Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.12.16. 04:07:44 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: nagysandora
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 25796
Látogatók:
Vendégek: 356
Tagok: 1
Összesen: 357

Jelen lévő tagok:
01: Attila64

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus IV
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 92, 93, 94  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

86 / 94 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 395

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.09.30 08:38:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2551
 Hozzászólás témája: Re: Biztosítás KÁOSZ
Hozzászólás az előzmény idézésével

TBG írta:
írta:
TBG írta:
6.4 (6.9-ről indultam ma reggel)


De amiért ezt most említem, az az, h 130-160 között haladtam....khm, izé...Backspace, Backspace... Rolling Eyes
Szóval, még1x jelentkezem majd fogyasztási adatokkal - mert én magam is kíváncsian várom, h így meghajtva mennyi lesz az annyi Cool


Ígértem, h még1x jelentkezem a 160-as menet fogyasztási adataival :
Board computer szerint : 6,2
Spritmonitor szerint : 6,45

És ebben volt pályázás, országút, város, sőt, még kirándulás is a Bakonyba, 2x is, pedig ott aztán volt föl meg le.
Teljesen meg vagyok elégedve a fogyasztással (is). Very Happy


Bakonyban nekem 7.4 volt, pedig 4 fő csomagok. Igaz safe üzemben. Bár amikor 60-al poroszkáltak előttem, elszaladtak a lovak Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2769

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.09.30 16:22:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2552
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Carmaged írta:
lucifer írta:
Feltűnt, hogy lassú (=pl. parkoláskor óvatos manőver) tolatáskor nyekereg a fék. Előre nem nagyon tűnt fel, bár 1-2x mintha lett volna. Hátra viszont egyértelműen nyekereg csikorog. Tapasztaltatok ilyet?

Igen. Szinte mindig.


És nem zavar? Én rá fogok kérdezni, ha viszem, zavar. Vadonatúj nem daewoo tico szintű autó, magától parkol, aztán nyekereg közben.

Szerintem picit szorul is, mert fék nélkül csorogva nem olyan lassan áll meg, mint ahogy kellene. De mivel jövő pénteken leadom, ennyivel nem fogok szervizbe menni.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 864

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.09.30 16:27:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2553
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
lucifer írta:
Carmaged írta:
lucifer írta:
Feltűnt, hogy lassú (=pl. parkoláskor óvatos manőver) tolatáskor nyekereg a fék. Előre nem nagyon tűnt fel, bár 1-2x mintha lett volna. Hátra viszont egyértelműen nyekereg csikorog. Tapasztaltatok ilyet?

Igen. Szinte mindig.


És nem zavar? Én rá fogok kérdezni, ha viszem, zavar. Vadonatúj nem daewoo tico szintű autó, magától parkol, aztán nyekereg közben.

Szerintem picit szorul is, mert fék nélkül csorogva nem olyan lassan áll meg, mint ahogy kellene. De mivel jövő pénteken leadom, ennyivel nem fogok szervizbe menni.


Ja tényleg, te kiszállsz a járműből. Mi lesz helyette?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2769

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.09.30 16:56:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2554
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Ja tényleg, te kiszállsz a járműből. Mi lesz helyette?

Másik munkahely. Visszaülök a Mondeoba. Azt egyébként jobban szeretem, hiába van benne közel 300e km.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 864

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.09.30 20:04:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2555
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
lucifer írta:
Ja tényleg, te kiszállsz a járműből. Mi lesz helyette?

Másik munkahely. Visszaülök a Mondeoba. Azt egyébként jobban szeretem, hiába van benne közel 300e km.


És miért szereted jobban?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 395

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.09.30 21:15:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2556
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nektek mikor érkezett utoljára sync3 frissités? Én úgy veszem észre 2-3 hónapja semmi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 401


HozzászólásElküldve: 2019.09.30 21:28:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2557
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Sziasztok!

Nektek mikor érkezett utoljára sync3 frissités? Én úgy veszem észre 2-3 hónapja semmi.


Nálam v3.3 build 19052, F7 térkép, ...

Ma ellenőriztem, nincs új verzió.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bacsi


Offline
Csatlakozott:
2009. 08. 15.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2019.09.30 21:38:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2558
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Egy jó hete átvehető lett a feleségemnek a céges autója.
Mivel készletes autó volt a jobb/gyorsabb megoldás, azt választotta.
Alapvetően szinte minden benne van, amit szerettem volna, hogy legyen benne:
- 4 ajtós Titanium, 1,5 benzin 150LE
- Ruby Red
- Design 1 csomag
- Téli csomag
- Stílus 3 csomag
- Head-up display
- Technológia 1 csomag

Még meg kell szoknia, de nagyon szereti. Kicsit nagy neki a 4 ajtós kasznival.
Nekem is tetszik. Van benne akarat. Very Happy
A hangja pörgetve kifejezetten szép (nekem). Kényelmes, jó a váltó, a felszereltsége.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2769

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.01 10:32:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2559
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Carmaged írta:
lucifer írta:
Ja tényleg, te kiszállsz a járműből. Mi lesz helyette?

