Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.07.18. 23:57:17 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: BonnieNial
Mai: 2
Tegnapi: 4
Összesen: 25170
Látogatók:
Vendégek: 322
Tagok: 1
Összesen: 323

Jelen lévő tagok:
01: Attila64

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 149, 150, 151  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

150 / 151 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 366


HozzászólásElküldve: 2019.03.01 23:33:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4471
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mendoza írta:
mugab írta:
De ezt megnézheted ha kinyitod a motorháztetőt, és rápillantasz járó motornál. Szivárgás nyomok esetén, lehet elég meghúzni a csavarokat...


Szia,
Megneztem, persze azt elfelejtettem, hogy jaro motornal csinaljam Very Happy Very Happy
Viszont minden szaraznak tunik, kiveve az 1-es csucs kornyeke:

https://photos.app.goo.gl/Bj6XuH3MFN6ZY2qy6

Ez viszont nem biztos, hogy a csucstol jon, inkabb motorolajnak nez ki nekem...
A "meghuzni a csavarokat" ugy erted, hogy ami a csucsokat fogja csavar, vagy a resolajcsoveket?
Mert ami a csucsokat fogja le, az ha jol gondolom 7-es, de olyanom nincs...
Hm, eszerint csak azokat a csavarokat kell meghúzni, amihez van kulcsunk... Very Happy
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy azokat a csavarokat kell meghúzni, amik vagy lazák vagy valamiért meglazultak...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mendoza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 24.
Hozzászólások: 61

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.03.02 06:52:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4472
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mugab írta:
Hm, eszerint csak azokat a csavarokat kell meghúzni, amihez van kulcsunk... Very Happy
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy azokat a csavarokat kell meghúzni, amik vagy lazák vagy valamiért meglazultak...

Teljesen jol latod! 👍😂
Es azt veletlenul nem tudod, hogy ami a csucsokat fogatja le, az valoban 7-es imbusz?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  vkrissz


Offline
Csatlakozott:
2014. 08. 18.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.03.19 19:44:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4473
 Hozzászólás témája: honnan hiányzik?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A képen látható cső vége csak lóg az üzemanyag szivattyú mellett és nem találom honnan hiányzik. Valaki meg tudja mondani milyen cső és hová kellene csatlakoznia?
Előre is köszönöm a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pampalinikis


Offline
Csatlakozott:
2014. 07. 26.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.04.22 12:49:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4474
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok !

Következő hibát produkálja 1,6 TDCI Focusom, amit szerelőm eddig nem tudott megoldani:

Melegebb időben (kb 25 Celsius fok felett) közepes terhelésnál (pl: nem forszírozott de azért dinamius előzés) engine failure hibát kapok (hibakódot sajnos elfeljtettem) és az autó teljesítményét jelentősen korlátozza az automatika. Újraindíítás után minden működik tovább gond nélkül.
Korábban hasonló előfordult kánikulában egyenletes autópálya tempóban is - akkor gázolajszűrő csere és az üzemanyag szintet nem engedve negyed tank alá, orvosolta a problémát.

Most épp friss gázolajszűrőt kapott és üzemanyag tankot azóta sosem engedem kiürülni, de sajnos már sikerült reprodukálnom a hibát az elmúlt napokban.

Találkozott már valaki haonló hibával ilyen körülmények hatására? Merre lenne érdemes elinulni a hiba nyomozásában ?
Vagy esetleg milyen szervízt tudnátok ajánlani Fejér megyében vagy környékén ?

Üdv!
Attila
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 103


HozzászólásElküldve: 2019.04.22 16:35:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4475
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pampalinikis írta:
Sziasztok !
...

