 |
Szerző
|
Üzenet |
Előző téma megtekintése
:: Következő téma megtekintése |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibigoo

Csatlakozott: 2019. 06. 04.
Hozzászólások: 2
|
Elküldve:
2019.06.04 13:46:34
Hozzászólás sorszáma a témában: 2941
Hozzászólás témája: hangjelzés huppanónál |
|
|
Sziasztok! Pár napja egy használt Focus C-max (2006/11) boldog tulajdonosa lettem (Focus / C-max régi álmom volt, teljesült). A járgány kedves, aranyos és jófej, ugyanakkor bizonyos mértékű bukkanóknál elektronikus hangjelzést ad, első blikkre ugyanazt amit az általános figyelmeztetéseknél - pl. mikor azért szól, hogy ilyen-olyan ajtó nyitva van.
A kijelzőn, mellette lévő sárga / piros led-en nincs jelzés. Bátortalanul az ESP-re tippeltem elsőre - a bukkanó miatt csökken a kerékre, felfüggesztésre eső terhelés, úgy gondoltam ezt tarthatja közbelépésre vagy jelzésre érdemesnek az ESP -, de a hangjelzésnél nem villan fel az ESP visszajelző a műszerfalon, miközben az egyébként működik, mert a gyújtásnál szabályszerűen megjelenik.
A jelenlévőknek esetleg van ötletük? Köszönöm előre is! |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
sulep

Csatlakozott: 2010. 04. 21.
Hozzászólások: 337
|
Elküldve:
2019.06.04 21:52:50
Hozzászólás sorszáma a témában: 2942
Hozzászólás témája: |
|
|
Ma átvettük az új autót, igaz nem Focus, hanem C-Max 1.0 125le, de amit furcsállok, hogy a szervízkönyvben 1 év vagy 20 ezer km van írva illetve a korábbi ilyen motorral szerelt autóinknál is ez volt, addig a 0 revíziós nyomtatott papírra 2 év vagy 30 ezer km van nyomtatva és ezt is mondta az értékesítő. Ilyenkor melyik lehet a valós? 0 revíziónál a kereskedés lényegében csak ellenőrzi az olaj ill. folyadékszinteket nemde? Vagy olajjal is ott töltik fel? Mondom nehogy másikat töltsenek bele véletlen mert mondjuk félrenéztek valamit és nyugodtan használja az ember (habár a papíron minden más adat jó). |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Ibigoo

Csatlakozott: 2019. 06. 04.
Hozzászólások: 2
|
Elküldve:
2019.06.11 07:08:00
Hozzászólás sorszáma a témában: 2943
Hozzászólás témája: Re: hangjelzés huppanónál |
|
|
Ibigoo írta: | Sziasztok! Pár napja egy használt Focus C-max (2006/11) boldog tulajdonosa lettem (Focus / C-max régi álmom volt, teljesült). A járgány kedves, aranyos és jófej, ugyanakkor bizonyos mértékű bukkanóknál elektronikus hangjelzést ad, első blikkre ugyanazt amit az általános figyelmeztetéseknél - pl. mikor azért szól, hogy ilyen-olyan ajtó nyitva van.
A kijelzőn, mellette lévő sárga / piros led-en nincs jelzés. Bátortalanul az ESP-re tippeltem elsőre - a bukkanó miatt csökken a kerékre, felfüggesztésre eső terhelés, úgy gondoltam ezt tarthatja közbelépésre vagy jelzésre érdemesnek az ESP -, de a hangjelzésnél nem villan fel az ESP visszajelző a műszerfalon, miközben az egyébként működik, mert a gyújtásnál szabályszerűen megjelenik.
A jelenlévőknek esetleg van ötletük? Köszönöm előre is! |
Valaki esetleg?
Annyival tudom kiegészíteni a fentieket, hogy a hangjelzés során néha felvillan a kézifék jelzés, illetve beállított tempomat esetén kikerül a jármű a sebességtartásból. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
FokaDriver

Csatlakozott: 2004. 09. 29.
Hozzászólások: 1267
|
Elküldve:
2019.06.13 17:51:38
Hozzászólás sorszáma a témában: 2944
Hozzászólás témája: |
|
|
nagysuhi írta: | FokaDriver írta: | Szevasztok,
A 2011-es C-Max-om ablakmosó tartály kupakja megy tönkre...vajon jó rá bármelyik hasonló ívású Focus ablkamosó tartály kupakja ? Ezek egyen méretek ?
Köszönet,
FD. |
Jó a kérdés, az enyémben is szét van töredezve. Kíváncsi leszek a megoldásra. |
Alapos guglizás után arra jutottam hogy nincs olcsó megoldás...én végül 3400 Ft-ért vettem kupakot a vele csak együtt kapható gégecsővel a mindenamifordnál. A kupakot a helyére pattintottam, a gégecső pedig ment a műanyag hulladék gyűjtőbe. Egyébként ganaj minősége van az új gyári kupaknak is....tapintásra sem az a hőallóság és strapabírás mintaképe.
Még mindig olcsóbb mintha menet közben hagyom el a kupakot és a szmötyi eldugítja a spricniket. _________________ ...Run Forrest Run... |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
FokaDriver

Csatlakozott: 2004. 09. 29.
Hozzászólások: 1267
|
Elküldve:
2019.06.13 17:59:18
Hozzászólás sorszáma a témában: 2945
Hozzászólás témája: |
|
|
sulep írta: | Ma átvettük az új autót, igaz nem Focus, hanem C-Max 1.0 125le, de amit furcsállok, hogy a szervízkönyvben 1 év vagy 20 ezer km van írva illetve a korábbi ilyen motorral szerelt autóinknál is ez volt, addig a 0 revíziós nyomtatott papírra 2 év vagy 30 ezer km van nyomtatva és ezt is mondta az értékesítő. Ilyenkor melyik lehet a valós? 0 revíziónál a kereskedés lényegében csak ellenőrzi az olaj ill. folyadékszinteket nemde? Vagy olajjal is ott töltik fel? Mondom nehogy másikat töltsenek bele véletlen mert mondjuk félrenéztek valamit és nyugodtan használja az ember (habár a papíron minden más adat jó). |
20 ezer....és a hűtőfolyadék szintjét is figyelgesd. _________________ ...Run Forrest Run... |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
sulep

Csatlakozott: 2010. 04. 21.
Hozzászólások: 337
|
Elküldve:
2019.06.13 22:38:57
Hozzászólás sorszáma a témában: 2946
Hozzászólás témája: |
|
|
FokaDriver írta: | sulep írta: | Ma átvettük az új autót, igaz nem Focus, hanem C-Max 1.0 125le, de amit furcsállok, hogy a szervízkönyvben 1 év vagy 20 ezer km van írva illetve a korábbi ilyen motorral szerelt autóinknál is ez volt, addig a 0 revíziós nyomtatott papírra 2 év vagy 30 ezer km van nyomtatva és ezt is mondta az értékesítő. Ilyenkor melyik lehet a valós? 0 revíziónál a kereskedés lényegében csak ellenőrzi az olaj ill. folyadékszinteket nemde? Vagy olajjal is ott töltik fel? Mondom nehogy másikat töltsenek bele véletlen mert mondjuk félrenéztek valamit és nyugodtan használja az ember (habár a papíron minden más adat jó). |
20 ezer....és a hűtőfolyadék szintjét is figyelgesd. |
Másik kereskedésben is rákérdeztem és 2 év vagy 30 ezer. A Ford Etis is ezt hozza ki illetve hogy ez már láncos kivitel. Ezekszerint ez egy újabb változat már, ez az euro 6.2-es. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
solarenqu

Csatlakozott: 2019. 06. 19.
Hozzászólások: 12
|
Elküldve:
2019.06.19 05:48:33
Hozzászólás sorszáma a témában: 2947
Hozzászólás témája: 2009 1.6 VCT - vezérlés |
|
|
Szisztok, ma fogom elhozni a cmaxomat, 1.6 VCT motor van benne és 160k km. A tulaj szervizelte vezetett a szerviz könyv, de vezérlés csere nem rémlik neki, ami kicsit fura, mert nem habiszti szervizekbe hordta. Elvileg ennél a motornál 8 év és/vagy 160k km-nél kell vezérlest cserélni. Ha jól tudom?
Tudtok segíteni abban, hogy hogyan lehetne kideríteni, hogy volt-e cserélve vezérlés? Szemmel latni ezt esetleg? Ugyanitt tudnátok ajánlani esetleg Budapesten olyan szervizt ahova érdemes elvinni meg csináltatni a cserét?
Köszi! |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
hatragyi

