Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.12.10. 20:54:06 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: imrepacsai
Mai: 5
Tegnapi: 3
Összesen: 25827
Látogatók:
Vendégek: 400
Tagok: 6
Összesen: 406

Jelen lévő tagok:
01: Kapeti
02: Zoleek
03: sparta2
04: Gtaati
05: MarkOrkenyi
06: Helm

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus IV
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 91, 92, 93  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

80 / 93 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  pintfish


Offline
Csatlakozott:
2019. 08. 12.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.08.13 16:47:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2371
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zserbox írta:
pintfish írta:
Üdv. Mindenkinek!
Tegnap vegigolvastam mind a 79 oldalt, kiváncsi voltam mennyire vagytok megelégedve az új Fucussal.
Én május közepén rendeltem meg...augusztus végére ígértek átvételt. Bízom benne összejön.
Active 1.5 150Le metropolis white színben lesz.


én március 20-án rendeltem és még alvázszámom sincs, st-line 150le benzin kombi... Sad


Nem irigyellek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kapeti

Érvényes: 2020.06.17.

Online
Csatlakozott:
2006. 12. 05.
Hozzászólások: 1601

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.13 16:57:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2372
 Hozzászólás témája: Re: 150LE EcoBoost fogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
Nem szoktam ilyesmivel hencegni, de a tegnapi 35 fokban klímázva a Bp-Ljubljana-Bp utat 130-cal (illetve azon a 2x40km-en Szlovéniában 110-zel) végig picivel 5,9 alatti fogyasztással jártam meg. 1,5 150LE, végig adaptív tempomattal.

Gratula!
Lassan két hónapos lesz a járgányom és most értem el a 2500 km-t.
Olajcsere megvolt. Tanulom a kezelését. Más mint a régi Focus.
Ha hosszabb útra megyek én is használom a tempomatot és az ECO módot.
Ja, nekem automata van, az alapból többet eszik, ezért én örülök a 6.6- 6.7 körüli átlagnak is.
_________________
Üdv: Kapeti
Az nem lehet, hogy valami nem sörnyitó.
"Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos." (Albert Einstein)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 393

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.13 18:39:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2373
 Hozzászólás témája: Re: 150LE EcoBoost fogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
Nem szoktam ilyesmivel hencegni, de a tegnapi 35 fokban klímázva a Bp-Ljubljana-Bp utat 130-cal (illetve azon a 2x40km-en Szlovéniában 110-zel) végig picivel 5,9 alatti fogyasztással jártam meg. 1,5 150LE, végig adaptív tempomattal.


Mi négyen voltunk 3 börönd, táskák, klima stb. 6.7 - 7.0
Picit irigyellek, de gondolom a több ló és a szélesebb kerekek többet kérnek Very Happy

Amúgy azt a 110-es sávot baromira nem értem. Mi értelme van?

@Kapeti: Téged is. Hogy csináljátok? Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2768

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.14 12:13:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2374
 Hozzászólás témája: Re: 150LE EcoBoost fogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Carmaged írta:
Nem szoktam ilyesmivel hencegni, de a tegnapi 35 fokban klímázva a Bp-Ljubljana-Bp utat 130-cal (illetve azon a 2x40km-en Szlovéniában 110-zel) végig picivel 5,9 alatti fogyasztással jártam meg. 1,5 150LE, végig adaptív tempomattal.


Mi négyen voltunk 3 börönd, táskák, klima stb. 6.7 - 7.0
Picit irigyellek, de gondolom a több ló és a szélesebb kerekek többet kérnek Very Happy

Amúgy azt a 110-es sávot baromira nem értem. Mi értelme van?

@Kapeti: Téged is. Hogy csináljátok? Very Happy

A több ló nálad azt jelenti, hogy később szakad be a nyomatékgörbe, kb. 4000 helyett kb. 5000-nél. Az alatt ugyanaz az erő és így a fogyasztás is. A szélesebb kerék + nagyobb terhelés magyarázhat egy részt. Esetleg az ST spoilerecskék miatt lehet a légellenállásod nagyobb.

Ja, az én értékeim számoltak, a BC kalibráció után is hol le, hol fel téved 1-2 decit.

A 110-et én sem értem, rendes helyen az 90 lenne. Nincs leállósáv, de sokszor még a fűsávon sem férne el egy lerobbant autó.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2768

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.14 12:14:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2375
 Hozzászólás témája: Re: 150LE EcoBoost fogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kapeti írta:
Carmaged írta:
Nem szoktam ilyesmivel hencegni, de a tegnapi 35 fokban klímázva a Bp-Ljubljana-Bp utat 130-cal (illetve azon a 2x40km-en Szlovéniában 110-zel) végig picivel 5,9 alatti fogyasztással jártam meg. 1,5 150LE, végig adaptív tempomattal.

