.6 Tdci 115le autót. Mivel előtte mk2 focusom volt, adott volt itthon Forscan meg elmconfig. Gyorsan rádugtam és van számomra pár aggasztó hibakód:
P02D1: 3. henger "tüzelőanyag befecskendező eltolástanulása a maximális határon.
P02CD
p02D3
A két második ugyanez csak másik hengerekben. Egyedül a 2. henger nincs a listába. Az autó amúgy hibamentes. Kitöröltem a hibákat és nem jöttek vissza. De mit jelenthet ez?

Előre is köszönöm
Ricsi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bruno0226


Offline
Csatlakozott:
2019. 03. 21.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.03.21 17:32:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1803
 Hozzászólás témája: P2563 Turbófeltöltő feltöltésvezérlő A áramkör tartomyány / teljesítmény
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Sajnos nem tudok új témát indítani, így sajnos ömlesztev lesznek a témák.

A hiba mégegyszer P2563, Ford Focus 1.6 tdci EcoNetic 105PS 2013 as 130e km.
Turbófeltöltő feltöltésvezérlő A áramkör tartomyány / teljesítmény
Turbocharger Boost Control Position Sensor 'A' Circuit Range/Performance (angolul is a keresés mekönnyítésére)

Szóval kb 2 hete volt olajcsere + szűrő + lev szürő (gyári castrol magnetic stop start A5).
Pár napra rá elvette e a turbónyomást. Azóta egyszer van turbó egyszer nincs. Hidegen melegen egyaránt. Tényleg megyek egy 10-12km ert jó, utána meg nem. Annyit kinyomoztam, hogy a turbón a vgt -n a kar ami alatt az a vákum egység van, szóval beindítás után behúzza ugy is marad, motor fordulatszám növekedésre kicsit visszaengedi. Leállítom akkor teljesen feljön. Ha elmegy a turbó és megállok alapjáraton nincs behúzva. Ha leszedem róla a csövet nem is érezni hogy vákum lenne. Motort leállítom majd elindítom egyből megint behúz, ha leveszem a csövet akkor érezni a vákuumot rendesen.
Mielött elvinném itt németországba szervizbe kérném szépen valaki segítsen, hogy mi ez pontosan és milyen okai lehetnek ennek, mert nem szeretném ha én lennék itt az aranybánya az autószerelőnek. (Ha látják hogy valaki nem ért a dolgokhoz akkor annak mindent megpróbálnak eladni sajnos..)
Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Angelus


Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 27.
Hozzászólások: 91


HozzászólásElküldve: 2019.03.25 09:13:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1804
 Hozzászólás témája: Re: P2563 Turbófeltöltő feltöltésvezérlő A áramkör tartomyány / teljesítmény
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia!
Én szívtam hasonlóval, jó volt a pierburg szelep és a csőcsatlakozások is, a VGT működött szépen, de időszakosan "elment" a turbó. Leszedték , kitakarították mondván szorul, 70 ezer, na mondanom se kell már ahogy összerakták hibás volt megint. Én találtam meg a hibát egy 1500Ft-os ELM327 diaggal. A turbó vákuum dobjának tetején van egy pozíció érzékelő, ami azt jelezi az ecu felé mennyire van behúzva a VGT , na az a poti kikopott és ugrált a feszültség, van egy tanult alsó és felső értéke. Mikor előjött a hiba a felső érték ami 3,1V volt, ugrált 3,1 és 4,5V között, erre bedobta a sárga lámpát és nem volt turbó,gyújtás le és ment megint egy ideig. Nem mondom hogy ez a baj, de érdemes ránézni. Persze külön nem tudtak ilyen érzékelőt sehol, így kínából rendeltem 15 ezerért, azóta (2éve) tökéletes! A forscan diagnosztikában VNTP (%) és VAR_NOZ_POS(V) nak hívják az értékeket amit figyelni kell.

Bruno0226 írta:
Sziasztok,

Sajnos nem tudok új témát indítani, így sajnos ömlesztev lesznek a témák.

A hiba mégegyszer P2563, Ford Focus 1.6 tdci EcoNetic 105PS 2013 as 130e km.
Turbófeltöltő feltöltésvezérlő A áramkör tartomyány / teljesítmény
Turbocharger Boost Control Position Sensor 'A' Circuit Range/Performance (angolul is a keresés mekönnyítésére)

Szóval kb 2 hete volt olajcsere + szűrő + lev szürő (gyári castrol magnetic stop start A5).
Pár napra rá elvette e a turbónyomást. Azóta egyszer van turbó egyszer nincs. Hidegen melegen egyaránt. Tényleg megyek egy 10-12km ert jó, utána meg nem. Annyit kinyomoztam, hogy a turbón a vgt -n a kar ami alatt az a vákum egység van, szóval beindítás után behúzza ugy is marad, motor fordulatszám növekedésre kicsit visszaengedi. Leállítom akkor teljesen feljön. Ha elmegy a turbó és megállok alapjáraton nincs behúzva. Ha leszedem róla a csövet nem is érezni hogy vákum lenne. Motort leállítom majd elindítom egyből megint behúz, ha leveszem a csövet akkor érezni a vákuumot rendesen.
Mielött elvinném itt németországba szervizbe kérném szépen valaki segítsen, hogy mi ez pontosan és milyen okai lehetnek ennek, mert nem szeretném ha én lennék itt az aranybánya az autószerelőnek. (Ha látják hogy valaki nem ért a dolgokhoz akkor annak mindent megpróbálnak eladni sajnos..)
Előre is köszönöm!