Másik munkahely. Visszaülök a Mondeoba. Azt egyébként jobban szeretem, hiába van benne közel 300e km.


És miért szereted jobban?

Pl.
-173 centivel abban elérem a könyöklőről a kormányt. A Focusban nem.
-Egyszerűen kényelmesebb az ülés.
-A Focusban bosszant, hogy a lámpa csak úgy kapcsolható fixen le, ha áttekerem a tompítotton. Napi 6x járok át rövid aluljárón (pl. Lánchíd, Petőfi- vagy Margit-híd alatt), ez meg kapcsolgat fölöslegesen.
-A Mondeoban állítható futómű van. Ha akarom, feszesebb, de általában a lebegő szőnyeg módban van. Hihetetlen kényelmes.
-Abban még hidraulikus szervo van. Sokkal jobb a kormányérzet. A fék szintén. Sem az F3-mal nem tudtam 60e után, sem az F4-gyel 20e km után minden esetben úgy fékezni, ahogy akartam. Ez a Mondeoban (de sok más autóban is) sokkal jobb.
-Nem tetszik a Focus lendkerekessége. Idegesítően lassan esik a fordulat, így a finom váltások nekem nagyon lassúak. A dízel gyors ejtése pont az én természetes ritmusomban van.
-A Mondeon van kisméretű tetőablak, ami nyitható. A Focusra nem kértem üvegtető, mert megeszi a fejteret, így hátul már nekem is szűk volt. Fémtetővel a 2 méteres ismerős is elfér. De a Mondeoban tetőablakkal is. Azt nagyon szeretem benne. Egy egyterűben, SUV-ban rendben van a helyrabló üvegtető, de egy kompaktban egyszerűen nekem túl sok helyet kér.
-A Focus-t elektronikailag nem érzem stabilnak teljesen. Időnként van front camera malfunction, park radar malfunction, adaptive tempomat malfunction, hol a hangszórókból, hol a műszeregységből csipog a parkradar, nem mindig találja meg az Android Auto-t a telefonon, jelzés nélkül sztrájkol a start-stop (ma is, megnéztem, nem volt az info részlegben semmi, csak operation normal). A Mondeo 6 év alatt 1x elfelejtette az ülésmemóriát, ennyi... pedig az is nagyon gyártás eleji példány.
-A Mondeo a hátsó radarral hátul csipog. A Focus a hátsóval is elöl csipog, csak más hangszínen. Automatán leforduló tükör szintén csak a Mondeoban van. Ez lenne a szándékos pozicionálás? Pedig a Focus is Titanium + ez-az. Hátsó légbefúvás sincs, pedig a versenytársaknál van.
-A Focuson kb. 3e km után elkezdett tolatáskor nyikorogni a fék.
-A Focus persze sokkal csendesebb, pár decivel esik csak többet, okosabb, csicsább, technobb, apróságaiban is jó párszor átgondoltabb, jobb a rádióvétel, permetezve szór az ablakmosó sugár helyett stb. Miközben tudom, hogy nincs szükségem a Mondeo méretre, jobban érzem magam benne.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ziyan


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 120

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.01 18:54:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2560
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
NomadND1 írta:
Sziasztok!

Nektek mikor érkezett utoljára sync3 frissités? Én úgy veszem észre 2-3 hónapja semmi.


Nálam v3.3 build 19052, F7 térkép, ...

Ma ellenőriztem, nincs új verzió.


Kíváncsi vagyok, megkapjuk-e hivatalosan a Sync 3.4-et az új kinézettel: https://youtu.be/k-I2NF84X1M?t=681. Nem hivatalosan már feltelepíthető, és elvileg minden működik benne a Focus 4-ben, de én egyelőre inkább várok a hivatalos frissítésre Smile

Nagyon várom a FordPass Connect magyarországi megjelenését is, de kezdek lemondani róla... Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ziyan


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 120

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.01 19:07:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2561
 Hozzászólás témája: Re: Biztosítás KÁOSZ
Hozzászólás az előzmény idézésével

TBG írta:
írta:
TBG írta:
6.4 (6.9-ről indultam ma reggel)


De amiért ezt most említem, az az, h 130-160 között haladtam....khm, izé...Backspace, Backspace... Rolling Eyes
Szóval, még1x jelentkezem majd fogyasztási adatokkal - mert én magam is kíváncsian várom, h így meghajtva mennyi lesz az annyi Cool


Ígértem, h még1x jelentkezem a 160-as menet fogyasztási adataival :
Board computer szerint : 6,2
Spritmonitor szerint : 6,45

És ebben volt pályázás, országút, város, sőt, még kirándulás is a Bakonyba, 2x is, pedig ott aztán volt föl meg le.
Teljesen meg vagyok elégedve a fogyasztással (is). Very Happy