Próbáld előkeríteni azt a hibakódot, abból valószínűleg el lehet indulni valamerre.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szarvasember


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 26.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.04.26 06:59:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4476
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

dadis09 írta:
dadis09 írta:
Sziasztok!
Van itt valakinek SHDA (1.6 benzin 74kW) járgánya?
Egy korábbi hozzászólásomhoz kapcsolódva (hidegen dízelesen hangon csörög a motor), elvittem ESS-ékhez, megnyugtattak, hogy ennél a blokknál ez kvázi normális...viszont azért picit bosszant a dolog, hogy olyan a hangja hideginditáskor, mint egy 20éves golfnak.
Tapasztalta valaki esetleg ezt a tünetet? Lehet esetleg tenni valamit vele? Pl. más olajat használni, vagy egyéb praktika ami lecsendesíti?
Amúgy ebben a motorban a szelepállítás hidrotôkés vagy korongos? Ez esetleg okozhat ilyen csörgést? Érdemes itt nézelôdni?[/youtube]
Kb ilyen az enyém is:
https://m.youtube.com/watch?v=h6M3700xocU
Köszi, ha megosztjátok a tapasztalatotokat!


Senki nem találkozott ilyen "hibával"? Vagy mindenkinek dízel fókája van? Smile


Sziasztok,

Hasonló gondom van nekem is (SHDA szintén). Hideg motorral kerepel, gázadásnál/elvételnél erősebben, aztán, ha bemelegszik (~15 perc után már biztosan), megszűnik a kerepelés.

Fél éve vettem, nem emlékszem, hogy már akkor is megvolt-e ez a jelenség, mindenestre vásárlás után elvittem vezérléscserére és akkor kértem, hogy nézzenek rá a szelephézagokra, de azt mondta a szaki, hogy abszolút nem szükséges, mert hidrotőkés.

Örülnék, ha valaki hozzáértő itt is megerősítené ezt?!

Pár hete voltam téli-nyári cserén, akkor sem mondta a szervizes, hogy beteg lenne a hangja...

Ez eddig egybevág azokkal a kommentekkel, miszerint "ez feature és nem bug"Smile, de nem nyugtatott meg teljesen.

Valakinek van még bármi ötlete?

Köszi,
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kreol32


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 29.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.04.29 18:06:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4477
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Most került hozzám egy mk2-es 1.6 TDCI 80kW focus 2010-es. Eddig semmi probléma nem volt viszon mostanában olyan hibát produkál, hogy ha ment a klíma kb 100km-el később motorhibát dob ki és érezhetően elveszi a teljesítményt. Illetve néha ha olyanja van 3000 felé nem pörög vagy esetleg padlógázzal sem megy 100-nál többet. De 5 mp-el később pedig elindul ahogy kell. Valakinek ötlete van? Ez mennyire szokott súlyos probláma lenni?

Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kombiwartburg


Offline
Csatlakozott:
2009. 10. 29.
Hozzászólások: 55

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.05.01 22:28:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4478
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szarvasember írta:
dadis09 írta:
dadis09 írta:
Sziasztok!
Van itt valakinek SHDA (1.6 benzin 74kW) járgánya?
Egy korábbi hozzászólásomhoz kapcsolódva (hidegen dízelesen hangon csörög a motor), elvittem ESS-ékhez, megnyugtattak, hogy ennél a blokknál ez kvázi normális...viszont azért picit bosszant a dolog, hogy olyan a hangja hideginditáskor, mint egy 20éves golfnak.
Tapasztalta valaki esetleg ezt a tünetet? Lehet esetleg tenni valamit vele? Pl. más olajat használni, vagy egyéb praktika ami lecsendesíti?
Amúgy ebben a motorban a szelepállítás hidrotôkés vagy korongos? Ez esetleg okozhat ilyen csörgést? Érdemes itt nézelôdni?[/youtube]
Kb ilyen az enyém is:
https://m.youtube.com/watch?v=h6M3700xocU
Köszi, ha megosztjátok a tapasztalatotokat!


Senki nem találkozott ilyen "hibával"? Vagy mindenkinek dízel fókája van? Smile




Sziasztok,

Hasonló gondom van nekem is (SHDA szintén). Hideg motorral kerepel, gázadásnál/elvételnél erősebben, aztán, ha bemelegszik (~15 perc után már biztosan), megszűnik a kerepelés.