Gratula!
Lassan két hónapos lesz a járgányom és most értem el a 2500 km-t.
Olajcsere megvolt. Tanulom a kezelését. Más mint a régi Focus.
Ha hosszabb útra megyek én is használom a tempomatot és az ECO módot.
Ja, nekem automata van, az alapból többet eszik, ezért én örülök a 6.6- 6.7 körüli átlagnak is.

Köszi.

Én ECO móddal nem büntetem magam. Annyit nem ér az a max 1-2 deci, hogy cserébe egy reumás lajhár érzetét keltse az autó.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kapeti

Érvényes: 2020.06.17.

Online
Csatlakozott:
2006. 12. 05.
Hozzászólások: 1601

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.15 05:12:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2376
 Hozzászólás témája: Re: 150LE EcoBoost fogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:

Én ECO móddal nem büntetem magam. Annyit nem ér az a max 1-2 deci, hogy cserébe egy reumás lajhár érzetét keltse az autó.

Mivel a múlt évben volt egy 30000-es büntim, igyekszem kis magasságokba emelni a sebességet,amihez az ECO mód megfelel.
A másik meg hogy kiöregedtem már a versenyzésből, bár néha előbújik a kisördög. Audi A8-ast nem sikerült legyorsulni. Smile
_________________
Üdv: Kapeti
Az nem lehet, hogy valami nem sörnyitó.
"Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos." (Albert Einstein)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2768

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.15 10:36:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2377
 Hozzászólás témája: Re: 150LE EcoBoost fogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kapeti írta:
Mivel a múlt évben volt egy 30000-es büntim, igyekszem kis magasságokba emelni a sebességet,amihez az ECO mód megfelel.
A másik meg hogy kiöregedtem már a versenyzésből, bár néha előbújik a kisördög. Audi A8-ast nem sikerült legyorsulni. Smile

Nekem ez nem gombfüggő. Smile De akkor minek a 150 lovas motor?
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kapeti

Érvényes: 2020.06.17.

Online
Csatlakozott:
2006. 12. 05.
Hozzászólások: 1601

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.15 11:10:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2378
 Hozzászólás témája: Re: 150LE EcoBoost fogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
Kapeti írta:
Mivel a múlt évben volt egy 30000-es büntim, igyekszem kis magasságokba emelni a sebességet,amihez az ECO mód megfelel.
A másik meg hogy kiöregedtem már a versenyzésből, bár néha előbújik a kisördög. Audi A8-ast nem sikerült legyorsulni. Smile

Nekem ez nem gombfüggő. Smile De akkor minek a 150 lovas motor?

Mert elég ideig volt Wartburg-om. Nem akartam 1 literest, ebből meg ez a kisebb méret.
_________________
Üdv: Kapeti
Az nem lehet, hogy valami nem sörnyitó.
"Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos." (Albert Einstein)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 863

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.15 20:21:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2379
 Hozzászólás témája: Re: 150LE EcoBoost fogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kapeti írta:
Carmaged írta:

Én ECO móddal nem büntetem magam. Annyit nem ér az a max 1-2 deci, hogy cserébe egy reumás lajhár érzetét keltse az autó.

Mivel a múlt évben volt egy 30000-es büntim, igyekszem kis magasságokba emelni a sebességet,amihez az ECO mód megfelel.
A másik meg hogy kiöregedtem már a versenyzésből, bár néha előbújik a kisördög. Audi A8-ast nem sikerült legyorsulni. Smile


Én a sebesség limitert (kézi beállítás, semmi intelligencia) szoktam alkalmazni erre a célra, ha esetleg megszaladnának a pacik, a határon elgyengülnek. Ha mégis kellenek, vagy kikapcs, vagy simán odalépek és mennek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balhmm


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 15.
Hozzászólások: 97


HozzászólásElküldve: 2019.08.15 22:38:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2380
 Hozzászólás témája: Re: 150LE EcoBoost fogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kapeti írta:
Carmaged írta:
Kapeti írta:
Mivel a múlt évben volt egy 30000-es büntim, igyekszem kis magasságokba emelni a sebességet,amihez az ECO mód megfelel.
A másik meg hogy kiöregedtem már a versenyzésből, bár néha előbújik a kisördög. Audi A8-ast nem sikerült legyorsulni. Smile

Nekem ez nem gombfüggő. Smile De akkor minek a 150 lovas motor?

Mert elég ideig volt Wartburg-om. Nem akartam 1 literest, ebből meg ez a kisebb méret.


De az is 3 henger, nem? Ez annyira wartburgozás annyira f@szság szerintem..
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kapeti

Érvényes: 2020.06.17.

Online
Csatlakozott:
2006. 12. 05.
Hozzászólások: 1601

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.16 10:12:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2381
 Hozzászólás témája: Re: 150LE EcoBoost fogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

balhmm írta:

De az is 3 henger, nem? Ez annyira wartburgozás annyira f@szság szerintem..