_________________
A Ford legyen veled!!
Jelen: 2.0 TDCI MK3 Titanium | 1.0 EcoBoost Titanium 125 PS
Múlt: 1.8 TDCI GHIA
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Angelus


Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 27.
Hozzászólások: 91


HozzászólásElküldve: 2019.03.25 09:22:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1805
 Hozzászólás témája: Turbó hang 1600-2200 között
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2011 -es 2.0 tdci 140 PS olyan problémám lenne, hogy ha terhelés alatt van a motor ( alapjáraton hiba pörgetem nem hallom), azaz csak mozgás közben kb.1600RPM-től kb 2200 RPM-ig magasabb sebességi fokozatban, tehát keményebb terheléskor a turbónak elég jó hangja van, fütyül! Ha felpörgött 2200 fölé megszűnik! Érzésre jól húz semmi hiba nem érezhető. Elképzelhető, hogy csak valahol a kipufogónál kifúj, vagy valamelyik turbócső repedt vagy lyukas? Az a fura hogy fordulat emelkedésével nem hogy hangosabb lenne, halkul..
Emelés nélkül amit láttam csöveket rendben vannak és fülre belülről is olyan mint ha a műszarfal mögül jönne (ugye ott a turbó a 2.0 tdci UFDB -ben)

Valakinek volt hasonló jelensége esetleg?
Köszönöm!
_________________
A Ford legyen veled!!
Jelen: 2.0 TDCI MK3 Titanium | 1.0 EcoBoost Titanium 125 PS
Múlt: 1.8 TDCI GHIA
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bruno0226


Offline
Csatlakozott:
2019. 03. 21.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.03.25 14:52:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1806
 Hozzászólás témája: Re: P2563 Turbófeltöltő feltöltésvezérlő A áramkör tartomyány / teljesítmény
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia,
köszönöm a válaszod! Korábban én is elm327-t használtam de most már ELS27 est használok, az kiolvassa az összes elérhető modult az auton (nem csak sz obd és pmc-t). Elmentettem a forscan live adatokat én is.
Amikor lekapcsol a vákuum akkor nyilván be se huzza a membránon át a vgt -t. ekkor a ForScanben a:
TURBO_SOV_DSD -> Turbo Shut Off Valve Opening Position (Commanded) == NULLA
TURBO_SOV_MES -> Turbo Shut Off Valve Opening Position - Measured == NULLA
VAR_NOZ_POS -->Változó kiömlőnyílású turbófeltöltő helyzetérzékelő feszültsége == 1.25 Volt MINDIG 1,25 V volt
Tehát látható hogy az elektronika egyszerűen kiiktatta/lekapcsolta.

Amikor jó akkor a maximális feszültség 3,34V. és nyilván látom a kért és mért helyzetet százalékban.

(Alapjáraton 100% akkor van teljesen behúzva/rányítva. Ekkor a vgt a zárthoz közeli állapotban van. Ekkor növeli a nyomást a lapátokra. Amikor visszaenged akkor kinyílik a lapátok között a rés ekkor csökken a kipufogógáz sebessége és a lapátokra a nyomás. Amikor nincs behúzva akkor a vgt nyitott és ezért nincs turbónyomás.)

Mindent átnéztem én is.. Álló motornál benyomtam a vgt-t koppanásig. Halottam hogy a menrán nyomkodja a levegőt egészen az egr szelepig..
Azt ajánlották, hogy tegyek vele egy két nagyobb kört. Fájós szívvel de egy kicsit odalépve mentem vele >2800fordulat 80km ert. Közben 1x kapcsolta le. Egyből félreélltam gyújtés le majd fel és tovább. Másnap megint mentem egy nagyobb kört, akkor is megdolgoztattam. Azóta lement 180km és nem jött elő a hiba.
Remélem csak ennyi volt és valószínű szennyeződés lehet a vgt.ben

Köszi mégegyszer!


Angelus írta:
Szia!
Én szívtam hasonlóval, jó volt a pierburg szelep és a csőcsatlakozások is, a VGT működött szépen, de időszakosan "elment" a turbó. Leszedték , kitakarították mondván szorul, 70 ezer, na mondanom se kell már ahogy összerakták hibás volt megint. Én találtam meg a hibát egy 1500Ft-os ELM327 diaggal. A turbó vákuum dobjának tetején van egy pozíció érzékelő, ami azt jelezi az ecu felé mennyire van behúzva a VGT , na az a poti kikopott és ugrált a feszültség, van egy tanult alsó és felső értéke. Mikor előjött a hiba a felső érték ami 3,1V volt, ugrált 3,1 és 4,5V között, erre bedobta a sárga lámpát és nem volt turbó,gyújtás le és ment megint egy ideig. Nem mondom hogy ez a baj, de érdemes ránézni. Persze külön nem tudtak ilyen érzékelőt sehol, így kínából rendeltem 15 ezerért, azóta (2éve) tökéletes! A forscan diagnosztikában VNTP (%) és VAR_NOZ_POS(V) nak hívják az értékeket amit figyelni kell.

Bruno0226 írta:
Sziasztok,

Sajnos nem tudok új témát indítani, így sajnos ömlesztev lesznek a témák.

