Nagyon hasznos a leírásos + képes segítség, ugyanitt ázott minden mosásnál és nagyobb esőknél az én autóm is. De már nem! Köszi Lala!
Hello!
Jó, hogy előkerült a leírás... gondolom egy újabb típushiba a 2-es fókánál. A tegnapi 2-3 órás eső után ma reggel benéztem a csomagtartóba. Bal oldalon a kárpit alatt egy tavacska fogadott...
Remek hír... és esős napok jönnek... lehet teszek be egy felmosóvödröt...
Neked is bal oldalon fent eresztette be a vizet?
Most jól végigolvastam az egész topikot... szomorú, hogy sokaknak előjött ez is
Van HB Body bitumenes,kátrányos alvázvédőm, esetleg az is alkalmas lehet, hogy odafessek? Azt írják, hogy "kiváló tapadási tulajdonsággal rendelkező elasztikus anyag". Viszont kátrányos, fekete és a leírás szerint nem átfesthető...
up: délután még a következő eső előtt megnéztem a kérdéses területet... pótkerék alatt is állt a víz. Fent mindkét oldal repedt... komolyan gondolkodom a gyufán már... mi jön még elő ezen a sz.pórolleren?
Nagyon hasznos a leírásos + képes segítség, ugyanitt ázott minden mosásnál és nagyobb esőknél az én autóm is. De már nem! Köszi Lala!
Hello!
Jó, hogy előkerült a leírás... gondolom egy újabb típushiba a 2-es fókánál. A tegnapi 2-3 órás eső után ma reggel benéztem a csomagtartóba. Bal oldalon a kárpit alatt egy tavacska fogadott...
Remek hír... és esős napok jönnek... lehet teszek be egy felmosóvödröt...
Neked is bal oldalon fent eresztette be a vizet?
Most jól végigolvastam az egész topikot... szomorú, hogy sokaknak előjött ez is
Van HB Body bitumenes,kátrányos alvázvédőm, esetleg az is alkalmas lehet, hogy odafessek? Azt írják, hogy "kiváló tapadási tulajdonsággal rendelkező elasztikus anyag". Viszont kátrányos, fekete és a leírás szerint nem átfesthető...
up: délután még a következő eső előtt megnéztem a kérdéses területet... pótkerék alatt is állt a víz. Fent mindkét oldal repedt... komolyan gondolkodom a gyufán már... mi jön még elő ezen a sz.pórolleren?
Én ugyanerre a repedésre alapos tisztítás után a gyári stiftes javítófestékből húztam két-három réteget, majd száradás után még egy csík lakkot is. Észre sem lehet venni a javítást, már 3 éve bírja.
Sziasztok!
Elindítás után sziszegő hang hallatszik a fékpedál felől, majd ha egy picit is rálépek a fékre abbamarad.
Kinek volt már ilyen tapasztalata? Mi lehet?
Én ugyanerre a repedésre alapos tisztítás után a gyári stiftes javítófestékből húztam két-három réteget, majd száradás után még egy csík lakkot is. Észre sem lehet venni a javítást, már 3 éve bírja.
Hello!
Ahogy a képeimen is látszik, ott nem csak a festés repedt, hanem maga a fém... gyanítom egy kis stift-el (ami van tavalyról még) nem úszom meg. Az nem fogja összetartani a kis kanyont, ami keletkezett mindkét oldalon.
Praktikerben van MESTER Karosszéria Akril tömítő, a Bárdi Autónál valami Sikaflex tömítő. Veszek mindkettőt és este a garázsban mint a cowboy-ok, két kézzel telenyomok mindent ezzel a szürke vacakkal. A stiftek lesznek drágák majd, nem tudom mennyi kell, hogy minden tömített részt lefessek ;(
Este volt egy "fölös" 2 órám... sajnos nem tudok minden leszedni, törni meg nem akarom, a kalaptartó bal felső műanyag elemét sehogy nem tudom teljesen leszedni, így a kárpitot sem, csak kihajtani.
Elsőre a lámpa csavarokra tippeltem, ezért lámpa le, retek kitisztítátsa, és bekentem fekete SIKAFLEX-227 tömítővel.
