Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.04.22. 23:59:49 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: ndruboy
Mai: 3
Tegnapi: 0
Összesen: 24722
Látogatók:
Vendégek: 368
Tagok: 4
Összesen: 372

Jelen lévő tagok:
01: Sanya
02: Lbigg
03: balhmm
04: ndruboy

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus IV
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 60, 61, 62  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

61 / 62 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 711

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.04.12 16:09:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1801
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sarkan59 írta:
lucifer írta:
sarkan59 írta:
Segítsetek légyszíves, egyszerűen nem tudok rájönni mikor kapcsol automatikusan a kézifék.

Leállítom a kocsit egyszer kapcsol egyszer nem.


Ha megálláskor az automata tartás bekapcsolt, akkor a motor leállításakor bekapcsol a kézifék is. Én legalábbis ezt tapasztaltam.

szerk: szép finoman állsz meg ezek szerint. De utána nyomd be erősen a féket.


Köszi, megfigyelem. Az autó megtartás állandóan be van kapcsolva.


Úgy értettem, hogy aktiválódott is, tehát elég erősen megnyomtad a féket.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 273


HozzászólásElküldve: 2019.04.12 16:20:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1802
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
sarkan59 írta:
lucifer írta:
sarkan59 írta:
Segítsetek légyszíves, egyszerűen nem tudok rájönni mikor kapcsol automatikusan a kézifék.

Leállítom a kocsit egyszer kapcsol egyszer nem.


Ha megálláskor az automata tartás bekapcsolt, akkor a motor leállításakor bekapcsol a kézifék is. Én legalábbis ezt tapasztaltam.

szerk: szép finoman állsz meg ezek szerint. De utána nyomd be erősen a féket.


Köszi, megfigyelem. Az autó megtartás állandóan be van kapcsolva.


Úgy értettem, hogy aktiválódott is, tehát elég erősen megnyomtad a féket.


Az automata kézifék az autohold funkció bekapcsolt állapota mellett csak akkor húz be, ha határozottan nyomod a fékpedált.
Meg lehet úgy állni, hogy nem húz be (ezek szerint nagyon finoman kezeled a fékpedált). A stop-start be vagy kikapcsolt állapotától függetlenül működik, tehát akkor is behúz, ha az ki van kapcsolva .

Az autohold funkció kikapcsolódik akkor, ha kikapcsolod a biztonsági övet (például garázsba beálláskor),
ekkor nem húz be automatikusan a kézifék, manuálisan kell aktiválni.
A kézifék manuálisan is csak akkor húz be, ha nyomod a fékpedált , miközben felfelé húzod a gombot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2703

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.04.13 06:09:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1803
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sarkan59 írta:
Sziasztok!
Ez az első olyan autóm amiben startstop rendszer van, szerintetek nem kell félni tőle?
A mai nap reggel munkába menet kb. 8 km-en tíz-tizenötször állt le és indult újra a motor haza felé kevesebbszer kisebb volt a forgalom.
Ez egy hónapban átlagban kb 500 indítás a startstop nélküli 40-50-nel szemben.
Nem okoz ez kárt a motorban, turbóban nem beszélve az indítómotorról és az akkumulátorról?

Már a Focus 2-ben is volt startstop, szerintem volt idő kicsiszolni. Eddig még nem jött olyan tapasztalat, hogy emiatt lett volna baj. Nyilván fel vannak rá készítve a részegységek (erre alakított akku és önindító, nyomástartós olajozás, turbo timer).
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24148


HozzászólásElküldve: 2019.04.13 11:13:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1804
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Újabb védelem a rosszfiúk ellen.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 280

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.04.13 16:49:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1805
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Újabb védelem a rosszfiúk ellen.


Egy kis érdekesség a témához kapcsolva:

"A New York Times beszámolója szerint az Egyesült Államokban eddig már 28 embert ölt meg a kulcs nélküli indítórendszer, további 45-öt pedig kórházban ápolnak miatta. Az autósok ugyanis megfeledkeztek arról, hogy a motort leállítsák, így a garázsba beparkolva szén-monoxid-mérgezést szenvedtek. A jelentés szerint a probléma ráadásul egyre nagyobb lesz, az eladott amerikai autók felében ugyanis már az alapfelszereltség részét jelenti a rendszer.