Nem rossz, kíváncsi lennék, mit tudnál kihozni az 1.0-ás motorból Smile

Ha időd engedi (vagy bárkinek, 1.5-ös motorral), fel tudnád jegyezni a pillanatnyi fogyasztási adatokat egy jó minőségű, sík úton, tempomattal 90, 100, 110, 120, 130 km/h-nál? Kíváncsi lennék, mennyi a különbség a két motor között.
A spritmonitor átlag 1.0-ás motorral 6.74l, 1.5-össel 7.61l, szóval kb. 9 deci a különbség (egyébként nekem meglepően magasak ezek a számok).
Arra tippelek, hogy 90-nél jóval takarékosabb az 1.0-ás, viszont 130-nál már jóval kisebb a különbség. Íme az 1.0-ás adatai: https://www.youtube.com/watch?v=CGxqezYY1D0. Számszerűsítve:
90: ~3.3l
100: ~3.8l
110: ~4.7l
120: ~5.1l
130: ~5.9l

Ez persze nagyon távol áll egy tudományos méréstől, és csak az egyenletes tempóval haladást nézzük, de azért érdekes adat lenne Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 401


HozzászólásElküldve: 2019.10.01 20:21:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2562
 Hozzászólás témája: Re: Biztosítás KÁOSZ
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ziyan írta:
TBG írta:
írta:
TBG írta:
6.4 (6.9-ről indultam ma reggel)


De amiért ezt most említem, az az, h 130-160 között haladtam....khm, izé...Backspace, Backspace... Rolling Eyes
Szóval, még1x jelentkezem majd fogyasztási adatokkal - mert én magam is kíváncsian várom, h így meghajtva mennyi lesz az annyi Cool


Ígértem, h még1x jelentkezem a 160-as menet fogyasztási adataival :
Board computer szerint : 6,2
Spritmonitor szerint : 6,45

És ebben volt pályázás, országút, város, sőt, még kirándulás is a Bakonyba, 2x is, pedig ott aztán volt föl meg le.
Teljesen meg vagyok elégedve a fogyasztással (is). Very Happy


Nem rossz, kíváncsi lennék, mit tudnál kihozni az 1.0-ás motorból Smile

Ha időd engedi (vagy bárkinek, 1.5-ös motorral), fel tudnád jegyezni a pillanatnyi fogyasztási adatokat egy jó minőségű, sík úton, tempomattal 90, 100, 110, 120, 130 km/h-nál? Kíváncsi lennék, mennyi a különbség a két motor között.
A spritmonitor átlag 1.0-ás motorral 6.74l, 1.5-össel 7.61l, szóval kb. 9 deci a különbség (egyébként nekem meglepően magasak ezek a számok).
Arra tippelek, hogy 90-nél jóval takarékosabb az 1.0-ás, viszont 130-nál már jóval kisebb a különbség. Íme az 1.0-ás adatai: https://www.youtube.com/watch?v=CGxqezYY1D0. Számszerűsítve:
90: ~3.3l
100: ~3.8l
110: ~4.7l
120: ~5.1l
130: ~5.9l

Ez persze nagyon távol áll egy tudományos méréstől, és csak az egyenletes tempóval haladást nézzük, de azért érdekes adat lenne Smile


Átlagfogyasztásról tudok beszámolni: 1.0 motorral nálam 5.8 l/100km, 11e km futás átlaga. {(ilyen keveset még nem autóztam eddig saját autóval, de e mellett idén csak kb. 40e km-t repültünk + helyi utazás ++10k km)}
Ebben kevés, kb 10-15% a város, a többi nagyrészt autópálya (Mo, Szlovénia, Olaszország, kevés Ausztria), a klíma kompresszor majdnem mindig be volt kapcsolva.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2769

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.01 21:04:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2563
 Hozzászólás témája: Re: Biztosítás KÁOSZ
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ziyan írta:
A spritmonitor átlag 1.0-ás motorral 6.74l, 1.5-össel 7.61l, szóval kb. 9 deci a különbség (egyébként nekem meglepően magasak ezek a számok).

A 7,61 hogy jött ki? Váltóra nem szűrtél? Az elég becsapós. Nekem a 150 lovasra, 2019-es gyártásra szűrve 7,1-et dob ki kézivel.

https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_s=145&power_e=155&gearing=1&powerunit=2

A 180 lovasnak nyilván jobban nyomják, de azt nem is nézném emiatt.

A 125 lovas meg 6,58:

https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_s=120&power_e=130&gearing=1&powerunit=2

Nekem az a meglepő, hogy állítólag a mai automaták már fogyasztásbajnokok, ehhez képest a 150 lovas benzines 8,15 átlagosan. Ez 1 literrel több a kézinél. Ezt az egyliteres többletet a régi 6-os hagyományos automata is tudja a Mondeoban pl., ezért kár volt újat fejleszteni...

https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/0-All_models.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_s=145&power_e=155&gearing=2&powerunit=2
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ziyan


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 120

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.01 21:18:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2564
 Hozzászólás témája: Re: Biztosítás KÁOSZ
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
Ziyan írta:
A spritmonitor átlag 1.0-ás motorral 6.74l, 1.5-össel 7.61l, szóval kb. 9 deci a különbség (egyébként nekem meglepően magasak ezek a számok).