Légy szíves máskor tartsd magadban a véleményedet!
Talán ez nem az a fórum, amit trollkodmi kell. Wink
_________________
Üdv: Kapeti
Az nem lehet, hogy valami nem sörnyitó.
"Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos." (Albert Einstein)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zserbox


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 06.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2019.08.16 10:49:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2382
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

van aki egyedileg konfigurált 1.5 benzines focust március vége környékén (vagy később) és már megkapta?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kovacstihamer


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 04.
Hozzászólások: 73


HozzászólásElküldve: 2019.08.16 13:55:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2383
 Hozzászólás témája: Re: 150LE EcoBoost fogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kapeti írta:
balhmm írta:

De az is 3 henger, nem? Ez annyira wartburgozás annyira f@szság szerintem..

Légy szíves máskor tartsd magadban a véleményedet!
Talán ez nem az a fórum, amit trollkodmi kell. Wink


Miért kéne magában tartani a véleményét? Nem arra való a fórum, hogy megossza?
Vagy a stílus zavart? Nem vagyunk óvodások szerintem, bárkinek kicsusszanhat a szájából egy ilyen. Ráadásul azért írta @-cal, hogy ne sértsen vele senkit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24454


HozzászólásElküldve: 2019.08.16 16:13:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2384
 Hozzászólás témája: Re: 150LE EcoBoost fogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

balhmm írta:
De az is 3 henger, nem? Ez annyira wartburgozás annyira f@szság szerintem..


A tisztább üzemű motorok, környezetvédelem, emiatt fogy a hengerek száma.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 863

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.16 17:03:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2385
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Písz emberek, sima félreértésnek tűnik, ha jól értem Smile Kapetinek nem a 3 hengerrel van baja (ő is ilyet vett ugyibár), hanem semmivel, , nem wartburgozott, csak nem akart literes motort, a nagyobból meg 150lovas a legkisebb. Bár a wartburg motorjánál a literes focus-ban is 2 ütemmel, 75-80 lóval meg vagy 70 nagyobb tartományban rendelkezésre álló Nm-rel több van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ziyan


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 120

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.17 10:44:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2386
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zserbox írta:
van aki egyedileg konfigurált 1.5 benzines focust március vége környékén (vagy később) és már megkapta?


Sokan várnak rá, külföldön is. Van, aki február óta... Az 1 literes motorral néhány hétig konfigurálni sem lehetett, csak a kereskedők kaptak vele autókat, alkatrész hiány miatt. Remélhetőleg ahogy lassacskán véget érnek a nyári leállások, szabadságok, rendeződnek a dolgok.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hatragyi


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 20.
Hozzászólások: 393


HozzászólásElküldve: 2019.08.18 09:27:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2387
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:

Két kamera megy a saját akkujáról, ami a biztosíték tábla egyik kimenetéről tölti magát, amikor jár a motor. Bár egyelőre akkor is ha nem jár. Ezért jelenleg kihúzom az akkut, ha nem megyek vele. Vennem kell egy 12 V DC fáziskeresőt, hogy lássam, melyik megfelelő teljesítményű biztosíték nincs folyamatosan áram alatt. Az előre néző kamerát egyelőre bedugom a 12 V csatiba. Ennek is fix bekötése lesz, csak még nem volt időm foglalkozni vele. Egy gyári relé lesz beépítve, ami figyeli az autó akku feszültséget és a beállított értéket elérve, kikapcsolja a kamerát. Erre azért van szükség ugye, hogy ne merítse le annyira az akkut, hogy bikázni kelljen.


Én is csak vettem a Viofo kamerához egy Blackvue Power Magic Ultra Battery (B-124X) akkupakkot, jobb a békesség az autó akkujával ürügyén. Illetve össze is lehetett hozni a kettőt egy-két DIY mdszerrel, hogy autó leállításakor az B124-re kötött Viofo kamera automatikusan átkapcsol parkoló módba, illetve vissza, amikor beindítom az autót.
Nálam még mindig S-Max-ról beszélünk. Az akkupack sosincs kikapcsolva, ugye leállított autónál nem tölt, a kapcsolt biztosíték miatt és 3-4 nap nap állás után is csak 1-2 %-ot veszít a töltöttségéből. Persze a kamerát ilyenkor kikapcsolom, garázsban áll az autó.
Nekem az első ülések alatt vannak kis kihúzható tárolók, a sofőr ülés alattiban van. Az ülés alatt a padlón is lenne egy tök jó helye, csak ott nem tudom lerögzíteni. A hozzá adott tépőzár nem tapad a padlókárpithoz, esetleg erre nincs ötletetek mivel lehetne a padlókárpoithoz nem túl durván rögzíteni? Pont egy kis mélyedésbe kerülne, tehát sokat nem tud mozogni, de csak jó volna ha enyhén rögzülne. Kötegelős megoldás nem lehet, mert nem tudom hova.

Na de a lényegi kérdésem:
Ugye a B124-et az autó kapcsolt biztosítékára kell bekötni, ami az autó leállítása után nincs feszültség alatt, és a leírása szerint legalább 20A-est kell keresni. És legalábbis nálam, nehéz helyzet olyat találni, ami nem túl fontos, legalább 20A-es, és kapcsolt.
Megkérdezhetem, hogy végülis te melyikre kötötted?
A problémám az, hogy ami kb egyedül szóba jöhet az 15A-es, a 36-os számú ezen a utastéri biztosíték panel kiosztáson, ami a sötétedő belső tükör és ülésfűtés biztoítéka. 4 kerék hajtást is ír, de olyanom nincs.
Namost az akkupack-hoz én nem nyúlkálok, nem kapcsolhgatom, és a kis kapcsolója fixen lassú töltésre (cigarette) van állítva, amit én úgy értelmezek, hogy csak 5A de max 6.5A-el tölt, ugye a gyors töltés módba kapcsolva (hardwired) 9A max 13.5A volna. Így én úg yértelmezem elégnek kellene lennie a talált 15A-es biztinek is.
Szerinted/szerintetek jól gondolom, megfelelő lehet ez a 15A-es biztosíték?

Továbbá azon is agyalok, hogy a biztosíték elosztóba, akár elgendő az autó biztije mellé csak egy 10A-es biztosíték a B124 számára, ahogy ezen a képen próbáltam szemlélteni a Blackvue supportnak is

Természetesn írtam a Blackvue supportnak is, több levélváltásunk is volt, de nem bírnak egyértelműen válaszolni. Pl arra sem, hogy jól gondolom-e, hogy hiába van a biztosíték táblába bekötve a B124, de ha csak fixen lassú töltés módra van kapcsolva, akkor jól gondolom-e, hogy csak 5A/6.5A a tötlés.
Illetve itt a dashcamtalk.com fórumán is írtam, ahol még a amerikai BlackBoxMyCar-osok is válaszoltak, gondolom beléjük ti is belefutottatok.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 393

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.18 15:28:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2388
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
...Kapetinek nem a 3 hengerrel van baja (ő is ilyet vett ugyibár), hanem semmivel...


Szerintem arra gondolt, hogy birtokolt olyan vasat is, amit itt kevesen mondhatunk el Wink

Az ember a saját autóját meg úgy használja ahogyan jól esik neki, teljesitménytől függetlenül.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balhmm


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 15.
Hozzászólások: 97


HozzászólásElküldve: 2019.08.18 19:23:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2389
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Písz emberek, sima félreértésnek tűnik, ha jól értem Smile Kapetinek nem a 3 hengerrel van baja (ő is ilyet vett ugyibár), hanem semmivel, , nem wartburgozott, csak nem akart literes motort, a nagyobból meg 150lovas a legkisebb. Bár a wartburg motorjánál a literes focus-ban is 2 ütemmel, 75-80 lóval meg vagy 70 nagyobb tartományban rendelkezésre álló Nm-rel több van.


Nem sértésnek írtam, de nagyon sokan jönnek a hang miatt a wartburgozással... más miatt meg nem értem miért hasonlítaná hozzá... 3 henger meg a hang miatt sajnos az 1,5 sem jobb. Ezért nem értettem, de gondolom majd megírja mire gondolt a wartburgos hasonlatnálSmile

De hogy értelmes dolgot is kérdezzek? Kombira szeretnék valami védelmet a hátsó lökhárítóra.. eddig fóliát találtam 8ezerért és 23-28ezer környékén műanyagot. Látott már élőben ilyet valaki? Esetleg valami más ötlet? Azért kellene, mert 2 kutyát szállítok... jelenleg minden ki/be ugrásnál egy pokrócot rakok oda...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  free82


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 09.
Hozzászólások: 59


HozzászólásElküldve: 2019.08.19 15:09:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2390
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Épp nyaralnank a Grossglocknernel. A kocsi nem akarja...
1.0 ecoboost 2018 októberi.
Nem túl nagy emelkedőn szerettem volna elindulni, de nagyon nagyon nehezen ment. Tudom hogy ennek a motornak ez nehezére esik..
Ilyenkor használni szoktam a visszagurulasgatlot. Kb kézifékes indulás, mert a kézi elektromos...
Szóval nem akart előre menni csak razkodott...és rögtön gurult hátra.
A visszagurulasgatlo vacak lenne? Hiába próbálta a gázt és a kuplungot is narhogyan csak pár cm-t jutottam, majd műszerfal karácsonyfa villogassal leállt. Assistance 4 óra alatt vette fel a telefont... Visszaultunk és utána működött. Sőt merdekebbb helyeken is próbáltam és nem volt gond. Assistance hibát nem talált...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 863

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.19 20:30:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2391
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

free82 írta:
Sziasztok!
Épp nyaralnank a Grossglocknernel. A kocsi nem akarja...
1.0 ecoboost 2018 októberi.
Nem túl nagy emelkedőn szerettem volna elindulni, de nagyon nagyon nehezen ment. Tudom hogy ennek a motornak ez nehezére esik..
Ilyenkor használni szoktam a visszagurulasgatlot. Kb kézifékes indulás, mert a kézi elektromos...
Szóval nem akart előre menni csak razkodott...és rögtön gurult hátra.
A visszagurulasgatlo vacak lenne? Hiába próbálta a gázt és a kuplungot is narhogyan csak pár cm-t jutottam, majd műszerfal karácsonyfa villogassal leállt. Assistance 4 óra alatt vette fel a telefont... Visszaultunk és utána működött. Sőt merdekebbb helyeken is próbáltam és nem volt gond. Assistance hibát nem talált...


Engem ebben leginkább az Assistance zavar. Akkor ne reklámozza a kedves Ford, ha ezt tudják.
Nem próbáltad kioldott fékkel, visszagurulás gátló nélkül?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  free82


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 09.
Hozzászólások: 59


HozzászólásElküldve: 2019.08.20 06:38:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2392
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Próbáltam mindenhogy🙁Assistance gáz...9fok volt szakadt az eső.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 393

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.20 08:59:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2393
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

free82 írta:
Sziasztok!
Épp nyaralnank a Grossglocknernel. A kocsi nem akarja...
1.0 ecoboost 2018 októberi.
Nem túl nagy emelkedőn szerettem volna elindulni, de nagyon nagyon nehezen ment. Tudom hogy ennek a motornak ez nehezére esik..
Ilyenkor használni szoktam a visszagurulasgatlot. Kb kézifékes indulás, mert a kézi elektromos...
Szóval nem akart előre menni csak razkodott...és rögtön gurult hátra.
A visszagurulasgatlo vacak lenne? Hiába próbálta a gázt és a kuplungot is narhogyan csak pár cm-t jutottam, majd műszerfal karácsonyfa villogassal leállt. Assistance 4 óra alatt vette fel a telefont... Visszaultunk és utána működött. Sőt merdekebbb helyeken is próbáltam és nem volt gond. Assistance hibát nem talált...


Hirtelen szoftveres hibának tűnik. Ha jól értem, semmit se csinált az assistance, de több óra állás után ment.
Lehet hülye a kérdés, de próbáltad úgy, hogy teljes leállítás, kb. öt perc várakozás (esetleg riasztó be) és indítás?
A helyedben kérnék egy teljes szoftveres frissítést a szervíztől.
Az assistance full gáz...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 863

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.20 09:06:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2394
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
free82 írta:
Sziasztok!
Épp nyaralnank a Grossglocknernel. A kocsi nem akarja...
1.0 ecoboost 2018 októberi.
Nem túl nagy emelkedőn szerettem volna elindulni, de nagyon nagyon nehezen ment. Tudom hogy ennek a motornak ez nehezére esik..
Ilyenkor használni szoktam a visszagurulasgatlot. Kb kézifékes indulás, mert a kézi elektromos...
Szóval nem akart előre menni csak razkodott...és rögtön gurult hátra.
A visszagurulasgatlo vacak lenne? Hiába próbálta a gázt és a kuplungot is narhogyan csak pár cm-t jutottam, majd műszerfal karácsonyfa villogassal leállt. Assistance 4 óra alatt vette fel a telefont... Visszaultunk és utána működött. Sőt merdekebbb helyeken is próbáltam és nem volt gond. Assistance hibát nem talált...


Hirtelen szoftveres hibának tűnik. Ha jól értem, semmit se csinált az assistance, de több óra állás után ment.
Lehet hülye a kérdés, de próbáltad úgy, hogy teljes leállítás, kb. öt perc várakozás (esetleg riasztó be) és indítás?
A helyedben kérnék egy teljes szoftveres frissítést a szervíztől.
Az assistance full gáz...


Valószínűleg ugyanolyan szoftveres, kommunikációs hiba, mint mikor nekem meghalt a radar, csavarkulcs, menjek szervizbe, aztán 1-2 óra állás után ment tovább.

Lehet az assistance direkt ilyen lassú, mert tudják, hogy a hibák nagy része magától megoldódik. Sajnos ma már minden félhülye kódol meg áramkört tervez elvileg komoly helyeken is. Tudom, mert több olyan embert ismerek pl. a continál, aki szoftverfejleszt, vagy éppen tesztel, de egy kavicsot nem bíznék rá, mert elrontja. Esze, logikája, összefüggéseket átlátó képessége nagyjából annyi, mint egy jobban fejlett cserebogárnak. Egyszerűen nincs ennyi megfelelő képességű ember, a gauss görbe átka.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  free82


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 09.
Hozzászólások: 59


HozzászólásElküldve: 2019.08.20 20:38:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2395
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A magyar assistance nem vette fel a telefont, miután velük sikerült beszélni az osztrákok hamar jöttek. De ugye amikor baj volt senki.. csak az a szöveg, hogy minden munkatársunk foglalt. Amikor meg felvették utána meg hallatszott a gyerekzaj a háttérben. Gondolom otthoni meló...9 fok volt brutál szél volt, dorgott az eg akkor a Grossglocknernel. 5 éves lányommal. Nagyon félt. Állt az autó lezárva kb 1 órát, aztán mivel nem vették fel probalkoztam mással... márkaszerviz, üzletkötő... senki nem vette fel. Mivel más nem volt megpróbáltam újra és ment...de így nem mertem felmenni a hegyre. Bukta 32 EUR + üzemanyag. Ma használtuk, minden ok. Assistance mivel radugva semmi hibauzit nem talált, mondta vigyem be Ford szervizbe. De ha autó mozdítható, akkor nincs csere autó. Egy ilyen szoftveres hiba nem tarolodna el?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sarkan59


Offline
Csatlakozott:
2018. 11. 07.
Hozzászólások: 106


HozzászólásElküldve: 2019.08.21 08:36:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2396
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

free82 írta:
A magyar assistance nem vette fel a telefont, miután velük sikerült beszélni az osztrákok hamar jöttek. De ugye amikor baj volt senki.. csak az a szöveg, hogy minden munkatársunk foglalt. Amikor meg felvették utána meg hallatszott a gyerekzaj a háttérben. Gondolom otthoni meló...9 fok volt brutál szél volt, dorgott az eg akkor a Grossglocknernel. 5 éves lányommal. Nagyon félt. Állt az autó lezárva kb 1 órát, aztán mivel nem vették fel probalkoztam mással... márkaszerviz, üzletkötő... senki nem vette fel. Mivel más nem volt megpróbáltam újra és ment...de így nem mertem felmenni a hegyre. Bukta 32 EUR + üzemanyag. Ma használtuk, minden ok. Assistance mivel radugva semmi hibauzit nem talált, mondta vigyem be Ford szervizbe. De ha autó mozdítható, akkor nincs csere autó. Egy ilyen szoftveres hiba nem tarolodna el?


Én voltam szervizben ( sárga csavarkulcs) kértem egy hibakód olvasást. Megcsinálták, azt mondták, hogy kommunikációs hiba, törölték most már minden rendben lesz.
Természetesen hazafelé ismét kigyulladt a sárga villáskulcs, üzenet "See the manual". Bejelentkeztem egy másik márkaszervizbe kiváncsi vagyok ott mit mondanak.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ziyan


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 120

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.21 21:17:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2397
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

free82 írta:
Sziasztok!
Épp nyaralnank a Grossglocknernel. A kocsi nem akarja...
1.0 ecoboost 2018 októberi.
Nem túl nagy emelkedőn szerettem volna elindulni, de nagyon nagyon nehezen ment. Tudom hogy ennek a motornak ez nehezére esik..
Ilyenkor használni szoktam a visszagurulasgatlot. Kb kézifékes indulás, mert a kézi elektromos...
Szóval nem akart előre menni csak razkodott...és rögtön gurult hátra.
A visszagurulasgatlo vacak lenne? Hiába próbálta a gázt és a kuplungot is narhogyan csak pár cm-t jutottam, majd műszerfal karácsonyfa villogassal leállt. Assistance 4 óra alatt vette fel a telefont... Visszaultunk és utána működött. Sőt merdekebbb helyeken is próbáltam és nem volt gond. Assistance hibát nem talált...


Ez durva, mi van, ha egy forgalmas, szűk úton történik ilyen? Nekem is úgy hangzik, hogy a visszagurulás gátló vagy az auto hold hülyéskedett. Auto hold esetén ugye világít zölden a műszerfalon az ikonja, ha bekapcsol, visszagurulás gátlónál nem vagyok benne biztos. Ha eléggé érdekelné a szervizt a hiba, talán ki tudnák olvasni a "fekete doboz" tartalmát (bár azóta lehet, hogy felülíródott)... motor újraindítással (gyújtás ki-be) próbálkoztál?
Ilyesmire egyébként az elektromos kézifék is jó, magától kikapcsol, ha elég nyomatékot érez valamilyen irányba (vagy kikapcsolod kézzel).

free82 írta:
Egy ilyen szoftveres hiba nem tarolodna el?

A kommunikációs hibák eltárolódnak, de a program hibák, amik valamilyen események együttes fennállásakor következnek be, nem. Simán lehet, hogy ilyen történt... Nálam múltkor pl. beragadt a parkolóradar hangja. Szépen működött, jelezte a kijelző a változásokat, de leállítás-újraindításig egyhuzamban sípolt (hacsak ki nem kapcsoltam a váltó melletti gombbal), akkor is, ha a kijelzőn nem mutatott akadályt. Mivel a te autód is korai modell, mindenképpen ki kellene harcolnunk egy teljes szoftverfrissítést, minden bizonnyal rengeteg hibát javítottak azóta...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2768

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.08.21 21:25:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2398
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

free82 írta:
Sziasztok!
Épp nyaralnank a Grossglocknernel. A kocsi nem akarja...
1.0 ecoboost 2018 októberi.
Nem túl nagy emelkedőn szerettem volna elindulni, de nagyon nagyon nehezen ment. Tudom hogy ennek a motornak ez nehezére esik..
Ilyenkor használni szoktam a visszagurulasgatlot. Kb kézifékes indulás, mert a kézi elektromos...
Szóval nem akart előre menni csak razkodott...és rögtön gurult hátra.
A visszagurulasgatlo vacak lenne? Hiába próbálta a gázt és a kuplungot is narhogyan csak pár cm-t jutottam, majd műszerfal karácsonyfa villogassal leállt. Assistance 4 óra alatt vette fel a telefont... Visszaultunk és utána működött. Sőt merdekebbb helyeken is próbáltam és nem volt gond. Assistance hibát nem talált...

Nem teljesen értem a helyzetet. Állsz a hegyen, behúzva a villanyos rögzítőfék (vagy tartja az auto hold). 1-esbe tesz, kuplung, gáz, elindul, a rögzítőfék meg old magától. Én ezen az autón sosem engedtem még ki kézzel a rögzítőféket.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 400


HozzászólásElküldve: 2019.08.22 21:49:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2399
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
free82 írta:
Sziasztok!
Épp nyaralnank a Grossglocknernel. A kocsi nem akarja...
1.0 ecoboost 2018 októberi.
Nem túl nagy emelkedőn szerettem volna elindulni, de nagyon nagyon nehezen ment. Tudom hogy ennek a motornak ez nehezére esik..
Ilyenkor használni szoktam a visszagurulasgatlot. Kb kézifékes indulás, mert a kézi elektromos...
Szóval nem akart előre menni csak razkodott...és rögtön gurult hátra.
A visszagurulasgatlo vacak lenne? Hiába próbálta a gázt és a kuplungot is narhogyan csak pár cm-t jutottam, majd műszerfal karácsonyfa villogassal leállt. Assistance 4 óra alatt vette fel a telefont... Visszaultunk és utána működött. Sőt merdekebbb helyeken is próbáltam és nem volt gond. Assistance hibát nem talált...

Nem teljesen értem a helyzetet. Állsz a hegyen, behúzva a villanyos rögzítőfék (vagy tartja az auto hold). 1-esbe tesz, kuplung, gáz, elindul, a rögzítőfék meg old magától. Én ezen az autón sosem engedtem még ki kézzel a rögzítőféket.


Szerintem is 'user error'.

Szóval tapasztaltam hasonlót egyszer. Nem használtam az 'auto hold' funkciót, ilyenkor egy kicsit később old a kézifék. Adod a gázt, nem túl sokat, mivel enyhe az emelkedő, majd jön fel a kuplung. Ha a kuplung kissé gyorsabban jön fel, mint felépül a megfelelő nyomaték és old a kézifék, az pont ahhoz hasonló, mint amit leírtál: "Szóval nem akart előre menni csak razkodott...és rögtön gurult hátra."

Az autohold és a visszagurulás gátló két, egymástól külön {értelmezendő} funkció.

Az autohold az, amikor benyomod a kézifékgomb mögöttit és sárgán világít addíg míg aktív, tehát működik.
Ha ebben az állapotban indulsz el, akkor kiold a kézifék, az biztosítja az emelkedőn azt, hogy ne gurulj vissza.

Visszagurulás gátló: Ha kikapcsolod az 'auto hold' funkciót és nem használod a kéziféket sem, akkor a 'visszagurulás gátló'
akkor működik,ha nyomva tartod a lábféket, majd elindulsz, tehát: fék nyomva, kuplung kinyomva, váltó 1-esben, majd fékről lelép, a kuplung felenged, miközben 'szakszerűen' gázt ad a dolgozó.
Ilyenkor kb 2 másodpercig tartja a féknyomást és addig nem gurulsz vissza akkor sem, ha lassan engeded fel a kuplungot.

Az assistance hívása előtt én elvégeztem volna ezen funkciók próbáját. (Gondolom, hogy nem mérnök vagy {jogászra tippelek}).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 215


HozzászólásElküldve: 2019.08.23 21:16:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2400
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hatragyi írta:
Dythern írta:

Két kamera megy a saját akkujáról, ami a biztosíték tábla egyik kimenetéről tölti magát, amikor jár a motor. Bár egyelőre akkor is ha nem jár. Ezért jelenleg kihúzom az akkut, ha nem megyek vele. Vennem kell egy 12 V DC fáziskeresőt, hogy lássam, melyik megfelelő teljesítményű biztosíték nincs folyamatosan áram alatt. Az előre néző kamerát egyelőre bedugom a 12 V csatiba. Ennek is fix bekötése lesz, csak még nem volt időm foglalkozni vele. Egy gyári relé lesz beépítve, ami figyeli az autó akku feszültséget és a beállított értéket elérve, kikapcsolja a kamerát. Erre azért van szükség ugye, hogy ne merítse le annyira az akkut, hogy bikázni kelljen.


Én is csak vettem a Viofo kamerához egy Blackvue Power Magic Ultra Battery (B-124X) akkupakkot, jobb a békesség az autó akkujával ürügyén. Illetve össze is lehetett hozni a kettőt egy-két DIY mdszerrel, hogy autó leállításakor az B124-re kötött Viofo kamera automatikusan átkapcsol parkoló módba, illetve vissza, amikor beindítom az autót.
Nálam még mindig S-Max-ról beszélünk. Az akkupack sosincs kikapcsolva, ugye leállított autónál nem tölt, a kapcsolt biztosíték miatt és 3-4 nap nap állás után is csak 1-2 %-ot veszít a töltöttségéből. Persze a kamerát ilyenkor kikapcsolom, garázsban áll az autó.
Nekem az első ülések alatt vannak kis kihúzható tárolók, a sofőr ülés alattiban van. Az ülés alatt a padlón is lenne egy tök jó helye, csak ott nem tudom lerögzíteni. A hozzá adott tépőzár nem tapad a padlókárpithoz, esetleg erre nincs ötletetek mivel lehetne a padlókárpoithoz nem túl durván rögzíteni? Pont egy kis mélyedésbe kerülne, tehát sokat nem tud mozogni, de csak jó volna ha enyhén rögzülne. Kötegelős megoldás nem lehet, mert nem tudom hova.

Na de a lényegi kérdésem:
Ugye a B124-et az autó kapcsolt biztosítékára kell bekötni, ami az autó leállítása után nincs feszültség alatt, és a leírása szerint legalább 20A-est kell keresni. És legalábbis nálam, nehéz helyzet olyat találni, ami nem túl fontos, legalább 20A-es, és kapcsolt.
Megkérdezhetem, hogy végülis te melyikre kötötted?
A problémám az, hogy ami kb egyedül szóba jöhet az 15A-es, a 36-os számú ezen a utastéri biztosíték panel kiosztáson, ami a sötétedő belső tükör és ülésfűtés biztoítéka. 4 kerék hajtást is ír, de olyanom nincs.
Namost az akkupack-hoz én nem nyúlkálok, nem kapcsolhgatom, és a kis kapcsolója fixen lassú töltésre (cigarette) van állítva, amit én úgy értelmezek, hogy csak 5A de max 6.5A-el tölt, ugye a gyors töltés módba kapcsolva (hardwired) 9A max 13.5A volna. Így én úg yértelmezem elégnek kellene lennie a talált 15A-es biztinek is.
Szerinted/szerintetek jól gondolom, megfelelő lehet ez a 15A-es biztosíték?

Továbbá azon is agyalok, hogy a biztosíték elosztóba, akár elgendő az autó biztije mellé csak egy 10A-es biztosíték a B124 számára, ahogy ezen a képen próbáltam szemlélteni a Blackvue supportnak is

Természetesn írtam a Blackvue supportnak is, több levélváltásunk is volt, de nem bírnak egyértelműen válaszolni. Pl arra sem, hogy jól gondolom-e, hogy hiába van a biztosíték táblába bekötve a B124, de ha csak fixen lassú töltés módra van kapcsolva, akkor jól gondolom-e, hogy csak 5A/6.5A a tötlés.
Illetve itt a dashcamtalk.com fórumán is írtam, ahol még a amerikai BlackBoxMyCar-osok is válaszoltak, gondolom beléjük ti is belefutottatok.


Nekem jelenleg egy tartalék 20 A biztosítékra van csatlakoztatva. Sajnos nem kapcsolt, így egyelőre kénytelen vagyok ki- bekapcsolni az akkut.

Viszont elolvastam a B-124x útmutatóját, és ott elég meglepő infót találtam.
A régi B-124 és az új B-124x ugyanazokkal a paraméterekkel rendelkezik, leszámítva, hogy az X-es tud 24 V rendszerrel is működni. Szóval az új útmutatóban azt írja, hogy keress egy kapcsolt biztosítékot, ami <= 10 A.

A régi leírásban eddig sem értettem, hogy miért kell 20 A biztosíték, hiszen a hozzá kapott elosztó segítségével kapunk egy teljes értékű új foglalatot (mint, amibe az elosztót dugjuk). Az elosztó késeihez közelebbi foglalat max 30 A-t, a távolabbi max 20 A-t visel el. Továbbra is célszerű olyan biztosítékot választani, ami nem létfontosságú (hiánya baleset veszélyes) egységet véd. A 20 A biztosítékot azért kérik, mert bemenő legnagyobb áramerősség 13.5 A lehet. A 15 A biztosíték elég közel van hozzá, így valószínű, hogy a biztonság kedvéért egyel nagyobbat határoztak meg.

Ha így van bekötve, akkor tudod használni Hardwire állásban, illetve nekem sem kell többé kapcsolgatnom.

Bővebb infó itt
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 91, 92, 93  Következő
Ugrás:   

80 / 93 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.52 másodperc