Elküldve:
2019.01.03 07:49:31 Hozzászólás sorszáma a témában: 2731 Hozzászólás témája:
fede94 írta:
Kleroo írta:
fede94 írta:
sziasztok, arra van ötletetek, hogy mi lehet az alábbi jelenség: Párszor leblokkolt fékezéskor a kerék a jégen és a jobb első kerék felől sűrű kattogás hallatszik, miközben csúszik a kerék. Abs nincs a kocsiban tudtommal. 2006 decemberi focus cmax. köszönöm.
ABS biztos van az autódban, régesrégesréges régóta nem is lehet nélküle árulni. Azt hallod valószínűleg. recsegropog kattog vibrál )
értem, és csak az egyik oldal, az is normális? Köszi a választ.
Az ABS mind a két elsö kerékre kihat, a kattogás nem a keróktöl jön,hanem az ABS (vezérlőtöl)kockátol. Ez a jobb első kerék fölött a motortérben van,a tüzfalnál,azért hallod onnan.
Elküldve:
2019.01.04 14:36:59 Hozzászólás sorszáma a témában: 2732 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
2013-as Cmax.
Pár nappal ezelőttig,ha a vezető vagy bármely ajtót kinyitottam (álló motornál levett gyújtásnál) akkor műszerfaltól kezdve helyzetjelzők is felkapcsolódtak.Most viszont a vezetőoldali(B-1)ajtót nyitom semmi nem történik,minden sötét.Ha másik ajtót nyitok,akkor felkapcsolódik a plafon világítás és áram alá kerül a szivargyújtó,semmi más.Motor start nyomásra indul,(szabadkezes kártya) minden rendben.Tudtok valami megoldást javasolni?Előre is nagyon köszönöm.Üdv.Attila
Elküldve:
2019.01.05 13:34:08 Hozzászólás sorszáma a témában: 2733 Hozzászólás témája:
Ata62 írta:
Sziasztok!
2013-as Cmax.
Pár nappal ezelőttig,ha a vezető vagy bármely ajtót kinyitottam (álló motornál levett gyújtásnál) akkor műszerfaltól kezdve helyzetjelzők is felkapcsolódtak.Most viszont a vezetőoldali(B-1)ajtót nyitom semmi nem történik,minden sötét.Ha másik ajtót nyitok,akkor felkapcsolódik a plafon világítás és áram alá kerül a szivargyújtó,semmi más.Motor start nyomásra indul,(szabadkezes kártya) minden rendben.Tudtok valami megoldást javasolni?Előre is nagyon köszönöm.Üdv.Attila
Megoldodott:Van egy nyitásérzékelő az ajtó zárszerkezetben,az vacakolt.
Elküldve:
2019.01.08 20:39:03 Hozzászólás sorszáma a témában: 2734 Hozzászólás témája:
Ata62 írta:
fede94 írta:
Kleroo írta:
fede94 írta:
sziasztok, arra van ötletetek, hogy mi lehet az alábbi jelenség: Párszor leblokkolt fékezéskor a kerék a jégen és a jobb első kerék felől sűrű kattogás hallatszik, miközben csúszik a kerék. Abs nincs a kocsiban tudtommal. 2006 decemberi focus cmax. köszönöm.
ABS biztos van az autódban, régesrégesréges régóta nem is lehet nélküle árulni. Azt hallod valószínűleg. recsegropog kattog vibrál )
értem, és csak az egyik oldal, az is normális? Köszi a választ.
Az ABS mind a két elsö kerékre kihat, a kattogás nem a keróktöl jön,hanem az ABS (vezérlőtöl)kockátol. Ez a jobb első kerék fölött a motortérben van,a tüzfalnál,azért hallod onnan.
Elküldve:
2019.01.08 20:42:33 Hozzászólás sorszáma a témában: 2735 Hozzászólás témája:
a rádió gyári kódját nem veszi be a sony cd s rádió. A rádióra külön kézikönyv van, emi nekem nincs, ezért nem tudom, hogy jól ütöm-e be. Leírná valaki, hogy mi a pontos módja 4 jegyű kód megadásának? köszönöm.