A hiba mégegyszer P2563, Ford Focus 1.6 tdci EcoNetic 105PS 2013 as 130e km.
Turbófeltöltő feltöltésvezérlő A áramkör tartomyány / teljesítmény
Turbocharger Boost Control Position Sensor 'A' Circuit Range/Performance (angolul is a keresés mekönnyítésére)

Szóval kb 2 hete volt olajcsere + szűrő + lev szürő (gyári castrol magnetic stop start A5).
Pár napra rá elvette e a turbónyomást. Azóta egyszer van turbó egyszer nincs. Hidegen melegen egyaránt. Tényleg megyek egy 10-12km ert jó, utána meg nem. Annyit kinyomoztam, hogy a turbón a vgt -n a kar ami alatt az a vákum egység van, szóval beindítás után behúzza ugy is marad, motor fordulatszám növekedésre kicsit visszaengedi. Leállítom akkor teljesen feljön. Ha elmegy a turbó és megállok alapjáraton nincs behúzva. Ha leszedem róla a csövet nem is érezni hogy vákum lenne. Motort leállítom majd elindítom egyből megint behúz, ha leveszem a csövet akkor érezni a vákuumot rendesen.
Mielött elvinném itt németországba szervizbe kérném szépen valaki segítsen, hogy mi ez pontosan és milyen okai lehetnek ennek, mert nem szeretném ha én lennék itt az aranybánya az autószerelőnek. (Ha látják hogy valaki nem ért a dolgokhoz akkor annak mindent megpróbálnak eladni sajnos..)
Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  heller62


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 01.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.04.05 12:41:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1807
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Most került a birtokomba egy 2013-as 1.6-os Focus Titanium. Az lenne a kérdésem, hogy amikor a távirányítóval bezárom az ajtókat, elkezd villogni a két kis műszer között egy piros "I" lámpa. Ha lekérdezem a komputert nem jelez semmiféle hibát. Ez lehet, hogy a bekapcsolt riasztót jelzi?

Köszönöm HZ.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 143


HozzászólásElküldve: 2019.04.07 18:42:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1808
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

heller62 írta:
Sziasztok!
Most került a birtokomba egy 2013-as 1.6-os Focus Titanium. Az lenne a kérdésem, hogy amikor a távirányítóval bezárom az ajtókat, elkezd villogni a két kis műszer között egy piros "I" lámpa. Ha lekérdezem a komputert nem jelez semmiféle hibát. Ez lehet, hogy a bekapcsolt riasztót jelzi?

Köszönöm HZ.



Nem tudom pontosan mit jelent de semmi hiba nincs így kell lennie.Nálam is így van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 143


HozzászólásElküldve: 2019.04.07 18:42:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1809
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

heller62 írta:
Sziasztok!
Most került a birtokomba egy 2013-as 1.6-os Focus Titanium. Az lenne a kérdésem, hogy amikor a távirányítóval bezárom az ajtókat, elkezd villogni a két kis műszer között egy piros "I" lámpa. Ha lekérdezem a komputert nem jelez semmiféle hibát. Ez lehet, hogy a bekapcsolt riasztót jelzi?

Köszönöm HZ.



Nem tudom pontosan mit jelent de semmi hiba nincs így kell lennie.Nálam is így van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  heller62


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 01.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.04.08 11:56:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1810
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shatterhand írta:
heller62 írta:
Sziasztok!
Most került a birtokomba egy 2013-as 1.6-os Focus Titanium. Az lenne a kérdésem, hogy amikor a távirányítóval bezárom az ajtókat, elkezd villogni a két kis műszer között egy piros "I" lámpa. Ha lekérdezem a komputert nem jelez semmiféle hibát. Ez lehet, hogy a bekapcsolt riasztót jelzi?

Köszönöm HZ.



Nem tudom pontosan mit jelent de semmi hiba nincs így kell lennie.Nálam is így van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Guywithacar


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 10.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.04.10 09:25:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1811
 Hozzászólás témája: Milyen biztosíték toldó kell nekem?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Dashcam-et szeretnék beszerelni parking funkcióval amit egy olyan biztosítékra kell csatlakoztatni amin mindig van feszültség (nem késleltetett kikapcsolás). Ehhez egy biztosíték toldót szoktak adni viszont mielőtt rendelnék, ki kell választanom, hogy nekem melyikre van szükségem.

Ilyenre gondoltam: https://www.amazon.co.uk/SG9663DCPRO-Street-Guardian-DashCamera-Starvis/dp/B07L3QQ78Y/ref=sr_1_fkmrnull_1?keywords=Street+Guardian+SG9663DCPRO&qid=1554814831&s=gateway&sr=8-1-fkmrnull

Tudja esetleg valaki, hogy a Ford Focs MK3 1.6 125 LE Benzin, Kombi, Titánium felszereltségű autóban milyen biztosíték van az alábbiak közül amire rá lehetne kötni a kamerát?




Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carpy


Offline
Csatlakozott:
2012. 05. 22.
Hozzászólások: 205


HozzászólásElküldve: 2019.04.10 15:35:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1812
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

heller62 írta:
Sziasztok!
Most került a birtokomba egy 2013-as 1.6-os Focus Titanium. Az lenne a kérdésem, hogy amikor a távirányítóval bezárom az ajtókat, elkezd villogni a két kis műszer között egy piros "I" lámpa. Ha lekérdezem a komputert nem jelez semmiféle hibát. Ez lehet, hogy a bekapcsolt riasztót jelzi?

Köszönöm HZ.


