Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.08.23. 23:52:25 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: bstefan
Mai: 1
Tegnapi: 2
Összesen: 25338
Látogatók:
Vendégek: 353
Tagok: 5
Összesen: 358

Jelen lévő tagok:
01: Dythern
02: semetka
03: sparta2
04: lucifer
05: qqrique

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus IV
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 79, 80, 81  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

76 / 81 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24323


HozzászólásElküldve: 2019.07.18 06:37:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2251
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ST
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Arkenly


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 19.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2019.07.18 09:39:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2252
 Hozzászólás témája: Menetfény álló motornál és 12V aljzatok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Két apróbb "problémára" nem találtam még megoldást:

  • Hogyan lehet elérni, hogy gyújtáson, de álló motornál ne világitson a menetfény? Hiába rakom 0-ra a fény kapcsolót, hiába van behúzva a kézifék, a menetfény egész addig világít amíg a gyújtás rajta van.
  • Van rá mód, hogy a 12V aljzatok (szivargyújtó) tápellátását ne kapcsolja le az autó automatikusan? Vagy akár, hogy hosszabb ideig rajta maradjon a gyújtás? Álló motornál kb. 5 perc után lekapcsol. Konkrétan egy telefont szerettem volna megtölteni olyan helyen ahol nem tudtam járatni a motort és így gyakorlatilag folyamatosan kapcsolgatnom kellett, ráadásul a menetféyi is világított mert azt se tudtam kikapcsolni...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kleroo


Offline
Csatlakozott:
2009. 04. 04.
Hozzászólások: 1212


HozzászólásElküldve: 2019.07.18 10:31:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2253
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
ST


Eddig nem is tűnt fel hogy ilyen nehéz lett.
Mk2 ~1400kg, (bár néha 1330 körülinek hiszik)
mk3 ~1360kg
mk4 1508kg? Ez elég sok. Mondeo kategória. Pláne így a 2010es években amikor fogynak az autók, javuló egyéb mutatók mellett. És nem hiszem hogy csak a motor egység miatt van; egy random 2literes dízel egység nem hiszem hogy különösebben könnyebb, ha egyáltalán könnyebb.
_________________
Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!


Legutóbb Kleroo szerkesztette (2019.07.19 06:28:18), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  HarryDEC


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 21.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2019.07.18 10:34:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2254
 Hozzászólás témája: Re: Menetfény álló motornál és 12V aljzatok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Arkenly írta:
Sziasztok!

Két apróbb "problémára" nem találtam még megoldást:

  • Hogyan lehet elérni, hogy gyújtáson, de álló motornál ne világitson a menetfény? Hiába rakom 0-ra a fény kapcsolót, hiába van behúzva a kézifék, a menetfény egész addig világít amíg a gyújtás rajta van.
  • Van rá mód, hogy a 12V aljzatok (szivargyújtó) tápellátását ne kapcsolja le az autó automatikusan? Vagy akár, hogy hosszabb ideig rajta maradjon a gyújtás? Álló motornál kb. 5 perc után lekapcsol. Konkrétan egy telefont szerettem volna megtölteni olyan helyen ahol nem tudtam járatni a motort és így gyakorlatilag folyamatosan kapcsolgatnom kellett, ráadásul a menetféyi is világított mert azt se tudtam kikapcsolni...


A nappali menetfénynek be kell kapcsolnia minden esetben, amikor ráadod a gyújtást. Ezért kikapcsolni sem lehet....
_________________
Korán keltem, hol az arany?!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Arkenly


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 19.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2019.07.18 15:47:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2255
 Hozzászólás témája: Re: Menetfény álló motornál és 12V aljzatok
Hozzászólás az előzmény idézésével

HarryDEC írta:
Arkenly írta:
Sziasztok!

Két apróbb "problémára" nem találtam még megoldást:

  • Hogyan lehet elérni, hogy gyújtáson, de álló motornál ne világitson a menetfény? Hiába rakom 0-ra a fény kapcsolót, hiába van behúzva a kézifék, a menetfény egész addig világít amíg a gyújtás rajta van.
  • Van rá mód, hogy a 12V aljzatok (szivargyújtó) tápellátását ne kapcsolja le az autó automatikusan? Vagy akár, hogy hosszabb ideig rajta maradjon a gyújtás? Álló motornál kb. 5 perc után lekapcsol. Konkrétan egy telefont szerettem volna megtölteni olyan helyen ahol nem tudtam járatni a motort és így gyakorlatilag folyamatosan kapcsolgatnom kellett, ráadásul a menetféyi is világított mert azt se tudtam kikapcsolni...


A nappali menetfénynek be kell kapcsolnia minden esetben, amikor ráadod a gyújtást. Ezért kikapcsolni sem lehet....


Biztos bennem a hiba, de nekem az lenne az ideális/logikus, ha a MENETfény akkor kapcsolna be, ha az autó MEGY Smile (vagy legalább sötét van)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24323


HozzászólásElküldve: 2019.07.19 05:53:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2256
 Hozzászólás témája: Re: Menetfény álló motornál és 12V aljzatok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Arkenly írta:

Biztos bennem a hiba, de nekem az lenne az ideális/logikus, ha a MENETfény akkor kapcsolna be, ha az autó MEGY Smile (vagy legalább sötét van)


Sötétben csak menetfénnyel menni nem igazán szabályos, mert a szembejövőket vakítja a LED csík fénye.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  HarryDEC


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 21.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2019.07.19 07:24:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2257
 Hozzászólás témája: Re: Menetfény álló motornál és 12V aljzatok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Arkenly írta:
HarryDEC írta:
Arkenly írta:
Sziasztok!

Két apróbb "problémára" nem találtam még megoldást:

  • Hogyan lehet elérni, hogy gyújtáson, de álló motornál ne világitson a menetfény? Hiába rakom 0-ra a fény kapcsolót, hiába van behúzva a kézifék, a menetfény egész addig világít amíg a gyújtás rajta van.
  • Van rá mód, hogy a 12V aljzatok (szivargyújtó) tápellátását ne kapcsolja le az autó automatikusan? Vagy akár, hogy hosszabb ideig rajta maradjon a gyújtás? Álló motornál kb. 5 perc után lekapcsol. Konkrétan egy telefont szerettem volna megtölteni olyan helyen ahol nem tudtam járatni a motort és így gyakorlatilag folyamatosan kapcsolgatnom kellett, ráadásul a menetféyi is világított mert azt se tudtam kikapcsolni...


A nappali menetfénynek be kell kapcsolnia minden esetben, amikor ráadod a gyújtást. Ezért kikapcsolni sem lehet....


Biztos bennem a hiba, de nekem az lenne az ideális/logikus, ha a MENETfény akkor kapcsolna be, ha az autó MEGY Smile (vagy legalább sötét van)


Azért nem véletlenül az a neve, hogy nappali menetfény, így a logika is azt diktálja, hogy ne éjjel kapcsoljon be Smile. Nem látom értelmét minden megállásnál le, majd megindulásnál felkapcsolását. Sőt, ha jól gondolom tompított bekapcsolásánál ez lekapcsol.
_________________
Korán keltem, hol az arany?!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Online
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 168


HozzászólásElküldve: 2019.07.19 11:37:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2258
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Tegnap közölte a gépjármű, hogy nincs ütközés megelőző rendszer, az adaptív tempomat sem működött, valószínűleg a radarral volt valami. Még a kis szerszámkulcs is világított a műszerfalon. Leállítás, újraindítás után ugyanez. Aztán 50 percet állt, és lőn csoda, már semmi, minden rendben működik. Volt már ilyen tapasztalata valakinek?


Lehet, hogy szoftveres frissítés kell neki. Hatragyi ötletét alapul véve, én is regisztráltam az etisben magam. A szoftveres frissítéseket előfizetés nélkül is meg tudod nézni. Ha gondolod szívesen megnézem neked, csak egy VIN-re van szükség hozzá.

Nekem 10 vezérlőmodulhoz van frissítés. 8-10 óra a becsült munkaidő, ami azt jelenti, hogy két napot lesz a szervízben. A vicc az, hogy a 4/10 frissítéshez tavalyi megjelenési dátum van megadva, ráadásul az autóm átvétele előtt több hónappal megjelentek. Köztük olyan jelentéktelen egységek mint a hajtáslánc, karosszéria, fényszóró vezérlés.

Ha már írok, egy kis update az autómról:

Cserélték a kipufogó dobot. Ami feltűnő, hogy szerintem más anyagból van az új. A hangja meseszép, ha kell csöndes, ha kell hangos.

Az ülésháttámla alkatrész ugyanolyan vékony vacak, mint ami az autóban jelenleg van. A fordra várunk, hogy mit mondanak. Legyen-e cserélve, vagy kapjon plusz merevítést. A csere nem garantálja, hogy nem jön elő újra. A Petrányi szalonban álló autó is elkezdte produkálni ezt a tünetet, illetve mondták, hogy másik autókon felfedezték. (Amikor bejelentettem a hibát, még nem huppogott az övék.)

Az olajfolyás kiindulópontja szerintük a vezérműfedél tömítés, a többi helyre csak a ventilátor és a menetszél csapja szét. Szerintem nem csak onnan jön, de hónap végén kiderül, akkor végzik el a szükséges javítást.

A motor hangja továbbra sem javul, sőt, most már hosszabb út után is marad a kattogás. Szintén a vezérműfedél oldaláról jön. Lehet, hogy a kettőnek köze van egymáshoz. Én azt tudom elképzelni esetleg, hogy a lánc átugrott esetleg 1-2 fokot és emiatt hiba van az időzítésben (gyújtáshiba). Ezt a normálisnál erősebb vibrálás és fordulatszám ingadozás is alátámasztja.

Ha szét lesz szedve, akkor okosabbak leszünk.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zoleek


Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 04.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2019.07.19 14:38:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2259
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata az 1.5 EB motor olajfogyasztásával kapcsolatba? Eszik, nem eszik, kb mennyit, estleg info hogy mennyi az elfogadható? Az enyémben 2500 km van most, még az eredeti az olaj, most vinném egy cserére,.de jelentős mennyiség eltünt belöle. Minimum közelébe ért a szint. Kicsit sokallom a mennyiséget. Folyás nincs, a bejáratás normálisan történt, semmi kinzás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24323


HozzászólásElküldve: 2019.07.19 15:51:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2260
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zoleek írta:
Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata az 1.5 EB motor olajfogyasztásával kapcsolatba? Eszik, nem eszik, kb mennyit, estleg info hogy mennyi az elfogadható? Az enyémben 2500 km van most, még az eredeti az olaj, most vinném egy cserére,.de jelentős mennyiség eltünt belöle. Minimum közelébe ért a szint. Kicsit sokallom a mennyiséget. Folyás nincs, a bejáratás normálisan történt, semmi kinzás.


Nem tapasztaltam különösebb fogyasztást.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Online
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 168


HozzászólásElküldve: 2019.07.19 16:53:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2261
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zoleek írta:
Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata az 1.5 EB motor olajfogyasztásával kapcsolatba? Eszik, nem eszik, kb mennyit, estleg info hogy mennyi az elfogadható? Az enyémben 2500 km van most, még az eredeti az olaj, most vinném egy cserére,.de jelentős mennyiség eltünt belöle. Minimum közelébe ért a szint. Kicsit sokallom a mennyiséget. Folyás nincs, a bejáratás normálisan történt, semmi kinzás.


Nekem 13000 km alatt meg sem mozdult a szint, pedig az enyémből szivárog. Ott valami nincs rendben. Lehet, hogy gyorsan töltötték fel és beszorult egy légbuborék. Maxon volt, amikor átvetted?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zoleek


Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 04.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2019.07.19 20:56:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2262
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
Zoleek írta:
Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata az 1.5 EB motor olajfogyasztásával kapcsolatba? Eszik, nem eszik, kb mennyit, estleg info hogy mennyi az elfogadható? Az enyémben 2500 km van most, még az eredeti az olaj, most vinném egy cserére,.de jelentős mennyiség eltünt belöle. Minimum közelébe ért a szint. Kicsit sokallom a mennyiséget. Folyás nincs, a bejáratás normálisan történt, semmi kinzás.


Nekem 13000 km alatt meg sem mozdult a szint, pedig az enyémből szivárog. Ott valami nincs rendben. Lehet, hogy gyorsan töltötték fel és beszorult egy légbuborék. Maxon volt, amikor átvetted?


Az a baj hogy mikor átvettem, a,nagy izgalom közepette elfelejtettem megnézni. Fékolajat, hűtővizret megnéztem, de a motorolajszintet nem. 1300 km körül néztem akkor a felénél volt. Most kevesebbnek látom, de igaz ami igaz most nem pont olyanok a körülmények mint a korábbi ellenörzésnél. ( pl talaj) Jövőhéten leszek otthon akkor reprodukálható lesz a körülmény.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Online
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 168


HozzászólásElküldve: 2019.07.19 21:04:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2263
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zoleek írta:
Dythern írta:
Zoleek írta:
Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata az 1.5 EB motor olajfogyasztásával kapcsolatba? Eszik, nem eszik, kb mennyit, estleg info hogy mennyi az elfogadható? Az enyémben 2500 km van most, még az eredeti az olaj, most vinném egy cserére,.de jelentős mennyiség eltünt belöle. Minimum közelébe ért a szint. Kicsit sokallom a mennyiséget. Folyás nincs, a bejáratás normálisan történt, semmi kinzás.


Nekem 13000 km alatt meg sem mozdult a szint, pedig az enyémből szivárog. Ott valami nincs rendben. Lehet, hogy gyorsan töltötték fel és beszorult egy légbuborék. Maxon volt, amikor átvetted?


Az a baj hogy mikor átvettem, a,nagy izgalom közepette elfelejtettem megnézni. Fékolajat, hűtővizret megnéztem, de a motorolajszintet nem. 1300 km körül néztem akkor a felénél volt. Most kevesebbnek látom, de igaz ami igaz most nem pont olyanok a körülmények mint a korábbi ellenörzésnél. ( pl talaj) Jövőhéten leszek otthon akkor reprodukálható lesz a körülmény.


Benzinkúton nézd meg, ott mindig vízszintes a talaj (a kútoszlopoknál).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2738

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.07.20 06:47:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2264
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
Benzinkúton nézd meg, ott mindig vízszintes a talaj (a kútoszlopoknál).

Csak várja meg azt a 10-15 percet, amíg összefolyhat.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Online
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 168


HozzászólásElküldve: 2019.07.20 09:22:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2265
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
Dythern írta:
Benzinkúton nézd meg, ott mindig vízszintes a talaj (a kútoszlopoknál).

Csak várja meg azt a 10-15 percet, amíg összefolyhat.


Hát nagyjából. Tankol, kifizeti, ellenőrzi a nyomást a gumikban, aztán az olajszintet. Ha simán csak ott ácsorog, akkor meglincselik a várakozók. Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1280


HozzászólásElküldve: 2019.07.20 11:37:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2266
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
Carmaged írta:
Dythern írta:
Benzinkúton nézd meg, ott mindig vízszintes a talaj (a kútoszlopoknál).

Csak várja meg azt a 10-15 percet, amíg összefolyhat.


Hát nagyjából. Tankol, kifizeti, ellenőrzi a nyomást a gumikban, aztán az olajszintet. Ha simán csak ott ácsorog, akkor meglincselik a várakozók. Very Happy

Meg vesz egy szenyót és kávét és elfogyasztja Blikk-et olvasva.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  HarryDEC


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 21.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2019.07.20 12:42:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2267
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
Dythern írta:
Carmaged írta:
Dythern írta:
Benzinkúton nézd meg, ott mindig vízszintes a talaj (a kútoszlopoknál).

Csak várja meg azt a 10-15 percet, amíg összefolyhat.


Hát nagyjából. Tankol, kifizeti, ellenőrzi a nyomást a gumikban, aztán az olajszintet. Ha simán csak ott ácsorog, akkor meglincselik a várakozók. Very Happy

Meg vesz egy szenyót és kávét és elfogyasztja Blikk-et olvasva.


Legalább szokja az elektromos autóra való átállás gondolatát Smile
_________________
Korán keltem, hol az arany?!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zoleek


Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 04.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2019.07.21 08:36:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2268
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

HarryDEC írta:
ATTIS írta:
Dythern írta:
Carmaged írta:
Dythern írta:
Benzinkúton nézd meg, ott mindig vízszintes a talaj (a kútoszlopoknál).

Csak várja meg azt a 10-15 percet, amíg összefolyhat.


Hát nagyjából. Tankol, kifizeti, ellenőrzi a nyomást a gumikban, aztán az olajszintet. Ha simán csak ott ácsorog, akkor meglincselik a várakozók. Very Happy

Meg vesz egy szenyót és kávét és elfogyasztja Blikk-et olvasva.


Legalább szokja az elektromos autóra való átállás gondolatát Smile


Jogos volt a felvetés, de hasonló okokból egy szép sima parkolót választottam, és több mint két óra után néztem meg a szintet, és a felénél ált. Ez megegyezett a kb 1200-1300 kmnél tapasztalt szintel. Azóta nem változott. Most 2600 km van benne. (Mint írtam, azt nem tudom átvételkor tele volt-e.)
Lehet hogy ezt egy kicsit túl lihegtem, de korábban már volt egy drága rossz tapasztalatom.

És igen, nem sok hiányzott az elektromos autóhoz sem, másfél éve kutatom a témát, elvetve sincs még, de a jelenlegi infrestruktúra és a környezeti tényezők változása miatt pár évre elhalasztottam a témát.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24323


HozzászólásElküldve: 2019.07.21 08:52:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2269
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zoleek írta:
Jogos volt a felvetés, de hasonló okokból egy szép sima parkolót választottam, és több mint két óra után néztem meg a szintet, és a felénél ált. Ez megegyezett a kb 1200-1300 kmnél tapasztalt szintel. Azóta nem változott. Most 2600 km van benne. (Mint írtam, azt nem tudom átvételkor tele volt-e.)
Lehet hogy ezt egy kicsit túl lihegtem, de korábban már volt egy drága rossz tapasztalatom.

És igen, nem sok hiányzott az elektromos autóhoz sem, másfél éve kutatom a témát, elvetve sincs még, de a jelenlegi infrestruktúra és a környezeti tényezők változása miatt pár évre elhalasztottam a témát.


Ha a felénél állt, akkor úgy 4 deci hiányzott belőle.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1280


HozzászólásElküldve: 2019.07.21 10:19:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2270
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zoleek írta:
És igen, nem sok hiányzott az elektromos autóhoz sem, másfél éve kutatom a témát, elvetve sincs még, de a jelenlegi infrestruktúra és a környezeti tényezők változása miatt pár évre elhalasztottam a témát.

Mondjuk ki nyíltan, ami sokunkat visszatart az e-autótól: DRÁGA.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Online
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 168


HozzászólásElküldve: 2019.07.21 16:39:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2271
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
Zoleek írta:
És igen, nem sok hiányzott az elektromos autóhoz sem, másfél éve kutatom a témát, elvetve sincs még, de a jelenlegi infrestruktúra és a környezeti tényezők változása miatt pár évre elhalasztottam a témát.

Mondjuk ki nyíltan, ami sokunkat visszatart az e-autótól: DRÁGA.


Nem csak drága (én inkább úgy fogalmaznék, hogy ár/érték arányban rosszabb), de még jobban is szennyezi a környezetet globálisan (a kulcsszó a globálisan), mint a belső égésű motorok. A zéró emissziós baromsággal simán megetetik a műszakilag tájékozatlan embereket. Valóban, ott helyben nincs kibocsátás, csak éppen a bolygó felszínéről nem tűnik el. Mekkora megoldás!

Lényeg, hogy butuska, aki kifizet egy talicska pénzt, abban a hitben maradjon, hogy ő aztán védi a környezetet. Használja naponta 50 km-t és adott a szarnak egy pofont. Aztán, amikor egy halom elektromos autót forgalomba helyeztek és romlani fog a helyzet, akkor majd agyontiltják/szabályozzák azokat is, holott ha más területeken szabályoznának, akkor sokkal látványosabb eredményeket érnének el.

Érdemes megnézni ezt az előadást: videó
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1

Érvényes: 2019.09.03.

Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 347

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.07.21 17:33:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2272
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
ATTIS írta:
Zoleek írta:
És igen, nem sok hiányzott az elektromos autóhoz sem, másfél éve kutatom a témát, elvetve sincs még, de a jelenlegi infrestruktúra és a környezeti tényezők változása miatt pár évre elhalasztottam a témát.

Mondjuk ki nyíltan, ami sokunkat visszatart az e-autótól: DRÁGA.


Nem csak drága (én inkább úgy fogalmaznék, hogy ár/érték arányban rosszabb), de még jobban is szennyezi a környezetet globálisan (a kulcsszó a globálisan), mint a belső égésű motorok. A zéró emissziós baromsággal simán megetetik a műszakilag tájékozatlan embereket. Valóban, ott helyben nincs kibocsátás, csak éppen a bolygó felszínéről nem tűnik el. Mekkora megoldás!

Lényeg, hogy butuska, aki kifizet egy talicska pénzt, abban a hitben maradjon, hogy ő aztán védi a környezetet. Használja naponta 50 km-t és adott a szarnak egy pofont. Aztán, amikor egy halom elektromos autót forgalomba helyeztek és romlani fog a helyzet, akkor majd agyontiltják/szabályozzák azokat is, holott ha más területeken szabályoznának, akkor sokkal látványosabb eredményeket érnének el.

Érdemes megnézni ezt az előadást: videó


Sajnos ennyire nem tiszta a kép egyik oldalról sem. Arról is kevés adat van, hogy a kőolaj bányászás, feldolgozás, finomitás közben mennyi károsanyag kerül a levegőbe (gondoljuk csak a DeepWater esetre). Érdemes emlités tenni a motor, fék, váltó és egyéb olajokról, kenőanyagokról. Itt is rengeteg károsanyag keletkezik.

Amiben én látom a jövőt, a hidrogéncella. Jelenleg ezt tartom a legtisztább üzemanyagnak, de sajnos az elektromosat erőltetik. Persze itt is keletkezik károsanyag (áram előállitása), de akár elenyészőnek is titulálhatom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 792

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.07.21 20:34:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2273
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
lucifer írta:
Tegnap közölte a gépjármű, hogy nincs ütközés megelőző rendszer, az adaptív tempomat sem működött, valószínűleg a radarral volt valami. Még a kis szerszámkulcs is világított a műszerfalon. Leállítás, újraindítás után ugyanez. Aztán 50 percet állt, és lőn csoda, már semmi, minden rendben működik. Volt már ilyen tapasztalata valakinek?


Lehet, hogy szoftveres frissítés kell neki. Hatragyi ötletét alapul véve, én is regisztráltam az etisben magam. A szoftveres frissítéseket előfizetés nélkül is meg tudod nézni. Ha gondolod szívesen megnézem neked, csak egy VIN-re van szükség hozzá.

Nekem 10 vezérlőmodulhoz van frissítés. 8-10 óra a becsült munkaidő, ami azt jelenti, hogy két napot lesz a szervízben. A vicc az, hogy a 4/10 frissítéshez tavalyi megjelenési dátum van megadva, ráadásul az autóm átvétele előtt több hónappal megjelentek. Köztük olyan jelentéktelen egységek mint a hajtáslánc, karosszéria, fényszóró vezérlés.


Van etisem. Elképzelhető, hogy frissítés kell, de a 8-10 órát enyhén betegnek érzem. Sima soros porton (nem USB) sem tart ennyi ideig a szoftverek feltöltése, ez tuti.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 792

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.07.21 20:51:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2274
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:

Ha már írok, egy kis update az autómról:

Cserélték a kipufogó dobot. Ami feltűnő, hogy szerintem más anyagból van az új. A hangja meseszép, ha kell csöndes, ha kell hangos.

Az ülésháttámla alkatrész ugyanolyan vékony vacak, mint ami az autóban jelenleg van. A fordra várunk, hogy mit mondanak. Legyen-e cserélve, vagy kapjon plusz merevítést. A csere nem garantálja, hogy nem jön elő újra. A Petrányi szalonban álló autó is elkezdte produkálni ezt a tünetet, illetve mondták, hogy másik autókon felfedezték. (Amikor bejelentettem a hibát, még nem huppogott az övék.)

Az olajfolyás kiindulópontja szerintük a vezérműfedél tömítés, a többi helyre csak a ventilátor és a menetszél csapja szét. Szerintem nem csak onnan jön, de hónap végén kiderül, akkor végzik el a szükséges javítást.

A motor hangja továbbra sem javul, sőt, most már hosszabb út után is marad a kattogás. Szintén a vezérműfedél oldaláról jön. Lehet, hogy a kettőnek köze van egymáshoz. Én azt tudom elképzelni esetleg, hogy a lánc átugrott esetleg 1-2 fokot és emiatt hiba van az időzítésben (gyújtáshiba). Ezt a normálisnál erősebb vibrálás és fordulatszám ingadozás is alátámasztja.

Ha szét lesz szedve, akkor okosabbak leszünk.


A kipufogó dolog érdekes. Néha nagyon olyan hangja van, mintha lukas lenne. Lehet meg kellene hallgatni egy mostani gyártást, hátha rájöttek, hogy valami nem stimmel és azért változtattak.

Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a motorral. Ott leszel, amikor szétszedik?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Online
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 168


HozzászólásElküldve: 2019.07.22 05:48:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2275
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Dythern írta:
lucifer írta:
Tegnap közölte a gépjármű, hogy nincs ütközés megelőző rendszer, az adaptív tempomat sem működött, valószínűleg a radarral volt valami. Még a kis szerszámkulcs is világított a műszerfalon. Leállítás, újraindítás után ugyanez. Aztán 50 percet állt, és lőn csoda, már semmi, minden rendben működik. Volt már ilyen tapasztalata valakinek?


Lehet, hogy szoftveres frissítés kell neki. Hatragyi ötletét alapul véve, én is regisztráltam az etisben magam. A szoftveres frissítéseket előfizetés nélkül is meg tudod nézni. Ha gondolod szívesen megnézem neked, csak egy VIN-re van szükség hozzá.

Nekem 10 vezérlőmodulhoz van frissítés. 8-10 óra a becsült munkaidő, ami azt jelenti, hogy két napot lesz a szervízben. A vicc az, hogy a 4/10 frissítéshez tavalyi megjelenési dátum van megadva, ráadásul az autóm átvétele előtt több hónappal megjelentek. Köztük olyan jelentéktelen egységek mint a hajtáslánc, karosszéria, fényszóró vezérlés.


Van etisem. Elképzelhető, hogy frissítés kell, de a 8-10 órát enyhén betegnek érzem. Sima soros porton (nem USB) sem tart ennyi ideig a szoftverek feltöltése, ez tuti.


Úgy néz ki a történet a valóságban, hogy a szoftvereket nem lehet letölteni előre. Rá kell csatlakozzanak egy laptopra obd csatin keresztül. A program egyesével ellenőrzi a vezérlőmodulokat. Ha a modul ellenőrzés során talált frissebb szoftvert, akkor letölti és elkezdi telepíteni. Telepítés közben többször gyújtásra kell kapcsolni az autót, amikor a program kéri. Ezért nagyjából 30-45 perc egy modul frissítése.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Online
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 168


HozzászólásElküldve: 2019.07.22 06:01:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2276
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Dythern írta:

Ha már írok, egy kis update az autómról:

Cserélték a kipufogó dobot. Ami feltűnő, hogy szerintem más anyagból van az új. A hangja meseszép, ha kell csöndes, ha kell hangos.

Az ülésháttámla alkatrész ugyanolyan vékony vacak, mint ami az autóban jelenleg van. A fordra várunk, hogy mit mondanak. Legyen-e cserélve, vagy kapjon plusz merevítést. A csere nem garantálja, hogy nem jön elő újra. A Petrányi szalonban álló autó is elkezdte produkálni ezt a tünetet, illetve mondták, hogy másik autókon felfedezték. (Amikor bejelentettem a hibát, még nem huppogott az övék.)

Az olajfolyás kiindulópontja szerintük a vezérműfedél tömítés, a többi helyre csak a ventilátor és a menetszél csapja szét. Szerintem nem csak onnan jön, de hónap végén kiderül, akkor végzik el a szükséges javítást.

A motor hangja továbbra sem javul, sőt, most már hosszabb út után is marad a kattogás. Szintén a vezérműfedél oldaláról jön. Lehet, hogy a kettőnek köze van egymáshoz. Én azt tudom elképzelni esetleg, hogy a lánc átugrott esetleg 1-2 fokot és emiatt hiba van az időzítésben (gyújtáshiba). Ezt a normálisnál erősebb vibrálás és fordulatszám ingadozás is alátámasztja.

Ha szét lesz szedve, akkor okosabbak leszünk.


A kipufogó dolog érdekes. Néha nagyon olyan hangja van, mintha lukas lenne. Lehet meg kellene hallgatni egy mostani gyártást, hátha rájöttek, hogy valami nem stimmel és azért változtattak.

Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a motorral. Ott leszel, amikor szétszedik?


Igazából van is rajta egy kis furat. A hangtompító lapított hengerének az oldalán található, a kivezető csonkkal ellentétes oldalon. A szerelő elmondása szerint, a kondenzvíz kivezetésére szolgál. Álló helyzetben jól hallható, ha a tenyeredet oda teszed, akkor érzed is, hogy pöfög rajta.

Ott állnék én, de nem engedik. Egyébként tegnap egész nap az etis mechanikai információt bújtam és találtam két változtatást. Azt hiszem januártól kezdve módosítottak a motoron 2 helyen. De ezt majd leírom pontosan.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 792

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.07.22 19:31:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2277
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:

Ott állnék én, de nem engedik. Egyébként tegnap egész nap az etis mechanikai információt bújtam és találtam két változtatást. Azt hiszem januártól kezdve módosítottak a motoron 2 helyen. De ezt majd leírom pontosan.


Jó játék ez a nem engedik, egyértelműen bizalom erősítő hatású.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zserbox


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 06.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2019.07.23 12:07:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2278
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

valakinek van esetleg behajtható vonohorgós kombija? tudna lőni róla egy képet hátulról kihajtva meg behajtva?
Valamint az adaptív LED fényszóróhoz tartozó LED-es hátsó lámpa hogy néz ki sötétben?
túrom egy ideje a netet, de nem találtam egyikről se képet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 792

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.07.23 13:32:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2279
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zserbox írta:
valakinek van esetleg behajtható vonohorgós kombija? tudna lőni róla egy képet hátulról kihajtva meg behajtva?
Valamint az adaptív LED fényszóróhoz tartozó LED-es hátsó lámpa hogy néz ki sötétben?
túrom egy ideje a netet, de nem találtam egyikről se képet.


Lefotózom majd a horgot, de behajtva fölösleges, semmi nem látszik. Abszolút semmi.
Hátul mi érdekel? Olyan, mint a katalógusban
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Online
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 792

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.07.23 14:44:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2280
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zserbox írta:
valakinek van esetleg behajtható vonohorgós kombija? tudna lőni róla egy képet hátulról kihajtva meg behajtva?
Valamint az adaptív LED fényszóróhoz tartozó LED-es hátsó lámpa hogy néz ki sötétben?
túrom egy ideje a netet, de nem találtam egyikről se képet.


a katalógusban amúgy van kép a vonóhorogról. Ha még mindig kellene fotó, csinálhatok, de minden látszik a katalógus képeken.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 79, 80, 81  Következő
Ugrás:   

76 / 81 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.63 másodperc