A képeken még csak az első kenési terv van kivitelezve... utána gondolkodtam, hogy nyomok a csavarhely mellé még bőven... és mikor odakentem egy jó fél centis keretet még, akkor jöttem rá, hogy ha valamikor izzót kell cserélnem, és ez oda is ragasztja, akkor vakarózhatok majd, hogy veszem ki az egész lámpát újra... úgyhogy a fölösleget inkább kitöröltem.
Azon gondolkodom, hogy azt az elosztó dobozt nem lenne-e érdemes valami fóliával takarni? Arra gondolok, hogy alul hagynám szellőzni, de oldalt és a fölötte, ezzel a fekete tömítő-ragasztóval odanyomnám. Szerintem egyedül a szerencsén múlt eddig évek alatt, hogy az ott nem ázott szét. : eloszto_doboz_kep_link
Elküldve:
2019.04.13 13:58:05 Hozzászólás sorszáma a témában: 1086 Hozzászólás témája:
Üdv Mindenkinek!
Bekentem mindent amit akartam és tudtam, remélem a beázás ezzel meg is szűnt.
1.) A csom.tartóban a kalaptartó műanyag részt, ami a lámpa alatt van, amennyire tudtam, kipattintottam, mintha kis koszos víz nyom, vagy vízkő lenne rajta. Ez pont a bal oldali lámpa felső csavarja alatt kezdődik.
2.) a tetősín rögzítését a Ford márkaszervíz nem tudta megmondani, hogy is van megoldva. A tetősín darabja 33e Ft és a robbantott ábrájuk szerint 3 db 6-os csavar fogja belülről... reméltem, hogy nem csavaros. Egy karosszériásuk viszont megnyugtatott, sima díszléc pattentokkal van megoldva, nem kell utastérben tetőkárpitot bontani... egyiknek sem volt igaza, sima kétoldalas ragasztóval van odatéve. Óvatosan lefeszegettem nehogy eltörjön. Talán csak a festés van megrepedve, de végig... kipucoltam, bekentem a sikaflex-el. Igen ám, de amikor levesszük, olyan ívben már nem fog visszatapadni, a régi 2oldalast meg leszedni rémálom... kiszárítottam hajszárítóval és lenyomtam a tömítőbe... Ekkor jött jól 2 régi autóhangszóró, nagy mágnesekkel )) alá tettem kis papírt, amit a mágnes még nekifeszített és így nyomta le.
Elküldve:
2019.05.07 08:45:33 Hozzászólás sorszáma a témában: 1087 Hozzászólás témája:
decofeco írta:
Üdv Mindenkinek!
Bekentem mindent amit akartam és tudtam, remélem a beázás ezzel meg is szűnt.
......znos info. Jövő hétig tesztelem, figyelem beázik-e valahol.
üdv: deco
Szia!
Ugyanez a problemam, mi regen bekentuk a sint meg a lukakat de ugyanugy azik szoval ha vegre jo ido lesz bekenek mindent... tavaly is ebben az aztatos idoben volt gond. Ird le kerlek hogy mi ez a paszta, hol lehet mennyiert kapni hogy kell hasznalni es hogy vegul a diszlecet mivel ragasztottad ujra vissza azon kivul hogy lesulyoztad. Mennyi ido kell a szaritasra sulyozva? Egy ejszaka eleg? Valamint azota figyelted hogy jo e? Voltak most esok rendesen.Koszi
Elküldve:
2019.05.08 06:54:34 Hozzászólás sorszáma a témában: 1088 Hozzászólás témája:
fhoksz írta:
Szia!
Ugyanez a problemam, mi regen bekentuk a sint meg a lukakat de ugyanugy azik szoval ha vegre jo ido lesz bekenek mindent... tavaly is ebben az aztatos idoben volt gond. Ird le kerlek hogy mi ez a paszta, hol lehet mennyiert kapni hogy kell hasznalni es hogy vegul a diszlecet mivel ragasztottad ujra vissza azon kivul hogy lesulyoztad. Mennyi ido kell a szaritasra sulyozva? Egy ejszaka eleg? Valamint azota figyelted hogy jo e? Voltak most esok rendesen.Koszi
Hello!
Igen figyeltem, tegnap is benéztem a csomagtartóba, nem látom nyomát víznek, pedig az elmúlt napokban ha akart beázott volna. Úgyhogy a projektet sikeresnek minősítettem
A Bárdi-ban vettem Sikaflex a neve, talán Sikaflex-227. Több színben van, talán szürke is, nekem hirtelen kellett és raktáron a fekete volt. Olyan 2900 Ft körül, amiből valami akció miatt lejött egy kis kedvezmény, tehát 2500 környéke volt az anyagár. Kinyomópisztollyal a legkönnyebb használni, de ecsettel is el lehet utána dolgozni, vagy mással elkenni, csak jól maszkolj, hogy fölöslegesen ne kend szét mindenfelé. Nálam nem a sín volt a ludas, ráadásul csak a bal oldalival foglalkoztam. Oké, hogy hajszálrepedés van végig amíg láttam, de az talán csak az lemez összeillesztésnél levő tömítő. Gondolom nem a heggesztés. A lámpabúra furata volt a ludas. Én nem szoktam szétkapni a lámpát csak úgy hétvégente hogy kipucoljam alatta a retket de lehet, hogy néha ezt is kell ennél a típusnál.
A tetősínt csak ezzel a sikaflex-el rögzítettem, külön ragasztót nem használtam. Súlyozni is 1-2 órát volt időm, másnap indultunk Szlovéniába és ennyit tudtam időben áldozni rá. De azóta pattent.
(Most lenne egy lehetőségem átülni egy 2 éves CMAX-ba, de mivel annyi mindent megcsináltam már ezen a fókán, ésszerűen nem tudok belőle jól kiszállni. Kíváncsian várom a következő hibáját Kapott 4 új nyári gumit, tavaly vezérlés csere, gyertyák, szűrők, szervószivattyú csere, ezeket senki nem fizeti meg ha eladom. Úgyhogy marad... )
Jó munkát a szigeteléshez!
(Közben azért én is youtube-oztam, hogy a viharba jön le a lámpabúra, mi fogja még... )
Arra figyelj még szerintem, hogy túl sokat ne tegyél a lámpa alá, csak amennyit tényleg reálisnak látsz, mert mi van ha izzót kell cserélni és az egész búrát leragasztottad... És amihez hozzáér ez a cucc, azt már nehéz lepucolni.
Egy ideje nyikorog, kicsit remeg a bal első ajtó üvege (és most már a jobb oldali is kezdi) fel-le húzásnál.
Mi miatt van ez és hogy lehet megjavítani?
Elküldve:
2019.06.23 15:57:53 Hozzászólás sorszáma a témában: 1090 Hozzászólás témája:
[quote="torogyuri"]
Pisti86 írta:
torogyuri írta:
peti77 írta:
torogyuri írta:
Már csak a kormányelfordításnál jelentkező recsegést-ropogást kéne megszüntetnem de ahhoz gondolom már szerelő fog kelleni
Pontosan, toronycsapágy csere.....
Mennyibe fáj egy ilyen időben/pénzben?
Sziasztok, nekem is volt ilyen problémám.
A toronycsapágy kiszáradása okozza 2-3 havonta tele szoktam nyomni wd-40 el, utánna csöndes semmi baj vele. Esetleg grafit tartalmu kenőanyaggal is érdemes lehet próbálkozni, az ott maradó grafit több ideig keni.
És ehhez mégis mennyire kéne szétszednem?[/quote
Ez kiderült, hogy hova kell fújni vagy kenni? Hasonló cipőben járok, én most kezdem hallani a ropogást.
Elküldve:
2019.08.03 08:32:53 Hozzászólás sorszáma a témában: 1091 Hozzászólás témája: Re: Kattanó hang 2-ban
blackohu írta:
amatoregy írta:
amatoregy írta:
Sziasztok,
nem találtam igazán megfelelő topikot (meg a hiba forrását sem).
Szóval 2011-es 1,6 tdci (90 Le). Ha hátra tolatok, majd fékezek és utána egyesbe rakom és elindulok miután 2.-ba váltok és néhány másodperc után egy fémes kattanó hangot hallok mintha rugó pattanna a helyére.
Elkezdtem volna megkeresni a hiba okát de ötletem sincs. Ha tolatás és fékezés után elindulok 1-esben majd üresbe váltva gurul az autó 20-30 métert és utána váltok másodikba felengedve a kuplungot 2-ban néhány másodperc után hallom a kattanó hangot mint amikor egy rugó a helyére pattan.
Amit eddig tudok:
- mindegy, hogy rögtön váltok 2-es be vagy hagyom gurulni kinyomott kuplunggal vagy üresben amikor beraktam kettőbe és felengedem a kuplungot néhány méter után csinálja.
- ha nincs tolatás előtte akkor ez a hang nincs.
- ha tolatás közben nem fékezek és úgy indulok el akkor sincs.
- nem értem egyesben való induláskor miért nem csinálja és kettesben is miért csak néhány másodperc után.
- ha úgy tolatok, hogy kézi fékkel fékezek akkor ez a hiba szintén nincs.
Ugye kuplung nem lehet, mert 1 és 2 fokozatban sem a felengedés után csinálja. Fékre tippelnék, de nem jövök rá, hogy mi kattan.
Találkozott már valaki hasonlóval?
A válaszokat előre is köszönöm. Elég egy blőd hiba de kicsit bosszant ez a"rugó helyre ugrás" jellegű hang.
Sziasztok,
erre valakinek ötlet?
Szia!
ABS tesztre tippelek!
Az pontosan mit jelent? Diagnosztika, vagy fékezzem állóra valami kavicsosabb úton kisebb sebességnél?
Elküldve:
2019.08.05 07:47:18 Hozzászólás sorszáma a témában: 1092 Hozzászólás témája: Re: Kattanó hang 2-ban
amatoregy írta:
Sziasztok,
nem találtam igazán megfelelő topikot (meg a hiba forrását sem).
Szóval 2011-es 1,6 tdci (90 Le). Ha hátra tolatok, majd fékezek és utána egyesbe rakom és elindulok miután 2.-ba váltok és néhány másodperc után egy fémes kattanó hangot hallok mintha rugó pattanna a helyére.
Elkezdtem volna megkeresni a hiba okát de ötletem sincs. Ha tolatás és fékezés után elindulok 1-esben majd üresbe váltva gurul az autó 20-30 métert és utána váltok másodikba felengedve a kuplungot 2-ban néhány másodperc után hallom a kattanó hangot mint amikor egy rugó a helyére pattan.
Amit eddig tudok:
- mindegy, hogy rögtön váltok 2-es be vagy hagyom gurulni kinyomott kuplunggal vagy üresben amikor beraktam kettőbe és felengedem a kuplungot néhány méter után csinálja.
- ha nincs tolatás előtte akkor ez a hang nincs.
- ha tolatás közben nem fékezek és úgy indulok el akkor sincs.
- nem értem egyesben való induláskor miért nem csinálja és kettesben is miért csak néhány másodperc után.
- ha úgy tolatok, hogy kézi fékkel fékezek akkor ez a hiba szintén nincs.
Ugye kuplung nem lehet, mert 1 és 2 fokozatban sem a felengedés után csinálja. Fékre tippelnék, de nem jövök rá, hogy mi kattan.
Találkozott már valaki hasonlóval?
A válaszokat előre is köszönöm. Elég egy blőd hiba de kicsit bosszant ez a"rugó helyre ugrás" jellegű hang.
Szia
Én a váltóra tippelnék, vagy a rudazatra. Érdemes kipróbálni, hogy 1-ből 3-ba váltasz (persze 1-ben fel kell pörgetni) és akkor is jelentkezik-e a hang.
Elküldve:
2019.09.01 13:17:36 Hozzászólás sorszáma a témában: 1093 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
A jobb első sárvédőlemez kerékjárati ívénél alul (a jobb első ajtó alsó sarka előtt) a látható oldalon, azaz kifelé egy tenyérnyi helyen de foltokban a rozsda púpozza a fényezést-kasztnit.
Mekkora művelet leszedni a sárvédőlemezt? Kiszerelve könnyebb lenne megjavítani. Annak nekiállnék magam.
Valamint ami e mögött van, az mennyire rozsdamarta? Mik a tapasztalatok ezzel? Nem bánnám, ha a többi része egészséges volna.
Elküldve:
2019.09.02 15:56:00 Hozzászólás sorszáma a témában: 1094 Hozzászólás témája:
Ha már púpozza a rozsda, akkor az a sárvédő elem cserés. A zajcsillapító szivacs - ami mögötte van - szépen gyűjti koszt és a vizet, aztán az idővel közösen hatékony munkát végeznek. :S
Ha szerencséd van, a küszöbön még nincs, vagy csak felületi rozsda van.
BES írta:
A jobb első sárvédőlemez kerékjárati ívénél alul (a jobb első ajtó alsó sarka előtt) a látható oldalon, azaz kifelé egy tenyérnyi helyen de foltokban a rozsda púpozza a fényezést-kasztnit.
Mekkora művelet leszedni a sárvédőlemezt? Kiszerelve könnyebb lenne megjavítani. Annak nekiállnék magam.
Valamint ami e mögött van, az mennyire rozsdamarta? Mik a tapasztalatok ezzel? Nem bánnám, ha a többi része egészséges volna.
Elküldve:
2019.09.03 10:55:16 Hozzászólás sorszáma a témában: 1095 Hozzászólás témája:
pfpetee írta:
Ha már púpozza a rozsda, akkor az a sárvédő elem cserés. A zajcsillapító szivacs - ami mögötte van - szépen gyűjti koszt és a vizet, aztán az idővel közösen hatékony munkát végeznek. :S
Ha szerencséd van, a küszöbön még nincs, vagy csak felületi rozsda van.
Biztos nem fogom cserélni a sárvédőlemezt, nem annyira vész még szerintem.
De természetesen amerikai anyagokat használ. Kinek van tapasztalata, hogy az egyes anyagoknak milyen magyarországi megfelelőjük van? Márkanévvel és beszerzési forrással. Különösen a trükkösebbeket gondolom, pl. a deformálható lyukacsos lemezt.
De természetesen amerikai anyagokat használ. Kinek van tapasztalata, hogy az egyes anyagoknak milyen magyarországi megfelelőjük van? Márkanévvel és beszerzési forrással. Különösen a trükkösebbeket gondolom, pl. a deformálható lyukacsos lemezt.
Köszi előre is.
fiesta
Minap láttam egy barkácsboltban hasonló fémhálót. Talán nem anníira merev, mint a videóban mutatott. Tekercsben lehet venni. Mármint levágnak a tekercsből, kb 1m széles a tekercs. Szerintem arra jó, hogy megtartsa a gyantát, amíg megköt.
A többi kemikália itthon kapható elméletileg, még ha más gyártótó terméke is.
Elküldve:
2019.09.25 21:54:15 Hozzászólás sorszáma a témában: 1098 Hozzászólás témája:
BES írta:
Minap láttam egy barkácsboltban hasonló fémhálót. Talán nem anníira merev, mint a videóban mutatott. Tekercsben lehet venni. Mármint levágnak a tekercsből, kb 1m széles a tekercs. Szerintem arra jó, hogy megtartsa a gyantát, amíg megköt.
A többi kemikália itthon kapható elméletileg, még ha más gyártótó terméke is.
Melyik barkácsboltban? És ők hogy nevezik, aszerint hogy szerintük mire való?
Elküldve:
2019.09.27 14:49:31 Hozzászólás sorszáma a témában: 1099 Hozzászólás témája:
fiesta írta:
BES írta:
Minap láttam egy barkácsboltban hasonló fémhálót. Talán nem anníira merev, mint a videóban mutatott. Tekercsben lehet venni. Mármint levágnak a tekercsből, kb 1m széles a tekercs. Szerintem arra jó, hogy megtartsa a gyantát, amíg megköt.
A többi kemikália itthon kapható elméletileg, még ha más gyártótó terméke is.
Melyik barkácsboltban? És ők hogy nevezik, aszerint hogy szerintük mire való?
Köszi!
Ma megtudtam, hogy az szúnyogháló (ezen a néven illették) Horganyzott. Vettem belőle 1 m hosszút az 1m széles tekercsből. 780Ft/m
Annyira azért nem merev, de akár még használható is lehet, bizonyos foltozandó méretekig, főleg ha nincs ott lemez.