Szia!
Igen az csak a bekapcsolt gyári riasztót jelzi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  yuti


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 11.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.04.11 20:21:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1813
 Hozzászólás témája: Első szivargyújtó nem működik
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! 2014es MK3 Focus Kombi első szivargyújtója nem működik, a hátsó a csomagtartóban igen!
Hol találom az első biztosítékát!? S milyen bizti kell bele!?
Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  huraiferi59


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 14.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.04.14 08:08:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1814
 Hozzászólás témája: Ford 1.6 vct 125 le
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Adott egy motor 1.6 VCT 125le 2011-es autó.
Hibajelenségem a következő:
Motor hidegen indítása után 4-5 másodperccel később egyre erősödő fémes (tak-tak-tak) kopogó hang jön elő a motor felső részéből, vagy szelep dekli alsó (nehéz meghatározni). Ez kb 1 perc után fokozatosan elhalkul, majd ahogy az autó felmelegszik (3 perc) után egyáltalán nem hallatszik.
Egy ismerősömnek ugyanez a típus van, és hidegen az övé is adja a hangot, talán kicsit csendesebben. Az autóban kb 160e van.

Tudja valaki ez mi lehet?

Köszönöm a válaszokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KAndor


Offline
Csatlakozott:
2005. 02. 21.
Hozzászólások: 4665


HozzászólásElküldve: 2019.04.19 12:04:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1815
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Érkezett egy levél a Ford KKE-től, hogy az autóval kapcsolatban sürgős beavatkozás szükséges a következő miatt:

18S39 - Tengelykapcsoló csúszását figyelő szoftver - Biztonsági visszahívás

A hajtáslánc-vezérlőegység szoftverét kell frissíteni.

Az autó 2016. novemberi 1.5 Ecoboost.

Kapott más is ilyen levelet? Rolling Eyes
_________________
Egészség és szeretet mindenek felett.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Laxxon


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 07.
Hozzászólások: 86


HozzászólásElküldve: 2019.04.19 19:14:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1816
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

KAndor írta:
Érkezett egy levél a Ford KKE-től, hogy az autóval kapcsolatban sürgős beavatkozás szükséges a következő miatt:

18S39 - Tengelykapcsoló csúszását figyelő szoftver - Biztonsági visszahívás

A hajtáslánc-vezérlőegység szoftverét kell frissíteni.

Az autó 2016. novemberi 1.5 Ecoboost.

Kapott más is ilyen levelet? Rolling Eyes


Igen, ismerősöm 1.6 eco s Mondeójával megy ugyanerre.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2019.04.25 17:20:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1817
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

2013as1.6tdci tempomat 1-esével nővell-csökkenti a kilométereket,nem lehetne ezt valahogy 2-re nővelni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mesty


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 15.
Hozzászólások: 1

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.05.16 13:31:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1818
 Hozzászólás témája: Tempomat probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nemrég találkoztam egy hibával: A tempomatot nem tudom bekapcsolni. Gyári tempomat, 2014-es Focus kombi 1.6 TDCi 95 lovas autóban. A gomb kontakthibáját kizárnám, mert a speed limiter jó, a SET+ és a SET- gombok is működnek (a speed limiterrel). A Cruise Control pedig egyszer bekapcsol, utána ha a CAN/RES gombot nyomom meg, ugyanúgy reagál, mintha kinyomtam volta a Cruise Controlt. Fék vagy kuplung benyomására inaktívvá teszi a CC-t, az jól működik, a SET+ és SET- gombok is, de a CAN/RES gomb kiüti (akkor is, ha ez egy visszaállítási parancs lenne), és ha egyszer kikapcsolt, akkor nem is lehet többet visszakapcsolni. De a gombnyomást érzékeli, mert ha megnyomom a CC gombját, akkor utána 5 másodpercig semmilyen más gombnyomást nem fogad el. 5 másodperc után a LIM gombjára helyesen reagál.

Eddig próbálkoztam újraindítással (leállít-kiszáll-bezár-kinyit-visszaszáll-beindít), hard resettel (akku saru), ezek nem segítettek.

Megnéztem a fedélzeti computer TEST-jét, ott van egy darab DTC hibaüzenet, a hibakód F006_16. Bizonyos külföldi fórumok szerint ez nem jelent semmit, néhány orosz fórumon írták, hogy ez azt jelenti, hogy az akku feszültség alacsony, de rámértem többször, 1 nap állás után is stabil 11.8V a kapocsfeszültség, Menet közben, pedig végig 14.1V van rajta, tehát ezek alapján az akku és a generátor is egészséges.

Találkozott már valaki hasonló hibával?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2019.05.21 20:29:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1819
 Hozzászólás témája: Re: Tempomat probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mesty írta:
Sziasztok!

Nemrég találkoztam egy hibával: A tempomatot nem tudom bekapcsolni. Gyári tempomat, 2014-es Focus kombi 1.6 TDCi 95 lovas autóban. A gomb kontakthibáját kizárnám, mert a speed limiter jó, a SET+ és a SET- gombok is működnek (a speed limiterrel). A Cruise Control pedig egyszer bekapcsol, utána ha a CAN/RES gombot nyomom meg, ugyanúgy reagál, mintha kinyomtam volta a Cruise Controlt. Fék vagy kuplung benyomására inaktívvá teszi a CC-t, az jól működik, a SET+ és SET- gombok is, de a CAN/RES gomb kiüti (akkor is, ha ez egy visszaállítási parancs lenne), és ha egyszer kikapcsolt, akkor nem is lehet többet visszakapcsolni. De a gombnyomást érzékeli, mert ha megnyomom a CC gombját, akkor utána 5 másodpercig semmilyen más gombnyomást nem fogad el. 5 másodperc után a LIM gombjára helyesen reagál.

