Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.09.23. 15:18:09 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: KathaleenK
Mai: 2
Tegnapi: 3
Összesen: 25415
Látogatók:
Vendégek: 408
Tagok: 3
Összesen: 411

Jelen lévő tagok:
01: Kapeti
02: NomadND1
03: Arkenly

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - C-Max motorteljesítmény csökkenés
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

9 / 9 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2018.10.26 10:26:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 241
 Hozzászólás témája: Re: Teljesítmény csökkenés!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Csinszka18 írta:
Sziasztok!

Új tag vagyok!
Azzal a problémával fordulok hozzatok hogy multheten vásároltunk egy Ford focus 1,6 tdci motoros gépet járművet de valami oknál fogva nem pörög a motor 3000 fordulatnal többet és ha eléri akkor olyan erzes mintha leakarna fulladni. 120-nal nem tudunk többet menni vele! Valaki találkozott már ilyen problémával ha igen és tudja a hiba okát akkor ne tartsa magába. Plusz a kijelző enigne system fault hiba üzenetet ír ki! Köszönöm a válaszokat.

Üdvözlettel!


Én az eladóhoz vinném vissza, és kérdezném meg tőle, hogy mi lehet ez.

Nem zárható ki egy komolyabb összegű javítási számla sem...

Szia.
Ilyenkor vészüzemben van a motor,nem enged magasabb fordulatot.Ki kel olvastatni a híbatárolot diaggal.Lehetséges okok pl:Eltömödött DPF szűrő,turbó,injektor,vagy ami a legkevésbé fájdalmas(én ezzel kezdeném)űzemanyagszűrő eltömődés,csere.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  atomgillette


Offline
Csatlakozott:
2018. 11. 01.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.11.01 18:43:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 242
 Hozzászólás témája: egr
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Egy 2004-es 2.tdci cmaxon hogyan lehetséges egr szelepet kalibrálni? Tudna nekem valaki segíteni ebben?

Üdv.:Zsolti
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  baltazar181


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 09.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.04.28 15:20:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 243
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Olyat produkal az autom, 2004 2.0tdci, hogy reggel hideginditaskor nem stabil az alapjarat, 10mp mulva helyrejon. Mikor a vizhofok elhagya a 60 fokot elkezd az auto rangatni. Uzemanyagszurot csereltem eredetire, 3injektort csereltem, az osszes szurot olajat, akkumulatort. A baj az hogy semmi hibakod nincs, illetve van hogy 2 hetig nem jon elo a problema. Legalabb 10 diagnozison volt sehol semmi. EGR szelep csatit lehuztuk , sokkal jobban ment az auto viszont csak rangatott csak sokkal gyengebben. Utoljara mar nem lehetett vele menni annyira szaggatott, elvittemj szerelohoz, minden csatlakozo atlett nezve befujva. Minden rendben volt 2 hetig most megint rangat.Mi lehet a baj?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  radvanyia


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 16.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2019.06.21 21:38:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 244
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

2004-os Focus C-Max 2.0 TDCI bosszúság... Na jó nem, 2 éve van nálam éás ez az első rendetlenkedése.

2 hete semmi baja nem volt, majd reggel check engine és vészüzemmód... Azaz elszaladt a ménes fele valamerre, örültem ha a 110km/h-t meglépte. Viszont gyönyörű alapjárat és bírná szuflával. Elvittem kiolvastatni, olyanokat írt ki, hogy előizzítás, hűtőfolyadék bypass magas, tanksapka kapcsoló... Reszetelték, azaz a check engine megszűnt, de a vészüzemmód ( azaz gyengeség nem ). Pár napja így járok vele a városban, tényleg szinte észre sem venni a különbséget, csak ha 80-nál gyorsabban akarok menni. Volt levegőszűrő csere ettől függetlenül, és agilisabb lett. A régi már nem volt túl friss. :/ 2 éve nem cseréltem, bevallom. Aztán ma elvittem kiolvastatni. Töltőlevegő nyomás alacsony hibajelzés. Végre épkézláb hibakód. Gondolom turbó... Vagy jól gondolom? Smile Resetelték és szépen ment is ma délután, de megint előjött a check engine kb 30 km után egy nagyobb gázadás után. Legalábbis agilisabb volt mint tegnap, de ez lehet betudható a tiszta szűrőnek is. Nem annyira lomha most, de nem is az autópályák ördöge érzésre. Gondolom turbó probléma. De semmi hang, zörej, hibajel nem jött. Egyik nap tökéletes, másnap már halott. Azóta is használom mert muszáj, városban normális ( csak szívódízel kb, anno volt egy 2000-es Skorpiom ( nem TD ), az volt ilyen lomha ). Rálépek a gázra és mintha gumikötéllel valaki húzná vissza az autót. Valaki tapasztalt már hasonlót?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balazs029


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 06.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2019.07.02 06:47:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 245
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. 1.8 Benzines c maxban lehet egyenként cserélni a trafókat vagy együtt szabad csak?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zolika90


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 01.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.07.05 20:32:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 246
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Balazs029 írta:
Sziasztok. 1.8 Benzines c maxban lehet egyenként cserélni a trafókat vagy együtt szabad csak?


Lehet, nekem az ESS-nél most cserélték a kettes hengernél lévőt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Soosi


Offline
Csatlakozott:
2019. 09. 10.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.09.10 00:43:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 247
 Hozzászólás témája: Segítség
Hozzászólás az előzmény idézésével

cinti írta:
Sziasztok!
Focus C-max 2007-es, 1,6 diesel, 90 lovas, 203.000 km. Mikor odalépek neki, mintha kihagyna egy henger, elmegy belőle az erő és feketén füstöl. Mihez nyúljak? (Persze, magamhoz...., de azon kívül.)
Üzemanyagszűrő új, injektortisztító adalékon túl vagyok.


Ha bárki ismeri a felhasználót kérem írjon- Ugyanez a gondunk. Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Soosi


Offline
Csatlakozott:
2019. 09. 10.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.09.10 08:35:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 248
 Hozzászólás témája: Ismeri valaki "cinti"
Hozzászólás az előzmény idézésével

cinti írta:
Sziasztok!
Focus C-max 2007-es, 1,6 diesel, 90 lovas, 203.000 km. Mikor odalépek neki, mintha kihagyna egy henger, elmegy belőle az erő és feketén füstöl. Mihez nyúljak? (Persze, magamhoz...., de azon kívül.)
Üzemanyagszűrő új, injektortisztító adalékon túl vagyok.


Hello, Ha valaki ismeri "cinti" kérem irjon rám. Ugyanaz a hiba és neki csak megoldották már. Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balazs029


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 06.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2019.09.10 09:17:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 249
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. A mai nap elhoztam a szerelőtől a verdát -volt hosszbordásszíj csere vízpumpa meg feszitő. Viszont szólt hogy a klíma kompresszor szabadon futója csapágyas de befújták valami szilikon spray-el. Hazafele viszont úgy kerepelt mint a veszedelem .Lehetséges hogy az új szíj miatt csinálja mivel csapágyas? Mennyi lenne a javítása ? Vagy meddig tudok vele így járni? HA beindítom a klímát akkor jóval halkabb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> C-Max motorteljesítmény csökkenés
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Ugrás:   

9 / 9 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.16 másodperc