A halálos balesetek ellenére az autógyártók jelentős része továbbra sem készített olyan fejlesztést, amely segítene megakadályozni a tragédiát. Kivétel ez alól például a Ford, amely 30 perc után automatikusan leállítja a kocsi motorját, ha nincs benne a kulcs. Az amerikai Autóipari Mérnökök Társasága szerint komoly szükség lenne az ehhez hasonló jelzőrendszerekre."
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 280

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.04.13 17:00:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1806
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Egy láma kérdés, de fel kell tennem Smile

Ablaktörlőből a 600-as, vagy a 650-es jobb? Gyárilag 630 / 500, de ugye ilyen nincs a piacon.
Mivel day 0 óta csikoz (mostam, töröltem semmi) gondoltam cserélem Bosch aerotwinre.


Legutóbb NomadND1 szerkesztette (2019.04.13 17:02:17), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 711

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.04.13 17:00:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1807
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Attila64 írta:
Újabb védelem a rosszfiúk ellen.


Egy kis érdekesség a témához kapcsolva:

"A New York Times beszámolója szerint az Egyesült Államokban eddig már 28 embert ölt meg a kulcs nélküli indítórendszer, további 45-öt pedig kórházban ápolnak miatta. Az autósok ugyanis megfeledkeztek arról, hogy a motort leállítsák, így a garázsba beparkolva szén-monoxid-mérgezést szenvedtek. A jelentés szerint a probléma ráadásul egyre nagyobb lesz, az eladott amerikai autók felében ugyanis már az alapfelszereltség részét jelenti a rendszer.

A halálos balesetek ellenére az autógyártók jelentős része továbbra sem készített olyan fejlesztést, amely segítene megakadályozni a tragédiát. Kivétel ez alól például a Ford, amely 30 perc után automatikusan leállítja a kocsi motorját, ha nincs benne a kulcs. Az amerikai Autóipari Mérnökök Társasága szerint komoly szükség lenne az ehhez hasonló jelzőrendszerekre."


És mellesleg ha járó motornál kinyitod a ajtót, akkor hisztizik, elég idegesítően. Szóval automatikus leállítás nélkül is meglehetősen darwin díjasnak kell lenni a focus esetében, hogy baj legyen. Ha a hiszti benne van a többi autóban, akkor érthetetlen a user error, ha nincs benne, akkor elmennek a francba a gyártók.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24148


HozzászólásElküldve: 2019.04.13 17:58:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1808
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Egy kis érdekesség a témához kapcsolva:

"A New York Times beszámolója szerint az Egyesült Államokban eddig már 28 embert ölt meg a kulcs nélküli indítórendszer, további 45-öt pedig kórházban ápolnak miatta. Az autósok ugyanis megfeledkeztek arról, hogy a motort leállítsák, így a garázsba beparkolva szén-monoxid-mérgezést szenvedtek. A jelentés szerint a probléma ráadásul egyre nagyobb lesz, az eladott amerikai autók felében ugyanis már az alapfelszereltség részét jelenti a rendszer.

A halálos balesetek ellenére az autógyártók jelentős része továbbra sem készített olyan fejlesztést, amely segítene megakadályozni a tragédiát. Kivétel ez alól például a Ford, amely 30 perc után automatikusan leállítja a kocsi motorját, ha nincs benne a kulcs. Az amerikai Autóipari Mérnökök Társasága szerint komoly szükség lenne az ehhez hasonló jelzőrendszerekre."


Azt gondolom, hogy azok az emberek buták voltak.

Épeszű ember tudja jól, hogy a tempomat nem vezet helyettünk, csak sebességet tart, ahogy élő állatot sem teszünk be a mikrohullámú sütőbe sem.

És ezt nem kell leírni, mert az értelmes ember magától tudja, simán... Wink
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balhmm


Online
Csatlakozott:
2018. 12. 15.
Hozzászólások: 94


HozzászólásElküldve: 2019.04.13 20:44:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1809
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Neztetek, hogy mar csak az active mellé kérhető az 1 liter motor?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1253


HozzászólásElküldve: 2019.04.14 09:47:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1810
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

balhmm írta:
Neztetek, hogy mar csak az active mellé kérhető az 1 liter motor?

Konfigurátoron?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 205


HozzászólásElküldve: 2019.04.14 11:18:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1811
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
NomadND1 írta:
Egy kis érdekesség a témához kapcsolva:

"A New York Times beszámolója szerint az Egyesült Államokban eddig már 28 embert ölt meg a kulcs nélküli indítórendszer, további 45-öt pedig kórházban ápolnak miatta. Az autósok ugyanis megfeledkeztek arról, hogy a motort leállítsák, így a garázsba beparkolva szén-monoxid-mérgezést szenvedtek. A jelentés szerint a probléma ráadásul egyre nagyobb lesz, az eladott amerikai autók felében ugyanis már az alapfelszereltség részét jelenti a rendszer.