Eddig próbálkoztam újraindítással (leállít-kiszáll-bezár-kinyit-visszaszáll-beindít), hard resettel (akku saru), ezek nem segítettek.



Megnéztem a fedélzeti computer TEST-jét, ott van egy darab DTC hibaüzenet, a hibakód F006_16. Bizonyos külföldi fórumok szerint ez nem jelent semmit, néhány orosz fórumon írták, hogy ez azt jelenti, hogy az akku feszültség alacsony, de rámértem többször, 1 nap állás után is stabil 11.8V a kapocsfeszültség, Menet közben, pedig végig 14.1V van rajta, tehát ezek alapján az akku és a generátor is egészséges.




Találkozott már valaki hasonló hibával?



," 1 nap állás után is stabil 11.8V a kapocsfeszültség"Na ez nagyon nincs rendbe,még két hét állás után is 12,4 V Nak kel lennie.11,8V nál már megindul a szulfásotodás.Vagy az akku kuka,vagy valami nagyon leszivja az akkut nyugalmi helyzetben,ennek járj utána.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  stonetomb


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 15.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.06.01 18:14:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1820
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
mit gondoltok mi lehet a probléma 2015 Focus combi 1.6tdci kb 30000 km van benne.
Tavaly még működött a klíma, télen nem használtam, kb. két hete akartam bekapcsolni, és nem hűt, egy kicsit sem.
Megnéztem a biztosítékokat, nem találtam kigettet, de ugy hallom, hogy amikor bekapcsolom a gombbal a klímát, nem indul el a kompresszor, nem is lesz mas hangja a kocsinak, és a fogyasztas sem ugrik fel.
Mi a véleményetek?
Köszi előre is.
Üdv.
VK
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24274


HozzászólásElküldve: 2019.06.01 19:21:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1821
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Elszökhetett a gáz?
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 335


HozzászólásElküldve: 2019.06.01 22:22:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1822
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

stonetomb írta:
Sziasztok,
mit gondoltok mi lehet a probléma 2015 Focus combi 1.6tdci kb 30000 km van benne.
Tavaly még működött a klíma, télen nem használtam, kb. két hete akartam bekapcsolni, és nem hűt, egy kicsit sem.
Megnéztem a biztosítékokat, nem találtam kigettet, de ugy hallom, hogy amikor bekapcsolom a gombbal a klímát, nem indul el a kompresszor, nem is lesz mas hangja a kocsinak, és a fogyasztas sem ugrik fel.
Mi a véleményetek?
Köszi előre is.
Üdv.
VK


A 2+3 év garancia érvényes ilyen hibára, feltéve, ha megfelelsz a garancia feltételeinek: az előírt szervizeket a határidők betartása mellett a garanciális feltételek szerint megfelelő szervizek valamelyike elvégezte.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 180


HozzászólásElküldve: 2019.06.02 08:17:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1823
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

stonetomb írta:
Sziasztok,
mit gondoltok mi lehet a probléma 2015 Focus combi 1.6tdci kb 30000 km van benne.
Tavaly még működött a klíma, télen nem használtam, kb. két hete akartam bekapcsolni, és nem hűt, egy kicsit sem.
Megnéztem a biztosítékokat, nem találtam kigettet, de ugy hallom, hogy amikor bekapcsolom a gombbal a klímát, nem indul el a kompresszor, nem is lesz mas hangja a kocsinak, és a fogyasztas sem ugrik fel.
Mi a véleményetek?
Köszi előre is.
Üdv.
VK


Szerintem elsőre szerviz és nyomáspróba. Valószínűleg elszökhetett a gáz, ha egész télen nem volt használva. A nyomáskapcsoló miatt nem kapcsol be. Szakszervizbe vinném, mert már hallottam, hogy "komoly" klímás cégnél megnyomták 20 bar-al... és tudtommal van túlnyomás szelep és az engedte le a nyomást, gyorsan leesett 20 barról alacsonyabb értékre. Azt persze nem nézték meddig esett le ...és azt mondták, hogy rossz. Utána márkaszerviz megnézte, feltöltötte és mindenki örült. Szóval a márkaszerviz tudja milyen nyomásnak kell lenni. Szerintem a gáz utántöltés nem biztos, hogy garanciális történet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 335


HozzászólásElküldve: 2019.06.03 20:50:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1824
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
stonetomb írta:
Sziasztok,
mit gondoltok mi lehet a probléma 2015 Focus combi 1.6tdci kb 30000 km van benne.
Tavaly még működött a klíma, télen nem használtam, kb. két hete akartam bekapcsolni, és nem hűt, egy kicsit sem.
Megnéztem a biztosítékokat, nem találtam kigettet, de ugy hallom, hogy amikor bekapcsolom a gombbal a klímát, nem indul el a kompresszor, nem is lesz mas hangja a kocsinak, és a fogyasztas sem ugrik fel.
Mi a véleményetek?
Köszi előre is.
Üdv.
VK


Szerintem elsőre szerviz és nyomáspróba. Valószínűleg elszökhetett a gáz, ha egész télen nem volt használva. A nyomáskapcsoló miatt nem kapcsol be. Szakszervizbe vinném, mert már hallottam, hogy "komoly" klímás cégnél megnyomták 20 bar-al... és tudtommal van túlnyomás szelep és az engedte le a nyomást, gyorsan leesett 20 barról alacsonyabb értékre. Azt persze nem nézték meddig esett le ...és azt mondták, hogy rossz. Utána márkaszerviz megnézte, feltöltötte és mindenki örült. Szóval a márkaszerviz tudja milyen nyomásnak kell lenni. Szerintem a gáz utántöltés nem biztos, hogy garanciális történet.