Elküldve:
2019.01.12 20:28:30 Hozzászólás sorszáma a témában: 2736 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Van egy nagyon zavaró problémám, ami miatt már a kocsi lecserélésén is gondolkodom. Csak azért sajnálnám, mert minden más szempontból megfelel nekem. Talán már más is belefutott ilyesmibe.
Szóval 2007-es új(abb) verziójú TDCI 90LE C-Max ~190E km-rel. 3-4 éve van meg, utólag kiderült hogy az előző tulajnál is csinálta már. Hideg időben, de csak mikor a fagyjelző narancs vagy piros színűen világít az alábbit produkálja random időközönként félóránként vagy akár félpercenként. Gyorsításkor ~1800-as fordulat körül a jármű megtorpan (mintha a motor egy pillanatra leállna), fordulat+sebesség mutatók leesnek, motor+akku ikon fevillanik szintén egy pillanatra.
Hibakód nem marad a fedélzetiben, több szerelő is csak együttérzően hümmögött rá. Viszont egyikőjük állítólag már találkozott ilyesmi esettel, és ott a műszerfal újraforrasztása segített.
Ezen felül semmi gond, normálisan indul, gyorsul, fogyaszt.
Előre is köszönök minden konstruktív hozzászólást!
Elküldve:
2019.01.13 17:54:21 Hozzászólás sorszáma a témában: 2737 Hozzászólás témája:
BMax írta:
Sziasztok!
Van egy nagyon zavaró problémám, ami miatt már a kocsi lecserélésén is gondolkodom. Csak azért sajnálnám, mert minden más szempontból megfelel nekem. Talán már más is belefutott ilyesmibe.
Szóval 2007-es új(abb) verziójú TDCI 90LE C-Max ~190E km-rel. 3-4 éve van meg, utólag kiderült hogy az előző tulajnál is csinálta már. Hideg időben, de csak mikor a fagyjelző narancs vagy piros színűen világít az alábbit produkálja random időközönként félóránként vagy akár félpercenként. Gyorsításkor ~1800-as fordulat körül a jármű megtorpan (mintha a motor egy pillanatra leállna), fordulat+sebesség mutatók leesnek, motor+akku ikon fevillanik szintén egy pillanatra.
Hibakód nem marad a fedélzetiben, több szerelő is csak együttérzően hümmögött rá. Viszont egyikőjük állítólag már találkozott ilyesmi esettel, és ott a műszerfal újraforrasztása segített.
Ezen felül semmi gond, normálisan indul, gyorsul, fogyaszt.
Előre is köszönök minden konstruktív hozzászólást!
Csak ötletelésként: ha forrasztási probléma,megütögeted a műszerfalat produkálnia kéne a hibát akár álló helyzetben is.
Elküldve:
2019.01.14 12:10:53 Hozzászólás sorszáma a témában: 2738 Hozzászólás témája:
[quote="BMax"]Sziasztok!
Van egy nagyon zavaró problémám, ami miatt már a kocsi lecserélésén is gondolkodom. Csak azért sajnálnám, mert minden más szempontból megfelel nekem. Talán már más is belefutott ilyesmibe.
Szóval 2007-es új(abb) verziójú TDCI 90LE C-Max ~190E km-rel. 3-4 éve van meg, utólag kiderült hogy az előző tulajnál is csinálta már. Hideg időben, de csak mikor a fagyjelző narancs vagy piros színűen világít az alábbit produkálja random időközönként félóránként vagy akár félpercenként. Gyorsításkor ~1800-as fordulat körül a jármű megtorpan (mintha a motor egy pillanatra leállna), fordulat+sebesség mutatók leesnek, motor+akku ikon fevillanik szintén egy pillanatra.
Hibakód nem marad a fedélzetiben, több szerelő is csak együttérzően hümmögött rá. Viszont egyikőjük állítólag már találkozott ilyesmi esettel, és ott a műszerfal újraforrasztása segített.
Ezen felül semmi gond, normálisan indul, gyorsul, fogyaszt.