Elküldve:
2019.09.30 09:13:42 Hozzászólás sorszáma a témában: 1100 Hozzászólás témája:
Megnéztem minap kicsit jobban a sárvédőlemez azon részét. Hát gyakorlatilag elfogyott ott a lemez Azt hiszem, kizárható az effajta javítás. Lemez kell oda.
Alatta mi lehet, még nem tudom.
Elküldve:
2019.10.27 10:45:23 Hozzászólás sorszáma a témában: 1101 Hozzászólás témája: Első szélvédő
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy már kicsit rosszabb úton is pattog az első szélvédőm, mintha mozogna a helyén.
Találkozott már ilyennel valami? Mi lehet a megoldás? Első szélvédőfűtéses szélvédőt tudnak úgy valahol újraragasztani, hogy működjön utána is a fűtés?
Gábor
Elküldve:
2019.10.29 14:47:01 Hozzászólás sorszáma a témában: 1102 Hozzászólás témája: Re: Első szélvédő
kurisgabor írta:
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy már kicsit rosszabb úton is pattog az első szélvédőm, mintha mozogna a helyén.
Találkozott már ilyennel valami? Mi lehet a megoldás? Első szélvédőfűtéses szélvédőt tudnak úgy valahol újraragasztani, hogy működjön utána is a fűtés?
Gábor
Elküldve:
2019.10.29 17:01:47 Hozzászólás sorszáma a témában: 1103 Hozzászólás témája: Re: Első szélvédő
Lala írta:
kurisgabor írta:
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy már kicsit rosszabb úton is pattog az első szélvédőm, mintha mozogna a helyén.
Találkozott már ilyennel valami? Mi lehet a megoldás? Első szélvédőfűtéses szélvédőt tudnak úgy valahol újraragasztani, hogy működjön utána is a fűtés?
Gábor
A fűtésnek és a ragasztásnak nincs köze egymáshoz.
Tudom,de úgy hallottam,hogy nem tudják úgy kivágni,hogy utána visszarakás után is működjön a fűtés.
Elküldve:
2019.10.31 13:40:17 Hozzászólás sorszáma a témában: 1104 Hozzászólás témája: Re: Első szélvédő
kurisgabor írta:
Lala írta:
kurisgabor írta:
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy már kicsit rosszabb úton is pattog az első szélvédőm, mintha mozogna a helyén.
Találkozott már ilyennel valami? Mi lehet a megoldás? Első szélvédőfűtéses szélvédőt tudnak úgy valahol újraragasztani, hogy működjön utána is a fűtés?
Gábor
A fűtésnek és a ragasztásnak nincs köze egymáshoz.
Tudom,de úgy hallottam,hogy nem tudják úgy kivágni,hogy utána visszarakás után is működjön a fűtés.
Elküldve:
2019.11.03 11:08:40 Hozzászólás sorszáma a témában: 1105 Hozzászólás témája:
Sziasztok,
ford focus 2 bal első sárvédőm rozsdásodott, s ki is lyukadt, szép nagy 200 Ft-os méretű tátong rajta. Szeretném kicserélni az egész elemet, de nem akarom újra és fényeztetni, hanem használtan és ilyen színben gondolkodom, gyakorlatilag kicserélni egy másik, ugyanilyen színűre, de ami jó állapotú. Hol tudnék szerintetek ilyet szerezni?
Elküldve:
2019.11.03 12:11:15 Hozzászólás sorszáma a témában: 1106 Hozzászólás témája:
sonar írta:
Sziasztok,
ford focus 2 bal első sárvédőm rozsdásodott, s ki is lyukadt, szép nagy 200 Ft-os méretű tátong rajta. Szeretném kicserélni az egész elemet, de nem akarom újra és fényeztetni, hanem használtan és ilyen színben gondolkodom, gyakorlatilag kicserélni egy másik, ugyanilyen színűre, de ami jó állapotú. Hol tudnék szerintetek ilyet szerezni?
Bontóba begurulsz, és ott megnézik. Vagy megkeresed a színkódját ill. megadva az alvázszámot elküldöd Ford-bontóknak, nézzék meg van-e, ha ok akkor akár postázzák is neked.
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban