Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.10.18. 20:44:24 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: MelodeeBut
Mai: 3
Tegnapi: 1
Összesen: 25567
Látogatók:
Vendégek: 225
Tagok: 6
Összesen: 231

Jelen lévő tagok:
01: afiser
02: qqrique
03: tamastamas
04: sulep
05: JuPe
06: proferry

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Az 1,6 TDCi motor
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Az 1,6 TDCi motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 70, 71, 72
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

72 / 72 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szavazás eredménye
 
Melyik változattal szerelt a milyen autód?
Focus 90LE
35%
 35%  [ 213 ]
Focus 110LE
15%
 15%  [ 97 ]
Focus 110LE + DPF
30%
 30%  [ 188 ]
C-Max 90LE
2%
 2%  [ 15 ]
C-Max 110LE
3%
 3%  [ 23 ]
C-Max 110LE + DPF
6%
 6%  [ 40 ]
Egyik sem kéne :-)
5%
 5%  [ 32 ]
Összes szavazat : 608
 
 
     
  Lbigg


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 10.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2019.04.12 17:06:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2131
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Népítéletet olvasva elgondolkodtam ezen. Így lehet vajon ?

Ennek a típusnak 3 nagy baja van. Az első a kis teljesítményű (olcsó) koromszűrő, ami 80-120 ezer között adja meg magát a tankolt üzemanyag minősége és a városi használat mennyiségétől függően. Ezt azóta fizikailag eltávolítattam, és egy szolid chiptuningot kapott. Most 125LE-t és 280Nm-t tud padon nagyon pici füsttel 2500-as fordulat felett. A második probléma az alultervezett olajmennyiség (3,8 liter) miatt van, ha nincs maxig az olaj, akkor erős oldalterhelésnél levegőt szív az olajszivattyú, és nincs kenés a másodperc tört részéig, ezért mindig maximumig, vagy picivel felette legyen az olaj. A tömítődött koromszűrő miatti gyakori regenerálási kísérlet miatt pedig, a 3,8 liter olaj gyorsan hígul és veszti el kenőképességét. Aranyszabály, ha csak városban használod ezt a típust, akkor 10 ezrenként, ha vegyesben vagy autópályán akkor max 15 ezrenként cseréld az olajat. Egyébként 25 ezerért vehetsz nagyobb olajkartert, amivel 4,5 liter lesz a teljes olajkapacitás. A harmadik és kevésbé ismert probléma a vacak vezérműtengely és a gyors kopása. Ebben a típusban egy üreges tengelyre vannak „felhúzva” a „bütykök”, amiknek a felülete van csak kopásálló, keményített réteggel ellátva. Na ez a réteg kezd el 100 ezernél kopni, és ilyen pici kis fémdarabok szakadnak le belőle, ami eltömíti a turbó olajcsövek előtt lévő kis szűrőt, amitől a turbónak csökken olajzása és gyors elhalálozásához vezet. 250-350 ezer km között lesz cserés kb. olajcseregyakoriságtól függően. Elvileg 2008-tól már nagyobb és fémcsövekre cserélték a turbó olajkörét, illetve a szűrőt elhagyták. Ha hagyod nagyon elkopni a vezérműtengelyt akkor kis árkok lesznek rajta, ami miatt akkora terhelést kap, hogy a bütyök akár pár fokot elmozdulhatnak, ami a motor nagyon gyors halálához vezethet. Csak a csere segít (szívó- és kipufogó oldali vezérműtengely 2*75ezer, lánc 50 ezer, szelepek 50ezer, munkadíj és egyébanyagok minimum 50 ezer) Könnyen ellenőrizheted, ha az olajsapkát lecsavarod akkor pont látszik az egyik vezérműtengely bütyke. Nálam ezek mind rendben voltak, de láttam pár érdekes példákat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balmesz001


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 01.
Hozzászólások: 205

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.04.14 19:21:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2132
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lbigg írta:
Népítéletet olvasva elgondolkodtam ezen. Így lehet vajon ?

