Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.05.19. 10:32:10 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: drobi74
Mai: 2
Tegnapi: 3
Összesen: 24809
Látogatók:
Vendégek: 133
Tagok: 9
Összesen: 142

Jelen lévő tagok:
01: kojomjo
02: drobi74
03: n1nja
04: fiesta
05: MagicFly
06: Natura
07: sparta2
08: Kapeti
09: Attila64

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Leáll a motor
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Leáll a motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

7 / 7 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 732


HozzászólásElküldve: 2018.11.27 14:03:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 181
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
alphatango írta:
...
Valaki meg tudná mondani, mi az a csővel összekötött doboz ? Lehet köze a leállásokhoz ?
Ha annak ehhez semmi köze, valami egyéb ötlet ?

Minden segítséget előre is köszönök.


A modern autókban a tankban keletkező benzingőzt nem szabad kiengedni a levegőbe. Zárt a rendszer, azért szisszen a tanksapka levételekor. Ehelyett egy cső megy egy nagyobbacska dobozba, amiben aktív szén van. Innen további cső a szívórendszer felé, ami meg van szakítva egy elektromos szeleppel. Amikor olyan az üzemmód (nagyobb terhelés), a számítógép kinyitja ezt a szelepet és a motor beszívja és elégeti a z aktív szénben lekötött benzint.

Az a kis doboz valószínűleg a szelep lesz. Pláne ha elektromos vezeték is megy hozzá.

Bocsi, hogy beleszólok egy kérdés erejéig.
Nekem sose szisszen, a nagy nyári melegben sem...akkor most mindig beszívja a motor a "lekötött" benzint?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Online
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2872


HozzászólásElküldve: 2018.11.27 19:58:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 182
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:

Nekem sose szisszen, a nagy nyári melegben sem...akkor most mindig beszívja a motor a "lekötött" benzint?


Én azt gondolom, bár nem csináltam erről kisérletet, hogy amikor szisszen, akkor beszívja a levegőt.

Ha a tied sohasem szisszen, akkor lehet, hogy lyuk van valahol. Bár úgy tudom, hogy erre kellene, hogy legyen hibajelzés.

Vagy a motor sose szívja meg a tankot, mert pl. a szelep nem nyit ki vagy le van dugózva a csöve.

De csak találgatok.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daruma


Offline
Csatlakozott:
2019. 01. 29.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2019.01.29 08:47:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 183
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tisztelt Fórumtagok!

Nagyon új vagyok itt, mint tulajdonos és tag is. Vettem egy 1.8-as benzines ford focus mk2-öt. Mindent elkövettem, hogy ne nyúljak mellé (a helyszínen vizsgálta át egy erre specializált szakember). Az elején rengeteg elektromos hiba jött elő, volt generátor javítás, műszerfal csoport panel javítás, a leghúzósabb árban a fojtószelep csere. Természetesen egy alapszervizelésen is átesett vásárlás után. A gond az maradt egy rejtélyes hiba, amit hetek óta nem tudnak javítani. A gépkocsi picit tartósabb használat után (ez olyan 20 kilométer kb.), menet közben elkezd finoman rángatni, de valahogy úgy a fordulatszám nem változik nagyon erősen, aztán leáll, mindenféle hibakód nélkül. Utána nehezen indul. A gond az rapszodikus a hiba, volt műszerésznél aki rákötött diagnosztikai műszerrel ment vele, és a szerelő is ment vele legalább 20 kilométert, de semmi. Visszadták hátha megszűnt a gond mert nem tudják előidézni, használjam és ha jön a hiba hozzam vissza. Aztán egy kicsit tartósabb használat után, kb. 40 kilometer, előjött párszor, igaz volt közben megállás is. Aztán gondolván egy-egy leállást kibírok elmentem volna vele 20 kilométerre kb még a szerviz előtt, de pár kilométer alatt 5x produkálta a jelenséget, nem is használtam így tovább. Másnap bevittem a szervizbe, és mondanom sem kell azon a pár kilométeren nem jött elő semmi.

A szerelő azt mondja szerinte az üzemanyag pumpa lehet a ludas, vagy valami elzáródás, de cserélni nem akarta mert nem volt biztos benne. Én már eléggé ideges vagyok, mert nem tudom ez amolyan van ilyen jelenség, és én pont belekerültem, vagy hozzá nem értés esete áll fenn. Jelen pillanatban a benzin pumpát cserélik, de ettől az egésztől furcsa érzésem van.

Ha valakinek van ehhez kapcsolódó tudása, tapasztalata, azt szívesen venném ha megosztaná.

Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  adam93


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 27.
Hozzászólások: 36


HozzászólásElküldve: 2019.01.29 20:45:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 184
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

1.8 TDDI 2001es focus az alábbi hibát produkálja:
Indítás után 10-20 másodperc múlva leáll mintha elvágták volna, nem dadog, csak megáll. Újra indítás nehézkes, 10mp indítózás kb. Ezután működik tökéletesen. Ezt csinálja minden harmadik vagy negyedik alkalommal nagyjából. Eddig kb ötször csinálta, volt hogy szinte azonnal megállt.

Mi lehet a baja? Levegős üzemanyag rendszer? Csak az adagoló szívja a gázolajat, nincs külön szivattyú?

Köszi a tippeket

UPDATE: meghalt az adagoló Crying or Very sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barathj9797


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 14.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.05.14 15:39:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 185
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!
Ford Focus C-max 1.6 TDCI (2006)-os autó motorja kis táv megtétele után leáll.

Motorhiba kijelzése után a szervízben lett a kipufogó rendszerből a katalizátor kitisztítva, kiáztatva, mert el volt dugulva. Majd ezután fel lett töltve tisztító folyadékkal (legalább is nekem ezt mondta a tulaj, remélem nem kevertem össsze a részecskeszűrővel, de tudtommal a katalizátorba van a platina) - bocsi nem értek hozzá.

Miután ez megtörtént az autó 50 km megtétele után ESP hibával leállt és nem lehetett újraindítani. Vissza lett vontatva a szerelőhöz, de ezek után ők nem találták meg a probléma forrását és náluk pöccre indult is az autó.

Újabb kb 50 km megtétele után, ezúttal szervó motorhibát jelezve újra leállt a motor, majd kis idő után beindult.

Mi okozhatja ezt, hogy mindig leáll a motor???

Szenzor, esetleg nyomaték hiba lehet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Leáll a motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ugrás:   

7 / 7 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.16 másodperc