Csatlakozott: 2014. 05. 20.
Hozzászólások: 423
|
Elküldve:
2019.06.19 08:16:09
Hozzászólás sorszáma a témában: 2948
Hozzászólás témája: Re: 2009 1.6 VCT - vezérlés |
|
|
solarenqu írta: | Szisztok, ma fogom elhozni a cmaxomat, 1.6 VCT motor van benne és 160k km. A tulaj szervizelte vezetett a szerviz könyv, de vezérlés csere nem rémlik neki, ami kicsit fura, mert nem habiszti szervizekbe hordta. Elvileg ennél a motornál 8 év és/vagy 160k km-nél kell vezérlest cserélni. Ha jól tudom?
Tudtok segíteni abban, hogy hogyan lehetne kideríteni, hogy volt-e cserélve vezérlés? Szemmel latni ezt esetleg? Ugyanitt tudnátok ajánlani esetleg Budapesten olyan szervizt ahova érdemes elvinni meg csináltatni a cserét?
Köszi! |
Még ha látni is lehetne, de valószínű nem látható, akkor is egy vezérlés cseréről, ha nincs számla és szervizkönyv bejegyzés, akkor mintha meg sem történt volna. Csak akkor tekintsd megtörténtnek, ha kapsz róla számlát, amivel esetleges probléma esetén reklamálni tudsz az adott szerviznél.
Gondolj bele, ha 10-20ekm múlva összekócolódnak a szelepek egy szíjszakadás miatt, akkor hova fordulsz?
Ha cseréltetni fogod, akkor gödre, Ess Motor-hoz, vagy bármelyik Ford márkaszervizbe vinném a helyedben. Fix áron cserélik, ha 5+ éves az autód. De ez esetben azért érdeklődd meg mi van benne pontosan, mert a görgőket és az egyéb segédszíjakat is cserélni érdemes ilyenkor (klíma, generátor).
Ford Motorcraft vízpumpa és vezérműszíj készlet |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
solarenqu

Csatlakozott: 2019. 06. 19.
Hozzászólások: 12
|
Elküldve:
2019.06.19 08:55:02
Hozzászólás sorszáma a témában: 2949
Hozzászólás témája: Re: 2009 1.6 VCT - vezérlés |
|
|
hatragyi írta: | solarenqu írta: | Szisztok, ma fogom elhozni a cmaxomat, 1.6 VCT motor van benne és 160k km. A tulaj szervizelte vezetett a szerviz könyv, de vezérlés csere nem rémlik neki, ami kicsit fura, mert nem habiszti szervizekbe hordta. Elvileg ennél a motornál 8 év és/vagy 160k km-nél kell vezérlest cserélni. Ha jól tudom?
Tudtok segíteni abban, hogy hogyan lehetne kideríteni, hogy volt-e cserélve vezérlés? Szemmel latni ezt esetleg? Ugyanitt tudnátok ajánlani esetleg Budapesten olyan szervizt ahova érdemes elvinni meg csináltatni a cserét?
Köszi! |
Még ha látni is lehetne, de valószínű nem látható, akkor is egy vezérlés cseréről, ha nincs számla és szervizkönyv bejegyzés, akkor mintha meg sem történt volna. Csak akkor tekintsd megtörténtnek, ha kapsz róla számlát, amivel esetleges probléma esetén reklamálni tudsz az adott szerviznél.
Gondolj bele, ha 10-20ekm múlva összekócolódnak a szelepek egy szíjszakadás miatt, akkor hova fordulsz?
Ha cseréltetni fogod, akkor gödre, Ess Motor-hoz, vagy bármelyik Ford márkaszervizbe vinném a helyedben. Fix áron cserélik, ha 5+ éves az autód. De ez esetben azért érdeklődd meg mi van benne pontosan, mert a görgőket és az egyéb segédszíjakat is cserélni érdemes ilyenkor (klíma, generátor).
Ford Motorcraft vízpumpa és vezérműszíj készlet |
Nagyon szépen köszönöm, foglaltam is időpontot!  |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
solarenqu