Ennek a típusnak 3 nagy baja van. Az első a kis teljesítményű (olcsó) koromszűrő, ami 80-120 ezer között adja meg magát a tankolt üzemanyag minősége és a városi használat mennyiségétől függően. Ezt azóta fizikailag eltávolítattam, és egy szolid chiptuningot kapott. Most 125LE-t és 280Nm-t tud padon nagyon pici füsttel 2500-as fordulat felett.

Nekem 250e km van benne és a szűrő még gyári, 50% város, 25% pálya, 25% mellékút. Előtte levő években 90% város. 2 éve egyszer kidobta hibának, azóta nem fordult elő.

A második probléma az alultervezett olajmennyiség (3,8 liter) miatt van, ha nincs maxig az olaj, akkor erős oldalterhelésnél levegőt szív az olajszivattyú, és nincs kenés a másodperc tört részéig, ezért mindig maximumig, vagy picivel felette legyen az olaj.

Létezik ilyen hiba Fordnál, de nem ennél a motornál tudtommal.

A tömítődött koromszűrő miatti gyakori regenerálási kísérlet miatt pedig, a 3,8 liter olaj gyorsan hígul és veszti el kenőképességét. Aranyszabály, ha csak városban használod ezt a típust, akkor 10 ezrenként, ha vegyesben vagy autópályán akkor max 15 ezrenként cseréld az olajat. Egyébként 25 ezerért vehetsz nagyobb olajkartert, amivel 4,5 liter lesz a teljes olajkapacitás.

A vége igaz.

A harmadik és kevésbé ismert probléma a vacak vezérműtengely és a gyors kopása. Ebben a típusban egy üreges tengelyre vannak „felhúzva” a „bütykök”, amiknek a felülete van csak kopásálló, keményített réteggel ellátva. Na ez a réteg kezd el 100 ezernél kopni, és ilyen pici kis fémdarabok szakadnak le belőle, ami eltömíti a turbó olajcsövek előtt lévő kis szűrőt, amitől a turbónak csökken olajzása és gyors elhalálozásához vezet. 250-350 ezer km között lesz cserés kb. olajcseregyakoriságtól függően. Elvileg 2008-tól már nagyobb és fémcsövekre cserélték a turbó olajkörét, illetve a szűrőt elhagyták. Ha hagyod nagyon elkopni a vezérműtengelyt akkor kis árkok lesznek rajta, ami miatt akkora terhelést kap, hogy a bütyök akár pár fokot elmozdulhatnak, ami a motor nagyon gyors halálához vezethet. Csak a csere segít (szívó- és kipufogó oldali vezérműtengely 2*75ezer, lánc 50 ezer, szelepek 50ezer, munkadíj és egyébanyagok minimum 50 ezer) Könnyen ellenőrizheted, ha az olajsapkát lecsavarod akkor pont látszik az egyik vezérműtengely bütyke. Nálam ezek mind rendben voltak, de láttam pár érdekes példákat.

A turbó előtti szűrő valóban típushiba, és tényleg elhagyták a későbbi modelleken. Én nem tudok vezérműtengely kopásról, de lehet ez a probléma forrása, ezt nem tudom


_________________
Képek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2904


HozzászólásElküldve: 2019.04.15 03:10:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2133
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Balmesz001 írta:
Lbigg írta:
Népítéletet olvasva elgondolkodtam ezen. Így lehet vajon ?

Ennek a típusnak 3 nagy baja van. ...

A turbó előtti szűrő valóban típushiba, és tényleg elhagyták a későbbi modelleken. Én nem tudok vezérműtengely kopásról, de lehet ez a probléma forrása, ezt nem tudom



Így kellene az előző hozzászólásnak kinézni. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tomcso