Előre is köszönök minden konstruktív hozzászólást! [/quote
Megtorpanást a fékpedálkapcsoló is szokta előidézni,rá kel nézni.Stekkert lehúzni tisztitani kapcsoló rudazatot megmozgatni,befuj kontaktspray stb.
Elküldve:
2019.01.14 12:15:03 Hozzászólás sorszáma a témában: 2739 Hozzászólás témája:
[quote="Ata62"]
BMax írta:
Sziasztok!
Van egy nagyon zavaró problémám, ami miatt már a kocsi lecserélésén is gondolkodom. Csak azért sajnálnám, mert minden más szempontból megfelel nekem. Talán már más is belefutott ilyesmibe.
Szóval 2007-es új(abb) verziójú TDCI 90LE C-Max ~190E km-rel. 3-4 éve van meg, utólag kiderült hogy az előző tulajnál is csinálta már. Hideg időben, de csak mikor a fagyjelző narancs vagy piros színűen világít az alábbit produkálja random időközönként félóránként vagy akár félpercenként. Gyorsításkor ~1800-as fordulat körül a jármű megtorpan (mintha a motor egy pillanatra leállna), fordulat+sebesség mutatók leesnek, motor+akku ikon fevillanik szintén egy pillanatra.
Hibakód nem marad a fedélzetiben, több szerelő is csak együttérzően hümmögött rá. Viszont egyikőjük állítólag már találkozott ilyesmi esettel, és ott a műszerfal újraforrasztása segített.
Ezen felül semmi gond, normálisan indul, gyorsul, fogyaszt.
Előre is köszönök minden konstruktív hozzászólást! [/quote
Megtorpanást a fékpedálkapcsoló is szokta előidézni,rá kel nézni.Stekkert lehúzni tisztitani kapcsoló rudazatot megmozgatni,befuj kontaktspray stb.
Ja,és gázólajszűrő is produkálja,csere szokott segiteni.
Elküldve:
2019.01.18 12:59:16 Hozzászólás sorszáma a témában: 2742 Hozzászólás témája: SW újra rakás
Szia,
megkérdezhetem kb mibe került ez a SW újrarakás?
Azóta is hibamentes?
Köszönöm!
Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hali.
Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?
Köszi.
1.6 TDCI 113e km 2011es.
Nekem ugyanez a hibajelenség és hibakód volt,a Ford szervízben (Váci u.) azt mondta a szerelő,hogy csere előtt újrarakja a komplett szoftvert.Nem nagyon hittem benne de azóta oké.Ja és az új szoft. óta működik az automata világítás. (1.6 TDCI 2011 88e.km.)
Elküldve:
2019.01.19 10:02:02 Hozzászólás sorszáma a témában: 2743 Hozzászólás témája: Re: SW újra rakás
mfuto írta:
Szia,
megkérdezhetem kb mibe került ez a SW újrarakás?
Azóta is hibamentes?
Köszönöm!
Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hali.
Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?
Köszi.
1.6 TDCI 113e km 2011es.
Nekem ugyanez a hibajelenség és hibakód volt,a Ford szervízben (Váci u.) azt mondta a szerelő,hogy csere előtt újrarakja a komplett szoftvert.Nem nagyon hittem benne de azóta oké.Ja és az új szoft. óta működik az automata világítás. (1.6 TDCI 2011 88e.km.)
Kb. 10e volt,azóta hibamentes.Most tartok 100e km-nél.
Elküldve:
2019.01.21 09:51:25 Hozzászólás sorszáma a témában: 2744 Hozzászólás témája: Re: SW újra rakás
Köszönöm szépen!
Shatterhand írta:
mfuto írta:
Szia,
megkérdezhetem kb mibe került ez a SW újrarakás?
Azóta is hibamentes?
Köszönöm!
Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hali.
Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?
Köszi.
1.6 TDCI 113e km 2011es.
Nekem ugyanez a hibajelenség és hibakód volt,a Ford szervízben (Váci u.) azt mondta a szerelő,hogy csere előtt újrarakja a komplett szoftvert.Nem nagyon hittem benne de azóta oké.Ja és az új szoft. óta működik az automata világítás. (1.6 TDCI 2011 88e.km.)
Kb. 10e volt,azóta hibamentes.Most tartok 100e km-nél.