Idézet:
Szerintem a gáz utántöltés nem biztos, hogy garanciális történet.
Miért is nem?

Javaslom, hogy tájékozódj a garanciális feltételekről. Ha ez nem megy, akkor nincs más hátra, mint megkérdezni egy márkaszervizt.

Segítek: a klímaberendezésre is vonatkozik a 2+3 év garancia az autóhoz adott szervizkönyv melléklete szerint

Ha nem hiszed, járj utána.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 180


HozzászólásElküldve: 2019.06.03 21:48:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1825
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
GaborJ írta:
stonetomb írta:
Sziasztok,
mit gondoltok mi lehet a probléma 2015 Focus combi 1.6tdci kb 30000 km van benne.
Tavaly még működött a klíma, télen nem használtam, kb. két hete akartam bekapcsolni, és nem hűt, egy kicsit sem.
Megnéztem a biztosítékokat, nem találtam kigettet, de ugy hallom, hogy amikor bekapcsolom a gombbal a klímát, nem indul el a kompresszor, nem is lesz mas hangja a kocsinak, és a fogyasztas sem ugrik fel.
Mi a véleményetek?
Köszi előre is.
Üdv.
VK


Szerintem elsőre szerviz és nyomáspróba. Valószínűleg elszökhetett a gáz, ha egész télen nem volt használva. A nyomáskapcsoló miatt nem kapcsol be. Szakszervizbe vinném, mert már hallottam, hogy "komoly" klímás cégnél megnyomták 20 bar-al... és tudtommal van túlnyomás szelep és az engedte le a nyomást, gyorsan leesett 20 barról alacsonyabb értékre. Azt persze nem nézték meddig esett le ...és azt mondták, hogy rossz. Utána márkaszerviz megnézte, feltöltötte és mindenki örült. Szóval a márkaszerviz tudja milyen nyomásnak kell lenni. Szerintem a gáz utántöltés nem biztos, hogy garanciális történet.


Idézet:
Szerintem a gáz utántöltés nem biztos, hogy garanciális történet.
Miért is nem?

Javaslom, hogy tájékozódj a garanciális feltételekről. Ha ez nem megy, akkor nincs más hátra, mint megkérdezni egy márkaszervizt.

Segítek: a klímaberendezésre is vonatkozik a 2+3 év garancia az autóhoz adott szervizkönyv melléklete szerint

Ha nem hiszed, járj utána.


Egy kicsit kioktatósra sikerült a hozzászólásod...erre szerencsére nem vagyok rászorulva. Ezt tartsd meg a haverjaid számára, ha kérhetem.
Egy kultúrált válaszként ennyi is bőven megfelelő lett volna: "Mivel benne van az extra garanciában, ezért szerintem az utántöltés garanciális téma." Ennyi...

Nyilván tudom, hogy a listában szerepel a klímaberendezés... kioktatás nélkül is.

Csak egy kicsit árnyalni szerettem volna a kérdés...a főelemek, mint kompresszor, vezérlés, stb. esetén nincs kérdés, de szerintem a gáz utántöltés némileg véleményes lehet...nyilván ha nincsenek külsérelmi nyomok, akkor egy normális márkaszerviz utántölti, de ha esetleg ez összefüggésbe hozható hanyagsággal, akkor már nem lennék 100%-ban biztos a dologban. Max. ha a szerviz pozitívan áll hozzá, akkor örülök. De te legyél 100%-ban biztos benne, a te dolgod.
Az esetleges olajfogyást is neked kell pótolni...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sulep


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 324


HozzászólásElküldve: 2019.06.04 11:34:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1826
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az 1.0-s motor esetében az euro6-ról 6.2-re váltás során 2018 szeptembertől került bele részecskeszűrő vagy az már korábban is volt benne az euro6-os verzióban is?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 335


HozzászólásElküldve: 2019.06.04 21:55:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1827
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
qqrique írta:
GaborJ írta:
stonetomb írta:
Sziasztok,
mit gondoltok mi lehet a probléma 2015 Focus combi 1.6tdci kb 30000 km van benne.
Tavaly még működött a klíma, télen nem használtam, kb. két hete akartam bekapcsolni, és nem hűt, egy kicsit sem.
Megnéztem a biztosítékokat, nem találtam kigettet, de ugy hallom, hogy amikor bekapcsolom a gombbal a klímát, nem indul el a kompresszor, nem is lesz mas hangja a kocsinak, és a fogyasztas sem ugrik fel.
Mi a véleményetek?
Köszi előre is.
Üdv.
VK


Szerintem elsőre szerviz és nyomáspróba. Valószínűleg elszökhetett a gáz, ha egész télen nem volt használva. A nyomáskapcsoló miatt nem kapcsol be. Szakszervizbe vinném, mert már hallottam, hogy "komoly" klímás cégnél megnyomták 20 bar-al... és tudtommal van túlnyomás szelep és az engedte le a nyomást, gyorsan leesett 20 barról alacsonyabb értékre. Azt persze nem nézték meddig esett le ...és azt mondták, hogy rossz. Utána márkaszerviz megnézte, feltöltötte és mindenki örült. Szóval a márkaszerviz tudja milyen nyomásnak kell lenni. Szerintem a gáz utántöltés nem biztos, hogy garanciális történet.