A halálos balesetek ellenére az autógyártók jelentős része továbbra sem készített olyan fejlesztést, amely segítene megakadályozni a tragédiát. Kivétel ez alól például a Ford, amely 30 perc után automatikusan leállítja a kocsi motorját, ha nincs benne a kulcs. Az amerikai Autóipari Mérnökök Társasága szerint komoly szükség lenne az ehhez hasonló jelzőrendszerekre."


Azt gondolom, hogy azok az emberek buták voltak.

Épeszű ember tudja jól, hogy a tempomat nem vezet helyettünk, csak sebességet tart, ahogy élő állatot sem teszünk be a mikrohullámú sütőbe sem.

És ezt nem kell leírni, mert az értelmes ember magától tudja, simán... Wink


Érdekes igen, mert ha megállsz az autóval és P -be rakod a start/stop leállítja a motort, majd gondolom kiszállnak és elhagyják a garázst. Nade kb 5-10 perc alatt ahogy merül az akksi a motort visszaindítja a rendszer és szépen megfulladnak. Bár ha kiszállok nekem mindig inaktiválódik a rendszer és csak kézzel indítható vissza.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balhmm


Online
Csatlakozott:
2018. 12. 15.
Hozzászólások: 94


HozzászólásElküldve: 2019.04.14 15:58:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1812
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
balhmm írta:
Neztetek, hogy mar csak az active mellé kérhető az 1 liter motor?

Konfigurátoron?


Árlistában írja.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1253


HozzászólásElküldve: 2019.04.14 17:57:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1813
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

balhmm írta:
ATTIS írta:
balhmm írta:
Neztetek, hogy mar csak az active mellé kérhető az 1 liter motor?

Konfigurátoron?


Árlistában írja.

A Ford oldalán március 1.-ei gyártástól vannak 1.0L-es motorok minden felszereltséghez, csak a 4 ajtósnál csak a Technology szinten vannak ilyenek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balhmm


Online
Csatlakozott:
2018. 12. 15.
Hozzászólások: 94


HozzászólásElküldve: 2019.04.14 20:03:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1814
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
balhmm írta:
ATTIS írta:
balhmm írta:
Neztetek, hogy mar csak az active mellé kérhető az 1 liter motor?

Konfigurátoron?


Árlistában írja.

A Ford oldalán március 1.-ei gyártástól vannak 1.0L-es motorok minden felszereltséghez, csak a 4 ajtósnál csak a Technology szinten vannak ilyenek.


De ott a csillag: Az 1.0l EcoBoost 125 LE motorok Technology, Business, illetve Titanium felszereltségi szintek esetén csak készletről érhetők el.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1253


HozzászólásElküldve: 2019.04.15 09:03:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1815
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

balhmm írta:
ATTIS írta:
balhmm írta:
ATTIS írta:
balhmm írta:
Neztetek, hogy mar csak az active mellé kérhető az 1 liter motor?

Konfigurátoron?


Árlistában írja.

A Ford oldalán március 1.-ei gyártástól vannak 1.0L-es motorok minden felszereltséghez, csak a 4 ajtósnál csak a Technology szinten vannak ilyenek.


De ott a csillag: Az 1.0l EcoBoost 125 LE motorok Technology, Business, illetve Titanium felszereltségi szintek esetén csak készletről érhetők el.

igazad van. És ez mit jelenthet? Hogy nem rendelhető csak 1.5 motorral, ha pedig 1.0-est akarsz akkor csak a kereskedői készletből lehetséges?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 280

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.04.15 09:31:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1816
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

balhmm írta:
ATTIS írta:
balhmm írta:
ATTIS írta:
balhmm írta:
Neztetek, hogy mar csak az active mellé kérhető az 1 liter motor?

Konfigurátoron?


Árlistában írja.

A Ford oldalán március 1.-ei gyártástól vannak 1.0L-es motorok minden felszereltséghez, csak a 4 ajtósnál csak a Technology szinten vannak ilyenek.


De ott a csillag: Az 1.0l EcoBoost 125 LE motorok Technology, Business, illetve Titanium felszereltségi szintek esetén csak készletről érhetők el.


Érdekes fejlemény. Vajon ki akarják vezetni az 1.0l motorokat?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 711

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.04.15 09:36:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1817
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Érdekes fejlemény. Vajon ki akarják vezetni az 1.0l motorokat?


Vagy ellátási gondok vannak. Vagy a kereskedők berendeltek egy halom 1.0l motoros verziót, de a felszereltségük nem annyira tetszik az embereknek (így sokan inkább rendelnek), próbálják támogatni a kisöprést. Vagy ki tudja. Német árlistában nem látok ilyen korlátozást egy gyors ránézéssel.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1253


HozzászólásElküldve: 2019.04.15 11:53:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1818
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
Érdekes fejlemény. Vajon ki akarják vezetni az 1.0l motorokat?