Csatlakozott: 2019. 06. 19.
Hozzászólások: 12
|
Elküldve:
2019.06.21 06:58:37
Hozzászólás sorszáma a témában: 2950
Hozzászólás témája: Műszerfal zugás |
|
|
Sziasztok, valakinek volt már olyan hogy a műszerfalból halk zugast hall, ha rá adom a gyújtást? Mitől lehet? Köszi! |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
hatragyi

Csatlakozott: 2014. 05. 20.
Hozzászólások: 423
|
Elküldve:
2019.06.21 07:05:14
Hozzászólás sorszáma a témában: 2951
Hozzászólás témája: Re: Műszerfal zugás |
|
|
solarenqu írta: | Sziasztok, valakinek volt már olyan hogy a műszerfalból halk zugast hall, ha rá adom a gyújtást? Mitől lehet? Köszi! |
Nekem már nem C-Max-om van, de amíg volt, úgy emlékszem nekem is volt. Valami kis ventilátor van ott, az kulcslyuk mellett valahol mintha volna egy kis kerek szellőző is és kb onnan jön. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
solarenqu

Csatlakozott: 2019. 06. 19.
Hozzászólások: 12
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Ata62

Csatlakozott: 2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96
|
Elküldve:
2019.06.22 11:14:40
Hozzászólás sorszáma a témában: 2953
Hozzászólás témája: Re: Műszerfal zugás |
|
|
solarenqu írta: | Sziasztok, valakinek volt már olyan hogy a műszerfalból halk zugast hall, ha rá adom a gyújtást? Mitől lehet? Köszi! |
Az egy hő,és páraérzékelő szenzor(van rajta kis ventilátor)Automata klímát,és a belső-külső szellőztető(légkeverő) motort állitja.Ha koszos,akkor egyre zajosabb lesz,és fals értéket ad a szenzor. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
solarenqu

Csatlakozott: 2019. 06. 19.
Hozzászólások: 12
|
Elküldve:
2019.06.22 13:36:27
Hozzászólás sorszáma a témában: 2954
Hozzászólás témája: Isofix |
|
|
Sziasztok, Lenne meg egy hülye kérdésem. 2009-es CMAX. GHIA felszereltség. Nem alap tartozék az ISOFIX? Köszi! |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
hatragyi

Csatlakozott: 2014. 05. 20.
Hozzászólások: 423
|
Elküldve:
2019.06.22 15:46:21
Hozzászólás sorszáma a témában: 2955
Hozzászólás témája: Re: Isofix |
|
|
solarenqu írta: | Sziasztok, Lenne meg egy hülye kérdésem. 2009-es CMAX. GHIA felszereltség. Nem alap tartozék az ISOFIX? Köszi! |
Egyikben sem. Lehet venni hozza gyari kitet, ki kell vagni hozza az ulest mert ott az isofix rogzitopont.
A kit tartalmaz egy vagasi sablont es egy bepattinthato muanyag elemet es ugy fog kinezni mint a gyari.
Ja es csak a ket szelso hatso ules isofixes. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
solarenqu

Csatlakozott: 2019. 06. 19.
Hozzászólások: 12
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
solarenqu

Csatlakozott: 2019. 06. 19.
Hozzászólások: 12
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
hatragyi

Csatlakozott: 2014. 05. 20.
Hozzászólások: 423
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
solarenqu

Csatlakozott: 2019. 06. 19.
Hozzászólások: 12
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
hatragyi

Csatlakozott: 2014. 05. 20.
Hozzászólások: 423
|
Elküldve:
2019.06.25 08:17:26
Hozzászólás sorszáma a témában: 2960
Hozzászólás témája: |
|
|
solarenqu írta: | hatragyi írta: | solarenqu írta: | Köszi, hat végül az enyémben széria volt, csak el
Kellett húzni az üléshuzatot kicsit  |
Ezt mondtam. A rögzítőpont ott van mindegyikben, csak a kivezetése nincs meg (ki érti ezt miért?). Ehhez kell az isofix kit, ami egy sablon és egy műanyag elem amit odapattintasz, miután kivágtad az ülést.
Ha így használod, akkor az üéshuzat el fog ott deformálódni, persze ha ez nem zavar, akkor lehet így is. |
Háát, inkább legyen deformált mint kivágott..  |
Ettől én is féltem, de ez a gyári megoldás. Ráadásul nekem plüss ülések voltak. Eza gyári isofix kit, a műanyag teljesen eltakarja avágást, és az ülés sem szakad tovább később.
Két kit kell ebből a "cukiságból": C-Max isofix kit
 |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Balazs029