Idézet:
Szerintem a gáz utántöltés nem biztos, hogy garanciális történet.
Miért is nem?

Javaslom, hogy tájékozódj a garanciális feltételekről. Ha ez nem megy, akkor nincs más hátra, mint megkérdezni egy márkaszervizt.

Segítek: a klímaberendezésre is vonatkozik a 2+3 év garancia az autóhoz adott szervizkönyv melléklete szerint

Ha nem hiszed, járj utána.


Egy kicsit kioktatósra sikerült a hozzászólásod...erre szerencsére nem vagyok rászorulva. Ezt tartsd meg a haverjaid számára, ha kérhetem.
Egy kultúrált válaszként ennyi is bőven megfelelő lett volna: "Mivel benne van az extra garanciában, ezért szerintem az utántöltés garanciális téma." Ennyi...

Nyilván tudom, hogy a listában szerepel a klímaberendezés... kioktatás nélkül is.

Csak egy kicsit árnyalni szerettem volna a kérdés...a főelemek, mint kompresszor, vezérlés, stb. esetén nincs kérdés, de szerintem a gáz utántöltés némileg véleményes lehet...nyilván ha nincsenek külsérelmi nyomok, akkor egy normális márkaszerviz utántölti, de ha esetleg ez összefüggésbe hozható hanyagsággal, akkor már nem lennék 100%-ban biztos a dologban. Max. ha a szerviz pozitívan áll hozzá, akkor örülök. De te legyél 100%-ban biztos benne, a te dolgod.
Az esetleges olajfogyást is neked kell pótolni...


Sajnálom, ugyan éreztem, hogy 'kioktatós' lesz, ennek ellenére mégis elküldtem a választ, mert:

- feltételezel dolgokat és azt tényként állítod
- nem ellenőrzöd a feltételezésed
- ezzel esetleg félrevezethetsz másokat ( remélem érted, de ebben nem vagyok biztos)

A második opus-hoz:
- nincs mit árnyalni, tények vannak. Fedezi a garancia avagy nem (szervizfüzet, szerződés, szerviz tudja megmondani, nem feltételezünk).
- "gáz utántöltés véleményes lehet": ez mit jelent? A gáz elszökik, ha meghibásodik a rendszer. A használó mit követhet el ennek érdekében? Talán nyest üzemmódba kapcsolja magát és elrágja a csöveket? Vagy egyéb, perverz aktust? Ez utóbbi valóban "véleményes" lehet.
- áruld el, hogy a klímaberendezés olajfogyasztását hogyan ellenőrzöd és pótlod házilag? (lehet, hogy a motorolaj ellenőrzésre gondoltál, de a klímaberendezésbe is töltenek kenőanyagot a gáz mellé, ezért én így értelmeztem azt a mondatodat)

Nos, sajnálom, hogy nehéz perceket okoztam számodra, de javaslom, hogy először ellenőrizzük a feltételezéseinket.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 180


HozzászólásElküldve: 2019.06.05 06:51:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1828
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
GaborJ írta:
qqrique írta:
GaborJ írta:
stonetomb írta:
Sziasztok,
mit gondoltok mi lehet a probléma 2015 Focus combi 1.6tdci kb 30000 km van benne.
Tavaly még működött a klíma, télen nem használtam, kb. két hete akartam bekapcsolni, és nem hűt, egy kicsit sem.
Megnéztem a biztosítékokat, nem találtam kigettet, de ugy hallom, hogy amikor bekapcsolom a gombbal a klímát, nem indul el a kompresszor, nem is lesz mas hangja a kocsinak, és a fogyasztas sem ugrik fel.
Mi a véleményetek?
Köszi előre is.
Üdv.
VK


Szerintem elsőre szerviz és nyomáspróba. Valószínűleg elszökhetett a gáz, ha egész télen nem volt használva. A nyomáskapcsoló miatt nem kapcsol be. Szakszervizbe vinném, mert már hallottam, hogy "komoly" klímás cégnél megnyomták 20 bar-al... és tudtommal van túlnyomás szelep és az engedte le a nyomást, gyorsan leesett 20 barról alacsonyabb értékre. Azt persze nem nézték meddig esett le ...és azt mondták, hogy rossz. Utána márkaszerviz megnézte, feltöltötte és mindenki örült. Szóval a márkaszerviz tudja milyen nyomásnak kell lenni. Szerintem a gáz utántöltés nem biztos, hogy garanciális történet.


Idézet:
Szerintem a gáz utántöltés nem biztos, hogy garanciális történet.
Miért is nem?

Javaslom, hogy tájékozódj a garanciális feltételekről. Ha ez nem megy, akkor nincs más hátra, mint megkérdezni egy márkaszervizt.

Segítek: a klímaberendezésre is vonatkozik a 2+3 év garancia az autóhoz adott szervizkönyv melléklete szerint

Ha nem hiszed, járj utána.


Egy kicsit kioktatósra sikerült a hozzászólásod...erre szerencsére nem vagyok rászorulva. Ezt tartsd meg a haverjaid számára, ha kérhetem.
Egy kultúrált válaszként ennyi is bőven megfelelő lett volna: "Mivel benne van az extra garanciában, ezért szerintem az utántöltés garanciális téma." Ennyi...

Nyilván tudom, hogy a listában szerepel a klímaberendezés... kioktatás nélkül is.

Csak egy kicsit árnyalni szerettem volna a kérdés...a főelemek, mint kompresszor, vezérlés, stb. esetén nincs kérdés, de szerintem a gáz utántöltés némileg véleményes lehet...nyilván ha nincsenek külsérelmi nyomok, akkor egy normális márkaszerviz utántölti, de ha esetleg ez összefüggésbe hozható hanyagsággal, akkor már nem lennék 100%-ban biztos a dologban. Max. ha a szerviz pozitívan áll hozzá, akkor örülök. De te legyél 100%-ban biztos benne, a te dolgod.
Az esetleges olajfogyást is neked kell pótolni...


Sajnálom, ugyan éreztem, hogy 'kioktatós' lesz, ennek ellenére mégis elküldtem a választ, mert:

- feltételezel dolgokat és azt tényként állítod
- nem ellenőrzöd a feltételezésed
- ezzel esetleg félrevezethetsz másokat ( remélem érted, de ebben nem vagyok biztos)

A második opus-hoz:
- nincs mit árnyalni, tények vannak. Fedezi a garancia avagy nem (szervizfüzet, szerződés, szerviz tudja megmondani, nem feltételezünk).
- "gáz utántöltés véleményes lehet": ez mit jelent? A gáz elszökik, ha meghibásodik a rendszer. A használó mit követhet el ennek érdekében? Talán nyest üzemmódba kapcsolja magát és elrágja a csöveket? Vagy egyéb, perverz aktust? Ez utóbbi valóban "véleményes" lehet.
- áruld el, hogy a klímaberendezés olajfogyasztását hogyan ellenőrzöd és pótlod házilag? (lehet, hogy a motorolaj ellenőrzésre gondoltál, de a klímaberendezésbe is töltenek kenőanyagot a gáz mellé, ezért én így értelmeztem azt a mondatodat)

Nos, sajnálom, hogy nehéz perceket okoztam számodra, de javaslom, hogy először ellenőrizzük a feltételezéseinket.


Ne sajnálkozz, nem okoztál nehéz perceket...nem vagyok cukorból. Illetve az ember előbb gondolkodjon és akkor utólag nem kell sajnálkozni...ilyen egyszerű.

Még 1x, hátha végre megérted (de erre már nem sok esélyt látok): én egy véleményt írtam, ennyi. Én mindenki véleményét meghallgatom, de én döntök.

Mint említettem a kedves családtagjaidnak és haveri köreid tartogasd az ilyen megjegyzéseidet, mint "remélem érted, de ebben nem biztos". Én is tudnék gyökér stílust felvenni, mint te...de ennél szerencsére sokkal intelligensebb vagyok és nem áll szándékomban lesüllyedni arra a szintre.

Egy tanács, hogy tanulj: a világ nem csak fekete és fehér, hanem az ezek közötti árnyalatok pl.: szürke is felmerülnek.

Részemről off a téma.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FordZsolt


Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 09.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.06.11 19:05:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1829
 Hozzászólás témája: 1.6 Ecoboost
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Nem rég lettem Ford tulajdonos. 2013-as Ford Focus 1.6 Ecoboost Titanium felszereltségű autót vásároltam. Előtte dieseles autóm volt, így nem nagyon tudom hogy az alábbi jelenség mennyire jellemző az autóra. Viszonylag elég hamar eléri a kijelző szerint az üzemi hőfokot. Teljesen mindegy hogy hány fok van, mert kb 1km után már a 90 fokot jelzi. Télen szinte ekkor már fűtött is. Akár több órányi állás után újra beindítva az autót már egyből üzemi hőfokot jelzett, úgy hogy kint a szabadban végig mínusz 5 fok volt. A hűtőventilátor kinti 20-25 fokos melegben, megállás után a legtöbb esetben bekapcsol. Főleg akkor ha az autóval 50-100 km mentem egyhuzamban akár városban akár országúton.
Van valakinek valamilyen javaslata? Ford szervizben azt mondták rá hogy rendben van. Előre is köszönöm a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Masonka


Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 11.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.06.11 21:17:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1830
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 Ecoboost
Hozzászólás az előzmény idézésével

FordZsolt írta:
Sziasztok.

Nem rég lettem Ford tulajdonos. 2013-as Ford Focus 1.6 Ecoboost Titanium felszereltségű autót vásároltam. Előtte dieseles autóm volt, így nem nagyon tudom hogy az alábbi jelenség mennyire jellemző az autóra. Viszonylag elég hamar eléri a kijelző szerint az üzemi hőfokot. Teljesen mindegy hogy hány fok van, mert kb 1km után már a 90 fokot jelzi. Télen szinte ekkor már fűtött is. Akár több órányi állás után újra beindítva az autót már egyből üzemi hőfokot jelzett, úgy hogy kint a szabadban végig mínusz 5 fok volt. A hűtőventilátor kinti 20-25 fokos melegben, megállás után a legtöbb esetben bekapcsol. Főleg akkor ha az autóval 50-100 km mentem egyhuzamban akár városban akár országúton.
Van valakinek valamilyen javaslata? Ford szervizben azt mondták rá hogy rendben van. Előre is köszönöm a segítséget.




Én is nemrég lettem tulajdonosa - 2 hete - egy ilyen gépnek, csak 2 évvel idősebb. A telet így még nem tudom, de most pontosan így viselkedik az enyém is. Megállás után megy a ventilátor egy rövid ideig. Indulás után pedig pillanatok alatt eléri a 90 fokot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 60, 61, 62  Következő
Ugrás:   

61 / 62 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.33 másodperc