Elküldve:
2019.01.22 20:51:47 Hozzászólás sorszáma a témában: 2745 Hozzászólás témája: Limited EPB Function
Sziasztok!
Ma vásároltam az autót. Ford Focus C-max 1.6 vct ghia (2005)
2 dolog érdekelne.
1 - Ha a vízhőfok mérő nem mozdul akkor valószínűleg nincs benne termosztát? A meleget pedig nyomja pár perccel az indítás után!
2 - Egy hibaüzenetem van: "Limited EPB Function" A kézifék tökéletesen működik, akksival sincs semmi gond, illetve a generátor is tökéletes. És még egy kis sárga lámpa is világít álltó illetve menet közben is! Mi lehet a probléma? Válaszokat előre is köszönöm!
[img] https://kepkuldes.com/image/n0wte [/img]
Legutóbb joci94 szerkesztette (2019.01.23 07:06:00), összesen 1 alkalommal
Elküldve:
2019.01.22 21:57:40 Hozzászólás sorszáma a témában: 2746 Hozzászólás témája: Re: Limited EPB Function
joci94 írta:
Sziasztok!
Ma vásároltam az autót. Ford Focus C-max 1.6 vct ghia (2005)
2 dolog érdekelne.
1 - Ha a vízhőfok mérő nem mozdul akkor valószínűleg nincs benne termosztát? A meleget pedig nyomja pár perccel az indítás után!
2 - Egy hibaüzenetem van: "Limited EPB Function" A kézifék tökéletesen működik, akksival sincs semmi gond, illetve a generátor is tökéletes. Egyedül a tempomatot nem engedi bekapcsolni se 40 km/h-nál se 130 km/h-nál. És még egy kis sárga lámpa is világít álltó illetve menet közben is! Mi lehet a probléma? Válaszokat előre is köszönöm!
[img] https://kepkuldes.com/image/n0wte [/img]
A kis sárga (hópehely alakú) lámpa a fagypont közeli külső hőmérsékletre figyelmeztet, fagypont alatt pirosan világít.
Elküldve:
2019.01.22 23:14:29 Hozzászólás sorszáma a témában: 2747 Hozzászólás témája: Re: Limited EPB Function
joci94 írta:
Sziasztok!
Ma vásároltam az autót. Ford Focus C-max 1.6 vct ghia (2005)
2 dolog érdekelne.
1 - Ha a vízhőfok mérő nem mozdul akkor valószínűleg nincs benne termosztát? A meleget pedig nyomja pár perccel az indítás után!
2 - Egy hibaüzenetem van: "Limited EPB Function" A kézifék tökéletesen működik, akksival sincs semmi gond, illetve a generátor is tökéletes. Egyedül a tempomatot nem engedi bekapcsolni se 40 km/h-nál se 130 km/h-nál. És még egy kis sárga lámpa is világít álltó illetve menet közben is! Mi lehet a probléma? Válaszokat előre is köszönöm!
[img] https://kepkuldes.com/image/n0wte [/img]
1) szerintem itt több dolog lehet. Vagy a hőgomba, vagy az arról menő vezeték lehet sérült, ideális esetben csak egy szétcsúszott kábel a motortérben.
Elküldve:
2019.01.23 19:25:51 Hozzászólás sorszáma a témában: 2748 Hozzászólás témája: Re: Limited EPB Function
mfuto írta:
joci94 írta:
Sziasztok!
Ma vásároltam az autót. Ford Focus C-max 1.6 vct ghia (2005)
2 dolog érdekelne.
1 - Ha a vízhőfok mérő nem mozdul akkor valószínűleg nincs benne termosztát? A meleget pedig nyomja pár perccel az indítás után!
2 - Egy hibaüzenetem van: "Limited EPB Function" A kézifék tökéletesen működik, akksival sincs semmi gond, illetve a generátor is tökéletes. Egyedül a tempomatot nem engedi bekapcsolni se 40 km/h-nál se 130 km/h-nál. És még egy kis sárga lámpa is világít álltó illetve menet közben is! Mi lehet a probléma? Válaszokat előre is köszönöm!