Vagy ellátási gondok vannak. Vagy a kereskedők berendeltek egy halom 1.0l motoros verziót, de a felszereltségük nem annyira tetszik az embereknek (így sokan inkább rendelnek), próbálják támogatni a kisöprést. Vagy ki tudja. Német árlistában nem látok ilyen korlátozást egy gyors ránézéssel.

Nem csodálom, nekem sem kell téli csomag meg parkolócsomag, hiába hasznos másnak Szibériában, itt már nem nagyon van tél.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sarkan59


Offline
Csatlakozott:
2018. 11. 07.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2019.04.15 13:26:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1819
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sikeresen megkarcoltam az autó orrát közvetlenül az embléma alatt elől.

Kb. 2 cm hosszúságú karc és sajnos elég mély, lejött a festék kilátszik a fehér alap. Érdemes polírral megpróbálni és ha igen melyikkel vagy inkább fényezőnél ködölés?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 109


HozzászólásElküldve: 2019.04.15 14:18:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1820
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sarkan59 írta:
Sikeresen megkarcoltam az autó orrát közvetlenül az embléma alatt elől.

Kb. 2 cm hosszúságú karc és sajnos elég mély, lejött a festék kilátszik a fehér alap. Érdemes polírral megpróbálni és ha igen melyikkel vagy inkább fényezőnél ködölés?


Nekem is sikerült 2 hónap alatt megkarcolni a jobb első kerék felett. Bosszantó. Direkt nem vittem gépi mosóba, erre a magasnyomású pisztoly csövével sikerült egy 5-10 centis karcot produkálnom. Sérült volt a cső gumi borítása és bár fogni szoktam, valahogy hozzáért. Azóta az az első dolgom, hogy végighúzom a kezem a csövön és sérülést keresek. Ha van, akkor inkább megyek másik beállóba.

Nekem is kilátszik az alapozó. Megnézettem, azt mondták teljes elem festés.

Azóta a motorháztető kapott egy meteoritot, ami kb kisujj köröm nagyságú területen kapta le az alapozóig, talán még tovább is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sarkan59


Offline
Csatlakozott:
2018. 11. 07.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2019.04.15 16:03:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1821
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
sarkan59 írta:
Sikeresen megkarcoltam az autó orrát közvetlenül az embléma alatt elől.

Kb. 2 cm hosszúságú karc és sajnos elég mély, lejött a festék kilátszik a fehér alap. Érdemes polírral megpróbálni és ha igen melyikkel vagy inkább fényezőnél ködölés?


Nekem is sikerült 2 hónap alatt megkarcolni a jobb első kerék felett. Bosszantó. Direkt nem vittem gépi mosóba, erre a magasnyomású pisztoly csövével sikerült egy 5-10 centis karcot produkálnom. Sérült volt a cső gumi borítása és bár fogni szoktam, valahogy hozzáért. Azóta az az első dolgom, hogy végighúzom a kezem a csövön és sérülést keresek. Ha van, akkor inkább megyek másik beállóba.

Nekem is kilátszik az alapozó. Megnézettem, azt mondták teljes elem festés.

Azóta a motorháztető kapott egy meteoritot, ami kb kisujj köröm nagyságú területen kapta le az alapozóig, talán még tovább is.


Márkaszervízben muttatad? Mennyibe kerül az elem festés?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 109


HozzászólásElküldve: 2019.04.15 16:51:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1822
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sarkan59 írta:
Dythern írta:
sarkan59 írta:
Sikeresen megkarcoltam az autó orrát közvetlenül az embléma alatt elől.

Kb. 2 cm hosszúságú karc és sajnos elég mély, lejött a festék kilátszik a fehér alap. Érdemes polírral megpróbálni és ha igen melyikkel vagy inkább fényezőnél ködölés?


Nekem is sikerült 2 hónap alatt megkarcolni a jobb első kerék felett. Bosszantó. Direkt nem vittem gépi mosóba, erre a magasnyomású pisztoly csövével sikerült egy 5-10 centis karcot produkálnom. Sérült volt a cső gumi borítása és bár fogni szoktam, valahogy hozzáért. Azóta az az első dolgom, hogy végighúzom a kezem a csövön és sérülést keresek. Ha van, akkor inkább megyek másik beállóba.

Nekem is kilátszik az alapozó. Megnézettem, azt mondták teljes elem festés.

Azóta a motorháztető kapott egy meteoritot, ami kb kisujj köröm nagyságú területen kapta le az alapozóig, talán még tovább is.


Márkaszervízben muttatad? Mennyibe kerül az elem festés?


Igen ott. Nem mondtak árat. Azt javasolták, hogy emiatt ne fújassal le egyelőre. Én főleg arra voltam kíváncsi, hogy korrodálni fog-e ettől. Azt mondták, hogy nem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 273


HozzászólásElküldve: 2019.04.15 22:41:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1823
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
sarkan59 írta:
Dythern írta:
sarkan59 írta:
Sikeresen megkarcoltam az autó orrát közvetlenül az embléma alatt elől.

Kb. 2 cm hosszúságú karc és sajnos elég mély, lejött a festék kilátszik a fehér alap. Érdemes polírral megpróbálni és ha igen melyikkel vagy inkább fényezőnél ködölés?


Nekem is sikerült 2 hónap alatt megkarcolni a jobb első kerék felett. Bosszantó. Direkt nem vittem gépi mosóba, erre a magasnyomású pisztoly csövével sikerült egy 5-10 centis karcot produkálnom. Sérült volt a cső gumi borítása és bár fogni szoktam, valahogy hozzáért. Azóta az az első dolgom, hogy végighúzom a kezem a csövön és sérülést keresek. Ha van, akkor inkább megyek másik beállóba.

Nekem is kilátszik az alapozó. Megnézettem, azt mondták teljes elem festés.

Azóta a motorháztető kapott egy meteoritot, ami kb kisujj köröm nagyságú területen kapta le az alapozóig, talán még tovább is.


Márkaszervízben muttatad? Mennyibe kerül az elem festés?


Igen ott. Nem mondtak árat. Azt javasolták, hogy emiatt ne fújassal le egyelőre. Én főleg arra voltam kíváncsi, hogy korrodálni fog-e ettől. Azt mondták, hogy nem.


Nekem az előző Focuson 2017-ben egy elem fényezése kb. 80kHUF volt + a javítások, zárcsere (Solymár).
{Valahol Zuglóban a vezetőoldali ajtót voltak szívesek 'brute force' technológiával feltörni, illetve a zárat szétbarmolták.}

A javítás korrekt volt, levették és szétszerelték az ajtót, javították, újrafényezték, visszaszerelték. A javítás után csak annyi észrevételem volt, hogy az ablakot jobban is letisztíthatták volna, de ezt az észrevételt eddig még senkinek sem árultam el. Egy kicsit csíkos volt Smile

Ugyanannál az autónál korábban az első lökhárító megsérült, egy három cm átmérőjű felületen. Látszott a fehér alap is helyenként. Szintén Solymáron 80kHUF lett volna a javítás (leszerel, fényez, visszaszerel, érzékelőket kalibrál).
Kissé sokalltam az összeget, de ott nem ködölnek, a gyártó előírása szerint javítanak. Ennyi az ára, de ott valóban minőségi munkát végeznek a tapasztalataim szerint (1996 és 1997-ben is javíttattam náluk sérült autót).

Egy óbudai, sok típust értékesítő szervizében is kértem ajánlatot, Ők 30kHUF-ért ködöltek volna 1-et.

A lökhárító műanyag, tehát nem fog rozsdásodni, de az esztétika fontos, így visszaballagtam Solymárra.

Az egyik szaki javasolta, hogy vásároljam meg a fényezés javító készletet (kb. 6kHUF). Tisztítsam le alaposan a felületet,
például féktisztító spray-el, majd a javítókészlet segítségével tüntessem el a nyomokat. Sikerült. Közelről észrevehető volt, de
kb 2 méterről már tényleg oda kellett figyelni, hogy észrevegyem. A feleségem sem vette észre a javítást, pedig minden apróságot észrevesz.

Javaslom, hogy próbáld kijavítani a festékjavító készlettel, ha nem jön be, akkor vagy fényeztetsz vagy ködöltetsz.

A javítókészlet két tubust és az alkalmazási segédletet tartalmazza. Először a festéket kell felhordani a kupakban található ecsettel, majd kb 24 óra száradás után a fedőlakkot a másik tubusból. Célszerű pormentes környezetben (garázs) végezni a műveleteket és az is fontos, hogy száradás előtt ne használd az autót.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 109


HozzászólásElküldve: 2019.04.16 05:52:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1824
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
Dythern írta:
sarkan59 írta:
Dythern írta:
sarkan59 írta:
Sikeresen megkarcoltam az autó orrát közvetlenül az embléma alatt elől.

Kb. 2 cm hosszúságú karc és sajnos elég mély, lejött a festék kilátszik a fehér alap. Érdemes polírral megpróbálni és ha igen melyikkel vagy inkább fényezőnél ködölés?


Nekem is sikerült 2 hónap alatt megkarcolni a jobb első kerék felett. Bosszantó. Direkt nem vittem gépi mosóba, erre a magasnyomású pisztoly csövével sikerült egy 5-10 centis karcot produkálnom. Sérült volt a cső gumi borítása és bár fogni szoktam, valahogy hozzáért. Azóta az az első dolgom, hogy végighúzom a kezem a csövön és sérülést keresek. Ha van, akkor inkább megyek másik beállóba.

Nekem is kilátszik az alapozó. Megnézettem, azt mondták teljes elem festés.

Azóta a motorháztető kapott egy meteoritot, ami kb kisujj köröm nagyságú területen kapta le az alapozóig, talán még tovább is.


Márkaszervízben muttatad? Mennyibe kerül az elem festés?


Igen ott. Nem mondtak árat. Azt javasolták, hogy emiatt ne fújassal le egyelőre. Én főleg arra voltam kíváncsi, hogy korrodálni fog-e ettől. Azt mondták, hogy nem.


Nekem az előző Focuson 2017-ben egy elem fényezése kb. 80kHUF volt + a javítások, zárcsere (Solymár).
{Valahol Zuglóban a vezetőoldali ajtót voltak szívesek 'brute force' technológiával feltörni, illetve a zárat szétbarmolták.}

A javítás korrekt volt, levették és szétszerelték az ajtót, javították, újrafényezték, visszaszerelték. A javítás után csak annyi észrevételem volt, hogy az ablakot jobban is letisztíthatták volna, de ezt az észrevételt eddig még senkinek sem árultam el. Egy kicsit csíkos volt Smile

Ugyanannál az autónál korábban az első lökhárító megsérült, egy három cm átmérőjű felületen. Látszott a fehér alap is helyenként. Szintén Solymáron 80kHUF lett volna a javítás (leszerel, fényez, visszaszerel, érzékelőket kalibrál).
Kissé sokalltam az összeget, de ott nem ködölnek, a gyártó előírása szerint javítanak. Ennyi az ára, de ott valóban minőségi munkát végeznek a tapasztalataim szerint (1996 és 1997-ben is javíttattam náluk sérült autót).

Egy óbudai, sok típust értékesítő szervizében is kértem ajánlatot, Ők 30kHUF-ért ködöltek volna 1-et.

A lökhárító műanyag, tehát nem fog rozsdásodni, de az esztétika fontos, így visszaballagtam Solymárra.

Az egyik szaki javasolta, hogy vásároljam meg a fényezés javító készletet (kb. 6kHUF). Tisztítsam le alaposan a felületet,
például féktisztító spray-el, majd a javítókészlet segítségével tüntessem el a nyomokat. Sikerült. Közelről észrevehető volt, de
kb 2 méterről már tényleg oda kellett figyelni, hogy észrevegyem. A feleségem sem vette észre a javítást, pedig minden apróságot észrevesz.

Javaslom, hogy próbáld kijavítani a festékjavító készlettel, ha nem jön be, akkor vagy fényeztetsz vagy ködöltetsz.

A javítókészlet két tubust és az alkalmazási segédletet tartalmazza. Először a festéket kell felhordani a kupakban található ecsettel, majd kb 24 óra száradás után a fedőlakkot a másik tubusból. Célszerű pormentes környezetben (garázs) végezni a műveleteket és az is fontos, hogy száradás előtt ne használd az autót.


A javítókészletet én is néztem. Az én Desert Island Blue színemben nincs.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sarkan59


Offline
Csatlakozott:
2018. 11. 07.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2019.04.16 08:18:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1825
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
qqrique írta:
Dythern írta:
sarkan59 írta:
Dythern írta:
sarkan59 írta:
Sikeresen megkarcoltam az autó orrát közvetlenül az embléma alatt elől.

Kb. 2 cm hosszúságú karc és sajnos elég mély, lejött a festék kilátszik a fehér alap. Érdemes polírral megpróbálni és ha igen melyikkel vagy inkább fényezőnél ködölés?


Nekem is sikerült 2 hónap alatt megkarcolni a jobb első kerék felett. Bosszantó. Direkt nem vittem gépi mosóba, erre a magasnyomású pisztoly csövével sikerült egy 5-10 centis karcot produkálnom. Sérült volt a cső gumi borítása és bár fogni szoktam, valahogy hozzáért. Azóta az az első dolgom, hogy végighúzom a kezem a csövön és sérülést keresek. Ha van, akkor inkább megyek másik beállóba.

Nekem is kilátszik az alapozó. Megnézettem, azt mondták teljes elem festés.

Azóta a motorháztető kapott egy meteoritot, ami kb kisujj köröm nagyságú területen kapta le az alapozóig, talán még tovább is.