A 7,61 hogy jött ki? Nekem a 150 lovasra, 2019-es gyártásra szűrve 7,1-et dob ki.

https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_s=145&power_e=155&gearing=1&powerunit=2

A 180 lovasnak nyilván jobban nyomják, de azt nem is nézném emiatt.

A 125 lovas meg 6,58:

https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_s=120&power_e=130&gearing=1&powerunit=2

Nekem az a meglepő, hogy állítólag a mai automaták már fogyasztásbajnokok, ehhez képest a 150 lovas benzines 8,15 átlagosan. Ez 1 literrel több a kézinél. Ezt az egyliteres többletet a régi 6-os hagyományos automata is tudja a Mondeoban pl., ezért kár volt újat fejleszteni...

https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/0-All_models.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_s=145&power_e=155&gearing=2&powerunit=2


Egyben néztem a kézi és automata váltósokat: https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_s=145&power_e=155&powerunit=2

De most hogy mondod, tényleg nagy különbség van a kézi és automata között, a kézi javára... bár magamból kiindulva, én csak akkor vennék automatát, ha nagyvárosban élnék, és sokat kellene dugóban mennem. Lehet, hogy ilyesmi áll a spritmonitor adatok mögött is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 221


HozzászólásElküldve: 2019.10.02 05:00:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2565
 Hozzászólás témája: Re: Biztosítás KÁOSZ
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ziyan írta:
Carmaged írta:
Ziyan írta:
A spritmonitor átlag 1.0-ás motorral 6.74l, 1.5-össel 7.61l, szóval kb. 9 deci a különbség (egyébként nekem meglepően magasak ezek a számok).

A 7,61 hogy jött ki? Nekem a 150 lovasra, 2019-es gyártásra szűrve 7,1-et dob ki.

https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_s=145&power_e=155&gearing=1&powerunit=2

A 180 lovasnak nyilván jobban nyomják, de azt nem is nézném emiatt.

A 125 lovas meg 6,58:

https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_s=120&power_e=130&gearing=1&powerunit=2

Nekem az a meglepő, hogy állítólag a mai automaták már fogyasztásbajnokok, ehhez képest a 150 lovas benzines 8,15 átlagosan. Ez 1 literrel több a kézinél. Ezt az egyliteres többletet a régi 6-os hagyományos automata is tudja a Mondeoban pl., ezért kár volt újat fejleszteni...

https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/0-All_models.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_s=145&power_e=155&gearing=2&powerunit=2


Egyben néztem a kézi és automata váltósokat: https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_s=145&power_e=155&powerunit=2

De most hogy mondod, tényleg nagy különbség van a kézi és automata között, a kézi javára... bár magamból kiindulva, én csak akkor vennék automatát, ha nagyvárosban élnék, és sokat kellene dugóban mennem. Lehet, hogy ilyesmi áll a spritmonitor adatok mögött is.


Jók ezek az értékek, csak az a baj, hogy olyan vezetők adatait is tartalmazzák, akik nem tudják használni az autót. (A németek 80%-a automatával veszi a Focust.) Nekem 6.5 liter körül szokott lenni az 1.5 automatával. Sajnos a teljes 22e km alatti mennyiséget nem látom, mert a szervizben nullázták egyszer az 1-es mérést. A nullázásig 7.2 liter volt úgy, hogy volt benne bőven 140-160, 180-210 tempó is.

Hétfőn tankoltam, 800+ km-re kalkulálta a megtehető távolságot. Amíg be nem értem a szokásos M0 dugóba, addig 5.2-re vittem le. Most 180 km-nél járok és 5.7. Mindezt úgy, hogy ma leszedik a hengerfejet, hogy a gyújtáshibák végére járjunk.

Megnézem majd az értékeket a megjelölt sebességek mellett, ha egyszer visszakapom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 395

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.02 07:54:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2566
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
NomadND1 írta:
Sziasztok!

Nektek mikor érkezett utoljára sync3 frissités? Én úgy veszem észre 2-3 hónapja semmi.


Nálam v3.3 build 19052, F7 térkép, ...

Ma ellenőriztem, nincs új verzió.


Köszönöm, úgy tűnik a 3.4 lesz a következő akkor.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  htibor


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 02.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2019.10.02 10:05:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2567
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

HarryDEC írta:
Sziasztok!
A szerviz témával kapcsolatban érdeklődöm, hogy a fehérvári Ivanics Kft. -vel van valakinek tapasztalata?



Sziasztok, a fórumon új emberként először is üdvözlök mindenkit! Smile

Jelenleg Mk2-es Focusom van, de a jövő év tavasz/nyár környékére tervezek egy Mk4 vásárlást, így követlek benneteket és próbálok minél több infót összegyűjteni. A mostaninál is az volt a szempont, hogy új típus első másfél-két évét megvárjam míg a kezdeti hibák javításra kerülnek és most is így tervezem a következőnél Smile

A hsz-hez válaszolva a mostani Focust jellemzően a fehérvári Ivanicsnál szervizeltetem(még a Simönél lett vásárolva a cslád részéről 2006.02-kor, de akkor még nem volt Ford kereskedő az Ivanics, én 2012. óta vagyok a kocsi tulaja), csak néhány egyéb javítást csináltattam más szakszervizekben, de összességében elégedett vagyok velük. (Időszakos szervizek, kopó-fáradó alkatrészek cseréje és volt KGFB-s karosszéria javításos ügy is két alkalommal, mind a kétszer mi voltunk a vétlen fél.)