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 29.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2019.05.13 20:39:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2134
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
A motortérből jövő furcsa zajjal kapcsolatban írok, hátha valakinek már volt ilyen tapasztalata. Kb 3 hónapja egy fordulatszámfüggően változó hangmagasságú búgó hang jelent meg. Egyszer pár hétig megszűnt de aztán újból előjött egy üresjáratban kb 3500-ig pörgetés után. Egyértelműen a vezérlés felőli oldalról származik, én az utastérben is egyértelműen hallom, három éve mindennap hallom a hangját, de a szerelőm semmi rendkívülit nem hall. Mivel külföldi út előtt állok, megnézettem az 50ekm-rel ezelőtt (márkaszervízben) cserélt vezérlést, attól tartva, hogy ott van valami gond. A vízpumpa már szivárgott és nyikorgott, ezért újra teljes vezérlés cserén esett át, de a búgó hang megmaradt. Nagyjából a hang megjelenésével egyidőben megnőtt a fogyasztás is: meleg motornál az alapjárati 4-5 dl/h-ról 8 dl/h, a szezonnak megfelelő fogyasztásom pedig 0,8-1 l/100km-rel nőtt. Régebben csak indításkor dobott egy füstpamacsot, mostanában mintha alapjáraton is jönne ki valami halovány fehér füstféleség. Az autóban 250 eKm van (109 le), rendszeresen szervizelve volt. Ha hazajövök, elviszem porlasztó bemérésre. Valahol azt olvastam, hogy a végóráit járó kisnyomású szivattyúból kerülhet fém részecske a nagynyomásúba, azt is és a porlasztókat is tönkretéve. Lehet ez a hang ennek a jele?
Előre is köszönök minden tippet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 104


HozzászólásElküldve: 2019.05.14 05:52:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2135
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcso írta:
Sziasztok,


Indításkor fehér füst: szerintem izzítógyertya.
Búgó hang: generátorból hallottam hasonlót saját autón.
Amit én kipróbálnék: "ékszíjat" lekötném, és úgy beindítanám egy teszt erejéig (bár annyira nem egészséges így használni, úgy tudom). Így annyi kiderülhet, hogy az ezen a körön lévő meghajtott dolgok adják-e a hangot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tomcso


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 29.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2019.05.14 19:00:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2136
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
tomcso írta:
Sziasztok,


Indításkor fehér füst: szerintem izzítógyertya.
Búgó hang: generátorból hallottam hasonlót saját autón.
Amit én kipróbálnék: "ékszíjat" lekötném, és úgy beindítanám egy teszt erejéig (bár annyira nem egészséges így használni, úgy tudom). Így annyi kiderülhet, hogy az ezen a körön lévő meghajtott dolgok adják-e a hangot.


Köszi. Az izzítógyertyát akkor kiméretem, vagy utánanézek, hogyan lehet tesztelni.
A bordásszíj/ékszíj volt az első amit levettem. Utólag belegondolva már örültem volna, ha onnan jön a hang. Újra megnézve a fogyasztási adatokat úgy tűnik, hogy a 100 km-re számolt valós fogyasztás még 2-3 dl-rel több, mint a fedcomp által kijelzett amúgy is magas érték, pedig máskor a fedcomp kicsivel többet mutatott a valósnál. Lehet, hogy "pisil" a porlasztó... Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24389


HozzászólásElküldve: 2019.05.15 19:29:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2137
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcso írta:

Köszi. Az izzítógyertyát akkor kiméretem, vagy utánanézek, hogyan lehet tesztelni.


Az izzítógyertyát könnyedén tudod ellenőrizni szikráztatással....
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tomcso


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 29.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2019.05.15 20:39:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2138
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
tomcso írta:

Köszi. Az izzítógyertyát akkor kiméretem, vagy utánanézek, hogyan lehet tesztelni.


Az izzítógyertyát könnyedén tudod ellenőrizni szikráztatással....


A tápkábelt le kell először kötni, vagy egyszerűen csak húzok egy szálat az aksi pozitív sarkáról és hozzáérintem?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24389


HozzászólásElküldve: 2019.05.16 19:59:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2139
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcso írta:
A tápkábelt le kell először kötni, vagy egyszerűen csak húzok egy szálat az aksi pozitív sarkáról és hozzáérintem?


Lekötöd a kábeleket a gyertyákról, és óvatosan adsz neki 12 Voltos feszültséget.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2019.05.31 18:30:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2140
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pfpetee írta:
saumur írta:

Ha onnan szivárog, azzal mit lehet csinálni? Van tömítés a porlasztók alatt, amit cserélni kell? Vagy nem húzták meg rendesen a tűzkarika cseréje után?

Nem a meghúzáson múlik.
Azt hiszem pici réz alátéttel orvosolható. Nekem Göd-ön (EssMotor) megoldották egy szerviz alkalmával.


Most érkezik el a porlasztó melletti olajfolyás okának megszüntetése. A kis rézalátét alatt a tűzkarikát érted?
Azt tutira cserélték, de mégis megjelenik valami olajos cucc. Én a Cromaxnál 3 féle tömítést látok a porlasztónál és nem vagyok benne biztos, hogy a tűzkarika cserélnél mindegyiket cserélték.
A szerelő, akihez most vinném, azt mondta, hogy a porlasztóból nem is tud ilyen olajos cucc kijönni. De ha nem az szelepfedél tömítésnél jön, akkor honnan kerülhet oda?
És ha nálad is ilyen olajos cucc volt, mint nálam a képeken és az alátét kicserélése után megszűnt, akkor mégiscsak az lehet nálam is gondolom.
A mostani szerelőm kicserélte a szelepfedél tömítést, mondván biztos az az oka, de most is megjelent az olajos cucc.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2019.05.31 18:42:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2141
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

saumur írta:
pfpetee írta:
saumur írta:

Ha onnan szivárog, azzal mit lehet csinálni? Van tömítés a porlasztók alatt, amit cserélni kell? Vagy nem húzták meg rendesen a tűzkarika cseréje után?

Nem a meghúzáson múlik.
Azt hiszem pici réz alátéttel orvosolható. Nekem Göd-ön (EssMotor) megoldották egy szerviz alkalmával.


Most érkezik el a porlasztó melletti olajfolyás okának megszüntetése. A kis rézalátét alatt a tűzkarikát érted?
Azt tutira cserélték, de mégis megjelenik valami olajos cucc. Én a Cromaxnál 3 féle tömítést látok a porlasztónál és nem vagyok benne biztos, hogy a tűzkarika cserélnél mindegyiket cserélték.
A szerelő, akihez most vinném, azt mondta, hogy a porlasztóból nem is tud ilyen olajos cucc kijönni. De ha nem az szelepfedél tömítésnél jön, akkor honnan kerülhet oda?
És ha nálad is ilyen olajos cucc volt, mint nálam a képeken és az alátét kicserélése után megszűnt, akkor mégiscsak az lehet nálam is gondolom.
A mostani szerelőm kicserélte a szelepfedél tömítést, mondván biztos az az oka, de most is megjelent az olajos cucc.


Ezt a három féle tömítést látom a Cromaxnál a befecskendezőnél:
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/porlaszto_es_karburator_reszei/befecskendezo_tomitesei/porlaszto_tomites_ford_focus_2004-2008/c-max2003-2007_22388
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/porlaszto_es_karburator_reszei/befecskendezo_tomitesei/porlaszto_tomites_ford_focus_2004-2008/c-max2003-2007_23448
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/porlaszto_es_karburator_reszei/befecskendezo_tomitesei/porlaszto_tomites_ford_focus_2004-2008/c-max2003-2007_26300

Lehet, hogy ezek közül ereszt valamelyiknél és azért jelenik meg a porlasztóknál az olaj?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szisziman


Offline
Csatlakozott:
2015. 02. 28.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.06.04 11:51:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2142
 Hozzászólás témája: Gyenge alapjárat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Egy pár hónapja vettem észre, hogy 1.6 tdci 109 paci + Dpf autóm alapjáraton elgyengül néha. Ilyenkor elindulásnál, ha nem figyelek simán le lehet fulladni vele. Üresben kis gázra alig reagál, nagyobb gázra olyan 2000-es fordulatszámig nagyon lassan pörög fel a motor. Van hibaolvasóm, de tárolt hiba nincs benne. Élő adatokat olvasva az tűnt fel, hogy amikor ezt a jelenséget produkálja a turbó töltőnyomás alapjáraton vákumot mér és folyamatosan emelkedik egészen ~ -0,5 bárig. Maximális terhelésnél pedig az 1,4 bár heylett kb. 0,9 csak a töltőnyomás.

Köszönöm a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Guriga72


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 29.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.06.24 19:43:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2143
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdvözlet!


Egy problémával fordulok hozzátok, hátha valakinek volt hasonló tapasztalata és akár információt is tud adni, mi lehet a baj. nekem egy 1.6 tdci 90 LE Focusom van kb egy hónapja autópályán 120-130 tempónál azt vettem észre, hogy az autó egy pillanatra megtorpan, (úgy mintha elfogyna az üzemanyag a rendszerből) majd megy tovább normálisan. Ez a jelenség több alkalommal is előjött, ezért gondoltam már elkoszolódott az üzemanyag szűrő (32e km volt benne). kicseréltem, egy darabig ment minden normálisan aztán újra előjött a torpanás, de már sokkal hosszabb ideig.
próbáltam megfigyelni milyen fordulatszám tartományban viselkedik így az autó, (mert itt sok érdekes infót olvashatok) ez leginkább a 2000-2200 között. mindegy, hogy országúton nagyobb sebességnél vagy városban Pesten a dugóban araszolva.
la hétvégén elutaztunk vidékre, indultunk vissza Pestre, de alig tettünk meg pár km-t újra elkezdett rángatni az autó de ekkor már a motor le is állt és kiírta a rendszer "engine system fault" . tanácstalan voltam, majd rövid várakozás után, megpróbáltam beindítani a motort, ami sikerült is, bár a motor mintha erőtlenebb lett volna ezért lassú tempóba pár km-t megtéve visszamentem a szállásunkra. mivel mindez vidéken történ és hétvégén, szerelőt nem tudtam keríteni aki segíteni tudott volna.
ma intéztem szerelőt, rákapcsolta a szgépet az autóra, de semmi hibakódot nem adott a rendszer. várom mit talál majd a szerelő és kíváncsi vagyok mi volt a gond.
ha valaki hasonlóval találkozott és megoldódott a problémája ne tartsa magába
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tomcso


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 29.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2019.07.08 08:21:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2144
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcso írta:
Sziasztok,
A motortérből jövő furcsa zajjal kapcsolatban írok, hátha valakinek már volt ilyen tapasztalata. Kb 3 hónapja egy fordulatszámfüggően változó hangmagasságú búgó hang jelent meg....


Több helyen is jártam, de még csak tippelni sem tudtak, hogy mi a hang. A fogyasztás gondot sem sikerült megoldani. A porlasztócsúcsokat kiszedték,újrakódolták, mert még jó állapotúak, az EGR szelepet kitisztították. A fogyasztás alig javult. Melegen alapjáraton továbbra is 7-8 dl/h. Forscannal kiolvasva a MAF normális ~6.5 g/sec, az MFDES ~7.5 mg, holott ez utóbbi elvileg 4.5-5 körüli kellene legyen. Lambda szonda jelét nem tudtam kiolvasni, pedig ha jól tudom van benne. Ha megtalálnám a kábelt, oszcilloszkóppal rá tudnék mérni, mert elvileg ez is okozhatja a túl dús keveréket. Próbálkoztam PCM resettel, hátha eltanult valami rossz értéket, az sem segített. A részecskeszűrő elvileg nincs eltömődve, igaz, hogy elég sűrűen 180-200 km-ként regenerál vegyes használatban, legutóbbi németországi autópályás út alatt 550 km-ként. Már gondolkodtam, hogy új DPF-er rakatok bele, de csakis akkor ,ha biztosan ez a gond, feleslegesen nem szeretném a pénzt költeni. Szívesen megfizetnék egy szerelőt, ha megoldaná a gondot, de a felesleges próbálkozások már eddig is sok pénzbe kerültek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Az 1,6 TDCi motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 70, 71, 72
Ugrás:   

72 / 72 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.27 másodperc