Márkaszervízben muttatad? Mennyibe kerül az elem festés?


Igen ott. Nem mondtak árat. Azt javasolták, hogy emiatt ne fújassal le egyelőre. Én főleg arra voltam kíváncsi, hogy korrodálni fog-e ettől. Azt mondták, hogy nem.


Nekem az előző Focuson 2017-ben egy elem fényezése kb. 80kHUF volt + a javítások, zárcsere (Solymár).
{Valahol Zuglóban a vezetőoldali ajtót voltak szívesek 'brute force' technológiával feltörni, illetve a zárat szétbarmolták.}

A javítás korrekt volt, levették és szétszerelték az ajtót, javították, újrafényezték, visszaszerelték. A javítás után csak annyi észrevételem volt, hogy az ablakot jobban is letisztíthatták volna, de ezt az észrevételt eddig még senkinek sem árultam el. Egy kicsit csíkos volt Smile

Ugyanannál az autónál korábban az első lökhárító megsérült, egy három cm átmérőjű felületen. Látszott a fehér alap is helyenként. Szintén Solymáron 80kHUF lett volna a javítás (leszerel, fényez, visszaszerel, érzékelőket kalibrál).
Kissé sokalltam az összeget, de ott nem ködölnek, a gyártó előírása szerint javítanak. Ennyi az ára, de ott valóban minőségi munkát végeznek a tapasztalataim szerint (1996 és 1997-ben is javíttattam náluk sérült autót).

Egy óbudai, sok típust értékesítő szervizében is kértem ajánlatot, Ők 30kHUF-ért ködöltek volna 1-et.

A lökhárító műanyag, tehát nem fog rozsdásodni, de az esztétika fontos, így visszaballagtam Solymárra.

Az egyik szaki javasolta, hogy vásároljam meg a fényezés javító készletet (kb. 6kHUF). Tisztítsam le alaposan a felületet,
például féktisztító spray-el, majd a javítókészlet segítségével tüntessem el a nyomokat. Sikerült. Közelről észrevehető volt, de
kb 2 méterről már tényleg oda kellett figyelni, hogy észrevegyem. A feleségem sem vette észre a javítást, pedig minden apróságot észrevesz.

Javaslom, hogy próbáld kijavítani a festékjavító készlettel, ha nem jön be, akkor vagy fényeztetsz vagy ködöltetsz.

A javítókészlet két tubust és az alkalmazási segédletet tartalmazza. Először a festéket kell felhordani a kupakban található ecsettel, majd kb 24 óra száradás után a fedőlakkot a másik tubusból. Célszerű pormentes környezetben (garázs) végezni a műveleteket és az is fontos, hogy száradás előtt ne használd az autót.


A javítókészletet én is néztem. Az én Desert Island Blue színemben nincs.


Itt nézted?

https://www.mindenamiford.hu/ford_javitofestek_stift_spray#content

vagy

https://autofejlesztes.hu/javitofestek/ford-javitofestek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 109


HozzászólásElküldve: 2019.04.16 15:48:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1826
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sarkan59 írta:
Dythern írta:
qqrique írta:
Dythern írta:
sarkan59 írta:
Dythern írta:
sarkan59 írta:
Sikeresen megkarcoltam az autó orrát közvetlenül az embléma alatt elől.

Kb. 2 cm hosszúságú karc és sajnos elég mély, lejött a festék kilátszik a fehér alap. Érdemes polírral megpróbálni és ha igen melyikkel vagy inkább fényezőnél ködölés?


Nekem is sikerült 2 hónap alatt megkarcolni a jobb első kerék felett. Bosszantó. Direkt nem vittem gépi mosóba, erre a magasnyomású pisztoly csövével sikerült egy 5-10 centis karcot produkálnom. Sérült volt a cső gumi borítása és bár fogni szoktam, valahogy hozzáért. Azóta az az első dolgom, hogy végighúzom a kezem a csövön és sérülést keresek. Ha van, akkor inkább megyek másik beállóba.

Nekem is kilátszik az alapozó. Megnézettem, azt mondták teljes elem festés.

Azóta a motorháztető kapott egy meteoritot, ami kb kisujj köröm nagyságú területen kapta le az alapozóig, talán még tovább is.

Márkaszervízben muttatad? Mennyibe kerül az elem festés?


Igen ott. Nem mondtak árat. Azt javasolták, hogy emiatt ne fújassal le egyelőre. Én főleg arra voltam kíváncsi, hogy korrodálni fog-e ettől. Azt mondták, hogy nem.


Nekem az előző Focuson 2017-ben egy elem fényezése kb. 80kHUF volt + a javítások, zárcsere (Solymár).
{Valahol Zuglóban a vezetőoldali ajtót voltak szívesek 'brute force' technológiával feltörni, illetve a zárat szétbarmolták.}

A javítás korrekt volt, levették és szétszerelték az ajtót, javították, újrafényezték, visszaszerelték. A javítás után csak annyi észrevételem volt, hogy az ablakot jobban is letisztíthatták volna, de ezt az észrevételt eddig még senkinek sem árultam el. Egy kicsit csíkos volt Smile

Ugyanannál az autónál korábban az első lökhárító megsérült, egy három cm átmérőjű felületen. Látszott a fehér alap is helyenként. Szintén Solymáron 80kHUF lett volna a javítás (leszerel, fényez, visszaszerel, érzékelőket kalibrál).
Kissé sokalltam az összeget, de ott nem ködölnek, a gyártó előírása szerint javítanak. Ennyi az ára, de ott valóban minőségi munkát végeznek a tapasztalataim szerint (1996 és 1997-ben is javíttattam náluk sérült autót).

Egy óbudai, sok típust értékesítő szervizében is kértem ajánlatot, Ők 30kHUF-ért ködöltek volna 1-et.

A lökhárító műanyag, tehát nem fog rozsdásodni, de az esztétika fontos, így visszaballagtam Solymárra.

Az egyik szaki javasolta, hogy vásároljam meg a fényezés javító készletet (kb. 6kHUF). Tisztítsam le alaposan a felületet,
például féktisztító spray-el, majd a javítókészlet segítségével tüntessem el a nyomokat. Sikerült. Közelről észrevehető volt, de
kb 2 méterről már tényleg oda kellett figyelni, hogy észrevegyem. A feleségem sem vette észre a javítást, pedig minden apróságot észrevesz.

Javaslom, hogy próbáld kijavítani a festékjavító készlettel, ha nem jön be, akkor vagy fényeztetsz vagy ködöltetsz.

A javítókészlet két tubust és az alkalmazási segédletet tartalmazza. Először a festéket kell felhordani a kupakban található ecsettel, majd kb 24 óra száradás után a fedőlakkot a másik tubusból. Célszerű pormentes környezetben (garázs) végezni a műveleteket és az is fontos, hogy száradás előtt ne használd az autót.


A javítókészletet én is néztem. Az én Desert Island Blue színemben nincs.


Itt nézted?

https://www.mindenamiford.hu/ford_javitofestek_stift_spray#content

vagy

https://autofejlesztes.hu/javitofestek/ford-javitofestek


Köszi a tippet. Megnéztem, de egyik helyen sincs. A fordparts-on sincs ilyen.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kapeti

Érvényes: 2019.06.17.

Offline
Csatlakozott:
2006. 12. 05.
Hozzászólások: 1568

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.04.16 17:20:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1827
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bocsánatot kérek!
Nem vagyok moderátor, csak régi tag.
Kérem, hogy az előzmények törlését ejtsétek meg úgy, hogy csak az utolsó hozzászólás maradjon!
WASARELLY volt 2006-ban az elnevezés. Pécsett szép, de itt a fórumon BORZASZTÓ.
Köszönöm, hogy szerkeszteni is tudtok.
_________________
Üdv: Kapeti
Az nem lehet, hogy valami nem sörnyitó.
"Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos." (Albert Einstein)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 273


HozzászólásElküldve: 2019.04.16 19:42:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1828
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Idézet:

Itt nézted?

https://www.mindenamiford.hu/ford_javitofestek_stift_spray#content

vagy

https://autofejlesztes.hu/javitofestek/ford-javitofestek

Köszi a tippet. Megnéztem, de egyik helyen sincs. A fordparts-on sincs ilyen.



Hívd fel valamelyik Ford kereskedés alkatrész részlegét, ha nincs raktáron, megrendelik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 273


HozzászólásElküldve: 2019.04.16 19:46:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1829
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Idézet:

Itt nézted?

https://www.mindenamiford.hu/ford_javitofestek_stift_spray#content

vagy

https://autofejlesztes.hu/javitofestek/ford-javitofestek

Köszi a tippet. Megnéztem, de egyik helyen sincs. A fordparts-on sincs ilyen.



Hívd fel valamelyik Ford kereskedés alkatrész részlegét, ha nincs raktáron, megrendelik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ziyan


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 65


HozzászólásElküldve: 2019.04.16 22:34:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1830
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fedélzeti kamerát használ valaki? Gondolkozok a beszerzésén, csak a kábelezést kellene valahogy esztétikusan megoldani... Confused
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 60, 61, 62  Következő
Ugrás:   

61 / 62 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.49 másodperc