[img] https://kepkuldes.com/image/n0wte [/img]
1) szerintem itt több dolog lehet. Vagy a hőgomba, vagy az arról menő vezeték lehet sérült, ideális esetben csak egy szétcsúszott kábel a motortérben.
Elküldve:
2019.01.28 17:05:56 Hozzászólás sorszáma a témában: 2749 Hozzászólás témája:
Csak ötletelésként: ha forrasztási probléma,megütögeted a műszerfalat produkálnia kéne a hibát akár álló helyzetben is.[/quote]
Köszönöm a sok segítő tanácsot.
A műszerfal ütögetésekor nem produkálta a hibát, de jellemzően nem is útproblémáknál produkálja, így szerintem ez a kontakt ötlet kevésbé valószínű. Annyit sikerült kitapasztalnom, hogy a fagypont jelzéssel, plusz a 1800-as fordulattal függ valamilyen módon össze. (akár álló helyzetben is) Esetleg egy videó a hibáról segíthetne?
Elküldve:
2019.01.29 17:06:57 Hozzászólás sorszáma a témában: 2750 Hozzászólás témája:
Leállítom a motort és valami, gondolom a hűtő nagyon hangosan felbúg, aztán fél per után lehalkul és megáll. ez normális? mármint hogy nagyon hangos, mintha fel akarna szállni a kocsi a levegőbe. eleve azt nem értem, hogy ilyen hidegben minek kapcsol, be a hűtő...
Elküldve:
2019.01.29 18:44:55 Hozzászólás sorszáma a témában: 2751 Hozzászólás témája:
fede94 írta:
Leállítom a motort és valami, gondolom a hűtő nagyon hangosan felbúg, aztán fél per után lehalkul és megáll. ez normális? mármint hogy nagyon hangos, mintha fel akarna szállni a kocsi a levegőbe. eleve azt nem értem, hogy ilyen hidegben minek kapcsol, be a hűtő...
Szia!
Diesel? Akkor csinálja ezt, ha regenerálna, de a regeneráció nem fejeződik be, mert leállítottad a motort. _________________ 2011 Focus MK3 1.6 tdci 115 hp
Nyári: Michelin Primacy HP 215/50*17
Téli: Continental TS850 205/55*16
Elküldve:
2019.01.30 16:46:47 Hozzászólás sorszáma a témában: 2752 Hozzászólás témája:
bibu írta:
fede94 írta:
Leállítom a motort és valami, gondolom a hűtő nagyon hangosan felbúg, aztán fél per után lehalkul és megáll. ez normális? mármint hogy nagyon hangos, mintha fel akarna szállni a kocsi a levegőbe. eleve azt nem értem, hogy ilyen hidegben minek kapcsol, be a hűtő...
Szia!
Diesel? Akkor csinálja ezt, ha regenerálna, de a regeneráció nem fejeződik be, mert leállítottad a motort.
C-MAX 2008, 1.6 TDCI. Tegnap meló után hazafelé indultam, elment mellettem egy busz. Majd megmaradt a busz hangja, egy búgó hang, mellyel egy időben a töltésjelző lámpa is megérkezett. Félreáll, leáll, motortér, semmi. Újraindít, búgás megmarad, lámpa világít.
Pár kilóméterrel odébb ABS és ESP piktogramok jöttek, félreállok, leállítom. Már soha többet nem indult el, nincs gyújtás sem. Az akksi 9.7 V-on volt akkor, kértem áramot valakitől, a család közben hozott töltőt, másfél óra ácsorgás, 12.1 V-nál próba, semmi. Se gyújtás, se semmi. Bikázásra sem, lefogta a másik autót is, plusz a kábel is megmelegedett. Az akksit tavaly vettem, gyári 70Ah-s, nem hiszem, hogy azzal lenne gond.
Még este trélerrel elvittük autóvillamosságishoz, majd ma kiderül, mi a kár..
C-MAX 2008, 1.6 TDCI. Tegnap meló után hazafelé indultam, elment mellettem egy busz. Majd megmaradt a busz hangja, egy búgó hang, mellyel egy időben a töltésjelző lámpa is megérkezett. Félreáll, leáll, motortér, semmi. Újraindít, búgás megmarad, lámpa világít.