Fél éve vettem, nem emlékszem, hogy már akkor is megvolt-e ez a jelenség, mindenestre vásárlás után elvittem vezérléscserére és akkor kértem, hogy nézzenek rá a szelephézagokra, de azt mondta a szaki, hogy abszolút nem szükséges, mert hidrotőkés.

Örülnék, ha valaki hozzáértő itt is megerősítené ezt?!

Pár hete voltam téli-nyári cserén, akkor sem mondta a szervizes, hogy beteg lenne a hangja...

Ez eddig egybevág azokkal a kommentekkel, miszerint "ez feature és nem bug"Smile, de nem nyugtatott meg teljesen.

Valakinek van még bármi ötlete?

Köszi,



Szervusz!

Nekem is ugyanez a helyzet ugyanilyen motorú vason. 4 éve vettem, 5 éves volt, akkor is ilyen hangja volt, azóta is olyan és rendben működik. A minap kérdeztem ezt ESS Zolitól, szerinte is oké.

Üdv,
M.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968

Érvényes: 2020.05.20.

Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 394

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.05.05 16:20:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4479
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="Kombiwartburg"]
szarvasember írta:
dadis09 írta:
dadis09 írta:

Senki nem találkozott ilyen "hibával"?

Az enyém teljesen csendes a beindulásától kezdve. Nagyon sokaktól olvasom ezt a hidegen csörgést, állítólag a dugattyúk billegnek benne bemelegedésig. Ilyen ez a motor, ettől még senkinek semmi baja nem lett, csak kellemetlen. Lehet, hogy a futásteljesítménnyel előbb-utóbb előjön. Ahogy a fokozott olajfogyasztás is. Én 145e km-nél járok, semmi panasz.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kalimat


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 07.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.05.07 12:04:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4480
 Hozzászólás témája: csörgés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nekem 1.6-os, benzines Focusom van, 190e km-rel. Mostanra már nagyon szokott csörögni de a korábban leírtaktól annyiban más, hogy nekem csak gázelvételkor és alapjáraton csörög, menet közben vagy gyorsításkor nem.
Ez is ugyanaz a baj lehet szerintetek? Egy szerelő először vezérléstárcsára gyanakodott de mint kiderült ebben nincs ilyen.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szarvasember


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 26.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.05.08 06:53:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4481
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="fefe1968"]
Kombiwartburg írta:
szarvasember írta:
dadis09 írta:
dadis09 írta:

Senki nem találkozott ilyen "hibával"?

Az enyém teljesen csendes a beindulásától kezdve. Nagyon sokaktól olvasom ezt a hidegen csörgést, állítólag a dugattyúk billegnek benne bemelegedésig. Ilyen ez a motor, ettől még senkinek semmi baja nem lett, csak kellemetlen. Lehet, hogy a futásteljesítménnyel előbb-utóbb előjön. Ahogy a fokozott olajfogyasztás is. Én 145e km-nél járok, semmi panasz.


Köszönöm a válaszokat.

Azt még valaki meg tudja mondani 100%-ra, hogy ez az SHDA motor hidrotőkés vagy sem?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  degu611


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 09.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2019.05.08 08:57:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4482
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mi a különbség az SHDA és HWDA motor között?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2020.03.03.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2019.05.13 20:31:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4483
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Focus MK2 2006 1,6 benzin VCT
Hatalmas segitségre lenne szükségem. Kocsi alatt találtam két pötty olajat, mondom alánézek már... volt baj.. konkrétan a kocsi alja tiszta olaj volt... de éppen aktuálisan nem folyt sehol, látszott hogy menetközben csapta szét valami valahol. Vezető oldal... oké ... haver emelő, nem látunk semmit akksi, légszűrő kivesz.. a képen látható látvány fogadott... BAKra gondoltunk de mondta haver az nem olajos hanem tomor és csak itt ott volt olajos. Képen sárgával lehetséges pontok. Fék csatlakozók , bak, kormánymű. A folyt olaj szine sárgás szaga motor / váltóolajszagú. Fék kormánymű jó, sem mozgásban sem áltában nem folyik olaj nem hiányzik. Motorolaj nem hiányzik. Kocsit összeraktuk teszteltük sehol semmi. A képen pirossal megjelöltük a váltóból kiáálló haver szerint levegőztetőt.. a bakhoz volt csatlakoztatva, és az olaj utja reális lehet.. de elég nagy nyomással kellett hogy onnan kiokádjon. Most ez a cső a légszűrő elé van hajtva hogy alánézve lássuk, és egy lukas zacskót tettünk rá, hogy levegőzzön de mégse fröcsköljön össze mindent. Mentünk vele semmi hibát nem produkál. Kérlek segitsetek ez mi lehet és van e vele tennivalóm!? Váltóolaj kocsivételkor lett cserélve, 3 éve azóta kb 40000kmet raktam bele. Hétvégén volt egy kb 1200 kmes balatoni túránk gondmentesen. Köszi a segitséget, bocs a regényt!

 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2020.03.03.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2019.05.16 15:33:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4484
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Szerelo azt mondta hogy a nivocsavart kiengedve meg vagy fel liter valtoolaj kifolyt... van ennek olyanja? 1.6 vct benzin.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 366


HozzászólásElküldve: 2019.05.16 20:39:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4485
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Sziasztok!

Focus MK2 2006 1,6 benzin VCT
Hatalmas segitségre lenne szükségem. Kocsi alatt találtam két pötty olajat, mondom alánézek már... volt baj.. konkrétan a kocsi alja tiszta olaj volt... de éppen aktuálisan nem folyt sehol, látszott hogy menetközben csapta szét valami valahol. Vezető oldal... oké ... haver emelő, nem látunk semmit akksi, légszűrő kivesz.. a képen látható látvány fogadott... BAKra gondoltunk de mondta haver az nem olajos hanem tomor és csak itt ott volt olajos. Képen sárgával lehetséges pontok. Fék csatlakozók , bak, kormánymű. A folyt olaj szine sárgás szaga motor / váltóolajszagú. Fék kormánymű jó, sem mozgásban sem áltában nem folyik olaj nem hiányzik. Motorolaj nem hiányzik. Kocsit összeraktuk teszteltük sehol semmi. A képen pirossal megjelöltük a váltóból kiáálló haver szerint levegőztetőt.. a bakhoz volt csatlakoztatva, és az olaj utja reális lehet.. de elég nagy nyomással kellett hogy onnan kiokádjon. Most ez a cső a légszűrő elé van hajtva hogy alánézve lássuk, és egy lukas zacskót tettünk rá, hogy levegőzzön de mégse fröcsköljön össze mindent. Mentünk vele semmi hibát nem produkál. Kérlek segitsetek ez mi lehet és van e vele tennivalóm!? Váltóolaj kocsivételkor lett cserélve, 3 éve azóta kb 40000kmet raktam bele. Hétvégén volt egy kb 1200 kmes balatoni túránk gondmentesen. Köszi a segitséget, bocs a regényt!



Szerintem a bak olajos... Csere)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hf


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 02.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2019.05.19 20:21:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4486
 Hozzászólás témája: ajánljatok jó szerelőt
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tudtok jó szerelőt ajánlani Újpest, XIII. vagy XV. kerület környékén? Aki megbízható, jól ért a focus II-höz és nem ver át.
Köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ikim2025


Offline
Csatlakozott:
2008. 03. 10.
Hozzászólások: 92


HozzászólásElküldve: 2019.05.19 21:23:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4487
 Hozzászólás témája: Re: ajánljatok jó szerelőt
Hozzászólás az előzmény idézésével

hf írta:
Tudtok jó szerelőt ajánlani Újpest, XIII. vagy XV. kerület környékén? Aki megbízható, jól ért a focus II-höz és nem ver át.
Köszi.




Bagoly, Göd.
_________________
http://vizszereles.hupont.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hf


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 02.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2019.05.20 21:12:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4488
 Hozzászólás témája: Re: ajánljatok jó szerelőt
Hozzászólás az előzmény idézésével

ikim2025 írta:
Bagoly, Göd.

Próbálkoztam guglival de nem boldogultam. Pontosítanál? Köszi...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ikim2025


Offline
Csatlakozott:
2008. 03. 10.
Hozzászólások: 92


HozzászólásElküldve: 2019.05.20 21:26:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4489
 Hozzászólás témája: Re: ajánljatok jó szerelőt
Hozzászólás az előzmény idézésével

hf írta:
ikim2025 írta:
Bagoly, Göd.

Próbálkoztam guglival de nem boldogultam. Pontosítanál? Köszi...



Itt a fórumon is szokott lenni Bagoly600 néven.
Egyébként ESS motor.Göd.
_________________
http://vizszereles.hupont.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hf


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 02.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2019.05.24 19:50:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4490
 Hozzászólás témája: Re: ajánljatok jó szerelőt
Hozzászólás az előzmény idézésével

köszi! Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Krisz777


Offline
Csatlakozott:
2016. 03. 11.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.05.25 20:32:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4491
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Focus 1.6 Ti (85kw) 2005.
Segítségre lenne szükségem. Bevásárlás után szerettem volna haza indulni, de nem sikerült. Ez helyett a műszerfalon ez jelent meg : "Motor System fehler". Aztán akku lekötés és 5 perc várakozás után elindult. Kb.500m megtétele után erejét veszítette a kocsim és ezt írta : "reduzierte beschleunigung" ,de még le tudtam vele parkolni. És újra Motor System fehler ☹️. A műszerfalbòl ezeket a DTC kódokat olvastam ki : E200 , E510 , D900. Keresem a neten de semmi értelmes magyarázatot nem találok 🙁.
Légyszi segítsetek!

Köszönöm szépen!

Krisztián
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2880


HozzászólásElküldve: 2019.05.27 08:57:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4492
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Krisz777 írta:
...Keresem a neten de semmi értelmes magyarázatot nem találok 🙁....


És ha beírod az itteni keresőbe, hogy E510?

Én megtettem. Smile

Pl. egy találat:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=448782&highlight=e510#448782
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pjonas


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 01.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2019.06.02 06:48:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4493
 Hozzászólás témája: Motordinamika
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Motorfelújítás (dugattyú csapszeg csere), hengerfej felújítás, új gyári katalizátor (P0420 miatt), új Bosch lambdaszondák, új gyári gyújtótekercs, gyertyakábel és gyertyák az 1.6-os, 74 kW-os, ráncfelvarrt 2010-es Focusban (SHDC 162.000km). OMW Maxxmotion 95-ös benzint tankolok év eleje (a 8éves/160.000-es szerviz) óta. Szervizben friss szoftvert is kapott az autó. Hol keressem/kerestessem tovább a hibát? Miután hosszabb időre áramtalanítva van az autó (pl szerviz miatt), az első megtett nagyjából 100km-en a motor dinamikusan gyorsul. Ahogy ezt a távot letudtam vele, lomha lesz a kigyorsítások alkalmával. A pályatempót ezt követően nagyon el sem éri. 100km/h felett kb fullad a motor (nem hagy ki, haladni lehet vele, de erőtlen) és a 120km/h az erősen a vége már. Fölé nem, vagy nagyon lassan gyorsul. Amíg ez az "első" 100km tart, addig a 130-as tempót is jól bírja (ugyanazon a pályaszakaszon próbálva). Laikus számára is észlelhető különbség van a motor karakterisztikájában kigyorsításkor, előzéskor. Gyári diagnosztika nem talál hibát. Szoftverfrissítés előtt is tünet volt. Ötlete, hasonló tapasztalata bárkinek?
Köszi a használható hozzászólásokat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tamas_kulcsar_90


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 26.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2019.06.03 08:03:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4494
 Hozzászólás témája: Re: Motordinamika
Hozzászólás az előzmény idézésével

pjonas írta:
Sziasztok. Motorfelújítás (dugattyú csapszeg csere), hengerfej felújítás, új gyári katalizátor (P0420 miatt), új Bosch lambdaszondák, új gyári gyújtótekercs, gyertyakábel és gyertyák az 1.6-os, 74 kW-os, ráncfelvarrt 2010-es Focusban (SHDC 162.000km). OMW Maxxmotion 95-ös benzint tankolok év eleje (a 8éves/160.000-es szerviz) óta. Szervizben friss szoftvert is kapott az autó. Hol keressem/kerestessem tovább a hibát? Miután hosszabb időre áramtalanítva van az autó (pl szerviz miatt), az első megtett nagyjából 100km-en a motor dinamikusan gyorsul. Ahogy ezt a távot letudtam vele, lomha lesz a kigyorsítások alkalmával. A pályatempót ezt követően nagyon el sem éri. 100km/h felett kb fullad a motor (nem hagy ki, haladni lehet vele, de erőtlen) és a 120km/h az erősen a vége már. Fölé nem, vagy nagyon lassan gyorsul. Amíg ez az "első" 100km tart, addig a 130-as tempót is jól bírja (ugyanazon a pályaszakaszon próbálva). Laikus számára is észlelhető különbség van a motor karakterisztikájában kigyorsításkor, előzéskor. Gyári diagnosztika nem talál hibát. Szoftverfrissítés előtt is tünet volt. Ötlete, hasonló tapasztalata bárkinek?
Köszi a használható hozzászólásokat!


Esteleg a folytószelep hibája?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2880


HozzászólásElküldve: 2019.06.04 00:54:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4495
 Hozzászólás témája: Re: Motordinamika
Hozzászólás az előzmény idézésével

pjonas írta:
...Miután hosszabb időre áramtalanítva van az autó (pl szerviz miatt), az első megtett nagyjából 100km-en a motor dinamikusan gyorsul. Ahogy ezt a távot letudtam vele, lomha lesz a kigyorsítások alkalmával. A pályatempót ezt követően nagyon el sem éri. 100km/h felett kb fullad a motor (nem hagy ki, haladni lehet vele, de erőtlen) és a 120km/h az erősen a vége már. Fölé nem, vagy nagyon lassan gyorsul. Amíg ez az "első" 100km tart, addig a 130-as tempót is jól bírja (ugyanazon a pályaszakaszon próbálva). ...


Szia!

Én az áramtalanítás okozta felejtésből és a 100 km, tehát hosszú idő alatt megváltozó viselkedésből indulnék ki.

Azt saccolnám, hogy a hosszútávú korrekciós tényező (Long Term Fuel Trim, LTFT) magas pozitív vagy negatív értékre nő és elhúzza a benzin-levegő keverékarányt. Vagy túl dús vagy inkább túl szegény irányba.

Kellene venned egy OBDII adaptert és megfigyelni, hogy mekkorák az LTFT értékek. Hogyan változnak áramtalanítás után.
Hogyan változik a lambdaszonda jel átlagértéke a jó és a fojtott teljesítményes időszakot összehasonlítva.

Ha minden mérés nélkül valamit kellene találgatnom, akkor azt mondanám, hogy a hátsó lambdaszonda nem belevaló vagy gyártási hibás. Vagy talán levegő jut be a kipufogórendszerbe és ez megzavarja a mérést.

De az is lehet, hogy teljesen tévúton járok. Confused
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pjonas


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 01.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2019.06.04 18:59:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4496
 Hozzászólás témája: Re: Motordinamika
Hozzászólás az előzmény idézésével

tamas_kulcsar_90 írta:
Esteleg a folytószelep hibája?


Köszi, ránézetek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pjonas


Offline
Csatlakozott:
2018. 05. 01.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2019.06.04 19:48:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4497
 Hozzászólás témája: Re: Motordinamika
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Én az áramtalanítás okozta felejtésből és a 100 km, tehát hosszú idő alatt megváltozó viselkedésből indulnék ki.

Azt saccolnám, hogy a hosszútávú korrekciós tényező (Long Term Fuel Trim, LTFT) magas pozitív vagy negatív értékre nő és elhúzza a benzin-levegő keverékarányt. Vagy túl dús vagy inkább túl szegény irányba.

Kellene venned egy OBDII adaptert és megfigyelni, hogy mekkorák az LTFT értékek. Hogyan változnak áramtalanítás után.
Hogyan változik a lambdaszonda jel átlagértéke a jó és a fojtott teljesítményes időszakot összehasonlítva.

Ha minden mérés nélkül valamit kellene találgatnom, akkor azt mondanám, hogy a hátsó lambdaszonda nem belevaló vagy gyártási hibás. Vagy talán levegő jut be a kipufogórendszerbe és ez megzavarja a mérést.

De az is lehet, hogy teljesen tévúton járok. Confused



Szia, köszi.

Szonda csere: elvileg jó a típusa. Katalizátor mögé típusazonos BOSCH került (0 258 006 601). Elé BOSCH 0 258 006 605 került BOSCH 0 258 006 599 helyett. Az 599 gyártása megszűnt és nem kapható, a 605 esetében a csatlakozó kábel hosszabb, de (elvileg) ugyanaz a kettő. Elvileg?

Levegő jut a kipufogó rendszerbe: a leömlő volt repedt. Katalizátor csere ezt elvileg orvosolta, mert egybeépített a leömlő a katalizátorral. Ford márkaszervizben volt a csere, gyári (új) katalizátor került az autóba. Viszont ez érdekes lehet, ugyanazt a (cisszegő) hangot hallani most is, ha jár a motor, mint amit a repedt leömlőre fogtak a csere előtt.

OBDII adapter: van egy 3.000 Ft-os kínai. Gondolom a 30.000 Ft-os jobb lenne... Program hozzá? Lehet Forscan, vagy ez is nagyobb ráfordítást igényelne?

(Hengerfej: egyik hengernél kipufogó oldalon a szelepszárak nedvesek az olajtól (katalizátor csere alkalmával jelezte a szerviz). Azóta 3.000 km-t ment az autó, olajnívón fogyást nem látni. Fotózom, hetente-kéthetente. Vetessem le megint a hengerfejet és cseréltessem még egyszer ki a szelepszár szimeringeket? Motorfelújításkor ez is megvolt...)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2880


HozzászólásElküldve: 2019.06.04 22:01:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4498
 Hozzászólás témája: Re: Motordinamika
Hozzászólás az előzmény idézésével

pjonas írta:
...
OBDII adapter: van egy 3.000 Ft-os kínai. ... Program hozzá? Lehet Forscan?...


Teljesen jó mindkettő.

Első körben olvasd ki az LTFT értéket. +-10-nél kisebb az elfogadható. Ha annál több, akkor valami ezzel kapcsolatos baj van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fgab85


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 21.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.06.22 17:34:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4499
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

Vásároltam egy 2009-es Ford Focust és az olajcsere óta mentem 3000km-rt és a max olajszintről lement a minimum sávig az olaj.

Körülbelül mennyi olaj lehet ez? Februárban vásároltam kereskedőtől elvileg 6 hónap szavatosság van rá, ha hengerfejes az autó. Nektek volt hasonló problémátok?

A hűtővíz szép tiszta viszont a motor sajnos nem porszáraz, egy picit olajos remélem egy tömítéssel megúszom. Hétfőn viszem szerelőhöz nézze meg.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 103


HozzászólásElküldve: 2019.06.23 08:23:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4500
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fgab85 írta:
Februárban vásároltam kereskedőtől elvileg 6 hónap szavatosság van rá, ha hengerfejes az autó.

Ha ténylegesen kereskedő szerepel az adásvételin, mint eladó (és még létezik a cég), akkor tudomásom szerint nincs olyan, hogy ha ez vagy az a baja, akkor vállal szavatosságot. Más kérdés, ha az adásvételin szerepel pl. eszi az olajat megjegyzés, hisz akkor ennek tudatában vetted meg. Én szervizelés helyett inkább rákérdeznék az eladóra, hogy ez vélhetően rejtett hiba, most jött elő, mit tud ajánlani.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 149, 150, 151  Következő
Ugrás:   

150 / 151 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.79 másodperc