Az utóbbi kb. egy évben viszont eléggé megnőtt a szervizidőpontra bejelentkezés Fehérváron, általában 1 hónap a határidő. Mivel a munkahelyen Bpesten a XI. kerületben van, így a Méhész utca és Hajó utca szervizük is közel van számomra, itt általában 1,5 hétre tudok időpontot foglalni, az utóbbi 2-3 szervizt/javítást már itt csináltattam.

Hogy munkatorlódás és/vagy szakember hiány az oka a hosszú várakozásnak nem tisztem megítélni és nem is tudom, de a munkájukkal én eddig elégedett vagyok.
Üdv,
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1324


HozzászólásElküldve: 2019.10.02 15:02:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2568
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

htibor írta:
Hogy munkatorlódás és/vagy szakember hiány az oka a hosszú várakozásnak nem tisztem megítélni és nem is tudom, de a munkájukkal én eddig elégedett vagyok.
Üdv,

Szia, üdv nálunk!
Ivanics régóta Ford kereskedő, de Fehérváron korábban nem voltak jelen, csak Pesten.
Effektíve arrafelé sokkal nagyobb földrajzi területet fed le szerviz, itt Pesten pedig jóval nagyobb a választék.
A tagok zöme amúgy is Gödre jár az ESS-hez, így annyival kevesebb. Ami pedig működik, elégedettek vele, oda visszajárnak az ügyfelek. No meg eléggé sok autó lett mostanában az utakon, így ez is közrejátszhat a várakozási időben.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bacsi


Offline
Csatlakozott:
2009. 08. 15.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2019.10.02 18:11:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2569
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tud valaki valami jó csomagrendezőt a 4 ajtóshoz?
Nem lehet a laptoptáskát a csomagtartóba rakni, mert az első fékezésnél előrecsúszik annyira, hogy a feleségem el sem éri. Én is nehezen a 190cm-el.
Próbáltam, hogy az aljába hálót teszek, de nincs mihez rögzíteni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 395

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.02 20:23:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2570
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bacsi írta:
Tud valaki valami jó csomagrendezőt a 4 ajtóshoz?
Nem lehet a laptoptáskát a csomagtartóba rakni, mert az első fékezésnél előrecsúszik annyira, hogy a feleségem el sem éri. Én is nehezen a 190cm-el.
Próbáltam, hogy az aljába hálót teszek, de nincs mihez rögzíteni.


Én ezzel oldanám meg, ha nem gumis a raktered

Katt

Puritán, de működik Very Happy
Jó vészfékezésnél nem fogja meg, de normál módon van annyi tartása, hogy egy helyben tartsa. Az ára meg vicces.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 864

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.03 07:28:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2571
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
lucifer írta:
Carmaged írta:

Másik munkahely. Visszaülök a Mondeoba. Azt egyébként jobban szeretem, hiába van benne közel 300e km.


És miért szereted jobban?

Pl.
-173 centivel abban elérem a könyöklőről a kormányt. A Focusban nem.
-Egyszerűen kényelmesebb az ülés.
-A Focusban bosszant, hogy a lámpa csak úgy kapcsolható fixen le, ha áttekerem a tompítotton. Napi 6x járok át rövid aluljárón (pl. Lánchíd, Petőfi- vagy Margit-híd alatt), ez meg kapcsolgat fölöslegesen.
-A Mondeoban állítható futómű van. Ha akarom, feszesebb, de általában a lebegő szőnyeg módban van. Hihetetlen kényelmes.
-Abban még hidraulikus szervo van. Sokkal jobb a kormányérzet. A fék szintén. Sem az F3-mal nem tudtam 60e után, sem az F4-gyel 20e km után minden esetben úgy fékezni, ahogy akartam. Ez a Mondeoban (de sok más autóban is) sokkal jobb.
-Nem tetszik a Focus lendkerekessége. Idegesítően lassan esik a fordulat, így a finom váltások nekem nagyon lassúak. A dízel gyors ejtése pont az én természetes ritmusomban van.
-A Mondeon van kisméretű tetőablak, ami nyitható. A Focusra nem kértem üvegtető, mert megeszi a fejteret, így hátul már nekem is szűk volt. Fémtetővel a 2 méteres ismerős is elfér. De a Mondeoban tetőablakkal is. Azt nagyon szeretem benne. Egy egyterűben, SUV-ban rendben van a helyrabló üvegtető, de egy kompaktban egyszerűen nekem túl sok helyet kér.
-A Focus-t elektronikailag nem érzem stabilnak teljesen. Időnként van front camera malfunction, park radar malfunction, adaptive tempomat malfunction, hol a hangszórókból, hol a műszeregységből csipog a parkradar, nem mindig találja meg az Android Auto-t a telefonon, jelzés nélkül sztrájkol a start-stop (ma is, megnéztem, nem volt az info részlegben semmi, csak operation normal). A Mondeo 6 év alatt 1x elfelejtette az ülésmemóriát, ennyi... pedig az is nagyon gyártás eleji példány.
-A Mondeo a hátsó radarral hátul csipog. A Focus a hátsóval is elöl csipog, csak más hangszínen. Automatán leforduló tükör szintén csak a Mondeoban van. Ez lenne a szándékos pozicionálás? Pedig a Focus is Titanium + ez-az. Hátsó légbefúvás sincs, pedig a versenytársaknál van.
-A Focuson kb. 3e km után elkezdett tolatáskor nyikorogni a fék.
-A Focus persze sokkal csendesebb, pár decivel esik csak többet, okosabb, csicsább, technobb, apróságaiban is jó párszor átgondoltabb, jobb a rádióvétel, permetezve szór az ablakmosó sugár helyett stb. Miközben tudom, hogy nincs szükségem a Mondeo méretre, jobban érzem magam benne.


Ezek egy része egyértelműen pozicionálás. Amit én soha nem fogok megérteni. Szerintem nagyon kevés ember fog csak ezek miatt nagyobb autót venni, inkább vesz akkor más márkát, ha van ott valami, ami fontos neki, vagy lemond róla. Egyszerűen nem fogom fel, hogy ha én fiestát szeretnék, mert elég az a méret, zsúfolt városban rohangálok, stb, akkor miért nem kaphatok meg dolgokat, ami nem igényel típusfüggő fejlesztést. Focusnál különösen, könyörgöm, family car, 4 tagú családnak egyszerűen nem kell nagyobb. Minek pazarolni anyagot, üzemanyagot?

A lámpa egyszerűen szoftver kérdés, egy frissítéssel megoldható lenne, hogy körbe lehessen tekerni, a határoknál némi késleltetéssel. Kb 5 sor kód.

És persze van, ami adottság. A nyikorgó fék mondjuk nem, azt javíttatni fogom, egyszerűen nem normális, hogy néznek az emberek tolatáskor. És műszakilag sem érzem normálisnak.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2769

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.03 08:36:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2572
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
A lámpa egyszerűen szoftver kérdés, egy frissítéssel megoldható lenne, hogy körbe lehessen tekerni, a határoknál némi késleltetéssel. Kb 5 sor kód.

Tudom. Smile Ezért bosszantó.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wemarcell53


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 25.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2019.10.04 08:45:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2573
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Tegnap megrendeltem az új focusomat, az utolsó pillanatban.... (De a régit is megtartom azért:)) Elvileg decemberre itt lesz, még a jövőre jövö változások elött.
A választásom az 1.5 150LE Titanium kombira esett 8 sebességes automata váltóval. Igaz csak diselben tudtam kipróbálni, viszont úgy nagyon jól szerepelt.
Olvasom a fórumon, hogy többeteknek is van ilyen már. Mik a tapasztalatok? A kereskedésben 9 -10 literes fogyasztással riogattak (AutoFort Bp)! Én olyan 8 liter körülire számítok, viszont itt többen írtak ennél alacsonyabbakat is... Smile
A hibák és gyermek betegségekkel mi a helyzet? Van olyan akinek probléma mentes teljesen ? Hosszú távra tervezek (10 év ami kb 200E km nekem)

Van bármi tanaács amit adnátok? Bejáratás ill mire figyeljek oda az elején stb...

Köszönöm előre is!

Üdv
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2769

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.04 10:15:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2574
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

wemarcell53 írta:
Sziasztok,

Tegnap megrendeltem az új focusomat, az utolsó pillanatban.... (De a régit is megtartom azért:)) Elvileg decemberre itt lesz, még a jövőre jövö változások elött.
A választásom az 1.5 150LE Titanium kombira esett 8 sebességes automata váltóval. Igaz csak diselben tudtam kipróbálni, viszont úgy nagyon jól szerepelt.
Olvasom a fórumon, hogy többeteknek is van ilyen már. Mik a tapasztalatok? A kereskedésben 9 -10 literes fogyasztással riogattak (AutoFort Bp)! Én olyan 8 liter körülire számítok, viszont itt többen írtak ennél alacsonyabbakat is... Smile
A hibák és gyermek betegségekkel mi a helyzet? Van olyan akinek probléma mentes teljesen ? Hosszú távra tervezek (10 év ami kb 200E km nekem)

Van bármi tanaács amit adnátok? Bejáratás ill mire figyeljek oda az elején stb...

Köszönöm előre is!

Üdv

Szia,

Grat. Smile Milyen változásokra gondolsz? Érdemes visszaolvasni legalább pár 10 hozzászólást, megkapod a válaszokat.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wemarcell53


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 25.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2019.10.04 10:24:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2575
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
wemarcell53 írta:
Sziasztok,

Tegnap megrendeltem az új focusomat, az utolsó pillanatban.... (De a régit is megtartom azért:)) Elvileg decemberre itt lesz, még a jövőre jövö változások elött.
A választásom az 1.5 150LE Titanium kombira esett 8 sebességes automata váltóval. Igaz csak diselben tudtam kipróbálni, viszont úgy nagyon jól szerepelt.
Olvasom a fórumon, hogy többeteknek is van ilyen már. Mik a tapasztalatok? A kereskedésben 9 -10 literes fogyasztással riogattak (AutoFort Bp)! Én olyan 8 liter körülire számítok, viszont itt többen írtak ennél alacsonyabbakat is... Smile
A hibák és gyermek betegségekkel mi a helyzet? Van olyan akinek probléma mentes teljesen ? Hosszú távra tervezek (10 év ami kb 200E km nekem)

Van bármi tanaács amit adnátok? Bejáratás ill mire figyeljek oda az elején stb...

Köszönöm előre is!

Üdv

Szia,

Grat. Smile Milyen változásokra gondolsz? Érdemes visszaolvasni legalább pár 10 hozzászólást, megkapod a válaszokat.



Szia,

A kereskedésben azt az infot kaptam, hogy sok minden változik január 1-től a környezetvédelmi szigorítsok miatt. Kicsit átalakul a motor választék. Az 1.0 ccm-es marad de a 100Le lesz belőle, az 1.5 -ös eltünik ill csak hybrid lesz belőle. (igaz nem tudom , hogy a pfi vagy az ecoboostra vonatkozik-e) Ezen felül +8-10 %os áremelkedést jósoltak (ez lehet csak marketing fogás Smile) illetve a hybrid sem lesz olcsóbb megoldás.
Szóval kicsit gyengébbek lesznek a fogyasztás csökkentés miatt. Mivel ezeket elhittem ezért örülök, hogy még beleférek az idei gyártásba Smile

Nyugtassatok meg, hogy ez a 8 sebességes automata jó választás volt. Az automatához ragaszkodtam, viszont ugye ez egy új konstrukció ezért lehetnek meglepetések.

üdv
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bravaphoto


Offline
Csatlakozott:
2019. 09. 09.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.10.04 11:56:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2576
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

wemarcell53 írta:

Szia,

A kereskedésben azt az infot kaptam, hogy sok minden változik január 1-től a környezetvédelmi szigorítsok miatt. Kicsit átalakul a motor választék. Az 1.0 ccm-es marad de a 100Le lesz belőle, az 1.5 -ös eltünik ill csak hybrid lesz belőle. (igaz nem tudom , hogy a pfi vagy az ecoboostra vonatkozik-e) Ezen felül +8-10 %os áremelkedést jósoltak (ez lehet csak marketing fogás Smile) illetve a hybrid sem lesz olcsóbb megoldás.
Szóval kicsit gyengébbek lesznek a fogyasztás csökkentés miatt. Mivel ezeket elhittem ezért örülök, hogy még beleférek az idei gyártásba Smile

Nyugtassatok meg, hogy ez a 8 sebességes automata jó választás volt. Az automatához ragaszkodtam, viszont ugye ez egy új konstrukció ezért lehetnek meglepetések.

üdv


Hello !

A ford.hu-n most ezt írják ..
"Milyen motorváltozatokat nem forgalmaz többé a Ford?
A benzines szívómotorok és benzines turbómotorok közül az alábbi típusok nem rendelhetők 2020-tól:

Fiesta: 1,1 L/85 LE szívómotor
Focus: 1,5 L/123 LE szívómotor
Mondeo: 1,5 L/165 LE turbómotor
S-Max: 1,5 L/165 LE turbómotor"

Az autód idei gyártásán csodálkozom , júniusi rendelésemet október közepén fogják gyártani ... ha minden igaz Confused
Sőt olyan infót is hallottam hogy a kereskedések nem is vesznek fel rendelést az 1,5ös turbós benzinesekre .. de nem tudom mennyi a valóságalapja ennek és ha igaz akkor a környezetvédelmi normák változása az ok ..
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wemarcell53


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 25.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2019.10.04 12:05:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2577
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bravaphoto írta:
wemarcell53 írta:

Szia,

A kereskedésben azt az infot kaptam, hogy sok minden változik január 1-től a környezetvédelmi szigorítsok miatt. Kicsit átalakul a motor választék. Az 1.0 ccm-es marad de a 100Le lesz belőle, az 1.5 -ös eltünik ill csak hybrid lesz belőle. (igaz nem tudom , hogy a pfi vagy az ecoboostra vonatkozik-e) Ezen felül +8-10 %os áremelkedést jósoltak (ez lehet csak marketing fogás Smile) illetve a hybrid sem lesz olcsóbb megoldás.
Szóval kicsit gyengébbek lesznek a fogyasztás csökkentés miatt. Mivel ezeket elhittem ezért örülök, hogy még beleférek az idei gyártásba Smile

Nyugtassatok meg, hogy ez a 8 sebességes automata jó választás volt. Az automatához ragaszkodtam, viszont ugye ez egy új konstrukció ezért lehetnek meglepetések.

üdv


Hello !

A ford.hu-n most ezt írják ..
"Milyen motorváltozatokat nem forgalmaz többé a Ford?
A benzines szívómotorok és benzines turbómotorok közül az alábbi típusok nem rendelhetők 2020-tól:

Fiesta: 1,1 L/85 LE szívómotor
Focus: 1,5 L/123 LE szívómotor
Mondeo: 1,5 L/165 LE turbómotor
S-Max: 1,5 L/165 LE turbómotor"

Az autód idei gyártásán csodálkozom , júniusi rendelésemet október közepén fogják gyártani ... ha minden igaz Confused
Sőt olyan infót is hallottam hogy a kereskedések nem is vesznek fel rendelést az 1,5ös turbós benzinesekre .. de nem tudom mennyi a valóságalapja ennek és ha igaz akkor a környezetvédelmi normák változása az ok ..




Az én rendelésemet sem akarták már felvenni az 1.5 ecoboostra, de aztán az utolsó pillanatban mégis megoldották valahogyan. Viszont a választható extrák listája is csökkent és ha jól tudom a Trend változat sem kapható már... Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1324


HozzászólásElküldve: 2019.10.04 12:08:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2578
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bravaphoto írta:

Nyugtassatok meg, hogy ez a 8 sebességes automata jó választás volt. Az automatához ragaszkodtam, viszont ugye ez egy új konstrukció ezért lehetnek meglepetések.

Inkább maga az automata váltós rendelésed miatt aggódnék. Effektíve azok sokat csúsznak.
Alapból 8-12 hét a szállítási vállalás, de az már 10 éve is így volt, Azóta pedig nem nagyon tudják ezeket tartani nem általános kérések ( vonóhorog, naptető, aut. váltó) esetén.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 864

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.04 12:12:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2579
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

wemarcell53 írta:

Az én rendelésemet sem akarták már felvenni az 1.5 ecoboostra, de aztán az utolsó pillanatban mégis megoldották valahogyan. Viszont a választható extrák listája is csökkent és ha jól tudom a Trend változat sem kapható már... Smile


Azt hiszem a mostani 1.5 ecoboost csak az euro 6d-temp normát tudja, jövőre meg már nincs temp, csak euro 6d, ezért januárban már nem szállíthatnak temp-est. De lehet tévedek. szerk: tévedek, a 6d majd csak 2021-től lesz kötelező, akkor is valószínűleg a facelift után. Akkor szállítási gondjaik vannak.

Milyen extrák tűntek el?

A Trend már jó ideje nincs. Valószínűleg nem vitték. Annyival nem volt olcsóbb, mint amennyivel fapadabb volt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  htibor


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 02.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2019.10.04 14:04:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2580
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bravaphoto írta:
wemarcell53 írta:

Szia,

A kereskedésben azt az infot kaptam, hogy sok minden változik január 1-től a környezetvédelmi szigorítsok miatt. Kicsit átalakul a motor választék. Az 1.0 ccm-es marad de a 100Le lesz belőle, az 1.5 -ös eltünik ill csak hybrid lesz belőle. (igaz nem tudom , hogy a pfi vagy az ecoboostra vonatkozik-e) Ezen felül +8-10 %os áremelkedést jósoltak (ez lehet csak marketing fogás Smile) illetve a hybrid sem lesz olcsóbb megoldás.
Szóval kicsit gyengébbek lesznek a fogyasztás csökkentés miatt. Mivel ezeket elhittem ezért örülök, hogy még beleférek az idei gyártásba Smile

Nyugtassatok meg, hogy ez a 8 sebességes automata jó választás volt. Az automatához ragaszkodtam, viszont ugye ez egy új konstrukció ezért lehetnek meglepetések.

üdv


Hello !

A ford.hu-n most ezt írják ..
"Milyen motorváltozatokat nem forgalmaz többé a Ford?
A benzines szívómotorok és benzines turbómotorok közül az alábbi típusok nem rendelhetők 2020-tól:

Fiesta: 1,1 L/85 LE szívómotor
Focus: 1,5 L/123 LE szívómotor
Mondeo: 1,5 L/165 LE turbómotor
S-Max: 1,5 L/165 LE turbómotor"

Az autód idei gyártásán csodálkozom , júniusi rendelésemet október közepén fogják gyártani ... ha minden igaz Confused
Sőt olyan infót is hallottam hogy a kereskedések nem is vesznek fel rendelést az 1,5ös turbós benzinesekre .. de nem tudom mennyi a valóságalapja ennek és ha igaz akkor a környezetvédelmi normák változása az ok ..



Petrányi és Ivanics árlistában az 1.5 PFi és 1.5 Ecoboost Business felszereltségre írják, hogy "csak készlet erejéig, gyártásra már nem rendelhetők."
Trendet itthon szerintem nem is forgalmazták árlistában, gondolom ha valahol maradt készleten, akkor szerepelt a kínálatban.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 92, 93, 94  Következő
Ugrás:   

86 / 94 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.84 másodperc