Csatlakozott: 2019. 04. 06.
Hozzászólások: 15
|
Elküldve:
2019.06.29 09:00:05
Hozzászólás sorszáma a témában: 2961
Hozzászólás témája: |
|
|
Sziasztok.Lenne egy nagyon Sürgős kérdésem remélem tudtok rá megoldást.
Kicseréltem a gyertyákat mivel a motor gyorsításkor egyet-kettőt rángatott.De most az új gyertyákkal nem megy minden henger alapjáraton még menet közben nem tudtam megnézni mert nem merek vele így elindulni.Mi lehet a hiba merre keresem a megoldást? Lehet trafó hiba ?( 1.8 Duratec) .
Köszi a Válaszokat.
Legutóbb Balazs029 szerkesztette (2019.06.29 09:04:49), összesen 1 alkalommal |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
solarenqu

Csatlakozott: 2019. 06. 19.
Hozzászólások: 12
|
Elküldve:
2019.06.29 09:02:18
Hozzászólás sorszáma a témában: 2962
Hozzászólás témája: |
|
|
Sziasztok, van itt olyan aki szereltetett már be fej egységet? Valami nagy kijelzos telefon kihangositós megoldás érdekelne.. köszi! |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
fiesta

Csatlakozott: 2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946
|
Elküldve:
2019.06.29 16:03:33
Hozzászólás sorszáma a témában: 2963
Hozzászólás témája: |
|
|
Balazs029 írta: | Sziasztok.Lenne egy nagyon Sürgős kérdésem remélem tudtok rá megoldást.
Kicseréltem a gyertyákat mivel a motor gyorsításkor egyet-kettőt rángatott.De most az új gyertyákkal nem megy minden henger alapjáraton még menet közben nem tudtam megnézni mert nem merek vele így elindulni.Mi lehet a hiba merre keresem a megoldást? Lehet trafó hiba ?( 1.8 Duratec) .
Köszi a Válaszokat. |
1. Melyik hengerek nem mennek? A gyertyák melegsége vagy a benzines elektródák alapján tudod megállapítani.
2. A trafó végleg tönkremehetett, ha a motor akár csak rövid ideig is be volt indítva, úgy hogy nem volt minden kábel a helyén.
3. A mozgatástól keletkezhetett szakadás valamelyik elöregedett gyetyakábelben.
4. Lehet, hogy a gyetyakábelek a visszaszerelés után egymáshoz vagy a motorhoz érnek és áthúznak.
5. Szerlés közben elmozdulhatott a trafó bementének kontakthibás csatlakozója vagy törés van a bemenő vezetékben.
6. A kábelek helye felcserélődött a trafón. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Balazs029

Csatlakozott: 2019. 04. 06.
Hozzászólások: 15
|
Elküldve:
2019.06.29 17:12:14
Hozzászólás sorszáma a témában: 2964
Hozzászólás témája: |
|
|
Köszönöm gyors választ . Majd ezeket holnapi nap átnézem viszont lenne még egy olyan kérdésem- lehetséges hogy a trafó nem elégé illeszkedik mivel a 3. hengernél levő trafó tartófüle letört és nem úgy szórítja rá mint a többinél. Ha trafót cserélek kötelező az összeset vagy elég azt amelyik hibás? |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Ata62

Csatlakozott: 2017. 03. 18.
Hozzászólások: 96
|
Elküldve:
2019.07.07 10:48:33
Hozzászólás sorszáma a témában: 2965
Hozzászólás témája: |
|
|
Balazs029 írta: | Köszönöm gyors választ . Majd ezeket holnapi nap átnézem viszont lenne még egy olyan kérdésem- lehetséges hogy a trafó nem elégé illeszkedik mivel a 3. hengernél levő trafó tartófüle letört és nem úgy szórítja rá mint a többinél. Ha trafót cserélek kötelező az összeset vagy elég azt amelyik hibás? |
Igaz kicsit megkésve,de csak a híbásat cseréld. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Shatterhand