Pár kilóméterrel odébb ABS és ESP piktogramok jöttek, félreállok, leállítom. Már soha többet nem indult el, nincs gyújtás sem. Az akksi 9.7 V-on volt akkor, kértem áramot valakitől, a család közben hozott töltőt, másfél óra ácsorgás, 12.1 V-nál próba, semmi. Se gyújtás, se semmi. Bikázásra sem, lefogta a másik autót is, plusz a kábel is megmelegedett. Az akksit tavaly vettem, gyári 70Ah-s, nem hiszem, hogy azzal lenne gond.
Még este trélerrel elvittük autóvillamosságishoz, majd ma kiderül, mi a kár..
Generátor? Kis baj, nagy baj? Rendeljek újat?
Köszi az ötleteket.
TT
Update:
Megoldódott. Dióda-híd és a csapágyak cseréje, előbbi szét is égett. Akku feltöltve,a motor hangja is szebb, mint volt. Az amúgy polcról alkatrészpótló bácsi elmesélte, hogy ezek a generátorok 150-180e km-nél halnak meg általában, az utóbbinál egy százassal már feljebb vagyok..
Elküldve:
2019.02.19 20:42:36 Hozzászólás sorszáma a témában: 2755 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Ma elvittem kárpit tisztításra a gépet (Grand C-Max).A mosóban kivették az üléseket,de a hátsó sorban a keskeny középső ülésnél addig jutottak,hogy a támlát előre döntötték,és úgy maradt.Próbálták visszaállítani önállóan és a szélső üléssel összekapcsolva is,de nem megy,nagyon feszegetni nem merik.Én is próbáltam,de tényleg semmi.
Hozzáteszem,csak nagyon ritkán haszáltuk eddig az ülés döntést,és mindig az egész hátsó sort döntöttük előre,nem volt semmi gond.
Van ötlete valakinek,hogyan lehetne visszaállítani?
Elküldve:
2019.02.23 23:27:43 Hozzászólás sorszáma a témában: 2756 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Most vettem egy 2007-es 1.8 benzin C-Maxot és lenne egy kérdésem, hátha tudtok segíteni.
Azt vettem észre tegnap este, hogy mentem és közeledve a piros lámpához üresbe raktam, hogy csak guruljon viszont a fordulatszám visszaesett kb 500-ig és utána is ugrált. Az ugrálást nem mindig csinálja, viszont a fordulatszám az kb 5-700ra visszaesik ha menetben üresbe teszem.
https://drive.google.com/open?id=1nTvjcvQHrEQ7wxy1Kuq9A0bEPHN0tmyz
Ezen kívül semmi rendelleneset nem tapasztaltam. Ez ami bosszant egy picit, hogy mi lehet. Az előző 1.6b Focusnál nem láttam ilyet.
Elküldve:
2019.04.17 11:32:54 Hozzászólás sorszáma a témában: 2757 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus C-max EPB (elektromos kézifék) magadta magát.
Zeller írta:
demefree írta:
Sziasztok!
Nekem is lenne egy problémám az EPB-el! Az autóm C-max 2005-ös évjáratú.
Az EPB kapcsolójának lenyomásakor a féknek a kuplung lenyomására is ki kellene oldania, de nem csinálja csak a fék pedáljának a lenyomására. A kézifékes elindulás ezért rendkívül körülményes, pláne nagy emelkedőn. Ezenkívül minden tökéletesen működik az elektromos kéziféken. Szoftverfrissítés megoldaná a problémám, vagy van valamiféle jeladó a kuplungnál, ami kommunikál az EPB kapcsolójával?
Köszönöm a válaszokat!
Nekem ugyan ez volt és a fékpedál kapcsoló cserével orvosolták. Bontóban ingyen kaptam, annyira sok volt Neki
Ezek után már nem csak a fékpedál lenyomása közben engedte oldani az eletromos kéziféket, hanem a kuplung lenyomására is?
Elküldve:
2019.05.10 16:08:03 Hozzászólás sorszáma a témában: 2758 Hozzászólás témája:
2006os cmax 1.6tdci
Jobb hátsó fék!
Srácok ha tapasztaltatok ilyet, iszonyat hangos, mint egy busz. Nem sípol, hanem ordít!
Segítsetek kérlek mert kifogytunk az ötletekből. Eljött az ideje hátsó fékbetét és tárcsa cseréjének. Mikor tolattam, gyenge féknyomásra kegyetlen hangos volt, ordított a fék. Előre menetben semmi. Akkor cseréljük is. Zsír új tárcsa és pofa Valeo. Beletettük, megy a teszt hátramenetben semmi hang. Tökéletes készen van. Mentem az autóval 1000km-t. Na most kezdődik a pokol. 50km/h alatt búg a fék, de forgási sebességnek megfelelően kb a tárcsa egyik felénél. Mikor 10km/h közelítem a lámpát búg mint az őrült. Indulok el zöldnél búg, míg fel nem gyorsulok 50 fölé. És most ugyan az lett, mint előtte, csak előre menetben!! Gyenge fékezéskor szerintem vagy 2-300m re elhallani ahogy ordít a fék! Nem lehet így közlekedni, az egész utca engem néz. Átcseréltettem újra a tárcsát, a betétet, a kerékcsapágyat, lekötöttük a kéziféket. Semmi. Ordít a fék, ha lassan megyek, vagy ha nagyon picit fékezek. Ugyan az, mint mikor esőben fékezünk a biciklivel, biztos tudjátok, csak 17x hangosabb. Valaki nézze meg elviszem, vagy mondja meg mit kell csinálni, agyfaszt kapok! Köszi _________________ . : Zeller : .
Elküldve:
2019.05.26 06:54:44 Hozzászólás sorszáma a témában: 2759 Hozzászólás témája:
Zeller írta:
2006os cmax 1.6tdci
Jobb hátsó fék!
Srácok ha tapasztaltatok ilyet, iszonyat hangos, mint egy busz. Nem sípol, hanem ordít!
Segítsetek kérlek mert kifogytunk az ötletekből. Eljött az ideje hátsó fékbetét és tárcsa cseréjének. Mikor tolattam, gyenge féknyomásra kegyetlen hangos volt, ordított a fék. Előre menetben semmi. Akkor cseréljük is. Zsír új tárcsa és pofa Valeo. Beletettük, megy a teszt hátramenetben semmi hang. Tökéletes készen van. Mentem az autóval 1000km-t. Na most kezdődik a pokol. 50km/h alatt búg a fék, de forgási sebességnek megfelelően kb a tárcsa egyik felénél. Mikor 10km/h közelítem a lámpát búg mint az őrült. Indulok el zöldnél búg, míg fel nem gyorsulok 50 fölé. És most ugyan az lett, mint előtte, csak előre menetben!! Gyenge fékezéskor szerintem vagy 2-300m re elhallani ahogy ordít a fék! Nem lehet így közlekedni, az egész utca engem néz. Átcseréltettem újra a tárcsát, a betétet, a kerékcsapágyat, lekötöttük a kéziféket. Semmi. Ordít a fék, ha lassan megyek, vagy ha nagyon picit fékezek. Ugyan az, mint mikor esőben fékezünk a biciklivel, biztos tudjátok, csak 17x hangosabb. Valaki nézze meg elviszem, vagy mondja meg mit kell csinálni,
agyfaszt kapok! Köszi
Ird ezt le az Autoszerelö Műhely Index Forumba,ott kaphatsz rá választ.
Elküldve:
2019.06.05 19:46:26 Hozzászólás sorszáma a témában: 2760 Hozzászólás témája: Csattogó hang indításkor
Sziasztok,
Van egy C-max,1.6, benzin, 115Le, hxda motorkódok.
Inditáskor, nem minden esetben csörgő hangot ad. Mindegy neki hogy hidegen, vagy melegen indul. Vagy csinálja vagy nem. Hibát is dob. A kiolvasás szerint vezérműtengely jeladót kell cserélni. Ez meg is történt. De a hiba újra előjött.
Valakinek van valami tapasztalata? Vagy megoldása?
Köszi
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban