Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.05.25. 22:09:36 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Gabor1973
Mai: 1
Tegnapi: 2
Összesen: 25713
Látogatók:
Vendégek: 217
Tagok: 9
Összesen: 226

Jelen lévő tagok:
01: oxyff2
02: lac
03: nzsolt
04: pathfinder
05: Helm
06: thomas01
07: n1nja
08: Kapeti
09: Bagoly600

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Leáll a motor
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Leáll a motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

7 / 7 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  pathfinder


Online
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 790


HozzászólásElküldve: 2018.11.27 14:03:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 181
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
alphatango írta:
...
Valaki meg tudná mondani, mi az a csővel összekötött doboz ? Lehet köze a leállásokhoz ?
Ha annak ehhez semmi köze, valami egyéb ötlet ?

Minden segítséget előre is köszönök.


A modern autókban a tankban keletkező benzingőzt nem szabad kiengedni a levegőbe. Zárt a rendszer, azért szisszen a tanksapka levételekor. Ehelyett egy cső megy egy nagyobbacska dobozba, amiben aktív szén van. Innen további cső a szívórendszer felé, ami meg van szakítva egy elektromos szeleppel. Amikor olyan az üzemmód (nagyobb terhelés), a számítógép kinyitja ezt a szelepet és a motor beszívja és elégeti a z aktív szénben lekötött benzint.

Az a kis doboz valószínűleg a szelep lesz. Pláne ha elektromos vezeték is megy hozzá.

Bocsi, hogy beleszólok egy kérdés erejéig.
Nekem sose szisszen, a nagy nyári melegben sem...akkor most mindig beszívja a motor a "lekötött" benzint?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2928


HozzászólásElküldve: 2018.11.27 19:58:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 182
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:

Nekem sose szisszen, a nagy nyári melegben sem...akkor most mindig beszívja a motor a "lekötött" benzint?


Én azt gondolom, bár nem csináltam erről kisérletet, hogy amikor szisszen, akkor beszívja a levegőt.

Ha a tied sohasem szisszen, akkor lehet, hogy lyuk van valahol. Bár úgy tudom, hogy erre kellene, hogy legyen hibajelzés.

Vagy a motor sose szívja meg a tankot, mert pl. a szelep nem nyit ki vagy le van dugózva a csöve.

De csak találgatok.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daruma


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 29.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2019.01.29 08:47:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 183
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tisztelt Fórumtagok!

Nagyon új vagyok itt, mint tulajdonos és tag is. Vettem egy 1.8-as benzines ford focus mk2-öt. Mindent elkövettem, hogy ne nyúljak mellé (a helyszínen vizsgálta át egy erre specializált szakember). Az elején rengeteg elektromos hiba jött elő, volt generátor javítás, műszerfal csoport panel javítás, a leghúzósabb árban a fojtószelep csere. Természetesen egy alapszervizelésen is átesett vásárlás után. A gond az maradt egy rejtélyes hiba, amit hetek óta nem tudnak javítani. A gépkocsi picit tartósabb használat után (ez olyan 20 kilométer kb.), menet közben elkezd finoman rángatni, de valahogy úgy a fordulatszám nem változik nagyon erősen, aztán leáll, mindenféle hibakód nélkül. Utána nehezen indul. A gond az rapszodikus a hiba, volt műszerésznél aki rákötött diagnosztikai műszerrel ment vele, és a szerelő is ment vele legalább 20 kilométert, de semmi. Visszadták hátha megszűnt a gond mert nem tudják előidézni, használjam és ha jön a hiba hozzam vissza. Aztán egy kicsit tartósabb használat után, kb. 40 kilometer, előjött párszor, igaz volt közben megállás is. Aztán gondolván egy-egy leállást kibírok elmentem volna vele 20 kilométerre kb még a szerviz előtt, de pár kilométer alatt 5x produkálta a jelenséget, nem is használtam így tovább. Másnap bevittem a szervizbe, és mondanom sem kell azon a pár kilométeren nem jött elő semmi.

A szerelő azt mondja szerinte az üzemanyag pumpa lehet a ludas, vagy valami elzáródás, de cserélni nem akarta mert nem volt biztos benne. Én már eléggé ideges vagyok, mert nem tudom ez amolyan van ilyen jelenség, és én pont belekerültem, vagy hozzá nem értés esete áll fenn. Jelen pillanatban a benzin pumpát cserélik, de ettől az egésztől furcsa érzésem van.

Ha valakinek van ehhez kapcsolódó tudása, tapasztalata, azt szívesen venném ha megosztaná.

Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  adam93


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 27.
Hozzászólások: 37


HozzászólásElküldve: 2019.01.29 20:45:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 184
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

1.8 TDDI 2001es focus az alábbi hibát produkálja:
Indítás után 10-20 másodperc múlva leáll mintha elvágták volna, nem dadog, csak megáll. Újra indítás nehézkes, 10mp indítózás kb. Ezután működik tökéletesen. Ezt csinálja minden harmadik vagy negyedik alkalommal nagyjából. Eddig kb ötször csinálta, volt hogy szinte azonnal megállt.

Mi lehet a baja? Levegős üzemanyag rendszer? Csak az adagoló szívja a gázolajat, nincs külön szivattyú?

Köszi a tippeket

UPDATE: meghalt az adagoló Crying or Very sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barathj9797


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 14.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.05.14 15:39:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 185
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!
Ford Focus C-max 1.6 TDCI (2006)-os autó motorja kis táv megtétele után leáll.

Motorhiba kijelzése után a szervízben lett a kipufogó rendszerből a katalizátor kitisztítva, kiáztatva, mert el volt dugulva. Majd ezután fel lett töltve tisztító folyadékkal (legalább is nekem ezt mondta a tulaj, remélem nem kevertem össsze a részecskeszűrővel, de tudtommal a katalizátorba van a platina) - bocsi nem értek hozzá.

Miután ez megtörtént az autó 50 km megtétele után ESP hibával leállt és nem lehetett újraindítani. Vissza lett vontatva a szerelőhöz, de ezek után ők nem találták meg a probléma forrását és náluk pöccre indult is az autó.

Újabb kb 50 km megtétele után, ezúttal szervó motorhibát jelezve újra leállt a motor, majd kis idő után beindult.

Mi okozhatja ezt, hogy mindig leáll a motor???

Szenzor, esetleg nyomaték hiba lehet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sszabolcs91


Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 03.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.06.03 19:06:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 186
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
laci76 írta:
Sajnos előfordult már az én fókámmal is hogy leállt. Gurulok majd alapjáraton, kinyomom a kuplungot, az alapjárat ingadozni kezd, aztán leáll a motor. Első alkalommal a szivem állt meg majdnem, amikor megláttam a világító olajnyomás lámpát.Nekem akkor fordul elő ha leveszem az akkusarut, de pár 10 km után általában megszünik a gond.


Ha pár percre leszeded az akkusarut akkor előfordulhat ilyesmi, ugyanis ilyenkor elfelejti a kompi az eddig tanultakat amit újra meg kell tanulnia, de ez idő... (szerviz szerint 100 km). Gyakran segíthetünk ezzel a módszerrel a túlfogyasztáson is, de azért tessék csínján bánni vele.... Többek közöttpl. lehet hogy az ablakokat is újra kell programozni utána....

Girafa: Neked csak egy márkaszervíz látogatást tudok javasolni, de előtte nyugodtan hívd fel pl. az Ivanicsékat és kérdezz rá. Biztos megmondják, hogy mit kell tenned.....




Szervusztok. Olyan gondom akadt, hogy aksi csere után az alapjárat le esik teljesen, nagyon sokszor meg is áll. Mi lehet a gond? Hallottam olyat, hogy menni kéne vele vagy 50-60 km-t városban, és akkor vissza tanulja az alapjáratot. Tudtok tanácsot adni? Lehet valahogy máshogy is tanítani a masinát?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ahunfun


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 26.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.06.30 15:42:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 187
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

daruma írta:
Tisztelt Fórumtagok!


Ha valakinek van ehhez kapcsolódó tudása, tapasztalata, azt szívesen venném ha megosztaná.

Köszönöm!


Én, sajnos nem tudok neked segíteni, de hasonló godom van, amit új topic-ként nem enged bejegyezni, mert kevés a hozzászólásom.

Kérem, segítsetek!
A FORD FOCUS 1,6 TDCI; 66 KW; KOMBI-n Kb. 1 éve jelentkezett az első menet közbeni leállás (90 km/h).
Amikor ilyen bekövetkezett, az autó menet közbeni leállítása, majd indítózás gázadással, eddig mindig segített.
Hidegebb időben, még nem üzemmeleg motornál és néha masszívabb gázadások idején az is előfordult, hogy egymás után rövid időn belül többször is megismétlődött a leállás, jellemzően kikanyarodások utáni alacsonyabb sebességtartományban.
(Itt megjegyzem, hogy kb. fél éve kilyukadhatott a turbó nyomócső, mert elkezdett fekete füstöt eregetni erősebb gyorsításoknál és emelkedőn, és vesztett az erejéből is. Persze, én, Trabanthoz szokott, nem tudtam, ez mitől lehet.
A cső cseréjét 1 hete elvégeztük, nem füstöl, és van erő a motorban.)

És ekkor kezdődött a kálvária:
Egyik délután csak úgy, orvul, nem röffent be az indításra.
Mivel az akksi új, és ellenőrizve lett a töltés is, az üzemanyag hiányára gyanakodtam.
Másnap reggel, miután a 3 hidegindító befúvásos indítás nem sikerült, a 4. normál indításra, mintha eddig semmilyen hiba nem lett volna, elindult, és jártunk vele rendesen 5 napon keresztül (ez idő alatt javították meg a turbó vastag csövét is, amin 15 centis szakadás volt már).
És a helyzet fokozódott:
Csütörtökön délután egy balra kikanyarodás alkalmával leállt, félre kellett húzódni, mert a lendület alatti indítás most nem segített; és csak köszörült az út mentén. Nem kapott üzemanyagot??
Arra jött egy autóhoz értő, és azt javasolta, vegyük le a negatív sarut, mert valamilyen jeladó miatt van ez. Megtettük. És láss csodát, harmadszorra működött a motor, ott duruzsolt alap járaton.
Azt javasolta, hogy cseréljük ki a relét, ami az alacsony nyomású üza. szivattyút működteti.
Tovább mentünk, és a következő bal kanyarban, kb. 1,2 km megtétele után, megint az út szélére kerültünk.
Mivel tudtam, hogy kelt életre legutóbb, elvégeztem a negatív-sarus protokolt, de előtte megcseréltem a két szürke relét is.
Elsőre, pöccre indult, és úgy tűnt megjavítottuk, teljesen tökéletesen működött, erő volt benne, többször is indult és nem állt le még útközben sem.
Reggel vásároltam 2 db relét. (Az eredetiek portugálok, 12/70-esek az újak spanyolok, 12/50-esek.)
Elöl meghagytam a régi, hátulról előre tett relét, a hátul lévőt kicseréltem az újra, hisz arról feltételeztük, hogy hibás lehet.
Péntek délután pöccre indulás után, ugyanabban a balra kikanyarodásban újra leállt. Patka. Negatív saru levétele…stb.
Belekerült a másik új relé is, kicsit nehezebben, mint előző nap, de beindult. El is jutottunk ugyan addig a balkanyarig, ahol előző nap a 2. leállása volt, és megismétlődött újra a leállás, a pénteki második és utolsó !!!!!

Ettől kezdve bármit tettem, nem mozdul.
Egy pici felberregés után leáll, és az újabb indításkor már csak üres forgatás, a motorindulás szikrányi reménye nélkül. Reggel, kora délután és este is megpróbáltam elindítani, amikor arra jártam, eredménytelenül.
(Visszaraktam bele a két eredeti relét, abban a felállásban, ahogy az utolsó zavartalan működésekor volt.
A tank kb. 2/3-ig van. Olajszűrő-, olaj- légszűrő és pollenszűrő csere óta 2000-et ment. Üzemanyag szűrő elég régen volt cserélve. Vezérműszíj 10000 km-es.)
Aki találkozott hasonlóval, vagy tudja, mi a baj és hogy lehet megjavítani, kérem, segítsen!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tszandi80


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 09.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2019.12.11 09:11:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 188
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Adott egy Ford Focus C-max. 2004-es évjárat, 1.6 tdci, 109 lóerő.
A probléma: kb fél évvel ezelőtt reggel az autó beindult majd leállt. Onnantól kezdve, nem indult az autó, csak hidegindítóval. Szerelő, azt mondta EGR szelep. Kicserélte. Hiba ugyan az. Utána kicserélt valami motorhőfok gombát. Hiba továbbra is.fennállt. Most két napja kicserélt 1 újabb gombát valami ríl vagy rél csőben, ami az üzemanyag nyomást figyeli vagy mit csinál. Az autó ma reggel ismét nem indult. Hívtam a szerelőt nem tudja mi lehet. Ezeket eddig a számítógép írta ki hibakódba. Maga a jelenség: Nehezen indul a kocsi, de beindul. Jár kb 5 másodpercig, majd leáll. Onnantól kezdve nem indul csak pörgeti a motort. Ha fújok bele hidegindítót nagy nehezen beindul. Ha nyomom indításkor a gáz és tartom 1500 - 1800as fordulaton akkor ritkábban áll le. Ha viszont nem áll le vagy sikerül beindítani, már menet közben nem csinálja, nem áll le. Ezt csak indításkor. A motor amúgy szépen jár. Mi lehet a baj? Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tszandi80


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 09.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2019.12.12 08:19:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 189
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Tegnap ismét olvastunk hibakódot. Az üzemanyag útján van valahol dugulás. Vagy üzemanyagszűrő vagy valami. Most jön majd az összes szűrő cseréje plusz olaj, mivel 10.000 km körül van benne. Viszont ami kimaradt a történetből mert nem tartottam fontosnak, hogy nehezen lehet tankolni a kocsit, lekattan a.pisztoly, el van dugulva a levegőztetője. Ha pár kilóméter után leveszem a tanksapkát szisszen egyet. Tegnap olyan vákum volt benne, hogy a tanksapkát is nehezen lehetett levenni, azt is már úgy beszívta. Továbbra sem tudjuk mi lehet a baj, miért nem indul.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsoltr


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 01.
Hozzászólások: 36


HozzászólásElküldve: 2019.12.15 22:53:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 190
 Hozzászólás témája: Gyújtáskapcsoló elektromos betét hibája miatt is lehet, nekem az okozta
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csak tanulságképpen írom ide, hogy nálam mi okozta a random leállásokat 2 hónapon keresztül.
2007-es mk2 focus, 1.6 benzin, 100 ló.
A jelenség hasonló, mint amiket itt százszor leírtak, azaz először csak nem indult be, aztán már menet közben is leállt, jellemzően, mikor üresben gurultam, sokszor nagy sebességnél is, és kanyarban is. Indításkor, a kulcs III-as állásba forgatásakor pöccre beindult (mindig), aztán mikor visszaengedtem a kulcsot II-be, azonnal leállt. Gyakran előfordult, hogy a II-es állásban elkezdett villogni a műszerfalon minden, beindult az ablaktörlő, meg még sipolt is. Jellemzően többszöri próbálkozásra úgy sikerült beindítani, hogy tartottam a kulcsot III-as állásban, és közben a gázpedált nyomogattam.

Kb. minden itt leírt lehetséges okot el tudtam képzelni.

Ma reggel elhatároztam, hogy szisztematikusan végigpróbálok pár dolgot. Elsőnek megnéztem azt a vészkapcsolót az anyós ülés mellett, ami a benzint kapcsolja ki ütközés esetén, de sajna nem az volt, le volt nyomva, nyomogattam, semmi változás, nem indult a kocsi.Ezután nekiugrottam egy kontakt spray-vel az elektromos csatiknak a motortérben, a nagy testvezeték kontaktussal kezdve, majd az összes elérhető csatit szétszedve, aztán pedig a biztosítékokon is egyenként végig. Továbbra se indult, csak a már leírt módon, azaz gázfröccsel megspékelve, a kulcsot III-ban tartva. Egy picit elkeseredve, meg "eladom a francba" gondolatokkal, elkezdtem játszani a kulccsal: ráindítottam, visszaengedtem, mozgatgattam, vagy 20-szor. Néha beindult, akkor leállítottam. Néha villogott, sípolt, ablaktörlőzött, ahogy szokott. Aztán egyszer csak észrevettem, hogy van a II-es állásnak egy kis holtjátéka, ha azon belül mozgatom a kulcsot visszafelé, akkor kialszanak a fények, mintha visszavettem volna I-es állásba a kulcsot. A holtjáték felénél mozgatva kezd villogni, meg sípolni a műszerfal, és csak akkor marad abba, ha nyomom a kulcsot a III irányába, de nem fordítom el. Ha sikerült beindítani, és megmozgattam a kulcsot, ugyancsak a holtjátékon belül, jött a hirtelen leállás. Hoppá, itt a bibi!

Abbahagytam, elkezdtem nézni az itteni fórumokat, mit írnak a gyújtáskapcsolóról. A focus 2 szervizelés topicban "elemes" nevű felhasználónak ezer köszönet, hogy leírta, hogyan javította meg az akadozó kulcs problémáját:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=440979
Idézet:
javítás

1. a kormányoszlop felső burkolata (két műanyag elem, köztük fekete műbőr szoknya) viszonylag könnyen lepattintható.

2. a kormányoszlop alsó burkolatát két Tx20-as csavar tartja, ha nincs kormányoszlopról vezérelhető rádió.

3. a rádió gombjait tartó műanyag nyúlványt a műszerfal felől látható kis szögletes nyílásban rejlő fül benyomásával ki lehet húzni (a kb 15 centit enged a vezeték, ez bőven elég).

4. ezután a kormányoszlop alsó burkolata leemelhető.

5. maga a gyújtáskapcsoló egy kicsi szürke kocka a kormányoszloptól balra, a kulccsal elforduló sok mechanikus szerkezet legvégén. két fekete pattintós fül tartja.

6. ezt lepattintva próbáltam elforgatni. pontosan úgy működött, mint előtte, tehát a ráindítás gátló retesz EBBEN a kapcsolóban van.

7. adtam neki [teflonos] WD40-et (tudjátok, a duct tape mellett a másik univerzális szerszám), mozgattam, aztán megint, és megjavult.

8. visszaszerelés fordított sorrendben. Az alsó burkolat visszacsavarozásához egy kis jógagyakorlatra is szükség van, bár a pollenszűrő cseréjéhez képest egyszerű művelet


Találtam itt még egy képes leírást, ami ugyan másról szól, de a 2. és 3. képen az a szürke kis műanyag kocka az, amiről elemes beszél:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=145

Na szóval, pont ugyanazt csináltam, mint elemes kolléga, azaz telespricceltem a kis szürkét kontakt spray-vel, aztán a kulcs nyelvével forgattam a belsejét jó párszor. Ezután visszaszereltem, és láss csodát, pöccre indult a kocsi, és hiába mozgattam a holtjátékon belül a kulcsot, már nem állt le. Utána mentem 30+30 km-t, sok sok lámpával, megállással, egyszer se állt le, vagy ha én állítottam le, pöccre indult. Hazaérés után még próbálgattam, egyszer se hibázott.

Egyébként ez egy tök olcsó alkatrész, fogok is venni újat, mert ez a lyuk is ki van kopva eléggé:
https://fordalkatresz.cdn.shoprenter.hu/custom/fordalkatresz/image/cache/w800h800wt1/product/1677531_2.jpg?lastmod=1525211718.1483908638

https://www.mindenamiford.hu/gyujtaskapcsolo-elektromosbetet-1677531
https://cromax.hu/elektromos_rendszer/kapcsolo/gyujtaskapcsolo_elektr_betet/gyujtaskapcsolo_elektromos_betet_ford_1998-_9906

kontakt spray:
https://www.hestore.hu/prod_10030246.html?currency=HUF
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsoltr


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 01.
Hozzászólások: 36


HozzászólásElküldve: 2019.12.20 17:25:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 191
 Hozzászólás témája: Re: Gyújtáskapcsoló elektromos betét hibája miatt is lehet, nekem az okozta
Hozzászólás az előzmény idézésével

Frissítés
zsoltr írta:
...Na szóval, pont ugyanazt csináltam, mint elemes kolléga, azaz telespricceltem a kis szürkét kontakt spray-vel, aztán a kulcs nyelvével forgattam a belsejét jó párszor. Ezután visszaszereltem, és láss csodát, pöccre indult a kocsi, és hiába mozgattam a holtjátékon belül a kulcsot, már nem állt le. Utána mentem 30+30 km-t, sok sok lámpával, megállással, egyszer se állt le, vagy ha én állítottam le, pöccre indult. Hazaérés után még próbálgattam, egyszer se hibázott...


Ezt mégse utánozza le senki! 3 nap múlva elkezdett megint bizonytalanná válni az indítás, ugyanúgy, mint korábban, csak még hozzájött, hogy ha beindult, akkor kb. 20 mp múlva aludt csak el a motorhiba lámpa, meg mégegy.
Rövidre zárva: vettem egy új eltromos betétet a Cromaxtól, 4300-ért, beraktam, egyből helyre állt a rend. A kulcsnak továbbra is van holtjátéka a II-es pozícióban, de nincs hatása az elktromos betétre, nem áll le, nem villog semmi, nem is marad égve és beindul egyből.

Kíváncsiságból szétszedtem a régit itt egy kép róla:


Tiszta dzsuva a belseje. Valószínűleg a kontakt sprays kezelés előtt csak a kopásokból eredő por volt benne, aztán mikor befújtam ez előszőr szétfolyhatott valamerre, majd ahogy száradt a folyadék, egy ragacsos masszává vált, ami az eredetihez képest, további elektromos hibákat generált. A baloldali műanyagban ott egy kis golyó, ami szétszedés közben kiesett. Nem tudja véletlenü valaki, hogy az hova való? Vagy nincs esetleg egy öszeszerelesi rajz erről. Lehet, hogy simán javítható az egész egy kis "hajlítgatással".
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Leáll a motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ugrás:   

7 / 7 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.20 másodperc