Csatlakozott: 2012. 01. 14.
Hozzászólások: 166
|
Elküldve:
2019.07.22 17:26:49
Hozzászólás sorszáma a témában: 2966
Hozzászólás témája: |
|
|
FokaDriver írta: | Szevasztok,
A 2011-es C-Max-om ablakmosó tartály kupakja megy tönkre...vajon jó rá bármelyik hasonló ívású Focus ablkamosó tartály kupakja ? Ezek egyen méretek ?
Köszönet,
FD. |
Ha még aktuális: most vettem, 600 Ft.-volt.Peugeot 206-os-é ugyan ilyen. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Balazs029

Csatlakozott: 2019. 04. 06.
Hozzászólások: 15
|
Elküldve:
2019.08.04 07:48:29
Hozzászólás sorszáma a témában: 2967
Hozzászólás témája: Szelepfedél tömités csere |
|
|
Sziasztok .
Honnan látom hogy érdemes-e szelepfedél tömítést cserélni? Mert picit fogyogat az olaj igaz nem gyári ( Total 5w40).A motortér nem olajos viszont ha benézek a kocsi alá jobb oldalt ahol asszem a váltó van kicsit olajos a alja a kocsinak.Esetleg leírnátok azt is hogy mi a meghúzási sorrend és milyen erővel kell meghúzni a csavarokat ? (1.8 Duratec qqdb motorkód)
Köszi előre is . |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
fiesta

Csatlakozott: 2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946
|
Elküldve:
2019.08.04 21:47:02
Hozzászólás sorszáma a témában: 2968
Hozzászólás témája: Re: Szelepfedél tömités csere |
|
|
Balazs029 írta: | Sziasztok .
Honnan látom hogy érdemes-e szelepfedél tömítést cserélni? ... A motortér nem olajos viszont ha benézek a kocsi alá jobb oldalt ahol asszem a váltó van kicsit olajos a alja a kocsinak. |
Végig kell húzni az ujjadat a szelepfedél és a hengerfej találkozásánál. Ha olajos lesz, akkor ott van a szivárgás. Esetleg kellhet még egy letörlés és pár tucat kilométer után ujabb teszt. Ha akkor is van olaj, mehet a szelepfedéltömítés csere.
Ha a váltó külső oldala olajos, akkor lehet féltengely szimmering.
Általában. ha kétséges a forrás, akkor le kell mosni a motort és utána megnézni, hogy mi az a legmagasabb pont, ahol az olaj megjelenik. Az olaj lefele folyiik és a menetszél hátra nyomja. Ennek figyelembevételével lehet megtalálni a kiindulópontot. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Balazs029

Csatlakozott: 2019. 04. 06.
Hozzászólások: 15
|
Elküldve:
2019.08.05 17:42:31
Hozzászólás sorszáma a témában: 2969
Hozzászólás témája: Olajfogyasztás |
|
|
Sziasztok ismét lenne egy kérdésem. Van egy kis olajfogyasztásom olyan 8dl/1000km pontosan sajnos nem tudom mert nem pont 1000 km után néztem rá. Ma meleg motornál kihúztam a nívópálcát hátha fog jönni kartergáz de semmi nem történt Viszont levettem az olajbeöntő sapkáját és ott rendesen kipufogott de füst nélkül.Nem tudom hogy ez attól van hoy kopott motor vagy csak az EGR ahogy visszadolgozik. Gyertyákat megnéztem egyik sem olajos mindengyik szép barna amilyenek lennie kell. A kocsi jól megy szépen húz. Illetve mellékelek egy képet mintha olajsár lenne -lehetséges hogy ott szivároghat az olaj? Mit nézzek/nézessek meg szerelővel vagy itthon ? Köszi Előre is .
https://ibb.co/nzBJyFT |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
solarenqu

Csatlakozott: 2019. 06. 19.
Hozzászólások: 12
|
Elküldve:
2019.09.23 17:45:47
Hozzászólás sorszáma a témában: 2970
Hozzászólás témája: 2es sebesseg |
|
|
Sziasztok, 1.6 benzin VCT 116LE motor 2009-és évjárat. Van egy olyan jelenség, hogy 1-es sebességből 2-es sebességbe váltás során, nagyot esik a fordulat. Konkrétan olyan érzés mintha 4-be váltanék, megtorpan az autó. Ez valami hibára utalhat, vagy én váltok bénán? Köszi! 🙂 |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
 |
|
 |